ροή ειδήσεων

6 χρόνια για να αποζημιωθεί από τροχαίο !

"Είμαι ο Γιάννης και θα ήθελα να σας πω το δικό μου πρόβλημα και αν μπορείτε από την πλευρά σας να μου πείτε την γνώμη σας. Πριν 6 χρόνια είχα ένα ατύχημα όχι ακριβώς τροχαίο αλλά με το αυτοκίνητο μου έπεσα πάνω σε κάτι κλαδιά τα οποία βρισκόταν στη μέση του δρόμου...
Πως έχει λοιπόν το όλο θέμα, είχα πάει στη Ρόδο να δω κάτι φίλους και στο γυρισμό για το σπίτι μου (Κρεμαστή) πήρα και 3 φίλους να τους κατεβάσω Παστάδα, έξω από την πόλη της Ρόδου στο ύψος της οδού Διαγοριδων είχαν πέσει κάτι κλαδιά μετά από κακοκαιρία που έχει πλήξη το νησί την προηγούμενη μέρα, με αποτέλεσμα να υποστεί το αμάξι μου σοβαρές υλικές ζημίες ύψους 1800 ευρώ.
Κάλεσα την τροχαία και ήρθε αμέσως κάναμε αλκοτέστ για να διαπιστωθεί ότι δεν είχα πιει και ήμουν νηφάλιος και στην συνέχεια απομακρύναμε τα κλαδιά από το δρόμο, το όργανο μου πήρε κατάθεση και στην συνεχεία μου είπε ότι έχω κάθε δικαίωμα να καταθέσω μήνυση, όπως και έγινε. Την επόμενη μέρα πήγα στο αρμόδιο τμήμα του δήμου να τους ενημερώσω και μου είπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αποζημιωθώ λόγω «καιρικών φαινομένων» εκεί γέλασα και τους είπα πως εάν ήταν πιο σοβαρά τα πράγματα τα ιδία θα λέγατε στους δικούς μου. Ο υπάλληλος εκνευρίστηκε και άρχισε να μου φωνάζει με αποτέλεσμα να σηκωθώ και να φύγω.
Έκανα την αγωγή μου και από τότε δεν έχει γίνει καμία μα καμία απολύτως ενεργεία ούτε από το δήμο ούτε από την νομαρχία αλλά ούτε και από τον ίδιο το δικηγόρο μου. Εσείς τι μου προτείνετε να κάνω?
Σας ευχαριστώ εκ των πρότερων."

Σχόλια

  1. Anonymous5/10/10 18:26

    Δυστυχως καιρικα φαινομενα δε καλυπτονται απο καμμια ασφαλεια πουθενα στον κοσμο(act of god)
    Εαν παθαινες ζημια απο κακοτεχνια στο δρομο υπαρχει υπευθυνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συμφωνω μαζι σου φιλε μου αλλα οι αρμοδιες υπηρεσιες εχαν πανω απο ενα 8ωρο να μαζεψουν τα κλαδια απο το δρομο, που βρησκοταν αραγε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *