ροή ειδήσεων

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

"ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΣΗΜΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ Κ.Λ.Π ΠΑΝΩ ΣΤΑ... ΑΜΟΙΡΑ ΖΩΑΚΙΑ. ΑΝ ΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ, ΣΠΑΣΤΟΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΝΕΡΟ,ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΑΝ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ, ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΟΥΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΝΑΝ. ΜΠΡΆΒΟ ΣΟΥ. ΕΓΩ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΡΕΛΙ ΞΑΠΛΩΤΟ, ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΚΡΟΚΕΤΕΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΤΗΣ ΠΕ! ΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ, ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΙΜΑ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΝΕΡΟ." ΡΟΖΑ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος27/12/10 19:31

    ΟΤΑΝ ΣΕ δαγκωσουν θα αλλαξεις γνωμη για αυτα τα δολοφονικα αιμοβορα ζωα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απόστολος28/12/10 00:23

    Δολοφονικό, αιμοβόρο, αλλά ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΖΩΟ είσαι εσύ ανώνυμε άμυαλε που σχολίασες από πάνω, που κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου για να βγάλεις τα κόμπλεξ σου μπας και σου δώσει κανείς σημασία. Ούτε για φτύσιμο δεν αξίζεις, πόσο μάλλον σημασία. Αλλά μόνο άμα χλευάσει και περιφρονήσει κανείς την ΔΙΚΗ ΣΟΥ ζωή, μόνο έτσι θα καταλάβεις τι αξία έχει οποιαδήποτε άλλη ψυχή σε αυτόν τον πλανήτη, που νομίζεις ότι είναι μόνο δικός σου. Είσαι επικίνδυνος και πρέπει να σε μαζέψουνε. Όταν λοιπόν μεγαλώσεις αρκετά και βγάλεις @ρχίδια ώστε να λες τις μ@λακίες σου επώνυμα, τότε να μιλάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος28/12/10 00:48

    σωστος φιλε αποστολε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος28/12/10 08:59

    ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕ!! ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΞΕΦΡΑΣΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/12/10 09:00

    ΡΟΖΑ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος28/12/10 12:13

    Εχω ξαναπεί για τους ''φιλόζωους'' να μην καταγγέλουν μόνο τους ξυλοδαρμούς. Επίσης να μας πουν τον ορισμό του φιλόζωου γιατί και εγώ φιλόζωος είμαι αλλά δεν έχω κατοικίδιο γιατί δεν έχω χρόνο να το περιποιηθώ.Ούτε θέλω να βλέπω αδέσποτα στο δρόμο.Να καταγγέλουν και όσους έχουν σκυλιά που συνεχώς γαβγίζουν και δεν σταματούν. Και αυτό κακοποίηση είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος28/12/10 19:58

    ΕΙΣΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΑ ΖΩΑ ??? ΤΩΡΑ ΤΙ? ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ ?. ΜΑΘΕ ΡΕ ΒΟΔΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Η ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΦΕΡΕΤΕ ΣΤΑ ΖΩΑ ΒΟΔΙ ΠΡΟΒΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος8/4/11 21:21

    Δουλευω περιπου 12 ωρες την ημερα...
    Μου χαρισανε ενα σκυλακι..

    Ενα χρονο μετα βρηκα στον δρομο τον "Τακη"
    Ουτε κι εγω δεν ξερω γιατι τον ονομασα ετσι,

    Τωρα ο σκυλος μου εχει καθε μερα παρεα, κι εγω το ιδιο...
    Μολις γυριζω σπιτι, πεφτουν πανω μου και οι δυο και μου δινουν τοση αγαπη, τοσο ....μεγαλη που ειναι πλεον η μονη μου δυναμη για την επομενη δυσκολη μερα στην κωλομηχανη της ζωης της επομενης ημερας...
    Δινεις...Πέρνεις...
    Αποστολε, δεν αξιζει να βαζεις το μυαλο σου να βγαζει κακια για ατομα που δεν εχουν νιωσει ποτε κατι τετοιο...
    ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ...!!

    Να μην δινεις σημασια...
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΠΑΣΑΙ

    Γιαννης . Ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος17/5/11 18:56

    Εμενα και παρα πολλούς...Μας έχετε κουράσει....
    Δεν είμαστε κτηνοι ουτε απάνθρωποι...
    Δεν γυρναω με μια καραμπινα και σκοτωνω ζωα...Απο μικρος θαυμαζω τα ζωα και τα αγαπω...Δεν με ενοχλουν και δεν τα ενοχλω....Εχω κουραστει και θλιβομαι που κανετε τοσο θορυβο για τα ζωακια...Κατεβαινετε σε πορειες κανετε διαδηλωσεις...στελνετε ανθρωπους σε δικαστηρια οταν την ιδια ωρα δεν κανετε τιποτα για τα χειροτερα που υπαρχουν.Οταν τρωτε με 10 πιρουνια τα αρνακια,τα κατσικακια κ ολα τα υπολοιπα ζωακια..Α ναι ξεχασα αυτα ειναι για τροφη...Αυτα ειναι διαφορετικα ζωακια...Αλλο να τρως ενα ζωο κ αλλο να το βασανιζεις....θυμωνω που κανετε τα παντα για τα ζωακια και τιποτα για την χωρα και πιο ειδικα για τους ανθρωπους που υποφερουν και περνατε καθημερινα απο διπλα τους..Αλλα ναι αυτο ειναι δυσκολο χομπυ για εσας...Αρεσκεστε να χαιδευετε τις γατουλες σας και τα σκυλακια σας στον καναπε σας και αδιαφορειτε για τα υπολοιπα...Ευκολα θα δωσετε τροφη σε ενα αδεσποτο και το ιδιο ευκολα θα κλωτσησετε εναν αστεγο....Οχι οι φιλοζωοι δεν ειναι και φιλανθρωποι...Ισως υπαρχουν κ μερικοι...Οι φιλοζωοι εχουν λυσει τα προς το ζην και ασχολουνται με το ευ ζην...Καταντησατε οπως οι οπαδοι των ομαδων...Κανατε λατρεια και κεντρο της ζωης σας μια ενασχοληση και οδηγειστε σε ακραιες συμπεριφορες....Κανεις δεν ειπε να μην τιμωρουνται οι ανθρωποι που βασανιζουν ζωα...Αλλα δεν δεχομαι απο κανεναν φιλοζωο να μου μιλαει για σωστο και λαθος οταν δεν σεβεται πρωτα τους συναθρωπους του....

    Υγ:Ναι ξερω δεν ειναι ενασχοληση ειναι αγαπη και θα βγουν τωρα 10000 φιλοζωοι να πουν αλλα 1000 επιχειρηματα....Δινετε 100 ευρω το μηνα για τα ζωακια σας και τιποτα για τους ανθρωπους....Λατρεια και μανια σας εγινε η αγαπη για τα ζωα....Ο φανατισμος σας ειναι κ το λαθος σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος20/5/11 02:06

    Ανωνημε,
    Τι κανεις εσυ για ολους αυτους τους ανθρωπους? Αγαπαμε τα ζωα και κυριως τους ανθρωπους μα πολλοι απο εμας και βαζω πληθυντικο δεν σεβομαστε καν την ιδια την ζωη.
    Δεν σεβομαστε το περιβαλλον,δεν σεβομαστε τους συνανθρωπους μας,εχουμε κατι ρεμαλια να μας κυβερνανε. Παραδεχομαι οτι οντως πολλες φορες βοηθαω τα ζωα παρα τους ανθρωπους. Ξερεις γιατι? Γιατι βαρεθηκα να βλεπω παιδια στον δρομο να δουλευουνε και τα χρηματα που βγαζουν καποιοι να τα περνουν για δικο τους κερδος,βαρεθηκα να βλεπω μανες να πουλανε τα παιδια τους,βαρεθηκα τους πολεμους μεταξυ τον χωρων,τους φανατικους του ποδοσφερου. Συμφωνω μαζι σου ο φατατισμος δεν ειναι πουθενα καλος. Οι ανθρωποι εχουν φωνη να υπερασπιστουν τον εαυτο τους τα ζωα τι εχουν?
    Και δεν ξερεις καν τι κανουμε για τους ανθρωπους,δεν καυχιομαστε οτι κανουμε δεν ξερεις αν δινουμε χρηματα σε αστεγους η ρουχα σε ιδρυματα. Αυτα μενουν κρυφα γιατι τα κανεις επειδη το θελεις και οχι να δινεις σε καθε...σαν εσενα.. αναφορα επειδη βγηκες να μας κατηγορησεις και να κραξεις. Πολλοι φιλοζωοι οντως το εχουν παραχεσει. Δεν κανουν κατι κακο ομως,εχεις την δυνατοτητα στειρωνεις ενα αδεσποτο η τον δικο σου το σκυλο η γατα που παρατησες και με την σειρα της αναπαραχθηκε.. Ειμαι 16 και εχω δει ανθρωπους εχω δει να παρατανε κουταβια σε σακουλες, στα σκουπιδια, να τα κακοποιουν. Υπαρχουν τα αδεσποτα σκυλια και οι αδεσποτοι ανθρωποι αυτο που κανουμε εινα ΚΑΤΙ. Αυτο που κανεις εσυ δεν ειναι ΤΙΠΟΤΑ φιλανθρωπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος20/5/11 02:07

    Α και που εισαι με εχουν δαγκωσει σκυλια.. Και μαντεψε το μικροβιο της ζωοφιλιας αναπτυχθηκε περισσοτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος5/6/11 12:40

    Φίλοι μου, για να είναι κάποιος φιλόζωος πρέπει πρώτα να είναι φιλάνθρωπος. Μιλάμε για ζωές. Μιλάμε για ψυχές. Είναι δυνατόν να μπορούμε να αγαπάμε τους ανθρώπους-άστεγους-πεινασμένους-ψυχές και να μην αγαπάμε τα ζώα άρρωστα-νηστικά-πεινασμένα-ψυχές;
    Ή σεβόμαστε την οποιαδήποτε μορφή ζωής ή δεν τη σεβόμαστε.
    Τελεία και παύλα. Δε μπορείς να τα διαχωρίσεις αυτά....
    Ας λένε οι μη φιλόζωοι ό,τι θέλουν για να δικαιολογηθούν.
    Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *