Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου 2010

Αγώνας κατά του Καρκίνου στη Ρόδο

shapeimage_4
Την Κυριακή στις 10 Οκτωβρίου 2010 και στις 11,00 πμ η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία με την βοήθεια φίλων Εθελοντών διοργανώνει αγώνα δρόμου – περιπάτου στην καρδιά της πόλης της Ρόδου...




Τα έσοδα της εκδήλωσης θα διατεθούν μέσω του Παραρτήματος Ρόδου για την συμμετοχή δύο νοσηλευτών του Νοσοκομείου Ρόδου σε τρίμηνα Μετεκπαιδευτικά Μαθήματα Νοσηλευτικής και Ψυχολογικής Ογκολογίας.
Τρέξε κατά του Καρκίνου !

rhodesforlife.org



Αυτή και αν είναι μεταγραφή !

Με την πρώτη ματιά ακούγεται σαν είδηση της χρονιάς...


ποια είναι η μεγάλη μεταγραφή ;;;


Δείτε...

Έκρυβαν την ηρωίνη στην ταράτσα.

Έναν 47χρονο πατέρα και τον 22χρονο γιό του συνέλαβαν το βράδυ της Πέμπτης οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Ρόδου καθώς στο σπίτι τους βρέθηκαν 357,1 γραμμάρια ηρωίνης...

Οι δύο Έλληνες είχαν κρύψει το μεγαλύτερο τμήμα της ηρωίνης (340 γραμμάρια) σε δύο συσκευασίες που είχαν τοποθετήσει στην ταράτσα του σπιτιού της.

Οι αστυνομικοί βρήκαν, επίσης, το ποσό των 30.000 ευρώ αλλά και μεγάλο αριθμό ρολογιών, γυαλιών, φωτογραφικών μηχανών και κινητών τηλεφώνων που προέρχονταν από εμπόριο ναρκωτικών και από κλοπές.

Οι συλληφθέντες με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους, θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
greek-radar.blogspot.com


Μαθητές ΜΟΝΟΙ σε σχολικές εκδρομές.

Είμαι αδελφός μαθήτριας της 3ης τάξης του 2ου Λυκείου Ρόδου (Θηλέων). Τις προάλλες τα παιδιά πήγαν εκδρομή ως συνήθως στο στάδιο που βρίσκετε στο καρακόνερο (Καλλιπάτειρα) . Οι καθηγητές ενημερώνουν τα παιδιά από την προηγούμενη μέρα για την εκδρομή και τους λένε οτι θα βρεθούνε όλοι μαζί...
μια συγκεκριμένη ώρα στο χώρο του σταδίου συνήθως 08:00 με 08:30 . Τα παιδιά μεταβαίνουν εκεί είτε με τους γονείς τους είτε με τα Μ.Μ.Μ ή μόνα τους. Οι απουσίες παίρνονται από τους καθηγητές κατά την άφιξη των μαθητών στο χώρο της εκδρομής και κατά την αναχώρησή τους από εκεί. Ρωτώ λοιπόν εγώ. Ποιανού ευθύνη είναι η ασφαλή προσέλευση των μαθητών στο χώρο της εκδρομής? Υποχρεούνται οι καθηγητές να συνοδεύσουν τους μαθητές στο χώρο της εκδρομής ? Αν ο χώρος της εκδρομής είναι μακριά από το σχολείο, προβλέπετε η χρησιμοποίηση μεταφορικού μέσου με μέριμνα του σχολείου? Αν ένας μαθητής χτυπήσει κατά την προσέλευσή του στο χώρο της εκδρομής, ποιος έχει την ευθύνη?

Επειδή το θέμα είναι πολύ σοβαρό και επειδή είμαι και εγώ γονέας παρακαλώ διαβάστε το σχετικό ΦΕΚ για τις σχολικές εκδρομές στο Άρθρο 1 και θα διαπιστώσετε οτι τα παιδιά είναι απροστάτευτα σε τέτοιες περιπτώσεις. Δώστε έμφαση στις παραγράφους 4 και 5.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Εδώ είναι το ΦΕΚ... ΔΕΙΤΕ

Ακολουθεί η απόφαση του Υπουργού:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ,

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΤΜΗΜΑ Γ΄

Βαθμός Ασφαλείας ..........

Αθήνα 07/02/2006

Αριθ. Πρωτ.: 13324/Γ2

Βαθ. Προτερ. ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ


ΑΠΟΦΑΣΗ
Ερμού 15 101 85 Αθήνα


Πληροφορίες : Μ. Τζουανάκη
Τηλέφωνο : 210-32.46.031

ΘΕΜΑ: «Σχολικοί περίπατοι και εκπαιδευτικές εκδρομές μαθητών Δημοσίων και Ιδιωτικών σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Την παράγραφο 3 του άρθρου 45 και την παράγραφο 4 του άρθρου 18 του Ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 τ. Α'/30-09-85) «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις».

2. Την παράγραφο 6 του άρθρου 2, του Ν. 2986/2002 (Φ.Ε.Κ. 24 τ. Α΄/13-02-02) «Οργάνωση των περιφερειακών υπηρεσιών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».

3. Τις παραγράφους 7 και 8 του άρθρου 1 του Π.Δ. 161/2000 (ΦΕΚ 145 τ. Α΄/23-06-00) «Μεταβίβαση στις νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις αρμοδιοτήτων τοπικού ενδιαφέροντος, που αφορούν την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».

4. Την παράγραφο 4 του άρθρου 20 του Π.Δ. 104/1979 (ΦΕΚ 23 τ. Α΄/07-02-79) «Περί σχολικού και διδακτικού έτους, υπηρεσιακών βιβλίων, εγγραφών, μετεγγραφών, φοιτήσεως διαγωγής και τιμητικών διακρίσεων των μαθητών των σχολείων Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης».

5. Την 37876/ΣΤ5 (ΦΕΚ 608 τ. Β'/26-04-2004) Κοινή Απόφαση του Πρωθυπουργού και της Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων «Καθορισμός αρμοδιοτήτων Υφυπουργών του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων».

6. Την Υ.Α. Δ1/Φ.353.1./324/105657 (ΦΕΚ 1340 τ. Β΄/16-10-2002) «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων των περιφερειακών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των διευθυντών και υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων και Σ.Ε.Κ. και των συλλόγων των διδασκόντων».

7. Την ανάγκη πραγματοποίησης εκπαιδευτικών εκδρομών, επισκέψεων και περιπάτων από τους μαθητές των Δημοσίων και Ιδιωτικών σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Αποφασίζουμε

Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους είναι δυνατόν να πραγματοποιούνται από τους μαθητές των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικοί περίπατοι και εκπαιδευτικές εκδρομές ως ακολούθως:

Άρθρο 1

Σχολικοί Περίπατοι

1. Ως σχολικός περίπατος ορίζεται η οργανωμένη από το σχολείο ομαδική μετάβαση μαθητών σε τόπους που βρίσκονται σε μικρή απόσταση από τη σχολική μονάδα. Γίνεται συνήθως πεζή, εντός του διδακτικού ωραρίου και έχει στόχο κοινωνικοποιητικό, ψυχαγωγικό, παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό. Σχολικούς περιπάτους είναι δυνατόν να πραγματοποιούν οι μαθητές όλων των τάξεων.

2. Οι περίπατοι πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του ωραρίου λειτουργίας των σχολείων, δεν υπερβαίνουν τους πέντε (5) συνολικά σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους και δεν πραγματοποιούνται περισσότεροι του ενός (1) μέσα στον ίδιο μήνα.

3. Για την πραγματοποίηση περιπάτου λαμβάνεται απόφαση από το Σύλλογο των Διδασκόντων Καθηγητών σε συνεδρία του. Κριτήριο για την επιλογή της τοποθεσίας προορισμού αποτελεί η πολιτιστική ή περιβαλλοντική αξία της και η ψυχαγωγική δυνατότητα που προσφέρει. Μετά τη λήψη της σχετικής απόφασης από το Σύλλογο των Διδασκόντων Καθηγητών ενημερώνεται το οικείο Γραφείο ή η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

4. Οι διδάσκοντες καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να συνοδεύσουν τους μαθητές στον περίπατο, εκτός εάν κατά την κρίση του Συλλόγου η συμμετοχή κάποιου καθηγητή καθίσταται αδύνατη.

5. Σε μαθητή που απουσιάζει από το σχολικό περίπατο καταχωρίζονται απουσίες ισάριθμες με τις διδακτικές ώρες που προβλέπονται από το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας κατά την οποία πραγματοποιείται ο περίπατος. Στην περίπτωση που για την πραγματοποίηση του περιπάτου χρησιμοποιείται μεταφορικό μέσο, για τη συμμετοχή του μαθητή κατατίθεται υπεύθυνη δήλωση από τον κηδεμόνα του. Αν ο κηδεμόνας δεν συμφωνεί, δεν καταχωρίζονται απουσίες.


Άρθρο 2

Εκπαιδευτικές Εκδρομές

1. Οι εκπαιδευτικές εκδρομές αποτελούν αναγκαίο συμπλήρωμα της αγωγής των μαθητών, γιατί τους δίνουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τόπους που έχουν ιδιαίτερη μορφωτική αξία, να γνωρίσουν τα επιτεύγματα του ανθρώπου μέσα στη μακροχρόνια πορεία του πολιτισμού και να καλλιεργήσουν την κοινωνικότητά τους. Γι’ αυτό κρίνεται απαραίτητη η προηγούμενη ενημέρωση και παροχή πληροφοριών στους μαθητές για την ιδιαίτερη εκπαιδευτική αξία (πολιτιστική, αρχαιολογική, ιστορική, οικολογική κ.α.) του τόπου τον οποίο πρόκειται να επισκεφθούν, ώστε να εξασφαλίζεται η απόκτηση όσο το δυνατόν πιο πλούσιων εμπειριών. Τις εκδρομές επιβάλλουν εκπαιδευτικοί λόγοι οι οποίοι απορρέουν από τον παιδαγωγικό-μορφωτικό χαρακτήρα του σχολείου, και επομένως κρίνεται σκόπιμο να καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την πραγματοποίησή τους.

2. Πραγματοποιείται μία (1) ημερήσια εκδρομή χωρίς διανυκτέρευση από τους μαθητές όλων των τάξεων των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οποτεδήποτε μέσα στο διδακτικό έτος.

3. Πραγματοποιείται μία (1) πολυήμερη εκδρομή από τους μαθητές της τελευταίας τάξης των Λυκείων και του Β΄ κύκλου των Τεχνικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων στο εσωτερικό της χώρας, την Κύπρο ή σε άλλες χώρες του εξωτερικού κατά το χρονικό διάστημα από 15 Οκτωβρίου μέχρι 15 Δεκεμβρίου και από 1η Μαρτίου μέχρι και δέκα πέντε (15) ημέρες πριν από τη λήξη των μαθημάτων, η οποία έχει διάρκεια συνολικά μέχρι πέντε (5) ημέρες. Επίσης, κατά τις ίδιες χρονικές περιόδους πραγματοποιείται μία (1) εκδρομή στο εσωτερικό της χώρας από τους μαθητές της Β΄ τάξης του α΄ κύκλου των Τ.Ε.Ε., η οποία έχει διάρκεια μέχρι τρεις (3) ημέρες.

4. Η διάρκεια της εκδρομής στην Κύπρο ή σε άλλες χώρες του εξωτερικού είναι δυνατόν να παραταθεί μέχρι και δύο (2) ημέρες με απόφαση του Νομάρχη της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης. Για εκδρομές στο εσωτερικό της χώρας, όταν η εκκίνηση γίνεται από ακριτικές-παραμεθόριες περιοχές ή η κατεύθυνση είναι προς αυτές, η διάρκεια της εκδρομής είναι δυνατόν να παραταθεί κατά μία (1) ημέρα.

5. Θεωρείται σημαντικό να ενισχύεται το ενδιαφέρον για την πραγματοποίηση εκδρομών σε ακριτικούς νομούς της χώρας μας, καθώς και στην Κύπρο.

Άρθρο 3

Προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση ημερήσιας και πολυήμερης εκδρομής

1. Για την πραγματοποίηση των εκπαιδευτικών εκδρομών (ημερήσιων και πολυήμερων) απαιτούνται:

α. Απόφαση του Συλλόγου των Διδασκόντων Καθηγητών του σχολείου, η οποία λαμβάνεται τουλάχιστον ένα (1) μήνα πριν από την πραγματοποίηση των πολυήμερων εκδρομών κατά το χρονικό διάστημα Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου και τουλάχιστον σαράντα (40) ημέρες πριν από την πραγματοποίηση των πολυήμερων εκδρομών κατά το χρονικό διάστημα Μαρτίου-Μαΐου, καθώς και δέκα πέντε (15) τουλάχιστον ημέρες πριν από την πραγματοποίηση των ημερησίων εκδρομών. Στην απόφαση ορίζονται απαραιτήτως:

α.α) Ο αρχηγός της εκδρομής που πρέπει να είναι μόνιμος εκπαιδευτικός.

α.β) Οι συνοδοί καθηγητές, που είναι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, πλην των ωρομισθίων και σε αναλογία, ένας εκπαιδευτικός ανά τριάντα (30) μαθητές. Για τις εκδρομές με προορισμό το εξωτερικό η αναλογία ορίζεται σε έναν (1) εκπαιδευτικό ανά είκοσι (20) μαθητές.

α.γ) Η ημερομηνία αναχώρησης και επιστροφής.

α.δ) Ο τόπος όπου θα πραγματοποιηθεί η εκδρομή.

α.ε) Κάθε άλλη λεπτομέρεια προγραμματισμού της εκδρομής, ώστε να επιτυγχάνεται τόσο ο σκοπός της, που είναι εκπαιδευτικός και μορφωτικός, όσο και η ασφαλής μετακίνηση των μαθητών.

β. Συμμετοχή στην εκδρομή των ¾ του αριθμού των μαθητών της τάξης ή του σχολείου. Ειδικά για τις πολυήμερες εκδρομές των μαθητών των Τ.Ε.Ε. απαιτείται η συμμετοχή των ¾ των μαθητών της τάξης ή του τομέα ή της ειδικότητας. Σχολεία με μικρό αριθμό μαθητών στη Γ΄ τάξη είναι δυνατόν να πραγματοποιούν πολυήμερες εκδρομές μετά από σύμπραξη-συνεργασία με άλλα σχολεία και με τη σύμφωνη γνώμη του Διευθυντή Δ.Ε..

γ. Υποβολή στο Διευθυντή του σχολείου υπεύθυνων δηλώσεων από τους κηδεμόνες των μαθητών, μέσα σε οριζόμενη από το Διευθυντή του σχολείου προθεσμία, με τις οποίες εγκρίνουν τη συμμετοχή των παιδιών τους στην εκδρομή, αφού προηγουμένως έχουν ενημερωθεί εγγράφως για το πρόγραμμα της εκδρομής και τις υποχρεώσεις των μαθητών. Οι ενήλικες μαθητές καταθέτουν οι ίδιοι την υπεύθυνη δήλωση.

δ. Έγκριση από το Διευθυντή της Διεύθυνσης ή τον Προϊστάμενο του Γραφείου Δ.Ε. για τις εντός του νομού εκδρομές και το Νομάρχη της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης για τις υπόλοιπες περιπτώσεις των εκδρομών, που πραγματοποιούνται τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό της χώρας.

ε. Για να χορηγηθεί η έγκριση της εκδρομής πρέπει να πληρούνται όλες οι προαναφερόμενες προϋποθέσεις και γι’ αυτό κάθε σχολείο υποβάλλει έγκαιρα στα αρμόδια εγκριτικά όργανα τα εξής:

ε.α) Ακριβές αντίγραφο της απόφασης του Συλλόγου των Διδασκόντων Καθηγητών.

ε.β) Βεβαίωση του Διευθυντή του σχολείου ότι καλύπτεται ο προβλεπόμενος αριθμός συμμετοχής των μαθητών βάσει των υπεύθυνων δηλώσεων των κηδεμόνων.

2. Με απόφαση του Συλλόγου των Διδασκόντων Καθηγητών του σχολείου, εφόσον υπάρχουν σοβαροί λόγοι εξαιτίας των οποίων καθίσταται αδύνατη η πραγματοποίησή της εκδρομής στην ημερομηνία που είχε αρχικά αποφασιστεί, είναι δυνατή η πραγματοποίησή της σε άλλη ημερομηνία, αλλά εντός των προβλεπομένων από την παρούσα Υ.Α. χρονικών περιόδων. Στην περίπτωση αυτή ενημερώνεται το αρμόδιο για την έγκριση της εκδρομής όργανο.

3. Με έγκριση του Συλλόγου των Διδασκόντων Καθηγητών του σχολείου είναι δυνατόν να συμμετέχουν στην εκδρομή μέχρι και δύο (2) μέλη του Συλλόγου των Γονέων και Κηδεμόνων, χωρίς σ’ αυτή την περίπτωση να μειώνεται ο αριθμός των συνοδών καθηγητών.

Άρθρο 4

Οργάνωση εκπαιδευτικών εκδρομών

1. Οι εκπαιδευτικές εκδρομές οργανώνονται από το σχολείο υπό την ευθύνη του Διευθυντή.

2. Ειδικά για τις πολυήμερες εκδρομές το σχολείο ζητά περισσότερες από μία κλειστές προσφορές από ταξιδιωτικά γραφεία. Με την προσφορά κατατίθεται από το ταξιδιωτικό γραφείο απαραιτήτως και υπεύθυνη δήλωση ότι διαθέτει ειδικό σήμα λειτουργίας, το οποίο βρίσκεται σε ισχύ.

3. Για την αξιολόγηση των προσφορών και την επιλογή της καλύτερης συγκροτείται με Πράξη του Διευθυντή του σχολείου επιτροπή, η οποία αποτελείται από τον ίδιο, ως πρόεδρο, δύο συνοδούς-εκπαιδευτικούς που ορίζονται από το Σύλλογο των Διδασκόντων Καθηγητών, έναν εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, εφόσον λειτουργεί τέτοιος σύλλογος, και από εκπροσώπους του Συμβουλίου ή των Συμβουλίων των μαθητικών κοινοτήτων που θα λάβουν μέρος στην εκδρομή, οι οποίοι εκπροσωπούνται με μία (1) ψήφο.

4. Μετά την αξιολόγηση των προσφορών και την τελική επιλογή το σχολείο συντάσσει ιδιωτικό συμφωνητικό που υπογράφεται από τα συμβαλλόμενα μέρη, στο οποίο περιλαμβάνονται απαραίτητα τα εξής:

α) Αναλυτικό πρόγραμμα της εκδρομής.

β) Όνομα ξενοδοχείου, κατηγορία, αριθμός δωματίων και κλινών και οι παρεχόμενες από αυτό υπηρεσίες.

γ) Ασφάλεια αστικής επαγγελματικής ευθύνης.

δ) Κόστος της εκδρομής ανά μαθητή.

5. Οι Διευθυντές των σχολείων πριν από την πραγματοποίηση της εκδρομής, πρέπει να συνεννοούνται με τις αρμόδιες οικονομικές υπηρεσίες για την εξασφάλιση των προϋποθέσεων αποζημίωσης των συνοδών καθηγητών και του αρχηγού.

6. Μετά τον προγραμματισμό των πολυήμερων εκδρομών το σχολείο με ευθύνη του Διευθυντή συμπληρώνει τον τυποποιημένο πίνακα των στοιχείων της εκδρομής του σχολείου σε ειδική ηλεκτρονική διεύθυνση του ΥΠ.Ε.Π.Θ., προκειμένου να ενημερώνονται οι υπηρεσίες άλλων Υπουργείων, οι Περιφέρειες και οι Νομαρχίες του τόπου προορισμού των εκδρομών, ώστε να λαμβάνεται κάθε αναγκαίο μέτρο για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών και την τήρηση των διατάξεων που καθορίζουν τους όρους λειτουργίας των χώρων διαμονής, εστίασης και ψυχαγωγίας.

7. Οι μετακινήσεις των μαθητών είναι δυνατόν να πραγματοποιούνται με όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, με την προϋπόθεση ότι πληρούνται οι όροι ασφάλειας για καθένα από αυτά.

8. Για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών, η εκκίνηση των εκδρομών θα γίνεται από το χώρο του σχολείου, δεν θα πραγματοποιείται πριν από τις 6 π.μ., ενώ η άφιξη στον τόπο προορισμού ή η επιστροφή στο σχολείο θα πραγματοποιείται το αργότερο μέχρι τις 10 μ.μ., όταν η εκδρομή πραγματοποιείται οδικώς. Σε περίπτωση χρήσης δεύτερου μεταφορικού μέσου, είναι δυνατόν να διαφοροποιηθούν τα παραπάνω προβλεπόμενα χρονικά όρια εκκίνησης-άφιξης με απόφαση του Νομάρχη της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης. Επίσης κάθε είδους μετακίνηση των μαθητών στον τόπο διαμονής τους κατά τη διάρκεια της πραγματοποίησης των εκδρομών θα γίνεται σε χρόνο σύμφωνο με το εγκεκριμένο πρόγραμμα της εκδρομής.

9. Πριν από την αναχώρηση ο Διευθυντής του σχολείου σε συνεργασία με τον αρχηγό της εκδρομής και τους συνοδούς καθηγητές τονίζει στους μαθητές την ανάγκη για τη σχολαστική τήρηση του προγράμματος της εκδρομής και την υποδειγματική συμπεριφορά τους, έτσι ώστε να επιτευχθούν η ασφαλής μετακίνηση, διαμονή και ψυχαγωγία, καθώς και οι εκπαιδευτικοί στόχοι σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής.

10. Ο αρχηγός της εκδρομής φροντίζει να αναρτηθεί ευανάγνωστη πινακίδα με την ένδειξη «Σχολική Εκδρομή – (όνομα σχολείου)» σε εμφανή σημεία στο πρόσθιο και οπίσθιο μέρος του οχήματος, η οποία διατηρείται έως το τέλος της εκδρομής.

11. Η τήρηση του προγράμματος της εκδρομής καθώς και η ασφάλεια των μαθητών σε όλη τη διάρκεια της μετακίνησης, από την αναχώρηση μέχρι και την επιστροφή τους αποτελεί ευθύνη του αρχηγού της εκδρομής και των συνοδών εκπαιδευτικών, οι οποίοι επιπλέον οφείλουν να ελέγχουν τα έγγραφα καταλληλότητας του οχήματος και την πρόσφατη θεώρησή τους, την επαγγελματική άδεια οδήγησης του οδηγού του λεωφορείου και το όριο ταχύτητας, καθώς επίσης και να παρεμβαίνουν στις περιπτώσεις εκείνες που κρίνουν ότι η οδήγηση του οχήματος γίνεται επικίνδυνη ή παραβιάζεται το όριο ταχύτητας, ειδοποιώντας σε περίπτωση μη συμμόρφωσης τις αστυνομικές αρχές της περιοχής.

12. Οι χώροι που επιλέγονται για τη διαμονή, εστίαση και ψυχαγωγία των μαθητών πρέπει να διαθέτουν νόμιμη άδεια λειτουργίας και να πληρούν τους όρους ασφάλειας και υγιεινής.

13. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή ανυπέρβλητης δυσκολίας που ίσως προκύψει κατά τη διάρκεια της εκδρομής, ο αρχηγός απευθύνεται και ζητά τη συνδρομή του Γενικού Γραμματέα της οικείας Περιφέρειας.

14. Ο τελικός έλεγχος των δαπανηθέντων για την εκδρομή χρημάτων, που προήλθαν από τυχόν πόρους των μαθητικών κοινοτήτων, γίνεται από το Διευθυντή του σχολείου.

15. Μετά το τέλος της εκδρομής ο αρχηγός σε συνεργασία με τους συνοδούς καθηγητές συντάσσει λεπτομερή έκθεση σχετικά με τη διεξαγωγή της, την τήρηση του προγράμματος και το βαθμό επίτευξης των εκπαιδευτικών στόχων αυτής. Επίσης αναφέρει οποιοδήποτε άλλο στοιχείο κρίνει απαραίτητο, καθώς και τυχόν προτάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας των εκδρομών. Η έκθεση υποβάλλεται στο Διευθυντή του σχολείου για ενημέρωση του ιδίου και του Συλλόγου των Διδασκόντων Καθηγητών και κοινοποιείται στο οικείο Γραφείο ή Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο Διευθυντής Δ.Ε. υποβάλλει συγκεντρωτική έκθεση των σχολείων της περιοχής ευθύνης του στον Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο οποίος με τη σειρά του συντάσσει την τελική έκθεση για τις Διευθύνεις Δ.Ε. της Περιφέρειας του και την υποβάλλει στο αρμόδιο Γραφείο του ΥΠ.Ε.Π.Θ.

16. Στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την ενημέρωση των σχολείων, τηρείται φάκελος εκδρομών, στον οποίο κατατίθενται από το Διευθυντή κάθε σχολείου:

α) Αντίγραφα των συμβάσεων των σχολείων με τα ταξιδιωτικά γραφεία.

β) Έκθεση, η οποία συντάσσεται από τον αρχηγό της εκδρομής και τους συνοδούς και η οποία αναφέρεται στην τήρηση των συμφωνηθέντων όρων από τα ταξιδιωτικά γραφεία.

17. Με την ισχύ της παρούσας καταργούνται:

α) Η Υ.Α. 5981/79 (ΦΕΚ 436/τ. Β’/25-4-79) και η Υ.Α. 236.1/1/38597/1-4-1978 περί «εκπαιδευτικών περιπάτων».

β) Η Υ.Α. 4832/Γ2/28-11-90 (ΦΕΚ 762/τ. Β΄/03-12-1990) «Εκπαιδευτικές εκδρομές των μαθητών των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Δημόσιων και Ιδιωτικών» καθώς και κάθε άλλη διάταξη που ρυθμίζει θέματα της παρούσας απόφασης.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, ………………………………. 2006


Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΟΣ

Εσωτερική Διανομή:

1. Γραφείο κας Υπουργού

2. Γραφείο Υφυπουργού κου Γ. Καλού

3. Γραφείο Υφυπουργού κου Σ. Ταλιαδούρου

4. Γραφείο Γενικού Γραμματέα

5. Γραφείο Ειδικού Γραμματέα

6. Δ/νση Σπουδών Π.Ε.

7. Δ/νση Σπουδών Δ.Ε.

8. Δ/νση ΣΕΠΕΔ

9. Δ/νση Ιδιωτικής Εκπ/σης

10. Δ/νση Ξένων και Μειονοτικών Σχολείων

11. Δ/νση Εκκλησιαστικής Εκπ/σης

12. ΔΙΠΟΔΕ

13. Γραφείο Ολυμπιακής Παιδείας

14. ΓΕΠΟ

Νέες αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ από 01 Ιανουαρίου...


Αυξήσεις μέχρι 13,7 % και μειώσεις μέχρι 13,8 % στα οικιακά τιμολόγια, μειώσεις στις περισσότερες κατηγορίες εμπορικών και βιομηχανικών καταναλωτών και αύξηση 5 - 7 % στα αγροτικά...

τιμολόγια από 1ης Ιανουαρίου του 2011, ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

Δηλαδή για να τα κάνουμε πιο "λιανά" αφού με την περαίωση επιβραβέυουν τα λαμόγια τους κλκέφτες και τους απατεώνες τώρα έρχονται να τους ξανα επιβραβεύσουν μειώνοντας το κόστος για τις μεγάλες καταναλώσεις. Αντιθέτως εξισώσανε τους συνεπείς φορολογούμενους με τους προηγούμενους και αφού κόψανε μισθούς συντάξεις και επιδόματα τώρα προχωράνε και στην αύξηση της τιμής του ρεύματος στις μικρές καταναλώσεις πλήττωντας ΠΑΛΙ τους μικρομεσαίους!!!!!!!!

Η κυβέρνηση συνεχίζει ανεμπόδιστη την επιχείρηση "φτωχοποίησης της Ελλάδας"... 


Ενημέρωση για κυνηγόσκυλο.

Με την πολύτιμη βοήθεια φίλων από την Αθήνα και τη Ρόδο, καλύφθηκαν οι ανάγκες του ζώου για αντιβίωση, βιταμίνες και τροφή...

Κάναμε επίσης εξετάσεις αίματος και ήταν αρνητικός για ερλιχίωση και καλαζάρ.
Με τροφή και φροντίδα θα κερδίσει βάρος και πλέον το μόνο που ζητά απο σας ειναι να τον υιοθετήσετε!!!
Strayshelp.gr

Προηγούμενη ανάρτηση... ΔΕΙΤΕ

Οι παγίδες της «συνεκμετάλλευσης» και της «συνεργασίας» στο Αιγαίο.

Της ΚΥΡΑΣ ΑΔΑΜ
Μήνας ελληνοτουρκικής προσέγγισης» αναμένεται να είναι ο Οκτώβριος, καθώς θα επισκεφθούν την Αθήνα ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ερντογάν, ο υπουργός Εξωτερικών Νταβούτογλου, ο υπουργός Επικρατείας Μπαγίς, με επίσημη αφορμή το διεθνές συνέδριο για την κλιματική αλλαγή...

Σύμφωνα με ελληνικές διπλωματικές πηγές, οι διερευνητικές επαφές Αθήνας-Αγκυρας για τα θέματα του Αιγαίου έχουν προχωρήσει πολύ. Κατά μία πηγή, το έργο των διερευνητικών επαφών έχει ολοκληρωθεί και μένει μόνον η πολιτική απόφαση.

Τόσο η Αθήνα όσο και η Αγκυρα αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο «οικονομικής συνεργασίας» στο Αιγαίο, χωρίς να διαψεύδουν αλλά ουτέ και να αναφέρουν καθαρά τις έννοιες «συνεκμετάλλευση» ή «συνδιαχείριση» του Αιγαίου.
Ομως ένα σχέδιο επίλυσης με τον μανδύα της επωφελούς οικονομικής συνεργασίας είναι αμφίβολο αν αποτελεί εγγύηση για την ασφαλή έξοδο από την κρίση των ελληνοτουρκικών προβλημάτων:
Το άρθρο 76
Σύμφωνα με το άρθρο 76 της Σύμβασης για το Δίκαιο της Θάλασσας (που είναι ήδη νόμος του κράτους), το εύρος της υφαλοκρηπίδας είναι μέχρι 200 ν.μ. από τα χωρικά ύδατα, δηλαδή στα διεθνή ύδατα. Σύμφωνα με ακριβείς μετρήσεις και με βάση τη μέθοδο της οριοθέτησης (γραμμές βάσης) που έχει εφαρμόσει κατά 98,2% το Δικαστήριο της Χάγης για την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας, το 83% περίπου του Αιγαίου (FIR Αθηνών και όχι μόνον) ανήκει στην Ελλάδα και το υπόλοιπο 17% στην Τουρκία. Επιπροσθέτως,σ το άρθρο 77 της Σύμβασης ορίζει ότι η παράκτια χώρα έχει κυριαρχικό δικαίωμα στην υφαλοκρηπίδα της για εξόρυξη φυσικών πόρων. Στην περίπτωση που η χώρα αποφασίσει να μην κάνει εξόρυξη, τότε καμία άλλη χώρα δεν ανακτά αυτό το δικαίωμα. Με άλλα λόγια, η ελληνική υφαλοκρηπίδα και οι φυσικοί πόροι που περιέχονται σ’ αυτήν, επομένως και τα κυριαρχικά και οικονομικά οφέλη, ανήκουν μόνον στους Ελληνες πολίτες και θεωρητικώς καμία κυβέρνηση δεν μπορεί να τα συνδιαχειριστεί με την Τουρκία κατά 50%, προκειμένου να εξυπηρετηθούν λύσεις προβλημάτων που έχει δημιουργήσει η Αγκυρα και δεν έχουν διευθετηθεί από τις ελληνικές κυβερνήσεις.
Σε περίπτωση συνδιαχείρισης της υφαλοκρηπίδας και με το ισχύον καθεστώς των 6 ν.μ. τότε θα προκύψουν αμφίβολα αποτελέσματα για τη χώρα. Ενα απλό παράδειγμα: σε τυχόν εξόρυξη πετρελαίου ή φυσικού αερίου αξίας π.χ. 100 δισ. ευρώ ετησίως, τα 50 δισ. θα τα εισπράξει η Ελλάδα και τα υπόλοιπα 50 η Τουρκία στην περίπτωση της συνδιαχείρισης.
Αντιθέτως, με βάση το 83% και το 17% της οριοθετημένης ελληνικής και τουρκικής υφαλοκρηπίδας αντιστοίχως, η Ελλάδα θα έπρεπε να εισπράξει 83 δισ. και η Τουρκία 17 δισ. Με τη συνδιαχείριση επομένως, η Ελλάδα θα είναι υποχρεωμένη να παραχωρήσει στην Αγκυρα 33 δισ. ετησίως ως «δώρο» της συνδιαχείρισης. Είναι μάλλον προφανές γιατί η Αγκυρα επιδιώκει να κατοχυρώσει τη συνδιαχείριση στο Αιγαίο.
Ο εναέριος χώρος
Εκτός όμως από τις οικονομικές απώλειες, η συνδιαχείριση θα θέσει σε δοκιμασία και τα δικαιώματα στον έλεγχο του εναέριου χώρου πάνω από την υφαλοκρηπίδα. Σύμφωνα με το άρθρο 78 της Σύμβασης, τα δικαιώματα της παράκτιας χώρας (όπως η Ελλάδα) για τον έλεγχο του εναέριου χώρου πάνω από την υφαλοκρηπίδα (π.χ. με εξέδρες εξόρυξης, αγωγούς μεταφοράς πετρελαίου κ.λπ.) δεν πρέπει να επηρεάζουν το υπάρχον νομικό καθεστώς. Ομως στην περίπτωση συνδιαχείρισης της υφαλοκρηπίδας, η Ελλάδα χάνει το δικαίωμα ελέγχου του διεθνούς εναέριου χώρου επειδή ακριβώς δεν θα έχει οριοθετήσει την ελληνική υφαλοκρηπίδα.
Στην περίπτωση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), που σύμφωνα με το άρθρο 57 της Σύμβασης έχει και αυτή εύρος 200 ν.μ. από τις ακτές, η παράκτια χώρα έχει κυριαρχικά δικαιώματα στην ΑΟΖ για έρευνες, αλιεία, παραγωγή ενέργειας από το νερό και τον αέρα, οτιδήποτε δηλαδή είναι εκμεταλλεύσιμο από τον πυθμένα της θάλασσας μέχρι και την επιφάνεια αυτής.

Ανύπαρκτη ΑΟΖ
Ομως η τουρκική Βουλή στις 15 Μαΐου 1964 ψήφισε το νόμο 476, με τον οποίο καθόρισε τα 12 ν.μ. από τις ακτές της ως ζώνη αλιείας, μειώνοντας αισθητά την ελληνική ΑΟΖ. Την ίδια μάλιστα χρονιά η Τουρκία κατέθεσε το νόμο αυτόν για επικύρωση στον ΟΗΕ, ο οποίος ισχύει μέχρι και σήμερα. Αυτό έχει ως συνέπεια να πλήττονται οι αλιείς των Αλεξανδρούπολης, Σαμοθράκης, Λήμνου, Λέσβου, Χίου, Σάμου, Ικαρίας, Κω, Ρόδου, και Μεγίστης, που δεν μπορούν να βγουν από τα χωρικά μας ύδατα των 6 ν.μ., διότι μπαίνουν στην τουρκική ζώνη αλιείας και συλλαμβάνονται.
Στην περίπτωση συνδιαχείρισης, χωρίς η Ελλάδα να έχει οριοθετήσει την ΑΟΖ της, τότε η Τουρκία μπορεί να τοποθετήσει στο βυθό καλώδια για έρευνες ή και αγωγούς, ενώ θα μπορεί κάλλιστα να μη σέβεται τα αντίστοιχα δικαιώματα της Ελλάδας, αφού η ελληνική ΑΟΖ θα είναι ανύπαρκτη.
Επιπροσθέτως, σύμφωνα με το άρθρο 60 της Σύμβασης, η Τουρκία θα μπορεί να δημιουργήσει τεχνητά νησιά – εξέδρες στα διεθνή ύδατα του Αιγαίου, δημιουργώντας ακόμα σοβαρό πρόβλημα και στον έλεγχο του διεθνούς εναέριου χώρου στο Αιγαίο, διότι εκτός των άλλων δεν έχει γίνει πρόβλεψη στη Σύμβαση στο θέμα αυτό, που παραμένει σε εκκρεμότητα.
enet.gr

Σεισμός στο Ροδίνι ;

Τέτοιες εικόνες μόνο σε πόλεις που τις χτύπησε πρόσφατα μεγάλος σεισμός. Εδώ πρόκειται για κακοτεχνία ημιτελούς έργου που εγκαταλείφθηκε ! Ο τέλειος συνδυασμός... Αυτός είναι ο σεβασμός των υπηρεσιών προς τους πολίτες... Βρίσκεται στην οδό Κωνσταντινουπόλεως στο Ροδίνι.

Προβλήματα υγείας αυτο το 4ημερο στη Ρόδο!

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...

ΔΕΙΤΕ: τι περιέχουν τά chaim-trails

defence.e-e-e.gr

Παγκόσμια ΠΑΤΕΝΤΑ σε μετρητή της ΔΕΗ !

"Ένα ρολόι δύο σπίτια ! Αφού δεν μπορούσαν να πληρώσουν τον λογαριασμό 3.600 ευρώ τώρα παίρνουν-κλέβουν ρεύμα από τον γείτονα. Μπορεί και να είναι και οι δύο στο κόλπο...
Αν επιτρέπεται να το κάνουμε όλοι τώρα που έρχονται και οι αυξήσεις. Αυτή η πατέντα βρίσκεται στην οδό Βενιζέλου στην Ιξιά Ρόδου."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Συνελήφθη ο ασυνείδητος που εγκατέλειψε 11χρονο ποδηλάτη.

Πέρασαν 18 ολόκληρες ημέρες από τον τραυματισμό ενός ανήλικου ποδηλάτη ο οποίος παρασύρθηκε από αυτοκίνητο στην Ρόδο και ο ασυνείδητος οδηγός, που είχε εγκαταλείψει αβοήθητο το θύμα του, έπεσε τελικά στα χέρια της Αστυνομίας... Μάλιστα, εξετάζεται το ενδεχόμενο να έχει προκαλέσει και άλλα τροχαία με εγκατάλειψη σε άλλες περιοχές της χώρας!

Στις 18 Σεπτεμβρίου, ο 42χρονος αλβανικής καταγωγής οδηγός είχε χτυπήσει ένα 11χρονο αγόρι που κινούνταν με το ποδήλατο στον ποδηλατόδρομο και στη συνέχεια εξαφανίστηκε, λέγοντας σε όσους έτρεξαν να βοηθήσουν το τραυματισμένο παιδί ότι πάει να παρκάρει το αυτοκίνητο του! Από τότε, κυκλοφορούσε σαν να μην συνέβη τίποτα στην περιοχή και μάλιστα σύχναζε σε κατάστημα ομοεθνούς του, όπου τελικά εντοπίσθηκε.

Όπως εξακριβώθηκε, σε βάρος του ασυνείδητου εκκρεμούσε δικαστική απόφαση Πλημμελειοδικείου για παράβαση του ΚΟΚ, ενώ έχει κατηγορηθεί επανειλημμένα για επικίνδυνη οδήγηση και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας όπου κατοικούσε πριν εγκατασταθεί στην Ρόδο! Γι’ αυτό, η Τροχαία εξετάζει την πιθανότητα να ευθύνεται και για άλλα ατυχήματα!
akros-empisteutiko.blogspot.com


Σήμα ΚΑΜΠΑΝΑ στο κέντρο της Ρόδου.

Κεραία κινητής τηλεφωνίας στην οδό Αλεξ. Διάκου στην οροφή του πρώην ξενοδοχείου Αμφιτρύων. Στο ίδιο τετράγωνο υπάρχουν πολλά...

Στη Ρόδο ο Παναθηναϊκός.

Το μεσημέρι της Πέμπτης (7/10) έφθασε στη Ρόδο η αποστολή του Παναθηναϊκού καθώς πέταξε απευθείας από τη Βοσνία με προορισμό το νησί των ιπποτών. Οι πρωταθλητές θα δώσουν στη Ρόδο τα δύο τελευταία φιλικά ματς...
και θα ολοκληρώσουν την προετοιμασία τους καθώς την ερχόμενη Τετάρτη (13/10) αρχίζουν οι επίσημες υποχρεώσεις τους για το κύπελλο.

Ο Ντρου Νίκολας, που δεν είχε μεταβεί στη Βοσνία συνάντηση την αποστολή στη Ρόδο. Ολοκλήρωσε το θεραπευτικό του πρόγραμμα κι αναμένεται να αγωνιστεί την Παρασκευή (8/10) στο πρώτο ματς του τουρνουά "Τάσος Κουταλιανός" με αντίπαλο τη Λέφσκι Σόφιας.

Από την πλευρά του ο Μιλένκο Τέπιτς, αφού ευχήθηκε τα... καλύτερα στην Ιγκογκέα που υποδέχθηκε και φιλοξένησε ιδανικά τον Παναθηναϊκό στάθηκε στην απόδοση της ομάδας του στο φιλικό που έγινε στην Βοσνία: «Δεν παίξαμε καλά στο πρώτο ημίχρονο. Στο δεύτερο παίξαμε πιο επιθετικά, βελτιωθήκαμε στην άμυνα κάτι που μας έδωσε εύκολους πόντους στην επίθεση. Για εμάς το ζητούμενο είναι να παίξουμε ακόμη καλύτερα και να είμαστε έτοιμοι όταν αρχίσουν πια οι επίσημες αγωνιστικές μας υποχρεώσεις που δεν απέχουν πολύ».

Όσο για την προσωπική του εμφάνιση; Είναι αλήθεια ότι ο Τέπιτς ήταν εξαιρετικός στη Βοσνία: «Προσπαθώ και σίγουρα αισθάνομαι καλύτερα. Ελπίζω να παίξω ακόμη καλύτερα στη συνέχεια, γιατί αυτό που θέλω περισσότερο είναι να βοηθήσω την ομάδα. Θέλω να κάνω το καλύτερο δυνατό για την ομάδα. Όλοι αυτό θέλουμε. Όλοι αυτό έχουμε στο μυαλό μας και όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο».

3-2-1908greenews.blogspot.com


Φυλακισμένη γάτα στην Ένωση ;

"ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΆΡΚΕΤ ΕΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΓΑΤΑ ΜΕΣΑ. ΑΣ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΚΕΙ, ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Βρέθηκε κατσαρίδα σε συσκευασία γάλακτος!

Την παρέμβαση της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Ρόδου προκάλεσε αστυνιακτρική έκθεση που υπογράφουν οι κ.κ. Ηλίας Οικονομίδης, Αθανάσιος Βαρκάς και Παναγιώτης Μανώλακας με την οποία διαπιστώθηκε η ύπαρξη κατσαρίδας σε συσκευασία παστεριωμένου γάλακτος!
Στην αστυκτηνιατρική έκθεση ...


αναφέρονται τα ακόλουθα απίθανα:
«....Την 21η Μαϊου 2010 η Υπηρεσία μας έγινε αποδέκτης αιτήματος ιδιώτη καταναλωτή ο οποίος προσκόμισε συσκευασία παστεριωμένου γάλακτος για το οποίο υπήρχε υποψία ότι περιέχει ξένα σώματα.
Η συσκευασία παραλήφθηκε και συντηρήθηκε υπό ψύξη μέχρι να εξεταστεί αργότερα την ίδια ημέρα. Η συσκευασία επιθεωρήθηκε και κατόπιν ανοίχτηκε προσεκτικά - προκειμένου να μην επιμολυνθεί με οποιοδήποτε τρόπο το περεχόμενό της - παρουσία των κ.κ. Οικονομίδη Ηλία, Δ/ντη Κτηνιατρικής Δωδεκανήσου, Βάρκα Αθανασίου και Μανώλακα Παναγιώτη, Κτηνιάτρων της Δ/νσης Κτηνιατρικής Δωδεκανήσου.

Η συσκευασία ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και είχε αποσφραγιστεί από τον καταναλωτή (είχε ανοιχτεί μερικώς η ταινία ασφαλείας του πώματος κατά τρόπο τέτοιο που να αποκαλύπτει τη μικρή κυκλική οπή του πώματος).
Το περιεχόμενο κατόπιν μεταγγίστηκε σε καθαρό διάφανο πλαστικό περιέκτη, προκειμένου να διαπιστωθεί η τυχόν παρουσία ξένων σωμάτων εντός της συσκευασίας. Αφού μεταγγίστηκε το σύνολο του περιεχομένου, στον πυθμένα της χάρτινης συσκευασίας βρέθηκε το πτώμα εντόμου της τάξης Blattaria (κοινή ονομασία στην Ελληνική: κατσαρίδα) συνολικού μήκους 6 εκ. (μήκος σώματος: 2,5 εκ.).

Από το περιεχόμενο λήφθηκε δείγμα το οποίο αποστάλθηκε σε κρατικό Κτηνιατρικό εργαστήριο για να υποβληθεί σε μικροβιολογική εξέταση, τα αποτελέσματα της οποίας έδειξαν την παρουσία κολοβακτηριδιακής μόλυνσης (η έκθεση αποτελεσμάτων επισυνάπτεται).
Τα ανωτέρω συνιστούν παράβαση του ΚΑΝ(ΕΚ) 852/2004 για την υγιεινή των τροφίμων και του ΚΑΝ,(ΕΚ)2073/2005 όπως τροποποιήθηκε με τον ΚΑΝ(ΕΚ)1441/2007 και ισχύει, περί μικροβιολογικών κριτηρίων στα τρόφιμα.
Η συσκευασία έφερε τις ακόλουθες ενδείξεις:

• γάλα υψηλής παστερίωσης ΦΑΡΜΑ της Εταιρείας ΦΑΓΕ συσκευασία 1,5 lit.
• αριθμός παρτίδας 614 Νο 5:54
• κωδικός αριθμός κτηνιατρικής έγκρισης της εγκατάστασης GR 48.2.1068 EC.
• ημερομηνία ανάλωσης έως και 06.06.10 


Όπως διαπιστώθηκε, η συγκεκριμένη εγκατάσταση βρίσκεται στα όρια ευθύνης της Ν.Α. Φλώρινας. Η Υπηρεσία μας ενημέρωσε εγγράφως τη Δ/νση Κτηνιατρικής Φλώρινας ώστε να προβεί στις προβλεπόμενες ενέργειες. Η Δ/νση Κτηνιατρικής Φλώρινας μας γνωστοποίησε εγγράφως στις 15.06.2010 ότι η εγκατάσταση ανήκει στην εταιρία ΦΑΓΕ, βρίσκεται στη βιομηχανική περιοχή Αμυνταίου Φλώρινας και έχει ορισμένο ως υπεύθυνο εγκατάστασης τον κ. Σιδέρη Σπυρίδωνα.

Έκτοτε, δεν είχαμε καμία περαιτέρω ενημέρωση για την εξέλιξη της υπόθεσης σε ότι αφορά τα στοιχεία του αγορανομικού υπεύθυνου της γαλακτοβιομηχανίας».

ksipnistere.blogspot.com


Ακινητοποιημένο στο λιμάνι της Ρόδου το «ΠΡΩΤΕΥΣ»

Απαγορεύτηκε ο απόπλους λόγω βλάβης.
Τμήμα της αριστερής κύριας μηχανής του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου «ΠΡΩΤΕΥΣ» παρουσίασε βλάβη με αποτέλεσμα να απαγορευθεί ο απόπλους από το λιμάνι της Ρόδου.
Το πλοίο εκτελούσε το δρομολόγιο Σύμη - Τήλο - Νίσυρο – Κω και θα παραμείνει ακινητοποιημένο μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη.
newsbeast.gr