ροή ειδήσεων

Απαγόρευση(;!) καπνίσματος

"Κατ' αρχήν να σας ευχηθώ καλή χρονιά με Υγεία. Κατόπιν θα περιγράψω την σημερινή εμπειρία μου.
Είχα αρκετό καιρό να πάω σε καφετέρια και θα κάνω πολύ περισσότερο να ξαναπάω. Και αυτήν την απόφαση την πήρα για την επαναφορά του τσιγάρου στις καφετέριες... νόμιμα ή μη. Πάνω που άρχισαν να μη μυρίζουν τα ρούχα μας μετά από ένα καφέ σε καφετέρια, άρχισε πάλι η προκλητική ανοχή των επιχειρηματιών και να θέλουμε αλλαγή ρούχων από πάνω μέχρι κάτω για να βγάλουμε την καπνίλα από τα ρούχα που έχει ποτίσει έως και τα εσώρουχα.
Αναφερόμενος σε συγκεκριμένο περιστατικό, πήγα για καφέ σε μεγάλη και πολυσύχναστη καφετέρια της παραλίας Ιαλυσού. Ρώτησα τον σερβιτόρο που είναι το μέρος για τους μη καπνιστές. Μου έδειξε ένα χώρο με 4 τραπέζια στο χειρότερο σημείο του μαγαζιού, σε σύνολο ίσως και πάνω από 50 τραπεζιών που διαθέτει. Ρώτησα και γιατί να μην υπάρχει ένα τραπέζι με θέα στην θάλασσα για τους μη καπνιστές, μια που διαθέτει ολόκληρη πλευρά τζαμαρία 40-50 μέτρων αλλά απάντηση δεν πήρα.
Στο εξωτερικό, όλα είναι αντίθετα. Ελάχιστα τραπέζια για καπνιστές και αυτά στα μετόπισθεν...
Δεν μιλώ για το δικαίωμα του καθενός να καπνίζει ή όχι, αλλά δυστυχώς διαπιστώνω ότι χάσαμε το μέτρο. Δύσκολα θα ξαναπάω σε καφετέρια που δεν σέβονται την επιλογή μου να μην καπνίζω.Αν δεν σέβονται την δική μου επιλογή ας σκεφτούν τουλάχιστον τον τουρίστα-επισκέπτη. Τέτοιες επαγγελματικές συμπεριφορές μάλλον πίσω μας πάνε.
Κρίμα..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος6/1/11 18:11

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΓΗΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΩ ΤΟ ΚΑΦΕ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΤΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟΥ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ FLOCAFE ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΕΙΧΕ ΑΡΚΕΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ ΧΩΡΟΣ ΜΗ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΩΝ (ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ). ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΜΕΣ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ 5-6 ΤΥΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΠΝΙΖΑΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΕΣ, ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ , ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ.ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΠΙΣΩ ΗΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΛΑΟΣ, ΠΟΣΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΦΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ .ΔΥΣΤΥΧΩΣ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/1/11 18:13

    τους μονους που παραδεχομε παιδια ειναι τους υπευθηνους του kalithies palace .πηγα στις 2 του μηνος για τον γαμο συναδελφου και παρεα στο μπροστινο τραπεζι αρχισε να καπνιζει , αμεσως το προσωπικο τους υποχρεωσε να βγουν στον ειδικο χωρο εξω απο το μαγαζι, τα παιδια το σεβαστηκαν και εσβησαν το τσιγαρο προς τιμην τους , πανω απο 500 ατομα και δεν καπνιζε κανεις , μπραβο και παλι μπραβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος6/1/11 19:08

    ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ! ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΡΝΕΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΑΣ Η ΑΛΛΙΩΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ;) ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος6/1/11 19:10

    ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΄"ας σκεφτούν τουλάχιστον τον τουρίστα-επισκέπτη.", Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ , ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΠΝΙΖΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΝΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙΣ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΟΥ Μ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος6/1/11 19:34

    mia kali lisi einai EDW

    http://www.youtube.com/watch?v=_D0AhTCq8NA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος6/1/11 20:08

    Sthn Ellada genikos i katastash me to kapnisma einai polu tragiki. Exw paei se polles Europaikes xores, kai pouthena den iparxei provlima, oi kapnistes prosarmozntai se katastash, kapnizoun ekso,kai den kanoun moutro! Oute sta spitia kapnizoun epeidi sevontai ton allon pou tous kalese!Enw oi mh-kapnistes xairontai, oi oikogeneies den prepei na mpainoun me fovo se mia kafeteria gia na mathoun, kannizoun edw mesa i oxi???H politiki twn xoron auton ipostirizei ton ugeino tropo zois,alla oxi karkino,ksiro derma kai oti na nai.Shmera pigame gia kafe sthn Athina, kai ekei pou htan meros gia mh-kapnistes, pali empaine o kapnos, epeidi(opos anaferetai panw) ta merh gia kapnistes einai pio megaloi kai me pio kalh thea, disixws!Prepei na mpei prostimo 100-200 euro gia autous pou den tiroun tous kanones sthn idia i xora tous!(ellhnes).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος6/1/11 20:38

    exw paei kai gw se gamo sto Kalithies palace kai pragmati se 1 ai8ousa pou xwraei mexri kai 1000 atoma den kapnize kanenas!!!!bravo stoys idiokthtes!!!!!!htan h prwth fora pou den muriza apo panw mexri katw tsigarila kai mporesa na parw kai ta paidia mou!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος6/1/11 22:03

    Θα ήθελα να ρωτήσω, αν κάποιος καπνίζει σε καφετέρια, μπαρ κτλ και δεν συμμορφωθεί με τις συστάσεις των υπευθύνων των καταστημάτων τότε τι γίνετε; Παίρνουμε την αστυνομία; Η Αστυνομία θα έρθει; Αν έρθει σε ποιόν κόβει πρόστιμο στον πελάτη ή στον ιδιοκτήτη του καταστήματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος6/1/11 22:55

    ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΠΗΓΕΝΕΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΑΣ,ΣΩΘΗΚΑΝΕ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
    ΚΑΘΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ.

    ΕΝΑΣ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος7/1/11 00:06

    Παρατήρησα πολλούς καπνιστές και διαπίστωσα ότι στην πλειοψηφία τους είναι κάπως καθιστεριμενη, μολύνουν το σώματους τα παιδιά τους και τους γύρο τους ,και όταν στα πενήντα τους παθαίνουν καρκίνο πρέπει να τους σώσουμε τη ζωή που μονοί τους καταστρέψανε ευτιχος προωθείτε ο νέος νόμος και ο καπνιστής θα πληρώνει μόνος του τα νοσηλια για όσο ζήση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος7/1/11 00:55

    Ένα τραπέζι για μη καπνιστές με θέα την παραλία θα μπορούσε να είανι το δικό σου, αφού κανένας από την παρέα σου δεν καπνίζει. Θέλεις και ταμπελάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος7/1/11 01:21

    Esy pou paratirises pollous kapnistes oti einai kapws kathysterimenoi arakse spiti sou me to pc sou kai min ksanavgeis stin koinwnia ! Eisai ratsisths kai megalos malakas !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος7/1/11 07:55

    Αν θελετε εσεις να παθετε ΚΑΡΚΙΝΟ οι αλλοι τι σας φατινε ρε αρρωστοι...που βρωματε απο ενα χιλιομετρο!! Τι φταινε τα παιδια μας ρε? να φυσατε τον καπνο στο στομα των παιδιων σας σιχαματα!! Δεν σας εκοψε κανεις το τσιγαρο ουτε σας ειπαμε να μην καπνιζετε αλλα γιατι ενοχλειται οσους δεν θελουν να αναπνεουν αυτο το δηλητηριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος7/1/11 09:45

    "ΚΑΘΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ."
    "Eisai ratsisths kai megalos malakas !"

    Γιατί θα πρέπει να εκφράζεστε με τέτοιο τρόπο; Εγώ είπα μια κατάσταση που μου συνέβηκε χωρις χαρακτηρισμούς. Πρέπει να πέφτει πάντα τόσο χαμηλά το επίπεδο μιας κουβέντας;

    Ο συγγραφέας του άρθρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος7/1/11 10:06

    μακρια απο τα μαγαζια που καπνιζουν.Να πηγαινουμε σε μαγαζια που σεβονται τους πελατες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος7/1/11 10:10

    'ενα μαγαζί που θα απαγορεύσει τελείως το κάπνισμα,αν το διαφημίσει κιόλας θα πάρει όλη την πελατεία και θα είναι και ο καλύτερος αφού θα έχει παντα δουλειά γιατι τώρα πολυς κοσμος δεν θέλει να παέι γιατί δεν του αρέσει ο καπν'ος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος7/1/11 10:12

    είναι θέμα παιδείας.αυτός που δεν σέβεται τον ευατό του πως θα σεβαστεί τους άλλους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος7/1/11 10:15

    δυστυχώς πολλοι απο αυτους που καπνίζουν (όχι όλλοι) δεν καταλαβαίνουν ότι ενοχλούν.το θεωρουν ότι αυτοί που ενοχλούνται ότι είναι και παράξενοι!!!!!θα μας τρελλάνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ετσι ακριβως οπως το ειπε ενας φιλος παραπανω...Να μην πηγαινει κανεις σε καφετεριες που δεν σεβονται τον πελατη τους!! Το να καπνιζεις ειναι δικαιωμα σου..Αλλα δεν εχεις κανενα δικαιωμα να ενοχλεις τον διπλανο σου!! Δεν σας ειπε κανεις να κοψετε το τσιγαρο..μπορειτε να καπνιζετε οσο θελετε...Φτανει να μην ενοχλεις εμενα που δεν καπνιζω!! Γιατι εσυ εισαι ο ρατσιστης που δεν με σεβεσαι!!

    Με Εκτιμηση Εμμανουηλ Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος7/1/11 11:05

    το μονο που ισχυει ειναι οτι ειμαστε ξεφτιλες απο τον πιο μικρο μεχρι τον πιο μεγαλο...εγω πηγα ronda λιγο πριν τις γιορτες και απο εξω ειχαν μια μεγαλη πινακιδα "ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ" μπαινω μεσα και απο το ντουμανι δεν εβλεπες μπροστα σου...οποτε ρωταω εναν υπευθυνο και μου λεει ολο δικαιολογιες οτι το κανανε μονο για 2 μερες κ.τ.λ...οκ!!!μπαινω καθομαι παιρνω το 1142 με ενημερωνουν οτι ο νομος φυσικα και ισχυει κ κανω την καταγγελια μου...! το αποτελεσμα: μετα απο μια βδομαδα που περασα δεν μπηκα φυσικα ειχαν κανει το εξης κορυφαιο.....ειχαν αφαιρεσει την πινακιδα απο την πορτα!! αυτοι ειμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. mixalis tsilikiotis7/1/11 12:35

    o antikapnistikos nomos eimai xazos as afeisei tous epaggelmaties na kanoun ta magaziatous gia kapnizontes i mh kapnizontes toso aplo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος7/1/11 14:57

    Ρε παιδια,πως να το κανουμε? Οι πιο πολλοι καπνιζουν που πανε σε μπαρ/καφετεριες/μπουζουκια,κτλ.Τα μαγαζια πως θα δουλεψουν?
    Ειναι δυνατον να παω για καφεδακι και να μην αναψω ενα τσιγαρο? η να παω στο μπαρ,να πινω ποτο και να μην καπνιζω? Αυτο ειναι ρατσισμος.
    Οσοι δεν καπνιζουν και θελουν να πιουν καφε,να κατσουν σπιτια τους,η να πανε στο βουνο που εχει καθαρο αερα.
    Οι πιο πολλοι καπνιζουν,η πλειοψηφια κερδιζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος7/1/11 15:23

    14:57 είσαι πολύ δημοκρατικός, τι να πω...

    Το τσιγαρο μας παει πίσω, είτε σαν θέμα υγείας είτε σαν πολιτισμό.
    Αν δεν μπορείτε να το καταλάβετε, τουλάχιστο μη γίνεστε είρωνες και κακοπροαίρετοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος7/1/11 16:19

    ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος7/1/11 16:44

    AN THELETE NA PIGENETE GIA CAFE ANTI NA TON PINETE STO SPITI SAS THA PREPI NA UPARXOUN CAFE-BAR K SINAFI AFTA GIA NA UPARXOUN THELOUN TOUS KAPNISTES K OXI ESAS POU MIA STIS TOSE PIGATE K IDANTE NA KAPNIZOUN!
    MEROKAMATIRIS EIMAI ZW APO TA CAFE SERVITOROS ADIKAPNISTIS DEN TO EXW VALI POTE STO STOMA, OMWS XRIAZOME TO MEROKAMATO GIA NA ZISO EGW K I IPOLIPES OIKOGENIES POU ZOUN APO EKEI MESA!
    MIN MAS STERISETE TIN DOULIA! XWRIS TOU KAPNISTES PETHANAME!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος7/1/11 17:41

    Να βγει έξω να καπνίσει ή σε ειδικό χώρο. Όχι μέσα στο μαγαζί και να μολύνει τον αέρα που αναπνέουμε...!!! Απλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος8/1/11 08:56

    Na pigenete sta Starbucks pou efarmozoun tin nomothesia sxetika me to kapnisma se esoterikous xorous. Oloi oi ypolipoi paraviazoun ton nomo .
    Yparxei ke grammi gia na kaneis tis katageleies (me tin apodiksi fisika).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος8/1/11 11:19

    <>

    Αυτό είναι το επίπεδο των καπνιστών, τόσο χαμηλό. Όλοι οι καπνιστές λένε τους αντικαπνιστές ρατσιστές επειδή δεν θέλουμε να αναπνέουμε τα σκατά που ρουφάνε. Όχι φίλε μου εσύ να κάτσεις σπίτι σου ή να πας σε κανένα βουνό για να γεμίσεις τα πνευμόνια σου βρόμικο αέρα. Την λέξη ρατσισμός την έχετε κάνει καραμελίτσα και την γλείφετε συνέχεια αλλά η πραγματικοί ρατσιστές είστε όλοι εσείς με το τσιγάρο στο στόμα που δεν σέβαστε κανέναν ούτε καν τα ίδια σας τα παιδία που αναπνέουν τις βρομιές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΔΗΜ. ΜΑΝΤΙΚΟΣ8/1/11 13:53

    Θέλω να σας εκφράσω κι εγώ τον προβληματισμό μου σαν βαρύς καπνιστής που είμαι.
    Αν και προσπάθησα πολλές φορές να το κόψω, εντούτοις δεν το κατάφερα. Γνωρίζω πολύ καλά τους κινδύνους για την υγεία τη δική μου και των διπλανών μου.
    Οσο και αν με πονάει, θεωρώ τον εαυτό μου "άρρωστο" εφόσον είμαι τόσο εξαρτημένος, αλλά με πονάει περισσότερο όταν οι άλλοι με θεωρούν σαν...μίασμα!!
    Αυτός ο νόμος λοιπόν είναι τόσο ρατσιστικός και υποκριτικός, για ένα λόγο.
    Ρατσιστικός, γιατί θέλει να μας αποκλείσει απο όλες τις κοινωνικές συναναστροφές (ταβέρνες, μπάρ, καφετέριες), χωρίς να δίνει το δημοκρατικό δικαίωμα σε όσους επαγγελματίες επιθυμούν να μας έχουν εμάς ως πελάτες. Δηλαδή απλά να υπάρχουν καταστήματα αποκλειστικά για καπνιστές και για μή καπνιστές.
    Αυτό δεν είναι δημοκρατία? Ούτε εγώ θέλω να ενοχλώ τους άλλους με το πάθος μου, αλλά ούτε και οι άλλοι να ενοχλούν εμένα με το να μου απαγορεύουν παντελώς τη διασκέδασή μου.
    Τα ερμητικά κλειστά διαχωριστικά τζάμια σε νυχτερινά κέντρα και καφετέριες δεν θα ήταν λύση? Οι δυνατοί εξαερισμοί επίσης?
    Το υποκριτικό μέρος είναι όσον αφορά την... ευαισθησία των νομοθετών για την υγεία του κόσμου.
    Δεν είδα την ίδια ευαισθησία στην υποχρεωτική αντικατάσταση ακόμα(!!!)αμιαντοσωλήνων της ΔΕΥΑΡ, του πλέον καρκινογόνου στοιχείου.
    Και αυτό ισχύει σε όλη την Ελλάδα.
    Ούτε είδα την ίδια ευαισθησία στην καταπολέμηση του καρκινογόνου νέφους ειδικά στην Αθήνα, με την υποχρεωτική τοποθέτηση φίλτρων, ή ανάλογων προστίμων στους ρυπαίνοντες.
    Εκεί, δεν τους ενδιαφέρει (τους νομοθέτες), τι αναπνέουν οι μή καπνίζοντες?
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ λοιπόν κύριοι.
    Σε όλη της την εφαρμογή, και όχι όπου και όπως μας συμφέρει.
    Μόνο τότε θα είναι εφαρμόσιμοι οι Νόμοι του κράτους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος8/1/11 16:23

    να βγαινουν εξω να καπνιζουν οπως γινεται στον υπολοιπο ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ κοσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος8/1/11 16:26

    ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΝΑΟ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ.ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥς ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥς ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος8/1/11 21:58

    ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ ΝΤΟΥΜΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟ.ΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΦΩΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟΙ ΣΑΝ ΕΣΑΣ.ΕΧΟΥΝ ΘΕΛΗΣΗ ΣΤΟ DNA ΤΟΥΣ Γ ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΑ ΘΑΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΔΥΝΑΜΟΙ ΚΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΔΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος8/1/11 22:04

    ΚΥΡΙΕ ΜΑΝΤΙΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΑΝ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΕ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΒΕΡΝΑ Π.Χ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΕΞΩ ΓΙΑ ΚΑΠΝΙΣΜΑ.ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΥΤΕ ΘΑ ΚΟΠΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΑΝ ΛΕΙΨΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος9/1/11 00:37

    Όπως πάτε στις καφετέριες /bar κτλ στην τουαλέτα όταν σας έρθει η ανάγκη σας, έτσι να βγαίνετε έξω και για το τσιγάρο σας, βαρέθηκα να βγαίνω για έναν καφέ και να γυρνάω στο σπίτι μου και να βρωμάω, τρέχει το παιδί μου να με πάρει αγκαλιά και το διώχνω για να μην πάρει την μυρωδιά. Θα πρέπει όλοι να σεβαστούμε το μέτρο. Στο εξωτερικό το κάνουν γιατί όχι και εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος10/1/11 12:45

    ΟΡΙΣΤΕ Η ΛΥΣΗ...

    ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ....

    ΜΟΝΟ...

    ΣΤΟ.............

    ΚΑΛΥΘΙΕΣ P A L A C E !!!!!!!!!!!!

    THE BEST PLACE IN TOWN...

    ............................ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΜΕΡΗ!!!!

    ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...........

    ΚΑΙ ΒΟΥΝΟ .........

    ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ ............

    ΚΑΙ ΩΡΙΑ ΜΩΡΑΚΙΑ............

    ΚΑΛΥΘΙΕΣ P A L A C E !!!!!!!!!!1


    ....................ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ..............

    ΤΥΦΛΑ ΝΑ'ΧΕΙ ΤΟ DIOGENIS PALACE ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ...

    ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ.........


    ΚΑΛΥΘΙΕΣ P A L A C E !!!!!!!!!!!

    ....................TI ΤΡΕΛΛΟ ΟΝΟΜΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος10/1/11 18:22

    ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΒΕΤΑΙ ΤΣΙΓΑΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΕΞΩ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ? ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΤΣΙ ΚΥΡΙΕ ΜΑΝΤΙΚΕ? ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΤΣΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ...ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΞΩ ΜΕΧΡΙ Ο ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΟΥΜΕ! ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΔΗΜ. ΜΑΝΤΙΚΟΣ11/1/11 23:10

    Επειδή τελικά το να μιλάει κάποιος επώνυμα και να λέει ευθαρσώς τη ΓΝΩΜΗ του, θεωρείται απολίτιστος, τριτοκοσμικός, (σχόλιο 10/1/11 18:22) σας επαναλαμβάνω το σκεπτικό μου : θα πείραζε κανέναν μη καπνιστή αν διδόταν το δικαίωμα σε κάποια μαγαζιά να υπάρχουν μόνο καπνιστές?
    Παράδειγμα, τα cigars clubs παγκοσμίως.
    Ή μήπως θέλετε να εισέρχεστε και σ'αυτά?
    Και όπως είπα οτι είναι υποκριτικός ο νόμος αυτός, και ότι δεν αποβλέπει στην υγεία των μη καπνιζόντων, σας παραπέμπω στις χθεσινές δηλώσεις του ίδιου του υπουργού υγείας οτι για τα νυκτερινά κέντρα θα επιτρέπετε το κάπνισμα, φθάνει να πληρώσουν κάποιο παράβολο!!!
    Είδατε πως μεριμνούν για την υγεία σας?
    Με ένα απλό παράβολο!!!
    Και θα ξανατονίσω αυτό που είπα πρίν:
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι αν κάποιος επιχειρηματίας ή εγώ ο ίδιος θελήσω να ανοίξω μια καφετέρια που θα είναι ΜΟΝΟ για καπνιστές, να μου επιτρέπεται απο το νόμο.
    Αυτό, και όποιος θέλει το καταλαβαίνει, χωρίς χαρακτηρισμούς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος12/1/11 02:19

    Σιγα να μην εχουμε τοσους Ροδιτες αντικαπνιστες ρε μαγκες.Ολα αυτα τα σχολια τα εχει κανει ενας αντε δυο ανθρωποι το πολυ.Μην ασχοληστε αλλο γιατι χανεται το χρονο σας με τον(τους)ρατσιστες.Εδω ο αλλος απο της αναδουλειες που εχει με τους αντικαπνιστες κανει διαφημηση το Καλυθιες Παλας και θελουν να πιστεψουμε οτι ολοι αυτοι δεν καπνιζουν;Ρε αν σε δει το αφεντικο σου που γραφεις εδω κατα τον καπνιστων θα σε απολυση....χαχαχχαχα ! Ρε βλακα εδω ο κοσμος χανεται και εσυ μας λες οτι σε ενοχλει ο καπνος ;Μηπως εισαι κανενας φλωρος στρατιωτικος ρε απο καμια βλαχουπολη ; Ρε αυτα να τα γραφεις στην κολοπολη που γεννηθηκες! ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΡΟΔΟΣ ΦΛΩΡΕΤΑ ! Ε ΦΛΩΡΕΤΑ !ΓΙΔΟΜΟΥΡΗ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τους τόνους εδώ μέσα. Αφαίρεσε κανείς το δικαίωμα σε κανέναν να καπνίζει; .. Ο νόμος έχει εφαρμοστεί παγκόσμια και με πολύ αυστηρότερες μορφές στον Καναδά έχει μπει και στα σπίτια και στα αμάξια και σε ανοιχτούς δημόσιους χώρους. Για όσους δεν το καταλαβαίνουν έχει φτιαχτεί για να προστατέψει τη δημόσια υγεία και όχι να τιμωρήσει αυτούς που καπνίζουν. Οι καπνιστές θα πρέπει να βρουν λύση να κάνουν αυτό που κάνουν χωρίς να μολύνουν τον αέρα.
    Πως αισθάνεται ένας που δεν καπνίζει όταν του έρχεται το ντουμάνι απ το διπλανό τραπέζι; Χειρότερα απ το να έρθει κάποιος να του την αμολήσει στα μούτρα ή να του φτύσει στον καφέ. Δεν είναι θέμα μόνο αηδίας είναι θέμα υγείας. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να βάζει σε κίνδυνο την δική μου υγεία η των παιδιών μου λόγο κάποιας εξάρτησης που έχει. Για τον ίδιο λόγο είναι επικίνδυνοι όσοι τρέχουν με υπερβολική ταχύτητα και τιμωρούνται με πρόστιμα ή όσοι έχουν μανίες (βλ ψυχοπαθείς δολοφόνοι). Τώρα να δώσω να καταλάβει ένας καπνιστής ότι έχει πρόβλημα όσον αφορά αυτή του τη συνήθεια δεν θα το κάνω. Βάζω όμως τα όρια ώστε να μη μεταφέρει το πρόβλημα στους δίπλα του.
    Χρόνια εργαζόμενος σε νυχτερινά κέντρα παθητικός καπνιστής έχω καταλήξει πολλές φορές σε νοσοκομείο με πνευμονία και φλεγμονές του αναπνευστικού . Μέρες ολόκληρες βρέθηκα υποφέρω από τσιγαρόβηχα κι ας μην έχω βάλει ποτέ στο στόμα μου τσιγάρο. Η τυραννία να βγάζεις ρούχα στο μπαλκόνι πριν μπεις στο σπίτι και να κάνεις μπάνιο μετά από κάθε έξοδο για να μη βρομάς... και δεκάδες άλλα που θα μπορούσαν να με κάνουν να θυμώνω για όλα αυτά που μου προκαλούν όσοι επικαλούνται το δικαίωμα τους . Δε νομίζω να έχω ενοχλήσει ποτέ κανέναν ούτε να ευθύνομαι για κάποιο πρόβλημα υγείας του.. Είμαι σίγουρος όμως πως αν έστω σας σκουντούσε κάποιος λίγο παραπάνω ένα βράδυ στα μπαρ που συνάζετε θα τον πλακώνατε στο ξύλο η το λιγότερο θα εξοργιζόσαστε. Δε νομίζω να δέχεστε επίθεση κάθε φορά που ανάβετε τσιγάρο..
    Συνεχίζω λοιπόν και επιμένω πως ο νόμος πρέπει να εφαρμοστεί. Τα μαγαζιά θα γεμίσουν περισσότερο κόσμο όπως στο εξωτερικό. Τώρα δεν βγαίνω πουθενά ούτε η οικογένεια μου όπως και αρκετός κόσμος λόγο της άθλιας ατμόσφαιρας που υπάρχει . Φανταστείτε πως ο πληθυσμός που δεν καπνίζει είναι πολύ περισσότερος απ' τους καπνιστές βάλτε κάτω τα παιδιά από 5 ως 15 και έχετε ξεπεράσει κατά πολύ το ποσοστό των καπνιστών που στην ουσία καταναλώνουν λιγότερα σε κάποιο μαγαζί. ¨Έναν καφέ πίνουν μόνο και το τσιγάρο τους. συγκριτικά με τους μη καπνιστές που θα φάνε και τοστ και γλυκά . Αυτά για τους καταστηματάρχες που φοβούνται μη χάσουν τους θαμώνες τους γιατί έχουν ακούσει μόνο τη μια άποψη.
    Όσον αφορά τώρα τι κάνουμε προτείνω να μαζευτούν όσοι δεν θέλουν να βγαίνουν σε χώρους που δεν τηρούν την απαγόρευση, και να οργανωθούμε. να βάλουμε κάτω τα μαγαζιά που σέβονται τους πελάτες τους (αν υπάρχει κανένα) και να πηγαίνουμε σε αυτά. Η να οργανώσουμε κατόπιν συνεννόησης με νυχτερινά μαγαζιά, βραδιές που ο χώρος θα είναι nonsmoking όπως γίνεται στην Αθήνα. Έτσι θα έχει μια διέξοδο κάποιος ένα Σαββατόβραδο να διασκεδάσει και ένας μαγαζάτορας να δει αν αυτό τελικά τον συμφέρει .
    μπείτε στην ιστοσελίδα http://www.nosmoke.gr/
    και στα group που έχουν δημιουργηθεί στο facebook
    http://www.nosmoke.gr/volunteeringhelp/volunteering/350.html
    στην Αθήνα στη Θεσσαλονίκη στην Κοζάνη και άλλες πόλεις οι πολίτες έχουν πάρει θέσεις και έχουν οργανωθεί σε ομάδες. Θα μπορούσε και στη Ρόδο να γίνει αυτό. Είμαστε ο καθρέφτης της Ελλάδας στην Ευρώπη και σε πολλές χώρες μιας και κάθε καλοκαίρι μας τιμούν με την επίσκεψη τους τόσοι τουρίστες. Καιρός να δείξουμε ότι είμαστε πολιτισμένοι και δεν έχουμε μόνο πολυτελή ξενοδοχεία σε τριτοκοσμική χώρα..
    είμαι πρόθυμος για οποιαδήποτε συζήτηση (και με καπνιστές) απλά αφήστε μήνυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. και για να το κάνω πιο κατανοητό...
    http://www.nosmoke.gr/smokingandconsequences/articlesaboutsmoking/367-vandi-nosokimeio.html
    οι θεριακλήδες διασκεδάζουν χωρίς να σέβονται τον καλλιτέχνη που κατά τα άλλα θαυμάζουν κι αγαπούν και που είναι απαγορευτικό γι αυτόν να τραγουδά σε καπνό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΔΗΜ. ΜΑΝΤΙΚΟΣ13/1/11 10:25

    Σχετικά με το σχόλιο του κου Ηλία Π.
    Συμφωνώ μαζί σας και για τις επιπτώσεις στη υγεία, και για τη δυσάρεστη ατμόσφαιρα που δημιουργείται απο μας τους καπνιστές.
    Γι αυτό το λόγο, είπα και εγώ ο "άρρωστος" καπνιστής αλλά όχι απολίτιστος ή τριτοκοσμικός να δημιουργηθούν μαγαζιά όπως τα cigars clubs παγκοσμίως όπου οι θαμώνες θα είναι καπνιστές. Η ακόμα και στα νυκτερινά κέντρα να υπήρχαν χώροι εντελώς διαχωρισμένοι με τζαμαρίες ή οτιδήποτε άλλο ώστε να μην ενοχλούνται ούτε στο ελάχιστο οι μη καπνιστές.
    Περί εστιατορίων το ίδιο.
    Σε καμιά περίπτωση σε παιδότοπους.
    Και εδώ πρέπει να αναφέρω οτι ακόμα και στα αεροδρόμια διεθνώς, υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι για καπνιστές.
    Εκεί είναι απολίτιστοι?
    Αλλά, όσον αφορά το υποκριτικό του νόμου που ανέφερα, δεν θεωρείτε η μέγιστη υποκρισία όταν ο ίδιος ο υπουργός εξαγοράζει την υγεία όλων με ενα απλό παράβολο για τα νυκτερινά κέντρα?
    Ούτε εγώ ο ίδιος δε συμφωνώ με αυτό.
    Το ρατσιστικό μέρος της αναφοράς μου στον νόμο, είναι στο γεγονός της καθολικής απαγόρευσης παντού, χωρίς της παραμικρής πρόβλεψης για μας.
    Και κλείνοντας, οφείλω να σας συγχαρώ για τον κόσμιο τρόπο επικοινωνίας. (βλέπετε, τα δεδομένα πρέπει να τα θεωρούμε ζητούμενα).
    Μετα τιμής
    Δημ.Μαντικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος14/1/11 19:27

    Είμαι αυτός που ανάρτησε το άρθρο.

    Μετά από κάποιες μέρες που πέρασαν από τότε που έγινε η ανάρτηση, επανέρχομαι για κάποιες παρατηρήσεις:

    -Λυπάμαι που κάποιοι κατεβάζουν το επίπεδο της κουβέντας με χαρακτηρισμούς που απλά δείχνουν την παιδεία τους...

    -Δεν χρειαζόταν να ονοματίζουν κάποιους επιχειρηματίες είτε καφετέριες, είτε ξενοδοχεία.

    -Καλύτερα να έλειπαν τα ρατσιστικά για τους Αλβανούς, αφού είναι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται νόμιμα στην περιοχή μας.Εδώ φαίνεται -δυστυχώς- ο ρατσισμός και όχι στα όσα εξέθεσα για την ενόχληση μου από το σιγάρο.

    -Άνθρωποι όπως ο κ. Μαντικός εκτιμούνται πολύ αφού καπνιστής ως καπνιστής εξέθεσε πολιτισμένα την γνώμη του χωρίς να επιτεθεί σε κανένα.

    -Χαίρομαι που έγραψε ο Ηλίας Π, την ύπαρξη του site www.nosmoke.gr της οποίας είμαι συνδρομητής.

    -Είναι μεγάλο βήμα να συζητάμε σήμερα για το θέμα "απαγόρευση τσιγάρου" όταν κάποτε, πριν 1-2 χρόνια δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε ότι τίποτα δεν θα μπορούσε να αποτρέψει τον Έλληνα θεριακλή να καπνίσει.

    Θα ήθελα να χαιρετήσω με το όνομά μου, αλλά δεν το κάνω γιατί δεν θα ήθελα να εμπλακώ σε διάλογο με κάποιους που χάριν της ανωνυμίας τους χρησιμοποιούν άσχημους χαρακτηρισμούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χαίρομαι που οι τόνοι επανέρχονται. Είναι ένα θέμα σοβαρό και για τις δυο πλευρές. Η κυβέρνηση δεν έχει δει ακόμη πόση σημασία έχει να ισορροπήσει η κατάσταση. Η υποκρισία είναι γεγονός. Η άποψη για ξεχωριστούς χώρους έχει κοντά μια δεκαετία που γίνεται τσίκλα. Δεν έχει γίνει το παραμικρό όμως σε κανένα μαγαζί. Ο κάθε καταστηματάρχης προσπαθεί να βάλει στην καλύτερη θέση τους πελάτες του . Έχει γίνει λάθος εκτίμηση όμως. Πώς θα πάει μια παρέα στα μπουζούκια και θα χορέψει μέσα σε τζαμαρία; Ο κλειστός χώρος που υπάρχει στο εξωτερικό είναι για να πηγαίνουν να κάνουν το τσιγάρο τους και να μην βγαίνουν στο δρόμο μες το κρύο. (για παρόμοιο λόγο έχουν και τουαλέτες). Δεν γίνεται κανένα μοίρασμα στα δύο. Ο κύριος χώρος του μαγαζιού πρέπει να παραμένει καθαρός μιας και δουλεύει προσωπικό εκεί για πολλές ώρες (σερβιτόροι μουσικοί κτλ). Η ύπαρξη καταστημάτων τύπου cigars clubs θα ήταν μια πολύ καλή λύση. Θα μπορούσε να έχουν διαφορετική αντιμετώπιση φορολογικά απ τα υπόλοιπα μαγαζιά ώστε να μην γίνουν όλα, όπως γίνεται τώρα. Λυπάμαι πραγματικά που η κυβέρνηση το έχει δει μόνο εισπρακτικά όπως τους ημιυπαίθριους, την περαίωση και όλα τα σχετικά. Αν δεν στηρίξουμε οι πολίτες τις θέσεις και τις απαιτήσεις μας μια ζωή θα είμαστε μίζεροι κάθε επιτήδειου που θα εκμεταλλεύεται τη φαγωμάρα μας για ψήφους και χρήμα. Είμαστε καταναλωτές και πελάτες και έτσι θα πρέπει να μας δουν έχουμε κι οι δύο δίκιο και είναι υποχρεωμένοι όσοι εμπλέκονται να ικανοποιήσουν και τις δύο πλευρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος17/1/11 04:10

    Οι τονοι ανεβηκαν απο τους αντικαπνιστες φιλε μου και οπως βλεπω απο αυτους πανε να κατεβουν.Πολυ καλη κινηση αυτη αφου ξερεις πολυ καλα πως με συζητηση ολα λυνονται.Οσον αφορα τον νομο οπως φανταζομαι εμαθες οτι τα απαγορευτικα ταμπελακια θα βγουν συντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μάλλον το αντίθετο 17/1/11 04:10
    http://www.nosmoke.gr/smokingandconsequences/articlesaboutsmoking/377-efarmogi17-1-11.html
    έστω και αυτή η πίεση που δέχτηκαν τον τελευταίο καιρό με e-mail και τηλ ήταν αρκετή για να ξαναμπούν στο δρόμο πριν την τελική ευθεία.. Ακόμη και ο Λοβέρδος ενέδωσε καθότι καπνιστής. Μπορεί να επικαλεστεί ο καθένας όποιο δικαίωμα έχει και να κάνει παράπονα πορείες ή ότι άλλο του κατέβει (απορώ με τι επιχειρήματα !!) Έρχονται πρόστιμα (έχουν ήδη πέσει σε μικρά καφενεδάκια) και καλό θα είναι να αρχίσει να σέβεται ο άνθρωπος τον συνάνθρωπο και να μην εκτοξεύει κατηγορίες. Ξαναλέω δεν κυνηγάει κανείς τους καπνιστές απλά μπαίνουν όρια μήπως και γίνουμε πολιτισμένοι. Δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αν είχαν συνείδηση να μην μολύνουν ( όπως μαθαίνουν στα παιδιά να μην κατουράνε μπροστά σε κόσμο, να μην πετάνε σκουπίδια στο πάτωμα να μην πετάνε πέτρες στα κεφάλια των φίλων τους κτλ κτλ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος24/1/11 03:35

    Μάγκες αντικαπνιστές ο καπνιστής δέν ήρθε ούτε στο σπίτι σας μέσα να καπνίσει ούτε στο γραφείο σας.Γι'αυτό να αφήσετε κατα μέρος τις εξυπνάδες σας περί βρωμάνε τα ρούχα μου όταν γυρίζω στο σπίτι.Να τα βάλεις στο πλυντήριο για πλύσιμο,ούτως ή άλλως δέν θα τα φορέσεις την επόμενη μέρα.Εκτός και άν είσαι βρωμύλος.Όσο αναφορά την υγεία,είναι του καθενός πρωτοβουλία το πώς θέλει να ζήσει και ποιές θα ειναι οι συνέπειες του βλαβερού τσιγάρου.Και μήν μου θέσετε το ερώτημα,εμείς οι αντικαπνιστές τί φταίμε.Φταίτε που πάτε σε μέρος καπνιστών.Ανοίξτε τότε καφετέριες μπαρ no smoking και δουλέψτε αφού είστε τόσο μάγκες.Αλλά θα είστε εσείς και οι φίλοι σας του πολύ στενού οικογενειακού σας περιβάλλοντος.Είμαι μή καπνιστής και όχι αντικαπνιστής.Αφήστε τους καπνιστές στην ησυχία τους,έχουν κακό ελλάτωμα,το ξέρουν και το ξέρουμε.Όλος ο κόσμος έχει ελλατώματα που πολλές φορές πειράζουν τους γύρω τους.Έτσι είναι ο κόσμος μας,απίθανος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος24/1/11 14:42

    Μην το πολυψάχνετε.
    Καφέ στο Φινλανδικό ή στον Κούκο που εφαρμόζουν το νόμο.
    Όσο για το Flocafe είναι απαράδεκτο διότι δεν έχει τασάκια αλλά τα πάει στο τραπέζι όταν το ζητήσει κάποιος. Άρα δεν ξαναπάμε Flocafe, Φλου, Roi Mat και όπου δεν εφαρμόζουν το νόμο.
    Οι καπνιστές είναι 42% και οι καπνιστές που θέλουν να βρωμάνε είναι κάτω από 30%. Αργά ή γρήγορα θα συμμορφωθούν

    Ι.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος24/1/11 21:17

    Να πάτε όπου θέλετε παιδιά,αρκεί να αφήσετε τους καπνιστές ήσυχους.Μήν ψάχνετε το πώς και το γιατί,είναι απλά τα πράγματα.Στην Ελλάδα ζείτε και όχι στην Σουηδία όπου εφαρμόζονται όλοι οι νόμοι κατα γράμμα.Έτσι είναι οι Έλληνες ατίθασοι και ελεύθεροι να κάνουν ότι θέλουν γιατί έτσι είμαστε απο την φύση μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος31/7/11 11:38

    Εδώ μιλάμε για καφετέριες, όχι για κέντρα υγείας. Όποιος δεν θέλει καπνό να μη πάει σε καφετέρια. Απλά πράγματα. Δε θα μπούν λουκέτα για κάποιους υστερικούς. Ας κλείσουν αυτοί τα σπίτια τους πρώτα και μετά να μιλάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος8/9/11 22:26

    ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΝΑ ΜΟΣΧΟΜΥΥΡΙΖΕΙΣ ΛΕΒΑΝΤΑ...ΠΑΛΙΟΣΚΟΡΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος9/9/11 00:18

    SKASE RE SPASIKLA,KARKINOFORE!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *