ροή ειδήσεων

Για τα αδέσποτα

"Εδώ και μια βδομάδα στο μέρος που ζω, έχει εμφανιστεί μια πολύ μεγάλη αγέλη σκύλων, περίπου με 15 μέλη μέσα της...
Προχθές πηγαίνοντας δουλειά με την μηχανή μου επιτέθηκαν χωρίς κανέναν εμφανή λόγο και με πέταξαν κάτω και με δάγκωσαν στο πόδι με αποτέλεσμα να βγάλω το πρωινό μου στο νοσοκομείο και να έχω κάνει και 4 ράμματα, χώρια η ζημιά στην μηχανή. Πήρα αστυνομία και μου είπαν δεν είναι δική τους ευθύνη. Πήρα φιλοζωική μου είπαν δεν έχουν που να τα βάλουν ακόμα και αν τα μαζέψουν.
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΟΛΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ! ΦΙΛΌΖΩΟΙ ΤΟΥ ...... ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΕΣΕΊΣ ΠΟΥ ΠΟΝΑΤΕ ΤΑ "ΚΑΗΜΕΝΑ" ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ.! Θα στείλω σε εσάς τον λογαριασμό για την μηχανή και για τα τραύματά μου όπως και για το μεροκάματο που έχασα. ΖΩΑ! Από εδώ και πέρα όποιο ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ μου επιτεθεί, θα του επιτεθώ και εγώ."
Αναγνώστης 


Σχόλια

  1. Ανώνυμος29/1/11 13:04

    τα ζωακια τα αγαπω αλλα εχω σιχαθει τους δηθεν φιλοζωους που απλα λενε λενε και νομιζουν οτι κατι κανουν .αν θελετε να λεγεστε φιλοζωοι να τα παρετε σπιτι σας τα αδεσποτα και οχι να μη μπορουμε να διασχισουμε τουσ δρομους!!!επιτελους ας ειμαστε και λιγο ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/1/11 13:23

    Αν παρεις το αμαξι και τα πατησεις οπως λες ευχομαι την ιδια στιγμη να πατησει καποιος αλλος με το αμαξι του την γυναικα η και το παιδι σου.γουσταρεις?το κρατος φταιει ρε μπαγλαμα για τα αδεσποτα οχι η καθε οργανωση οπως η φιλοζωικη.τι να κανουν να τα παρουν σπιτι τους τα αδεσποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος29/1/11 16:07

    Αυτο θα πει φιλανθρωπια!!!να καταριουνται τα ζωα με τ 2 ποδια τους συνανθρωπους τους.που εχουμε φτασει ρε!!!!εμ κερατας εμ δαρμενος.
    Εγω θα συμφωνησω και θα πω οτι τα ζωακια δεν φταινε τιποτα αλλα στην περιπτωση που απο προσωπικη εμπειρια επιτιθονται στο παιδι σου που το πας ανυποψιαστος στο νηπιαγωγειο πες μου τι κανεις.μαλλον εσυ θα προτιμουσες να φανε το παιδι σου.εγω φιλε μου δεν θα εβαζα πανω απο τη ζωη ενος συνανθρωπου μου ενα επιθετικο ζωακι.

    ΥΓ.προσεχε τις ευχες που δινεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος29/1/11 16:24

    Περαιτέρω να σου πω ότι το blog λειτουργεί με IP trace οπότε κάποιος δημιουργεί ένα post κρατάει τα στοιχειά του και ότι εάν συμβεί κάτι στα αδέσποτα θα στείλουμε εισαγγελέα στο σπίτι σου να σε μαζέψει .
    Και μην νομίζεις ότι λέω βλακείες την ip βλέπουμε αποδεικτικά στοιχειά να σε καλά (έξυπνε άνθρωπε) μας έδωσες ένα τηλ από στον εισαγγελέα είσαι και του στέλνει με φαξ ο internet provider σου τα στοιχειά σου γιαυτό φιλαράκι κάτσε στα αυγά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος29/1/11 16:31

    Και παρακαλώ πολύ να μου απάντησή επιτελούς ο Administrator επώνυμα για την όλη κατάσταση στο blog είναι δυνατών να γίνονται αυτές οι δημοσιεύσεις χωρίς πρώτα να ελέγχονται δηλαδή το επόμενο στάδιο πιο είναι να απειλούν ανυποψίαστους πολίτες και μαγαζιά η να βρίζουν και να συκοφαντούν το οποιονδήποτε εδώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος29/1/11 17:47

    molis vrethei kapoios pou exei antitheti apopsi amesws arxizei o trampoukismos!!!!!!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος29/1/11 20:17

    Να φανταστω οτι τα σκυλια φυτρωσανε τωρα με τις βροχες??Αντι να βριζεις τα σκυλια,δεν βριζεις καλυτερα αυτους που τα βαζουνε να γεννοβολουν και μετα τα παρατε στους δρομους??τα σκυλια δεν επιτιθονται χωρις λογο εκτος και αν στο παρελθον....??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος31/1/11 07:16

    KAI GIATI DEN EPITITHESAI STOUS IDIOUS?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *