Δυσοίωνο θεωρούν πλέον το 2011 οι ακτοπλόοι με τα καύσιμα να έχουν πάρει την ανιούσα κατά 20% σε σχέση το 2009. Στα ταχύπλοα, που η κατανάλωση καυσίμου είναι ακόμη μεγαλύτερη, η τιμή του ανά τόνο έφτασε τα 605 ευρώ. Σημειωτέον ότι το 2010 έκλεισε...
με ζημίες για τον κλάδο της τάξεως των 250 εκατ. ευρώ και οι ακτοπλόοι αναζητούν λύσεις για να μειώσουν το κόστος κίνησης των πλοίων τους. Έτσι, προσανατολίζονται στην μείωση των δρομολογίων, κυρίως
αυτών που κρίνονται ως ζημιογόνα. Σημαντική είναι και η μείωση των δρομολογίων ενδονησιωτικής σύνδεσης. Παράλληλα, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες προχωρούν σε αποδρομολογήσεις των πλοίων για το επόμενο διάστημα. Ήδη όλες οι εταιρείες, αξιοποιώντας τον υποχρεωτικό ετήσιο δεξαμενισμό, εξαντλούν σχεδόν όλα τα περιθώρια που δίνει ο νόμος, ενώ δεν προχωρούν σε αντικαταστάσεις των πλοίων αυτών.
Ενδεικτικό παράδειγμα είναι το «Νήσος Ρόδος» της Hellenic Seaways, που ήταν δρομολογημένο στα Δωδεκάνησα. Θα μείνει εκτός δρομολογίων μέχρι τα μέσα Μαρτίου, που λήγει η περίοδος δεξαμενισμού του, χωρίς να αντικατασταθεί. Επίσης, από χθες, σταμάτησε τα δρομολόγιά του προς Χανιά και το «Blue Horizon» της Blue Star Ferries για τον ετήσιο δεξαμενισμό του. Σχεδιάζεται να επιστρέψει στη γραμμή τον προσεχή Μάρτιο. Επίσης, πληροφορίες αναφέρουν ότι η Attica Group θα «κόψει» και το σαββατιάτικο δρομολόγιο Πειραιάς - Ηράκλειο, στο πλαίσιο περιορισμού του κόστους λειτουργίας.
naxos-report.blogspot.com
με ζημίες για τον κλάδο της τάξεως των 250 εκατ. ευρώ και οι ακτοπλόοι αναζητούν λύσεις για να μειώσουν το κόστος κίνησης των πλοίων τους. Έτσι, προσανατολίζονται στην μείωση των δρομολογίων, κυρίως
αυτών που κρίνονται ως ζημιογόνα. Σημαντική είναι και η μείωση των δρομολογίων ενδονησιωτικής σύνδεσης. Παράλληλα, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες προχωρούν σε αποδρομολογήσεις των πλοίων για το επόμενο διάστημα. Ήδη όλες οι εταιρείες, αξιοποιώντας τον υποχρεωτικό ετήσιο δεξαμενισμό, εξαντλούν σχεδόν όλα τα περιθώρια που δίνει ο νόμος, ενώ δεν προχωρούν σε αντικαταστάσεις των πλοίων αυτών.
Ενδεικτικό παράδειγμα είναι το «Νήσος Ρόδος» της Hellenic Seaways, που ήταν δρομολογημένο στα Δωδεκάνησα. Θα μείνει εκτός δρομολογίων μέχρι τα μέσα Μαρτίου, που λήγει η περίοδος δεξαμενισμού του, χωρίς να αντικατασταθεί. Επίσης, από χθες, σταμάτησε τα δρομολόγιά του προς Χανιά και το «Blue Horizon» της Blue Star Ferries για τον ετήσιο δεξαμενισμό του. Σχεδιάζεται να επιστρέψει στη γραμμή τον προσεχή Μάρτιο. Επίσης, πληροφορίες αναφέρουν ότι η Attica Group θα «κόψει» και το σαββατιάτικο δρομολόγιο Πειραιάς - Ηράκλειο, στο πλαίσιο περιορισμού του κόστους λειτουργίας.
naxos-report.blogspot.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.