Πεδίο σημαντικών επιχειρηματικών ευκαιριών αποτελούν τα λιμάνια μέσω των οποίων το ελληνικό Δημόσιο θα μπορούσε να υλοποιήσει σημαντικά σχέδια σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα.
Ηδη, για την καλύτερη αξιοποίηση των υπαρχόντων λιμένων...
μελετάται η δημιουργία τεσσάρων κεντρικών φορέων, στο πλαίσιο του λιμενικού «Καλλικράτη», οι οποίοι θα διαχειρίζονται τα βασικά λιμάνια με στόχο να γίνουν πιο προσιτά σε ξένες επενδύσεις στον τομέα της διαμετακόμισης εμπορευμάτων στην κρουαζιέρα και στο γιότινγκ.
O πρώτος κεντρικός φορέας, που θα λειτουργήσει πιλοτικά και για τους άλλους, θα περιλαμβάνει υπό την «ομπρέλα» τουΟργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ Α.Ε.), τα λιμάνια τουΠειραιά, της Ελευσίνας, της Ραφήνας και του Λαυρίου και θα αποτελέσει το Αττικό Λιμενικό Σύστημα. Tα τέσσερα λιμάνια, κατά πληροφορίες, θα αποτελέσουν μια εταιρεία Συμμετοχών, με ενιαία διοίκηση και απώτερο στόχο την ένταξή της στο Χρηματιστήριο. Στην τελική του μορφή το μετοχικό κεφάλαιο του Αττικού Λιμενικού Συστήματος θα ανήκει κατά51% στο Ελληνικό Δημόσιο και σε ποσοστό 49% σε ιδιώτες.O νέος φορέας θα μπορέσει να προγραμματίσει και να εκτελέσει τις αναγκαίες επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές και ανωδομές, καθώς και να προσελκύσει το επενδυτικό ενδιαφέρον ιδιωτών.
Οι άλλοι τρεις Λιμενικοί Φορείς που σχεδιάζεται να δημιουργηθούν είναι:
- Της Β. Ελλάδας όπου υπό τον ΟΛΘ θα ενταχθούν και τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης, Καβάλας και Βόλου (που μπορεί να λειτουργήσει κι αυτόνομα).
- Του Ιονίου με τα λιμάνια Κέρκυρας, Ηγουμενίτσας, Πατρών και Κατάκολου.
- Του Αιγαίου που θα συμπεριλάβει τα λιμάνια της Κρήτης, νησιών της Δωδεκανήσου και Κυκλάδων.
santoriniostypos.blogspot.com
Ηδη, για την καλύτερη αξιοποίηση των υπαρχόντων λιμένων...
μελετάται η δημιουργία τεσσάρων κεντρικών φορέων, στο πλαίσιο του λιμενικού «Καλλικράτη», οι οποίοι θα διαχειρίζονται τα βασικά λιμάνια με στόχο να γίνουν πιο προσιτά σε ξένες επενδύσεις στον τομέα της διαμετακόμισης εμπορευμάτων στην κρουαζιέρα και στο γιότινγκ.
O πρώτος κεντρικός φορέας, που θα λειτουργήσει πιλοτικά και για τους άλλους, θα περιλαμβάνει υπό την «ομπρέλα» τουΟργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ Α.Ε.), τα λιμάνια τουΠειραιά, της Ελευσίνας, της Ραφήνας και του Λαυρίου και θα αποτελέσει το Αττικό Λιμενικό Σύστημα. Tα τέσσερα λιμάνια, κατά πληροφορίες, θα αποτελέσουν μια εταιρεία Συμμετοχών, με ενιαία διοίκηση και απώτερο στόχο την ένταξή της στο Χρηματιστήριο. Στην τελική του μορφή το μετοχικό κεφάλαιο του Αττικού Λιμενικού Συστήματος θα ανήκει κατά51% στο Ελληνικό Δημόσιο και σε ποσοστό 49% σε ιδιώτες.O νέος φορέας θα μπορέσει να προγραμματίσει και να εκτελέσει τις αναγκαίες επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές και ανωδομές, καθώς και να προσελκύσει το επενδυτικό ενδιαφέρον ιδιωτών.
Οι άλλοι τρεις Λιμενικοί Φορείς που σχεδιάζεται να δημιουργηθούν είναι:
- Της Β. Ελλάδας όπου υπό τον ΟΛΘ θα ενταχθούν και τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης, Καβάλας και Βόλου (που μπορεί να λειτουργήσει κι αυτόνομα).
- Του Ιονίου με τα λιμάνια Κέρκυρας, Ηγουμενίτσας, Πατρών και Κατάκολου.
- Του Αιγαίου που θα συμπεριλάβει τα λιμάνια της Κρήτης, νησιών της Δωδεκανήσου και Κυκλάδων.
santoriniostypos.blogspot.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.