ροή ειδήσεων

Γιαγιά 92+ ετών με παιδιά συνταξιούχους, παίρνει επίδομα πολυτέκνων!

ΑΠΟ ΡΟΔΟ. ΕΧΩ 3 ΠΑΙΔΙΑ 16-13- ΚΑΙ 1 ΧΡΟΝΩΝ..ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ 10.000 ΠΕΡΠΟΥ. ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΡΙΤΟ ΠΑΙΔΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ... ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ.. ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΓΡΑΜΕΝΟΥΣ.. Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΕ ΟΤΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ 92 ΧΡ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΡΝΗ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΟΠΟΣ ΚΑΙ Η ΠΕΘΕΡΑ ΜΟΥ 64 ΧΡ. ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ ΠΑΙΔΙ.. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ.. ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ ΘΕΛΩ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

adena-gr.blogspot.com

Σχόλια

  1. Ανώνυμος8/6/11 10:14

    Ξαναψηφισε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Και μην πεις οπως πολλοι οτι δεν τους ψηφιζετε τοσα χρονια? Γιατι σχεδον ολοι σας λετε εγω ψηφισα αλλους! Η Ροδος ειναι καταπρασινη αρα εσεις τους ψηφισατε!Τοσα χρονια δεν λεγατε τιποτα...Τωρα αρχιζει και σας ενοχλει το στρινγκακι...το οποιο εγινε κορδονι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/6/11 10:43

    ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ !!!
    ΚΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΛΕΥΤΑ . ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΟΧΘΗΣΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΕΓΓΟΝΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΑΝΕ !!! ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩΝΤΑΣ ΠΩΣ ΕΤΣΙ ΣΗΚΟΝΕΙ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8/6/11 11:03

    10:43 ....H ορθογραφία σου όμως ρε φίλε σκίζει! Κακό πραγμα να είσαι αγράμματος!
    Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος8/6/11 11:32

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΥΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΟΥ (ΠΕΡΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ ) ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΣΟΠΟ ΣΟΥ!! ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟΣ ΠΟΥ ΜΗΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΑΠΟΧΑΥΝΩΜΕΝΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΔΑΧΤΩΡΑ … ΜΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ (ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΚΗ ΒΙΑ )ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ … ΑΥΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΒΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΣΚΗΣΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΜΟΝΙΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος8/6/11 11:49

    11:32...Καλέ μου φίλε Δεν είμαι ο 10:14.. Δε έκανα εγώ το παραπάνω σχόλιο για τα Στρινγκάκια...Απλά είπα για την όρθογραφια σου και όχι άδικα..ε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος8/6/11 11:57

    Ο 10:14 είμαι Την γνωστή ρήση του λαού μας Μάθε τέχνη και ασ' την, και άμα πεινάσεις πιάσ' την....Έτσι και τα γράμματα!Μπούφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος8/6/11 11:58

    ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΧΩΡΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ...ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΕΙΧΑ ΑΥΤΑ :ΜΗΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΑΠΟΧΑΥΝΩΜΕΝΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΔΑΧΤΩΡΑ … ΜΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ (ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΚΗ ΒΙΑ )ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ … ΑΥΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΒΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΣΚΗΣΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΜΟΝΙΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος8/6/11 12:01

    11:58..Καλέ μου φίλε πολύ copy-paste..θα κάνεις τρύπα στόν εγκέφαλο σου.;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος8/6/11 12:53

    Μπλά μπλά μπλά μπλαμπλά. Ρε σταματήστε να τσακώνεστε για οικογενειακές υποθέσεις άλλων. Δεν καταλαβαίνεται ότι ο τύπος που έγραψε το άρθρο είναι τσακωμένος και με τη γιαγιά του και με την πεθερά του, δεν του δίνουνε φράγκο και μάλλον τον έχουνε αποκληρώσει? Είναι δυνατόν να κατηγορείς δημόσια την γιαγιά σου και την πεθερά σου που παίρνουν συντάξεις. Αφού αυτός θα τα κληρονομήσει το λαμόγιο. Άρα δεν τα έχει καλά το λαμόγιο. Να δούμε τι λεφτά τρώει στα καζίνα και ψάχνει να βρεί πόρους.Τους ξέρουμε όλους αυτούς. Σωστός ο 10:43.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος8/6/11 13:15

    ΑΡΑ ΟΎΤΕ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ. Ε ΡΕ ΚΑΘΕ ΚΑΡΥΔΙΑΣ ΚΑΡΥΔΙ. ΛΟΓΙΩΝ ΛΟΓΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σας πειραξε αυτο το επιδομα πολυτεκνιας....και το επίδομαέγκαιρης προσέλευσης στη δουλεια δεν σας πείραξε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος8/6/11 14:16

    Μαλλον την συνταξη η γιαγιουλα την δινει στον αλλο εγγονο και εχει φρικαρει αυτος και τους κραζει δημοσια! εχεσε την μασα το λαμογιο! Ρε προικοθυρα δεν ντρεπεσε λιγακι...κοπριτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος8/6/11 14:23

    14:15...Καλως τον κλασικο φασιστα του blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος8/6/11 14:35

    8/6/11 10:14

    Swstotatos file!!!! Ksanapsifiste tous malakes!Osoi tous psifizete tosa xronia den exete dikaiwma na milate!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος8/6/11 15:12

    επειδη ετυχε να ειμαι παιδι πολυτεκνης οικογενειας μπορω να σας ενημερωσω.
    μεχρι να ενηλικιωθει το τελευταιο παιδι η μητερα πολυτεκνη παιρνει το επιδομα της.
    μετα την ενηλικιωση σταματαει το επιδομα και ξεκιναει να παιρνει την λεγομενη ισοβια συνταξη.δεν ειναι τεραστιο ποσο και δινεται καθε 2 μηνες.νομιζω πως μια γυναικα που τραβηξε οτι τραβηξε για ναμεγαλωσει 3-4 παιδια και βαλε το δικαιουται.και πιστεψτε με το ποσο ειναι ελαχιστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος9/6/11 09:30

    ΕΓΩ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΠΟΝΟ... ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΛΑΘΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ, ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΒΓΑΛΗ ΜΟΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ..ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΜΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΕΘΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑ..ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ .. ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΓΡΑΨΑ.. ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ 30-40-50-60 ΧΡΟΝΩΝ. ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ ΠΟΤΕ ΠΑΣΟΚ Η Ν.Δ. ΕΓΩ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΜΩΣ.. ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος9/6/11 14:27

    ΔΗΛ.ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.ΘΕΩΡΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ 4 ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 180 ΕΥΡΩ ΤΟ ΔΥΜΗΝΟ ΣΥΝΤΑΞΗ?
    ΔΗΛ. 90 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ?ΑΝ Η ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ ΔΗΛ.ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ 300ΑΡΙΑ ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΔΗΛ?
    ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ 400 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ?
    ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΕΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ?
    ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΘΥΜΗΖΕΙΣ ΤΟΝ ΓΑΠ ΜΕ ΤΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΞΕΠΑΤΩΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΡΙΚΑΜΑΤΙΑΡΙΔΕΣ.
    ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΚΕ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΕΧΕΙ LEXUS...ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΤΟ ΠΟΣΤ ΑΝ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος είπε...

    14:15...Καλως τον κλασικο φασιστα του blog!
    8/6/11 14:23

    δεν κρυβομαι πίσω απο το δαχτυλο μου ....μπορεις να επισκευτεις το μπλοκ μου δεις αν ειμαι φασιστας ή οχι....και τί σε πείξε ακριβώς??? το avatar μου ή αυτο που είπα???? αν δεν με ξερεις δεν μπορεις να λες διαφορα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος9/6/11 17:18

    ΟΤΙ ΦΑΝΗ ΤΟΥ ΛΟΛΟΣΤΕΦΑΝΗ ΕΙΣΤΑΙ.. ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΜΕ ΤΗΣ ΑΡΑΛΟΥΜΠΕΣ ΣΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΠΑ. ΚΑΙ ΑΡΧΗΣΑΤΕ ΘΕΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ.. ΡΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑ. ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΤΕ ΡΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΑΣ... ΡΕ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΕΧΩ ΓΡΑΜΕΝΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.. ΕΙΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΡΕ ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος12/6/11 13:20

    ΕΓΩ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΝΟΥΜΕΡΑ.
    ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΥΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ.ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΙ ΣΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΜΕ ΕΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΙΔΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *