ροή ειδήσεων

ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ... ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕ !

ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΠΗΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ο ΚΥΡΙΟΣ (Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΚΥΡΙΟ)...
ΖΩΓΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΙΔΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΗΠΟ ΣΤΗ ΚΑΛΑΘΟ.
ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ - ΤΥΠΟΓΡΑΦΟΣ.  Ο Κ.ΖΩΓΑΣ ΗΘΕΛΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ.
ΑΡΧΙΚΑ ΖΗΤΗΣΕ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ ΟΛΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑ ΤΙ ΣΠΟΥΔΑΣΑ Κ.Τ.Λ. ΥΣΤΕΡΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΩ.......
ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΟΥΤΕ ΤΙ ΖΗΤΟΥΣΕ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.

ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΜΑΚΕΤΕΣ ΤΟΥ (ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ. ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.....
ΜΟΛΙΣ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΑΡΧΙΚΑ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΝΕΥΡΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΜΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ Κ...ΑΡΧΑΓΓΕΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ. -ΘΑ ΤΟΥ ΜΑΘΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΩΣ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΠΗΓΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΒΡΙΖΕ ......ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ.......ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ. 

ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΟΧΙ ΜΟΝΟ  ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.
ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ.  ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ......
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!


ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος19/7/11 09:02

    Αγαπητη μου ειμαι 4 χρονια στη Ροδο και επειδη συνεργαζομαι με Ροδιτες κανοντας αλλο επαγγελμα σε πληροφορω οτι εχει πελατης που ξεκινησε σαν υπαλληλος και επειδη επιασε τον παπα απο τα γενια και εβγαλε λεφτα νομιζει οτι αυτος ειναι και αλλος δεν ειναι. Εχει και εναν ψωνισμενο διαχειριστη παραγγελιων και γελαει μαζι τους ΟΛΗ Η ΡΟΔΟΣ με το επιπεδο και την αγενεια που εχουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/7/11 09:41

    καλα και εσυ στον ζωγα πηγες και επεσες?? αυτο εχει χασει το παιχνιδι απλα δεν το εχει ακομα καταλαβει. παει για κανονι συντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος19/7/11 12:34

    η αγαμία σου φταίει... και αν πεις ότι είμαι ανώνυμος και μιλάω άσχημα κι εσύ ανώνυμα γράφεις κατηγορώντας συγκεκριμένο άτομο με το όνομά του... ντροπή σε σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/7/11 13:22

    ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΑΝΑΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΛΕΒΕΝΤΗ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΛΕΓΟΜΑΙ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ ΒΓΕΣ ΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΚΑΣ.
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ. ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΤΙ ΑΤΟΜΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος19/7/11 13:50

    Mου άρεσε η "εξήγα" τις Κας Εμμανουέλας...


    Μιχάλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος19/7/11 15:51

    ANTE ΒΓΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ...
    ΓΑΤΑΚΙ ΣΕ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΕ Η ΚΥΡΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος19/7/11 16:14

    GIA DEN VGENEIS PREEEEEE;;;;;KO KOKOKOKOKO...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος19/7/11 16:23

    Ρε φιλε κι εσυ σ'αυτον πηγες? Ολο το νησι ξερει οτι η επιχειριση του βαραει διαλυση!!!Να λες και ευχαριστω στο θεο που δεν συνεργαστηκες μαζι του γιατι θα εχανες τα λεφτα σου! Την εχουν πατησει πολλοι απο τον συγκεκριμενο ατομο γνωστο λαμογιο του νησιου μας!! Χρωσταει παντου αυτος...Ενα παληκαρι απο την καλαθο ακομη κλαιει και περιμενει να του δωσει 10.000 που του οφειλει...οποτε παει ή κρυβεται ή του λεει απο δευτερας και ολο λειπει!! Σωθηκες φιλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος19/7/11 16:42

    Βρε ηλίθιε ανώνυμε πόσους πτυχιούχους γραφίστες νομίζεις ότι έχει ο Αρχάγγελος;Και η κουτσή Μαρίκα ξέρει ότι είναι ένας! Πόσο ανώνυμη μπορεί να είναι η καταγγελία;; Που μου ήρθατε από του διαόλου τη μάνα να μου διδάξετε πολιτισμό.Έτσι είμαστε οι Αρχαγγελίτες,μάγκες και δεν ανεχόμαστε τις λαμογιές! Και σε όποιον αρέσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος19/7/11 17:31

    ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ....ΣΕ ΘΕΛΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος19/7/11 18:21

    Ο ανώνυμος του 12:34 θεωρεί προφανώς ότι κάθε ενέργεια του ανθρώπινου όντος καθοδηγείται από το κάτω κεφάλι. Κρίνοντας από τον εαυτό του γενικολογεί! Στον ίδιο ανώνυμο αναφέρομαι και στο μήνυμα μου στις 16:42,προς αποφυγή παρεξηγήσεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος19/7/11 18:42

    ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΟΥ 12:34 ΘΑ ΤΟ ΠΕΙΣ?... ΟΛΟΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος19/7/11 19:09

    Μάλλον εσυ περιμένεις το όνομα του. Εγω θα σε ρωτησώ κατι κ. Εμμανουέλα αν σε λένε έτσι...Γιατί κυρία μου δεν πήγες στο Αστυνομικό τμήμα να του κάνεις μήνυση για εξύβριση και σκέφτηκες να τον ξεκατινιάσεις σε ολη τη Ρόδο μέσο του blog? Εσένα δεν σε ξέρει κανείς...Τον άλλον όμως και επειδή εχει επιχείρηση τον ξέρει κάμποσος κόσμος! Και βέβαια αυτά που έχεις καταγγείλει εδω αν θέλουμε τα πιστεύουμε! Διάλεξες λάθος "οδο"...Και να έγιναν έτσι όπως τα λες με τον τρόπο που διάλεξες είσαι λάθος!
    Φιλικά Μανος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος19/7/11 19:13

    19:09 ΣΩΣΤΟΣ Ο ΜΑΝΟΣ! ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ...ΤΙ ΖΗΜΙΑ ΘΑ ΠΑΘΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ? ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΗ ΕΛΛΑΔΑ! ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ....ΑΣΧΗΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος19/7/11 19:16

    Υ.Γ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ..ΤΟ BLOG ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος19/7/11 20:07

    Καλα εκανε και εκανε την καταγγελια εδω.Γνωστα λαμογια σαν και αυτον υπαρχουν πολλα δυστυχως στο νησι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος19/7/11 21:27

    20:07 Αλλος ενας ξερολας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος19/7/11 22:14

    21:27 enw esi? den eisai? xaxaaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος19/7/11 22:20

    εδω η κατανκελιες να ξερουμε τη μας γινετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος19/7/11 22:54

    ναι θα πηγαινε στο αστυνομικο τμημα να κανει μηνυση και θα της ελεγαν να βρει 235 μαρτυρες οι οποιοι δεν θα ηταν συγγενεις της κ.λ.βρασε ρυζι...
    οποτε εγραψε εδω το συμβαν.και απο οτι ειδα υπαρχουν πολλοι που εχουν κακη αποψη για τον συγκεκριμενο.αρα κατι δεν παει καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος19/7/11 22:59

    ΓΡΑΦΕΤΕ 3-4 ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ! ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΚΑΤΙΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΟΥΦΑ..ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΚΑΛΟΥΣΕΣ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ...ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΝ ΚΑΙ 2 ΦΙΛΟΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος19/7/11 23:48

    Καλά ρε πάτε καλά;Ξύπνησε ένα πρωινό η καταγγέλουσα και είπε: "Δεν πλάθω μια ιστοριούλα να την αναρτήσω;" Πόσο υποτιμάτε τη νοημοσύνη του κόσμου;Εννοείται ότι καλά έκανε και έκανε την ανάρτηση εδώ. Εδώ μαθαίνονται όλα και κρίνονται όλα.Σιγά μην κάνεις μήνυση,να φας να νιάτα σου να περιμένεις να γίνει το δικαστήριο... Νομίζω ότι είναι η καλύτερη τιμωρία του κυρίου.Και επειδή γνωρίζετε πολύ καλά πως το ποιόν του καθενός σε ένα νησί είναι γνωστό,δεν είναι πρώτη φορά που τα κάνει αυτά ο κύριος...Εγώ πάντως στη θέση της καταγγέλουσας δε θα γνώριζα πολιτισμούς! Θα του επιβεβαίωνα πόσο κωλοαρχαγγελίτες είμαστε με τα ζώα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος20/7/11 00:05

    23:48 ...ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΕΣΥ ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΖΕΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΧΩΡΙΣ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ? ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ? ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΕΣΕΝΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ? ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ? ΠΩΣ ΠΕΡΝΕΙΣ ΘΕΣΗ? ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ? ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΛΟΥΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΤΕ...ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΔΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ! ΑΝ ΤΗΣ ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΣΗ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΝΑ ΠΑΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ! ΔΕΝ ΠΗΡΕΣ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ BLOG? ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΝΩ ΑΥΤΗ ΤΟ ΕΔΩΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΧΩΣΟΥΝ ΜΕΣΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος20/7/11 00:16

    Εσύ που ξέρεις ότι δεν έγιναν έτσι και έχεις άποψη;; Μάρτυρα είχε η κοπέλα... Και η κοπέλα πήγε στο τμήμα..Αλλά και εσύ χωρίς να ξέρεις μιλάς! ;-) Μια βολική ιστορία θα ήταν ας πούμε να την είχε πέσει η 24χρονη καταγγέλουσα στον σιτεμένο κύριο Ζώγα και εκείνος δεν ενέδωσε (γι'αυτό και αναφέρθηκε το θέμα αγαμίας) και για να τον εκδικηθεί ανάρτησε εδώ την καταγγελία!! Σας βολεύει αυτή η ιστορία;;; Όσο για το "θα την χώσουν μέσα" το βρίσκω γελοίο και προφανώς αποσκοπείτε στο να τρομοκρατηθεί η καταγγέλουσα. Και σίγουρα δεν είστε Αρχαγγελίτης,διότι θα γνωρίζατε πολύ καλά ότι τέτοιου είδους χαζομάρες δεν μας αγγίζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος20/7/11 00:39

    00:16 Εμενα φιλε μου ουτε ο Ζωγας με ενδιαφερει ουτε η Εμμανουελα...εγω μιλαω αν καταλαβες την διαδικασια που επρεπε να ακολουθησει..και αν εκανε αυτα που εκανε ο συγκεκριμενος να τον κλεισει μεσα! Οχι βεβαια δεν ειμαι Αρχαγγελιτης αλλα και δεν εχω και κανενα προβλημα με τους Αρχαγγελιτες! εμενα δεν με βολευει καμια ιστορια...το δικιο ειναι να ακολουθησει την σωστη διαδικασια! Σου ειπα κατι πιο πανω αυτο που εκανε εδω μπορει να της ερθει κατα της! Αυτος με βαση οσα ειπε εδω εχει αποδειξεις η κυρια ομως δεν εχει τιποτα...και στα δικαστηρια χωρις πειστηρια δεν κανεις τιποτα! Εσυ συνεχισε να της δινεις θαρρος και σιγουρα θα βρει τον μπελα της! Ηδη το blog την προστατεψε οσο μπορουσε..Δεν εβαλε το ονομα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος20/7/11 00:45

    Siga min perimene o Rodos tin katagelia tis kopelias gia na ma8i ti ine o kurios kai tou xalase ti mostra.Osi exete afibolies na rotisete sti piatsa ti esti zogas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος20/7/11 00:57

    Δηλαδή αν εγώ κάνω μια ανάρτηση ως Ζώγας και παραδεχτώ ότι έτσι έγιναν τα πράγματα όπως αναφέρει η καταγγέλουσα σημαίνει ότι είμαι ο Ζώγας; Πού ξέρεις εσύ ποιος έκανε την ανάρτηση και πώς θεωρείς πειστήριο μια συζήτηση στο blog;Επίσης ποιος απαγόρευσε στον κύριο να πει τη γνώμη του; Αν δεν έχει επαφή με το διαδίκτυο (που όπως φαίνεται έχει...) δεν του φταίει αυτός που καταγγέλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος20/7/11 01:01

    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΤΡΟΠΟ ΟΧΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΗΞΕΡΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΜΟΛΙΣ ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ΤΟΝ ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ, ΠΡΙΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΧΩ ΠΑΕΙ.
    ΕΧΩ ΚΑΘΑΡΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ. Η ΝΤΡΟΠΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ. ΕΓΩ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΑΥΤΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ. ΓΙΑΤΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΧΑΡΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ.
    ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ. ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟΥ ΦΤΙΑΖΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΜΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΘΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος20/7/11 01:06

    00:57 Φιλε μου εχεις καταλαβει εδω το blog τι ειναι? ουτε Αστυνομικο τμημα ειναι ουτε εισαγγελεας ουτε δκαστηριο!!μου φαινεται εχουμε χασει τελειως το μετρο! Αυτα λυνονται σε αιθουσες δικαστηριων και αστυνομικων τμηματων...οχι στο blog!! Εκτος και αν εχεις εσυ δικο σου νομους τοτε αλλαζει το θεμα! Γιατι εγω ξερω τους νομους του κρατους και πια διαδικασια πρεπει να ακολουθησω για να βρω το δικιο μου! ειπαμε μην γινουμε και ζουγκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος20/7/11 01:07

    Koreda epsaxne to aksaki.Kala ton emouzoses kori mou.Pe xeretismata sto boutsari k pe tou pou eprepe na to leukanei na di eutos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος20/7/11 01:10

    ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΡΟΔΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BLOG! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος20/7/11 01:10

    20/7/11 01:01 Συμφωνω με οσα λες αλλα δεν ειναι ο σωστος τροπος που τον εβγαλες στη σεντρα εδω!! Θα μπορουσες να καλεσεις επιτοπου την αστυνομια!! ηδη το blog σε προστατεψε..ενω εσυ εδωσες το ονομα σου οπως ειπες το blog δεν το εβγαλε!! υπαρχουν νομοι και αυτους πρεπει να ακολουθουμε...δεν μπορει κανεις να παρει το νομο στα χερια του γιατι θα γινουμε ζουγκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος20/7/11 01:13

    Στον εαυτό σου να το πεις αυτό που συνεχώς αναφέρεις ότι θα τη χώσουν μέσα επειδή τόλμησε να καταγγείλει.Είχε παράπονο με τη γαϊδουριά κάποιου και το ανέφερε ως παράπονο.Άλλωστε τέτοιου είδους συμπεριφορές βουλιάζουν τον τόπο. Αν το blog θεωρούσε ότι το θέμα που ήθελε να καταγγείλει ήταν εκτός περιεχομένου του blog δε θα το αναρτούσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος20/7/11 01:20

    01:13 Αναρτησε το θεμα..ΟΧΙ το ονομα της! Βαλε το μυαλο σου να δουλεψει και θα καταλαβεις! ηδη στο εχω πει στα πιο πανω σχολια.. Το blog την προστατεψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος20/7/11 01:29

    Λέω από νωρίς ότι στον Αρχάγγελο ένα γραφίστα έχει... Αν εσύ για παράδειγμα είσαι Αρχαγγελίτης και ανεβάσεις μια ανάρτηση λέγοντας με ονοματεπώνυμο ότι είσαι ο συγκεκριμένος γραφίστας,θα είναι πειστήριο αυτό για ένα δικαστήριο; Αν το σχόλιο δλδ στο οποίο αναφέρεται το όνομα της καταγγέλουσας δεν το έκανε η ίδια,αλλά κάποιος άλλος,σημαίνει ότι θα πρέπει να τιμωρηθεί η καταγγέλουσα; 'Η ακόμα ακόμα,αν η ίδια η ανάρτηση δεν έγινε από την ίδια,αλλά από κάποιον διεστραμμένο που έχει ως χόμπυ να κάνει καταγγελίες στο ίντερνετ χρησιμοποιώντας το όνομα του οποιουδήποτε,σημαίνει ότι θα διωχθεί ποινικά το θύμα; Εδώ όπως είπες δεν είναι δικαστήριο.Αρκεί να το κατανοήσεις και εσύ ο ίδιος.Θα χώσουν μέσα κάποιον ουσιαστικά ανώνυμο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος20/7/11 01:45

    Μην τα λεμε 100 φορες..Υπαρχουν νομοι και αυτους πρεπει να ακολουθουμε θελουμε δεν θελουμε! Υπαρχουν καποιοι ανθρωποι για αυτη τη δουλεια! ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος20/7/11 01:51

    Ε τότε τι δουλειά έχεις εδώ; Απορώ γιατί σχολιάζεις κάπου που εξαρχής υποτιμάς τον ρόλο του. Και μάλιστα σχολιάζεις,χωρίς να ξέρεις τι λες.Λες και μπήκε εδώ κανείς για να νομοθετήσει ή να δικάσει.Διάβασε τους όρους του blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος20/7/11 07:26

    01:51 "Πιστεψε με τους ορους του blog τους ξερω πολυ καλα"...! Εδω φιλε μου κανεις παραπονα θιγεις καταστασεις και τα κακως κειμενα του νησιου μας και ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΑ...Και μαλλον εσυ θα πρεπει να μαθεις και τους νομους του κρατους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 20/7/11 07:26 ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ! Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΡΑΒΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΙΚΑΖΕΙ.. ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΚΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΜΑΝΔΡΑΚΙ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ!! ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΠΑΝΤΑ ΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος20/7/11 10:07

    Την άποψη μας είπαμε κόσμια και δε θίξαμε κανέναν. Ο κύριος που μίλησε για αγαμίες νομίζω έριξε το επίπεδο της κουβέντας και του θέματος. Δεν άκουσα κανέναν από εσάς όμως να το σχολιάσει.Γιατί άραγε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος20/7/11 11:03

    ΔΕΝ ΔΙΚΑΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΑΝΑΡΤΗΣΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ. ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΓΙΑΤΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΡΟΔΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος20/7/11 11:44

    ΕΙΠΑΤΕ ΔΕΝ ΘΙΞΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ..ΕΤΣΙ? ΚΟΙΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ Η Κ. ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΛΑ.(ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
    ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΠΗΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ο ΚΥΡΙΟΣ (Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΚΥΡΙΟ)...
    ΖΩΓΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΙΔΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΗΠΟ ΣΤΗ ΚΑΛΑΘΟ.)ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ "ΟΝΟΜΑ" ΞΕΡΕΤΕ ΜΗΠΩΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ? ΚΥΡΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΤΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΕΙΩΣΟΥΝ ΤΙΜΙΑ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΔΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΟΥ! ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΣΟΥ..ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΝΟΜΑΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος20/7/11 11:53

    Filh Emmanouela mazi sou.. synadelfos grafistria. katalavainw apolyta. tetia gournounia exei pantou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος20/7/11 16:25

    Το πρόβλημα δλδ είναι που δεν κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλό της.Δες παλαιότερες αναρτήσεις στο blog (να σου θυμίσω τους τουρίστες με τον φουσκωμένο λογαριασμό) που μιλούσαν με ονόματα.Εκεί δε σε είδα να ενοχλείσαι όμως...Δεν ψάχνεις δίκιο.Καταγγέλεις το συμβάν,για να προσέχει ο επόμενος.Μέχρι τώρα αυτό που διαβάζω είναι ότι δικάζετε την καταγγέλουσα...Να κρατάμε λοιπόν το στόμα μας κλειστό και να τρομοκρατούμαστε από τον κάθε νταή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος20/7/11 17:17

    Δεν προκειται να συνεχισω εναν διαλογο που δεν βγαζει πουθενα! Εγω απλα θα πω στην κ. Εμμανουελα να κανει τα παραπονα της αλλα να μην λεει ονοματα ο κοσμσος θα καταλαβει ποιος ειναι! Καλο ειναι κι εσυ φιλε μου μην την ενθαρυνεις να κανει πραγματα τα οποια ισως της στοιχεισουν....Αντιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος22/7/11 08:10

    Κάποιοι πρέπει κάποτε να μάθουν να συμπεριφέρονται κόσμια και σωστά! Επειδή το δαιδαλώδες σύστημα της δικαιοσύνης έχει χάσει την αξιοπιστία του, τότε είναι λογικό ο αδικημένος να ψάχνει να βρει το δίκιο του αλλού. Ας κερδίσει ξανά η δικαιοσύνη την αξιοπιστία της και μετά να παροτρύνουμε τον κόσμο να απευθυνθεί σε αυτή. Δεν έχουν όλοι λεφτά και χρόνο για να τρέχουν στα δικαστήρια !! Εσείς που κατηγορείτε την κοπέλα, εάν σας συνέβαινε κάτι παρόμοιο, θα τρέχατε στα δικαστήρια; ...Σκεφτήκατε ποτέ τα χρήματα που θα πρέπει να δώσετε στο δικηγόρο και το χρόνο που θα πρέπει να διαθέσετε για να παρευρίσκεστε σε κάθε εκδίκαση της υπόθεσης που συνεχώς θα αναβάλλεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος25/7/11 01:43

    α ρε πατε να φορεσετε καμια κιλοτα γιατι η κοπελα φοραει σοβρακο για να κραταει μεσα αυτα που δεν εχουν μερικοι εδω μεσα..γιατι δεν γραφει και ο κυριος που την προκαλεσε το ονομα του? για να μην του κανει μινυση ?τουλαχιστον τωρα θα εχει πολλους μαρτυρες για εξιβριση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος26/7/11 01:33

    H κοπελα εχει δικιο.Χρειαζεται κ 100ε για τη μυνηση.Οι γνωστοι επισης απατεωνες να ονομαζονται να προσεχουμε κ οι υπολοιποι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *