ροή ειδήσεων

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΜΕΤΕΤΡΕΨΑΝ ΤΑ ΤΑΞΙ ΤΟΥΣ ΣΕ VIP ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ!!

Πια απεργία? Τα μισά ταξί του νησιού μας δουλεύουν κανονικά... Μάλιστα έχουν κατεβάσει και την "σημαία" και η πληρωμή γίνεται κατόπιν συμφωνίας... κάτι δηλαδή σαν αγοραίο...!

Τα συγκεκριμένα ταξί  έχουν και μπόνους αν κάνουν περισσότερες κούρσες ! Η πληροφορία μας είναι για δυο μεγάλα ξενοδοχεία στην παραλιακή! Ύστερα σας φταίει η απόφαση για να ελευθερωθεί το επάγγελμα...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος20/7/11 12:47

    ΑΙΣΧΟΣ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ ΤΑΡΙΦΕΣ ΓΡΙΟΥΛΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΟΥΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΡΕ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΚΟΝΟΜΑΤΕ ΣΤΗ ΖΟΥΛΑ! ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΡΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/7/11 12:49

    Ξεφτιλα! Ρεζιλεψαν ολο τον κλαδο! ντροπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος20/7/11 12:52

    Ρε παιδιά όσοι ταξιτσίδες έχουν συνμφωνίες με πρακτορεία ή με ξενοδοχεία δουλεύουν κανονικά , απλά έχουν κατεβάσει την σημαία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος20/7/11 12:53

    Αυτό περίμενε ο κλάδος για να ρεζιλευτή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος20/7/11 12:53

    les kai dn ta kserame!!!kala tous kanei i (anyparkti ) kuvernisi..........to mono kalo pou exei kanei 2 xronia twra pou kyvernaei.............!!paliokoprites!!!! mpravo ston ypoyrgo!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος20/7/11 12:55

    ΟΔΗΓΟΣ ΤΑΞΙ ΕΙΜΑΙ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΕΣ! ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΝ ΕΙΧΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΑΞΙ! ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος20/7/11 12:56

    Πονηροι ταριφες..αφησατε τους αλλους να τρεχουν ι εσεις πηγατε να φατε ολη την πιτα! να γιατι ρε δεν σας παει ο κοσμος νουμερα! καλα σας κανει ο Ραγκουσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος20/7/11 13:08

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙΤΖΗΔΩΝ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ? ΜΗΠΩΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΓΙΝΕ VIP? ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΕΡΓΙΑ! ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΜΠΑΧΑΛΟ! ΥΣΤΕΡΑ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος20/7/11 13:10

    ρε ταρίφεσ εγώ που εφτιαξά μαγαζι και πλήρωσα 150.000,00 € πήγα σε κανέναν υπουργό να κάνει κλειστό το επάγγελμα μου μέχρι να κάνω απόσβεση .παλιοβολεμένοι, καλομαθημένοικαι υπερπροστατευμένοι απο το μπουρδέλο το κράτοσ είστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αντώνης20/7/11 13:11

    Θέλω να έσω μερικά ερωτήματα και μακάρι να απαντηθούν:

    1. Γιατί στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται τα ξενοδοχεία να έχουν shuttle bus και να μεταφέρουν τους μεμονώμένους πελάτες τους από και προς το αεροδρόμιο;

    2. Η άδεια ταξί αφαιρείται από τον κάτοχό της όταν συνταξιοδοτηθεί, ή πεθάνει, ή την κρατάνε στην οικογένεια και δουλεύουν γενιές και γενιές;

    3. Ποιος καθορίζει την τιμή πώλησης μια άδειας ταξί;

    4. Γιατί μέχρι πριν λίγα χρόνια δεν επιτρεπόταν η πρόσβαση των αστικών λεωφορείων εντός του αεροδρομίου;

    5. Γιατί να υπάρχει τιμή φιξ για τους τουρίστες για την μεταφορά τους στο αεροδρόμιο και όχι για τον ντόπιο;

    6. Όταν ένα ταξί έχει σηκωμένη τη "σημαία" και είναι "ελεύθερο", ποιος του δίνει το δικαίωμα να επιλέγει πελάτες;

    7. Γιατί πρέπει να πάρει και δεύτερο πελάτη όταν έχει ήδη ένα μέσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος20/7/11 13:13

    Γιατι δεν λέτε στον κόσμο πόσο φόρο πληρώνεται κάθε χρόνο ;
    λοιπών όλοι οι ταξιτσίδες ακουσων ακουσων δήλωναν στην εφορία κατω απο 10.000,00 € ετήσιο εισόδημα δηλαδή εβγαζαν λιγότερα απο μία πωλήτρια σε εμπορικό μαγαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος20/7/11 13:14

    13:11 Σωστος ο Φιλος!Δεν προκειται να απαντησουν αγαπητε φιλε για απλα δεν τους συμφερει! κοιουν μονο την παρτη τους και ολοι οι αλλοι...να πανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος20/7/11 13:17

    ΜΙΑ ΛΕΞΗ....ΚΑΤΑΝΤΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος20/7/11 13:17

    που να απαντήσουν το μόνο που έχουν σαν επειχήρημα είναι τα λεφτα που πλήρωσαν για να πάρουν τισ άδειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος20/7/11 13:36

    διαβάστε το 4,5,6 ΖΟΟΜ ...
    http://www.rodiaki.gr/article.php?id=117330&catid=1&subcatid=34

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος20/7/11 13:43

    @ 20/7/11 13:11

    Απαντήσεις στις ερωτήσεις σου αριθμητικά.

    Στην 1η. Επιτρέπεται αλλά δεν συμφέρει αν το ξενοδοχείο δεν δουλεύει σε ετήσια βάση, και οχι επίσης για τρείς τέσσερεις αφιξαναχωρήσεις αεροπλάνων ημερησίως που γίνονται στους μήνες εκτός τουριστικής περιόδου, και πόσες απο αυτές τότε θα εχουν επιβάτες για το ξενοδοχείο.

    Στην 2η. Την κρατάνε νόμιμα οι απόγονοι ως περιουσιακό στοιχείο του εκλιπόντος.

    Στήν 3η. Ελεύθερη αγορά υπηρεσιών και προιόντων έχουμε.
    Η τιμή κάθε προιόντος ανεξάρτητα πως αποκτήθηκε και εφ΄οσον ειναι νόμιμη (και οχι και σε αισχροκέρδια) καθορίζεται απο τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης.
    Για την αισχροκέρδια τώρα. Ναι οι 200 έως 300 χιλιάδες ειναι αισχροκέρδια.
    Αλλά καννένας αγοραστής δεν εχει ομολογήσει δηλώνοντας τέτοιο τίμημα στην εφορία αλλά το max. 25.000.
    Το άλλο ειναι ο λεγόμενος "αέρας".
    Δεν συμφέρει καννέναν να δηλώσει σε ενοικίαση η αγορά και τον "αέρα" καθ΄οτι μπαίνει πέραν της φορολόγησης του ποσού και το πόθεν έσχες.
    Και τα περισσότερα τέτοια λεφτά ειναι μαύρα.

    Στην 4η. Δεν γνωρίζω τι γινόταν, ουτε και το πρόσεξα για εδώ, και πως το εννοείς το μέσα.
    Στα περισσότερα απο τα αεροδρόμια τα λεοφωρεία σταματάνε σε βολική απόσταση και συνήθως κοντα στην εισοδο έξοδο του κάθε αεροδρομίου.

    Στην 5η. Κακώς. Στα περισσότερα αεροδρόμια του κόσμου για αποφυγή κλεψίματος υπάρχει για ολους τιμή φιξ από ενα κεντρικό σημείο/α της πόλης πρός και απο τα αεροδρόμια.

    Στην 6η. Αυτό απαγορεύεται αυστηρώς.
    Τον αριθμό του και τηλέφωνο στην τροχαία με σημείωση της θέσης του συμβάντος και την ωρα.
    Εχει γίνει αποδεκτή περίπου μέχρι την μισή ωρα πρίν τελειώσει η βάρδεια να αρνηθεί και αυτό μπορεί να γίνει με ευγενικό τρόπο απο τον οδηγό του ταξί και να επικαλεστεί οτι σε λίγο σχολάει η πρέπει να παραδώσει το ταξί για αλλαγή βάρδειας και μπορεί να εξυπηρετήσει μόνο πρός τα εκεί που πάει.

    Στην 7η. Αυτό γίνεται μόνο με την ανοχή του υπάρχοντος επιβάτη και μόνο.
    Ο επιβάτης μπορεί να αρνηθεί καθαρά και ξεκάθαρα και άλλον αγνωστο επιβάτη.

    Μονοι μας καθορίζουμε τον τρόπο και το επίπεδο της ζωής μας ανεχόμενοι διάφορες καταστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος20/7/11 13:49

    13:43 ρε φιλε μεθυσμενος εισαι? Ξερεις τι λες τωρα? Τελικα ειστε μεγαλοι κλεφτες εχετε κανει περιουσιες με τα ψεματα που δηλωνετε και ο συνταξιουχος ακομη και ο δημοσιος υπαλληλος πληρωνουν αυτα που κλεβετε εσεις! Μου αρεσει που απαντας στο σχολιο καποιου φιλου και με καμαρι!! Ελεος πια υστερα φωναζετε γιατι απελευθερωνουν το επαγγελμα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αντώνης20/7/11 13:58

    20/7 13.43, χαίρομαι πραγματικά που κάποιος απάντησε στα ερωτήματά μου.

    Έχω να σου πω, λοιπόν αυτά:

    1. Το θέμα των shuttle bus, είναι θέμα ξενοδοχείων, λοιπόν. Οπότε αν κάποιο μεγάλο ξενοδοχείο εφαρμόσει το θεσμό αυτό, δεν θα υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα από την πλευρά των ταξιτζίδων, που περιμένουν στην πιάτσα των αεροδρομίων.

    2. Ο "αέρας" δίνεται, αν θέλει κάποιος

    3. Μέχρι πρότινως το αστικό της Ρόδου, που ερχόταν μέχρι το "ΔΙΑΓΟΡΑΣ", σταματούσε έξω από τον περιβάλλον χώρο. Τώρα, μπαίνει και μέσα.

    4. Πολλοί συνάδελφοί σου, σταματούν χωρίς καν να ρωτήσουν τον ήδη υπάρχοντα επιβάτη αν του επιτρέπει να πάρει και κάποιον/α άλλο/η. Ο γράφοντας έχει τύχει σε πολλές περιπτώσεις.

    5. Είσαι σίγουρος ότι αν κάνω νόημα σε κάποιο ταξί, μου αρνηθεί και καλέσω την αστυνομία, δεν θα έχω πρόβλημα; Γιατί σου το λέω; Γιατί πολλές φορές σε πρόβλημα κάποιου συναδέλφου σας, συντρέχετε οι υπόλοιποι (και πολύ καλά κάνετε), αλλά με άσχημες διαθέσεις.

    όσο για το τελευταίο σου σχόλιο, θα ήθελα να σου πω ότι συμφωνώ απόλυτα και καλό θα είναι κάθε επαγγελματίας που εργάζεται σε έναν παγκόσμιο τουριστικό προορισμό, όπως η Ρόδος, να κάνει την αυτοκριτική του και πολύ σύντομα μάλιστα. Και να διορθώσει τα λάθη του εκ των έσω, γιατί είναι δύσκολη η περίοδος που ζούμε και πρέπει να κάνουμε ότι καλύτερο περνάει από το χέρι μας.

    Και τέλος θα πω ότι οι ταξιτζήδες της Ρόδου, έπρεπε να μην κινητοποιηθούν για πάνω από 24 ώρες. Ουσιαστικά στον εαυτό τους κάνουν κακό, μιας και οι τουρίστες θα νοικιάσουν οχήματα και η ΡΟΔΑ θα κάνει χρησές δουλειές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος20/7/11 14:08

    Παιδια μενω κοντα σε μεγαλο ξενοδοχειο στην Ιξια..Η αναρτηση ειναι περα για περα Αληθινη!! Βλεπω τα ταξι να επιβιβαζουν πελατες και μαλιστα καποιοι κοιτουν δεξια και αριστερα αν τους βλεπουν! φωναξα σε καποιον αν εχει τελικα απεργια γυρισε με κοιταξε μπηκε γρηγορα στο ταξι και εξαφανιστηκε!Το αριθμο τον πηρα! Ωραιο σωματειο εχετε οι μισοι κοροιδευουν τους αλλους μισους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος20/7/11 14:21

    σήμερα στην πορεία των άχρηστων και πονηρών, ταρίφας σταματάει ,κοιτάει δεξιά αριστερά,βάζει τουρίστα μέσα (το πήρα και φωτός) και μετά στρίβει και βγαίνει απο την πορεία.Ευγε! πόσα θα τον φέσωσε το άνθρωπο...

    Ο κόσμος σας αντιπάθησε...μπράβο σας κάνατε το δίκιο σας άδικο και γυρίσατε την κοινωνία εναντίον σας....
    λαμόγια! κουτοπόνηρα...

    τις φωτογραφίες θα τις ανεβάσω και σε μπλόγκ πανελλήνιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος20/7/11 14:41

    Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙΤΖΗΔΩΝ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

    Έχει κάποιος 200.000 ευρώ και τα τοποθετεί, κάνοντας μια μικρή επιχείρηση.
    Μετά από 5-6 χρόνια κι αφού ευτυχώς έχει αποσβέσει το κεφάλαιό του, δεν υπάρχει δουλειά
    και κλείνει το μαγαζί του.
    Κανείς δεν έρχεται να του δώσει πίσω το αρχικό του κεφάλαιο.
    Ένας άλλος έχει κι αυτός το ίδιο κεφάλαιο, που το έδωσε για να αγοράσει άδεια ενός ταξί.
    Μετά από 5-6 χρόνια αφού κι αυτός απόσβεσε το δικό του κεφάλαιο, για διάφορους λόγους...

    πουλάει την άδειά του χωρίς να χάσει ούτε ένα ευρώ.

    Με ποια λογική ο πρώτος χάνει τα χρήματά του ενώ ο δεύτερος τα παίρνει πίσω ?

    Και κάτι άλλο.
    Ποιος ελέγχει την παράνομη συναλλαγή αγοραπωλησίας των αδειών ταξί?
    Όταν αγοράσει κάποιος ένα αυτοκίνητο έρχεται η εφορία και του ζητάει να αποδείξει πού βρήκε
    τα χρήματα ?
    Όταν ο ταρίφας αγοράσει την άδεια ενός ταξί, τον ελέγχει η εφορία πού βρήκε τις 100 ή 200
    χιλιάδες ευρώ ?

    Το σπουδαιότερο όμως είναι, αν αυτός που εισπράττει τα χρήματα αυτά τα δηλώνει στον έφορο,
    ή είναι κατάμαυρα ?

    Αν λοιπόν ήμουν Ραγκούσης θα έλεγα στον ταξιτζή που σήμερα διαμαρτύρεται και του χαϊδεύουν τα αυτιά όλοι, πολιτικοί και δημοσιογράφοι :
    Πόσα έδωσες για να αγοράσεις την άδεια ?
    Πού τα βρήκες ?
    Ποιος τα πήρε ?
    Κάι το θέμα θα είχε λήξει !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος20/7/11 15:00

    ρε ζωα που εχετε και αποψη αν δεν ξερετε να μην μιλατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος20/7/11 15:31

    Οι ταξιτζηδες της Ροδου ειναι σαν τις κουκουβαγιες που δεν βλεπουν καλα την ημερα.Αυτοι εχουν στραβωθει τωρα και παραπατουν τα χρηματα τους λιγοστευουν και
    γεματοι απελπισια κανουν τα αμαξια τους πειρατικα.Σαν δεν ντρεπονται οι χαραμοφαιδες
    που εχουν φαει τον τουρισμο με τις απατες τους.
    Μας βγαινουν και μας λενε οτι πεινανε κι ολλας
    Αυτοι εχουν σπιταρονες και ματσο τα μαδια στις τραπεζες.καλα να παθουν και να σκεφθης οτι το
    95% ειναι τελειως αγραμματοι καιαπολιτιστοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος20/7/11 16:11

    αμα παει ξενοδοχειο να βαλει βανακι για αεροδρομιο θα πεσουν οι ταξιτζηδες και θα το κανουν λαμποιγιαλο για αυτο δεν στελνουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος20/7/11 16:43

    eiste gia gelia...pernontas simera apoto dimarxeio geloysa me ena tipo poy fonaze enantia sto ragoysi...reee pios thase akoysi edo...an pistevete ston agona poy kanete valte ta taxi sto plio k oloi ATHINA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος20/7/11 16:55

    ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΒΙΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ. ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 90, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΤΔΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΕ ΤΕΙ ( ΜΕ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ 8,5/10 )ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥ ΩΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ, ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΝ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΩΣ ΚΛΕΙΣΤΟ ΚΛΑΜΠ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΤΗΝ ΕΔΙΝΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΑΕΙ.
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ΕΓΩ ΠΟΥ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤO ΤΕΙ ΕΙΧΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ, ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ, ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΛΠ)ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΣΚΗΣΩ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 2 ΕΞΑΜΗΝΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ, ΜΑΘΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ.
    ΒΛΕΠΕΤΕ, ΑΥΤΟΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙΧΕ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΩΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ.
    ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΩΣ ΒΟΗΘΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ, ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΒΑΘΙΑ ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ.
    ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ, ΤΑ €60000-€70000 ΠΟΥ ΞΟΔΕΨΕ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ 2 ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΗΝ ΣΕΖΟΝ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ? ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΤΑΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ?
    ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΔΟΣΕΙ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΕΣΤΡΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΛΕΩ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος20/7/11 17:22

    Παιδια πριν απο ενα τεταρτο ειδα ταξιτζη εξω απο το ξενοδοχειο Ροδος Παλλας να σταματαει και να κανει παγκοσμιο ρεκορ σηκωματος και φορτωματος βαλιτσας!! Μπηκε αρω αρων μεσα και εφυγε πατητος μαλλον για αεροδρομιο!! Χαμος γινετε με τους ψευτοαπεργους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος20/7/11 17:27

    einai adianoito to 2011 kai eidika mesa se auti tin katastasi pou zei i xwra mas na iparxoun kleista epaggelmata. den iparxei kanenas apolutws logos gia na uparxoun kleista epaggelmata .
    oi teleutaio agrammatoi kai amorfwtoi pou exoun apomeinei (tarifoskula kai fortigatzides) den lene na to katalavoun. as pane na teleiwsoun to dimotiko kai to lukeio kai tha doun gia poio logo prepei na anoiksei to epaggelma tous.eleos pia.edw o kosmos kaigetai kai asxoloumaste me ta lamogia. tous kleftes kai tous alitirioys pou exoun vrethei oloi me 2 kai 3 spitia kai mou dilwnoun stin eforia oti vgazoun 8.000 ton xrono .oust re paliolamogia. pou exoume faei ta xronia mas sta thrania kai sta panepistimia kai den exoume na fame kai par ola auta den katapatame ta dikaiwmata twn allwn. kai seis pate k kleinetai dromous pou den sas anhkoun, apaiteitai pragmata pou den sas anhkoun kai ola auta me to etsi thelw .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος20/7/11 17:30

    κουτοπόνηροιιιιιιιιιιιιιιιιιι ! ούτε τις μέρες της απεργίας σας δεν κρατιέστε να φερθείτε σαν άνθρωποι. Αλλά η ανηθικότητα έχει ποτίσει το μεδούλι σας.Λαμόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος20/7/11 19:03

    Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙΤΖΗΔΩΝ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

    Έχει κάποιος 200.000 ευρώ και τα τοποθετεί, κάνοντας μια μικρή επιχείρηση.
    Μετά από 5-6 χρόνια κι αφού ευτυχώς έχει αποσβέσει το κεφάλαιό του, δεν υπάρχει δουλειά
    και κλείνει το μαγαζί του.
    Κανείς δεν έρχεται να του δώσει πίσω το αρχικό του κεφάλαιο.
    Ένας άλλος έχει κι αυτός το ίδιο κεφάλαιο, που το έδωσε για να αγοράσει άδεια ενός ταξί.
    Μετά από 5-6 χρόνια αφού κι αυτός απόσβεσε το δικό του κεφάλαιο, για διάφορους λόγους...

    πουλάει την άδειά του χωρίς να χάσει ούτε ένα ευρώ.

    Με ποια λογική ο πρώτος χάνει τα χρήματά του ενώ ο δεύτερος τα παίρνει πίσω ?

    Και κάτι άλλο.
    Ποιος ελέγχει την παράνομη συναλλαγή αγοραπωλησίας των αδειών ταξί?
    Όταν αγοράσει κάποιος ένα αυτοκίνητο έρχεται η εφορία και του ζητάει να αποδείξει πού βρήκε
    τα χρήματα ?
    Όταν ο ταρίφας αγοράσει την άδεια ενός ταξί, τον ελέγχει η εφορία πού βρήκε τις 100 ή 200
    χιλιάδες ευρώ ?

    Το σπουδαιότερο όμως είναι, αν αυτός που εισπράττει τα χρήματα αυτά τα δηλώνει στον έφορο,
    ή είναι κατάμαυρα ?

    Αν λοιπόν ήμουν Ραγκούσης θα έλεγα στον ταξιτζή που σήμερα διαμαρτύρεται και του χαϊδεύουν τα αυτιά όλοι, πολιτικοί και δημοσιογράφοι :
    Πόσα έδωσες για να αγοράσεις την άδεια ?
    Πού τα βρήκες ?
    Ποιος τα πήρε ?
    Κάι το θέμα θα είχε λήξει !!!!!
    20/7/11 16:46
    Ανώνυμος είπε...
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος20/7/11 19:03

    NA PATE STO DIAOLO LAMOGIA TARIFES.RE GIATI MAS TALEPORITE RE.
    ETSI RE NA PAROUME KAI EMEIS ADEIS TAXI RE.
    KLAFTE KLAFTE KLAFTE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος20/7/11 21:12

    ας μου απαντησει καποιος απο εσας που τα ξερετε ολα. σε ποιο χωρα της ευρωπης με μια αιτηση παιρνεις ταξι? και θα απαντησω πριν απο εσας διοτι ξερω.. σε καμια............... στην ουσια δεν ειναι κλειστο το επαγγελμα. παει πληθυσμιακα και αν κρινει ο εκαστοτε νομαρχης οτι χρειαζονται κι αλλα τοτε δινει αδειες. δεν ειναι λοιπον κλειστο το επαγγελμα απλα δεν μπορει ο καθε ενας με μια απλη αιτηση χωρις να πληρει καποιες προυποθεσεις να παρει αδεια.

    εσυ που εκανες την αναρτηση γιατι δεν λες τους αριθμους των ταξι αφου εισαι τοσο σιγουρος. και δεν λεω τον αριθμο που εχουν στο καπελο, αφου το εχουν κατεβασμενο, λεω για τον αριθμο της πινακιδας. ο καθενας λεει οτι του ερθει στο κεφαλι.κανε την καταγγελια σου επωνυμα εκει που πρεπει και οχι ανωνυμα εδω. πες μας και τα ξενοδοχεια τα οποια λες και ποιος σου ειπε ολα αυτα που λες για να καταλαβουμε κι εμεις τι κριβεται πισω απο αυτη τη αναρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος20/7/11 22:17

    20/7/11 21:12 re papara exeis kan rothsei se mia esto xora pos dinontai oi adeies taxi kai milas?me mia aithsh dinontai kai sustash etairias!ta ntavantzilikia tupou elladas mono sthn ellada 8a ta deis!ante amorfote pane na kaneis mia erothsh prota kai meta ela na mas peis ti ginete ekso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος20/7/11 22:19

    shmera sto limani apo tis 7 to proi erxotan kai ksefortonan kosmo polla taxi.autoi mallon den apergousan opos lete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος20/7/11 22:28

    13:43 ρε φιλε μεθυσμενος εισαι? Ξερεις τι λες τωρα?
    Απάντηση. Μήπως εσένα σε χτύπησε η δυνατή ζέστη
    και δεν ξέρεις τι λές?
    Μόνο ταξιτζής η οδηγός δεν ειμαι και καμμιά σχέση με δαύτα.
    Ξαναδιάβασε με προσοχή τι έγραψα ως απάντηση στον σχολιαστή.


    @ 20/7/11 13:58
    Αγαπητέ μου και σε σένα λέω οτι δεν έχω καμμιά σχέση με αυτό το επάγγελμα.
    Τα γνωστά και μη εξαιρετέα σου απάντησα που γνωρίζω και πως έχουν τα πράγματα.
    Ως εκ τούτου στις νέες ερωτήσεις σου δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δεν ειμαι ταξιτζής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος20/7/11 22:48

    20/7/11 21:12 Ρε λαμογιο ταριφα ολος ο κοσμος ειδε σημερα που διαλεγαν οι συναδελφοι σου επιλεκτικα τουριστες και εκαναν δρομολογια! Εμας στα @@μας τι εκαναν εσεις να τα βλεπετε που ακομη και ο ιδιος σας ο κλαδος ο ενας κοροιδευει τον αλλο! Η Ροδος ειναι μικρη και πολλα τα ματια! Ολοι σας ειδαν που κανατε δρομολογια! Και ειδικα στα ξενοδοχεια που εχει πολυ μασα!! Σαν δεν ντρεπεστε κοπριτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αντώνης20/7/11 23:17

    20/7, 15:00, αφού εσύ είσαι γνώστης της κατάστασης, απάντησε στα ερωτήματά μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος20/7/11 23:32

    μια φορα τολμησα να καταγγειλω αυτοπροσώπως καποιον ταρίφα στο προεδρείο ,με καρατσέκαραν οι οδηγοί ..και ως δια μαγείας ,φίλοι συναδελφοι του ταρίφα....συμπτωματικά με απειλούσαν...σκατά να φάτε ρε...γιατί οσες φορές καταγγέλθηκαν σοβαρά και επωνυμα πράγματα εσείς απειλές και τιμωρίες...οτι είστε και εσείς ...του ΚΩΛΟΥ!
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΥΠΑΤΕ ΚΑΝΕΙΣ...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ!
    ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΥΡΣΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αντώνης21/7/11 00:20

    Γιατί δεν απαντάει κανείς για τις κούρσες που έπαιρναν οι΄συμμετέχοντες στην πορεία;

    Και να μα απαντήσουν αν όντως υπάρχουν 100 εκκρεμείς αυτόφωρες διαδικασίες για συμπολίτες μας, μετά από καταγγελίες τις τελευταίες 3 μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος21/7/11 00:22

    παιδια υπαρχουν απεργοσπαστες.οποιον δειτε βγαλτε τον φωτογραφια με τον αριθμο του και απο εκει και περα θα τον κανονισει ο συνδεσμος.δυστυχως υπαρχουν αλβανοι οδηγοι 5 για την ακριβεια που ισος δουλευουν και με τα ι.χ τους.οριστε ποιοι θα παρουν τις αδειες αν ανοιξει οι αλβανοι.καποιος ειπε να παρουν τα ταξι στην αθηνα πολυ σωστος ο κυριος, ισως το καλυτερο που εχω διαβασει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος21/7/11 00:26

    κυριε Αντωνη δεν νομιζω να ηταν κουρσες.μηπως ηταν συναδελφοι που τους πηγεναν στην πορεια?δηλαδη με την καμια δεν ηταν κουρσες.εδω μαθαμε για κατι κουρσες που εγιναν στο αεροδρομιο απο αλλοδαπο οδηγο και τον ψαχνουν ολοι.δεν προκειτε να ξαναπατησει σε πιατσες (ας ελπισουμε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αντώνης21/7/11 00:28

    21/7 00.26, σχετικά με τις καταγγελίες για το αυτόφωρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος21/7/11 00:41

    γιατί ρε 21/7/11 00:26 να μην ξαναπατήσει σε πιάτσες,πολύ δημοκράτης είσαι... σκατοφασίστα ταριφατζή! δικαιωμα του καθένα να απεργεί άμα γουστάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος21/7/11 00:42

    εννοω για του συμμετεχοντες.οσο για το αυτοφωρο ειλικρινα δεν το γνωριζω.καλο ομως θα ειναι την επομενη φορα να τραβηξετε μια φωτογραφια με την πινακιδα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος21/7/11 00:46

    κυριε 00:41 ο συγκεκριμενος εχει κανει πολλα σε πελατες και σε συναδελφους.οποτε δεν νομιζω να ειναι λαθος αυτο που ειπα.μηπως εισαι τιποτα τις ρατσας του και σε επιασε τοσο πολυ ο πονος;;(αλβανος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος21/7/11 00:50

    κι εσύ ρε 21/7/11 00:46 τί εφαρμόζεις το εθιμικό δίκαιο; να στήσεις και λαικά δικαστήρια. όχι δεν είμαι αλβανός , χέστηκα για τους αλβανούς, για τους αλήτες φασιστοταριφές νοιάζομαι. από την πολύ δημοκρατία πάθατε ότι παθάτε ,ε; να σας πάρουν και τις ρόδες και μετά να λυντσάρετε αυτούς που σας φταίνε, ωραία λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος21/7/11 00:55

    οκ δεν θα κατσω να μιλησω αλλο μαζι σου.χεστηκες για τους αλβανους και σε νοιαζουν μονο οι ταριφες οπως μας αποκαλεις δηλαδη εκτιμας περισσοτερο τους αλβανους.οκ αρκετα ασχοληθηκα.καλη σου νυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος21/7/11 01:07

    όχι 21/7/11 00:55 δεν με νοιάζουν οι ταρίφες ούτε οι αλαβανοι, αλλά οι "φασιστοταριφες". μην γενικεύεις αυτό που λέω και φυσικά χέστηκα ανβ δεν μου μιλάς. άλλωστε οι φασίστες δεν ακούνε,μόνο λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος21/7/11 01:08

    Χαιρομαι που οι περισσοτεροι στα σχολια σας επισημαινετε τα κακως κειμενα του κλαδου των ταξι και,δυστυχως,το 90% αυτων ειναι αληθεια.Η λυση στα προβληματα ομως ερχεται οταν ειμαστε ολοι ΕΝΩΜΕΝΟΙ,και ΑΦΟΥ ο καθε κλαδος(Δημ.υπαλληλοι,ελευθεροι επαγγελματιες κτλ.) αναγνωρισει με ειλικρινεια τα λαθη του και τα διορθωσει στην πραξη και οχι στα λογια.Μονο ενωμενοι μπορουμε να εξασφαλισουμε ενα καλο αυριο στα παιδια μας,κοντρα στα σχεδια των εκαστοτε κυβερνησεων που,αποδεδειγμενα πλεον,με το "διαιρει και βασιλευε" εξασφαλιζουν "καλο αυριο" μονο στους εαυτους τους και στα αφεντικα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος21/7/11 02:16

    Οσοι σχολιαζετε αρνητικα για τα ταξι εδω μεσα περιμενετε και θα ερθει και η σειρα σας...Αντι να τα βαλετε με την κυβερνηση που εχει διαλυσει τα παντα τα βαζετε με τα ταξι που στο κατω κατω καλως διαμαρτυρονται αφου σε καμμια ευρωπαικη χωρα το ταξι δεν ειναι ανοιχτο επαγγελμα..Παντου ισχυουν τα πληθυσμιακα κριτηρια και ειδη στην χωρα μας ειναι υπεραριθμα.Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια οποτε μην γραφετε αερολογιες...Κ τελος οταν πειναει το σπιτι του διπλανου σου μην χαιρεσαι γιατι θα ερθει κ η δικη σου σειρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος21/7/11 02:19

    Στον ροζο θα κατσετε αν περιμενετε να ανοιξει το επαγγελμα του ταξι...Ο πεινασμενος καρβελια ονειρευεται...χαχαχαχαχαχαχαχα...βλακες πεινασμενοι!!!!Κατω τα βρωμοχερα σας απο το ταξι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος21/7/11 03:31

    ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕ ΚΑΘΗΚΙ ΚΟΛΟΤΑΞΙΤΖΗ 21/7/11 02.19
    ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙΣ?
    ΚΑΙ ΛΕΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΡΒΕΛΙΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ.
    ΝΑΙ ΡΕ ΑΛΗΤΙ ΑΜΑ ΠΕΙΝΑΣ ΠΟΛΛΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ
    ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΤΑΞΙ
    ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΑΤΣΑ?ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΦΑΝΟΥΡΗ?ΚΑΙ ΟΤΑΝ
    ΡΕ ΚΟΛΟΠΑΙΔΟ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΝΑΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ?ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ?
    ΜΑΘΑΜΕ ΤΙ ΚΟΥΜΑΣΙΑ ΕΙΣΤΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΙΟΥΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος21/7/11 06:35

    02:16 Φιλε μου πες μου ΕΝΑΝ λογο γιατι να ειναι το δικο μου επαγγελμα ανοικτο και το δικο σου κλειστο? Εσυ δηλαδη τι παραπανω εχεις απο εμενα? Εγω εκανα επενδυση στο μαγαζι μου 350 χιλ. ευρω! Αν πεσω εξω τα εχασα...εμενα ποιος θα μου δωσει το κεφαλαιο που εβαλα? Εσυ λες οτι αγορασες την αδεια 300χιλ.ευρω.μετα απο 10 χρονια που θα εχεις παρει τα τριπλασια θα την ξαναπουλησεις παλι 300 χιλ. ευρω!! Και σε ρωταω...Γιατι να υπαρχει αυτη η διαφορα δεν ειναι αδικια? Στην ουσια αυτο που ζητατε τωρα εσεις ειναι να εχει η Ελλαδα πολιτες δευτερης κατηγοριας...Κι εσεις να ειστε πρωτης! Αυτα δεν γινονται πουθενα! Δεν εχετε δικιο και το ξερετε...Και εκβιαζετε καταστασεις στην πλατη ων τουριστων κλεινωντας αεροδρομια και λιμανια! ντροπη τιποτα αλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος21/7/11 08:10

    RE GIDIA 1on to taxi ziteite na ginei opos stin europialla vevaia den exete idea pos einai stin europi 1on.
    2on otan agorases imimathei vlakako to magazi 150000 den ipirxe plilismiako kathestos GIDI E GIDI sti douleia pou agorases.
    3on Diavaste ena koloarthro tis ellinikis nomothesias gia ti douleia stin opoia asxoliste na xerete ta dikaiomata sas kai meta na krinete allous pou xeroun kathe dikaioma alla kai ipoxreosi.
    4on erxete enas xipnios na katargisei to dikaiomasta stin kinitopoiisi pou ellines pethanan giauto alla etsi opos stin ameriki pou se mia mera exafanistikan ta prosopika dedomena etsi tha sas kanoun kai kala tha kanoun afou monoi sas thelete tin katargisi tis kinitopoiisis kai den exete idea ti simvolizei.
    kai teleutaio oloi exoun idea pou douleueoun ta panta OLOI MA OLOI alla einai apla vlakes giati iparxoun taxi ASFALEIAS VLAKES pou trexoun gia nosokomeia egkies kai otidipote epeigon kai o MALAKAS pou ekane anartisi auto den exei idea ti leei giati polloi apla exoun ginei prosagoges stin dikaiosini exoume asfaleia sto aerodromio kai se polla meroi na prosexoume giauto pou egrapses esi opoios kai na se GIDI kai mono enas itan taxintzis kai malista allodapos opote tora pou thelete na anoixei kai tha gemisei allodapous tha ta xanapoume pou tha sas sfazoun kai den tha mporeite na kanete tpt giati exoun perisotera dikaiomata apo esas stin ellada.
    IMIMATHEIS VLAKES apopsi gia ola xoris na exete diavasei to paramikro apo tin Elliniki nomothesia outososte na mporeite na exete apopsi AUTOI einai oi NEOELLINES kai kala na pathete tora pou tha poulisoun tin Ellada oloi kai eseis pali tha lete ta dika sas.GIDIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος21/7/11 09:17

    Ε, βοσκέ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Εσύ που μας αποκαλείς γίδια!!!!!!!!

    Καλά και άγια όσα μας λες

    Για πες ρε μεγάλε, ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να ταλαιπωρείς τον κόσμο και να διασύρεις τη χώρα διεθνώς;

    Αν σας κάνω μια μήνυση για παρακόλληση συγκινωνιών, τι θα γίνει.

    Α και κάτι άλλο γιδοβοσκέ. Ρίξε μια ματιά σε κάποιες αναρτήσεις παραπάνω και απάντησε σε κάποιες ερωτήσεις που έχουν τεθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος21/7/11 11:59

    22:17 δεν ντρεπεσε να μου μιλας με αυτο το τροπο. δεν ειμαι ταξιντζης και δεν ειμαι αντρας. ειναι κακο να εκφρασω την αποψη μου. ξερω πολυ καλα τι γινετε στις αλλες χωρες, δεν περιμενω απο εσενα να μου πεις, μαλλον εσυ πρεπει να μαθεις τι γινετε αλλου. και κατι ακομα δεν ειμαι αμορφωτη φιλε μου, εχω δυο πτυχια και 1 μεταπτυχιακο. ντροπη σου να μιλας με αυτο το τροπο σε ανθρωπους που δεν γνωριζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος21/7/11 13:04

    Ταριφες μουνοπανα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος21/7/11 13:54

    ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΡΕ ΚΩΛΟΤΑΡΙΦΕΣ , ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΥΠΑΜΑΙ , ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΑΛΗΝΕΨΕΙ Η ΨΥΧΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΑΣ.ΕΙΣΤΕ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ, ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ,ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΕΛΕΙΝΟΙ ΦΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΠΕΡΓΕΙΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΦΙΛΙΑΖΟΜΑΣΤΕ .ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΣΤΗΝ ΖΟΥΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΦΑΤΕ ΠΑΛΙΟΜΠΙΝΕΔΕΣ,ΠΕΙΝΑΛΕΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος21/7/11 14:04

    ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΡΑΞΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΜΟΥΤΡΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΤΕ ? ΑΝΤΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΣΑΝ ΚΛΑΔΟ.ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΤΑΡΙΦΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος21/7/11 14:07

    Είναι τυχαίο οτι κανείς δεν βλέπει με συμπάθεια τον συγκεκριμμένο κλαδο.
    και στο κατω κατω ας δηλώσουν τα ποσά που πλήρωσαν για να πάρουν τισ άδειες , οι εφορεία και το κράτος να εισπράξει τους φόρους που αναλογούν και ας τους δώσουν μετα και μία λογικη παράταση για την απόσβεση τους . και όλα τελειώνουν εκει.
    Να λειτουργίσει και το πόθεν εσχες και να δούμε οι κύριοι κακόμοιροι ταξιτζιδες τι θα κάνουν Αλλά ποιος βολεμμένος θέλει να ξεβολευτεί και να πληρώσει για το αυτονόοιτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος21/7/11 14:21

    Καταλαβατε τι καλο εχει κανει η απεργια των ταξιτζηδων? Τα λεωφορεια του ΡΟΔΑ και ΚΤΕΛ ειναι γεματα και μαλιστα ο δημος εβαλε περισσοτερα για την εξυπηρετηση του κοσμου!Και οι εισπραξεις ανεβηκαν κατακορυφα! Τουλαχιστον να τα παιρνει ο Δημος μηπως και δουμε κανενα εργο! Παντως το μεγαλο το γελιο με τους Ταριφομουρηδες ειναι οτι διατυμπανιζουν οτι αγορασαν την αδεια 300 χιλ. ευρω και η Εφορια λεει οτι δεν υπαρχει σε ολη την Ελλαδα δηλωμενη αδεια ανω των 25.000 ευρω! Κλεβετε και την εφορια κοπριτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος21/7/11 14:23

    Για τον γιδοβοσκό. Επειδη κατι είναι λάθος η δεν πρεπει να το διορθωσουμε , απο το post σου και μόνο φένεται πόσο βολεμένοι είσαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος21/7/11 14:56

    Kala sas kanoun re kolotarifes! kanonika 8a eprepe na sas paroun tis adeies teleiws. den ftanei pou klevete tous pelates kai to kratos, den ftanei pou oi yphresies sas einai epipedou yposaxarias Afrikhs, milate kiolas! Oust koprites.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος21/7/11 15:02

    Είναι τυχαίο που οι πάντες σας απεχθάνονται και σας θεωρούν τους χειρότερους επαγγελματίες της Ελλάδας; Ή μήπως και αυτό είναι παραπληροφόρηση; Ε, γιδοβοσκέ;

    Ναι ρε, να ανοίξουν όλα τα κλειστά επαγγέλματα. Καλό για τον καταναλωτή θα είναι.

    Τέρμα τα μονοπώλια. Να σας θυμίσω ότι όταν σας ζητήθηκε να βάλετε ταμειακές μηχανές αρνηθήκατε;

    Ε, γιδοβοσκέ, θα απαντήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος21/7/11 15:34

    VIP ?

    τι κάνει το VIP που δεν κάνουν τα άλλα ΤΑΞΙ ?

    αμα το δώκω 2.000 ευρά και τον πώ να χώσει μέσα τα ζα που τη σπάνη δέχετε ?

    ξεφτιλισμός ρε σςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος21/7/11 16:02

    ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΣΑΣ ΜΙΣΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ? ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΜΑΣ ΖΗΛΕΥΟΥΝ!
    Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ(ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ)ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΜΟΝΟΣ...ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΡΕ ΤΑΞΙΤΖΗ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΙΤΑ? ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΙΝΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 16 ΑΤΟΜΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΙΚΑ ΤΕΒΕ ΕΦΟΡΙΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!! ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ? ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ! ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΗΡΕ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος21/7/11 16:10

    ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΟΛΟΙ Ε-MAIL ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ! ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ! ΣΤΕΙΛΤΕ ΕΔΩ...

    http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/62370aa8-b747-4abe-be45-38ba12aa4b53

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος21/7/11 16:21

    Σωστος ολοι να στειλουμε e-mail και να δωσουμε συγχαρητηρια στον Ραγκουση! Κολοταριφες ηρθε το τελος σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος21/7/11 17:16

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΥΔΕΙΣ (πλην του 21/7/2011 01:08 που το άγγιξε) έθιξε το εξής: ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ; ΓΙΑΤΙ μέσα στο καλοκαίρι, στην κορύφωση της σεζόν; Γιατί πήρε η ξενόδουλη ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ κυβέρνηση της Ελλάδας μία απόφαση που ΓΝΩΡΙΖΕ πως θα πυροδοτούσε ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ανεξέλεγκτες αντιδράσεις και διαμάχες μεταξύ επαγγελματικών κλάδων; Που γνώριζε πως θα έχει δυσφημιστικές συνέπειες και απώλειες εσόδων στον τουρισμό -όχι μόνο τώρα και φέτος- αλλά και του χρόνου; Είτε είστε ταξιτζής, είτε απλώς μισείτε παθολογικά τους ταξιτζήδες μπορεί κάποιος να δώσει μία σοβαρή και τεκμηριωμένη απάντηση παρακαλώ;
    Πάνος Σοροπίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος21/7/11 17:17

    ena pragma exw na pw ston kurio 21/7/11 02:16 .kurie mou mas protrepeis na ta valoume oi ipoloipoi me tin kivernisi kai na papsoume na asxoloumaste me sas. gt den kanete kai eseis to idio??? valte ta me tin kivernisi kai oxi me tous aplous polites. giati me auta pou kanate twra tesseris meres na sas pw ti kanate stin kivernisi ??tous kl@#%te ta arx%^&@#. mono oi polites tin plirwsan. vreite allo tropo kurioi na iperaspisteite auta (pou en pasei periptwsi mono eseis)pou thewreitai oti sas anikoun. kai epitelous stamatiste na eiste ipoxeiria twn sindikalistwn sas. sas exoun parasirei se lathos dromo kai den vlepete oti einai poulimenoi kai eseis tha xasete. den eimai pasoktzis,den eimai neodimokratis, den psifizw laos ,suriza ,kke,ntora. den eimai taksitzis,fortigatzis, dimosios ipallilos,idiwtikos ipallilos, idioktitis peripterou ,taverniaris ktl. ta lew ola auta gt pali kapoios eksipnos tha petaxtei kai tha pei tin malakia tou nomizontas oti tha me thiksei. foititis eimai (kai distixws gia sas den eimai kan aiwnios foititis gia na vgei kapoios na vrizei oti trww ta lefta tou kratous kai egw ftaiw pou mpikame sto dnt)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος21/7/11 17:23

    21/7/11 17:16 ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΧΤΥΠΙΕΣΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ!! ΑΝΤΕ ΣΚΑΤΟΚΟΥΜΜΟΥΝΙΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ! ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΣΕ ΛΕΝΕ ΣΟΡΟΠΙΔΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΑΣ ΕΙΣΑΙ! ΚΟΠΡΙΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος21/7/11 17:23

    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ? ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΑ ΚΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΓΡΑΜΕΝΗ. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ . ΤΑ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΤΑ ΤΑΡΙΦΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΑ. ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΗΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΡΑΞΑΝ. ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΣΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΔΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΣ ΣΤΙΣ ΜΑΛΔΙΒΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΤΟΤΕ ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΣΑΝ ΣΕ 24ΩΡΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΤΟ PIC ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ ΕΧΑΣΑΝ 4 (ΕΩΣ ΤΩΡΑ) ΓΕΡΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ . ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ(ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ) . ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΑΥΛΑΚΙ.ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΟΙΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος21/7/11 17:56

    Στον ροζο θα κατσετε αν περιμενετε να ανοιξει το επαγγελμα του ταξι...Ο πεινασμενος καρβελια ονειρευεται...χαχαχαχαχαχαχαχα...βλακες πεινασμενοι!!!!Κατω τα βρωμοχερα σας απο το ταξι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος21/7/11 18:13

    17:56 Το Επαγγελμα σας αν δεν το πηρες ειδηση ηδη εχει ανοιξει...Εμας βεβαια στα @@ μας ετσι κι αλλιως παντα σας γραφαμε ταριφες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος21/7/11 19:34

    PRIN 20 MERES TARIFES KATIGOROUSATE TOUS DEITZIDES POU PROSPATHOUSAN NA DIASFALISOUN TA SIMFERONTA TOUS KAI TA SIMFERONTA OLON TON POLITON!!! TORA POU THIXTIKAN TA DIKA SAS GIATI KLINETE RE TOUS DROMOUS KAI TALAIPORITE TON KOSMO FOULSEZON??? GIANA DIS TI ATOMISTES ISTE!!! THEN NIAZESTE GIATO KINO KALO ALA GIA TO TOMARISAS!!! KALA SAS KANOUN RE KAI ALA TOSA!!!! IDI EXOUN BGEI OI ALBANOI STIS PIATSES OI NEOI ALBANOTARIFES!!!! XA! XA! XA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος21/7/11 21:04

    ΑΡΚΕΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ
    ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΝΕΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
    ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΑ, ΣΧΟΛΕΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΤΛ. ΠΑΡ΄ΟΛΑ
    ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΝ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΧΑΟΣ, ΔΕΝ ΑΠΕΚΛΕΙΣΑΝ ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΔΕΝ ΕΜΠΟΔΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΟΠΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!!! ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΑΡΙΦΕΣ
    ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΤΕ ΕΝΩ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΔΕΙΝΟΠΑΘΟΥΝ!!!
    Ε ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΤΡΩΓΑΤΕ" ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ "ΦΑΝΕ" ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙΞΕΙ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΤΡΑΓΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΧΩΡΑ, ΕΛΕΌΣ!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ!!!
    ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος21/7/11 21:07

    ΤΑΡΙΦΕΣ !!!!!! ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος21/7/11 21:17

    ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΒΓΑΖΟΥΝ,
    ΤΑΡΙΦΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ 120 ΤΜ ΕΚΑΣΤΟ
    ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ
    ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΡΟΔΟΥ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙ ΜΟΝΟ. ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!!!ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ!! ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΑΡΚΕΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος21/7/11 21:31

    Δυστυχως κυριοι ταριφες δεν σας χωνευαν με τιποτα οι πολιτες αυτης της χωρας με την σταση σας γινατε ακομη πιο μισιτοι!! εχουν γινει 80 σχολια και ολοι σας βριζουν τυχαιο δεν νομιζω! Προσωπικα ουτε για φτυσιμο δεν ειστε πια αληταραδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ένα.......................γίδι21/7/11 21:37

    Λένε ότι Αλβανοί οδηγοί κάνουν "κούρσες" αυτήν την περίοδο.

    Αναρωτήθηκε κανείς σε ποιον ανήκει το ταξί που οδηγούν;

    Τόσο πονηροί είναι, λοιπόν που βάζουν τους οδηγούς τους να δουλεύον τα αυτοκίνητά τους. Γιατί, όπως ξέρουμε όλοι μας, υπάρχουν ιδιοκτήτες δύο και τριών ταξί.

    Οπότε ας μη μιλάνε.

    Και όσον αφορά το σχόλιο κάποιου, περί γιδιών και άλλων αιγοπροβάτων, θα ήθελα να του απυθύνω τα εξής ερωτήματα και μακάρι να μπει στον κόπο να απαντήσει:

    1. Γιατί αντιδράσατε όταν παλαιότερα σας ζητήθηκε να τοποθετήσετε ταμειακές μηχανές;

    2. Ισχυεί ότι έχετε κάνει πάνω από 100 καταγγελίες και κυνηγάτε κόσμο για να τον στείλετε αυτόφωρο;

    3. Πόσα δηλώνετε στην Εφορία;

    4. Γιατί έχετε αφαιρέσει τις πινακίδες σας;

    5. Τι ισχύει στην Ευρώπη με τα ταξί;

    6. Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα της παρακόλλησης συγκοινωνιών;

    7. Ποιες οι προτάσεις στον υπουργό;

    8. Γιατί επλιέγετε πελάτες;

    9. Γιατί, ενώ έχετε πελάτη, σταματάτε να πάρετε και δεύτερον, χωρίς να πάρετε την άδεια του επιβένοντος; Μήπως, λέω μήπως, είναι παράνομο;

    10. Είναι όλα τα ταξί ασφαλισμένα;

    11. Γιατί όταν έχετε επιβάτες, τηρείτε τα όρια ταχύτητας και δίνετε και προτεραιότητα και όταν είσθε "άδειοι" το παίζετε οδηγοί F1;

    12. Τέλος, έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί σας αντιπαθεί όλη η χώρα; Πάντως, το σίγουρο είναι ότι δεν το κάνουμε από ζήλεια......

    Και αντι για χαιρετισμό, σας βελάζω............μπεεεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος21/7/11 21:59

    Λοιπον παιδια για να ενθαρυνουμε το Υπουργο Ραγκουση ωστε να μην κανει πισω με τους αληταραδες τους ταριφες στειλτε του μηνυμα εδω!!

    ypourgos@ypes.gov.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος21/7/11 22:01

    ΕΓΩ ΗΔΗ ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ! ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΙΧΑΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΤΖΗΔΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος21/7/11 23:17

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΣΑΝ ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ,ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΡΕ ΚΟΛΟΠΑΙΔΑ,ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΛΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ,ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΙΕΙ ΠΟΥ ΠΗΔΑΜΕ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΑΣ,ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος21/7/11 23:29

    κατούρα και λίγο ρε αδερφέ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος21/7/11 23:46

    23:17 ...Σιγα θα στραβοκαυλιασεις ταριφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος21/7/11 23:57

    21/7/11 23:17 OTΑΝ ΛΕΙΠΕΙΣ ΑΠ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?? ΧΑΧΑΧΑ ΚΑΚΟΜΟΙΡΕ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ ΣΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος22/7/11 00:01

    21/7 23.17, h gynaika kai h kori sou einai foveres sto sex.kanoun ta panta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Tha sou steilw kai foto an thes!!!!!!!!!!!!!!!

    afto na thymasai malaka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος22/7/11 00:05

    21/7 23.17, είσαι σοβαρός;

    Αντί να ζητήσεις συγνώμη από όλους εμάς εδώ που μας ταλαιπωρείτε και παίζετε με τα νεύρα μας με τα πέρα - δώθε σας στο αεροδρόμιο, μας βρίζεις;

    Ντροπή σου!!!!!!!!!!!!!!!!

    Για σκέψου τι έκατσες και έγραψες; Γύρνα και δες στον καθρέφτη την φάτσα σου!!!!!

    Και να βάλεις καλά στο μυαλό σου ότι σας μισούμε ακόμα περισσότερο.............

    Και κάτι ακόμα. Αντί ναβρίζεις, μπες στον κόπο και απάντησε καμιά από τις ερωτήσεις του φίλου παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος22/7/11 01:23

    ΧΤΥΠΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΤΑΞΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΤΑΜΑΤΑ ΘΑ ΦΑΓΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ,ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ....ΔΕΝ ΖΗΤΑΩ ΣΗΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ,ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΜΑΙ, ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ ΚΕΓΕΤΑΙ,,ΕΣΕΙΣ ΓΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΡΙΖΕΤΑΙ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΟΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΛΟΥΚΙ.ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ ΕΣΕΙΣ ΧΑΙΡΕΣΤΕ..ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΜΙΣΟΣ...ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ ΦΕΡΑΝΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΕΡΑΝΕ,ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΦΕΡΟΥΝ,,,ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΤΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΑΙ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ...ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ...ΑΥΤΟΙ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ...ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΕ ΕΜΑΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος22/7/11 01:27

    Μας ρίχνουν στον Καιάδα... ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ... Η ΧΩΡΑ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ!! ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ...Η ΕΛΛΑΣ ΕΑΛΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος22/7/11 02:32

    απαντηση στον κυριο με τις πολλες ερωτησεις

    1)φορολογουμασταν ηδη τεκμαρτα αλλα και που τις εβαλαν αυξησαν το κομιστρο οποτε κακο για τους πελατες
    2)δεν μπορω να καταλαβω τον λογο που εχουμε για το αυτοφωρο.δεν γνωριζω.
    3)οσα βγαζουμε
    4)ελα ντε.τις ξαναβαλαμε ομως μετα..
    5)στην ευρωπη φιλε μου ισχυει αυτο που κυνηγαμε με την απεργια δηλαδη ανοιχτο επαγγελμα με βαση τον πλυθησμο.
    6)αυτος που το εδωσε και στους αγροτες και στους νταλικεριδες και σε οσους διαμαρτυροντε με αυτον τον τροπο.
    7)οι προταση στον υπουργο ειναι το νομοσχεδιο που οπως λεει πεταξε του ρεππα..
    8)φιλε μου κανεις λαθος μηπως μας μπερδευεις με τους συναδελφους της αθηνας?εδω δεν εχουμε δουλεια και θα επιλεγουμε κιολας?
    9)παντα ρωταμε και θα σε ξαναρωτησω για το αν μας μπερδευεις με την αθηνα.
    10)δεν σηκωνω αντιρηση σε αυτη την ερωτηση.το πρωτο πραγμα στο αμαξι πριν ξεκινησουμε για μεροκαματο..μα πως ρωτας τετοιο πραγμα σε επαγγελματιες..εδω ξεπληρωνουμε για 7 χρονια το μερσεντες για την παθητικη ασφαλεια τοσο την δικια μας οσο και για τους πελατες και θα κολλησουμε στην ασφαλεια..την θεωρω ακυρη την ερωτηση.
    11)ε ενταξει οχι και F1 θα ελεγα λιγο ποιο πανω απο το οριο οχι ομως και παντα.
    12)δεν γνωριζω φιλε μου γιατι.ισως επειδη καποιοι συναδελφοι δεν κανουν σωστα την δουλεια τους οπως και σε ολους τους κλαδους.

    οσο για τον αλβανο που λες ο συγκεκριμενος εκανε κουρσες με το ι.χ του.το ταξι ανηκει σε ατομο το οποιο δεν το δουλευει το εχει μονο για ενοικιο.

    και κατι γενικο...δεν μας κυβερναει το πασοκ οτι πει η τροικα ειναι οποτε ειμαστε καταδικασμενοι.πρεπει να ανοιξουμε τα ματια μας και να τους αντιμετωπισουμε γιατι σε λιγα χρονια θα σκοτωνουμε ο ενας τον αλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος22/7/11 03:10

    Ρε ανώνυμοι δειλοί σαν λαγουδάκια κωλοέλληνες ΟΛΟΙ ΣΑΣ που σκοτώνεστε μεταξύ σας σας ρωτώ και πάλι: Γιατί η ξεφτιλισμένη κυβέρνησή μας ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΩΡΑ μέσω της σεζον να ανοιξει το θέμα; Δεν ήξερε τι αντιδράσεις θα προκαλούσε; Πέρσι, ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια ημερομηνία δεν δημιουργησε πρόβλημα στον Τουρισμό και στις μεταφορές με τις άδειες των φορτηγατζήδων; Ρωτώ μόνο αυτό. Επειδή ήδη ξεχάσατε την ερώτησή μου παρακαλώ να σκοτωθείτε και πάλι με τους ανώνυμους προβοκάτορες ρουφιάνους της δοσίλογης κυβέρνησης.
    Πάνος Σοροπίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος22/7/11 07:48

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ..ΚΥΡΙΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΛΕΙΣΤΟ? ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ?ΚΙ ΕΓΩ ΡΡΙΞΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ...ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΓΩ ΑΠΑΣΧΟΛΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ..ΒΑΖΩ ΙΚΑ ΤΕΒΕ ΔΕΗ ΝΕΡΟ ΟΤΕ ΔΗΜΟΣ ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ...ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ? ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΤΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ!! ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος22/7/11 09:37

    ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΡΟΔΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΔΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΣΗΚΩΤΟΥΣ ΣΚΑΤΟΤΑΡΙΦΕΣ! ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΑΛΗΤΑΡΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΑΓΑΖΙ? ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΟ ΤΑΞΙ ΣΟΥ? ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Αντώνης22/7/11 10:25

    Ίσως, αν ήμουν στη θέση του ταξιτζή, εγώ αλλά και όσοι άλλοι γράφουν εδώ, θα έπρατταν το ίδιο.

    Βεβαίως και το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης το έχει ο Ραγκούσης και ο πρωθυπουργός.

    Αλλά εσείς, οι ντόπιοι, που ξέρετε πώς περνάμε το χειμώνα, που ξέρετε πόσο δύσκολος θα είναι ο επόμενος χειμώνας, δεν θα έπρεπε να προβείτε σε τέτοιου είδους κινητοποιήσεις.

    Γιατί να μην απεργούσατε εκ περιτροπής; Κάθε μέρα και 100 ταξί. Και τα υπόλοιπα να λειτουργούσατε, έχοντας κρεμασμένη στην κεραία σας μια μαύρη σημαία. Να μην έχουμε πρόβλημα στις μετακινήσεις των τουριστών και να ευαισθητοποιούσατε και αυτούς.

    Έτσι, θα είχατε την συμπαράσταση των πάντων πάνω στο νησί.

    Τι καταφέρατε; Να στρέψετε όλη την κοινωνία εναντίον σας. Και επειδή έχω ακούσει κάποιον λέει ότι θα κάνετε την Ελλάδα άνω κάτω, έχετε σκεφτεί αν υπάρξει αντίδραση από τυος πολίτες εναντίον σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Αντώνης22/7/11 10:27

    22/7 2.32, έχω να σου πω ότι όσες φορές έχω χρησιμοποιήσει ταξί για την μεταφόρά μου (το απφεύγω συνειδητά), ο οδηγός σταμάτησε χωρίς να με ρωτήσει και πήρε και δεύτερο πελάτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος22/7/11 11:15

    Η αλητεια τους δεν θα περασει! Εγω παλι θλω να δω ποτε θα συγκινηθει ο εισαγγελεας Ροδου να στειλει τι τμημα ταξης για να τους κλεισουν στα καγκελα! Θα σκοτωθουμε αν συνεχισει αυτη η κατασταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος22/7/11 11:37

    ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΕΙΜΑΙ Η ΤΑΡΙΦΑΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ...ΕΧΩ ΜΠΑΝΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΗΤΕ!! ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΡΝΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΥΣΕΤΕ ΑΙΜΑ ΖΗΛΙΑΡΗΔΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος22/7/11 11:56

    Δωσε μου το τηλεφωνο σου ρε κλανιαρη να ερθω να σε βρω ΤΩΡΑ! τσαμπα μαγκας εισαι ρε και ολο λογια κρυμμενος πισω απο ενα pc καραγκιοζακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος22/7/11 12:09

    Αγαπητοι φιλοι ταξιτζηδες δυστυχως χασατε ο παιχνιδι και οπως λεει και ο λαος χασατε και την μπαλα!Θα μπορουσε ολη Ελλαδα να σας εβλεπε με αλλο ματι...Εσεις κυριολεκτικα πατησατε την μπανανοφλουδα που σας πεταξαν τα κομματα ΚΚΕ ΣΥΡΙΖΑ και πηγατε και κλεισατε λιμανια και αεροδρομια...Κανατε δηλαδη οτι εκανε και ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ..στην ουσια τα βαλατε με τον κοσμο! Αντι να πατε στη Βουλη να τα κανετε λαμπογιαλο να πατε στον Ραγκουση και να του πεαξετε γιαουρτια και πετρες εσεις κλεισατε τα μαγαζια του κοσμου που περιμενει 4-5 μηνες τον χρονο να βγαλει το φαγητο του χειμωνα! Αντι λοιπον να παρετε δικες σας πρωτοβουλιες εσεις ακουσατε τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ. Τωρα θα τα λουστειτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος22/7/11 14:15

    Ξυπνηστε επιτελους!!!!δεν εχω καμμια σχεση με το ταξι αλλα οι ταξιτζηδες ειναι οι μονοι που μπορουν να ριξουν αυτη την κωλοκυβερνηση..σημερα κλεινουν τα δικα τους σπιτια αυριο θα κλεισουν τα δικα μας.εμεις πρεπει να τους στηριζουμε γιατι ειναι οι μονοι που το λεει η καρδια τους..κατω η χουντα του πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος22/7/11 14:35

    14:15 αντε ρε ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ που κοιτατε μονο την παρτη σας! Ρε μαλακα ο ταξιτζης μου κλεινει το σπιτι με αυτα που κανει! δεν μου το κλεινει κανενα κολοπασοκ! αυτα τα καθικια μου στερουν την δουλεια μου! Εσυ να στηριζεις τους ταριφες γιατι εισαι βολεμενο αρχιδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος22/7/11 15:14

    ρε βλακα 14¨35 τι εισαι κομματοσκυλο του πασοκ?εγω βλεπω οτι ολη η ελλαδα υποφερει και προφανως εσυ θα εισαι ο μονος βολεμενος..Ευτυχως και οι ταξιτζηδες που σηκωσαν κεφαλι γιατι ολοι εμεις κοιμομαστε..Κ το σπιτι σου βλακα δεν στο κλεινει ο ταξιτζης και στο κατω κατω ο τουριστας θα ερθει για λιγες μερες και θα φυγει εμεις θα τρωμε το αγγουρι της κωλοκυβερνησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος22/7/11 15:59

    Για αρχή θα ζητήσω συγνώμη από τους ελάχιστους επαγγελματίες αυτοκινητιστές που τιμούν το επάγγελμα τους αλλά όπως λεει και η σοφή παροιμία "μαζί με τα ξέρά καίγονται με τα χλωρά"

    Ταρίφες (γιατί αυτό είστε) ο κόσμος θα σας υποστηρίξει και θα δει στον αγώνα σας, ως ελπίδα για αντίσταση στην καταστροφή μας, ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΣΑΣ ΑΠΟ τη σαπίλα που υπάρχει (οδηγοί, μαντράδες ή ιδιοκτήτες)!

    Αν δεν θέλετε απελευθέρωση τότε ζητήστε το εξής πολύ απλό. Να υπάρχουν πλυθησμιακά κριτίρια, αλλά άμα /συνταξιοδοτηθεί πεθάνει ο κάτοχος άδειας, τοτε αυτή να επιστρέφεται στο υπουργείο ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΛΗΡΩΣΗ ανάμεσα σε ιδιώτες που δεν έχουν άλλη άδεια στα χέρια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος22/7/11 18:03

    φιλε μου 15¨59 αυτο θελουμε ελευθερα ταξι με πλυθησμιακο κριτηριο αλλα για την κληρωση που λες πρεπει να γινει μονο στις καινουριες αδειες που θα δοθουν γιατι εμεις πουλησαμε χρεωθηκαμε βαλαμε ενεχυρα για να την αποκτησουμε την αδεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Αντώνης22/7/11 18:38

    Υπάρχει μια άλλη ανάρτηση στο blog, σχετικά με μια επίθεση που δέχθηκε κάποιος που μετέφερε τουρίστες στο αεροδρόμιο.

    Σύμφωνα με αυτήν, οι ταξιτζήδες έσπασαν ένα καθρέπτη του αυτοκινήτου.

    Όπως γνωρίζετε, η φθορά ξένης περιουσίας είναι Ποινικό αδίκημα.

    Απευθύνομαι σε όσους ταξιτζήδες συμμετέχουν στη συζήτηση. Μην ξεφεύγετε. Κρατήστε τα προσχήματα.

    Ούτως ή άλλως, την......"συμπαράσταση" των Ροδιτών μπορείτε να την αντιληφθείτε σε όλες τις αναρτήσεις σχετικά με το θέμας σας.

    Και το χειρότερο είναι ότι το χειμώνα θα λάβετε και το..........δεύτερο μέρος της απάντησής μας........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος22/7/11 20:20

    @18:03

    Με αυτά που γράφεις, εννοείς να παραμείνει κλειστό και ελεγχόμενο από λίγους. Λάθος. Αυτή η κλεισούρα είναι η αιτία που έφτασε η άδεια να κοστίζει όσο ενα σπίτι, το χρήμα αγοράς άδειας να ειναι μαύρο/αφορολόγητο και οι υπηρεσίες τρικοκοσμικές. Γιατί δεν άρπαξες από το λαιμό αυτόν που σου πούλησε μια άδεια για 25 χιλιάρικα και σου ζήτησε αέρα 175 χιλιάρικα;

    Όσο για το οτι χρεώθηκες (γενικά, οχι μόνο εσύ) συγνώμη αλλά ρίσκαρες και δε βγήκε. Έτσι ειναι το εμπόριο. Ξέρω ελάχιστους επαγγελματικούς κλάδους που η επένδυση χρημάτων είναι σίγουρη 100%. Γιατί ο δικός σας κλάδος να ειναι εξαίρεση; Και εγώ χρεώθηκα 90 χιλιάρικα για να ανοίξω ένα μαγαζί και να εχω μια θέση εργασίας (χρησιμοποιω εκφράσεις συναδέλφων σου) αλλά ειναι παράλογο να ζητώ από οποιοδήποτε εγγυήσεις για τα έξοδα που είχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανώνυμος22/7/11 21:35

    akou na deis pragmata oi kseftilles....kala sas kanoun re keratades tarifes k to anoigoun to epaggelma...VOLEMENOI SKATOKOPRITES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος23/7/11 01:33

    STIN EUROPI O ARITHMOMOS TON TAXI PANE VASI TOU PLITHISMOU 1 TAXI GIA KATHE 1000 KATIKOUS STI RODO IMASTE 3,2. AN ANIXI OPOS POLI NOMISOUNE VGAZODAS OPIOS THELI TAXI THA PINASOUME OLOI MAZI KE STO TELOS THA TA KAVALANE PAKISTANI ME 500EURO THA ODIGANE LADA GIATI I KATHE ETERIA POU THA ERTHI STI RODO DEN THA TIN ENDIAFERI I PIOTITA PARADIGMA TOU AUTOKINITOU OPOTE TELOS TA MERCEDES KE NA MOU PI KAPIOS PION EMBISTEVETE TO PEDI TOU I TI FILI TOU NA TIN PAI O PAKISTANOS STO SPITI TO VRADI...OPOTE KALA NA KANETE OSI MILATE NA TA SKEVESTE OLA AUTA. KE GIA OSOUS LENE OTI IMASTE AGRAMATI DEN THELO NA SXOLIASO.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ανώνυμος23/7/11 02:00

    20¨20 οχι φιλε μου.μεχρι τωρα ειναι κλειστο το επαγγελμα.ελεγχομενο απο την νομαρχια θα ειναι.θα ηθελες δηλαδη το μαγαζι σου οταν θα συνταξιοδοτηθεις να το παρει η νομαρχια και να το δωσει σε αλλον...?γιατι λες για τριτοκοσμικες υπηρεσιες..?διαβασε λιγο και το σχολιο του συναδελφου του 1:33 αν και κουραστικα να το διαβασω αλλα ειναι ετσι οπως τα λεει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος23/7/11 04:03

    paidia ton pisino sas na ktypate katw den tha parei kaneis sas adeia.to poly poly naz ginete odhgoi twn 500 euro.sas ftanoun gia tsigara kai kafedaki.tis adeies tha tis paroun aftoi pou ta exoun stin tsepi zesta ta euro.kati pou sas leipei esas.
    thank u

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ανώνυμος23/7/11 08:43

    Αφηστε αυτο το παραμυθακι που λετε και καλα "βαση πλυθυσμου" Αυτο το πραγμα ειναι η παραλαγη του τωρινου καθεστως...Δεν αλλαζει στην ουσια τιποτα και το επαγγελμα παλι θα ειναι κλειστο!
    Τα κανατε πλακακια με το αλλο το λαμογιο τον Ρεππα και πηγε να περασει απο το παραθυρο μια ψευτια! Ο Ραγκουσης δεν ειναι βλακας..και καλι κανει και ανοιγει τα παντα! οσο για σενα 04:03 απο το σχολιο σου καταλαβαινει κανεις τι ανθρωπους εχει αυτο το επαγγελμα! Εισαι η εικονα του κλαδου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος23/7/11 10:13

    Den tha katso na apantao se kathe mia erotisi etairia eimaste exete apories parte tilefono rotiste an pali den iparxei mia pliroforia iparxei i europaiki nomothesia taxi na diavasete kati allo tin adeia oso kai na poulietai to KRATOS den sou epitrepei na tin diloseis pano apo kapoia xiliades euro ara den forodiafeugo agori mou den me afinei to kratos na tin diloso oso tin agorazo giati meta tha glitona forous gia 10 xronia alla oxi na doso tosa lefta na plirono kai fpa kai forous eno exo plirosei tosa lefta, otan anoigeis omos mia douleia kai dineis 150000 xiliades ta diloneis ola kai exeis meta kapoia xronia glitoseis polla me tosa lefta pou edoses ara pali xamenos ego gia ton teleutaio gia to vasi plithismou se oli tin europi etsi einai kai den mporo na ta kano plakakia giati pire ipografi TROIKAS kai exalou sti rodo to nomosxedio reppa den mas simferei alla mono tin athina - thesaloniki alla tosa xereis tosa les. telospanton exo kai mia kinitopoiisi na pao .Edo exoume tis pio ipies morfes kinitopoiiseon an auto den sas kanei na skefteitai oti prospathoume na min kanoume zimia ston tourismo kai ta exete me olous ti na sas po tote apo tin triti na kapsoume to nisi toulaxiston na exete dikio ego agapitoi mou rodioi ponao ton tourismo giati douleuo MONO sezon xeimona oute to teve mou den vgainei tora den me endiaferei na allaxo apopsi kanenos alla ego ponao polli perisotero apo autous pou to pezoun aganaktismenoi edo mesa me tous taxintzides giati eseis douleuete alla kanete pio mikro merokamato ego den vgazo tpt auti ti stigmi , gia kapoious pou milane sosta vevaia kai lene otan kostizei 25 giati edoses 150 kai exeis apolito dikio giati tha sou apantiso politismena opos sou armozei ithela na exasfaliso sto paidi mou mia thesi ergasias pou eno exo ena signomi gia tin kouventa KOLOptixio ekpaideutikou den mporo na vro douleia giati oi proslipeis pane fotografika tora gia tous ipoloipous kati teleutaio otan sas kleisoun to spiti zitiste voitheia tou laou kai me tetoia prokatalipsi na deite pos einai kai xanaleo edo eimaste oi pio ipia kinitopoiisi alla oute auto to katalavenete den peirazei na protino na kapsoume to nisi na exete dikio toulaxiston pou vrizete kai GIDIA to leo giati den katalavenete ti paizei apo piso alla vriskete exilastirio thima opoion sas voleuei na gemisete ton egoismo kai ton andrismo pou ftanei mexri ton tsampouka alla den paei sto na kinigas ta dikaiomata sou den tha xanagrapso giati den thelete kouventa alla na vrizete vriste oso thelete ego exo sto dromo tha eimai na kinigao ta dikaiomata mou. ME TI NIKI :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ανώνυμος23/7/11 10:42

    10:13 Ρε φιλε θα ελεγε κανεις τιποτα αν πηγαινατε και κλεινατε το Δημαρχειο την νομαρχια σπαγατε τα γραφεια των πολιτικων του ΠΑΣΟΚ θα ελεγε κανεις τιποτα? θα ειμαστον και μαζι σας!! Εσεις ομως αντι να κανετε το αυτονοητο προτειμησατε να κοψετε το μεροκαματο των ανθρωπων..στην ουσια δεν τα βαλατε με την κυβερνηση αλλα με τον κοσμο! Εμεις τι σας φτιαξαμε? Γιατι προπυλακιζεις το προιον που ζει ολη Ροδος τον Τουριστα? Γιατι κλεινεις τα αεροδρομια και τα λιμανια γιατι?Γιατι σπας το λεωφορειο του μεροκαματιαρη που τον εστειλαν να παρει τους τουριστες? Διεκδικησε τα αυτα που θελεις χωρις να κανεις κακο στο συνανθρωπο σου! Εγω ημουν με τους αγανακτισμενους μας ειδες να κλεισουμε λιμανια και αεροδρομια να σου σταματησουμε το ταξι να μην δουλευεις ειδες να καναμε κατι τετοιο? Φιλε μου λαθος γραμμη σας εδωσε το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ.Γιατι αυτες τις τακτικες τις κανουν μονο αυτα τα κομματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ανώνυμος23/7/11 12:35

    FILE OUTE LIMANIA KLISAME OUTE AERODROMIA AUTA POU GINANE STI KRITI KE ALOU TA IDATE EMIS AGAPAME TO NISI MAS ALA I POLITIKI MAS DEN TO AGAPOUN. ENAS TROPOS NA TOUS KANIS NA XIPNISOUN INE KE AUTOS VLEPETE KATHE FORA TI GINETE PARADIGMA ME TO DROMO FALIRAKI KOLIMBIA 3 XRONIA KE DEN TELIOSE ALA XEROUN MONO POS NA FERNOUN TON KOSMO ENADIA TON ENA STON ALO. NA XIPNISOUME GIATI TA SIMFERODA TIS RODOU TA THAVOUNE GIA TO KOMA KE TO KATHE KOMA NA VRIZOUME AUTOUS POU MAS FERANE EDO.ALA MONO TOUS PSIFOUS MAS THELOUN. KE OTAN ERTHOUNE I EKLOGES PERNANE APO TIS PIATSES TAXI NA MAS DOSOUNE FILADIA PSEVDOUS NA MAS ZITANE TAXI NA TOUS METAFEROUME TOUS PSIFOFOROUS STI MISI TIMI KE STO TELOS NA TOUS XIROKROTAME KALA NA MAS KANOUN XIPNATE RODITES!!!! THA MAS DOSOUNE SE XENOUS. ALA ISOS TO PEPROMENO TIS RODOU INE AUTO VLEPE ISTORIA. MIPOS PREPI NA TO ALAXOUME?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος23/7/11 17:32

    tarifes exete polla dikia...alla eiste k kleftes giafto k toso misos apoton kosmo..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ανώνυμος23/7/11 22:47

    ελατε εσεις 6 μηνες τον χρονο (χειμωνα)να βγαζετε 3.30 ευρω την ωρα,η αν εισαι τυχερος 6.60 ευρω και και απο αυτα αφαιρεσαι το τεβε 450 ευρω τον μηνα το πετρελαιο ,τον δημοτικο φορο και το φπα ,και λαδια ,ανταλακτικα αν χαλασει(που χαλανε) και αν εισαι ατυχος ατυχημα να δεις τι σου μενει Το καλοκαιρι τρεχεις σαν τρελος για 15+ ευρω γιατι με τετοιο κυκλοφοριακο παραπανω δεν κανεις(θελεις 30 λεπτα να πας ιξια και να γυρισεις) και ελατε να μιλησουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ανώνυμος23/7/11 23:44

    22:47 φιλε μου αν ισχυουν αυτα σε σενα τοτε θα πρεπει να εισαι πολυ γρουσουζης!! Γιατι εγω ξερω πολλους ταξιτζηδες και μαλιστα 2 ειναι γειτονες μου και η αληθεια ειναι οτι ειναι και πολυ καλα παιδια εχουν 2-3 σπιτια ο καθενας τους και ζουν πολυ ανετα και ολα αυτα απο το ταξι τους! Τωρα αν εσυ εισαι η εξαιρεση τι να σου ρε φιλε πγαινε σε κανενα παπα να σου κανει κανενα ευχελαιο μηπως και δουλεψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ανώνυμος24/7/11 00:10

    TA LOGIA INE FTOXIA OPIOS THELI AS ERTHI NA DOULEPSI TAXI GIA NA DI OPOS KAPIOI AGORASAN ADIES NOMIZODAS OTI THA VGAZOUN EKATOMIRIA KE TIN PATISAN NA POUME DEKAETIA 70-80 OK ALA OUTE ENIKIAZOMENA IXE OUTE POLA LEOFORIA ALA OUTE KE ITAN EFKOLO O KATHE ENAS NA AGORASI EFKOLA AUTOKINITO I MIXANAKI ME 110.000 IX KE 130.000 MIXANAKIA KAI 25.000 ENIKAZOMENA+MIXANAKIA ALA TOSA EXOUME KE TA KARAVAKIA TAXI APO FALIRAKI ELATE NA DITE POS VGENI TO MEROKAMATO. APODIXETO AN SE KLEPSAME KE VALE MAS FILAKI MAGA!!17:32

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ανώνυμος24/7/11 15:59

    00:10 ΑΧ ΡΕ ΦΤΩΧΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΘΑ ΒΟΥΤΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ανώνυμος24/7/11 21:27

    NA ANIXI TO EPAGKELMA EDW KAI TWRA NA ERTHOUN AKOMA 3 ME 4 XILIADES VLAHOI [OIKOGENEIAKOS]NA PAROUN KAI TA TAXI OPOS PIRAN TO 70% TIS PALIAS POLIS TO 80% TIS NEAS AGORAS TA MAGAZIA STIN IXIA STO FALIRAKI KAI TO 80% TIS LINDOU
    MALAKES TSABIKOI VRIZETE O ENAS TON ALLO NA DOUME TI THA KATALAVETE ZWAAA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανώνυμος25/7/11 01:08

    αγαπητε 23/07 22.47 καθε μερα παω στη δουλεια μου με το δικο μου αμαξι. καθε μηνα θελω 280 με 300 ευρο βενζινη. το σερβισ του κοστιζει πανω κατω 120 ευρο και κανω καθε μερα ουτε λιγο ουτε πολυ 70 χιλιομετρα τι παει να πει οτι θα πρεπει να πιασω τον εργοδοτη μου να του ζητισω αυξηση γιατι εχω εξοδα πιγενοντας και φευγοντας απο την δουλεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ανώνυμος25/7/11 13:44

    exi ke leoforia san tous germanous!!! etsi tha mas katadisoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ανώνυμος25/7/11 16:40

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ;
    ΕΧΩ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4 ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΑΧΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΜΕ ΙΧ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΥΠΝΟ ΕΛΑΦΡΟ ΟΠΟΣ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ανώνυμος26/7/11 11:11

    δεν ειναι θεμα αρων φιλε μου ειναι θεμα σινδικατου! που ειναι ο προεδρος των ταξι τωρα? θα τους διωξει απο το σινδικατο και θα τους παρει την αδεια οπως ζητησε το ιδιο για οδηγο του ΡΟΔΑ? @ρχΙdι@!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ανώνυμος26/7/11 11:12

    θεμα αρχων θελω να πω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ανώνυμος31/7/11 23:34

    katw ta ksera sas ap ta taxi... koprites oloi o sumpoliths sas katastrefetai kai seis xaireste koproskula prodotes... to taxi einai edw enomeno dunato... kai oute prokeite na anoiksei palioleres....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *