ροή ειδήσεων

Στοπ στις αναβολές στο στρατό…

Για τις αλλαγές στη στρατιωτική θητεία και στα κριτήρια για τις αναβολές μιλά ο υπουργός εθνικής άμυνας κ.  Μπεγλίτης, σε σημερινή συνέντευξή του...

«Δεν θέλουμε επαγγελματικό στρατό, δεν μπορούμε να προσλαμβάνουμε επαγγελματίες οπλίτες, λόγω της οικονομικής συγκυρίας, θέλουμε τη μείωση των αμυντικών δαπανών και ορθολογισμό της στρατιωτικής θητείας», τονίζει ο υπουργός.
Επιπλέον, ο κ. Μπεγλίτης ανέφερε πως έχει ζητήσει εισηγήσεις και μελέτες για τις αιτίες της μεγάλης αιμορραγίας στην υποχρέωση εκπλήρωσης της στρατιωτικής θητείας, αλλά και για το με ποια κριτήρια θα δίνονται οι αναβολές και οι απαλλαγές στράτευσης.
prionokordela.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος15/8/11 01:25

    diokste tous EPOP,telos me dautous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος15/8/11 12:00

    οι περισσοτεροι τρωνε μονο τα λευτα να φυγουν και να μεινουν αυτοι που πραγματικα αξιζουν να υπηρετουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/8/11 12:18

    Στρατιωτης ειναι "ΜΟΝΟ" ο απλος φανταρος που κανει θητεια τσαμπα...και ξοδευουν οι γονεις του 2 χρονια χωρις να εχουν απολυτως κανενα κερδος..και τις περισσοτερες φορες δεν ξαναβλεπουν και τα παιδια τους..Διοτι οι αληταραδες οι αξιωματικοι τους κανουν τετοια καψονια που αυτοκτονουν! στην καλυτερη να τα στειλουν τα παιδια σε κανενα ψυχιατρειο για να γινουν φυτα! Στελνει ο γονιος το παιδι του για να υπηρετησει την πατριδα..και αντι να του μαθουν χειριζεται οπλα και γενικα οτι μαθαινει ο Στρατος...αυτα κανουν αγγαριες στα σπιτια και τα οικοπεδα των αξιωματικων! Διωξτε ολα αυτα τα ρεμαλια που πληρωνει ο Ελληνας φορολογουμενος τσαμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/8/11 12:23

    15/8/11 12:18 ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ! ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ! ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ! ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ... ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος15/8/11 13:13

    ΕΠΟΠ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΟΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥΣ ΛΥΣΗ.
    ΝΟΜΙΖΩ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙ ΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΣΕ ΓΕΛΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ. ΑΥΤΑ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΛΕΓΧΕΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος15/8/11 19:16

    (Γιάννης Μηλιώκας)

    Εἶδα ἕνα κόσμο νὰ γκρεμίζεται μπροστά μου,
    εἶδα νὰ γίνεται γιαπὶ ἡ γειτονιά μου,
    γιὰ τὸ καλό μου!

    Εἶδα τὰ δέντρα ποὺ σκαρφάλωνα κομμένα,
    σὲ φορτηγὸ τὰ ὄνειρά μου φορτωμένα,
    γιὰ τὸ καλό μου!

    Εἶδα τὸ δάσκαλο νὰ μὲ χτυπᾷ μὲ ζῆλο,
    εἶδα τὰ χέρια μου πρησμένα ἀπ᾿ τὸ ξύλο.

    Εἶδα τὰ νεῦρα μου σιγά, σιγὰ νὰ σπᾶνε,
    μὲ καλοσύνη καὶ στοργὴ νὰ μὲ χτυπᾶνε,
    γιὰ τὸ καλό μου!

    Ὥσπου δὲν ἄντεξε στὸ τέλος τὸ μυαλό μου,
    πῆρε ἀνάποδες στροφὲς γιὰ τὸ καλό μου.

    Κι εἶμαι στὸ θάλαμο ἐννιὰ γιὰ τὸ καλό μου,
    στὴν ἠρεμία, γιὰ νὰ βρῶ τὸν ἑαυτό μου.

    Εἶδα νὰ κρύβουν τὴ μπουκιὰ γιὰ τὴ μπουκιά μου,
    ροῦχα νὰ φτιάχνουν ἀπ᾿ τὰ ροῦχα τὰ παλιά μου,
    γιὰ τὸ καλό μου!

    Εἶδα τὴ μάνα μου νὰ κλαίει ἀπελπισμένα,
    εἶδα τὸ γέρο μου νὰ φεύγει γιὰ τὰ ξένα,
    γιὰ τὸ καλό μου!

    Εἶδα τοὺς φίλους μου νὰ σκίζονται γιὰ μένα,
    εἶδα νὰ θέλουν νὰ ξεκόψω ἀπὸ σένα.

    Εἶδα χαράματα νὰ μὲ τραβοῦν στὸ τμῆμα,
    γιὰ νὰ γλιτώσω τὸ κελί, νὰ πῶ τὸ ποίημα,
    γιὰ τὸ καλό μου!

    Ὥσπου δὲν ἄντεξε στὸ τέλος τὸ μυαλό μου,
    πῆρε ἀνάποδες στροφὲς γιὰ τὸ καλό μου.

    Κι εἶμαι στὸ θάλαμο ἐννιὰ γιὰ τὸ καλό μου,
    στὴν ἠρεμία μήπως βρῶ τὸν ἑαυτό μου.

    Ἔχει μουδιάσει τὸ κορμὶ καὶ τὸ μυαλό μου,
    ἐνέσεις, χάπια, ἠλεκτροσόκ, γιὰ τὸ καλό μου! Σήμερα πήρανε νεκρὸ τὸ διπλανό μου,
    ἐνῷ παλεύω γιὰ νὰ βρῶ τὸν ἑαυτό μου
    κι ἐγὼ κλείνω τὸ καλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος16/8/11 10:29

    ΣΩΣΤΟΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *