ροή ειδήσεων

Συνεχείς οι καταγγελίες για εξαπάτηση τουριστών

Αρκετά ήταν τα φαινόμενα εξαπάτησης που παρατηρήθηκαν και αυτό το καλοκαίρι από ανθρώπους του τουρισμού, που δεν δείχνουν να συμμορφώνονται στις ανάγκες της εποχής και να αντιλαμβάνονται ότι το τουριστικό προϊόν θα δείξει το δρόμο προς την ανάκαμψη της χώρας....

Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, από την 1η Ιουλίου μέχρι και τις 15 Αυγούστου δέχθηκε 150 καταγγελίες, ενώ το Ινστιτούτο Καταναλωτών του ΙΝΚΑ δέχθηκε το ίδιο διάστημα 9.262 καταγγελίες για το ίδιο θέμα.
Οι περισσότερες καταγγελίες αφορούν τις τιμές και τις τουριστικές υπηρεσίες. Ιδιαίτερα συχνά ήταν τα φαινόμενα ιδιοκτητών που ζητούσαν προκαταβολή άνω του 25% ή ζητούσαν προπληρωμή όλου του ποσού που αντιστοιχεί στη διαμονή με την άφιξη του τουρίστα. Επίσης, υπήρξαν περιπτώσεις άρνησης της επιστροφής της προκαταβολής, σε τουρίστες που είχαν ακυρώσει εγκαίρως τις κρατήσεις τους.
Ένα άλλο πρόβλημα είναι η αναντιστοιχία των παροχών με τις υποσχέσεις των ιδιοκτητών, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις κρατήσεων μέσω διαδικτύου.
Πολλά ήταν και τα παράπονα που εξέφρασαν οι τουρίστες και αφορούσαν τις συνθήκες υγιεινής και καθαριότητας, ενώ υπήρξαν και καταγγελίες που αφορούσαν τη μη ύπαρξη τιμών δωματίου πίσω από την πόρτα.
newscode.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *