Μετά την αποκάλυψη της διάτρητης
διαδικασίας, μέσα από την οποία 74 τουριστικά και μικρότερα πλοία
απέκτησαν πιστοποιητικά πλευσιμότητας, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα
την απαγόρευση του απόπλου τους, η κατάσταση δε δείχνει να έχει αλλάξει...
Έχουν περάσει 24 μέρες από την ανάδειξη του προβλήματος, ωστόσο λύση δεν έχει βρεθεί ακόμα, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στον ανεφοδιασμό μικρών νησιών, αλλά και όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν «τεράστιες οικονομικές και ηθικές ζημιές» στους ιδιοκτήτες τους.
Ο Ρωσικός νηογνώμονας, του οποίου πλαστά πιστοποιητικά διέθεταν τα 74 πλοία, σε συνάντηση με τον Υπουργό Ανάπτυξης και Ναυτιλίας, έκανε γνωστή την πρόθεση του να ενισχύσει την παρουσία του στο Λιμάνι του Πειραιά, ωστόσο όλα τα σκάφη πρέπει να ελεγχθούν ξανά, προκειμένου να κριθεί αν είναι ή όχι αξιόπλοα. Στο γεγονός αυτό, βέβαια, αντιδρούν οι ιδιοκτήτες των πλοίων, οι οποίοι, όπως δηλώνουν, έχουν υποστεί οικονομική αφαίμαξη, μη μπορώντας πλέον να καλύψουν το κόστος των ελέγχων…
prionokordela.
Έχουν περάσει 24 μέρες από την ανάδειξη του προβλήματος, ωστόσο λύση δεν έχει βρεθεί ακόμα, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στον ανεφοδιασμό μικρών νησιών, αλλά και όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν «τεράστιες οικονομικές και ηθικές ζημιές» στους ιδιοκτήτες τους.
Ο Ρωσικός νηογνώμονας, του οποίου πλαστά πιστοποιητικά διέθεταν τα 74 πλοία, σε συνάντηση με τον Υπουργό Ανάπτυξης και Ναυτιλίας, έκανε γνωστή την πρόθεση του να ενισχύσει την παρουσία του στο Λιμάνι του Πειραιά, ωστόσο όλα τα σκάφη πρέπει να ελεγχθούν ξανά, προκειμένου να κριθεί αν είναι ή όχι αξιόπλοα. Στο γεγονός αυτό, βέβαια, αντιδρούν οι ιδιοκτήτες των πλοίων, οι οποίοι, όπως δηλώνουν, έχουν υποστεί οικονομική αφαίμαξη, μη μπορώντας πλέον να καλύψουν το κόστος των ελέγχων…
prionokordela.
Και που δεν τους έχουν μπουζουριάσει ολους αυτούς - που εμπλέκονται στο αλλησιβερήσι της απάτης - στίς φυλακές , ειναι απορίας άξιον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μιλάνε και απο επάνω.
Το θράσσος τους δεν έχει ορια.
Λένε....... μη μπορώντας πλέον να καλύψουν το κόστος των ελέγχων…
Ειχαν πάντως λεφτά για να καλύψουν το ..... λαδάκι, μέσα σε φακελλάκι?.
Για τα αυτονόητα μόνο δεν ειχαν.
Δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ λιγάκι.
Καποιοι δεν εχουν χρηματα για ελεγχους, καποιοι αλλοι για τα διπλά πληρώματα, να κλείσουν τις τρύπες κτλ(...!), τσιρακια εφοπλιστών πετάνε με την πρώτη ευκαιρία τη μακακία τους, ολοι τα ξερουμε όλα για όλους....και η ζωη συνεχίζεται!
ΑπάντησηΔιαγραφήαφού υπάρχει ελληνικός νηογνώμονας... των ρώσικο τι τον θες?
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 25/9/11 16:46
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίθηκε αναξιόπιστος απο διάφορες καταστάσεις που έγιναν, και εδώ και επτά μήνες απαγορεύτηκε να επιθεωρεί πλέον πλοία και να εκδίδει νέα πιστοποιητικά.
Το γιατί αν αναφερθούν εδώ τώρα γίνεται αντιληπτό μόνο απο τους γνωρίζοντες τα ναυτιλιακά θέματα.
Υπηρεσιακή διαχείρηση κάνει μόνο τώρα για μέχρι τον επόμενο Φεβρουάριο περίπου, των πλοίων που έχουν πιστοποιητικά του σε ισχύ.
Πάει για οριστικό κλείσιμο.