ροή ειδήσεων

Νεκρό ποντίκι στο στρουμφόπαρκο

Σήμερα, γύρω στις 7 το απόγευμα στο στρουμφόπαρκο, εμφανίστηκε ένα παιδί κρατώντας ένα νεκρό ποντίκι από την ουρά... Φυσικά οι γονείς του είπαμε να το αφήσει κάτω και ειδοποιήσαμε μια αλλοδαπή καθαρίστρια της καφετέριας που περνούσε εκείνη την ώρα. Εκείνη έκανε πίσω φοβισμένη και πήγε στην καφετέρια, οπότε υποθέσαμε ότι θα ειδοποιήσει κάποιον αρμόδιο. Κανείς δεν ερχόταν, ενώ τα παιδιά φυσικά μαζεύτηκαν όλα γύρω από το θέαμα, κάποια άγγιζαν ! το νεκρό ποντίκι, οπότε πήγα μόνη μου να το δηλώσω για δεύτερη φορά. Το είπαν μπροστα μου στην ίδια καθαρίστρια η οποία ειπε ότι φοβάται.... Δεν έστειλαν κανέναν άλλο να το μαζέψει, πέρασε άλλη μισή ώρα, άλλες 3-4 φορές ειδοποίησαν διάφοροι γονείς μέσα, αλλά οι υπέυθυνοι(?) υπέδειξαν αδιαφορία άνευ προηγουμένου... Ύστερα από 1 ώρα περίπου φιλοτιμήθηκε καποιος να έρθει να το μαζέψει, αφού ήδη δεν ξέρω κι εγώ πόσα παιδιά το είχαν αγγίξει. Λίγη υπευθυνότητα δεν θα έβλαπτε...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος5/10/11 21:48

    ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΣΤΡΟΥΜΦΟΠΆΡΚΟ?
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΩΡΟΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος5/10/11 22:13

    ΑΦΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΓΚΕΙΝΗΤΑΙ, ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΜΑΖΕΨΕ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ. ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ? ΝΕΚΡΟ ΗΤΑΝΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΦΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος5/10/11 22:25

    Πάλι καλά που δεν τηλεφώνησες και στην Αντιτρομοκρατική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/10/11 22:32

    ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕΙ Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ??????
    ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΓΙΖΕ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΛΛΗ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΒΑΖΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ??
    ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΕΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΓΕΙΟΝΟΜΕΊΟ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5/10/11 22:47

    ΑΝ ΗΤΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ΜΑΖΕΥΑ ΕΓΏ. ΕΣΥ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΝΟΙΑΣΤΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ.
    ΑΦΗΣΕΣ ΤΟ ΝΕΚΡΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΚΑΤΩ ΕΠΙ ΜΙΑ ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΓΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΦΥΛΟΤΙΜΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ. ΚΑΛΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος5/10/11 23:50

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΗΚΕ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΗΛΙΘΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ, ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΩ ΠΟΝΤΙΚΙΑ (ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΎ) ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΩΝ ΕΓΩ ΒΡΕ Π@Π@ΑΡΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΖΕΨΑ,ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΓΙΞΕΙ... ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΕΙΔΗΣΗ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ (ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ : Η ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ, Η ΕΙΣΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ, Η ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ Μ@Λ@Κ@Σ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Μ@Λ@ΚΙΕΣ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος6/10/11 04:23

    Είσαι εκτός τόπου και χρόνου κοπέλα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος6/10/11 09:32

    pigene kyra mou na plineis kanena piato!!! o kolos tha sou pefte na epianes mia xartopetseta na to mazepseis???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος6/10/11 10:00

    Καταρχήν, αν αυτό δηλ. είναι το πρόβλημά σας, εγώ δεν εχω καν παιδι-α. Άρα άκυρα τα όσα λέτε. Αλλά το θέμα δεν είναι το ίδιο το ποντίκι αγαπητοί συμπολίτες. Είναι η συμπεριφορά των υπεύθυνων του χώρου. Δηλ αν έρθει κάποιος στο μαγαζί μου και υπάρχει ενα ψόφιο ποντίκι, θα του πω να το μαζέψει μονος του?Κι αυτός θα ξαναέρθει να ψωνίσει από εμένα????Λίγο λάθος λογική νομίζω. Αν παρόλα αυτά, εσείς το μονο που βλέπετε σε όλη αυτή την ιστορία είναι το γιατί δεν το μαζεψα εγώ, είστε άξιοι του μικρού μυαλού σας. Καλημέρα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος6/10/11 10:20

    ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΑΣΧΟΛΗΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΝΕΚΡΟ ΠΟΝΤΙΚΙ . ΑΣ ΕΒΓΑΖΕ ΑΠΟ ΥΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΕΝΑ ΤΣΙΜΠΙΔΑΚΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος6/10/11 10:25

    Εσύ που "δεν ασχολείσαι", τελικά σε βλέπω να ασχολείσαι χαλώντας τον πολύτιμο χρόνο σου για να απαντήσεις σε κάτι τόσο αδιάφορο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος6/10/11 11:21

    Τα στρουμφακια κυρια μου εχουν αυλη που ζουν κι αλλα πλασματα εκτος απο τους ανθρωπους οπως γατες σκυλους εντομα κτλ.Μπορουμε μονο για σας να κανουμε μια υπερ προσφορα και να βαλουμε μια αστυνομευση εκει και να απαγορευει στα ποντικια να περνανε και να πεθαινουν εκει τις ημερες που απολαμβανετε εσεις τον καφε σας εκει!απλα στειλτε μας ενα προγραμα με τις μερες που σκοπευετε να πηγαινετε!ΕΛΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος6/10/11 11:31

    Βρε ανεγκέφαλοι όλοι σας, το θεμα δεν ειναι ότι βρέθηκε το ποντίκι, το θέμα είναι ότι ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΕΝ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΕΝΑ ΝΕΚΡΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥΣ, ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΝΟΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ?ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟ. Αν πάτε δηλ σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα και βρείτε μέσα μια ψόφια κατσαρίδα, θα την μαζέψετε μόνος σας αγαπητέ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος6/10/11 11:58

    Υπεθριος χωρος χωρος δεν ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος6/10/11 12:04

    Υπαίθριος χώρος τον οποίο ενοικιάζει-εκμεταλλεύεται επιχείρηση-καφετέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος6/10/11 12:46

    ΤΟ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙ... ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος6/10/11 19:06

    NAI AMARTIA EINAI. EXEI DIKIO H KYRA EKEINH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος6/10/11 19:06

    NAI AMARTIA EINAI. EXEI DIKIO H KYRA EKEINH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος8/10/11 10:52

    ΕΓΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ ΨΩΦΙΟ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος8/10/11 11:53

    ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΨΩΦΙΟ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙ !!! ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ?? ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *