ροή ειδήσεων

Περιμένοντας την αποζημίωση από το καθαριστήριο...

Στις 6 Ιουνίου 2011 αγόρασα ένα κουστούμι το οποίο κόστισε 230 ευρώ (επισυνάπτεται απόδειξη όπου φαίνεται η ημερομηνία και το ποσό από την οποία έσβησα τα στοιχεία του καταστήματος για να μη φανεί ότι κάνω διαφήμιση) και αφού το φόρεσα δύο φορές... λέρωσα το παντελόνι και στις 4 Αυγούστου 2011 το πήγα στο καθαριστήριο Pressto στην Άννης Μαρίας (δίπλα από τα Prenatal). Μου έδωσαν την απόδειξη παράδοσης του παντελονιού (επισυνάπτεται) και μία εβδομάδα μετά πήγα να το παραλάβω.

Μόλις μου το έφεραν διαπίστωσα ότι δεν ήταν το δικό μου. Η υπάλληλος είχε κάνει λάθος και είχε δώσει το παντελόνι μου σε άλλο Σπανό, χωρίς να του ζητήσει την απόδειξη παράδοσης και δυστυχώς για μένα ο άλλος Σπανός δεν κατάλαβε το λάθος που έκανε η υπάλληλος. Με διαβεβαίωσε ότι αν περιμένω το παντελόνι θα βρεθεί. Στο μεσοδιάστημα πήγα στο κατάστημα όπου είχα πάρει το κουστούμι να ρωτήσω εάν μπορώ να πάρω μόνο το παντελόνι και μου είπαν ότι πλέον λόγω κρίσης δεν φέρνουν σκέτα παντελόνια.

Αφού περίμενα σχεδόν δύο μήνες, διάστημα το οποίο θεωρώ παραπάνω από εύλογο για να βρεθεί το χαμένο μου παντελόνι, πήγα για να αποζημιωθώ και μου είπαν ότι η μέγιστη αποζημίωση που δικαιούμαι είναι 50 ευρώ. Τους εξήγησα ότι το ύψος της αποζημίωσης μου φαίνεται χαμηλό καθώς έχει ουσιαστικά αχρηστευτεί καινούριο κουστούμι αξίας 230 ευρώ. Ζήτησα να μιλήσω με το αφεντικό της επιχείρησης αλλά η υπάλληλος αρνήθηκε να μου δώσει το τηλέφωνό του. Έδωσα το δικό μου τηλέφωνο για να με πάρει εκείνος, αλλιώς θα προβώ σε άλλες ενέργειες. Περίμενα 2-3 μέρες, ξανατηλεφώνησα στο καθαριστήριο ρωτώντας γιατί δε με παίρνει το αφεντικό και μου είπαν ότι το αφεντικό απάντησε: "Μέχρι 50 ευρώ δίνω, έχει όλα τα στοιχεία, ας κάνει ό,τι νομίζει". Χωρίς μέχρι σήμερα να έχω πάρει τα 50 ευρώ και επειδή θέλω να είμαι εντάξει, είπα στην υπάλληλο ότι εάν δεν με πάρει το αφεντικό θα βγάλω post στα Παράπονα Ρόδου και της ζήτησα να του το μεταφέρει.

Έχει περάσει μία εβδομάδα από τότε. 
Για τους δύσκολους καιρούς που περνάμε όλοι είναι ανεξήγητο γιατί δεν επικοινωνεί μαζί μου για να συζητήσουμε το πρόβλημά μου... 
Προφανώς, είναι υπεράνω πελατείας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Σχόλια

  1. Ανώνυμος19/10/11 11:21

    Καλά τους κάνετε...Έαν είναι αλήθεια όλα αυτά τότε να μην σώσει να σταθεί η επιχείρηση του....Έτσι να τους μαθαίνουμε τους μαλάκες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/10/11 11:59

    Δεν έχω λόγο να πω ψέματα. Δημήτρης Σπανός λέγομαι, έκανα την καταγγελία επώνυμα γιατί θέλω να είμαι εντάξει απέναντι στον επιχειρηματία.. Ασχέτως αν θεωρώ ότι αυτός δεν είναι εντάξει απέναντί μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος19/10/11 12:18

    Και έχεις και απόλυτο δίκιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/10/11 12:28

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ? ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ? ΑΠΛΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΚΑΠΟΤΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΤΑ ΛΑΘΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ.
    ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΗΓΑΙΝΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΟΤΑΝ ΔΙΚΑΖΟΥΜΕ.
    ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ 11:21 ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΙΝΑΙ.. ΤΖΩΡΤΖΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος19/10/11 13:07

    ΤΖΩΡΤΖΟΣ, ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος19/10/11 13:46

    Ε φόρα το από πάνω και από κάτω μείνε με το σώβρακο. Θα είσαι πολύ τρέντυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος19/10/11 14:00

    ο τζωρτζος καμια φυλαδα ή σελιδα εχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος19/10/11 14:30

    @ 19/10/11 12:28
    Αν διαβάσετε κ. Τζώρτζο προσεκτικά την καταγγελία, δεν έγραψα τίποτα για το προσωπικό, είναι όντως εξυπηρετικότατες και ευγενέστατες.
    Δε θέλω υποχρεωθώ να τραβηχτώ σε υπηρεσίες για ένα θέμα που, κατά τη γνώμη μου, θα λυνόταν με ένα απλό τηλεφώνημα.

    @ 19/10/11 13:46
    Δυστυχώς, λόγω κρίσης, δεν είμαστε μακρυά από εκεί...

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος19/10/11 14:46

    τι το θελεις και συ το κοστουμι τετοιους καιρους; να το βαλεις να πας που; ασε που η τελευταια λεξη της μοδας στην ελλαδα που προτεινουν ολοι οι fashion editors και οι στυλιστες ειναι το στυλ του ρακενδυτου και του ζητιανου. ε αμα τρωγεσαι τοσο πολυ υπαρχουν και τα μεντιουμ η και η αγγελικη νικολουλη που τα βρισκει ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος19/10/11 15:05

    ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ; ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΠΑΙΞΑΤΕ ΚΑΙ ΧΑΣΑΤΕ;
    ΕΓΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΗ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος19/10/11 18:33

    Καλά έκανε και το ανέρτησε ο κύριος γιατί και εγώ είχα μια παρόμοια υπόθεση και όταν πας να κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, σου ζητάνε της παναγιάς τα μάτια με αποτέλεσμα να σε κάνουν να τα παρατήσεις. Είναι όλα οργανωμένα επίτιδες για να σε αποτρέπουν να το ψάξεις περετέρω. Σου εύχομαι μόνο να το διαβάσει ο άλλος σπανός και να επικοινωνήσει για να το δώσει πίσω αλλά προφανώς το δικό σου παντελόνι ήταν πολύ καλύτερο απο το δικό του. Είσαι και γκαντέμης ρε φίλε γιατί μάλλον φοράτε και το ίδιο νούμερο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος19/10/11 19:16

    Kαλά έκανες φίλε και την ανάρτησες, το λαϊκό δικαστήριο που είπε ένας φίλος παραπάνω να φοβάτε ο ιδιοκτήτης διότι δεν μπορεί να φανταστεί πόσοι διαβάζουν αυτήν την σελίδα (παράπονα), και εννοείτε ότι ΔΕΝ ξαναπάμε σε αυτό το μαγαζί αφού καταλάβουμε ότι αυτά που γράφει κάποιος είναι σωστά (εννοείτε ότι καταλάβαμε ότι έχεις απόλυτα δίκαιο).
    Τώρα το καθαριστήριο την "πάτησε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος19/10/11 19:31

    ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΕΝΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΟΣ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΕΜΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ. ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ. ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ.
    ΦΙΛΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ Η ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
    ΔΕΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΡΕΜΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ..
    ΤΖΩΡΤΖΟΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος20/10/11 08:25

    Κ. Τζώρτζο και εγώ πήγαινα χρόνια εκεί χωρίς κανένα παράπονο. Φέρτε όμως τον εαυτό σας στη θέση μου. Σας έχαναν ένα καινούριο ουσιαστικά αφόρετο ρούχο με καθαρά δικό τους λάθος. Σας προσέφεραν ούτε το 1/4 της αρχικής του τιμής. Ο ιδιοκτήτης άφαντος. Σε ένα πελάτη σαν και εσάς που πηγαίνατε χρόνια.

    Θα ξαναπηγαίνατε εκεί; Θεωρώ ότι θα προτιμούσατε ένα από υπόλοιπα καθαριστήρια της πόλης μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος20/10/11 14:55

    Σωστος ο 19:16 και ο 08:25

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος20/10/11 15:21

    APATEONES MAGAZATORES....PREPEI NA SVHSTOUN APTO XARTH!!!TELOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος20/10/11 16:22

    Κ. Σπανέ λέτε ότι ο ιδιοκτήτης δεν αποκαλύπτεται; "Κρύβεται" πίσω απο τους υπαλλήλους και τους βάζει να παίζουν το χαλασμένο τηλέφωνο μεταξύ εκείνου κι εσάς; ΑΙΣΧΟΣ! Οταν είμαστε επιχειρηματίες αναλαμβάνουμε ΟΛΕΣ τις ευθύνες, όχι μόνο να τις εισπράξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος20/10/11 22:29

    ΕΓΩ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΑΚΑΚΙ ΑΠΟ ΑΚΡΙΒΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΣΑΚΑΚΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΙΑΣΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΛΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΞΗΛΟΜΕΝΟ !!
    ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ...ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ?ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος21/10/11 07:52

    22:29 μην στεναχωριεσαι σε καλυπτει το πασοκ!!! τωρα μας ετοιμαζει τα καινουρια κοστουμακια και θα μας πηγαινουν γαντι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος25/10/11 19:55

    τελικά τί έγινε με το σακάκι; πήρες τουλάιχστον την αποζημίωση από τον σκιτζή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος25/10/11 23:56

    Όχι δεν την έχω πάρει. Να την πάρω λέτε, ε;
    Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος1/12/11 14:29

    Τιμωρήθηκα!
    http://parapona-rodou.blogspot.com/2011/11/blog-post_6229.html
    Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος8/12/11 16:57

    Για το συγκεριμένο κατάστημα θα πω και εγώ κάποια πράματα....... λίαν συντόμως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος8/12/11 17:57

    ερώτηση....σχετική, όταν ξεχαστεί κάτι μέσα σε ένα ρούχο και μετά το καθαριστήριο, έχει κάνει φτερά τι γίνεται???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *