ροή ειδήσεων

"F-ride-y...Βόλτα" ή Μια καλοστημένη Απάτη, για αγόρα ποδηλάτου;

Τελικά είναι μια απλή βόλτα....ή μια καλοστημένη "κομπίνα" για να πουλήσουν κάποια μαγαζιά ποδήλατα στους ανυποψίαστους πολίτες...?
Τις τελευταίες ώρες φτάνουν στους συντάκτες μας αρκετά e-mail απο αναγνώστες  άλλα και σχόλια απο άλλη ανάρτηση, για το Fridey!! Οι καταγγελίες λένε ακόμη ότι και για ένα απλό service στέλνουν τον κόσμο σε συγκεκριμένο κατάστημα ποδηλάτων για να δελεάσουν τον ανυποψίαστο πελάτη, χωρίς να του πάρουν χρήματα στο service και να του πουλήσουν νέο ποδήλατο!

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Αναγνωστης.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος17/10/11 07:32

    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ'ΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ!
    ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ "ΒΟΛΤΑ" ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ!ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ! ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΙΜΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/10/11 07:36

    07:32 Αστα φιλε μου η κριση εχει κανει τον κοσμο να σκεφτεται διαφορα τεχνασματα ωστε να βγαλει λεφτα! ετσι εκαναν και οι υπευθυνοι του friday!βεβαια αυτο ειναι κακο γιατι στην πολη μας υπαρχουν κι αλλα ποδηλαταδικα και θελουν κι αυτοι να δουλεψουν..και οχι να στελνουν σε ενα μαγαζι τον κοσμο! παντως τουα παραδεχομαι εχουν σατανικο μυαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/10/11 07:51

    Και μόνο που το ακούς σε πιάνει ανατριχίλα...Να σκεφτούν τέτοιο πράγμα κάποιοι!Μητέρα είμαι και ερχόμουν με το παιδί μου!Φυσικά δεν πρόκειται να ξανάρθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος17/10/11 08:40

    πείτε πιο είναι το ποδηλάταδικο αλλιώς φαίνεται μόνο ως κατηγορία της εκδήλωσης και είναι άδικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/10/11 08:41

    Τα συμπερασματα δικα μας.
    Το BLOG βγαζει πλεον πολλες αναρτησεις που δεν κινουν το ενδιαφερον κανενος. (0 σχολια).

    Γι αυτο δινουμε βημα στον καθε ζηλιαρη να κατακρινει αυτην την πρωτοβουλια.

    Εγω που πηγαινω εκει, βλεπω ποδηλατα απο πολλους διαφορετικους κατασκευαστες. Δεν ειναι το Fridey κανενος μαγαζιου. Οποιος θελει ερχεται. Αυτο ισχυει και για τους ιδιοκτητες ολων των ποδηλαταδικων. Δεν εχω δει να στελνουν κανεναν σε συγκεκριμενο ποδηλαταδικο. Αυτο που εχω δει, ειναι ποδηλατες, που ειναι προθυμοι να βοηθησουν αλλους ποδηλατες με βλαβες στα ποδηλατα τους, επι τοπου, και χωρις καποιο χρηματικο ανταλλαγμα.

    Αφηστε λοιπον την επιθεση αυτη, αγκαλιαστε την ποδηλασια και μην διχαζετε τον κοσμο.

    Ειναι ντροπη σας να γραφετε αυτα που γραφετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος17/10/11 08:49

    08:41 Γιατι ακυρωνεις τα παντα..ο καθενας εχει την γνωμη του..το ιδιο μπορουν να ισχυριστουν και οι παραπανω οτι σε εβαλαν να τα πεις αυτα! Πες την γνωμη σου ελευθερα οπως την ειπαν κι αλλοι και μην κατηγορεις το blog που στην ουσια ειναι υποχρεωμενο να βαζει ολες τις αναρτησεις για να μην το κατηγορησουν για λογοκρισια...δηλαδη η ανρτηση που εκαναν "166 ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ" ειναι σωστη και αυτη εδω που ειναι στην ουσια καταγγελιες συμπολιτων μας ειναι αχρηστη? οταν κατι δεν σας αρεσει φταιει το blog!"Οπου υπαρχει κανος υπαρχει και φωτια"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/10/11 09:03

    17/10/11 08:41
    Τα συμπερασματα δικα μας.
    Το BLOG βγαζει πλεον πολλες αναρτησεις που δεν κινουν το ενδιαφερον κανενος. (0 σχολια).
    Απαντηση.
    Για να μαθαίνεις φίλε(η)μου δεν παίζει ρόλο αν γράφει (0 σχόλια) αλλά πόσοι το έχουν διαβάσει και αυτο το ξέρουν ο Διαχειριστης και οι συντάκτες!
    Το κάθε blog είναι υποχρεωμένο να βγάζει ολες τις καταγγελίες για να μην κατηγορηθεί για λογοκρισία όπως ειπε και ο σχολιαστής 08.49.
    Σου τα λέω αυτά επειδή τυγχάνει να εχω κι εγώ blog!!Προς ενημέρωση σου!

    http://rodos-psarotoufeko.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος17/10/11 09:56

    Η αναρτηση αυτη ειναι απλως καπνος, που τον παιρνει ο αερας. Φωτια εχουν παρει απλως τα σατανικα μυαλα καποιων, που δεν μπορουν να δρασουν τιμια, και δρουν υπογειως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος17/10/11 10:15

    και αν είναι όντως προσπάθεια μαρκετιγκ κάποιας επιχείρησης, που είναι το κακό? προβάλει κάτι κακό? ασ κάνουν και άλλοι διάφορες εκδηλώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος17/10/11 10:34

    17/10/11 10:15 Αρα το παραδεχεστε οτι υπαρχει"δολος"...Αυτο αγαπητε μου φιλε αν το εχεις καταλαβει λεγεται αθεμητος ανταγωνισμος! Γιατι δεν λεγατε απο την αρχη οτι..κυριοι οργανωνουμε βολτες για να κανουμε διαφημιση των προιντων σε συγκεκριμενο καταστημα ποδηλατων@! Δηλαδη τα αλλα καταστηματα τι θα κανουν? θα γινουν κλεφτες? αισχος! Τελικα καλα ειπε καποιος οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια!Η αναρτηση για αλλη μια φορα ειπε την αληθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος17/10/11 10:45

    Αυτό είναι το μεγάλο κακό όλων μας δεν προσπαθούμε να σκεφτούμε κι'εμείς κάτι για να καταφέρουμε να δουλέψει το δικόμας μαγαζί ,μας ενοχλεί που το σκέφτεικε κάποιος άλλος και αρχίζουμε να λασπωλογούμε εναντίον του.Να πληροφορήσω λοιπόν ότι αυτό γίνετε και σε άλλες πόλεις του κόσμου και περνάνε πολύ ωραία. Πάντως μπράβο σε όποιον το σκέφτεικε είτε μαγαζί είναι αυτό είτε οτιδήποτε άλλο ΄Δεστε το και λίγο διαφορετικά ,τουλάχιστον μας κάνει να ξεφέυγουμε λιγάκι απ΄την καθημερινότητα και συγχρόνος ,κάνοντας την βόλτα μας γωριζόμαστε μεταξύ μας...γνωρίζουμε την πόλη μας λιγάκι καλύτερα και με άλλο μάτι .Αν μπορείτε ενημερώνετε μας κάθε πότε γίνετε να έρθουμε κι΄έμεις ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος17/10/11 10:47

    EXEI GEMISEI H RODOS LAMOGIA!! O KA8ENAS KANEI TA PANTA GIA NA BGALEI LEFTA! ORAIA BOLTA GIA NA TA TSEPOSETE!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος17/10/11 10:54

    ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ...ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΒΟΛΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ..ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος17/10/11 12:10

    αυτος που εγραψε το αθρο εχει φαντασια...
    εκει παμε γιατι μας αρεση το ποδηλατο οι βολτες...οχι να κανουμε επιδιψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος17/10/11 12:25

    εγω ειμαι ασχετος με ολα αυτα,, αλλα καλυτερα ο κσομος να αγοραζει ποδηλατα απ οπου θελει παρα αυτοκινητα ακριβα, και στο κατω κατω καλο θα μας κανει να γυρισουμε στον πιο ανεξοδο και υγιεινο τροπο ζωης, ολη κριση και οι πολεμοι των μεγαλων κρατων στον πλανητη γινονται για το πετρελαιο , γαι σκεφθειτε αν πεσει η καταναλωση του και η ζητηση του, τι σοκ θα παθουν οι αγορες ,, ειναι ενας τροπος να μπουκοταρουν την παγκοσμια κριση, με τα ποδια, με ποδηλατα, με πατινια, βλεπετε το δεντρο και χανετε το δασος μου φαινεται, και βγαζετε κακιες χωρις να βλεπετε τι μας περιμενει.σε λιγο δεν θα υπαρχει φραγκο για βενζινη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος17/10/11 12:35

    @12:25 Μπραβο σου τα ειπες ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος17/10/11 13:01

    12:25 ALLA LES ESY KAI ALLA H ANARTISH! OTI SOY KATEBEI STO KEFALI! KOUMMOUNISTI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος17/10/11 13:59

    εισαι και βλακας, κατ αρχην μάθε να γραφεις Ελληνικά, ο 12.25 καλά τα λέει, πολύ καλά διάβασε την ανάρτηση, εσυ δεν καταλαβαίνεις , όποιος διαφωνεί μαζί σου είναι κομμουνιστής ? οταν θα αδειάσει και η δική σου τσεπη και θα τρεχεις με το ποδήλατο θα σε γιουχάρουμε ??, αντι να τους ενθαρύνεις κάνεις και σχόλια πολιτικά, εδω η χωρα καίγερται και συ αρμενίζεις, τετοια ανθρωπάκια σαν κι εσένα τραβάνε τους ανθρώπους προς τα κάτω, στην λάσπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος17/10/11 14:18

    είμαι αυτός που έγραψε οτι και να είναι κάποιος απο πισο δεν με πειράζει αφου προβάλει κατι καλό,δεν εχω καμία σχέση με το κατάστημα ούτε ξέρω αν είναι έτσι ούτε καν είμαι ποδηλάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος17/10/11 14:27

    Εγω θα συμφωνησω με τον 17/10/11 10:54 τα λεει πολυ σωστα και ετσι θα πρεπει να κανουμε ολοι! Να στηριξουμε ολα τα μαγαζια! Ειναι κακο να δουλευει μονο ενας να μοιραζετε η δουλεια σε ολα τα τοπικα ποδηλαταδικα! Αφηστε τον κοσμο να παει οπου νομιζει οτι ειναι καλυτερα για αυτον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος17/10/11 14:49

    Ε φτάνει που εν εχω χώρο για να μπαρκερνω το τζιπ μου.......
    Εμου φτανε το κομφούζιο με τα λεωφορεία ...πουνε μές την λιγδα με τους Αλβανούς .....
    Έχουμε και τους λολλούς που κοβιουσει βόρτες με τα ποδήλατα και ε μπορώ α πάω να πιω ενα φραπέ στο μαντρακι.....

    Βασανιζομαι.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος17/10/11 15:01

    vasanisteiiiiiiiiiiteee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος17/10/11 15:16

    Ρε παιδιά ειμαι ποδηλάτης ερασιτέχνης το κάνω γιατί μου αρέσει. Τώρα ειμαι στην Αθήνα γιατί σπουδαζω γίνεται και εδώ το Friday. Στον Πειραιά συγκεκριμένα που ειμαι έχει 2 2500 κόσμο για το όνομα του θεού καρμιριδες τρωγεσται με τα πάντα με το νέο μαγαζί με τον άνθρωπο κάνει την προσπάθεια αυτήν με τους ανοιχτός άγονες έλεος πια είναι δυνατόν κάποιος που κάνει ποδήλατο να είναι τόσο κολιμενος??? δεν σε υποχρεώνει κανείς να πας αυτε να πάρεις ποδήλατο εγώ πήγενα με πογηλατο που πήρα απο άλλον και ούτε που ήξερα ποιος το κάνει.
    Αυξήθηκαν οι πωλήσεις ποδηλάτων λόγω της προβολής τους απο τα ΜΜΕ Και η οποία προσπάθεια γίνεται πρωτίστως για την αγάπη για το ποδήλατο
    Μιας όμως και μου δωθηκε η ευκαιρία να ανακοινώσω ότι προ μηνός πουλησα τα δικαιώματα πατεντας για προτοποριακο ποδήλατο σε μεγάλη Γάλλικη εταιρία και στα επόμενα 2-3 χρόνια θα γίνει ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ τους την ΡΟΔΟ αν όλα πανε καλα εκκει να δεις τι θα γίνει συγκοινωνιακή επανάσταση!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος17/10/11 15:17

    ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΙΚΑ...ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ! ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ! ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ!ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος17/10/11 15:20

    15:16 Εσυ εκανες σχολιο για να διαφημισεις την πατεντα σου! ο καθενας οτι του κατεβει! Καλο λαμογιο εισαι κι εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος17/10/11 15:31

    ΑΝ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΩ Ε-MAIL ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΝΑ ΜΕ ΦΤΥΣΕΤΕ...ΠΑΛΙΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ...ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ..ΚΑΤΙ ΩΡΑΙΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΘΕΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΟΥΜΕ...ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕ..ΕΓΩ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΒΟΛΤΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΥΤΕ "ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΙΚΟ",ΟΥΤΕ "ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΑΛΛΟ"...ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕ..ΑΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΕΔΩ...ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΧΑΖΟΥΣ...ΒΟΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος17/10/11 15:54

    17/10/11 15:31 ΒΟΔΙ ΚΑΙ ΧΑΖΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΙ ΚΟΥΜΑΣ ΕΙΣΑΙ! ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΠΑΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΘΕΤΙΚΗ ή ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΖΟΙ ΚΑΙ ΒΟΔΙΑ? ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΑΛΗΤΑΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος17/10/11 15:58

    15:31 Συγνωμη εσυ εισαι μελος του fridey? Και μιλας με λογια πεζοδρομιου? Πω πω δεν το πιστευω οτι εστελνα το παιδι μου σε σενα! ντροπη σου κυριε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος17/10/11 16:04

    15:31 vre vre pos peftoun oi maskes! den antekses tin ali8eia kai bgikes apo ta rouxa sou e? etsi gia na katalavei o kosmos me poious exei na kanei....piges gia malli alla mallon 8a bgeis kouremenos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος17/10/11 16:08

    17/10/11 15:31 αν εσυ εχεις σχεση με ποδηλατα να φανταστω οτι απλα πουλας και επισκευαζεις, γιατι απο πρωταθλητισμο μαλλον δεν εχεις ιδεα, αρα χεζεσαι μηπως και δεν πουλαει πια η μαλακια σας ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος17/10/11 16:12

    16:08 ΣΩΣΤΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος17/10/11 16:17

    Βαλθηκατε να καταστρεψετε μια ωραια πρωτοβουλια.
    Εχετε την πολη που σας αξιζει.
    Δεν θα μπω στον κοπο να σας χαρακτηρισω παραπερα.
    Κανεις δεν εχει προτρεψει κανεναν να παει πουθενα, και να αγορασει τιποτα.
    Ειναι εντελως ανοητα αυτα που γραφονται. Αβουλα πλασματα ειναι οι δηθεν αγοραστες ποδηλατων; Οπου θελεις πας. κι οτι θες αγοραζεις.
    Οι σκοπιμοτητες βρισκονται αλλου, και ειναι κριμα.
    Ελατε κι εσεις στο Fridey, και δειτε απο μονοι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος17/10/11 16:17

    oloi pane katw gia tin di8en volta anev kerdos kai ksafnika exei ginei tosh fasaria pou vlepeis toys pantes ntymenous me tis stoles les kai tous proponei o xeimonetos, a re noumera, kai kala den ginetai gia ta fragka, kai apo pou ta pernei re o kosmos? APO SAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος17/10/11 16:22

    8a er8w aderfe, alla den exw fragka na parw ideal, scott kai fidusa, 8a mas kanei kanena kone i oeganwsi ;h na er8w me tou marinopoulou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος17/10/11 16:26

    ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ"Τις τελευταίες ώρες φτάνουν στους συντάκτες μας αρκετά e-mail απο αναγνώστες άλλα και σχόλια απο άλλη ανάρτηση, για το Fridey!! Οι καταγγελίες λένε ακόμη ότι και για ένα απλό service στέλνουν τον κόσμο σε συγκεκριμένο κατάστημα ποδηλάτων για να δελεάσουν τον ανυποψίαστο πελάτη, χωρίς να του πάρουν χρήματα στο service και να του πουλήσουν νέο ποδήλατο!" ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ "ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΡΟΔΟΥ"..ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΤΑ E-MAILS ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ? ΑΠ ΌΣΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΡΒΙΣ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος17/10/11 16:26

    Αυτοι που πραγματικα κανουν βολτα ειναι οι 4 τελευταιες σειρες! οι πρωτες σειρες ειναι με ποδηλατα που το καθενα κοστιζει πανω απο 500 ευρω και ειναι ντυμενοι λες και πανε στους ολυμπιακους! κανουν διαγωνισμο ποιος φοραει καλυτερα ρουχα και ποιος εχει carbon ποδηλατο με 30 ταχυτητες! μιλαμε για μεγαλα νουμερα! και ολα αυτα για να τρωνε καποιοι! ηδη ειπε πολυς κοσμος οτι τους στελνουν σε συγκεκριμενο μαγαζι για να το φτιαξουν!τους λενε ταχα μου οι"γνωστες" οτι το ποδηλατο σου θελει φτιαξιμο και πρεπει να πας μονο εκει...για γελια ολη η κατασταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος17/10/11 16:28

    17/10/11 16:26 ρε ασχετε απο κατω γραφει αναγνωστης!! κουτσουρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος17/10/11 16:30

    16:26 ΦΙΛΕ ΟΝΤΩΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΛΕΕΙ "ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ" ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ!ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ Ε-ΜΑΙL ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος17/10/11 16:32

    17/10/11 16:28 M'ΑΡΕΣΕΙ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΠΟΥ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΡΟΔΟΥ"..ΓΙΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος17/10/11 16:34

    ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ"Τις τελευταίες ώρες φτάνουν στους συντάκτες μας αρκετά e-mail απο αναγνώστες άλλα και σχόλια απο άλλη ανάρτηση, για το Fridey!! Οι καταγγελίες λένε ακόμη ότι και για ένα απλό service στέλνουν τον κόσμο σε συγκεκριμένο κατάστημα ποδηλάτων για να δελεάσουν τον ανυποψίαστο πελάτη, χωρίς να του πάρουν χρήματα στο service και να του πουλήσουν νέο ποδήλατο!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος17/10/11 16:36

    16:32 Μπορώ να έρθω κι εγώ στη βόλτα? Απο που να πάω να αγοράσω το ποδήλατο? Γιατί μου είπαν να σας ρωτήσω για να έχω καλύτερη τιμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος17/10/11 16:39

    16:34 ρε κουτσουρο αυτα τα λενε αυτοι που εστειλαν το e-mail ενας απο αυτους ειμαι κι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος17/10/11 16:47

    17/10/11 16:26 ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΟΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΑΝ ΦΟΡΑΝΕ ΑΚΡΙΒΑ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΡΑΒΟΥΝ ΦΟΡΟΝΤΑΣ ΣΤΕΝΑ ΣΟΡΤΣΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΤΕΤΟΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ..ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ!! ΕΝΑ ΡΕΖΙΛΙ ΚΑΙ ΜΙΣΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος17/10/11 16:53

    17/10/11 16:47 ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΡΘΕΙ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ FRIDEY.ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος17/10/11 17:04

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ,
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21¨30 ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ,
    ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΑΣ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΨΑΧΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ
    ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ...
    ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΟΙΠΟΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος17/10/11 17:11

    Βασικά καλησπέρα σ όλους.
    Κατ αρχήν, την Παρασκευή το F-Ride-y έκλεισε τον 6ο μήνα στα βράδια της Παρασκευής. Όταν ξεκινήσαμε (14 Απριλίου) ήμασταν 21 άτομα, μικροί-μεγάλοι. Την τελευταία Παρασκευή 165. Εννοείται, λοιπόν πως όταν φτάνεις σε τέτοια επίπεδα προσέλκυσης κόσμου, θ ακούσεις και θετικά και αρνητικά σχόλια. Προσωπικά δεν απαντάω ούτε εκδίδω κάποιο δελτίο τύπου. Απλά αναφέρω πως χαίρομαι που άκουσα κ ένα αρνητικό σχόλιο για το Fridey. Αλλά ρε παιδιά αυτοοό;;; Τ ότι προωθούμε ποδήλατα;
    Τυγχάνει και γνωρίζω τους πιό πολλούς ποδηλατάδες του νησιού. Προσωπικά επειδή είναι συμμαθητής κ φίλος του αδερφού μου (Σακελλάρης) πάω πρώτα σαυτόν διατηρώντας άρριστες σχέσεις με το μάστορα(Βογιατζή) κ πολύ καλές σχέσεις κ με το Βαγγέλη Κασταμούλα(World Of Bikes).. Παίρνω θέση λοιπόν κ αναφέρω όποιος θεωρεί ότι προωθούμε ποδήλατα μπορεί να έρθει να το αναφέρει στο Θανάση Χριστοδούλου ή σ εμένα.
    Βλέπω εκεί προς τις 100χουρμαδιές συνήθως τους ξένους να μας χειροκροτούν κ εμάς να μας κατακρίνουν. Δεν πειράζει εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε είτε ένας είτε 1000 να βολτάρουμε με τα ποδήλατα μας. Δε θ αφήσουμε τη μεμψιμοιρία να μας επηρεάσει...
    Μετα τιμής Παπασταμάτης Κωνσταντίνος.
    ΥΓ τηλ επικοινωνίας μαζί μου για οποιαδήποτε θέμα ενοχλεί κάποιον 2241039903 κατ ιδίαν.
    Every Fridey We Will Continue BIKE The Town...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος17/10/11 17:29

    17:11 Σε ποιον να το αναφερουμε? Στον Θαναση αυτον που εβριζε ολο τον κοσμο με τα σχολια του και μαλιστα καταλαβε τι εκανε και τα εσβησε? Τελικα εχει δικιο η αναρτηση...ηδη μας αναφερες που στελνετε τον κοσμο!Τουλαχιστον τωρα εισαι σωστος ειπες την αληθεια και αυτο ειναι σεβαστο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος17/10/11 17:33

    17/10/11 17:11 kales voltes kai kales pwlhseis, kala to skeftikate kai to "antigrapsate" apo allou pou to organwnoun swmateia kai oxi podilatades
    p.s. enas anegkefalos akoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος17/10/11 17:36

    17/10/11 17:04 ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΙΣ 9.30 ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΣΟΡΤΣΑΚΙ ΣΟΥ..ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος17/10/11 17:39

    17/10/11 17:33 ΣΩΣΤΟΣ Ο ΦΙΛΟΣ! ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΖΑΔΟΡΟΙ!ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΙΟOQPGxksV-cKEVD/AKsUan617�ΑΤ�r-ask.com: AskTbVD/3.13.1.18107

    _4ΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος17/10/11 17:40

    17/10/11 17:11 τι να σε παρει να σου πει ο καθενας φιλε μου? μαγκια σου που εκανες το ποδηλατο και παλι μοδα της ροδου και σας σκανε ολοι 500αρου για να το παιξουν και μετα τα πετανε στα μπαλκονια. και η βόλτα γιατι δεν ειναι καπου στο καρακονερο μεσα ας πουμε ή στο στάδιο? ή καπου να μην τραβαμε και τα βλεματα? μα φυσικα, τι λεω, μετα πως θα διαφημιζεται αυτη η "μη κερδοσκοπικη εμπειρια"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος17/10/11 17:42

    Εγω προσωπικα ημουν και θα ειμαι ποδηλατης.
    Ο λογος που ερχομουν στο Fridey, ηταν για να διεκδικησουμε ολοι μαζι σαν ποδηλατες το μερος μας σε αυτη την πολη. Υποδομες και σεβασμο απο τους υπολοιπους συμμετεχοντες στην κυκλοφορια στην πολη.
    Διαβαζοντας τις αποψεις καποιων εδω μεσα, συνειδητοποιω οτι υπαρχει τοσο κομπλεξ και κακια σε αυτην την κοινωνια, που δεν αξιζει να ασχολησαι με τιποτα και με κανεναν.
    Που τα ειδε τα γυαλακια ο αλλος δεν μπορω να καταλαβω. 21:30 ειναι θεοσκοτεινα οταν αρχιζει η βολτα.
    Ο αλλος εχει προβλημα με τις μπροστινες σειρες. Τι κριμα να μην ειναι αρκετα φαρδυς ο δρομος να πηγαινουμε 165 ποδηλατα διπλα διπλα.
    Ο αλλος εχει προβλημα με το αν αλλος εχει ακριβο ποδηλατο. Μπορει να ασχολειται και αλλη ωρα με την ποδηλασια. Ο αλλος ενοχληθηκε απο ρουχα ποδηλασιας, και λεει οτι προσβληθηκαν τα γυναικοπαιδα απο αυτα.
    Ευχομαι καλο κουραγιο, σε οσους θελουν ακομα να ασχολουνται με την κοινωνια αυτη.
    Εγω με τετοιους κομπλεξικους με κολλημενα μυαλα δεν ασχολουμαι ξανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος17/10/11 17:48

    17/10/11 17:42 ΡΕ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΙΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΕΙΣΑΙ???? ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος17/10/11 18:30

    17:42 Μαλλον θα εισαι κι εσυ απο τα νουμερα με τα πανακριβα ρουχα και τα ακριβα ποδηλατα στις μπροστινες σειρες!! Η δικια σου δηθεν κοινωνια δεν μας αρεσει! νεοπλουτε(η) που δεν δουλεψες ποτε στη ζωη σου και τα βρηκες ετοιμα απο τον μπαμπα σου!
    Υ.Γ υπαρχουν και γυαλια της νυχτας..αυτα που φορανε τα μπροστινα νουμερα!ξερεις ποιοι ε? αυτοι που εχουν ποσοστα απο τα μαγαζια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος17/10/11 18:49

    εγω παιδια μιας και δεν ντρεπομαι να πω πως εχω αναγκη απο λεφτα..θα λανσαρω το επομενο project το οποιο ειναι και οικονομικοτερο και οικολογικοτερο χωρις σερβις το οποιο απαιτει την ηλεκτροδωτηση ενος καταστηματος κλπ..βολτα με γαδαρους μιας και ειναι ετοιμοι να αφανιστουν απο το νησι..εχω ειδη προμηθευτει 40 απο ισπανια και ιταλια καθως και τα σαμαρια τους.
    1.δεν χρειαζονται σερβις,μονο ταισμα (χορτα,γαιδουροαγκαθες)free και απεριοριστα στο περιβαλον.
    2.τα κοπρανα τους μπορουν να χρεισιμοποιηθουν η να πουληθουν ως κοπρια.
    3.θα τραβατε τα βλεματα ολων οπως και να ειστε ντημενοι.
    4.μπορουν να βρουν χρηση και σε γεωργικες ασχολιες.
    5.το γαλα της γαδαρας πωλειται πρως 150 ευρω/λιτρο

    τιμη για εναν γαδαρο πληρως εξωπλισμενος με το σαμαρι του 1100 ευρω. και 1400 για θηλυκια.
    το project θα λαβει εναρξη απο την ανοιξη 2012.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος17/10/11 18:57

    Ο συντακτης του αρθρου ειναι κομπλεξικος και αγαμητος..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος17/10/11 19:28

    17/10/11 18:49 heeheh oreos, na shmeiwsw omws oti o gaidaros an to nero den einai ka8aro sixenetai kai den to pinei, opote frontiste na exete oloi pagouria ELITE SUPER CORSA HYGENE Bottle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος17/10/11 19:35

    Keep on rolling.ola sto telos fainontai.Tha apogoiteuteite oi kraxtes,giati lete mpourdes.As paiksoume kai allo spasmeno tilefwno.egw akousa oti pisw apo ta podilata kruvetai o papandreou.lete?HAHAHAHAH ilithioi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος17/10/11 19:43

    Toso kairo sas kotsaroyn idees,kai epeidi den anagnwrizete tin apati,ta thewreite kai ola apati paizontas ton rolo toy eksypnoy.krima poy eiste apla provata.synexiste etsi kai akoyste toys pragmatika plirwmenoys,poy valthikan na krazoyn to friday

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος17/10/11 20:35

    Τελικά έχει πολλούς κομπλεξικούς εδώ μέσα που κράξουν χωρίς να ξέρουν. Και σωστά ο Φρόυντ κατατάσει τους ανθρώπους που όλα τους φταίνε σε δύο κατηγορίες- τους Κακογαμημένους και τους Αγάμητους. Διαλέξτε κατηγορία και συνεχίστε έτσι, οι υπόλοιποι σας περιμένουμε την Παρασκευή 9,30 μμ για βόλτα στην πόλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος17/10/11 20:46

    17/10/11 20:35 Βρε βρε τον Θανασακη παλι βριζει τον κοσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος17/10/11 20:49

    Fidusa-Ride-Y.....Aντε σας αποκαλυψαμε και την μαρκα που προωθουν τα λαμογια!Για service ξερετε που θα πατε ετσι..στους πακιστανους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος17/10/11 21:06

    Προφανως το αρθρο το εγραψε καποιος που χανει $ΛΕΦΤΑ$ απ' αυτη την ταχα μου προωθηση. Και επειδη αυτος πρεπει να ναι ο κυριος που 1ον) δεν ειναι Ροδιτης, 2ον) Δεν υποστηριζει μια ΡΟΔΙΤΙΚΗ και την μοναδικη ελληνικη εταιρεια κατασκευης ποδηλατων αλλα πλασαρει τις πρωτες φιρμες πολυεθνικων εταιρειων, 3ον) Μεσα σε μικρο χρονικο διαστημα εχουν ακουστει απειρα παραπονα για τις τακτικες του στη πωληση προιοντων - κι οχι απο ασχετους με το ποδηλατο αλλα ατομα που κανουν χρονια ποδιλατο.4ον) αν ασχοληθειται λιγο πιο εντατικα με το ποδηλατο ισως σας δωσει τον "ηλεκτρολυτη" που επινε ο Μπουρουσαρος.
    Το οτι ενας εμπορος ποδηλατων παρουσιαζεται σε μια εβδομαδιαια συγκεντρωση ποδηλατου δεν λεει τιποτα. Ο κοσμος αναγνωριζει την ανθρωπια κι οχι την λαμογια. Και συ αρθρογραφε στη λαμογια εισαι Νο1. Ο κοσμος εχει ματια, βλεπει, κρινει και αργα η γρηγορα καταλαβαινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος17/10/11 21:12

    17/10/11 20:35 kai gia na min ksexniomaste 9kai30 oloi pantou ektos apo to dhmarxeio ths rodoy pou 8eloun oi magazatores na sas kanoun ATA sto mandraki na fernoun olo kai perissoterous sto happening kai na konomane, les kai ksafnika i rodos apektise to kalytero event tis rodou kai prepei oloi na pane, tosa xronia re pou isastan? poulagate podilata gia prwta8litismo kai ksafnika noiazeste gia ton rodith kai ton toyrista pou 8a eprepe na exoun podilatodromo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος17/10/11 21:17

    Αυτό είναι το 65ο Σχόλιο. Συνεχίζουμε το πρόγραμμα μας. Πάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος17/10/11 21:18

    Χοντρέ άκου κανέναν Μητροπάνο, ποντικέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος17/10/11 21:20

    17/10/11 17:11 stis 100 kourmadies poly kala ta les oti sas xeirokrotane giati vlepoune olous sas les kai trexete kanena panellhnio kai lene tyxame kai se agwnes, fantasou pws eiste oloi stin pena, kales douleies, 17/10/11 21:17 kala metras, ayto einai twra to 66 sxolio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος17/10/11 21:26

    17/10/11 21:06 Αντε λοιπον αυτος που εγραψε το αρθρο δεν ειναι Ροδιτης..ειναι ομως Ελληνας ετσι? Εσυ γιατι ομως πας για Service στο ποδηλαταδικο που εχει υπαλληλους Πακιστανους?Αντι να πας σε ενα καταστημα που δουλευουν Ελληνες και να τους στηριξεις?Και οπως ειπες ο κοσμος ματια εχει και βλεπει...Σας ειδε ο κοσμος τι σκαρωνετε απατεωνακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος17/10/11 21:45

    Για τον ηλίθιο ποντικό Ρατσιστή:
    Ο ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
    ΤΟ 324 π.Χ.
    ΣΤΗΝ ΩΠΗ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΕΝΩΠΙΟΝ 9.000
    ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΥΧΟΝΤΩΝ ΚΑΘΕ
    ΦΥΛΗΣ, ΕΛΛΗΝΩΝ - ΠΕΡΣΩΝ ΚΑΙ ΜΗΔΩΝ

    << Σας εύχομαι, τώρα που τελειώνουν οι πόλεμοι, να ευτυχήσετε με την Ειρήνη.
    Όλοι οι θνητοί, απ'εδώ και πέρα να ζήσουν σαν ένας λαός,
    μονοιασμένοι για την κοινή προκοπή.
    Να θεωρείτε την Οικουμένη Πατρίδα σας, με Κοινούς Νόμους,
    όπου θα κυβερνούν οι άριστοι, ανεξαρτήτως φυλής.
    Δεν χωρίζω τους ανθρώπους, όπως κάνουν οι στενόμυαλοι, σε Έλληνες και Βαρβάρους.
    Δεν με ενδιαφέρει η καταγωγή των πολιτών, ούτε η ράτσα που γεννήθηκαν.
    Τους καταμερίζω μ'ένα μόνο κριτήριο, την Αρετή.
    Για μένα, κάθε καλός Ξένος, είναι Έλληνας και κάθε κακός Έλληνας,
    είναι χειρότερος από Βάρβαρο.
    Αν ποτέ σας παρουσιαστούν διαφορές, δεν θα καταφύγετε στα όπλα,
    παρά θα τις λύσετε ειρηνικά. Στην ανάγκη θα σταθώ εγώ διαιτητής σας.
    Τον ΘΕΟ, δεν πρέπει να τον νομίζετε ως αυταρχικό κυβερνήτη,
    αλλά ως κοινό ΠΑΤΕΡΑ όλων, ώστε η διαγωγή σας
    να μοιάζει με τη ζωή που κάνουν τ'αδέλφια στην οικογένεια.
    Από μέρους μου, θεωρώ όλους, ΙΣΟΥΣ, λευκούς και μελαμψούς.
    Και θα ήθελα να μην είστε μόνο υπήκοοι της κοινοπολιτείας μου,
    αλλά μέτοχοι, όλοι συνέταιροι.
    Όσο περνάει από το χέρι μου, θα προσπαθήσω να συντελεσθούν αυτά που υπόσχομαι >>.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος17/10/11 21:46

    Απ'ολα οσα ανεφερα ο πακιστανος ειναι το προβλημα σου; Ο Πακιστανος ειναι πακιστανος διοτι λογικα γεννηθηκε στο Πακισταν απο Πακιστανους γονεις. Το μονο που ειναι Ελληνικο στο καταστημα του (υπο διερευνηση Ελληνα...διοτι δεν μπορουμε να ξερουμε 100%.Παντως απ'την ομιλια του καταλαβαινεις οτι δεν κατεχει την Ελληνικη γλωσσα ως Ελλην αλλα ως αλλοδαπος) Οποτε προτιμω να βλεπω εναν Πακιστανο που δεν εχει πειραξει ποτε κανεναν παρα εναν αγραμματο λαμογιο & ρουφιανο που νομιζει πως ειναι Ελληνας. Παντως εγω θα θελα να διερευνηθει το θεμα του ντοπαρισματος και της αναβολας. Στην υγεια της κοιλιας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος17/10/11 21:48

    μας ζάλισες... το 69 σε πήρε μπουκομένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος17/10/11 21:53

    17/10/11 21:46
    Tωρα μιλας σωστα...πας στους Πακιστανους γιατι εκτος απο Service Στα ποδηλατα σου κανουν και αλλου! Αντε καλη χωνεψη πισωγλεντη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος17/10/11 21:58

    Vre koitate ta kwlomoutra sas kwlopaida...Tha eprepe na ntrepeste pou anoigete to stoma sas kai lete gia pwliseis.O monos upoulos tis upothesis eiste eseis kai kanenas allos.An varieste na kavalisete ena podilato, tote einai diko sas provlima. Pou mpike se ena blog na vgalei ta swthika tou kathe vodi.Ante geia re.Egwistes tou kwlou.Oso gia esas pou peistikate apo duo comment eiste aksioi tis moiras sas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος17/10/11 22:00

    Τωρα μιλας οπως σου μαθαν στο σπιτακι σου φιλαρακο :) Ξερεις οτι ολα αυτα πηγαζουν απ' τις "καλες αναμνησεις" που χες στη παιδικη σου ηλικια. Απ'οτι φαινεται θα χες μια οικογενεια που ΟΛΟΙ ΜΑΣ θα θελαμε να χουμε!

    Υ.Γ Ευχομαι οι απογονοι σου να παρουν απ'τον Πακιστανο κι οχι απο σενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος17/10/11 22:08

    22:00 Προς το παρον εγω παω το φτηνο μου Ποδηλατακι σε ανθρωπο Ροδιτη που δεν κλεβει τον κοσμο που δινει δουλεια σε υπαλληλο ροδιτη και τα λεφτα που του δινω δεν πανε χαμενα!Εσυ πηγαινε στο μαγαζι με τους Πακιστανους αφηνε τα λεφτα σου να τα στελνουν στο Πακισταν...Στους Ροδιτες δεν αφηνεις λεφτα..αλλα τα δικα σου προιοντα θελεις να τα αγοραζουν οι Ροδιτες! Αυτοι ειστε ρε..Δινετε δουλειες σε Πακιστανους και εχετε την απαιτηση ο Ροδιτης να σας δινει τα λεφτα του για να ζειτε εσεις και οι παρανομοι Μεταναστες που εχετε στη δουλεψη σας! αισχος δεν εχετε ιχνος ανθρωπιας πανω σας λαμογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος17/10/11 22:11

    Excuse me you forgot this:
    http://parapona-rodou.blogspot.com/2011/10/166.html

    P.S. continue please.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος17/10/11 22:13

    22:08. Σιγα σιγα θα βαλω τα κλαματα! Να καλεσουμε τους τηλεοπτικους σταθμους να βγεις να πεις τον πονο σου δυσμοιρε μικρομεσαιε εμπορα. Ισως θα πρεπε να κατεβεις με τον Καρατζαφερη και τον Μπουμπουκο (ιδια παστα λαμογιου ειστε) τις επομενες εκλογες. Κλεισε μια γωνιτσα στο μαγαζακι σου και κανε το εκλογικο κεντρο για να μοιραζεις φυλλαδια. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος17/10/11 22:23

    ti egine re? telika exoume kai tourkous sto paixnidi tis lamogias? kalws tous, panw sto fagopoti irthate kai seis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος17/10/11 22:25

    ποιον είπες τουρκίκο σκατιάρης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος17/10/11 22:25

    ΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΗΕΗΕΗΕΗΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος17/10/11 22:26

    Δεν είμαι Πακιστάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος17/10/11 22:27

    ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΙΚΑ? ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΡΕ, ΠΑΓΩΤΑ ΕΧΟΥΝ ,ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΙΚΑ, ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ, ΚΟΜΜΕΝΕΣ Ψ...ΛΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος17/10/11 22:28

    Λαμόγιο είσαι εσύ! Που θα πεις τον αδερφό μου Τούρκο βούζα! Από Ιταλία είναι. Επειδή δεν ξέρει ελληνικά; Άντε βρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος17/10/11 22:30

    τώρα θα βρίσεις και θρησκείες;ενώ εσύ που κλαις και παρακαλάς τον Θεό να σου δώσει λεφτά είσαι καλύτερος; και btw περιτομή λέγεται.Είναι κάτι υγιεινό και ΝΑΙ μπορείς να κάτσεις πάνω σε ποδήλατο.Κάτι καλό επίσης είναι ότι μπορούμε να έχουμε πολλές γυναίκες ;) φιλάκια ρουφηχτά χαζοκόριτσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος17/10/11 22:32

    εγώ θα τους σκοτώσει.λένε τα πάντα, αλλά δεν ξέρουν τίποτα. Αγαπάω την Ελλάδα γι 'αυτό είμαι εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος17/10/11 22:35

    ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΕΙΝΑΙ 2 ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ! ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ 90 ΣΧΟΛΙΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΠΙΑ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΟΥΛΑ ΤΟΥΣ! ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΙΑΝΑΝ! ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ... ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΑ ΣΤΗ ΑΡΧΗ..ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΩ...ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΑΡΑΚΟΝΕΡΟ! ΕΓΩ ΜΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος17/10/11 22:35

    ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΤΟΜΉ- ΣΟΥΝΕΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ, ΕΣΕΝΑ ΡΕ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΣΟΥ ΤΙ ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SITE? ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙ ΛΕΓΑΜΕ Ε? Ή MAΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΑ? ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΠΟΔΗΛΆΤΑ ΤΑ ΦΕΡΝΕΤΕ ΑΠΟ ΚΕΙ Ή ΑΠΟ ΚΙΝΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος17/10/11 22:35

    Δώρο:
    http://www.cyclingnews.gr/?id=2202&range=18
    [dimitris (6 Αυγ 2008): kali epitixia sta paidia eyxomai na mas kanoyn perifanoys.kai oso gia to mhxaniko an de xerete mi milate de ton ypoxreosan monos toy efyge.kai o takis proponitis toys einai exei kathe dikaioma na paei.
    PROS X6529 (6 Αυγ 2008): o mhxanikos EDW KAI 2 XRONIA EIXE PARABEI PAARA POLLOUS OROU TOU SYMBOLAIOU TOU..+SOBAROUS OROUS........ OPOTE ........ANTE! KALH SUNEXIA k.Tanth....................]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος17/10/11 22:41

    Για σας. Ήμαι απο το Πακιστάν και μπήκα για να μάθω για το Fridey. Εμένα με στέλαν να πάρω ποδιλατο από μαγαζί κοντά στο στάνι.Ήνε καλό μαγαζί;Συγνόμι για τα κακά ελινικά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος17/10/11 22:43

    Επείσις μάθατε για μια πρωσφωρά στα σεντώνια του carrefour.μιν πάραιτε ήνε τρίπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος17/10/11 22:45

    Γεια σας. Λέγομαι Μαρία και το αγόρι μου με παράτησε γιατί ήθελε να πάει στο fridey και εγώ μπορώ να βγαίνω μόνο παρασκευή.Τι να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος17/10/11 22:47

    ξεκίνα τις βόλτες.ακολούθα τον.θα τον ρίξεις έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος17/10/11 22:48

    Ευχαριστώ. Φοβάμαι ότι είμαι πολύ αδύναμος χαρακτήρας και θα με αναγκάσουν να αγοράσω ποδήλατο. Είναι αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος17/10/11 22:50

    Πρέπει να φανείς δυνατή και να μην ακούσεις κανέναν. Έχει πολλούς εκεί που θα σου κάνουν υπνωτισμό και θα σε αναγκάσουν να αγοράσεις το πιο ακριβό ποδήλατο.Να ακούς τα αρνητικά σχόλια και θα προκόψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος17/10/11 22:53

    Αχ είσαι πολύ καλός.Νομίζω ότι θα μπαίνω πιο συχνά σε αυτό το blog.Έλυσα τα προβλήματά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος17/10/11 22:56

    Τους πιάσαμε από την μύτη τα λαμόγια. Το ξέρεις ότι μου κάναν voodoo για να πάρω ένα ποδήλατο; Εγώ όμως ξέρεις τι έκανα; Πήγα στους ακριβώς αντίθετους και αυτοί με κέρασαν και παστίτσιο. στους άλλους να πάτε παιδιά. Τσάμπα φαγητό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος17/10/11 22:57

    καλά είδες το mercedes αυτοκίνητο που είχαν; Ρε τι χρώμα να βάψω τα νύχια μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος17/10/11 22:58

    ρε κόκκινα ...αν πάς και σε κανέναν αισθητικό θα στα κάνει τέλεια. Εγώ πήγα για να βγάλω τα φρύδια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος17/10/11 22:59

    Πω πω!και πως τα έκανες;με γωνίες;σου πάνε;εύχομαι να φαίνεται πιο γλυκό το πρόσωπό σου έτσι γιατί είσαι πολύ ξινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος17/10/11 23:01

    Ποια είπες ξινή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος17/10/11 23:02

    Με την καλή έννοια πάντα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος17/10/11 23:03

    ENTAΞΕΙ ΕΚΑΝΕΣ 10 ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑΜΕ ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΚΡΥΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος17/10/11 23:05

    Πάντως τα διάβασες. ποια είναι η γνώμη σου τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος17/10/11 23:09

    Είστε τόσο ύπουλοι εσείς που κατακρίνετε ένα τοσο γαμάτο γεγονός....αλλά να πω την αλήθεια σας αγαπώ ρε σεις.... όλους τους αγαπώ εγώ.είμαι η μητέρα τερέζα.πως να το κάνουμε δηλαδή; Εντάξει έλεος,το μόνο πράγμα που είναι αληθινό σε αυτή την παράγραφο είναι η πρώτη πρόταση.ΚΩΛΟΨΕΥΤΕΕΕΕΣ κράζετε ένα τόσο γαμάτο event.Γιατί πήγατε ποτέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος17/10/11 23:10

    Ι ΑΜ FAMOUS NOW....ΕΙΜΑΙ Ο ΣΕΝΑ ΣΤΟ GUY KRIEF ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος17/10/11 23:13

    O ΑΛΛΟΣ Ο ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "166 ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ" ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ...ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ ΜΠΑΝΑΝΑ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΜΕ ΤΟ ΒLOG...ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ E-MAIL ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ! ΝΑ ΤΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΟΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ! ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΑΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ?
    ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΣΚΑΤΟΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ BLOG ΚΑΙ ΓΕΜΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ! ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΓΙΟΙ!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΟ ΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΑΣ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕ ΚΟΠΡΙΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος17/10/11 23:15

    ναι! αφού σου πουλήσαμε ποδήλατο!hahahahahhahahahahahah!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανώνυμος17/10/11 23:17

    τεληκα μπορει καποιος να παει βολτα με το ποδηλατο μαζι τους η θα ειναι στο στοχαστρο ? μπορει να του βγει η ρετσινια λεω εγω...ψονιο-επιδειξιας-μετοχος του ποδηλαταδικου..οσο αφορα φιλοι μου ελληνες για τα λεφτα που παιρνει καποιος μεταναστης να εχετε υπωψη οτι καποια μενουν εδω.
    στις 300 ξεν/μοναδες που εχει η ροδος το 1/2 πρωσλαμβανει σλοβακους-τσεχους-και διαφορους αλλους μαθητες για 4 μηνες.η αμοιβη τους 400 ευρω κοντα,τρονε πινουν κοιμουντε στις μοναδες η σε προπληρομενες γκαρσονιερες..

    ΔΕΝ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ...
    τωρα δειτε εδω : 150 * 10(συνηθως ειναι 15 ανα ξεν/μοναδα)
    1500 >> 1500 * 4μηνες = 6000 >> 6000 * 300 (εστω οτι ξοδευουν 100 ευρω,που δεν το κανουν)
    = 1.800.000 ευρω μονο για ροδο..βαλτε κω,κρητη..
    πρωσωπικα εμενα δεν μου καιγετε καρφι απλα το αναφερω επειδη παραπανω εχετε φαει σκαλομα να μενουν τα λεφτα μας εδω στη ροδο

    α.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος17/10/11 23:29

    Ο γιατρός στον πελάτη του
    - Πρέπει να κάνετε λίγο γυμναστική. Γιατί δεν δοκιμάζετε να κάνετε μια βόλτα με το ποδήλατο κάθε FRIDEY;
    - Θα το ήθελα πολύ! Αλλά το πρόβλημα είναι, ποιός θα με σπρώχνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ανώνυμος17/10/11 23:30

    ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ,ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ??
    ΝΑ ΚΑΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ....ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ...ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ...ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ..ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΕΣ??ΜΕΣΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος17/10/11 23:36

    5 φορες πηγα στο Fridey, 5 ποδηλατα μου πουλησαν. Ειναι σατανικο το κολπο! 666!
    Κι υπηρχαν οι ενδειξεις! Παντα αναρωτιομουν τι ειναι αυτα τα παραξενα πεταλια στα ποδηλατα τους! Ειναι για κατσικοποδαρους! Σας το λεω ειναι οι αντιχριστοι!
    Τους ειδατε τους ιερεις εξω απο το θεατρο την ωρα της επιστροφης απο την βολτα; Ηταν εξορκιστες!
    Ηρθεν η ωρα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ανώνυμος17/10/11 23:43

    Σκόρδα, παλούκια, καλά αν είχες φάει σκορδαλιά σε μυρίζαν τα παιδάκια... εξευτελισμός σου λέω μην ξαναπάτε.

    Μάλιστα ένα παιδάκι με... δεν ξέρω πως έκανε ποδήλατο μάλλον ρομπότ ήταν ή τα έπαιρνε από κανένα κατάστημα μας κυνηγούσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος17/10/11 23:51

    H alitheia einai pws auto to iksere kai o tupac, o eminem klp klp. to fridey einai oi illuminati. psa3te ligo sto youtube. ola ta tragoudia lene: "illuminati wants to take my body and my soul" satanades...paidia tin epomeni fora me agiasmo kai staurous.epeidi den exw ksanaskotwsei tetoio teras, parte kai ena palouki kalou kakou.mporei na einai vrikolakes kai panta mazi alati.deite kanena supernatural mpas kai mathete kati gia ta terata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ανώνυμος17/10/11 23:53

    Egw ematha oti enas diorganwtis legetai Alucard. an to diavasete anapoda vgainei i le3i Dracula.tuxaio?den nomizw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ανώνυμος18/10/11 02:04

    Γράφω για να πω και εγώ δυο πράγματα άρχισα εντατικά το ποδήλατο όταν ήμουν 1η λυκείου με έναν φίλο μαζί, με ένα απλό STATUS( 100 Ε έκανε το 2003 από τον Βογιατζή ) μετά με ένα από τον Μαρινόπουλο και πέρσι με ένα GIANT 600 Ε από τον Σακελλάρη. Στο FRIDAY στην Ρόδο μιας και λυπώ τώρα πια δεν έχω πάει πολλές φόρες άλλα και γιατί μου αρέσει να κάνω μονός μου ποδήλατο. Ναι δεν είναι κακό που ο Σακελλάρης το διοργανώνει τουλάχιστον έτσι προσφέρεται ασφάλεια σε πιο πολλή κόσμο να κάνει ποδήλατο ούτε που κάποιο φιάκες κάνουν φιγούρα τέτοιοι υπάρχουν παντού κα πάντα . Η αλήθεια είναι ότι σε σύγκριση με Αθήνα τα αξεσουάρ και σέρβις σε όλα τα μαγαζιά είναι τσιμπημένα, ναι και έμενα μου έκανε εντύπωση και το καινούργιο μαγαζί και η επέκταση άλλων. Όπως πιστεύω το ποδήλατο έγινε της μόδας και θα περάσει και πρώτοι που θα φύγουν είναι οι φιακες και θα μηνούν όσοι το αγαπούν πραγματικά . Σε μια πόλη που σε κάθε σπίτι είχε ένα ποδήλατο τώρα πασχίζουμε για 150 άτομα. Κλίνω με μια ευχή την επόμενη φορά που θα κατέβω να καταλάβω ότι το ποδήλατο το σέβονται στο δρόμο γιατί αυτό μας καίει και από αυτό κινδυνεύουμε!!!!!!!
    Ο Ποδηλάτης της Μπελ Πασο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος18/10/11 05:31

    Το να αγοράσει κάποιος ποδήλατο για την δικια του υγεία αλλα και προς όφελος για την τσέπη του είναι ότι καλύτερο θα καταφέρει να κάνει κάποιος ώστε να απαλλαγή από τα ασύμφορα τώρα πια αυτοκίνητα - μηχανάκια. Αλλα θεωρώ σωστό ο καθένας μας να το χρησιμοποιεί για προσωπική του χρήση, να κάνει βόλτες με την οικογένεια του ότι ώρα θέλει και οποτε αυτός γουστάρει και οπου γουσταρει, να μην έχει ανάγκη από βλάκες διοργανωτές που έχουν συμφέρον από κάποιο κατάστημα, να πηγαίνει με αυτό στην δουλειά του, να μην επιδεικνύει το ακριβό του ποδήλατο και να μην επιδεικνύει τις ακριβές του ενδυμασίες με ταμπέλες ''διαφημιστικές'' Εγώ θα επέλεγα άτομα για βόλτα τα οποια θα είχαν αρκετή δόση από μετριοφροσύνη και όχι σαν κάποιους μαλακες που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και ότι είναι κάποιοι. Αυτοί όλοι οι πρωταγωνιστές που θέλουν τάχα μου να δείξουν στους υπολοιπους ότι είναι αρχηγοί και ότι θα πρέπει να τους ακολουθάμε, να πάρουν τα ποδηλατάκια τους στον ωμο και να φύγουν, όλοι πρέπει να είμαστε πρωταγωνιστές και όχι αυτά τα 4-5 άτομα που δεν ξέρουν τι τους γίνετε και είναι παντελώς άσχετοι από ομαδικότητα, αλλα και από οδική συμπεριφορά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ανώνυμος18/10/11 07:14

    ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ 2 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟ? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΕΡΧΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΜΑΣ! ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗ ΒΟΛΤΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΟΙ 2 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΑΜΠΡΕΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ...ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΕΚΕΙ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ..ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟ ΘΕΜΑ! ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΧΝΕ Ο ΤΑΔΕ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΧΑΛΙΑ ΣΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΣ!ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑΝ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΛΛΩΝ ΜΑΓΑΖΙΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΤΡΕΠΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΑΛΛΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΔΕ!ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ 2 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΡΧΩΝ Σ.ΚΑΙ Β.ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ ΝΑ ΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΤΑΔΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ? ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΕΡΒΙΣ Ο Σ. ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΜΕΣΑ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΦΥΓΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΩ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΡΟΔΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΠΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ! ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΒΟΛΤΑ ΑΛΛΑ ΟΙ 2 ΑΥΤΟΙ ΤΥΠΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΓΑΖΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ανώνυμος18/10/11 09:14

    Πάντως ο Συντάκτης είναι πολύ "Γατονι"....Και μάλλον περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να βγάλει στη φόρα τα άπλυτα κάποιων!
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι υπεύθυνοι του fridey βγάζουν χολή τώρα? Τόσο καιρό κάνατε αναρτήσεις και ευλογούσατε τα μουστάκια σας και χάρη του blog ήρθε κόσμος στο fridey...Και σήμερα βρίζεται το blog!Το παρόν βήμα είναι για όλους και όχι μόνο για να διαφημίζετε οτι σας συμφέρει! Αντί να πείτε και ευχαριστώ στο blog που στην ουσία αύξησε τις πωλήσεις ποδηλάτων στα μαγαζιά που έχετε συμφέρον...εσείς βγάζετε χολή! Και θα συμφωνήσω με τον σχολιαστή 07.14 που λέει ότι τα μαγαζιά που έχουν Πακιστανούς Αλβανούς και ότι άλλη ράτσα κυκλοφορεί καλό είναι ο κόσμος να τα αποφεύγει!Να βάλετε όσοι έχετε μαγαζιά Έλληνες για να έρχεται ο κόσμος και να μην πηγαίνουν χαμένα τα λεφτά μας!

    ΣΩΤΗΡΗΣ Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ανώνυμος18/10/11 09:18

    18/10/11 09:14 SOSTOS!! O SYNTAKTIS TOYS EKANE ROMPA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. E.Kastamoulas18/10/11 10:31

    Καλημερα ..σε ολους...

    Θελω να μιλησω επωνυμα γιατι ετσι πρεπει...
    Το ποδηλατο ειναι κομματι της ζωης μου και ειλικρινα ειναι απο τα θεματα που ποναει...

    Τα Fridey ειναι μια γιορτη και για πολυ κοσμο απο οτι ειδα ξεχωριστη βολτα και τροπος να ξεφευγουν απο την καθημερινοτητα..

    Πριν απο αυτους προσπαθησα να διοργανωσω κατι αναλογο γνωριζοντας τι συμβαινει στην ΑΘηνα αλλα δεν μου πετυχε καθως ισως δεν ειχα σωστο timing και χρονο..

    Οταν ειδα ομως να αναπτυσετε στην Ροδο και αποκταει οπαδους το χαρηκα πολυ και ας μην ημουν στο συγκεκριμενο δημιουργος..

    Σιγουρα σε καθε τετοιου ειδους μαζικες συγκεντρωσεις και βολτες θα υπαρξουν οι ατιθασοι,αυτοι που θα προσπαθησουν να επωφεληθουν ,οι επαναστατες και ισως και αμυαλοι..

    αποτην αλλη υπαρχει και κοσμος που ειναι σωστος ,το διασκεδαζει ,προσπαθει να βοηθησει και να στηριξει το ποδηλατο και ανθρωποι που το αγαπανε και προσπαθουν να προαγουν το ποδηλατο σαν τροπο ζωης.

    Το Fridey θεωρω δεν ειναι κανενος αλλα ολως αυτων που συμμετεχουν..υπαρχουν καποιοι που το αρχισαν και ειναι αξιοι και μπραβο αλλα απο εκει και περα ο καθενας ειναι ελευθερος να αγορασει απο οπου θελει και να κανει οτι θελει...

    Δεν νομιζω να επιασε κανεις απο τον λαιμο καποιον και να τοιν οδηγησε στο μαγαζι που λετε αλλα ισως του το προτεινε γιατι απο εκει ψωνιζει η ειναι φιλος του η αλλους λογους.. συμβαινουν αυτα...

    Ο καθενας μας που ασχολειται με ποδηλασια εχεις τις προτιμησεισ του και για τους λογους τοθ ψωνιζει η εμπιστευεται καποιο μαγαζι..αυτο δεν ειναι λογος ομως να προσπαθουμε να δηλητηριασουμε αυτο που υπαρχει...

    Εγω προσωπικα χαιρομαι οταν τους βλεπω και θα ηθελα αν ειχα την ευκαιρια να προσφερω γνωσεις και υποστηριξη οσο μπορω γιατι βλεπω οτι ο κοσμος το αγαπαει..

    Θεωρω Λαθος να προσπαθουμε να το εξατομικευσουμε και να κατηγορουμε καποιους..Μην ειμαστε κλειστομυαλοι και με παρωπιδες.

    Ας κανουμε ερευνα αγορας οταν θελουμε να ψωνισουμε κατι η να ρωταμε 2-3 ...παντα θα υπαρχουν ανθρωποι που θα προσπαθουν να ωφεληθουν απο την μοδα και ισως και ορεξη μας για ποδηλατο τωρα η κατι αλλο αργοτερα αλλα μην τους αφησουμε να χαλανε αυτο το τοσο ομορφο και καλο για την υγεια μας...

    Τελος και εγω εχω κατηγορηθει οτι προτεινω για συγκεκριμενα μαγαζια και γενικα οτι ισως ειμαι καθοδηγουμενος..αλλα εχω αποδειξει οτι αναλογα τι μου ζηταει ο καθενας του υποδεικνυω και οτι πω ειναι καθαρα γνωμη μου..παντα του λεω να κανει και την δικη του ερευνα αγορας..απλα λεω την γνωμη μου...

    Εγω προσωπικα στηριζω Fridey και ας εχω πολλες απουσιες και οτι με χρειαστουν θα ειμαι εκει..

    Το ποδηλατο ειναι τροπος ζωης και οτι καλυτερο για την υγεια και ψυχικη ηρεμια..

    ΑΣτε τις φαγομαρες και καντε πεταλι οπως μου ειχε πει ενας φιλος....

    Με εκτιμηση,

    Βαγγελης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ανώνυμος18/10/11 11:02

    poso se kaiei to FRIDEY poso se kaiei to FRIDEY poso se kaiei...
    Monos sou grafeis malaka kai psarwsame. Pontike pisw sti faka sou. Vaggelaki prosekse mi sou kopsei to epidoma o xontros.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανώνυμος18/10/11 11:08

    Ο "Αναγνώστης" στο άρθρο αυτό δέχεται μηνύματα από άλλους αναγνώστες??? Ή το έχουν γράψει οι διαχειριστές αυτού του μπλογκ???
    Εδώ υπάρχει μεγάλο θέμα και πρέπει να πάρουν θέση οι διαχειριστές άμεσα!
    Ο "Αναγνώστης αυτός είναι διαχειριστής άλλου μπλογκ μήπως, τι ακριβώς συμβαίνει???

    Αν δεν ξεκαθαριστεί αυτό τότε κι εγώ μπορώ να πω ότι δέχομαι εκατοντάδες μηνύματα κτλ και να γράψω κάτι που θα αναρτηθεί μετά σαν εμπεριστατωμένη άποψη που εκφράζει και πολλούς άλλους. Είναι όμως έτσι?!?!

    Το ότι πολλοί γράφουν ότι να ναι ενώ βασίζονται σε κάτι που ΔΕΝ αποδεικνύεται δεν τους πειράζει??
    Διάβασα τα περισσότερα σχόλια και κανένας δεν λέει "ναι και εμένα μου είπαν να πάω εκεί" ενώ αντίθετα όλοι βασίζονται στο ότι έχει βουίξει ο τόπος. ΠΟΥ ρε παιδιά?? Που είναι αυτές οι απόψεις-αποδείξεις γι αυτά που λέτε??
    Οι περισσότεροι φωνάζετε ΦΩΤΙΑ χωρίς να έχετε δει ούτε καν καπνό, έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ανώνυμος18/10/11 11:11

    Nα μην ξεχνάτε να γράφετε και εδώ έτσι:
    http://parapona-rodou.blogspot.com/2011/10/166.html

    Βαγγέλη κρίμα για σένα, άρχισα να σε λυπάμαι.
    Το άτομο σε λιγότερο από χρόνο έθαψε όλη την πόλη.
    Είναι ο βλάκας με τον έξυπνο ή ο έξυπνος με τον βλάκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ανώνυμος18/10/11 11:15

    παντως αν οντως ηταν μια γιορτη δεν θα μας τα ζαλιζατε τωρα να μας το αποδειξετε, απλα θα ηταν μια "γιορτη"
    http://parapona-rodou.blogspot.com/2011/10/166.html για να το διαφημισετε ηταν καλη κινηση, τωρα σε αυτο το αρθρο βγηκε σκατα το blog?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ανώνυμος18/10/11 11:39

    Ρε παιδιά πολλοί έκαναν και θα κάνουν και πάλι διαφήμιση εδώ μέσα, σιγά το νέο και το κακό.
    Αν όντως τρέχει κάτι να βγει στην φόρα δεν το συζητάω, αλλά ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ????

    Επειδή κάποιος "αναγνώστης" που λέει ότι δέχτηκε μηνύματα κτλ έγραψε κάτι?
    Που είναι τα μηνύματα αυτά??
    120+ άτομα εδώ και δεν βρήκα έναν να λέει "ναι μου είπαν κι εμένα να πάω εκεί", γίνεται αυτό???
    Που είναι οι καταγγέλλοντες???

    Λέτε ότι είπαν "σκατά αυτό το blog", ποιος ακριβώς?
    Όσοι έχουν εμφανώς σχέση με αυτό το θέμα της Παρασκευής και απάντησαν παραπάνω αφήνοντας και στοιχεία γι αυτό, δεν λένε κάτι τέτοιο!

    Επιτέλους κανένας δεν ενδιαφέρεται για το που είναι οι αποδείξεις??? ΚΑΝΕΙΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ανώνυμος18/10/11 11:49

    Ναι, που ειναι αυτοι που ζημιωθηκαν, εξαπατηθηκαν, πιεστηκαν για αγορα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ανώνυμος18/10/11 12:07

    Δηλαδη ρε μαγκα τι θελεις να σου βγαλουν οι διαχειριστες τα e-mail για να πειστεις? και τι εισαι εσυ αστυνομικος ή εισαγγελεας? αυτα φιλε μου ειναι προσωπικα δεδομενα!Και καλα κανει το blog και δεν αποκαλυπτει τιποτα! Σας ειπα πιο πανω ειμαι κι εγω ενας απο αυτους που εστειλε e-mail και ειπα οτι μου ειπαν να παω σε καποια μαγαζια καποιοι..δεν λεω ονοματα για λογους που ξερετε πολυ καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ανώνυμος18/10/11 12:11

    ΣΑΣ ΞΕΒΡΑΚΩΣΑΝ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ!ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΑΡΤΑΚΗΔΕΣ...ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΣΙΛΕΥΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ...ΣΑΣ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΙΑ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ..ΣΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΒΟΛΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ανώνυμος18/10/11 12:41

    Συνομιλητή 12:07 άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!...

    Απόδειξη δεν είναι το email αλλά αυτά που γράφει αυτό! Δεν ζήτησα προσωπικά στοιχεία και μην φοβάσαι ούτε δικαστής ούτε κάτι τέτοιο είμαι. Το αυτονόητο ζητάω για να πιστώ για κάτι που "κάποιος" ανώνυμα γράφει! Αν μερικοί τα τρώνε αμάσητα δικαίωμα τους.
    Κι εγώ μπορώ να σου γράψω παπάδες, γιατί να με πιστέψεις, ε?!
    Λες ότι είσαι ένας από αυτούς που έστειλαν στοιχεία, να το δεχτώ, τα υπόλοιπα που είναι, πειράζει τόσο πολύ να αναρτηθούν τα γραφόμενα (όχι τα email το είπαμε αυτό) που στάλθηκαν???
    Πως ξέρω ότι δεν είσαι ο μόνος που έστειλε π.χ. 10 φορές κάτι για να απλώσεις λάσπη??? Το ξέρω??

    Πες μας τουλάχιστον τι ακριβώς σου είπαν, εδώ δημόσια, μην πεις ονόματα εφόσον δεν μπορείς. Σου είπαν να αγοράσεις ποδήλατο, ανταλλακτικά, ρούχα, τι ακριβώς? Σε ανάγκασαν αλλιώς δεν θα σε άφηναν να ξαναπάς ή σου είπαν ότι αυτό που θες έχει εκεί και εκεί?
    Πειράζει που προσπαθώ να καταλάβω πριν αρχίσω σαν άλλους εδώ μέσα να βγάζω συμπεράσματα?

    Δώστε τα στοιχεία, αν υπάρχουν, να τα δούμε!!!
    Αλλιώς κύριοι είστε ανεύθυνοι και απλώς αφήνεται να δημιουργούνται θεωρίες και απόψεις από αέρα κοπανιστό (προς το παρόν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ανώνυμος18/10/11 12:42

    Εγω νομιζω οτι δεν ειναι πανω απο 2 η 3 με συμφεροντα που κατηγορουν το Fridey.
    Επειδη σαν απλος ποδηλατης παω, και νομιζω πως απλα λασπολογειτε, εχω να κανω μια προταση:
    Ας συνταξουμε ολοι μαζι μια λιστα με ΟΛΑ τα ποδηλαταδικα της Ροδου, και οποιος ενδιαφερεται μπορει να την παιρνει σε μορφη φυλλαδιου και να πηγαινει οπου γουσταρει. Τα μαγαζια να μπουν με αλφαβητικη σειρα, για να μην εχουμε παλι θεμα.
    Επισης νομιζω πως η διοργανωση ειναι ανοιχτη, και θα μπορουσαν να ειναι εκει και απο τα αλλα μαγαζια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Ανώνυμος18/10/11 12:44

    Η κατσικα μου δεν θα σφαγει, για χαρη καποιων ζηλιαρηδων. Θα ειναι εκει, να δινει γαλα ακομα και σε αυτους που της πετανε λασπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Ανώνυμος18/10/11 12:47

    συνέχεια από το 12:41

    Επίσης αναφέρεις "μου ειπαν να παω σε καποια μαγαζια καποιοι", δηλαδή όχι σε 1 συγκεκριμένο σωστά?
    Ή όλοι σου είπαν για 1??
    Γιατί αν σου είπαν για μαγαζιά (πληθυντικός όπως γράφεις) που είναι το κακό??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Ανώνυμος18/10/11 13:07

    18/10/11 12:42 ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 2 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΓΑΖΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ? ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ? ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΒΑΖΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΜΕΣΑ! ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΙΤΑ!
    18/10/11 12:47 ΜΑΓΑΖΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΥΟ...(ΠΛΥΘΗΝΤΙΚΟΣ) ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ!ΚΑΙ ΑΠ'ΟΤΙ ΚΟΒΩ ΤΟ ΕΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ! ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΙΜΙΟΣ...ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΟΛΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΑΤΙΜΙΑ!

    ΜΙΧΑΛΗΣ Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Ανώνυμος18/10/11 13:16

    Την παρασκευη στις 9.30 ετοιμαστε τα πανακριβα σας ποδηλατα(Fidusa-Ride-Y)Βαλτε τα πανακριβα σας στενα σορτσακια ωστε να φουσκωνει το τετοιο σας μπροστα για να σας βλεπουν οι γυναικες τα τα παιδακια που θα ειναι μαζι σας φιακες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Ανώνυμος18/10/11 13:19

    13:16 ΩΡΑΙΟΣ!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑ! ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ! Η ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΣΕΙΡΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Ανώνυμος18/10/11 13:58

    Συνομιλητή Μιχάλη Κ. (13:07)

    Προσωπικά δεν μπορώ να ξέρω ποια μαγαζιά εννοείς και το μόνο κοινό που έχω με το θέμα είναι 1 ποδήλατο. Οπότε μην κατηγορείς.
    Ψώνιζα από ένα μαγαζί στα Τριάντα παλαιότερα (στον κεντρικό ήταν) το οποίο έχει πλέον κλείσει (αν έχει πάει αλλού δεν το γνωρίζω) και έχω αγοράσει ποδήλατο Fidusa mountain bike, όχι για το όνομα, αλλά επειδή είναι τοπικό προϊόν, πανευρωπαϊκά αναγνωρισμένο σε ποιότητα, σε διαστάσεις σύμφωνα με τον σωματότυπο μου και μπορούσα τότε (τώρα άστο...) να το πάρω.
    Δεν ξέρω ποιοι είναι πίσω από την κίνηση αυτή και ούτε έχω πάει γιατί πολύ απλά δεν μένω στην πόλη. Αν μου αρέσει σαν ιδέα? Φυσικά.
    Αλλά, αν υπάρχουν αποδείξεις γι αυτά που λέτε να τις δώσετε και να τα πείτε με το όνομα τους, τόσο παράλογο είναι αυτό που ζητάω?
    Στην τελική μπορεί εσύ να έχεις ένα μαγαζί και να μην τα βρίσκετε, το ξέρω?
    Πείτε τι ακριβώς έγινε και που σας έστειλαν να μάθει ο κόσμος!

    Συνομιλητή 13:16

    Το μαξιλαράκι έχει λόγο ύπαρξης και αυτός δεν είναι για να φαίνονται τα "προσόντα" του καθενός πιο μεγάλα. Αν δεν ξέρεις κάνε 15 τουλάχιστον χιλιόμετρα με απλό παντελονάκι και θα καταλάβεις.

    Ο καθένας έχει τα σπορ που του αρέσουν, γούστο του καπέλο του όσο δεν πειράζει τους άλλους.
    Αν αρέσει σε κάποιους το ποδόσφαιρο θα τους την πείτε επειδή αγόρασαν 150 εβρό παπούτσια δηλαδή για να χτυπάνε (όπως θα έλεγαν μερικοί) μια μπάλα?! Ή 500 εβρό για ψαροτούφεκο ή 600 για καραμπίνα ή 3.000 για άλογο ή 400 για πατίνι ή 1000 για paint ball??! Σοβαρευτείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Ανώνυμος18/10/11 14:37

    po re pous.i moy, tis pout.nas ginetai, ti symferontai 8a paizonta, mia volta leei fridey kai egine tis kakomoiras

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Ανώνυμος18/10/11 14:40

    Συνομιλητή (14:22) Μιχάλη.

    Αν ισχύουν τα όσα λες τότε θα πρέπει κάποιος να το ψάξει σοβαρά το θέμα, γιατί καλό το άθλημα για όλους μας, αλλά υπάρχουν και νέα παιδιά πάνω από όλα.
    Εύχομαι να μην συνδέονται, τι να πω, και να ξεκαθαρίσει γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Ανώνυμος18/10/11 14:41

    @ Μιχαλης Κ.

    Φιλε Μιχαλη,
    σου το ξαναλεω, η βολτα ειναι ανοιχτη σε ολους. Δεν χρειαζεται να βαλει κανενας μεσα κανενα μαγαζι. Εαν θελουν να προωθησουν την ποδηλασια γενικως (αυτο κανει το Fridey) ας ερθουν, και δεν θα τους διωξει κανεις.

    @13:16
    Επειδη σε ενοχλησε σε βολτα ποδηλασιας οτι καποιος ηρθε με ενδυμασια ποδηλασιας.
    Ξερεις εσυ, απο που ηρθε ο καθενας με το ποδηλατο του, και που θα επιστρεψει μετα το περας της βολτας;
    Τωρα οσο για την προσβολη των γυναικοπαιδων, να υποθεσω οτι πας σε ειδικες παραλιες για γυναικοπαιδα;
    Οσο για το τι διαθετει καποιος για την ποδηλασια, ειναι καθαρα δικο του θεμα, εκτος κι αν σου χρωσταει λεφτα, και δεν σου τα δινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Ανώνυμος18/10/11 14:46

    18/10/11 14:41 o enas apo tous 8igmenous katastimatarxes?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Ανώνυμος18/10/11 14:53

    ΠΡΟΣ 13:58 150 εβρό Ή 500 εβρό
    ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΥΡΩ ΜΕ Β ΚΑΙ Ο ΕΛΕΟΣ
    ΜΟΥ ΠΕΣΑΝ ΤΑ ΜΑΛΙΑ ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Ανώνυμος18/10/11 14:53

    14:46

    Οχι φιλε μου.
    Λατρης της ποδηλασιας απλα.
    Ατομο που χαρηκε για την συμμετοχη του καθενος στην βολτα.
    Ατομο, που κουβαλουσε ανταλλακτικα, εργαλεια και ενα μικρο σετ πρωτων βοηθειων, για να βοηθησει οποιον απο την συντροφια το ειχε αναγκη.
    Ενοχλησε τοσο πολυ η παρουσια μου, που ακουσα ανωνυμα ενα σωρο χλευαστικα σχολια. Και δεν ημουν καν στην πρωτη σειρα. Φαντασου να εκανα κι αυτο το αμαρτημα.
    Δεν πειραζει. Να στε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Ανώνυμος18/10/11 15:05

    Συνομιλητή 14:53

    Έχεις δίκιο, είναι ευρώ (τα) ή ευρό (το) ή euro.
    Άτιμη βιασύνη...

    Όσο για την ντροπή... ο αναμάρτητος 1ος τον λίθο βαλέτω!..
    Είναι "μαλλιά" με 2 "λ"!

    Κάτι άλλο; Μήπως για τα κεφαλαία που σημαίνει ότι φωνάζεις;
    Κάτι σχετικό με το θέμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Kostas Kapas...18/10/11 15:09

    Ego tha eimai ekei pali ekei opos kathe Paraskeui...

    oxi gia ekeinous alla gia emena...

    Gia tin ygeia mou ..Gia tin dikia mou <>...

    Ps..Vaggelaki min ptoeisai ..kala ta eipes kai osoi kseroun ligo apo podilato gnorizoun pios eisai kai ti exeis kanei..

    Toulaxiston prepei na sevontai kapoia atoma pou kamaronei i Ellada kai proagoun to athlima..esto...

    Exo ena podilato Mountain marka me ekapses kai goustaro....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Ανώνυμος18/10/11 16:44

    μετα απο τοση διαφημιση παντος την παρασκευη θα εχει πολυ κοσμο στο δημαρχειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Ανώνυμος18/10/11 17:25

    ΠΡΟΣ 15:05 Μαλλιά όπως είναι το σωστό που σημαίνει ότι το λάθος σου ήταν εκ περιτροπής.
    Όχι δεν ΦΩΝΑΖΩ!
    Και για το θέμα έχω να πω πως σίγουρα η βόλτα δεν ξεκίνησε εμπορικά αλλά ως μίμηση αυτού που γίνεται και αλλού στην πορεία δεν ξέρω τι έγινε και ούτε με νοιάζει…..
    Το ποδήλατο όπως ξαναέγραψα προωθείται, έγινε της μόδας, και θα περάσει τώρα αν κάποιοι δεν ωφελούνται όσο άλλοι φταίνε πρώτα οι ίδιοι και κάνεις άλλος!
    Ο καθένας έχει μυαλό να σκεφτεί πράγματα για να τονώσει την επιχείρηση του και μάλιστα όταν όλα είναι ευνοϊκά η αποτυχία είναι ασυχώρετη!
    Αυτό που με νοιάζει είναι να σταματήσουν να με βλέπουν σαν εξωγήινο όταν κάνω ποδήλατο και να μην με πατήσει κανένας Τσαμπικος κάνοντας επίδειξη στην ξανθιά γκόμενα που έχει διπλά του για να του παρει π$%α!!!!!!!!!!!
    Ευχαριστώ και σταματήστε επιτέλους γιατί κάνετε την τρίχα τριχιά!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Ανώνυμος18/10/11 18:09

    17:25 Γιατι ρε Μαλακα λες τους Ροδιτες Τσαμπικους? Εσυ απο που εισαι μωρη λουγκρα? Αντε να δουμε πισωγλεντη...και κοιτα να βαλεις σελα στο ποδηλατο σου κοπριτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Ανώνυμος18/10/11 18:12

    ΕΓΩ ΘΑ ΕΡΘΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΔΩ ΚΑΤΙ ΥΠΟΠΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ! ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ...ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΧΟΥΝΕΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Ανώνυμος18/10/11 18:37

    Εκτος απο ποδηλασια θα εχει και γελοιο δηλαδη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Ανώνυμος18/10/11 18:39

    ο τσαμπικος,ο κοπριτης πισωγλεντης,και ο σερλοκ χολμς,ολοι στο δημαρχειο την παρασκευη για την συνεχεια του σηριαλ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Ανώνυμος18/10/11 18:44

    re kserw poios einai aytos o 18/10/11 17:25 pou leei tsampikous tous rodites, einai enas pou kanei voltes sunexeia stin analipsi kai exei louloudia sto podilato stolismena kai einai ligo krasi ligo 8alassa kai to agori moy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Ανώνυμος18/10/11 18:51

    το πουκαμισο το θαλλασι τραγουδαει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Ανώνυμος18/10/11 19:01

    Παντως να ξερουν καποιοι , πως στο Fridey ερχονται και γιατροι στην παρεα μας. Οποτε ας εκδηλωσουν τα οποια "προβληματα" τους. Η που θα λαβουν αμεση βοηθεια, η παραπεμπτικο στους ειδικους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Ανώνυμος18/10/11 21:30

    154 σχολια...Οφειλω να βγαλω το καπελο στον Συντακτη της αναρτησης! Ακουστηκαν πολλες αποψεις και αν δεν υπηρχαν και καποιες υβρεις θα ειχε περισσοτερο ενδιαφερον!Δεν μπορεσα να διαβασω ολα τα σχολια αλλα εχω βγαλει μια ακρη...περιπου τι συμβαινει! Το προβλημα τελικα δεν ειναι η Βολτα αλλα καποια προσωπα που εχουν μαγαζια! Φιλε μου Σακκελαρη τον αλλο τον φιλο δεν τον ξερω...γιατι δεν βγαζετε ενα φυλλαδιο οπως ειπε ενα παλικαρι πιο πανω και να εχετε μεσα ολα τα ποδηλαταδικα του νησιου μας ωστε να μην υπαρχει τιποτα που να ειναι πονηρο! Το να ειστε μονο εσεις οι δυο ειναι λογικο να ακουστουν πολλα! Να ξερετε οτι εσεις οι ιδιοι δωσατε την αφορμη αφου δεν καλεσατε κανενα μαγαζι να συμμετασχει!Εγω καθε Παρασκευη ειμαι εκει και περναω πολυ καλα και το ποδηλατο μου χρονια τωρα αν παθει κατι το φτιαχνω στον Μιχαηλου και να πω την αληθεια κανεις δεν μου εχει προτεινει να παω καπου αλλου! Μακαρι να συνεχιστει η βολτα και πιστευω θα γινει καλυτερη αν ολα τα μαγαζια συμμετεχουν σε αυτη την γιορτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Ανώνυμος18/10/11 21:55

    @ 18/10/11 18:09
    Είμαι από την Ρόδο από την πόλη μέσα! και από τους 2 γονείς και τα 4 σόγια ( σπάνιο αλλά… ), το μικρό μου όνομα είναι Τσαμπίκος άρα θεωρώ ότι έχω δικαίωμα να το χρησιμοποιώ ως ορώ μιας και είμαι 100% Τσαμπίκος ( και δεν καταλαβαίνω που το κακό και αρπάζεστε, εδώ δεν πειράζει έμενα και πειράζει εσάς ? ). Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι όσο και να κοκορομαχούν οι μαγαζάτορες για το ποιος θα πουλήσει 2-3 ποδήλατα παραπάνω, αν κούφια η ώρα συμβεί κανένα ατύχημα με ποδηλάτη τέρμα οι πώλησης τα κεφάλια μέσα. Σίγουρα όποιος κάνει ποδήλατο σοβαρά, έχει αντιμετωπίσει την συμπεριφορά που περιέγραψα. Όλοι μαζί πρέπει αν αγαπάμε το ποδήλατο να διεκδικήσουμε θέση για αυτό στην πόλη και την άσφαλτο, αλλιώς όλα τα αλλά θα είναι εφήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Ανώνυμος18/10/11 22:07

    18/10/11 21:55 ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ ΤΟΥ ΚΟΥΒΕΙΤ! ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΛΕΝΕ ΤΣΑΜΠΙΚΟ! ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΕΙΠΕΣ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ! ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΑΛΛΟΥ ΛΟΙΠΟΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Ανώνυμος18/10/11 22:19

    REEEEE GET A LIFE! VOULWSTE TO PIA.OPOIOS 8ELEI PAEI OPOIOS DEN 8ELEI DEN PAEI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Ανώνυμος18/10/11 22:26

    Ανώνυμος είπε...

    ΕΓΩ ΘΑ ΕΡΘΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΔΩ ΚΑΤΙ ΥΠΟΠΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ! ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ...ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΧΟΥΝΕΡΙ!
    θα σου κάνω μετά εγώ καταγγελία για παρακολούθηση.hahahahahahahha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Ανώνυμος18/10/11 22:27

    τα μικρά γράμματα είναι απάντηση στα μεγάλα για όσους δεν κατάλαβαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Ανώνυμος19/10/11 00:17

    Σπύρο Τάντη world of Bike κόψε τις μαλακίες παραλίγο να φας ξύλο σήμερα και στο γήπεδο από τον Ροδήλιο. Σε έδιωξαν από Κέρκυρα, σε έδιωξαν από Αθήνα δηλαδή εθνική ομάδα ποδηλασίας για ντοπαρίσματα κ. λπ. Έρχεσαι στη Ρόδο που μεγαλώσαμε να μας μάθεις τι σημαίνει αέρας στην δυτική ακτή; Πολλά μας τα είπες... Είσαι σε μέρος με ανοιχτό γήπεδο ποδηλασίας, με γεννημένους αθλητές, με 2400 χρόνια πολιτισμού με το ένα από τα 7 θαύματα του κόσμου και συνεχίζεις να γράφεις με το υποανάπτυκτο λεξιλόγιο σου; Αν έχεις αρχίδια και παντελόνια έλα την Παρασκευή στη βόλτα με ποδήλατο για τη Ρόδο που μόνο καλό κάνει και σκάσε. Που σαν προπονητής δεν μπορείς να κάνεις βόλτα με άλλους. Άντε στανάθεμα. Αλήτη. Ξέρεις ποιος είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Ανώνυμος19/10/11 02:42

    Έτσι γράφουν στις πληροφορίες του FRIDEY:

    Κάθε Παρασκευή (εκτός εορτών) στις 21:30 μαζευόμαστε στην πλατεία Δημαρχείου Ρόδου και ξεκινάμε τη βόλτα μας!

    FRIDEY: F(ride)y | στη Ρόδο!
    Η πιο συναρπαστική μέρα της εβδομάδας καθιερώθηκε και στο νησί των ιπποτών. Η γνωστή από άλλες πόλεις Freeday έγινε F(ride)y, με μικρούς και μεγάλους ποδηλάτες να συγκεντρώνονται κάθε Παρασκευή στην πλατεία δημαρχείου. Από εκεί και γύρω στις 21.30, οι σύγχρονοι ιππότες ξεχύνονται στους δρόμους της πανέμορφης πόλης της Ρόδου, αφήνοντας πίσω τους τα …πολλά άλογα! Με ποδήλατα κάθε λογής, αφού αυτό που έχει σημασία είναι η αυθόρμητη συμμετοχή στη δράση, εντυπωσιάζουν στο πέρασμά τους ντόπιους και ξένους επισκέπτες, δίνοντας το δικό τους μήνυμα.
    Η Ρόδος μπορεί να μην έχει αναπτύξει ακόμη πλήρεις υποδομές για μετακίνηση με ποδήλατο, χάρη στη μοναδικότητα όμως του μεσαιωνικού τοπίου προσφέρει μια ανεπανάληπτη εμπειρία στους συμμετέχοντες, που συνεχώς αυξάνονται!

    ΠΡΟΣΟΧΗ:
    • Έρχομαι στην ώρα μου ή ενημερώνω κάποιον να με περιμένουν.
    • Δεν τρέχω μπροστά παρασύροντας και άλλους.
    • Δεν αφήνω κενά από τους μπροστινούς μου.
    • Δε θέτω σε κίνδυνο τους υπόλοιπους.
    • Φέρω αποκλειστική ευθύνη του εαυτού μου.
    • Φροντίζω να έχω μαζί μου σαμπρέλα, τρόμπα κ. λπ.
    • Μάζι με τα άνωθεν φέρνω μαζί μου και όρεξη!

    Αν δεν κατάλαβες τι κάνεις μπαίνεις: http://www.facebook.com/FRIDEY.Cyclists
    βλέπεις τις φωτογραφίες και αν ισχύει τίποτα από τις αερολογίες σου απόδειξε το. Οι φωτογραφίες 1000 λέξεις.

    Το κατάλαβες τώρα ή θα το ξαναδιαβάσεις; Τελείωσε το θέμα εδώ.
    Αν δεν σου αρέσει σκάσε. Αλήτη. Παλιάνθρωπε. Δεν σε καταλάβαμε, σε ξέρουμε δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Ανώνυμος19/10/11 07:41

    Το προβλημα δεν ειναι η βολτα...Ολοι θελουν την Βολτα! Εσεις κολλησατε και πατε να ξεφυγετε απο αυτο που σας κατηγορουν! Ολα τα σχολια λενε ΝΑΙ στη βολτα... ΟΧΙ στη απατη για να πουλατε ποδηλατα!Δηλαδη φιλε μου θελεις να δουμε τις φωτογραφιες σας στο FB για να καταλαβουμε αν κανεις κομπινες? Εισαι με τα καλα σου? Και μονο οτι ειστε 2 μαγαζια εκει και δεν βαλατε αλλους σημαινει οτι κατι τρεχει! Οσο δεν βαζετε αλλα μαγαζια μεσα τοσο δινετε την αφορμη σε ολους να κανουν σχολια οτι κατι τρεχει εδω! Αν πραγματικα ειστε τιμιοι βαλτε ολα τα ποδηλαταδικα μεσα...αλλιως θα ειστε υπολογοι και θα εχουν δικιο οσοι ελεγαν οτι το κανετε για να πουλατε ποδηλατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Ανώνυμος19/10/11 09:09

    ΡΕ 07:41 ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΡΟΜΠΑΣ; ΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ 3,4 ΑΡΧΙΔΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΠ ΤΑ ΛΙΓΑ EVENT ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΑ. ΤΙ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΕ ΤΡΟΜΠΑ! ΕΙΔΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΤΟ FRIDEY; YΠΑΡΧΕΙ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΙΚΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ. ΠΗΓΕΣ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΕΣ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΑΛΛΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ; ΣΚΑΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΜΕΣΑ; ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ, ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ, ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΣΗ ΟΠΩΣ ΤΑ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ.
    ΑΝΤΕ ΨΟΦΑ ΒΡΕ ΣΚΑΤΟΜΥΑΛΕ. ΑΠΑΤΗ ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Ανώνυμος19/10/11 09:10

    vre vlakes,an deite tis photos exoun fwtografies apo ola ta magazia tis rodou kai oxi mono apo autous pou katigoreite.ti exete na peite gia auto?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Ανώνυμος19/10/11 09:16

    poia fulladia? den exei xorigies to FRIDEY opws katalavate.pws tha kanei fulladia?me ta dika sas xrimata?gia na peite meta oti sas ekmetalleutike?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Ανώνυμος19/10/11 09:20

    hahahaha!pes ta kale mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Ανώνυμος19/10/11 09:21

    19/10/11 09:09 ΩΡΑΙΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ! ΑΥΤΑ ΣΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ? ΤΙ ΚΑΚΟ ΕΙΠΕ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 07.41? ΜΙΛΗΣΕ ΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΠΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΑΖΙ! ΕΠΕΙΔΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙΣ ΚΙ ΕΜΑΣ!ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ! ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΕ ΕΤΣΙ!ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ...ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΡΘΟΥΜΕ! ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΟΣΜΙΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ....ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕΣ ΤΟ ΕΧΑΣΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Ανώνυμος19/10/11 09:31

    ΣΙΓΑ ΡΕ ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΕ ΣΤΟΚΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΡΙΞΑΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΜΗ ΣΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗ ΦΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΘΕΙΣ. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΤΙΠΟΤΕΝΙΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ. ΣΕ ΓΡΑΦΩ ΣΤ @@ ΜΟΥ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΚΙ ΑΣ ΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΓΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ. ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ "ΠΑΡΑΠΟΝΟ" ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΘΕΜΑ ΑΠ' ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΝΤΕ "ΚΟΙΜΗΣΟΥ" ΛΟΙΠΟΝ. ΚΙ ΑΝ ΘΕΣ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ ΣΤΟΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Ανώνυμος19/10/11 09:32

    Ο Μεγάλος αδερφός(Συντάκτης) Σας παρακολουθεί....
    Με όλα αυτά που λέτε θα σας βγάλει πάλι στη σέντρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Ανώνυμος19/10/11 09:34

    hahhahhaha.piperi sto stoma sas 5xrona....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Ανώνυμος19/10/11 09:35

    19/10/11 09:31
    ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΣ ΕΣΥ ΑΛΛΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΤΑΞΑΝ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΚΑΝΑΝ...ΤΩΡΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ...ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΨΟΦΑΓΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΙΠΕΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Ανώνυμος19/10/11 09:35

    toulaxiston vreite ena pseudwnumo na parakolou8oume tin roi tis suzitisis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Ανώνυμος19/10/11 09:36

    gia poion milate?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Ανώνυμος19/10/11 09:40

    tha mou apantiseis i fovasai?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Ανώνυμος19/10/11 09:48

    alitheia? emeiw stin volta mas den theloume pseutes san esena. min ksanaertheis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Ανώνυμος19/10/11 09:49

    re na min ksanaerthei kanenas sas.sas sixathikame.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Ανώνυμος19/10/11 09:51

    na kserete pws an katalavw pws 1 estw apo esas pou tha erthete sto friday, evrize edw mesa tin omada, tha sas sapisw sto ksulo.Marios P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Ανώνυμος19/10/11 09:54

    mpa,to kserete kala pws auta pou lete einai apla propagandes. giati to sunexizete. Mias kai thelw na eimai ntompro atomo, to arthro pleon parakoloutheitai . Marios P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Ανώνυμος19/10/11 11:00

    k esu to idio...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Ανώνυμος19/10/11 11:01

    Τα όρια της γλώσσας μου, τα όρια του κόσμου μου.
    Μέχρι την Παρασκευή λέγε ό,τι θέλεις. 5-10 Friders διαβάζουν
    εδώ μέσα τι γίνεται και γελάνε. Οι άλλοι μετράνε αντίστροφα για τη βόλτα. Ειδικά τα παιδάκια, οι μικροί άνθρωποι-οι επόμενοι άνθρωποι.
    Μόνο τη μεγάλη Παρασκευή δεν θα κάνουμε βόλτα βρομώστομε. Αλήτη.

    Την Παρασκευή να δεις τι show θα υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Ανώνυμος19/10/11 11:11

    Etsiiiiiiiiiiiiiiiiii!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. Ανώνυμος19/10/11 16:01

    ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΠΑΙΖΑΤΕ ΦΙΡΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΟΥΣΑΤΕ ΤΑ ΜΟΥΣΤΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΛΕΓΑΤΕ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΕΜΑΘΕ!ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΠΑΖΑΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΑ..ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ BLOG...ΤΟ BLOG ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΣΧΟΛΙΟ! ΚΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ BLOG ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΠΕΙΛΕΣ!ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΑΝ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ 'Η ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΣΑΣ!

    ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. Ανώνυμος19/10/11 16:50

    poies katagelies kai moustakia kai soupa moupes. Mas grafeis thn apopsi sou kai apopsi exoun oloi. Gnomi exeis? irthes pote? se pire kaneis apo to auti? se apeilise na psoniseis apo kapou? to internet pouaei oti thes kai kala eipes kai esy kati tvra san anagnostis kai kala kai emeis to diavazoume to blog kai travame ta malia mas kai me alla themata. Ase mas re kompleksike. firmes eimaste kai h firma mas den einai podilatiki einai omadiki kai legetai fridey. den theleis den erxesai, theleis erxesai provlima sou, to idio mas kanei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Ανώνυμος19/10/11 17:32

    19/10/11 16:50 Ρε κουραμπιε μαλλον δεν καταλαβες τι σου ειπε ο ανθρωπος πιο πανω! Αν εχεις καταλαβει σας γραφει ολους στα @@του και οσοι ειστε του fridey και οσοι δεν ειστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. Ανώνυμος19/10/11 17:40

    EMENA ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ ΤΑ ΠΑΛΚΑΡΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥΣ! ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ!ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΕΣΕΟΥΑΡ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΑ..ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!! Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΕΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΚΩΛΟΥΘΩ ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΩ! ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΒΡΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ! ΜΗΝ ΖΗΤΑΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΙΣΧΥΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Ανώνυμος19/10/11 18:57

    ayti me tis prasines stoles pou kai sto dikh toys volta forane tis stoles den paizontai... kala re me stoles erxeste emeis forame ta rouxa mas kai auti nomizoun pos pame agona...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. Ανώνυμος19/10/11 19:14

    Ξεκολλατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Ανώνυμος19/10/11 19:22

    xaxaxaxxaaxa!exoun poli plaka! malista kapoies itan kai kaloftiagmenes pane sti volta gia na vroune gkomeno! xamos ginete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. Ανώνυμος19/10/11 19:59

    re fialarakia katastrefete ton politismo tou nhsiou ti sas koftei gamw ta magazia sas, den sas aresei-den symfoneite mhn pate dhl ti na kanoume twra? o antidrastikos ti thelei kai sfigetai toso? mia idea einai anaptikse thn o kathenas diaforetika kai kati tha vgei dhladh auth h katastash einai sovari? 100+ atoma pane kai alloi posoi se omades kai alloi posoi kanoun monoi tous kai alloi posoi den asxolountai tha vgei kati me auto? eleos dhladh ti na peis kai ti na skefteis me tis xazomares sas. ektos to Fridey exei kai deutera kai triti kai tetarti kai pempti kai savvato kai kyriaki epi 24 wrres epi 365. de lete tipota pou den exoume venzini tha pate sta venzinadika na poulate podilata h sta fanaria? ante re gamoto pia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. Ανώνυμος19/10/11 20:18

    einai tetarti.ta ksanaleme paraskeui. GEIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. Ανώνυμος19/10/11 20:28

    19/10/11 19:59 ρε φιλε ποιον πολιτισμο λες εσυ? δεν βλεπεις οτι ολοι ειστε απολιτιστοι?Εδω ο κοσμος καιγεται και η Ελλαδα βουλιαζει κι εσεις ρε κοπριτες πατε για ποδοληλατο? αλλα προβληματα δεν εχετε ρε μουλαρια? η ζωη εχει γινει ποδηλατο δεν φτανουν ουτε 3 δουλειες κι εσεις εχετε χρονο και για ποδηλατο? ουσττ ρε κοπροσκυλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. Ανώνυμος19/10/11 20:58

    @20:28

    Συμμεριζομαι την ανυσηχια σου για την κατασταση στην Ελλαδα.
    Δεν νομιζω οτι η αποχη μου απο την ποδηλασια, θα σωσει την κατασταση.
    Την επομενη φορα που θα παω βολτα, μολις ξεφυγω απο την κινηση της πολης, μολις τα ποδια μου εχουν βρει τον ρυθμο τους, και θα ειμαι στις σκεψεις μου, θα σκεφτω ποιος απο τους χαρακτηρισμους σου μου ταιριαζει καλυτερα.
    Ειμαι κοπριτης; Ειμαι μουλαρι; Ειμαι κοπροσκυλο;
    Αν καταληξω στο οτι ειμαι μουλαρι, θα το καταλαβεις, γιατι στο επομενο Fridey θα ερθω με σαμαρι, και θα ειμαι εκει παρ ολη την προσπαθεια να καταστραφη κατι ωραιο. Θα ειμαι απλα μουλαρωμενος. ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. Ανώνυμος19/10/11 21:48

    19/10/11 20:28 ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΦΙΛΟΣ!ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΑΣ ΜΑΡΑΝΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΕΙ! ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. Ανώνυμος19/10/11 23:52

    nai.enw esu ka8ws o kosmos kaigetai ka8esai kai krazeis tous allous anti na koitas ta moutra sou
    ;)
    what goes around comes around ....
    TA MEGALUTERA VODIA VGAZOUN KAI GLWSSA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. Ανώνυμος20/10/11 01:16

    o malakas synexizei na sxoliazei arnitika... poso malakas eisai mazi mou asxolisai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  196. Ανώνυμος20/10/11 06:48

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΜΑΘΑΜΕ ΠΙΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΒΟΛΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΑΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  197. Ανώνυμος20/10/11 11:31

    giati den ta grafeis mia fora kai epilegeis mia kefalaia kai mia peza? pote den exeis valei tonous kai xrhsimopoieis ta idia orthografika kai sta greekglish. Aurio einai i mera sou ti tapa tha fas den legetai xontre. palia se elega mpountala thymasai ston gyro palias polis ton martio pou arxises ta idia? ayrio einai deyteri tou klefti, thn triti kai farmakeri den tha se proeidopoihsw giati se eida ti malakas eisai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  198. Ανώνυμος20/10/11 12:15

    Κομπλεξικέ χοντρέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  199. Ανώνυμος20/10/11 12:49

    Κάνω το σχολιο αριθμό 200, άντε να τα χιλιάσουμε κομπλεξικοί ανύπαρκτοι ποδηλάτες και μη που λέτε ότι σας καταίβει στο κεφάλι. Ο κάθενας μπορεί να πάρει ποδήλατο από όπου θέλει όπως ισχύει για ότι αγοράζουμε γενικότερα και ο κάθε μαγαζόταρας μπορεί να προωθεί τα προιόντα του όπως του αρέσει. ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΖΩΑ. Η βόλτα της Παρασκευής ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.Ευχαριστώ Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *