ροή ειδήσεων

Φέρτε πίσω τα παιδιά μας...

Σπουδάζουμε, με έναν πλέον μισθό και αυτόν κουτσουρεμένο, 2 παιδιά εκτός Αθήνας σε δύο διαφορετικές πόλεις και θέλουμε και...
για τα δύο 1.600 ευρώ το μήνα. Βλέπεις τα οικονομικά μας δεδομένα αλλάζουν μέρα με τη μέρα και δεν συμβαδίζουν με τα σχολικά έτη ούτε και με τους σχεδιασμούς της Διαμαντοπούλου. Τώρα στα δύσκολα όλοι σφυράνε κλέφτικα. Κάποτε γεμάτοι χαρά εγκαινίαζαν σχολές στα πέρατα της Ελλάδας κάνοντας το καλό στους ντόπιους για να αρπάξουν τις ψήφους υποχρεώνοντας τους Αθηναίους να στέλνουν τα παιδιά τους πεσκέσι μαζί με τα λεφτά τους.

Οι ντόπιοι όμως έχουν και άλλα εισοδήματα όπως τουρισμό, ενοικιαζόμενα δωμάτια, αγροτικά, αλιεία, φτηνή ζωή, κτλ ενώ οι "πλούσιοι" Αθηναίοι μονάχα ένα ξερό μισθό άντε και κάνα νοίκι. Τώρα με την κρίση στέρεψε και ο μισθός και μείνανε πανί με πανί. Χιλιάδες καταστήματα και σπίτια κλειστά, επιχειρήσεις φαλιρισμένες, τεράστια ανεργία και όμως τα έξοδα για τα παιδιά που σπουδάζουν εκτός έδρας τρέχουν ασταμάτητα και κανείς δεν ενδιαφέρετε γι’ αυτά και τις οικογένειες που ζουν ένα δράμα.

Εμπρός κ. Διαμαντοπούλου και όλοι οι πρώην της Παιδείας πέστε κάτι, βρέστε μια λύση για το πρόβλημα που εσείς δημιουργήσατε. Πως γίνεται τέτοιο καιρό μια οικογένεια να διατηρεί 3 σπίτια, ένα στην Αθήνα και 2 στα πέρατα της Ελλάδας;

Πέντε εκατομμύρια Αθηναίοι και περίοικοι θέλετε να θρέψουν μέσω των παιδιών τους τη Ρόδο, την Κρήτη, την Κέρκυρα, την Μυτιλήνη και ένα σωρό άλλες πόλεις που διαθέτουν πολλές εναλλακτικές λύσεις βιοπορισμού; Την Αθήνα ποιος θα τη θρέψει οέ;

Για πέστε μας πόσοι ντόπιοι σπουδάζουν στη Μυτιλήνη και πόσοι Αθηναίοι; Πόσοι στη Ρόδο, πόσοι στην Κέρκυρα, πόσοι στην Κομοτηνή και πόσοι οπουδήποτε φτιάξατε απίθανες σχολές; Δεν ήταν πιο λογικό να έρθουν οι λίγοι Λήμνιοι ή οι Μυτιληνιοί στην Αθήνα, παρά οι πολύ περισσότεροι Αθηναίοι αλλά και οι διερχόμενοι από την Αθήνα, να πάνε εκεί σε ένα τόπο με ανύπαρκτες υποδομές, τσουχτερά ενοίκια και εκμετάλλευση στο φούλ;

Τόσα δημόσια και ολυμπιακά κτίρια είναι εγκαταλειμμένα στην Αθήνα και σεις ακόμα φτιάχνετε καινούργια στην επαρχία στέλνοντας τα παιδιά της πολυπληθέστερης πόλης της χώρα εξορία;

Γιατί σκοτώνετε κάθε μέρα παιδιά και γονείς με τόσα προβλήματα που τους φορτώσατε; Την κρίση τη βλέπατε και όμως δεν κάνατε τίποτα να περιορίσετε τα φαινόμενα αυτά.

Φτιάξτε λοιπόν εστίες και λέσχες ή υποχρεώστε τους ντόπιους να ρίξουν στο μισό τα νοίκια, τα εισιτήρια και τη διατροφή όπως εμάς μας κόψατε αντίστοιχα τους μισθούς μας.

Αλλιώς φέρτε γρήγορα τα παιδιά μας στα σπίτια μας στην Αθήνα στα ίδια ή σε παρεμφερή τμήματα γιατί η μακροχρόνια κρίση τελειωμό δεν έχει.

Λίγο ακόμα και θα φαγωθούμε μεταξύ μας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

tromaktiko.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος25/11/11 18:57

    Η Ρόδος , η Κέρκυρα και η Κρήτη δεν περιμένουν να ζήσουν από λεφτά σας Αθηναίοι , αντίθετα με τα λεφτά που φέρνουν αυτές οι περιοχές λόγω τουρισμού γίνονται όλα τα μεγάλα έργα στην Αθήνα για να ζείτε εσείς εκεί καλύτερα.Αυτές οι περιοχές είναι η αγελάδα που χρόνια τώρα αρμέγει το Αθηνοκεντρικό κράτος,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος25/11/11 19:02

    Σωστά τα λέει ο 18.57 .Στην Ρόδο όλες και όλες τρεις σχολές έχουμε , τι να πουν οι Ροδίτες γονείς που στέλνουν χιλιάδες παιδιά να σπουδάσουν στην ζούγκλα της Αθήνας ? Οσο για τα τσουχτερά ενοίκια ας πάνε να δουν και μια αξιοπρεπή γκαρσονιέρα στην Αθήνα πόσο ενοικιάζεται και μετά να μιλάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος25/11/11 20:26

    Να ειμαστε ειλικρινείς καλλίτερα.

    Ολο το πλέγμα των ανωτέρων και ανωτάτων σχολών ειναι να δουλεύουν οι τοπικές κοινωνίες και τίποτε άλλο.

    Σχολές με το ποιό ευφάνταστο αντικείμενο σπουδών εχουν ξεφυτρώσει ανά την επικράτεια.

    Σχολές που έγιναν μόνο και μόνο, για να δουλεύουν τα σουφλατζίδικα , οι καφετέριες και να νοικιάζονται οι γκαρσονιέρες.

    Αυτή ειναι η οικονομική δραστηριότητα και ανάπτυξη στην ηπειρωτική Ελλάδα σήμερα, μιας και δεν παράγουμε πλέον τίποτε άλλο, πέραν του σε κατα τόπους, του εποχιακού τουριστικού προιόντος παροχής υπηρεσιών σε αυτό.

    Το βλέπουν και το ξέρουν το κάθε πρόβλημα οι εκάστοτε υπουργοί τόσο του Παιδείας οσο και του Αμύνης.

    Αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτε γιατί θα υπάρξουν ..... τοπικοί ξεσηκωμοί στις περιοχές οπου ζούνε απο τον στρατό και τους φοιτητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος25/11/11 20:40

    @ 20:26

    Έχεις δίκιο φίλε μου. Τι προτείνεις όμως;

    Προτείνεις να κλείσουν όλες οι σχολές και να πάνε στην Αθήνα ή στις μεγάλες πόλεις;
    Εγώ αυτό δεν το θεωρώ σωστό.

    Μήπως, λοιπόν να ανοίγουμε σχολές και να έχουμε φοιτητές άστεγους και νηστικούς;
    (για να μην κερδίζουν οι κακοί, ενοικιαστές, σουβλατζήδες και άλλοι κερδοσκόποι.... )
    Έχει γίνει προσπάθεια να στεγάζονται δωρεάν σε εστίες
    και να τρώνε στις λέσχες.
    Γίνεται, όπως όπως γιατί είναι δύσκολο και θέλει πολλά χρήματα.



    Αν προτείνεις αναβαθμίσουμε τα πανεπιστήμια της περιφέρειας
    ναι, εδώ συμφωνώ.
    Αλλά αυτό δεν είναι μόνο θέμα των περιφερειακών πανεπιστημίων...
    παίζονται πολλά εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος25/11/11 21:08

    @ 25/11/11 20:40

    Τα πανεπιστήμια τα εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης δεν βρίσκονται σε άσχημη εκπαιδευτική πορεία.
    Αντίστοιχα πολλές σχολές απο αυτά, έχουν να δείξουν αξιόλογο επιστημονικό έργο και πολλές απο αυτές, καλλίτερο και απο αυτών των Αθηνών Θεσσαλονίκης.

    Το πρόβλημα σήμερα χωρίς να εξαιρώ και τα πανεπιστήμια, ειναι κυρίως τα ΤΕΙ, ΙΕΚ, ΚΕΚ και σχολές μαθητείας κλπ, ανα την επικράτεια, που υπάρχουν μόνο και μόνο τα περισσότερα για να δουλεύει η ντόπια οικονομία, που το μόνο που παράγουν ειναι απόφοιτους με ενα χαρτι στο χέρι.

    Που αυτοί λόγω υπερπληθώρας αποφοίτων και ελλειψης αντίστοιχου αριθμού θέσεων εργασίας, η μή υπαρξης αντίστοιχου αντικειμένου εργασίας στην Ελλάδα, καταλήγουν αυτά τα παιδιά χωρίς καμμιά επαγγελματική προοπτική η οποιας άλλης αποκατάστασης.

    Αυτό ειναι και το ποιό οδυνηρό απ΄ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος25/11/11 21:34

    @ 25/11/11 21:08

    Συμφωνώ και σ' αυτό.
    Όμως πάλι νομίζω ότι το θέμα είναι
    πώς να αναβαθμίσουμε όλες αυτές τις σχολές μαθητείας
    καθώς και να καθιερωθεί ένα αξιόπιστο σύστημα αξιολόγησης να δούμε τι γίνεται και τι διδάσκεται σ΄αυτές
    Όχι να τις κλείσουμε,
    ούτε να τις μεταφέρουμε όλες στις μεγάλες πόλεις

    Τώρα για άλλες περιοχές της Ελλάδας
    δε μπορώ να πω με σιγουριά.
    Αλλά ειδικά στη Ρόδο,
    δε νομίζω ότι η οικονομία στηρίζεται τόσο
    σε φοιτητές από ΙΕΚ
    που έρχονται από Αθήνα να σπουδάσουν εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος25/11/11 22:47

    @ 25/11/11 21:34

    Δεν έγραψα οτι η Ρόδος στηρίζεται οικονομικά σε φοιτητές .
    Μίλησα για το γενικό πανελλαδικό πρόβλημα, οτι υπάρχουν ενα σωρό σχολές σε ολες τις βαθμίδες εκπαιδεύσεως που δεν προσφέρουν τίποτα σήμερα στην αγορά εργασίας παρά μόνο άνεργους με πτυχία.

    Και το οδυνηρό άνεργοι με πτυχία και με καταξοδευμένους η καλλίτερα και καταχρεωμένους γονείς.

    Και άν ο σκοπός ζωής ειναι το πτυχίο στα νέα παιδιά η στην αντίληψη των γονιών , τουλάχιστον αυτός ο κάθε νέος, ας σπουδάζει κοντα στο σπίτι του για να γλυτώνει η κάθε οικογένεια το οικονομικό πατατράκ της.

    Και αυτό γίνεται οι σχολές να βρίσκονται αναλογικά με τα πληθυσμιακά κριτίρια , και οχι στα ποιό απίθανα μέρη της Ελλάδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος26/11/11 00:47

    ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΙΣΤΕ ΜΑΛ@ΚΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΠΙΘΑΝΟ ΑΘΗΝΑΙΟ!!
    ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΑΝ Η ΡΟΔΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΚΛΑΙΓΑΜΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ!
    ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ!!!!
    ΕΑΝ ΤΑ ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΝ ΕΣΤΩ ΤΟ 1/3 ΕΔΩ ΤΟΤΕ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ!!!!!
    ΜΑΣ ΑΠΟΖΥΜΑΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΥΡΙ ΤΗΣ ΣΟΜΠΑΣ!
    ΦΤΑΝΕΙ ΩΣ ΕΔΩ!!!!
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
    ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
    ΚΡΗΤΗ-ΡΟΔΟΣ-ΚΥΠΡΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος26/11/11 08:11

    @ 25/11/11 22:47

    Εγώ πάλι νομίζω ότι αυτά τα πληθυσμιακά κριτήρια
    με τον ένα ή τον άλλο τρόπο
    υπάρχουν.
    Στην Αθήνα και στις μεγάλες πόλεις
    υπάρχουν περισσότερες τέτοιες σχολές
    σε σχέση με την περιφέρεια.

    Όσον αφορά τη σύνδεση πτυχίου αγοράς εργασίας,
    αυτό είναι ένα πολύπλοκο θέμα.
    Δεν ισχύει πια το
    "παίρνω πτυχίο και αμέσως
    βρίσκω δουλειά πάνω σ' αυτό που σπούδαζα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος26/11/11 14:21

    @ 26/11/11 00:47

    Αντί απάντησης , σου αξίζει ενα, απαλάσσεσαι λόγω χαμηλού ΙQ.
    Επίσης ανοιξε και τα μάτια σου και διάβασε αυτό που έγραψα.
    Στο ξαναγράφω ειδικά για σεναν μπάς και το δείς τώρα.
    ///..... Δεν έγραψα οτι η Ρόδος στηρίζεται οικονομικά σε φοιτητές . ......//


    Αυτό απο αυτόν που ονομάζεις απίθανο Αθηναίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος26/11/11 15:40

    ΜΑΘΕΤΕ ΡΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ. ΓΡΑΦΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ Η ΡΟΔΟΣ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ; ΟΥΤΕΝ ΚΑΝ ΤΟ ΥΠΟΝΟΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος23/12/11 15:26

    εγω παντως που ζω στη Ροδο απο το 2003 ακουω συνεχεια , απο ιδιοκτητες, οτι λογω μειωσης του τουρισμου, πλεον οι ντοπιοι περιμενουν να βγαλουν απο τους φοιτητες και τους στρατιωτικους.
    Η αληθεια ειναι πως οι φοιτητες και οι στρατιωτικοι συντηρουν τον χειμωνα (Οκτωβριο με Απριλιο) το νησι, το καλοκαιρι (Ιουνιο με Αυγουστο) φευγουν οι φοιτητες , ερχονται οι τουριστες, και ξανα το ιδιο τον χειμωνα. Επειδη εχω αρκετους γνωστους ιδιοκτητες ακινητων μου λενε πως ειναι προτιμοτερο να εχουν ενοικιαστες μονιμους (φοιτητες κ' στρατιωτικους) παρα να κυνηγανε τους τουριστες καθε βδομαδα για να βαλουν κανενα πελατη στα ενοικιαζομενα τους. Γι αυτο και αναβαθμισαν ολοι τα δωματια τους και τα σπιτια τους ωστε να ειναι κατοικησιμα ολο τον χρονο (εβαλαν θερμανση, ηλεκτρικες συσκευες, επιπλα, ιντερνετ κλπ).
    Με αυτο το "συστημα" σπουδων συντηρουνται πολλοι κλαδοι παντως, αεροπλανα, καραβια, τρενα, μεταφορες , μετακομισεις, καταστηματα ηλεκτρικων, επιπλων, ειδων σπιτιου, εστιατορια, κλπ. Εκτος αυτου γινεται αποκεντρωση απο την Αθηνα, το οποιο ειναι καλο, γνωριζω συμμαθητες μου οι οποιοι σπουδασαν σε επαρχια και παρεμειναν εκει για να ζησουν αντι να γυρισουν στην Αθηνα.
    Επισης το "φευγω να σπουδασω" συμβαλλει θετικα στην διαμορφωση της προσωπικοτητας του καθε παιδιου διοτι μαθαινει πλεον να αυτοσυντηρειται. Το κακο ειναι οτι ειναι ευαλωτο σε κακες επιρροες (ναρκωτικα κλπ) αλλα αυτο εξαρταται και απο τις βασεις που εχει παρει απο το σπιτι.
    Παντως τα παιδια του κυριου εξ Αθηνων θα μπορουσαν να εχουν επιλεξει μονο σχολες Αθηνας αν ειναι τοσο σοβαρο το οικονομικο θεμα.
    Δεν πιστευω πως ειναι εφικτο να ειναι ολες οι σχολες στην Αθηνα. Ισως ομως να ειναι πιο εφικτο να επιλεγουν τα παιδια σχολες της πολης τους για να σπουδασουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *