Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

  ροή ειδήσεων

27 λόγοι που είμαι περήφανος που δεν είμαι Γερμανός!

Είμαστε περήφανοι που δεν είμαστε Γερμανοί, γιατί…

1) Πίνω νερό όταν διψάω και μπύρα όποτε θέλω, διότι το νερό εμφιαλωμένο ή βρύσης δεν είναι ούτε στυφό, ούτε άνοστο, ούτε πανάκριβο.
2) Με χοντρές, αθλητικές, λευκές κάλτσες φορώ αθλητικά παπούτσια και όχι σανδάλια.
3) Δε μου χρειάστηκε ποτέ να στήσω μνημείο – υπόλειμμα κανενός τείχους αίσχους για να μου θυμίζει κατάπτυστη διχοτόμηση του έθνους μου, φοβούμενος πιθανή επανάληψη στο μέλλον.
4) Έχω θετική σκέψη, αισιοδοξία, ελπίδα και πίστη και χωρίς να καταναλώσω απίστευτες ποσότητες αλκοόλ.
5) Δεν πιστεύω σε φυλετικές ή άλλες ανωτερότητες, αλλά στο σεβασμό της αξίας και στην προστασία κάθε ανθρώπου.
6) Δεν προκάλεσα δύο δηλωμένους, κι έναν τρίτο υποβόσκοντα, παγκόσμιους πολέμους.
7) Δεν αιματοκύλησα την ανθρωπότητα, δε σκότωσα αμάχους, δεν κατεδίωξα φυλές ή άλλα έθνη, δεν έστησα στρατόπεδα συγκέντρωσης, δεν υπέταξα λαούς, δε ρήμαξα χώρες.
8) Για την παρασκευή σαπουνιού περιορίζομαι στη χρήση ελληνικού ελαιολάδου.
9) Δε χρωστάω πολεμικές αποζημιώσεις και κατοχικά δάνεια.
10) Δεν σφετερίστηκα ξένους πολιτισμούς κι αρχιτεκτονικές τεχνοτροπίες (γιατί διέθετα δικούς μου), δεν κατέκλεψα αρχαιότητες, δεν υφάρπαξα αγάλματα και θησαυρούς.
11) Δεν είμαι απόγονος του Αδόλφου Χίτλερ.
12) Κάνω την αυτοκριτική μου. Αργά, ανώφελα, άκαιρα ίσως. Έχω κάνει λάθη, πολλά και μοιραία, πλην όμως τ’ αναγνωρίζω και πολεμάω. Όπλα δεν καταθέτω, άλλωστε, δεν το έκανα ποτέ (θα το θυμάσαι άσπονδε φίλε Γερμανέ, όταν γύρευες να με λιώσεις με τη μπότα της βέρμαχτ…). Κριτής των πάντων, διαιτητής και νταβατζής δε χρήζομαι. Δε μου ταιριάζει ο ρόλος ούτε του δοσίλογου, ούτε του χαφιέ.
13) Χαμογελώ και στη χαρά και στην απόγνωση. Ξέρω, σε προβληματίζει, άσπονδε φίλε Γερμανέ, αλλά τι τα γυρεύεις… Είναι στο DNA μου το γέλιο, δουλειά δική μου!
14) Επάνδρωσα τις βιομηχανίες της Γερμανίας με φιλεργατικούς, φιλότιμους, φιλήσυχους Έλληνες μετανάστες (γκασταρμπάιτερ), κρατώντας τους τεμπέληδες, ανεπρόκοπους κι άχρηστους στη χώρα μου.
15) Διέδωσα σε όλους την αξιοπιστία των Siemens συσκευών γερμανικής κατασκευής και χρεώθηκα το σκάνδαλο του χρηματισμού, της μίζας και της δωροδοκίας, αφού έκανα γαργάρα την ευθύνη του Γερμανού που δωροδόκησε. Η ενοχή βαραίνει μόνον εκείνον που δωροδοκεί; Μάλλον…
16) Χαίρομαι και τον ήλιο και τη θάλασσα της Μεσογείου… Κλισέ, αλλά αληθές. Κι έχω μια μικρή υποψία ότι σ’ ενοχλεί, άσπονδε φίλε Γερμανέ…
17) Στην ταβέρνα κερνάμε (άγνωστη έννοια)…. Ποτέ ρεφενέ, ποτέ ο καθένας τα δικά του, ποτέ κομπιουτεράκι – γερμανικό σύστημα, όπως είθισται να λέμε εμείς οι ταπεινοί οφειλέτες σου.
18) Δανείζομαι, δεν αντιλέγω. Πληρώνω ακόμη τις πληγές παλιών και πρόσφατων κατακτητών που θώπευαν στο λίκνο τους οι χώρες οι δήθεν προοδευμένες κι αξιοζήλευτες, με μηχανισμούς, συστήματα, προγράμματα σαν τη δική σου.
19) Δε σκύβω το κεφάλι, κι είναι κουσούρι μου. Θα βόλευε καλύτερα να προσαρμοζόμουν στο Μταχάου ή το Άουσβιτς… Τι σου θύμισα τώρα;;;
20) Το γλωσσικό μου ιδίωμα μου επιτρέπει να προφέρω οποιαδήποτε ομιλούμενη γλώσσα χωρίς να αντηχεί διαταγή, επιβολή ή κακόηχη προφορά.
21) Δεν επέλεξα την Αγγέλα. Μου την επέβαλαν. Μα τι φάτσα; Προτιμώ τα playmobil…
22) Δεν αποδίδω στους άλλους, και δη στους Έλληνες, τις ευθύνες για όλα τα δεινά από γεννήσεως κόσμου.
23) Δε συνοδεύω όλα τα πιάτα μου με βραστό λάχανο, βραστές πατάτες και λουκάνικο…Έλεος, λίγη φαντασία δε βλάπτει…
24) Διαθέτω ανοιχτά καταστήματα γιορτινές ημέρες, αν και τεμπέλης, για να προσφέρω καφέ ή φαγητό…
25) Γιορτάζω κι άλλες μέρες πλην Χριστουγέννων, σε πείσμα των καιρών, της κατοχής, της ύφεσης και της εξαθλίωσης.
26) Υποθάλπω πρώτα τους συνανθρώπους μου και στη συνέχεια τα ζώα.
27) Έχω οικογένεια σφιχτή γροθιά. Ενοίκιο δεν πληρώνω στους γονείς μου, παρότι ζω μαζί τους, κι ας ενηλικιώθηκα προ πολλού. (Φρόντισαν άλλοι να μην μπορώ να ζήσω μόνος).
Ένα παράπονο έχω μόνο:
Συναίσθηση δεν έχω της αξίας μου, της ιστορίας, της δύναμής μου, των δυνατοτήτων, των αξιώσεων, της μεγαλοσύνης μου. Κι εδώ είναι που δεν έχεις φταίξει μόνον εσύ, άσπονδε φίλε Γερμανέ… Έφταιξαν άλλοι, μαζί ή πριν από σένα…. Ο τελευταίος λόγος, όμως, είναι δικός μου, δεν αργεί κι είναι προς όλους σας…
24ωρο: 27 λόγοι που είμαι περήφανος που δεν είμαι γερμανός!
prionokordela.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος21/12/11 19:10

    ΣΕ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ,ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΚΕΡΝΑΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟ ΠΟΛΥ,ΤΟ ΟΤΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΤΙΣ ΚΛΕΨΙΕΣ ΣΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ?>??? ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΛΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/12/11 20:19

    Τράβα και το καζανάκι τώρα εσύ Ελληνάρα εσύ που το εγραψες το παραπάνω.
    Και κάνε μια γαργάρα τώρα, μιας και εισαι αξιος μόνο για νταχτιρντί, και να ζητιανεύεις απο δαύτους να σου δώσουν το κατιτις για να ζήσεις πλέον.

    Και κλείνω με μια παραβολή του Αισώπου απο τους μύθους του.

    "" Οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια"
    η σε Αττική διάλεκτο.
    "Ομφακες ησείν".

    Διάλεξε και πάρε περήφανε Ελληναρά μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος21/12/11 20:40

    εσυ που εκανες την αναρτηση, μην πας στην γερμανια θα απογοητευτεις και θα ντραπεις για τις μ.... που εγραψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος21/12/11 21:05

    'Ατιμο το αγγούρι....άλοι το τρώνε και δροσίζονται και άλλοι το τρώνε και ζορίζονται...χεχεχε και δεν εννοω φυσικά τον συγγραφέα του άρθου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος21/12/11 21:38

    Σωστος ο 21.05! Προφανως τα 2 πρωτα σχολια θα ζουν καπου αλλου...Αρα για καλομαθημενα κολπαιδια που τους στελνουν λεφτα οι γονεις τους και τους λενε οτι σπουδαζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος22/12/11 00:05

    @ 21/12/11 21:38

    Tρέμεις και να αντικρίσεις ακόμα και την αλήθεια κολοπαιδαρά.
    Δεν αρκείσαι τουλάχιστον να παρηγοριέσαι με ενα "ομφακες ησείν".

    Βολέψου σε αυτά που σου εμαθαν το να νομίζεις κακομοίρη μου, οτι εισαι το κέντρο του κόσμου, το οτι οι αλλοι οι Βόρειοι ωφείλουν να υποκλίνονται στην ανωτερότητα των Ελληναράδων και ειδικά σαν του ελόγου σου.

    Να μην κάνουν τίποτε οι σαν του λόγου σου παρά μόνο για ζήτω και για νταχτιρντί και να ζητάνε και τα ρέστα και απο επάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος22/12/11 00:37

    Άσχετο,,,από περιέργεια φίλε μου..εσύ ναι ναι εσύ με το "ομφακες ησείν"...μια ερώτηση αν μου επιτρέπεις...
    Η καταγωγή σου είναι Έλληνας η Γερμανός??Αν είσαι Έλληνας έχεις πάει ποτέ στη Γερμανια???
    αααα και οι έξυπνοι άνθρωποι απαντούν με επιχειρήματα και όχι άναδρα με βωμολοχείες...αν είσαι μάγγας απάντησε και στα 27 με επιχειρήματα...αν και το παλικάρι κανει πολύ σωστά και την αυτοκριτική του στο τέλος....
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος22/12/11 01:08

    @ 22/12/11 00:37

    Ειμαι Ελληνας 100% στην ψυχή και στην συνείδηση.

    Εχω πάει πολλές φορές στην Γερμανία και σε άλλες βορειες χώρες, οχι σαν τουρίστας αλλά για δουλειές.

    Βωμολοχίες δεν τις εξέφρασα εγώ αλλα απάντησα στην ιδια γλώσσα που καταλαβαίνει αυτός που με χαρακτήρισε,

    Εκτός αν λές βωμολοχία την φράση "Τράβηξε το καζανάκι".
    Εστω λίγο υπερβολική εκφραση.

    Δεν συγχαίρω ουτε επαινώ τους Γερμανούς για αυτά που ακούστηκαν οτι έκαναν στον Β΄παγκόσμιο πολεμο.

    Κρατάω και μία πισινη σε ολα αυτά γνωρίζοντας το" Ουαί της ηττημένοις".
    Εγκληματα πολέμου και μάλιστα φρικτά μέσα στην φρίκη ενος πολέμου εγιναν ενθεν και εκείθεν των μαχόμενων.
    Και ουδείς συγχωρείται.

    Δεν μπορώ ομως στο σήμερα να δικαιολογήσω κάποιον που για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητά του και τα αδιέξοδα που τον περιβάλλουν ,αντί να ψάχνει να βρει που εκανε και κάνει τα λάθη του και να προσπαθήσει να τα διορθώσει, βγαίνει και κατηγορεί εναν αλλο λαό οτι αυτός ο λαός και ο τρόπος ζωής του,ειναι η αιτία των στραβών και ανάποδων στην ζωή του.

    Αυτό εκανε αυτός που εβαλε την ανάρτηση εδώ σήμερα, που αντί να πετύχει κάτι βγαίνει ως κατήγορος και λέει αυτό που ειπε η αλεπου στον μύθο του Αισώπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος22/12/11 02:36

    όλη η Ευρώπη στα σκατά...δεν διαφέρουν πολύ τα προβλήματα της μίας χώρας με την άλλη.
    Ανεργία παντού-φόροι-ακόμα και η Γερμανία πρέπει να βρει λύση για τις μελλοντικές συντάξεις.
    Η Ευρώπη απέτυχε μαζί με το ευρώ.Η Αμερική και το δολάριο τους κρέμονται από μια κλωστή.
    Φυσιολογικό είναι λοιπόν και η Ελλάδα να έχει τα μαύρα της χάλια,μην τρελαθούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος22/12/11 10:35

    Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας! Ρε 01:08 με τον Αρτέμη Μάτσα καμιά συγγένεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος22/12/11 11:09

    Εγώ ξέρω πως οι Γερμανίδες είναι αυτές που έρχονται στην Ελλάδα για να φάνε το καυλί μας. Έχετε δει καμιά Ελληνίδα να πάει στην Γερμανία για να περάσει καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος22/12/11 12:23

    ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΕΧς ΝΑ Πς ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΒΟΡΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΚΛΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΤΙΟΥΣ!ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΟΡΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΣΙΧΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΜΕ Η ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΙ!ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΠΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ???ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΦΟΥ ΑΝ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΛΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΟΡΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΙΘΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΥΟΙ!!!!ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ, ΝΑΙ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΩ...ΤΙ ΟΜΩΣ?ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΑΝΕΙΖΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΕΝΔΥΣΩ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ ΕΓΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΩΡΑΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΕΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΙΝΕΙΤΕ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥΣ,ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΙΡΙΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΚΩΝ!!!!!!ΚΥΡΙΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ ΜΑΣ ΟΤΙ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΥΣΙΧΙΑ ΜΑΣ!ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΟΠΑΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΘΕΜΑ!ΝΤΑΒΑΤΖΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος22/12/11 13:23

    Μακαρι να ειχαμε εστω και τη μιση απο την οργανωση τους η το συστημα τους.Α,ρε ελληναρες μου ποτε θα ξυπνησετε ηθελα να ξερω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος22/12/11 17:59

    Ο κόσμος παρέρχεται καθώς και η επιθυμία του, αλλά αυτός που κάνει το θέλημα του Θεού παραμένει για πάντα. (1η επιστολή του Ιωάννη κεφ. 2 εδάφιο 17)

    Ούτε εγω, ούτε εσυ, ούτε όλοι αυτοί που έχουν την εξουσία που τους αναλογεί, μπορούν να λύσουν το άλυτο... Διότι είναι γραμμένο ..

    "..δεν ανήκει στο χωματένιο άνθρωπο η οδός του. Στον άνθρωπο που περπατάει δεν ανήκει το να κατευθύνει το βήμα του." (προφήτης Ιερεμίας κεφ 10 εδάφιο 23)
    "...ο άνθρωπος εξουσιάζει τον άνθρωπο προς βλάβη του." (Εκκλησιαστης κεφ 8 εδάφιο 9)

    Υπομονή χρειάζεται ... Και ο Αρμαγεδωνας θα έρθει... Και η Γη θα ξανα γίνει παράδεισος... Και τα πράγματα θα πανε καλα για αυτούς που κάνουν το θέλημα του θεού και εμπιστεύονται σε αυτόν και μόνο.

    ...αφού έδω αναφέρονται απόψεις, είπα να πω και εγω τη δική μου...

    Peace....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος22/12/11 20:08

    @22/12/11 10:35

    Βγάλε "" Ρε "" την τσίμπλα απο τα μάτια σου, βγές να σε κτυπήσει λίγο ο αέρας, και μετά διάβασε ξανά με καθαρό μυαλό τι έγραψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος22/12/11 21:28

    φίλε μαζί σου είμαι..σχόλιο 21/12/11 21:05...
    ααααα και κάτι για τους ΄΄Έλληνες΄΄

    http://www.youtube.com/watch?v=A82kt4E6gwA&feature=youtu.be

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος23/12/11 13:45

    ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΩΡΓΑΝΟΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΤΙΔΙΠΟΤΕ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΤΟΓΟΝΟΙ!!!!!ΑΣΕ ΡΕ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!ΕΥΘΥΝΟΦΟΒΟΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΕ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ!ΟΣΟΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ!!!ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΨΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΜΕ ΝΑ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΟΥΣΑΝ ΕΝΩ ΕΔΩ ΟΙ ΠΡΟΓΩΝΟΙ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΑΝΑ ΔΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΟΙ ΚΟΛΟΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ!ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΑΤΑΣΤΑΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΨΥΧΗ ΑΔΙΑΠΕΡΑΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΑΜΑΩ ΚΑΟΙΟΥΣ ΚΑΠΟΙΥΣ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ!ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΤΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΝΑ ΓΥΡΗΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΓΑΜΗΣΙΑ ΕΡΙΞΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ!!!!!!ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΛΙ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΤΗΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ!ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΙΖΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩ ΣΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΖΟΥΣΑΝ ΑΛΛΟΥ!ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΗΤΑΝ ΣΕ ΕΞΟΡΙΑ,ΗΜΑΡΤΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΔΕΡΦΕΣ!!!!ΡΕΕΕΕ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΙΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ!!!!!!!!!!ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ !ΣΕ ΚΡΑΤΟΙ ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ!ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΟΥ ΜΑΟΥ ΡΕ!!!!!ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΟΥ ΜΑΟΥ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΥ ΜΑΣ!ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΝΑΣΤΡΩΣΕΙ!ΡΕ ΟΥΣΤ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΟΥΣΤ ΡΕ!ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ ΕΛΕΙΝΟΙ!ΡΕ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΛΑΚΩΣΕΙ!!!!ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΡΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΝΑΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΙΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑ ΛΕΞΙΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΡΕ ΗΛΙΘΙΟΙ!!!!ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΡΕ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΛΟΤΙΜΟ,ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΟΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΟΥ ΜΑΟΥ!!!ΡΕ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΗΜΑΣΤΑΝ 400 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΣΚΛΑΒΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙΣΤΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ????ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΔΟΝ 2 ΑΙΩΝΕΣ ΜΕ ΤΟΣΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ!!!!ΕΛΛΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΠΛΗΓΟΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος23/12/11 20:28

    @ 23/12/11 13:45

    Για κοιταξε λιγάκι τις ημερομηνίες λήξεως στα ηρεμιστικά και οτι άλλα φάρμακα σου δίνουν να πίνεις.

    Δείξε και το παραλλήλημά σου που μας εγραψες στον γιατρό σου.
    Μπορεί να χρειαστεί καποια τροποποίηση στα φάρμακά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *