Ήδη μέχρι τις 20 Δεκέμβρη 250.000 είχαν καταθέσει τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους ενώ αναμένεται να φτάσει ή και να ξεπεράσει τις 300.000 έως τις 10 Γενάρη όπου και λήγει η προθεσμία...
Φυσικά το Υπουργείο Οικονομικών και ο φωστήρας Μπένι για άλλη μια φορά έπεσαν έξω στα προσδοκώμενα έσοδα ...
αφού δεν πιστεύαν σε καμμία περίπτωση οτι τόσο πολύς κόσμος θα παρέδιδε τις πινακίδες του.
Αυτά γίνονται όταν έχεις υπερφορολογήσει οτιδήποτε κινείται με τα τέλη, τις βενζίνες μαζί με τα δεκάδες άλλα έξοδα που θέλει ενα αμάξι.
Αυτά γίνονται όταν οι 300 που κυβερνούν έχουν απο 10 ακίνητα (μέσο όρο) ο καθένας και δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε καταθέσεις χωρίς να καταλαβαίνουν πόσο δύσκολα τα φέρνει βόλτα η πλειοψηφεία του κόσμου.
Φυσικά το Υπουργείο Οικονομικών και ο φωστήρας Μπένι για άλλη μια φορά έπεσαν έξω στα προσδοκώμενα έσοδα ...
αφού δεν πιστεύαν σε καμμία περίπτωση οτι τόσο πολύς κόσμος θα παρέδιδε τις πινακίδες του.
Αυτά γίνονται όταν έχεις υπερφορολογήσει οτιδήποτε κινείται με τα τέλη, τις βενζίνες μαζί με τα δεκάδες άλλα έξοδα που θέλει ενα αμάξι.
Αυτά γίνονται όταν οι 300 που κυβερνούν έχουν απο 10 ακίνητα (μέσο όρο) ο καθένας και δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε καταθέσεις χωρίς να καταλαβαίνουν πόσο δύσκολα τα φέρνει βόλτα η πλειοψηφεία του κόσμου.
Στην βόρεια Ελλάδα τα περισσότερα απο αυτά βάζουν μετα Βουλγάρικες πινακίδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίνουν εικονικά τα αυτοκίνητά τους στην Βουλγαρία σε κάποια εταιρεία ως πωλούμενα, και κατόπιν με κάποια κολπα grosso,
τα κυκλοφορούν νόμιμα ως μακροχρόνιοι ενοικιαστές απο εταιρεία Leasing εδρεύουσα σε χώρα της Ευρωπαικής ενωσης.
..... συνεχίζω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό γίνεται αντιληπτό τωρα τον χειμώνα με τους πολλους Ελληνες που πάνε στα χιονοδρομικά κέντρα του Μπράνσκο.
Εκεί πλησιάζουν στην ψύχρα τους Ελληνες οδηγούς των μεγάλων και ακριβών αυτοκινήτων και κάνουν την πρόταση τους για Βουλγάρικες πινακίδες.
Ειτε με την παραπάνω εικονική αγορά και leasing, ειτε με δημιουργία μιας εταιρείας στην Βουλγαρία με το μόνο περιουσιακό στοιχείο μια γραμματοθυρίδα και το αυτοκίνητο.