ροή ειδήσεων

"IF": Ζωντανή ηχογράφηση (βίντεο)

«To "IF", δίχως να είναι από τα πλέον προβεβλημένα τραγούδια των Pink Floyd με την απλότητα και την σπαρακτική του αλήθεια με έχει κατακτήσει εδώ και χρόνια. Όταν παρουσιάσαμε στη Ρόδο...
το τελευταίο βιβλίο του Νικόδημου, το ερμήνευσα ζωντανά - στους πολλούς φίλους εκείνης της βραδιάς. Το ηχογράφησε ο Κώστας Φουντουλάκης και κατόπιν το επεξεργάστηκα ηχητικά στα στοιχειώδη. Με τον Αυγουστίνο το αποδίδουμε για πρώτη φορά από κοινού στα ελληνικά. Πολύτιμη ήταν η βοήθεια της Αναστασίας. «Κόσμος» δηλαδή «στη δούλεψη του» - αν συνυπολογιστεί και ο Στέλιος στην οπτικοποίηση. Ελπίζω να σας μιλήσει...»
Π. Δ.


«IF»
Στίχοι – μουσική: Roger Waters
Διασκευή – ερμηνεία: Πάνος Δρακόπουλος.
Ζωντανή ηχογράφηση: Βιβλιοπωλείο ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ
23 Μαρτίου 2011
Ηχοληψία: Κώστας Φουντουλάκης
Επεξεργασία ήχου-Mastering-Παραγωγή: Πάνος Δρακόπουλος Βίντεο: Στέλιος Σκαραβαίος


"IF"
Μουσική: Roger Waters
(Pink Floyd, Atom Heart Mother, 1970)

Αν ήμουνα ένας κύκνος,
θα είχα πετάξει μακριά

Αν ήμουν ένα τρένο,
θα είχα φτάσει αργά

Κι αν ήμουν άνθρωπος καλός,
θα σου μιλούσα πιο συχνά
από ότι σου μιλώ.

Αν ήτανε να κοιμηθώ,
μπορεί να ονειρευόμουν

Αν ήτανε να φοβηθώ,
μπορεί και να κρυβόμουν

Κι αν χάσω τα λογικά μου,
παρακαλώ σε,
μη μου γεμίσεις το κεφάλι
με τα δικά σου τα μυαλά

Αν ήμουν το φεγγάρι,
θα φώτιζα ψυχρά

Κι αν ήμουνα κανόνας,
θα λύγιζα στρεβλά

Κι αν ήμουν άνθρωπος καλός,
θα καταλάβαινα πού οι φίλοι έχουν ανάγκη από χώρο

Αν ήμουνα ένας κύκνος,
θα είχα πετάξει μακριά

Αν ήμουν ένα τρένο,
θα είχα φτάσει αργά

Κι αν ήμουν άνθρωπος καλός,
θα σου μιλούσα πιο συχνά
από ότι σου μιλώ.

Απόδοση στα ελληνικά:
Αυγουστίνος Τσιριμώκος- Πάνος Δρακόπουλος


Ελεύθερη θέαση-ακρόαση στο You Tube:

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *