ροή ειδήσεων

170 εκατομμύρια φθηνότερα πούλησε το δημόσιο τα αεροπλάνα της Ολυμπιακής

Μόλις 31 εκατ. ευρώ θα εισπράξει το υπουργείο Οικονομικών από τα Airbus της πρώην Ολυμπιακής....

καθώς η αξία τους έφτασε στο ναδίρ επειδή έμειναν στο... πάρκινγκ για τέσσερα σχεδόν χρόνια.

Έτσι τα αεροσκάφη που αγοράστηκαν 200 εκατομμύρια θα πωληθούν στην εταιρεία 31 εκατομμύρια ενώ η αρχική αποτίμηση ήταν στα 180 εκατομμύρια!
Η συμφωνία μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της εταιρείας Apollo Aviation Group, η οποία προσέφερε 40,4 εκατ. δολάρια, ήτοι 31 εκατ. ευρώ, αναμένεται να κλείσει και τυπικά σήμερα.
Να σημειωθεί πάντως ότι ένα χρόνο πριν μια αμερικανική εταιρεία είχε προσφέρει ακριβώς διπλάσιο ποσό, ωστόσο έκανε πίσω για άγνωστο λόγο την τελευταία στιγμή.

newsit

Σχόλια

  1. Ανώνυμος3/1/12 21:15

    ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΝΕ ΤΟΣΟ, ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΜΠΑΖΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΙΖΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ.-ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΑΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/1/12 21:29

    Για να μαθαίνει ο κόσμος και να μην παραμυθιάζεται απο κάποια δημοσιεύματα και κάποιους αλλους εδώ της ....Τάξης και ηθικής.

    Αλλο πώληση αεροσκαφών ως bearcrafts, και αλλο πωληση των αεροσκαφων μετά των εγγυήσεων συνέχειας(δηλαδή ετοιμα για πτήση.
    Να αλλάζεις τα χρώματα και τα πιστοποιητικά εθνικότητας και να ειναι ετοιμα να εκτελέσουν δρομολόγια).
    Καθώς και των διαφόρων δικαιωμάτων ως κίνητρο αγοράς τους, δηλαδή παροχή μαζί,και slots σε διάφορα αεροδρόμια της αεροπορικής εταιρείας που εχει στο όνομά της.

    Σήμερα δεν υφίσταται η Ολυμπιακή.
    Επίσης εχασε η περιήλθαν στο κράτος και κάποια δικαιώματα που ειχε απο διμερείς κρατικές συμβάσεις απο την εποχή του μονοπωλίου της.

    Και τα οποια λόγω ΕΕ στην σήμερον ημέρα δεν μπορεί να τα παραχωρίσει σε τρίτους.

    Εντάξει τα 100 εκατ. δεν δόθηκαν απο καννένα ενδιαφερόμενο για την αγορά αυτών των αεροσκαφών στον προηγούμενο διαγωνισμό, αλλά και σήμερα ως έστι δεν πιάνουν και παραπάνω απο οτι τα πούλησαν αυτά τα αεροσκάφη, καθ΄οτι ειναι καθηλωμένα πόλύ καιρό στο έδαφος,χωρίς την συνήθη και τακτική συντήρηση, και αν δεν γίνουν ανταλλακτικά το πολύ σε κάποια τριτοκοσμική αεροπορική εταιρεία για charter πτήσεις εσωτερικού σε κάποια χώρα της Λατ. Αμερικής θα καταλήξουν να χρησιμοποιούνται.

    Για να επανέλθουν ως αεροσκάφη τακτικών γραμμων σε ανεγνωρισμένη εταιρεία, απιτείται τεράστιο κόστος.
    Πράγμα απίθανο στην σημερινή αεροπορική βιομηχανία και οικονομική κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/1/12 22:01

    gia petama itane.. pali kala pou ta poulisame toso.. Mono an ta eperne i polemiki aeroporia kai pali den 8a epaizan fragka gia sintirisi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος3/1/12 22:12

    τι να τα κανει ρε μεγαλε αναλυτη η πολεμικη αεροπορια τα Airbus ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος3/1/12 22:22

    Ιπταμενα τανκερ, η αναγκη υφισταται απο την δεκαετία του 70.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος3/1/12 23:13

    χαχαχαχαχαχαχα
    και τι ειναι τα Airbus lego για να τα μετατρεψεις σε τανκερ?
    πολυ jumbo το ελεφαντακι βλεπεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος4/1/12 00:01

    Kai giati kolovaragame 2 xronia Tora ? Giati den poulithikan amesa ? Prin 2 xronia Itan aksioploa Tora giati den einai? Kati B737-400 giati den pouliountai ? Ean den kolovaragame tha ta mosxopoulousame

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος4/1/12 00:22

    """ 4/1/12 00:01

    Γιατί αυτή η εταιρεία που πλειοδότησε πρίν δύο χρόνια με πρόταση 97 εκατ. δολλάρια, τελικά δεν κατάφερε να χρηματοδοτηθεί απο τράπεζες , για να μπορέσει να τα πληρώσει.

    Και ο διαγωνισμός κυρήχθηκε αγονος.

    Περίμεναν μέχρι τώρα μπάς και πάρει επάνω η αγορά των μεταχειρισμένων αεροσκαφών, αλλά πάει αυτή απο το κακό στο χειρότερο, και φτάσαμε να τα ξεπουλήσουμε τωρα λίγο πάνω απο τιμή για ανταλλακτικά σχεδόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος4/1/12 10:31

    http://www.google.gr/search?q=airbus+tanker&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:el:official&client=firefox-a

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος4/1/12 10:47

    @23:13

    Μετατροπές σε αεροσκάφη ώστε να χρησιμοποιηθούν ως ιπτάμενα tanker είναι μια πολύ συνήθης πρακτική, οπότε κακώς ειρωνεύεσαι τον 22:22.
    Η Τουρκία ήδη κατέχει και χρησιμοποιεί και έχει αυξήσει τον χρόνο παραμονής των αεροσκαφών της στον αέρα. Εδώ το συζητάνε χρόνια και δεν το κάνανε ακόμα... 1-2 από τα airbus A340 ήταν καλή ευκαιρία, αλλά και αυτό έχει το κόστος τους.
    Εξάλλου η airbus σταμάτησε την παραγωγή αυτού του τύπου των αεροσκαφών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος4/1/12 17:03

    μεγαααααλο σκανδαλο!!!!!!!βενιζελος βοριδης κουτρουμανης εβαλαν τις υπογραφες τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος4/1/12 19:48

    apla otan ta agorasan phran mizes tora ta pulane ksanapernun mizes ayto einai to pasok re malakes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος4/1/12 20:52

    4/1/12 19:48

    Οκ! Οτι πείς re malakα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *