ροή ειδήσεων

ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ


Είμαι ένας από τους πολλούς Δωδεκανήσιους και όχι μόνο όπου πριν από τρία χρόνια γίναμε «Μέτοχοι» της Συνεταιριστικής Τράπεζας Δωδεκανήσου.
Τότε μας έλεγαν «προφορικά» ότι αγοράζοντας μετοχές με 110,00€ η κάθε μία σε τρία χρόνια...
θα μπορείτε να πάρετε μέχρι 140,00€ από αυτές.
Έτσι κ εγώ όπως πολύ άλλοι βάλαμε ένα μικρό ή μεγάλο εισόδημα εκεί με σκοπό να καλύψουμε ένα κεφάλαιο που είχαμε τότε και να στηρίξουμε την «Τράπεζα» του τόπου μας.
Τρία χρόνια και πλέον πια η «τράπεζα» μας, μας κοροϊδεύει μιας και πλέον με πρόσχημα την Τράπεζα της Ελλάδος αρνείται όχι να αποδώσει αυτά που υποσχόταν αλλά ούτε καν το κεφάλαιο μας.
Επι πρόσθετα μας λένε την μία ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα γιατί έχουν εκλογές, την άλλη ότι πρέπει να γίνει καινούργια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και πρόσφατα μας είπαν ότι δεν τους αφήνει η Τράπεζα της Ελλάδος να σπάσουν αυτές τις μετοχές.
Μιλάμε όμως για δικά μου χρήματα τα οποία τα ζητώ για να καλύψω ότι έχει προκύψει και αυτοί μου λένε ότι αν χρειάζομαι χρήματα μπορούν να μου δώσουν δάνειο … με ευνοϊκό επιτόκιο (άκουσον άκουσον)
Μου πρότειναν επίσης να πάω στον Εισαγγελέα Ρόδου μιας και άλλοι έχουν το ίδιο θέμα αλλά όταν το έκανα βρήκα μια μεγάλη επιγραφή στην πόρτα του κυρίου Εισαγγελέα όπoυ έλεγε ότι ο κος ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ.
Ελπίζω να αναρτηθεί η παραπάνω καταγγελία και μαζί με εμένα να βρουν το δίκιο τους και άλλοι συμπολίτες μου … και όχι μόνο.
Ευχαριστώ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *