ροή ειδήσεων

O δωδεκάλογος των εκπτώσεων!

Συμβουλές του ΙΝΚΑ Ηλείας για τις εκπτώσεις
1. Σχολαστική έρευνα αγοράς, προ εκπτώσεων.
2. Καταγράφω τις πραγματικές μου ανάγκες προ εκπτώσεων και προγραμματίζω τις αγορές μου...

3. Αποφεύγω να εντυπωσιάζομαι από διαφημίσεις καταστημάτων ή βιτρίνες με κάποιο ή κάποια είδη που τα χρησιμοποιούν ως "κράχτη". Σκέπτομαι, ελέγχω, επιλέγω, αποφασίζω.

4. Αγοράζω ρούχα ή είδη που θα τα φορέσω ή θα τα χρησιμοποιήσω και όχι γιατί απλά τα βρήκα σε τιμή ευκαιρίας!

5. Επιστρέφω αμέσως οτιδήποτε ελαττωματικά, είτε για αντικατάσταση, είτε για επιστροφή χρημάτων.

6. Καταγγέλλω κάθε περιστατικό πλασματικής έκπτωσης ή ελαττωματικών προϊόντων.

7. Εξετάζω την ποιότητα σε συνδυασμό με την τιμή κι αν με ικανοποιεί το αποτέλεσμα, αγοράζω.

8. Ζητάω πάντα απόδειξη για όλες τις αγορές μου.

9. Αποφεύγω τις ώρες αιχμής και την πίεση χρόνου. Αφιερώνω το χρόνο που χρειάζομαι για τις αγορές μου, ώστε χωρίς άγχος και βιασύνη, ελαχιστοποιώ τις τυχόν λανθασμένες αγορές μου.

10. Κρατώ στο πορτοφόλι μου τα χρήματα που xρειάζομαι για αυτά που θέλω να αγοράσω και προσέχω την τσάντα ή την τσέπη μου ειδικά σε συνωστισμό και ώρες αιχμής. Ομοίως αποφεύγω τα πολλά κοσμήματα που με καθιστούν στόχο!

11. Το αποφεύγω, αλλά όταν πληρώνω με πιστωτική κάρτα, ελέγχω πάντα τις αποδείξεις και τις τιμές των αγορών μου, με τον ίδιο γνώμονα που ελέγχω και το πορτοφόλι μου, σκέφτομαι αν οι τόκοι είναι λιγότεροι από την έκπτωση.

12. Αγοράζω ρούχα και παπούτσια που θα τα φορέσω και του χρόνου και όχι μία φορά.

Tο INKA Nομού Ηλείας σας εύχεται καλές γιορτές!

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *