ροή ειδήσεων

Πρόβλημα με παραγγελία από Tech N Easy…

Τον Σεπτεμβριο του 2010 ειχα παραγγειλει ενα iphone απο την techneasy, να πω πριν ξεκινησω οτι ειμαι κατοικος Ροδου.
Το κινητο λοιπον ηρθε σε 2 μερες με αντικαταβολη...
Ημουν πανευτηχης που βρηκα το κινητο που ηθελα και μου το στειλαν σε 2 μερες ενω τα μαγαζια ειχαν λιστα αναμονης 2 μηνες!! Μετα απο 4-5 μηνες χαλασε το κουμπακι του κινητου και το φλας της καμερας. Επικοινωνησα λοιπον με την TECH N EASY και μου λενε οτι το κινητο θα πρεπει να το παρω σε ενα καταστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ με την αποδηξη αγορας για να μου το επισκευασουν χωρις χρεωση (εγγυηση). Παω στο γερμανο και μου λενε οτι δεν συνεργαζονται με αυτους (TECH N EASY). Ξανα περνω τηλεφωνο τους λεω οτι πηγα στο γερμανο που με στειλανε και οτι μου ειπαν οτι δεν συνεργαζονται. Μου λενε να παω σε ενα OTESHOP . Παω και στο ΟΤΕSHOP τα ιδια και εκει.τους ξαναπερνω τηλεφωνο και ο υπαλληλος αρχιζει κ φωναζει οτι δεν ξερουν εκει κατω τι τους γινεται κ οτι ειναι ασχετοι κτλ κτλ… Λεω λοιπον στον υπαλληλο οτι εμενα δεν με ενδιαφερει αλλα οτι εχω αγορασει ενα κινητο αξιας 780 ευρω και απαιτω να μου το φτιαξουν με την εγγυηση! Εδω να σημειωσω οτι με εστειλαν και σε αλλα μαγαζια οπου κ εκει φυσικα πηρα την ιδια απαντηση. Μου προτεινει λοιπον ο υπαλληλος να του στειλω το κινητο εκει (Αθηνα) με κουριερ και αυτος θα αναλαβει να παρει ο ιδιος το κινητο σε ενα οποιοδηποτε καταστημα Γερμανος για να το φτιαξουν. Στελνω λοιπον το κινητο και μετα απο μερικες μερες τους περνω τηλεφωνο να δω τι εχει γινει και μου λενε οτι το κινητο εχει υγρασιαστει απο μεσα και οτι θα βγει εκτως εγγυησης!!! Το κινητο εγω το προσεχα σαν τα ματια μου, ειναι με ζαλατινες και θηκη απο την πρωτη μερα που το πηρα στα χερια μου…τελωσπαντων τους λεω οκ ας το φτιαξουν και να μου πουνε ποσο ειναι η χρεωση να το πληρωσω.περνανε 1-2 μερες και μου λενε οτι το κινητο ΔΕΝ φτιαχνει, μονο με ολικη ανικατασταση ΚΟΣΤΟΣ 680 ευρω!!!μα καλα μας δουλευουνε????αφου λοιπον βριστηκαμε καλα καλα του λεω να μου στειλει το κινητο πισω με το ονομα κ την υπογραφη του τεχνικου που το εβγαλε εκτως εγγυησης και δεν μπορουσε να το φτιαξει κιολας! Οντως μου το στειλαν πισω και με το σχετικο εγγραφο.Το κινητο το πηρα μετα απο 1 εβδομαδα σε εναν πολυ καλο τεχνικο εδω στη Ροδο ο οποιος το εφτιαξε με 90 ευρω!!
Παντως ΝΤΡΟΠΗ τους…δεν προκειτε ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ να ξανα ψωνισω απο αυτους ουτε εγω ουτε η οικογενεια μου,ουτε οι φιλοι κ οι γνωστοι μου..

Αναγνώστης


tromaktiko.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος31/1/12 13:09

    μεγαλε μεσα στην κριση κι εσυ τι το ηθελες το κινητο τον 780 ευρω τοσα παιρνει ο αλλος για ενα μηνα αι συντηρει μιση οικογενεια. Σας βρισκουν ψωνια και σας φορτωνουν τα κινεζικα προιοντα. Αν ψαξεις να δεις τις συνθηκες εργασιας του εργοστασιου που φτιαχνονται τα i-phone θα φριξεις μονο παιδακια εκμεταλλευονται , και περιμενεις τωρα να σε λυπηθουμε. Εδω ο κοσμος δεν εχει να φαει. Αυτοι που αγοραζουν τα κινητα πρεπει να εχουν και την δυνατοτητα να τα συντηρησουν ( ο λαος λεει πως τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους Κ@λους) που πας βρε Χαραλαμπη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος31/1/12 13:10

    :-) symfono !!! a xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος31/1/12 13:38

    δηλαδη ρε παιδια, χανει το δικιο του επειδη το κινητο του ειναι ακριβο; σοβαρευτειτε λιγο. κριση ξεκριση δικαιωμα μας να ξοδευουμε οπως θελουμε τα χρηματα μας.

    εσυ που εστειλες το πρωτο μηνυμα, να υποθεσω πως το κινητο σου δεν εχει καμια σχεση με κινα και την εκμεταλευση παιδιων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος31/1/12 14:21

    PROS BLAKA Jan 31, 2012 03:09 AM EDO H GYNAIKA SOU AGORAZEI KAPOTES MADE IN CHINA TO KINITO SE ENOXLISE??????
    ME AUTES TROS MEGALO KERATO
    KERATA E KERATA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/1/12 19:14

      εισαι μεγαλο νουμερο
      δηλαδη γελας με τις εξυπναδες που γραφεις?
      αλλα εισαι τοσο ηλιθιος που καλα καλα ουτε ελληνικα δεν ξερεις να γραψεις.
      καποιος πρεπει να σας μαζεψει ολους εσας τους γελοιους και να σας εκτοπισει σε ενα ερημονησι.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος31/1/12 14:23

    καλως τα και τα γνωστα ζωα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος31/1/12 15:35

    To iPhone episkeyazetai mono se etairies exousiodotimenes (isquare). I apple einai mia en genei exypiretiki etairia me emfasi stin ikanopoihsh tou katanalwth. se emena proswpika 2 fores mou antikatesthsan ton imac se ena xrono mesa ( eixe provlima logw ayxomeiwshs the ilektrikhs tashs). sou proteinw na ertheis se epafi me aytin tin etairia kai to provlima sou tha apokatastathei amesa kai dwrean (efoson vriskesai entos eggyhshs).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος31/1/12 16:57

    το κινητό έπρεπε να πάει στην κεντρική αντιπροσωπεία της apple στην Ελλάδα όπως ανέφερε και ο φίλος 05:35, και το προβλημα σου θα λυνόταν χωρίς πολλές ταλαιπωρίες. Ωστόσο να πούμε οτι η υγρασία στο κινητό είναι πάντοτε η νουμερο 1 δικαιολογία για να γλυτώσουν επισκευή μέσα στην εγγύηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος31/1/12 18:07

    Multirama φιλε μου. Να επιμενεις Ελληνικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος31/1/12 18:21

    Όπως είπε και κάποιος παραπάνω η υγρασία είναι κλασική ατάκα για να αποφύγουν την εγγύηση.
    Κάτι άσχετο με το θέμα μια και το έφερε κάποιος ποιο πάνω. Μπορ ει κάποιος από τα Multirama να μας απαντήσει γιατί ενώ υπάρχει μαγαζί στην Ρόδο μας χρεώνουν με 23% ΦΠΑ. Οι Άλλοι Eshop και Πλαίσιο παρόλο που δεν υπάρχει μαγαζί Πλαίσιο στην Ρόδο μας χρεώνουν με 16%. Αυτοί είναι ποιο έξυπνοι, η θέλουν να μας κλέβουν την διάφορα. Εγω επαψα να ψωνίζω από το Multirama για αυτό το λόγο. Όπως και στους φίλους μου δεν το προτείνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος31/1/12 18:52

    multirama? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος31/1/12 19:11

    multirama αντικατάσταση οθόνης σε laptop 400 euro σε κατάστημα στην ανάληψη 160 € από τον Β.Ρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος31/1/12 19:52

    ι φον και βλακειες παρε ενα σονυ ερικσον να σωθείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το techneasy.gr ειναι μεταπωλητης των προιοντων που διανεμει κ σε καμμια περιπτωση δεν ευθυνεται για θεματα εγγυησης.Ομως επειδη σε καθε περιπτωση σεβομαστε τους πελατες μας κ τα χρηματα που ξοδευουν για τα προιοντα που αγοραζουν, προσπαθουμε παντα να τους κατευθυνουμε με τον καλυτερο τροπο ωστε να εξυπηρετουνται σωστα. Λυπουμαστε εαν υποβαλλαμε σε ταλαιπωρεια τον παραπανω κυριο κ ευχομαστε στο μελλον να μας δωσει την ευκαιρια να τον εξυπηρετησουμε καλυτερα.
    Η ομαδα του techneasy.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/1/12 20:59

      Σορρυ που θα μιλήσω έτσι άλλα προσωπικά δεν με απασχολεί εάν είστε μεταπωλητές η όπως αλλιώς θέλετε να λέγεστε. Από την στιγμή που μου πουλάς κάτι όπως και να λέγετε αυτό εγώ ξέρω εσάς και όχι κανέναν άλλον. Αν το μόνο που σαν νοιάζει είναι η πώληση και μόνο χωρίς να έχετε after sales γιατί να σας προτιμήσω. Πλεον ο κόσμος ξύπνησε με το ίντερνετ και ποιοι είναι οι αλεξιπτωτιστές και ποιοι η σοβαροί.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/1/12 22:38

      Το ότι κάποιος είναι μεταπωλητής, σε καμία περίπτωση δεν απαλλάσσεται από την ευθύνη της ποιότητας του προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση αυτός είναι που πρέπει να αναλάβει τη διαδικασία. Μου το έχει διευκρινίσει η Ένωση Καταναλωτών σε μια αντίστοιχη περίπτωση που μου είχε τύχει.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος1/2/12 01:31

    το nokia μου στοίχισε 80 ευρώ και ακόμα μετανιώνω που δεν πείρα το άλλο που έκανε 65 ευρώ ! Είναι δικαίωμα του καθενός να ξοδεύει τα λεφτά του όπως θέλει αλλά γιατί να πάρει κανείς ένα κινητό τον 500 - 800 ευρώ όταν μπορείς να πάρεις ένα laptop + κινητό με τα ίδια χρήματα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εαν διαβάσεται το πρόβλημα του πελάτη, θα διαπιστώσετε ότι η εταιρεία μας έκανε πραγματικά ότι έπρεπε για να εξυπηρετήσει τον πελάτη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.Όπως δε, θα παρατηρήσετε στο τέλος του κειμένου του, η βλάβη ήταν δική του υπαιτιότητα καί δεν ήταν θέμα service εγγύησης after sale..Οσον αφορά το κόστος επισκευής που δώσαμε ήταν απευθείας απο την επίσημη αντιπροσωπεία καί όχι από κάποιον "καλό τεχνικό" που το επισκεύασε με λίγα ευρώ.
    Εξυπηρετούμε πάντα όλους τους πελάτες μας καί είμαστε πάντα δίπλα τους ανεξαρτήτος ποσού αγοράς καί ευθύνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *