Οι ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής εγκαταλείπουν μαζικά τις ελληνικές μαρίνες με άμεσο κίνδυνο να προκληθούν σημαντικά αρνητικές επιπτώσεις...
σε πολλούς κλάδους της οικονομίας.
Τα διαρκώς αυξημένα τεκμήρια, ο ειδικός φόρος και οι έκτακτες εισφορές στα σκάφη μήκους άνω των 10 μέτρων, ο υψηλός ΦΠΑ (23%) στις υπηρεσίες ελλιμενισμού και σε όλες τις παροχές για τα ελληνικά σκάφη, καθώς και η ανταποδοτική εισφορά για τα σκάφη με ξένη σημαία (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης) έχουν οδηγήσει τους περισσότερους σε μαρίνες της γειτονικής Τουρκίας.
Εκεί, μεταξύ άλλων, δεν επιβάλλεται ΦΠΑ στον ελλιμενισμό των ξένων ιδιωτικών σκαφών.
Το περιβάλλον αυτό στη χώρα μας, που οδήγησε 4.000 σκάφη σε ακινησία πέρυσι, έχει πολλαπλές και παράπλευρες συνέπειες για την ελληνική οικονομία.
Κι αυτό, γιατί στην Τουρκία, οι ιδιοκτήτες βρίσκουν καπετάνιο και πλήρωμα με αποδοχές στο ένα τρίτο των αντίστοιχων στην Ελλάδα, οδηγώντας στην ανεργία τους Έλληνες, που εργάζονται στη χώρα μας.
Επιπλέον, μειώνεται ο τζίρος των εταιριών και των πρατηρίων τροφοδοσίας με καύσιμα, που - σε πολλές παραθαλάσσιες περιοχές της Ελλάδας - ζουν κυρίως από αυτή τη δραστηριότητα.
Το ίδιο ισχύει και για όσους ασχολούνται με εργασίες συντήρησης και επισκευής των σκαφών.
Δημιουργείται, δηλαδή, μια καταστροφική αλυσίδα, που επηρεάζει το σύνολο του κύκλου όσων ασχολούνται επαγγελματικά, με οποιονδήποτε τρόπο, με τα σκάφη αναψυχής.
Επιπλέον, σημαντικές θα είναι οι συνέπειες και για τον ελληνικό τουρισμό, καθώς τα νησιά και οι παραθαλάσσιες περιοχές θα χάσουν -αν δεν έχουν ήδη απολέσει - σημαντικό αριθμό τουριστών.
Όλα αυτά έχουν ως τελικό αποτέλεσμα τη σημαντική απώλεια εσόδων για το ελληνικό Δημόσιο. Για ακόμα μια φορά, δηλαδή, η επιβολή νέων και η αύξηση υφιστάμενων φόρων μείωσε -και θα μειώσει περαιτέρω- αντί να αυξήσει τα χρήματα προς τα δημόσια ταμεία.
newsbeast.gr
σε πολλούς κλάδους της οικονομίας.
Τα διαρκώς αυξημένα τεκμήρια, ο ειδικός φόρος και οι έκτακτες εισφορές στα σκάφη μήκους άνω των 10 μέτρων, ο υψηλός ΦΠΑ (23%) στις υπηρεσίες ελλιμενισμού και σε όλες τις παροχές για τα ελληνικά σκάφη, καθώς και η ανταποδοτική εισφορά για τα σκάφη με ξένη σημαία (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης) έχουν οδηγήσει τους περισσότερους σε μαρίνες της γειτονικής Τουρκίας.
Εκεί, μεταξύ άλλων, δεν επιβάλλεται ΦΠΑ στον ελλιμενισμό των ξένων ιδιωτικών σκαφών.
Το περιβάλλον αυτό στη χώρα μας, που οδήγησε 4.000 σκάφη σε ακινησία πέρυσι, έχει πολλαπλές και παράπλευρες συνέπειες για την ελληνική οικονομία.
Κι αυτό, γιατί στην Τουρκία, οι ιδιοκτήτες βρίσκουν καπετάνιο και πλήρωμα με αποδοχές στο ένα τρίτο των αντίστοιχων στην Ελλάδα, οδηγώντας στην ανεργία τους Έλληνες, που εργάζονται στη χώρα μας.
Επιπλέον, μειώνεται ο τζίρος των εταιριών και των πρατηρίων τροφοδοσίας με καύσιμα, που - σε πολλές παραθαλάσσιες περιοχές της Ελλάδας - ζουν κυρίως από αυτή τη δραστηριότητα.
Το ίδιο ισχύει και για όσους ασχολούνται με εργασίες συντήρησης και επισκευής των σκαφών.
Δημιουργείται, δηλαδή, μια καταστροφική αλυσίδα, που επηρεάζει το σύνολο του κύκλου όσων ασχολούνται επαγγελματικά, με οποιονδήποτε τρόπο, με τα σκάφη αναψυχής.
Επιπλέον, σημαντικές θα είναι οι συνέπειες και για τον ελληνικό τουρισμό, καθώς τα νησιά και οι παραθαλάσσιες περιοχές θα χάσουν -αν δεν έχουν ήδη απολέσει - σημαντικό αριθμό τουριστών.
Όλα αυτά έχουν ως τελικό αποτέλεσμα τη σημαντική απώλεια εσόδων για το ελληνικό Δημόσιο. Για ακόμα μια φορά, δηλαδή, η επιβολή νέων και η αύξηση υφιστάμενων φόρων μείωσε -και θα μειώσει περαιτέρω- αντί να αυξήσει τα χρήματα προς τα δημόσια ταμεία.
newsbeast.gr
Το ερώτημα είναι ηλίθιοι η προδότες;Μετά αυτά τα αποτελέσματα πού ζούμε η απάντηση ειναι μια ΠΡΟΔΟΤΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήprodotes!!! alla mazi me autous ta skatokolaouza tous k sto sigkekrimeno thema oi limenikoi pou exoun rolo ntavatzi sti marina sto mantraki!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήkratane tis thesis gia praktorio pou sinergazonte kai pernoun tis mizoules tous.
kanan magazaki tous tin dimosia periousia,alitronia!!!!
Δεν θα μείνει ούτε βαρκούλα για δείγμα με τον Βενιζέλο τον αστοιχείωτο και τον Παπαδήμο το Χασάπη !
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΑΠΙΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ
Διώξασοι τους πάντες, κλείσαν τα πάντα, κατέστρεψαν έντιμους ανθρώπους, φαλήρισαν οικογένειες.... και συνεχίζουν και συνεχίζουν
GIAYTO OLOI PSOFIZOUME NEA DIMOKRATIA KAI SAMARA NA GEMISOUN OI MARINES MAS!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήARE KALA NA PATHOUME ME TETOIA MYALA POU KOUVALAME MAS G....... KAI TOUS LEME KAI EYXARISTW!!!
Η ανάρτηση ειναι ακριβώς οπως έχουν τα πράγματα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά εσείς οι περισσότεροι σχολιαστές εδώ (οχι αναγκαστικά οι ποιό πάνω τέσσερεις) μέχρι πρίν απο καιρό δεν λέγατε?,
Να πιάσει τους φοροφυγάδες σκαφάτους το κράτος, και τι κάνει το κράτος με δαύτους, να τους ξεσκίσει το κράτος.
Και το ηλίθιο κράτος της ΓΑΠ εποχής ξεκίνησε το κυνήγι "φαντασμάτων".
Οταν ειχε αναρτηθεί παλιά μια ανάρτηση σχετικά με τα σκάφη αναψυχής, και ειχα σχολιάσει οτι Κροατία, Μάλτα, Κύπρος, Τουρκία , δίνουν γή και ύδωρ για να πάνε τα σκάφη και να ελιμενιστούν εκεί, και που έγραψα Το "τα καράβια εχουν προπέλλες και φεύγουν και τα lear Jet φτερά για να πετάνε",βγήκα αληθινός σε αυτό που συνέβει.
Αυτό έκαναν φυσικά σαν απάντηση στα μέτρα .
Και τότε εσείς ολοι βρίζατε τους σκαφάτους ως μπινέδες και κλέφτες.
Σήμερα διαμαρτύρεστε και υποστηρίζετε την πλευρά των ιδιοκτητών σκαφών.
Καταλήξτε τελικά σε τι πιστεύετε.
ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ LIMASSOL MARINA.COM. ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ!! ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΙΣ ΒΑΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ!! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ. ΑΥΤΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΟΤΕΣ ΚΑΝΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφή