ροή ειδήσεων

Ετοιμο το χειρόφρενο χωρίς καύσιμα και ανταλλακτικά!

ΠΝΕΕΙ ΤΑ ΛΟΙΣΘΙΑ Η ΡΟΔΑ

Παρκάρουν λόγω βλαβών τα λεωφορεία, πρόβλημα και με τον Επίτροπο…




Στα πρόθυρα διάλυσης βρίσκεται η ΡΟΔΑ και αν δεν βρεθούν οριστικές λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει, μπορεί από μέρα σε μέρα να μην μπορεί να εκτελέσει τα δρομολόγιά της κυρίως προς τα χωριά, χωρίς να εξαιρείται η πόλη.




Στο μηχανοστάσιο της ΡΟΔΑ πολλά λεωφορεία είναι ακινητοποιημένα λόγω βλαβών, ακόμη και ασήμαντων, που όμως δεν μπορούν να αποκατασταθούν ελλείψει ανταλλακτικών.




Επίσης ανέκυψε σοβαρό πρόβλημα και με την έλλειψη καυσίμων, καθώς ο επίτροπος ακόμη δεν έχει εγκρίνει την σύμβαση με την εταιρεία καυσίμων της ΕΚΟ.

Αν χθες οι εργαζόμενοι δεν συμμετείχαν στην απεργιακή κινητοποίηση ήταν πολύ πιθανόν σύμφωνα με τον κ. Κοντουδάκη τα λεωφορεία να μην έβγαιναν από το μηχανοστάσιο καθώς δεν υπήρχε πετρέλαιο για να κυκλοφορούσαν. Μετά από τις ενέργειες που έκανε χθες ο διευθυντής της ΔΕΣ ΡΟΔΑ Φώτης Καραμανώλης εξασφαλίστηκαν 2.000 λίτρα πετρέλαιο και επιλύθηκε προσωρινά το πρόβλημα της έλλειψης καυσίμων που είναι και η κινητήρια δύναμη για την λειτουργία των λεωφορείων.




Αναφερόμενος στα προβλήματα που υπάρχουν στη ΡΟΔΑ ο κ. Κοντουδάκης τόνισε:

«Αντιμετωπίζουμε προβλήματα με την έλλειψη καυσίμων και ανταλλακτικών που οφείλονται στις διαδικασίες του ελεγκτικού συνεδρίου καθώς ο επίτροπος δεν έχει ακόμη ελέγξει την σύμβαση με την εταιρεία πετρελαιοειδών. Η ουσία είναι ότι δεν έχουμε πετρέλαιο και αν σήμερα δεν κάναμε απεργία ίσως τα λεωφορεία δεν θα έβγαιναν έξω από το μηχανοστάσιο. Ο διευθυντής της ΡΟΔΑ μας ενημέρωσε ότι έχουν εξασφαλιστεί 2.000 λίτρα για αύριο. Το θέμα είναι ότι εδώ και δύο εβδομάδες πάμε έτσι από μέρα σε μέρα πού θα βρούμε πετρέλαιο και ποιός θα μας δώσει .Δυστυχώς κάποιος πρέπει να δει το πρόβλημα γιατί πρόκειται για τις συγκοινωνίες και χωρίς πετρέλαιο δεν γίνεται να υπάρχουν και είναι καιρός κάποιος να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα. Στο μηχανοστάσιο της ΡΟΔΑ υπάρχουν 15 ακινητοποιημένα λεωφορεία λόγω βλαβών που έχουν υποστεί και η αποκατάσταση των οποίων κοστίζει από 100 μέχρι 3.000 ευρώ.

Ο στόλος μας διαθέτει 36 λεωφορεία, αλλά 5-6 από αυτά που κυκλοφορούν είναι έτοιμα να ξεμείνουν λόγω βλαβών. Το ξέρουμε ότι έχουν πρόβλημα, αλλά αν τα βάλουμε στο μηχανοστάσιο ξέρουμε ότι δεν θα αποκατασταθούν οι ζημιές που έχουν που ευτυχώς δεν είναι σοβαρές και δεν κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές».




http://rodosalarm.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος8/2/12 12:51

    Ποιο καλα.
    Αμα αγορασω ενα οκταθεσιο λεφφοριακι και κανω
    τα δρομολογια τους με το ιδιο εισητηριο και λεφτα
    θα βγαλω και καλυτερα θα εξυπηρετώ και φορους θα πληρωνω.
    Ας κλεισει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/2/12 13:33

    Pali o dhmarxos poylaei kai ebale ta tsirakia toy na disfymhsoyn
    re noymera h roda h tan h proth etai ria levforivn sthn xwra malakes ( h progvnos thn h aytomobichi dld ) kai erxai twra o mitsotakhs na thn poulisei se idiwth eksixronisth kala toses mhzes th tha tis kanei mazi toy tha tis parei eleos
    ola tha poylithoyn pia epidi einai anikanoi kai axristoi
    ELEOS!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/2/12 22:15

      ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ,ΤΟΣΑ ΚΕΡΔΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ?

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος8/2/12 15:18

    Σε απολύσεις 15.000 δημοσίων υπαλλήλων θα προχωρήσει η κυβέρνηση, μέχρι το τέλος του 2012.
    Οι απολύσεις θα έρθουν μετά από έντονες πιέσεις της τρόικας, που σύμφωνα με πηγές του υπουργείου...
    Διοικητικής Μεταρρύθμισης έθεσαν το συγκεκριμένο αίτημα για πρώτη φορά την Παρασκευή, κατά τη διάρκεια της διαπραγμάτευσης στο υπουργείο Οικονομικών και το συνέδεσαν ευθέως με τη νέα δανειακή σύμβαση και την εξοικονόμηση 3,3 δισ. ευρώ για να καλυφθούν οι αποκλίσεις στον προϋπολογισμό του 2012.

    Αξιωματούχοι του υπουργείου υποστηρίζουν ότι οι απολύσεις θα προέλθουν από κατάργηση ζημιογόνων οργανισμών του Δημοσίου. Την ίδια ώρα, όταν καταργείται ένα Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου ή μια Ανώνυμη Εταιρεία του Δημοσίου, οι υπάλληλοι θα απολύονται, χωρίς δυνατότητα μετάταξης στο στενό δημόσιο τομέα.

    Από τη διαδικασία των απολύσεων δεν θα εξαιρεθεί κανένα υπουργείο, συνεπώς αφορούν τόσοένστολους και εκπαιδευτικούς, όσο και υπαλλήλους σε εποπτευόμενους φορείς, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, ΔΕΚΟ, ΟΤΑ.

    Το επόμενο διάστημα, κάθε υπουργείο και με τη συνδρομή της Επιτροπής Αναδιάρθρωσης που έχει αναλάβει τα περί κατάργησης δομών και πλεονάζοντος προσωπικού, καλείται να εντοπίσει τους φορείς και τις υπηρεσιακές μονάδες που υπάγονται στη συγκεκριμένη κατηγορία.

    «Κλείσιμο και πούλημα»

    Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι εντάσσονται στους 150.000 που θα πρέπει να αποχωρήσουν από το Δημόσιο μέχρι το 2015, ωστόσο αίτημα των δανειστών ήταν ναεπισπευσθούν οι διαδικασίες ήδη από το 2012.

    Η τρόικα, που εκφράζει έντονη δυσαρέσκεια για τις καθυστερήσεις στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων, ζητά από την κυβέρνηση να κλείσουν επιχειρήσεις και φορείς (όπως για παράδειγμα ο ΟΣΕ, κανάλια της ΕΡΤ ή δημοτικά ραδιόφωνα), των οποίων το προσωπικό θα απολυθεί. Στη συνέχεια, το δημόσιο θα πουλήσει τις επιχειρήσεις, μια διαδικασία που σύμφωνα με την τρόικα θα συμβεί πιο εύκολα.

    «Όχι σε τυφλές απολύσεις»

    Πάντως, με δήλωσή του, ο αρμόδιος υπουργός Δημήτρης Ρέππας αντιτάχθηκε στη διαδικασία των τυφλών απολύσεων και τη χρήση οριζόντιων κριτηρίων, σημειώνοντας ότι «παραμένουμε στη θέση μας για την αξιολόγηση δομών και προσωπικού στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα».

    Όπως ανέφερε ο κ. Ρέππας «η μείωση προσωπικού είναι απολύτως συνδεδεμένη με την αναδιάρθρωση των υπηρεσιών και των φορέων που προωθεί κάθε υπουργείο, όπως άλλωστε προβλέπεται και στο άρθρο 35 του Ν. 4024. Σε αυτό το πλαίσιο θα αντιμετωπιστεί και η μείωση προσωπικού κατά περίπου 15.000 εντός του 2012 που τέθηκε για πρώτη φορά από την τρόικα, στην τελευταία συνάντηση την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012».

    «Ναι στην αξιολόγηση»

    Πάντως, η ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης υποστηρίζει ότι η αξιολόγηση είναι χρήσιμη και αναγκαία, και ως εκ τούτου, θα προχωρήσει με στόχο τον εξορθολογισμό του Δημοσίου.

    Στα πλαίσια αυτά εντάσσεται η μείωση κατά 30% τουλάχιστον των υπηρεσιακών δομών, την οποία είχε αναφέρει ο κ. Ρέππας σε επιστολή του προς τους υπουργούς, στις 15 Σεπτεμβρίου του 20911. Ήδη, τρέχει η διαδικασία εκπόνησης δημιουργίας νέων οργανισμών με το συγκεκριμένο κανόνα σε επτά υπουργεία, ενώ θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα.

    Περικοπές στους ΟΤΑ

    Απολύσεις προσωπικού θα γίνουν και στους ΟΤΑ, αφού στην τοπική αυτοδιοίκηση θα μπει «μαχαίρι» 440 εκατ. ευρώ, ενώ το Μάρτιο θα ξεκινήσει η διαδικασία ανάθεσης τμήματος της καθαριότητας σε ιδιώτες.

    Η εξοικονόμηση 440 εκατ. ευρώ θα προέλθει μέσω περιορισμού των δαπανών για τις αποζημιώσεις των αιρετών κατά 50 εκατ. ευρώ, μείωση των συμβασιούχων από 18.000 σε 6.000 εποχικούς (εξοικονόμηση 100 εκατ. ευρώ) και μείωση 50 εκατ. ευρώ των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων (ΚΑΠ).
    tromaktiko.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *