Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF

Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Πτήση τρόμου με την Sky express

θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την σημερινή μου εμπειρία. Συγκεκριμένα με την πτήση του Sky express σήμερα από Χίο για Σάμο και Ρόδο , είχαμε όλοι οι επιβάτες το χειρότερο μισάωρο... που μπορεί να φανταστεί κάποιος. Προσωπικά αν και πετάω λόγω δουλειάς με το συγκεκριμένο δρομολόγιο πάνω από μια δεκαετία με Ολυμπιακή, Athens , Sky η σημερινή προσέγγιση από ανατολικά αν κατάλαβα καλά, και η προσγείωση στην Σάμο θα μας μείνει αξέχαστη. Το Jetstream με κυβερνήτη τον κ. Κονταράκη, πηγαινοερχόταν σαν καρυδότσουφλο, η δε δεξιά στροφή για να ευθυγραμμιστεί με το αεροδρόμιο και μέχρι την προσγείωση μας θύμισε σκηνές από ταινίες από τις αναταράξεις και τα κενά.. Περιττό να πώ ότι ο κόσμος μέσα ούρλιαζε και φώναζε από φόβο, και στην άκρη του διαδρόμου περίμενε το πυροσβεστικό όχημα με αναμμένες μηχανές.. Οι καιρικές συνθήκες την ώρα της προσγείωσης ήταν Βορειοι 32-34 knots με ριπές. Σε ερώτηση μας στον κυβερνήτη μέσα στην αίθουσα του αεροδρομίου , αν η συνέχεια για Ρόδο θα ήταν καλύτερη μας απάντησε ότι έπρεπε να προσγειωθεί διότι αν δεν τα κατάφερνε θα λέγαμε γιατί δεν το προσγείωσε κλπ. Και αναρωτιέμαι, τι είναι προτιμότερο, να εξαντλούμε τα όρια αεροσκάφους, πληρώματος, και επιβατών, φθάνοντας στα άκρα και να ρισκάρουμε ασφάλεια ή να σεβόμαστε τον κίνδυνο και να τον αποφεύγουμε επικίνδυνες καταστάσεις;; Αλλωστε δεν θα είναι η πρώτη φορά που ένα σκέλος επιδοτούμενου δρομολογίου ματαιώνεται λόγω κακών καιρικών συνθηκών. 
Αλλωστε το αεροδρόμιο της Σάμου φημίζεται για την δυσκολία προσέγγισης.
Θα με ενδιέφερε πολύ η γνώμη πιο έμπειρων που γνωρίζουν το αντικείμενο καλύτερα από μένα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

55 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/2/12 - 7:03 μ.μ.

    ΔΕ ΛΕΩ... ΑΡΧΙ...ΤΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ...ΠΟΛΛΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΚΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΟΥ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/2/12 - 7:22 μ.μ.

    oyte gramma me sky,pepiramenoi kyvernites alla taleporimena aeroskafoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος29/2/12 - 7:27 μ.μ.

    Τέλος καλό ολα καλά να λές.
    Συμβαίνουν και με μεγάλα αεροσκάφη τέτοιες καταστάσεις.

    Τον αέρα και τα αλλα στοιχειά της φύσης κανείς δεν μπορεί να τα νικήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ φίλε, θα σου πω 2-3 πράγματα που θα σου φανούν χρήσιμα εφόσον όπως λες πετάς τακτικά.
    Σε κάθε πτήση, όποτε επικρατεί πανικός σοτυς επιβάτες, κατά 99% δεν συντρέχει λόγος. Όποτε υπάρχει πρόβλημα (ιδίως εάν είναι σοβαρό), οι επιβάτες κατά 99% δεν έχουν καταλάβει τίποτα.
    Όλες οι εταιρίες ελέγχονται από τις αρχές, ΥΠΑ - EASA (προς Θεού μην αρχίσετε τα μηδενιστικά οτι και καλά στην Ελλάδα δε γίνονται αυτά) και γι αυτό τα αεροσκάφη είναι ελεγμένα και συντηρημένα σύμφωνα με τη νομοθεσία. Τη ίδια αυτή νομοθεσία είναι υποχρεωμένοι να σέβονται και τα πληρώματα όλων των εταιριών. Για κάθε αεροδρόμιο υπάρχουν όρια τόσο ως προς την ένταση (ταχύτητα) ανέμου, όσο και ως προς τη διεύθυνση του σε σχέση με το αεροπλάνο, τα οποία ποτέ δεν επιτρέπεται να υπερβούν. Εφόσον έγινε λοιπόν η προσέγγιση και η προσγείωση στη Χίο, να είσαι βέβαιος οτι όλα έγιναν σύμφωνα με τους κανονισμούς.
    Η Χίος είναι το δυσκολότερο στην προσέγγιση αεροδρόμιο της Ελλάδας ιδίως με ισχυρό άνεμο και γι αυτό είναι και το πιο επικίνδυνο. Ο Μανώλης ο Κονταράκης όμως έχει κάνει αυτή την προσέγγιση άπειρες φορές με την Αεροπλοΐα και να είσαι σίγουρος οτι δε θα έβαζε ούτε η δική του ούτε τη δική σας ζωή σε κίνδυνο (βλέπωντας το ψυχρά, ούτε και την καριέρα του έστω στην Sky Express). Πιθανόν να ταλαιπωρηθήκατε βέβαια και σαν επιβάτες να έχετε την απαίτηση να κάνετε πιο άνετα ταξίδια, όμως αυτό δεν είναι πάντα δυνατόν. Να εύχεστε λοιπόν στα δύσκολα να σας ταξιδεύουν αεροπόροι της κλάσης του cpt Κονταράκη οπότε μην ανησυχείτε για την ασφάλεια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/2/12 - 9:15 μ.μ.

      Φίλε Greek Aviator,

      Ευχαριστώ ειλικρινά για την απάντηση σου. Απλά επισημαίνω ότι το αεροδρόμιο ήταν της Σάμου, και όχι Χίου, σαν επιβάτης θέλω στα δύσκολα ο κυβερνήτης να σέβεται τον κίνδυνο όπως έχει συμβεί πολλές φορές στο παρελθόν και σε μεγαλύτερα αεροδρόμια , και να ματαιώσει την προσγείωση ή ακόμα και να μην την επιχειρήσει καθόλου. Για το 99% των επιβατών αυτό έχει σημασία, καί όχι να ρισκάρουμε έστω και στο απειροελάχιστο μια άσχημη κατάσταση. Μην ξεχνάς σε παρακαλώ ότι το τελευταίο πολύνεκρο ατύχημα στην Ελλάδα από ελληνική αεροπορική, ήταν λίγο μακρύτερα από το αεροδρόμιο Σάμου στον Κερκετέα το 1989 με 32 νεκρούς. Οσο για τα όρια
      ανέμου επέτρεψε μου σε παρακαλώ μια ένσταση τουλάχιστον για την Ρόδο, όπου πολλές φορές με ΝΑ πάνω από 15 knots, που είναι και το όριο, η τελική ευθύνη ανήκει στον κυβερνήτη και όχι στον πύργο. Εχουν γίνει άπειρες προσεγγίσεις με απαγορευτικές συνθήκες άλλοτε επιτυχημένες και άλλοτε όχι, ρισκάροντας να φάνε το tribulence και το windshear όχι πάνω από την Κρεμαστή αλλά στην αρχή του διαδρόμου. Για την συγκεκριμένη πτήση στη Σάμο 50 ft πάνω από τον διάδρομο είχαμε παρατεταμένο και συνεχές tribulence που φόβισε πολύ τον κόσμο. Μπορώ να σε πληροφορήσω και επώνυμα αν θέλεις, διότι το σχόλιο αυτό ανέβηκε από μένα στο airliners.gr επώνυμα, ότι ο πύργος Σάμου ενημέρωσε τον κυβερνήτη για τις ριπές του αέρα 1 λεπτό πριν την προσγείωση , και τον ρώτησε αν θέλει να συνεχίσει. Εκείνος απάντησε ότι θα προσπαθήσει...
      Ευχαριστώ για την κατανόηση

      Διαγραφή
    2. Διόρθωση: Σάμος βέβαια και όχι Χίος.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος29/2/12 - 8:10 μ.μ.

    Κονταράκης Θεός. Έχω ταξιδέψει μαζί του πολλές φορές. Σοβαρός αεροπόρος και σε κάνει να νιώθεις άνετα με το χιούμορ του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/2/12 - 11:00 μ.μ.

      αν λεει καλα ανεκδοτα δεν σημαινει οτι ειναι και καλος πιλοτος.
      τα μπερδεψες φιλε

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/2/12 - 11:46 μ.μ.

      Το να είναι ΚΑΙ καλός πιλότος ΚΑΙ να έχει χιούμορ, δεν σου έχει περάσει ούτε καν σαν σκέψη δηλαδή? Και χιούμορ είναι μόνο τα καλά ανέκδοτα? Εσύ μάλλον έχεις μπερδευτεί για τα καλά. Έχει οποιαδήποτε σχέση με λογική το σχόλιο σου?

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος29/2/12 - 9:03 μ.μ.

    Tαξιδεύω και εγώ πάρα μα πάρα πολύ συχνά, αυτά συμβαίνουν φίλε μου, ευτυχώς που ήταν ο καλύτερος ίσως καπετάνιος που έχω πετάξει ποτέ, και επιπλέον είναι πολύ φιλικός με όλο τον κόσμο!!
    Όλα αυτά το εννοώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος29/2/12 - 9:24 μ.μ.

    AN HTAN KALOS SE AUTHN THN ETAIRIA TOU KOLOU THA DOULEUE?????????????????????APANTHSTE RE KOLITI TOU KONTARAKH.
    O ALLOS LEEI OTI EINAI KAI FILIKOS GIATI RE KAI PIOS EINAI???
    ENAS PILOTOS TIPOTA TO IDIETERO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/2/12 - 9:49 μ.μ.

      ''ενας πιλοτος τιποτα το ιδιαιτερο'' καλα εισαι σοβαρος-η;;εταιρια του κολου???ευτυχως που υπαρχει και αυτη και ενωνει τα νησακια μας.μιλας για τον κυριο λες και εχεις κατι μαζι του,τα προσοπικα σου δεν μας ενδιαφερουν.!και βαλτο καλα στο μυαλο σου οτι οι Ελληνες πιλοτοι ειναι αν οχι οι καλυτεροι μεσα στους καλυτερους του κοσμου οποτε θα πρεπει να αναθεωρησεις την προταση ''τιποτα το ιδιαιτερο''..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/2/12 - 10:31 μ.μ.

      KYRIA MOU DEN EIPA TIPOTA GIA TON PILOTO EAN EINAI KALOS H OXI
      MATHE NA DIABAzeis KYRA MOU

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/2/12 - 11:24 μ.μ.

      Το "AN HTAN KALOS SE AUTHN THN ETAIRIA TOU KOLOU THA DOULEUE?" η "κυρία" το έγραψε? Εσύ δεν το έγραψες ανώνυμε 11:24 για να έρθεις πάλι ανώνυμα στις 12:31 να κάνεις τον έκπληκτο? Εσύ πρέπει να μάθεις να διαβάζεις και να γράφεις, τις εξυπνάδες άστες για τους πραγματικά έξυπνους.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος29/2/12 - 9:40 μ.μ.

    Να πω και εγω;
    1ον Καταρχην εχουν μπει ολοι οι κολλητοι του καπετανιου και εγκαθετοι της εταιριας και γραφουν για να καλυψουν την εταιρια και τον καπετανιο.
    2ον Προς ενημερωση σας οι "καλυτεροι" πιλοτοι απο καθε εταιρια βρισκονται καρφωμενοι σε καποια βουνα και λοφους της Ελλαδας αλλα και σ'ολο το κοσμο.Και μια και ανεφερε καποιος για την Αεροπλοια απο την οποια προερχεται ο καπετανιος, ενας αλλος πριν αρκετα χρονια που εθεωρειτο ο καλυτερος της Ολυμπ.Αεροπλοιας βρισκεται καρφωμενος σε ενα βουνο της Σαμου μαζι με καποιους αθωους που πηρε μαζι του.
    3ον Αυτες οι εταιριες που εχουν μαζεψει ο,τι σαβουρα απο αεροπλανα κυκλοφορει απο νεκροταφεια αεροσκαφων παιρνουν δεν εχουν κανενα στανταρτ ασφαλειας δεν τις ελεγχει κανενας διοτι λαδωνουν το κρατος (βλεπε ΥΠΑ),μαλιστα η συγκεκριμενη εταιρια βρεθηκε να εχει πιλοτους με ληγμενα πτυχια στο παρελθον!
    4ον Η εταιριες αυτου του τυπου μαζευουν οποιον ειναι διατεθειμενος να δουλευει περα απο καθε κανονισμο ωρων ασφαλειας και με τα λιγοτερα λεφτα αφου παρα πολυ πανε εκει απλα για να συμπληρωνουν την συνταξη τους απο την Πολεμικη Αεροπορια.

    Συμπερασμα:Το κακο στην Αεροπορια δεν συμβαινει συχνα,ομως οταν συμβει και αναλυεται το ατυχημα και η αλυσιδα των λαθων ξετυλιγεται ειναι πλεον αργα.Πιστευω ολοι να εχεται δει στο Μακεδονια tv πολλα απο αυτα.
    Με την συγκεκριμενη εταιρια ΟΥΤΕ ΓΡΑΜΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/2/12 - 11:49 μ.μ.

      Εσύ ποιανού εγκάθετος είσαι? Της Aegean ή του Βγενόπουλου? Ξερόλας και κουφιοκέφαλος, ημιμαθής και εξυπνάκιας. ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ με τα όλα σου. Δες ρε γμτ με κάτι νούμερα που ασχολούμαστε .

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος29/2/12 - 10:40 μ.μ.

    Παιδιά στην Ελλάδα είμαστε οι καλύτεροι κριτές,προπονητές και ξερόλες!Λοιπόν για αυτούς που γράφουν Ότι μαλακια τους κατέβει,ας ψάξουν να δουν πια αεροπλάνα μπορούν να πετάξουν σε αντίξοες συνθήκες .και τέλος όταν ταξιδεύουν να ρωτούν πρώτα αν ο κυβερνήτης είναι αρχάριος για να είναι πιο προσεκτικός!Α ρε ζώα!εσείς ρε ούτε με κατσίκα δεν πρέπει να ταξιδεύετε,και για τα φυσικά φαινόμενα ποιος φταίει ρε ο Θεός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος29/2/12 - 10:44 μ.μ.

    Αν κατάλαβα καλά ρε αρθρογράφε, κακώς σας προσγείωσε? Επρεπε να μείνει στον αέρα?
    Κατα την δική σου γνώμη, τι έπρεπε να κάνει? Για πες μας να κατάλάβουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος29/2/12 - 10:49 μ.μ.

    ΤΌΝ Θυμάμαι απο τον καιρό που δούλευε στην Ολυμπιακή, πολύ καλός πιλότος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είπαμε να κάνουμε μια σοβαρή κουβέντα σ' αυτό το blog και αμέσως ξεπετάχτηκαν 2-3 άσχετοι να ρίξουν τις παπαριές τους αόριστα και γενικόλογα και βεβαίως ανώνυμα και μας τη γαμήσανε τη συζήτηση.
    Ανώνυμε 11:40 AM έχεις ιδέα τι σημαίνει ληγμένο πτυχίο αεροπόρου ή αρκείσαι στα ληγμένα που προφανώς κατεβάζεις? Πότε ελέγχθηκε η εταιρία, από ποιούς και ποιά "ληγμένα" πτυχία βρήκε? Και εαν όντως βρέθηκαν, πως διατήρησε την Α.Π.Ε. της?
    Επίσης εφόσον είσαι τόσο ενημερωμένος για το ιστορικό ατυχημάτων της Ολυμπιακής, τι έχεις να πεις για την κατάταξη της στο δείκτη ασφαλείας εταιριών? Σχετικά με την υπέρβαση των ωρών ασφαλείας, γνωρίζεις ποιό είναι το όριο και εαν ναι (που δεν το πιστεύω) γνωρίζεις κανέναν που το παραβιάζει και δεν έχεις πάει ακόμα στον εισαγγελέα ? Είσαι συνένοχος σε έγκλημα λοιπόν.
    Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό: Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με την εταιρία. Απολύτως. Τα περί εγκαθέτων να τα πεις εκεί που περνάνε. Και την επόμενη φορά επώνυμα, εάν θέλεις να έχεις κάποιο κύρος. Συμπέρασμα: Κάτσε και βλέπε MKTV και άσε για πράγματα που δε γνωρίζεις να μιλάνε άλλοι.

    Ανώνυμη 11:24 AM : Τι γνωρίζεις εσύ για τον συγκεκριμένο κυβερνήτη και τι για την εταιρία ώστε να κρίνεις και να χαρακτηρίζεις (ανώνυμα βέβαια και μάλλον για troll πρόκειται, άρα ας μην ασχοληθεί κανείς με τα γραφόμενα σου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος1/3/12 - 12:12 π.μ.

    Αν θέτε να μιλήσετε σοβαρά ο καθένας σας πρέπει να ξέβρει ότι :

    1. Το λολοπλάνο είναι το ασφαλέστερο μέσω μεταφοράς

    2. Το λολοπλάνο έχει τα λιγότερα ατυχήματα

    3. Αν ποτέ σου κάτσει να πέσει - μη κακκό - το λολοπλάνο τότε την πούτσησες ανεπιστρεπτή

    4. Κανένα λολοπλάνο δεν προσφέρει αλεξίφτωτα

    5. Το κάθε λολοπλάνο είναι μια μηχανή που πετά αν πάθει βλάβη όλα είναι 50% - 50%

    ..και ο νοών, νοεί τω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/3/12 - 12:23 π.μ.

      APO AEROPORIKO ATIXIMA SOU MEINE? GIA NA KSEROUME DILADI POS NA SE ADIMETOPISOUME.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος1/3/12 - 1:16 π.μ.

    Τον εχω δει να προσγειωνει φορτωμενο c-130 με 9αρι πλαγιο ανεμο !!
    Ο τυπος κενταει! Για να το κανει παει να πει οτι γινεται και με ασφαλεια απλα ειναι πιο επρεπες το συγκεκριμενο αεροσκαφος στις αναταραξεις (λογω χαμηλης ισχυος κ.λ.π) οποτε καποιεις κινησεις και ελιγμοι γινονται πιο αισθητοι στην καμπινα σε σχεση αλλες εταιρειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/3/12 - 8:49 π.μ.

      Τι είπες τώρα ρε μεγάλε ??? Μας έστειλες με την έμπνευση σου. Τι είναι το συγκεκριμένο, επρεπές? Γι αυτή την εταιρία μόνο ή και για τις άλλες? Και το 9-αρι το πλάγιο πως ακριβώς το έπιασες, σας συστήθηκε?

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος1/3/12 - 3:31 π.μ.

    φιλοι μου αυτος ο πιλοτος ειναι τοπ μιλαμε... μας προσγειωσε με τηλεκατευθυνωμενο ελικοπτερακι πανω στη κορφη της συμης και ενω επνεαν ανεμοι 2(τουλαχιστον) μποφορ! γι αυτο λιγα τα λογια σας γατακια του τυροκομικου υποκοσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος1/3/12 - 8:43 π.μ.

    Έρευνα της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Ασφάλειας Αεροπλοΐας στην ΥΠΑ

    Αεροπορικές εταιρείες πετούν χωρίς να τηρούν τους κανόνες ασφαλείας
    Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες πραγματοποιούν δρομολόγια χωρίς να τηρούν τους κανόνες ασφαλείας πτήσεων και διοικούνται από ανθρώπους, οι οποίοι ενδιαφέρονται μόνον για τα...
    συμφέροντά τους.
    Στις συγκλονιστικές αυτές διαπιστώσεις κατέληξε η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφάλειας Αεροπλοΐας, η οποία διενήργησε από 21 έως 25 Φεβρουαρίου έλεγχο και αξιολόγηση στην Ελληνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και συγκεκριμένα στην Διεύθυνση Δ2 που είναι η Διεύθυνση Επιθεώρησης Πτητικών Μέσων και Προτύπων.
    Το Ευρωπαϊκό κλιμάκιο επιθεώρησε μεταξύ άλλων και τρεις αεροπορικές εταιρείες, προκειμένου να διαπιστώσει εάν η ΥΠΑ/Δ2 ασκούσε όπως έπρεπε το έργο της. Τα αποτελέσματα σε μια από αυτές, την εταιρεία SKY Express ήταν σοκαριστικά και καταδεικνύουν συγκεκριμένα άτομα και βαρύτατες ευθύνες.
    Συγκεκριμένα οι επιθεωρητές της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Ασφάλειας Αεροπλοΐας κατέγραψαν ότι η ανωτέρω εταιρεία είχε σοβαρότατα ευρήματα αναφορικά με τα εγχειρίδια και τις εκπαιδεύσεις, που σχετίζονται με την ασφάλεια των πτήσεων.

    Πέντε από τους πιλότους της εταιρείας, μεταξύ των οποίων και ο υιός του «επιθεωρητή» τεχνικού συμβούλου της ΥΠΑ/Δ2 Ξεν. Στυλιανίδη, δεν είχαν τις προβλεπόμενες και απαιτούμενες εκπαιδεύσεις για την ανανέωση των πτυχίων τους, δεν είχαν περάσει από εξομοιωτή πτήσεων και ουσιαστικά πετούσαν με «ληγμένα» πτυχία. Τα εγχειρίδια της εταιρείας κατασχέθηκαν και δόθηκε εντολή άμεσης καθήλωσης και απαγόρευσης, μέχρι νεωτέρας, οποιασδήποτε πτήσεως για λόγους «επικίνδυνους για την ασφάλεια των πτήσεων».
    Επί πλέον οι Επιθεωρητές της ΕΥΑΕ κατέγραψαν και το ασυμβίβαστο μεταξύ του ελεγκτή-επιθεωρητή και ελεγχόμενου, δηλαδή μεταξύ του πατέρα και του υιού-πιλότου Στυλιανίδη και το θέμα ήδη έχει φθάσει μέχρι την Κομισιόν.

    Η εταιρεία

    Η εταιρεία Sky Express είναι συμφερόντων του Μιλτιάδη Τσαγκαράκη, πρώην προσωπικού πιλότου του Ανδρέα Παπανδρέου και γνώριμου του «επιθεωρητή» Ξεν. Στυλιαννίδη, ο οποίος με την σειρά του είχε θητεύσει επί εποχής «παλαιού» ΠΑΣΟΚ σε υψηλές διοικητικές θέσεις ως πιλότος στην Ολυμπιακή Αεροπορία.
    Έκθετο βεβαίως παραμένει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ενώ την κύρια ευθύνη φέρει ο διοικητής της ΥΠΑ Οδυσσέας Βλάμης, ο οποίος όχι μόνο απομάκρυνε από την Υπηρεσία αξιόλογους και έμπειρους επιθεωρητές, αλλά κράτησε και τον δικό του από την παλαιά Ολυμπιακή Ξεν. Στυλιανίδη, με αποφάσεις του οποίου εμφανίζει σήμερα την εικόνα αυτή η ΥΠΑ/Δ2, με κίνδυνο να υποβαθμιστεί από την Ευρώπη, γεγονός που δεν περιποιεί τιμή για την χώρα μας, την δεδομένη μάλιστα χρονική στιγμή.

    http://ksipnistere.blogspot.com/2011/03/blog-post_4561.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Ksipnistere_+%28.+.+.+.+.+.+.+++ksipnistere+_++%CE%9F+%CF%83%CE%B9%CF%89%CF%80%CF%8E%CE%BD+%CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B5%CE%AF+%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BD%29

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποιό επίσημο site της ΥΠΑ ή της EASA δημοσιεύτηκε το παραπάνω?
      Απάντηση: Σε κανένα.
      Ο λόγος: Διάβασε την απάντηση στο επόμενο σχόλιο σου (εκεί που με μεγάλη ευκολία χαρακτηρίζεις ανθρώπους της αεροπορίας ως "άσχετους", "τραγικούς" και "εγκάθετους" .

      Υ/Γ Κάνε μια αξιολόγηση και των σχολίων στη δημοσίευση του παραπάνω Blog και ίσως βγάλεις κάποιοα χρήσιμα συμπεράσματα.

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος1/3/12 - 8:45 π.μ.

    EGO TON EXO DEI NA PROSGEIONEI THLEKATEFTHNOMENO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος1/3/12 - 8:47 π.μ.

    Αυτα για τους υποστηρικτες της εταιριας και του πιλοτου.Ειναι τραγικο δε που καποιοι που εχουν σχεση με Αεροποπορια ειναι παντελως ασχετοι και μιλανε εκ του πονηρου χωρις να γνωριζουν.Το παραπανω δημοσιευμα για την εταιρια δειχνει την καταντια της,οπως και την καταντια της ΥΠΑ που επειδη λαδωνεται δεν κανει σωστα την δουλεια της και επιτρεπει σε τετοιες ετερειες να πετανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά θα κάνεις να ακούς αυτούς που όπως λες έχουν σχέση με την Αεροπορία, διότι πολλά πράγματα δεν είναι όμως φαίνονται μιας και υπάρχει βρώμικος πόλεμος μεταξύ των εταιριών, αλλά και εναντίον προσώπων που έχουν στελεχώσει την ΥΠΑ που είναι η μοναδική ίσως Ελληνική Δημόσια Υπηρεσία που κάνει αξιοπρεπώς τη δουλειά της (μιας και στελεχώνεται κυρίως από επαγγελματίες της αεροπορίας).
      Ακόμα και κάποιον που ΔΕΝ είναι σχετικός με την αεροπορία θα έπρεπε να τον προβληματίσει το γεγονός οτι τελικά δεν αφαιρέθηκε η Α.Π.Ε. της εταιρίας, ούτε και υπήρξαν οποιεσδήποτε συνέπειες από τις δήθεν διαπιστώσεις της EASA οι οποίες δε δημοσιεύθηκαν παρά μόνο σε περιορισμένης αξιοπιστίας και σκανδαλοθηρικού τύπου blogs. Εκτός κι αν πιστεύεις οτι τελικά λαδώθηκαν και οι Ευρωπαίοι. Για να μη σε παιδεύω, ας ξέρεις οτι τα πτυχία των πιλότων είχαν ανανεωθεί κανονικά απλώς δεν είχαν ενημερωθεί οι φάκελλοι τους οποίους εξέτασε το κλιμάκιο της EASA. Μόλις έγινε η διασταύρωση, το θέμα έκλεισε.
      Τέλος τα περί "άσχετων" και "εκ του πονηρού" να τα λες εκεί που περνάνε. Εγώ έκανα ένα εκτενές σχόλιο πιο πάνω (09:35), εάν θέλεις (επώνυμα) να συζητήσουμε κάτι επ αυτού, ευχαρίστως. Αλλά "τουπέ" και "πολυξερίστικα" μοντελάκια να ξέρεις οτι σ' εμένα δεν ...

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος1/3/12 - 9:15 π.μ.

    ρε τον ανθρωπο στο τελος τον χιροκροτισατε? γιατι πρεπει να εχει μεγαλα "κακαλα"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος1/3/12 - 9:26 π.μ.

    Greek aviator μονο και μονο αυτα που λες αποδεικνυουν την αληθεια:Οτι και καλα τα πτυχια των πιλοτων ειχαν ανανεωθει και δεν ειχαν ενημερωθει οι φακελοι...Καλα πλακα μας κανεις;για αλλη μια φορα το Ελληνικο κρατος μεσω ΥΠΑ βρηκε τροπο να μπαλωσει και να καλυψει την κατασταση και δεν εβαλε λουκετο στην εταιρια ως οφειλε.Μετα μας φταινε οι ξενοι για τα κακα που μας βρισκουν.Πως γινεται δε ο επιθεωρητης που παει και ελεγχει την εταιρια να εχει τον γιο του εκει και να δουλευει πιλοτος;Δεν υπαρχει ασυμβίβαστο μεταξύ του ελεγκτή-επιθεωρητή και ελεγχόμενου, δηλαδή μεταξύ του πατέρα και του υιού-πιλότου Στυλιανίδη;Πλακα μας κανεις Greek aviator;Τι προσπαθεις να καλυψεις,τι συμφεροντα εξυπηρετεις;Δεν εισαι ο μονος σχετικος με Αεροπορια υπαρχουν και αλλοι και δυστυχως για σενα πολυ πιο ενημερωμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ενημερωμένοι γράφουν επώνυμα.
      Η μόνη σχέση που έχω με την εταιρία είναι οτι δουλεύουν εκεί μερικοί καλοί μου φίλοι. Επειδή βέβαια ισχύει η αρχή της εμπιστευτικότητας δε συζητάμε ποτέ θέματα της εταιρίας και οι πληροφορίες που φτάνουν σ' εμένα προέρχονται από παρακολούθηση σοβαρών πηγών (επίσημα sites της EASA για παράδειγμα) ή συζητήσεις με πρόσωπα από το χώρο της αεροπορίας που ξέουν τι τους γίνεται. Όλες οι συζητήσεις γίνονται επωνύμως.
      Λύσε μου και μια τελευταία απορία: Είσαι λέμε εσύ ιπτάμενος χειριστής με μεγάλη εμπειρία που έχει πλέον αποσυρθεί και πλέον είσαι επιθεωρητής της ΥΠΑ. Πας να επιθεωρήσεις μια εταιρία στην οποία δουλεύει ο γιός σου και η οποία βρίσκεται στην τραγική κατάσταση την οποία περιγράφεις. Το καθήκον σου ως καλός επιθεωρητής και ως καλός πατέρας είναι να κουκουλώσεις τα κακώς κείμενα ώστε ακόμα κι αν ο γυός σου την έχει γλυτώσει έως τώρα, να σκοτωθεί σίγουρα στα επόμενα ταξίδια? Το λιγότερο που θα έπρεπε να κάνεις δε θα ήταν να τον πάρεις από εκεί? Απλή λογική. Και εφόσον υπήρχε ασυμβίβαστο όπως λες (που λογικά κάτι θα ξέρεις για να το λες), πως κατάφερε η εταιρία και διατήρησε την Α.Π.Ε. της?

      Και επειδή με έχει κουράσει το συγκεκριμένο: Άσε επιτέλους τις προσωπικές προσβολές. Περισσότερο ενημερωμένοι από εμένα στην αεροπορία υπάρχουν σίγουρα και είναι πάρα πολλοί, το "δυστυχώς για σένα" δεν κατάλαβα.

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος1/3/12 - 10:59 π.μ.

    Cyprus airways
    πετα εκει ποθ οι αλλες σταματουν !!
    Aegean Olympic sky σταματουν Cyprus airways oxi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος1/3/12 - 11:21 π.μ.

    έχω ταξιδέψει δεκάδες φορές με sky, πολύ καλοτάξιδα και διασκεδαστικά, είχα τύχει σε κάτι παρόμοιο, να χαίρεσαι που δεν έκανες άλλη μια πτήση ρουτίνας! αν δε θες περιπέτεια μείνε στο καναπέ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος1/3/12 - 12:19 μ.μ.

    Η εταιρια διατηρησε την Α.Π.Ε. της με πολυ καλο λαδι...
    Πρεπει να ξερεις οτι η Υ.Π.Α. ,αζι με εφορια και πολεοδομια ειναι οι πιο διεφθαρμενες υπηρεσιες στην Ελλαδα ever!Ο δε κ.Παγκαλος καποια στιγμη που ειχε αναλαβει Υπουργος Μεταφορων πριν καποια χρονια ειχε χαρακτηρισει την ΥΠΑ ως την πιο διεφθαρμενη υπηρεσια του δημοσιου.Οποτε το επιχηρημα σου γιατι δεν εκλεισε η εταιρια ή γιατι δεν της πηραν την αδεια λειτουργιας δεν χρειαζεται παιρετερω αναλυση.
    Κλεινω λεγοντας οτι ευτυχως η εταιρια παει για λουκετο απο μονη της μια και ακολουθει το διαδοχο σχημα που Θα ονομαζεται Minoan Airlines οπου βεβαια θα υπαρχουν αρκετοι απο το προηγουμενο σχημα της Sky Express (Τσαγκαρακης και δεν συμμαζευεται...).
    Κλασσικο εργο που το εχουμε δει να συμβαινει στην Ελλαδα τα τελευταια 10-15 χρονια στον Αεροπορικο τομεα:οταν μια εταιρια δεν παει πια αλλο φτιαχνουμε μια αλλη με τους ιδιους ανθρωπους και παει λεγοντας....
    Greek aviator μου ειναι αδυνατον να σε παρακολουθησω περισσοτερο μιας και διακατεχεσαι απο ιδιοτελη αισθηματα συμπαραστασης της εταιριας που δεν γνωριζω ουτε και θελω να μαθω.
    Ο κοσμος εχει κριση και μπορει να βγαλει τα συμπερασματα του και εν πασει περιπτωσει οποιος θελει ταξιδευει με οποια εταιρια θελει.Σιγουρα το χρηματικο ειναι ενα θεμα(εισιτηριο) δεν αξιζει ομως να θετεις την ζωη σου σε κινδυνο ή των οικειων σου με εταιριες τετοιου τυπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/3/12 - 1:30 μ.μ.

      Αν ο Πάγκαλος είπε αυτό για την ΥΠΑ τότε εσύ θα πρέπει να αλήτης, κοπρόσκυλο και μαλάκας! Γενικά είναι άκυρος το κ. Πάγκαλος.

      Διαγραφή
  24. Χμμμ μάλιστα. Εγώ σου παρέθεσα τόσα στοιχεία κι εσύ ο μόνο που είχες να απαντησεις ήταν οι προσωπικές σου εκτιμήσεις περί διαφθοράς των δημοσίων υπηρεσιών και βέβαια το αξεπέραστο "Ο δε κ.Παγκαλος καποια στιγμη ..." το οποίο εαν είχες πει από την πρώτη στιγμή θα με είχες γλυτώσει από την ταλαιπωρία της δακτυλογράφησης.
    Επίσης το αυθαίρετο συμπέρασμα "διακατεχεσαι απο ιδιοτελη αισθηματα συμπαραστασης της εταιριας" όπου ... τι να σχολιάσω δηλαδή ... άστο. Θα μπορούσα να συμπεράνω κι εγώ οτι μάλλον δουλεύεις για το Βγενόπουλο ή το Βασιλάκη αλλά όχι, δε θα το κάνω και κακώς που ασχολήθηκα δηλαδή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος1/3/12 - 2:28 μ.μ.

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ.
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ AΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ SKY EXPRESS?
    ΕΠΙΛΕΨΤΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ.
    ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος1/3/12 - 3:44 μ.μ.

    Νομίζω ξεφύγαμε όλοι μας, εγώ ανέβασα την ανάρτηση αλλού, αλλά μεταφέρθηκε εδώ, ως επιβάτης της πτήσης αισθάνθηκα μαζί με τους υπόλοιπους 25 ανασφαλής στον μέγιστο βαθμό, το συγκεκριμένο σκέλος της πτήσης έχει πολλές φορές μείνει ανεκτέλεστο λογω κακών συνθηκών είτε εντός ορίων είτε εκτός και αυτό αν θέλετε το συζητάμε σε άλλα φόρα, όχι εδώ δηλ, αν γίνονται πτήσεις και προσεγγίσεις κάτω από οριακές συνθήκες. Με τον κ. Κονταράκη έχω πετάξει επανειλλημένως και επί Ολυμπιακής, δεν με απασχολεί καθόλου αν γυρνάει με το Rayban γιαλάκι στην αίθουσα αναχωρήσεων και κάνει δημόσιες σχέσεις με το προσωπικό εδάφους και τους επιβάτες, με ενδιαφέρει να μου μεταδίδει αίσθημα ασφαλείας που αντανακλάται και στην εταιρεία. Αν είχα εναλλακτική ασφαλώς και θα επέλεγα άλλη εταιρεία , αλλά σαν επιδοτούμενο θα το επιλέξω ξανά, αφού είναι και το μοναδικό. Για να κλείσουμε, αν προσγείωση με 34 knots, και ριπές 37 knots με ΒΒΑ στην Σάμο, είναι μέσα στα όρια, ας το κρίνουν οι αρμόδιοι, και εμείς που είμασταν μέσα. Να μην ξεχνάμε ότι λίγο μακρύτερα από το αεροδρόμιο βρίσκονται ακόμα τα συντρίμμια αντίστοιχου δρομολόγιου το καλοκαίρι του 89 στην Σάμο, από έμπειρο και άριστο πιλότο...

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/3/12 - 4:07 μ.μ.

      ARA LIPON AFOU PROTA EIXES VGALEI TA SYMBERASMATA SOU IR8ES KAI MAS TO KOTSARHSES AFTO EDO GIA NA ANAPSEIS FOTIES.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/3/12 - 4:08 μ.μ.

      MOU FENETAI OTI EISAI AFTOS POU EXEI TO BLOG KAI TORA TELEYTAIA TO SINI8IZEIS AFTO TO. POS 8A DIKSEIS OTI TO BLOG EXEI KINHSH?

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος1/3/12 - 4:09 μ.μ.

    Φίλε μου, δεν το κοτσάρισα εγώ εδώ, ρώτα τους διαχειριστές που το βρήκαν, το έστειλα επωνύμως σε αεροπορικο site...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/3/12 - 4:23 μ.μ.

      ARA ESI EISE O DIAXEIRISTIS AFOU TO EVALES EDO. DLD MONO TOU IRTHE?

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος1/3/12 - 4:12 μ.μ.

    Και δεν έχω καμιά σχέση με το blog αυτό, η αρχική ανάρτηση είναι στο airliners.gr, ΔΕΝ το έβαλα εγώ εδώ και δεν είχα σκοπό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/3/12 - 4:23 μ.μ.

      NAI MAS EPISES TWRA.

      Διαγραφή
    2. Τουλάχιστο αγαπητέ κύριε αναφέρατε τη σελίδα που το αναρτήσατε (και πολύ καλά κάνατε). Βλέπω οτι πήρατε και μια τεκμηριωμένη απάντηση από άτομο που φαίνεται οτι είναι αρκετά σχετικός με την αεροπορία, οπότε δε μένει να πούμε και πολλά εδώ πέρα.
      Καλό θα ήταν βέβαια όλοι οι προλαλήσαντες που έσπευσαν (ανώνυμα και ανεύθυνα όπως γίνεται πάντα) να κατηγορήσουν πρόσωπα, εταιρίες και καταστάσεις να ρίξουν μια ματιά και στη δική σας ανάρτηση στο airliners.gr μπας και σοβαρευτούν κάποιοα στιγμή.

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος1/3/12 - 4:28 μ.μ.

    Δεν θα κάτσω να δώσω εξηγήσεις σε απλά πράγματα, ας βγει ο διαχειριστής να εξηγήσει, ήμουν σαφέστατος, δεν το έβαλα εγώ εδώ!!!Ρωτήστε τον που το βρήκε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος4/3/12 - 8:08 π.μ.

    ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 1300 ΡΟΔΟΣ-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ!!!!
    ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος6/3/12 - 2:42 μ.μ.

    τι μαλακιες ακουω (συγνωμη απο τους σοβαρους του φορουμ ) ο κος κονταρακης μανωλης ηταν ενας απο τους καλητερουσ πιλοτους της πολεμικης αεροποριας στην λαρισα και τον εχω γνωριση για δυο ολοκληρα χρονια που υπηρετουσα σαν σμηνητης το 1980 αψογος --ανθρωπος με χιουμορ και εξαιρετος χειρηστης ---οτα οργωνε το αιγαιο οι μισοι θα ησασταν μωρα --σμηνητης αγγελος--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος6/3/12 - 4:35 μ.μ.

    Υπάρχουν και τα ΠΑΠΟΡΙΑ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος10/3/12 - 10:19 π.μ.

    Για τον φούτσο είσαι κ. Παρασκευά Φούτσο. Ούτε το πραγματικό σου όνομα δεν έχεις τον ανδρισμό να γράψεις. Και την ανάρτηση δεν την έκανες για να ακούσεις τη γνώμη των πιο έμπειρων όπως λες, αλλά για να βρεις άλλα χαϊβάνια σαν και του λόγου σου ή σαν τον πολύξερο ανώνυμο Feb 29, 2012 11:40 AM και να κάνετε διαγωνισμό μαλακίας και αμετροέπειας. Για τον φούτσο είστε και οι δύο.
    Και άσε το παραμύθι οτι η ανάρτηση μεταφέρθηκε στο blog αυτό χωρίς να το ξέρεις. Τι θα μας πεις δηλαδή, οτι πέρναγες τυχαία , μπήκες και είδες το βαρυσήμαντο άρθρο σου του οποίου έχεις την πνευματική πατρότητα να έχει πάρει τα βουνά ερήμην σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος14/3/12 - 9:26 μ.μ.

    ΤΥΧΑΙΑ επεσα εδω δεν εχω καμμια σχεση με την sky espress επαγγελματικα, με την εννοια δεν εξαρταμαι απο αυτην. δεν θα πεταγα ποτε με αυτην την εταιρια τον κονταρακη τον ξερω τουλαχιστον 10 χρονια ειναι CAPTAIN ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ αν κανει δημοσιες σχεσεις στην αιθουσα αναμονης δεν το ξερω και δεν με ενδιαφερει οσες(και ειναι παμπολες οι φορες) που εχω συνεργαστει μαζι του αυτος στο πιλοτηριο και εγω στο αλλο μικροφωνο, ηξερα οτι δεν προκειται να παθουν(οι επιβατες), να παθω, να παθει κατι ασχημο οσο βεβαια μπορεις να εισαι βεβαιος σε μια προσγειωση ΄η απογειωση. τωρα γιατι δουλευει σε αυτην την εταιρεια.... ειναι δικο του θεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος27/3/12 - 6:17 μ.μ.

    kai ton k Kontarakh kserw kai me thn sky express exw peta3ei opws kai me diafores alles etaireies. Diabasa ligo ta parapanw kai den mporw na katalabw poios o logos na bgainoun kapoioi synh8ws empa8eis anhdeoi kai na lene oti tous kapnisei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...