ροή ειδήσεων

Ο Κ.Ο.Κ για το ποδήλατο

Επιτέλους θα γίνει κάτι με τους κάνκαρους με τα αγωνιστικά ποδήλατα που νομίζουν ότι είναι στο tour de France? κινδυνεύουν ζωές!...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Ο Κ.Ο.Κ για το ποδήλατο

Ο ποδηλάτης έχει δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις. Υποχρεούται να γνωρίζει τον Κ.Ο.Κ. και να συμμορφώνεται σε αυτόν, να φοράει κράνος και να φέρει διακριτικό φωτισμό κατά τις βραδινές ώρες.
Το κράτος πρέπει να τιμωρεί τους παραβάτες ποδηλάτες και να τους δικάζει ως ίσους προς τους υπόλοιπους οδηγούς.
Οι ποδηλάτες δεν πρέπει να αυτοδικούν

Παρακάτω ακολουθεί ο Κ.Ο.Κ για το ποδήλατο. Όπως θα δείτε η νομοθεσία είναι πολύ αυστηρή για τους ποδηλάτες ενώ προβλέπει και πρόστιμα ανά περίπτωση. Ενημερωθείτε και φροντίστε να ενημερώσετε και τους γύρο σας!

Άρθρο 2 Ορισμοί

“Ποδήλατο”: Το όχημα δύο τουλάχιστον τροχών το οποίο κινείται με τη μυϊκή δύναμη εκείνων που επιβαίνουν και μπορεί να υποβοηθείται με βοηθητικό ηλεκτροκινητήρα μέγιστης συνεχούς ονομαστικής ισχύος 0,25 KW και η ισχύς του οποίου μειώνεται σταδιακά και τελικά μηδενίζεται όταν η ταχύτητα του οχήματος φθάσει τα 25 χλμ/ώρα ή νωρίτερα, εάν σταματήσει η ποδηλάτηση.”
Ποδηλατόδρομος: Οδός ή τμήμα οδού αποκλειστικής κυκλοφορίας ποδηλάτων.

Άρθρο 16 Θέση επί της οδού

1. Στο οδικό δίκτυο της χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλοφορίας. Ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται, τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παρ. 1 και 17 παρ. 6 του παρόντος Κώδικα, να οδηγεί το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και αν ακόμη ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο.
2. ο οδηγός, με εξαίρεση την περίπτωση απολύτου ανάγκης, υποχρεούται να κινείται αποκλειστικά στις καθορισμένες για την κατηγορία του οχήματός του ειδικές οδούς, οδοστρώματα και λωρίδες κυκλοφορίας όπου υφίστανται τέτοιες ………… οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει, και δεν προκαλείται δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος.

Άρθρο 21 Κανόνες για τους ελιγμούς των οχημάτων

1. ο οδηγός που προτίθεται να εκτελέσει ελιγμό, οφείλει προηγουμένως να βεβαιωθεί ότι μπορεί να το πράξει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση των λοιπών χρηστών της οδού, οι οποίοι κινούνται πίσω, μπροστά ή πλάι του, ή ετοιμάζονται να τον προσπεράσουν, λαμβάνοντας υπόψη τη θέση την κατεύ8υνση και την ταχύτητά τους.

2. Πριν από κάθε ελιγμό, ο οδηγός υποχρεούται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή του αυτή, χρησιμοποιώντας για το σκοπό αυτόν τους δείκτες κατεύθυνσης, αν δε αυτοί δεν λειτουργούν, υποχρεούται να δώσει τα ακόλουθα σήματα με το χέρι:
α) Έκταση του βραχίονα για στροφή προς την κατεύθυνση αυτού.
β) Κάμψη του βραχίονα προς τα πάνω για στροφή προς την αντίθετη πλευρά αυτού.
γ) Κάμψη του βραχίονα προς τα κάτω, για τον ελιγμό στάθμευσης.

3. Η προειδοποίηση που δίνεται με τους δείκτες κατεύθυνσης επιβάλλεται να συνεχίζεται σε όλη τη διάρκεια του ελιγμού και να παύει όταν ολοκληρωθεί ο ελιγμός.


4. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ. Αυτός που επιχειρεί στην οδό συνεχείς ή διακεκομμένους ελιγμούς και κίνηση που εγκυμονεί κίνδυνο για τους λοιπούς χρήστες της οδού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο επτακοσίων (700,00) ευρώ και επί τόπου αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδήγησης για τριάντα (30) ημέρες, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία του άρθρου 103 του παρόντος Κώδικα.”

Άρθρο 35 Κανόνες χρήσης φώτων εντοπισμού θέσης

3. Τη νύκτα και οποτεδήποτε η ορατότητα είναι ανεπαρκής, η παρουσία μηχανοκίνητων οχημάτων και των ρυμουλκούμενων οχημάτων που βρίσκονται σε στάση ή στάθμευση πρέπει να επισημαίνεται με τα μπρος και πίσω φώτα θέσης ή στάθμευσης. Εξαιρούνται:
β) Τα δίτροχα ποδήλατα, δίτροχα μοτοποδήλατα ή δίτροχες μοτοσικλέτες χωρίς καλάθι, που βρίσκονται σε στάση ή στάθμευση στα άκρα του οδοστρώματος σε κατοικημένη περιοχή και δεν είναι εφοδιασμένα με συσσωρευτή (μπαταρία).

Άρθρο 40 Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων

1. Οι οδηγοί ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, απαγορεύεται:
α) Να ρυμουλκούνται από άλλο όχημα.
β) Να ρυμουλκούν ή ωθούν διάφορα αντικείμενα.
γ) Να μεταφέρουν αντικείμενα, τα οποία εμποδίζουν την οδήγηση του οχήματος τους ή εκθέτουν σε κίνδυνο τους λοιπούς χρήστες της οδού.
δ) Να κινούνται ανά δύο ή και πλείονες παράλληλα.
ε) Να σύρουν μαζί τους ζώα δεμένα με λουρί.
στ) Να χρησιμοποιούν εν κινήσει ακουστικά που έχουν συνδεθεί με φορητά ραδιόφωνα, μαγνητόφωνα και άλλες παρεμφερείς ηχητικές συσκευές. Από τη διάταξη αυτήν εξαιρούνται ακουστικά και κεφαλόφωνα ανοικτής ακρόασης φορητών συσκευών ραδιοεπικοινωνίας, που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία σε μικρή
απόσταση μεταξύ των οδηγών. Ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών ή μεταξύ των οδηγών των οχημάτων αυτών και σταθμών βάσης ή άλλων κινητών σταθμών ραδιοδικτύων, καθώς επίσης και μεταξύ των οδηγών εκπαιδευτικών μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών και των εκπαιδευτικών αυτοκινήτων κατά τις φάσεις της εκπαίδευσης ή της εξέτασης των υποψήφιων οδηγών.
ζ) Να χρησιμοποιούν εν κινήσει κινητό τηλέφωνο το οποίο δεν είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση.

2. Οι οδηγοί ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων υποχρεούνται,
όταν οδηγούν, να κρατούν το τιμόνι και με τα δύο τους χέρια, εκτός αν δίνουν σήμα σύμφωνα
με τις διατάξεις του παρόντος Κώδικα.

3. Οι οδηγοί ποδηλάτων υποχρεούνται να κατεβαίνουν από αυτά και να τα οδηγούν βαδίζοντας,
όταν δημιουργείται εμπόδιο ή κίνδυνος για την κυκλοφορία των πεζών.

4. Οι οδηγοί ποδηλάτων και μοτοποδηλάτων απαγορεύεται να μεταφέρουν επιβάτες
στα οχήματά τους. Κατ` εξαίρεση, επιτρέπεται η μεταφορά ενός μόνο επιβάτη σε ποδήλατο που έχει
δύο ζεύγη ποδοστροφάλων και διαθέτει, από κατασκευή, μόνιμο πρόσθετο κάθισμα, ως και σε μοτοποδήλατο, που διαθέτει, από κατασκευή, προσαρμοσμένο σταθερό πρόσθετο κάθισμα.
Οι οδηγοί μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, επιτρέπεται να μεταφέρουν επιβάτη μόνο μέσα στα ειδικό καλάθι, αν υπάρχει για το σκοπό αυτόν και σε πρόσθετο κάθισμα, το οποίο είναι σταθερά προσαρμοσμένο, απόκατασκευή, πίσω ή δίπλα από τη θέση του οδηγού.

5. Σε οδούς, οι οποίες έχουν λωρίδα κυκλοφορίας για την κίνηση ποδηλάτων ή μοτοποδηλάτων, απαγορεύεται στους οδηγούς αυτών να χρησιμοποιούν το υπόλοιπο του οδοστρώματος.

6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ, πλην των περιπτώσεων στ` και ζ της παραγράφου 1, όπου ο παραβάτης τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο εκατόν πενήντα (150,00) ευρώ και αφαίρεση επιτόπου της άδειας ικανότητας οδηγού για τριάντα (30) ημέρες, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία του άρθρου 103 του παρόντος Κώδικα.”

Άρθρο 52 Μέτρα ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας

1. Μέτρα που αφορούν στη ρύθμιση της κυκλοφορίας, στον καθορισμό των μονόδρομων, ποδηλατοδρόμων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, στην προτεραιότητα οδών, στην αλλαγή της διατομής του οδοστρώματος ή της οδού, στον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους και γενικά στον καθορισμό χώρων στάθμευσης και στην επιβολή περιορισμών ή απαγορεύσεων κυκλοφορίας ή στάθμευσης, λαμβάνονται με αποφάσεις του Νομαρχιακού ή Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου με βάση μελέτες, που έχουν εκπονηθεί από τις αρμόδιες Τεχνικές Υπηρεσίες των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Οι αποφάσεις αυτές εγκρίνονται από τον Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας.

Άρθρο 59 Τροχοπέδηση ποδηλάτων

1. Τα ποδήλατο επιβάλλεται να είναι εφοδιασμένα με δύο συστήματα τροχοπέδησης, ανεξάρτητα μεταξύ τους, άμεσης και αποτελεσματικής ενέργειας, εκ των οποίων το μεν ένα θα επενεργεί στο μπροστινό, το δε άλλο στον πίσω τροχό.

2. Αυτός που θέτει σε κυκλοφορία, καθώς και αυτός που οδηγεί ποδήλατο, που δεν είναι εφοδιασμένο με σύστημα τροχοπέδησης, το οποίο να λειτουργεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο αυτό, τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ.”

Άρθρο 76 Φώτα ποδηλάτων

1. Τα ποδήλατα επιβάλλεται να είναι εφοδιασμένα με ένα λευκό ή κίτρινο φως μπροστά και ένα ερυθρό φως και ανταλακλαστικό στοιχείο πίσω, ως και με έναν τουλάχιστον αντανακλαστήρα σε κάθε πλευρά. Ομοίως αντανακλαστικό στοιχείο κίτρινου χρώματος επιβάλλεται να τοποθετείται σε κάθε ποδομοχλό. Εξαιρούνται της υποχρέωσης να φέρουν τα ως άνω φώτα, εφόσον δεν κυκλοφορούν τη νύκτα, τα ποδήλατα των οποίων η διάμετρος τροχού δεν υπερβαίνει τα 500 χιλιοστά, τα αγωνιστικά και τα ορειβατικά ποδήλατα.

2. Αυτός που θέτει σε κυκλοφορία, καθώς και αυτός που οδηγεί ποδήλατο, το οποίο δεν είναι εφοδιασμένο με τα πιο πάνω προβλεπόμενα φώτα και αντανακλαστικά στοιχεία, που να λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ.”

Άρθρο 81 Μηχανισμοί, εξαρτήματα και συσκευές οχημάτων

6. Τα ποδήλατα, εκτός από τα χρησιμοποιούμενα σε αθλητικούς αγώνες, επιβάλλεται να είναι εφοδιασμένα με ένα κουδούνι.

27. Αυτός που θέτει σε κυκλοφορία, καθώς και αυτός που οδηγεί όχημα άλλης κατηγορίας, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου αυτού ή που δεν είναι εφοδιασμένο με τους από το άρθρο αυτό προβλεπόμενους, κατά περίπτωση, μηχανισμούς, πινακίδες, συσκευές ή συστήματα ή που έχει μηχανισμούς, πινακίδες, συσκευές ή συστήματα, που δεν πληρούν τις απαιτήσεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ.”

Άρθρο 88 Άδεια κυκλοφορίας οχημάτων

1. Δεν επιτρέπεται μηχανοκίνητο όχημα, ρυμουλκούμενο, μοτοποδήλατο, [ποδήλατο] ή ζωήλατο όχημα να κυκλοφορεί οπουδήποτε στη χώρα, αν δεν έχει εκδοθεί γι` αυτό άδεια κυκλοφορίας.

6. Αυτός που θέτει σε κυκλοφορία, ως και αυτός που οδηγεί μοτοποδήλατο που δεν είναι εφοδιασμένο με άδεια κυκλοφορίας ή του οποίου η άδεια κυκλοφορίας έχει αφαιρεθεί ή έχει λήξει, τιμωρείται με πρόστιμο πενήντα χιλιάδων (50.000) δραχμών, αυτός δε που θέτει σε κυκλοφορία και αυτός που οδηγεί ποδήλατο ή κυκλοφορεί ζωήλατο όχημα, που δεν είναι εφοδιασμένο με άδεια κυκλοφορίας, τιμωρείται με πρόστιμο
δέκα χιλιάδων (10.000) δραχμών. (έχει περιέλθει σε αχρησία, για αυτό και ο όρος «ποδήλατο» είναι σε παρένθεση)

Πηγή

Μπορείτε να βρείτε το πλήρες κείμενο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στο site του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (www.yme.gr) στην ενότητα για την Οδική Ασφάλεια.

http://www.bikerespect.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος17/3/12 01:17

    Katse re magkes ola wraia kai kala...adeia kikloforias gia podfhlato pou vriskoume?
    epishs apo ola afta pou dioavasa to provlima einai oti sthn rodo toulaxiston polles fores oi podhlates phgainoume parallhla...ontws afto einai malakia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/3/12 04:00

    το ότι περνατε με κόκκινο το νομίζετε μαγκιά;ειδικά στα φαναρια στην φανερομένη, αμέσως μέτα τα κριτικά , έχετε πάρει χαμπάρι πόσους ανθρώπως θα πάρετε στο λαιμό σας; ένας να σας βρεθει με κανένα αμάξι, στην καλύτερη θας σας σαπςσει κανενα πόδι στην χειρώτερη που δεν το εύχομαι....., βάλτε το μυαλό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/3/12 08:24

    Σταματησα να διαβαζω το "παραπονο" στην λεξη κανκαρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος17/3/12 08:46

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ( ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ) ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/3/12 09:12

    Πότε επιτέλους θα αρχίσει να γίνεται κάποια στοιχειώδης επιλογή των άρθρων που κοινοποιούνται σε αυτό το site;
    Δεν επιτρέπεται οποιοσδήποτε, ανεξαρτήτως του βαθμού βλακείας που τον διέπει, να "γράφει" ένα σωρό αρλούμπες, μόνο και μόνο για διοχετεύει τον άκρατο κομπλεξισμό του, προσπαθώντας έτσι να δικαιολογήσει την αξιοθρήνητη ύπαρξή του.

    Ο μόνος "Κάνκαρος" εδώ είναι ο αρθρογράφος, ο οποίος καλό είναι να προσέχει τους ποδηλάτες για να μην βρεθεί αντιμέτωπος με την δικαιολογημένη "αυτοδικία" τους...


    V.V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/3/12 15:09

      σιγα μην σκισεις κανενα καλτσον....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/3/12 22:04

      Ένας 32χρονος ποδηλάτης τραυματίστηκε θανάσιμα σήμερα τα ξημερώματα στην λεωφόρο Σούδας των Χανίων, όταν χτυπήθηκε απο άγνωστο όχημα

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος17/3/12 10:10

    μαλλον ο κομπλεξικος εισαι εσυ. την αποψη του λεει και αν να διαφωνισεις καλώς. εγω οδηγω και αυτοκινητο και ποδηλατο οπως πολλοι φανταζομαι. εχει δικιο γιατι μερικοι ποδηλατες το παιζουν ιστορια...με στολή διπλα διπλα σε λεωφορους με αποτελεσμα το αυτοκινητο που δεν μπορει να πηγαινει με 20χλμ στην προσπαθεια να προσπεραση , μπορει να γινει μετωπικη με διερχόμενο όχημα. το ιδιο συμβαινει και με τις ''γουρουνες'' που ενοικιαζουν στους ξενους το καλοκαιρι..πανε με 40χλμ πιανουν πολυ χωρο και υπαρχει κινδυνος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/12 09:42

      Νομίζω ότι και οι πεζοί αποτελούν μεγάλο "κίνδυνο". Ειδικά τα παιδιά που δεν προσέχουν στον δρόμο καθώς και τα αναπηρικά που δεν είναι αρκετά "γρήγορα".
      Ενώ οι οδηγοί σαν κι εσένα, είναι απόλυτα συνετοί και προσεκτικοί.
      Θα πρότεινα να αποσυρθούμε όλοι και να κυκλοφορείς μόνος σου. Τι λές;

      V.V.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος17/3/12 10:13

    Δικαιολογημένη αυτοδικία τους; Παρεξηγήθηκες με αυτά που γράφει; Εγώ γιατί δεν έχω πετύχει ποδηλάτη να σταματάει στα φανάρια της φανερωμένης; Γιατί έχω πετύχει άπειρους ποδηλάτες να κυκλοφορούν βράδυ χωρίς φώτα, ή ανακλαστήρες; Θέλετε σεβασμό, και το δικαιούστε, αυτό είναι το σίγουρο. Σεβαστείτε όμως και εσείς τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Πολλοί δεν το κάνουν αυτό. Όταν παράδειγμα κυκλοφορούν ποδήλατα στα κρητικά με τη νησίδα στη μέση καθυστερώντας την κίνηση και ανθρώπους που πάνε στη δουλειά τους, και δεν βολτάρουν απλά όπως εσείς με το ποδήλατο δεν δείχνετε έλλειψη σεβασμού;Όταν ο δρόμος και από τις 2 πλευρές του έχει πολύ φαρδύ πεζοδρόμιο, γιατί δεν το χρησιμοποιείτε; αφήστε κατα μέρος τις αυτοδικίες, και προσέξτε λίγο πως κινείστε στο οδόστρωμα (και δεν το λεω επιθετικά αυτό), γιατί μη νομίζετε οτι επειδή είστε σε ποδήλατο, ο κόσμος αυτομάτως σας βλέπει, ή ενθουσιάζεται στο διάβα σας. Να έχετε κατα νου οτι κινείστε με ένα όχημα βασικό που δεν σας προσφέρει καμμία απολύτως παθητική ασφάλεια, με απλά λεπτά λαστιχάκια και πρωτόγονα φρένα. Κινείστε σε ελληνικούς δρόμους, ανάμεσα σε πολλούς ελληναράδες οδηγούς, και κυρίως κινείστε σε ένα χώρο που δυστυχώς (γιατί στην Ελλάδα ζούμε) δεν εχει τις υποδομές να δεχτεί ποδήλατα. Να ξέρετε οτι χρειάζεται αυξημένη προσοχή γιατί βρίσκεστε ανάμεσα σε οχήματα με πολλάπλάσιο βάρος και όγκο από εσάς, και σε οποιαδήποτε επαφή σας με αυτά δυστυχώς δεν έχετε το πάνω χέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/12 09:25

      Το μόνο που με ενοχλεί, είναι η παραβατική συμπεριφορά από τους απανταχού "ελληναράδες" (όπως σωστά αναφέρεις) σε οποιοδήποτε όχημα και αν βρίσκονται. Θεωρώ απλά, ότι η οδηγική συμπεριφορά των ελλήνων είναι δυστυχώς σε απόλυτη συνάρτηση με αυτό που γράφεις στο τέλος: "δεν έχετε το πάνω χέρι".
      Αν πιστεύει κάποιος πραγματικά ότι, το "μείζον" άλυτο πρόβλημα στους ελληνικούς δρόμους είναι οι ποδηλάτες (όπως υπονοεί ο αρθρογράφος) τότε έχει χάσει το "δάσος".

      Υ.Γ. Όποιος τηρεί τον Κ.Ο.Κ. και σέβεται τους άλλους, δεν έχει λόγο να φοβάται την "δικαιολογημένη αυτοδικία". Οι υπόλοιποι, θα πρέπει να την φοβούνται!

      V.V.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος17/3/12 10:38

    Τα Έχω δει όλα πλέον. Οι Ροδίτες που είναι οι χειρότεροι οδηγοί κάνουν επιδίξεις σε ποδηλάτες! Άντε ρε βλήματα μάθετε πρώτα εσείς τον Κ.Ο.Κ. Και μετά μιλάτε. Που δεν ξέρετε ούτε να παρκάρετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος17/3/12 11:15

    Τι επιδείξεις κάνουν; Μήπως να μάθεις να γράφεις πρώτα και ύστερα να μιλάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος17/3/12 15:12

    οποιος ποδηλατης περασει ξανα με κοκκινο απλα τον πατας και το φταιξιμο ειναι δικο του εννοειτε....τοσο απλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος17/3/12 22:26

    na friaksoun podilatodromous opos stin niso kw...eki akoma kai to podilato tiri ton k.o.k. i parabasi timorite....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *