ροή ειδήσεων

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΚΙΟΎΡΙΤΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΟΥ

ΚΑΛΑ ΟΙ ΣΕΚΙΟΎΡΙΤΙ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΟΥ ΔΕΝ ΧΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥΣ. ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ... ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ!
ΔΕΝ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ.
ΟΙ ΣΕΚΙΟΎΡΙΤΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΗΤΑΝ ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ, ΕΙΡΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ!!!
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΑ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος1/4/12 22:57

    Kομπλεξαρες ειναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/9/15 21:46

      Κομπλεξικοι είναι αυτοί που πάνε στο νοσοκομείο λες και είναι το σπίτι τους!!! Παιδεία δεν έχουν κάποιοι!!! Και τι θέλετε;; να μιλάνε ωραία οι security? Ε όχι υπάρχουν και τα όρια!!! Κομπλεξικοι είναι αυτοί που νομίζουν ότι μπορούν κάνουν ότι θέλουν στο νοσοκομείο!!! Και ναι εξουσία είναι στο νοσοκομείο οι security το θέλετε η δεν το θέλετε!!! Έλα γιατί το έχετε κάνει super market το νοσοκομείο!!! Κομπλεξαρες!!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος1/4/12 23:00

    και να φανταστείς οτί πηγαίνεις να δεις κάποιον που είναι άρρωστος , δεν πας εκεί για διασκέδαση, μπορεί να περνάνε τόσα και αυτοί αλλά η ευγένεια δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, αλλά να μου πεις με τέτοιο όνομα που έχουν, περιμενες κάτι καλύτερο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/4/12 00:19

    ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ ΚΟΛ@ΠΑΙΔΑ,ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ!
    ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΦΩΝΑΞΤΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος2/4/12 06:49

    Κοιτά εν μέρη έχουν δίκαιο. Έτυχε να περάσω αρκετό καιρό στον νοσοκομείο και είδα τη επικρατεί. Είναι άρρωστος κάποιος και πάει ο όλο το σόι και κάνουνε τόσοι φασαρία που και νορμάλ να είσαι πάλι ενόχλησε όχι να είσαι άρρωστος. Τώρα το ότι ορισμένοι είναι αγενείς ναι είναι ειδικά μια χοντρή. Και εσύ ρε φίλε μου εάν έχεις πρόβλημα πήγαινε στην προϊσταμένη της κλινικής και βγάλε χαρτί συνοδού και δεν θα σου ξανά πούνε τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος2/4/12 07:25

    ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΔΕΙΑ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.ΑΡΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΣΕΙ.ΜΙΑ ΜΥΝΗΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΣΕΙΣ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΤΥΝ.ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΠΑΖΟ ΜΕΣΑ ΕΝΑΣ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος2/4/12 08:38

    re asxoli8ite me tpt aloo kai xoris na kserete den 8a milatee me 600 ebro pos 8a apodosi stin doulia tou kai oxi mono me 600 ebro alla ta pernoun meta apo 3 miness kai 4 asxoli8ite me tpt sobaro malakes e malakessss kapios pou den plironete stin doulia ego ksero oti den einai sostos stin doulia tou as bgei kapios na me diapsefsh asxoli8ite me tpt sobaro malakesss o ka8enas as blepei tin doulia touuu kai oxi tin kampoura tou alouuu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/4/12 16:16

      ΜΑΛΑΚΑ Ε ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΛΑΚΑ Ε ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΛΑΚΑ Ε ΜΑΛΑΚΑ!!! και εμείς πέρνουμε λιγότερα απο 600 ευρώ και οι περισσότεροι είμαστε άνεργοι αλλά δεν φερόμαστε έτσι! να σου πώ και άλλα μαλάκα ή κατάλαβες! ε μαλάκα;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/4/12 23:43

      τι τροποι!βλαχος είσαι;

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος2/4/12 09:20

    Σε δημόσιο κτίριο δεν θα μου απαγορεύση κανείς την είσοδο...όταν σας που τίποτα πείτε τους να πάρουν την αστυνομία αν θέλουν και προχωρείστε κανονικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/10/15 20:13

      Ακομα και τα δημοσιαν κτηρια, εχουν κανονισμους , ασχετε....βλεπε δικαστηρια..

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος2/4/12 13:04

    Πάντος εγώ πάω δύο φορές τον μήνα που συνοδεύω κάποιον για να βάλει ένεση και τους εξηγώ γιατί περνάω και με αφήνουν να περάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος2/4/12 20:01

    Αν δεν ξερετε μην μιλατε!Το να κανεις με ευσεινηδησια την δουλεια σου δεν εχει να κανει με την καταβολη η οχι του μισθου.Συνηθως τα παραπονα για τις επισκεψεις εκτος ωραλ επισκεπτηριου στο νοσοκομειο τα κανουν ανθρωποι χωρις παιδεια.Με λυπη διαπιστωνω οτι τα ηνια κρατα νεα γενια.Περιστατικο εκτιληγχθηκε μπροστα μου με νεαρες δυστυχως...Επιτελους μην μας κακοφαινεται οταν καποι προσπαθουν να κρατησουν την ταξη.Στην τελικη κουμαντο στα σπιτια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/4/12 23:46

      Το θέμα είναι η αγένεια και έπειτα δεν έχουν το δικαίομα να σε σταματήσουν αλλά να σε αποτρέψουν και όπως είπα , είναι όλα θέμα ευγένειας!Και μιλάμε τώρα για περιπτώσεις που κρίνουν αν λες αλήθεια ή ψέματα, ε΄γω ο ίδιος ήθελα να πάω επείγοντα για ένα θέμα και πάνω στοι άγχος μου αντί να τους πώ πάω επείγοντα ( ήταν βραδάκι) είπα πάω εξωτερικά και η κυρία που ήταν στην είσοδο καθόταν μπροστά μου να μην περάσω! Το τί έκανα εγώ είναι άλλο θέμα , πάντως με παιδεία φέρθηκα!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/4/12 01:58

      εγώ απο την αλλη εγινα μαρτυρας σε αλλο περιστατικο ... παλικαρι 30 ετων περιπου θα πρεπει να ηταν πριν απο λιγες εβδομαδες ειχε ερθει μεθυσμενος στην πυλη του νοσοκομειου και μια σεκιουριτη κοντουλα χοντρουλα τον εδιωξε κακην κακως..και οταν πηγα μαζι με μια κυρια που περιμενε και εκεινη οπως και εγω για επισκεπτηριο για να της πουμε να φωναξει καποιο νοσοκομο μας ειπε με θρασος να κοιταμε την δουλεια μας...ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!
      οποτε 10:01 μην ψαχνεις να βρεις παιδεια στους νεους ενω εμεις οι μεγαλυτεροι και ειδοτερα ατομα σε τετοιες θεσεις δεν εχουν το αισθημα αλληλεγυης προς τον συναθρωπο μας!!!

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος2/4/12 20:07

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ,ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 10 ΣΥΝΟΔΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΤΡΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ..ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΙ .ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟ ΧΩΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος2/4/12 21:20

    KALHSPERA SE OLOYS EIMAI ENAS APO TA KOLOPAIDA POY DOYLEYAN PRIN 9 XRONIA STO NOSOKOMEIO EPIDI AKOYSA KAPIOYS XARAKTHRISMOYS THELO NA SAS PW OTI OYDIS EINAI KOMPLEKSIKOS KOLOPAIDA KLP APLA TIN DOYLEIA MAS KANOYME TIPOTA PARAPANW SEBOMASTE TON KATHE ANTHROPO KAI TON ASTENI POY EXEOYN ALLA DISTIXOS O ELLHNAS EXEI KAKOMATHEI NA KANEI OTI THELI KAI OTI WRA THELI. DEN EIMASTE KAKA PAIDIA OYTE THELOYME NA TO PAIKSOYME KATI THA SAS PW KAPOIA PRAGMATA POIO KATW KAI THA KATALAVETE.TWRA KAPOIOS EIPE NA FONAKSOYN TIN ASTYNOMIA NA DOYME. FYSIKA KAI H ASTYNOMIA EXEI DIKEOMATA EPANW MAS ALLA OTAN ERTHEI KAI TOYS POYME OTI DEN EINAI WRA GIA EPISKEPTIRIO H OTI MASVRIZOYN H MONI POY THA PANE SPITI TOYS EINAI AYTI.LIPON EGW EIMOYN STA EPIGONTA NA KSEKINISO APO EKSO PRWS TA MESA PARKARI O ALOS EKSO APO TA EPIGONTA EKEI POY STAMATA TO ASTHENOFORO NA PAEI EPISKEPSI.OTAN LIPON ERTHEI TO ASTHENOFORO ME ENA BARI TROXAIO POY THA PERASI? PAME POIO MESA STON DIADROMO TON EPEIGONTON OLOI MESA MIA ANAZOGONISI ENA PERISTATIKO APO POY THA PERASI TO FORIO? PAME MESA STAEPEIGONTA STA IATREIA OLOI THELOYN NA EINAI MESA DIPLA STON ASTHENI DEXTO 8 KREVATIA APO 2 ATOMA =16 ATOMA POY SE ENAN XORO 16 ATOMA POY EKEI MESA EINAI GYNEKES KORITSAKIA GYMNA PRIN 1 MHNA EPESAN MPOYNIES MESA GIATI? ENA 17 XRONO TO EKSETAZE O GIATROS GIA SKOYLIKOHDITI KAI ENAS 19 XRONOS PERIPOY EKANE VOLTES KAI EPERNE MATI TO KORITSAKI. TWRA NA RWTHSO OLOYS AYTOYS POY MAS BRIZOYN TO DIKOTOYS PAIDI TIN GYNEKA TOYS THA HTHELAN NA TIS VLEPOYN?TWRA GIA TO EPISKEYTIRIO YPARXOYN WRES POY PREPI NA MPEIS EKTOS KAI AN EXEIS ADIA EISODOY ALLA H PONIRI KRATANE TIS ADEIES VGENOYN EKSO META PIGENOYN GIA ELENXO DEN EXOYN TIN ADEIA KAI KANOYN FASARIES H TIS AFINOYN MESA KAI META ERXONTE NA KANOYN FASARIA THIMAME PERIPTOSIS ARKETES 4 MERES O PATERAS TIS STIN OYROLOGIKI DEN ENFANISTIKE KAI HRTHE STIS 15:00 GIA EPISKEPSI OTAN TIS EIPA NA PERASI ENAS APO TOYS TREIS SYNODOYS ARXISE NA ME BRIZI POY NA PATHI O PATERAS SOY TA IDIA POY NA EINAI H TELEYTEA MOY MERA POY O PATERAS TIS DEN EXEI ANTHROPO NA TON KATHARISI KAI TOTE SHKOTHIKE MIA GYNEKA KAI TIS LEEI O PATERAS SOY 4 MERES TON PROSEXO EGW POY EISOYNA OTAN ITHELE NERO.ALI PERIPTOSI EIMAI STIN PYLI ERXETE MIA MAMA ME TON GIO GIA EPISKEPSI TOYS LEW OTI EKLEISE TO EPISKPTIRIO MOY LEEI H MAMA KSERIS DOYLEYEI KAI DEN MPORI NA ERTHEI KAI TIS APANTAW NAI KYRIA MOY ALLA THA MPOROYSE NA PARI MIA ADEIA APO TIN ERGASIA TOY GIA TON PATERA TOY APANTHSH TI NA XASI TIN DOYLEIA TOY E KYRIA NA XASO EGW TIN DIKIA MOY APANTHSH KORIFEA KAI TI ME NIAZI GIA SENA.TO GNORIZETE OTI APO NOSILEYTES MEXRI GIATROYS MPOROYN NA KANOYN ANAFORA GIATI EXEI EPISKEPTIRIO WRES POY DEN EPITREPETE STAEPEIGONTA TO IDIO EMEIS PERNOYME KAPOIO XARTI ME TO TI THELOYN H EKASTOTE DHKHTH OTAN EIMOYN EGW TA FAGITA APAGOREVONTOYSAN TWRA OLA EINAI ELEYTHERA AN AYRIO O DHKHTHS PEI OXI FAGITA EMEIS PREPI NA FANOYME KOMPLEKSIKOI KAO KOLOPAIDA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/4/12 23:50

      Δεν άκουσα κανέναν να λέει απο εσάς ότι ετσι σας έχουν πει, παρα μόνο τσαμπουκάδες και ηρωνίες, και ότι θα σας κλάσουν τα .....! Δεν νομίζω να σας έχουν πει να έχετε αλήτικη συμπεριφορά, αυτό το πήρατε απο τους γονείς σας, κρίμα γιατί υπάρχουν και αξιόλογα παιδιά σε αυτή την δουλειά που πραγματικά ειναι ευγενικά και σου δίνουν να καταλάβεις!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος3/4/12 01:48

    καλα παιδια μην το ψαχνεται..οι σεκιουριτοι του νοσοκομειου νομιζουν οτι ειναι η ανωτατη εξουσια του νησιου.
    το νοσοκομειο , εφοσον υπαρχουν τοσα πραπονα , θα πρεπει να προσλαβει αλλη εταιρια σεκιουριτοι. ατομα που θα αξιζουν να εχουν μια δουλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/4/12 08:45

      Και ποίους να φέρουν? αυτούς του ΧΑΤΖΗ....ΠΑΠΑΡΑ???? Μα αυτος έκαψε την προηγουμενη εταιρία και πήρε τα παιδιά στο λαιμό του και είναι τώρα όλοι στην ανεργία, αυτός ο ΧΑΤΖΗ....ΜΑΛΑΚΑΣ!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/4/12 09:03

      ΝΑΙ ΡΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ...ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ....OEEEO
      ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΣ ΜΟΝΙΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ...ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΑΠΕΡ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΟΛΑΤΣΙΟ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ Ο ΜΠΟΥΧΕΣΑΣ AAAAAXAXAXAXAXA ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΙΤΣΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΝΙΑ ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 8 ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ Ο ΚΟΨΩΨΩΛΗΣ ΟΙ 7 ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ LAPTOP XEXEXEXEXEXE

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/4/12 00:02

      re file esu apr 2 ,2012 10:45 pm na to les olokliromenaaa oxi misologaa pes to onomatou na kseroumeee an exei ta kotsiaaa !!!!!! xatzh????????

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος5/4/12 08:35

      Apr 3, 2012 02:02 PM ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ
      http://www.youtube.com/watch?v=kEodqpLw2wY&feature=related

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος5/4/12 21:13

      AAAAAA TWRA KATALAVA FILE EISAI APO ALI ETERIA AKOY FILE EISTE POLY MIKRI EXW ADEIA SEKIOYRITI 20 XRONIA KANENAS DEN EINAI OYTE ALITIS OYTE KOMPLEKSIKOS APLA O KOSMOS ME TIN SYNPERIFORA TOY ME TIS PONIRIES TOYS KANOYN TOYS ERGZOMENOYS KAKOYS MATHANE OLOI EPEIGONTA KAI ANEVENOYN EPISKEPSI KAI OTAN TOYS RWTAS SE VRIZOYN KAI APO PANW H SEKIOYRITI ELENXONTE APO TOYS GIATROYS NOSILEYTES AN DEN KANOYN SOSTA TIN DOYLEIA TOYS KANOYN ANAFORES. KAI STO TELOS GIA PIGENETE STO EKSOTERIKO NA MPEITE MESA WRES POY DEN PREPI NA DOYME THA SAS VALOYN. PREPI NA ANALOGISTOYME OLOI TIS EYTHINES MAS. THIMAME ENA PRWINO MAS GERANE ENA AGGLAKI 15 XRONON PNIGMENO SAS PLHROFORO KATSANE STO SALONAKI MEXRI POY O GIATROS VGEIKE NA TOYS ANAKINOSI OTI EFIGE TO PAIDI TOYS GIATI AYTI H ANTHROPI DEN AGAPOYSAN TO PAIDI TOYS APLA KSEROYN OTI KAI NA PANE MESA DEN THA BOHTHISOYN

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος3/4/12 08:27

    Λοιπόν....επειδή υπάρχουν οι ευσυνείδητοι και οι καβαλημένοι (κυρίως οι επόπτες είναι οι καβαλημένοι) θα σας πω το εξής, επειδή δούλεψα και εγώ εκεί λόγο οικονομικής ανάγκης και τίποτα περισσότερο.
    Όσοι έχετε πρόβλημα με τους φυλακες καλά θα κάνετε να απευθύνεστε στη διοίκηση του νοσοκομείου στην K. ΦΟΥΣΙΑΝΗ διότι το συμβόλαιο που υπογραφουν οι εταιρίες αναφέρει χαρακτηριστικά και κατηγορηματικά ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει κόσμος σε ώρες μη επισκεπτηρίου στον χώρο του νοσοκομείου και περισσότερο στις κλινικές.
    Εάν δεν κάνουν αυτό που έχουν υπογράψει τότε οι εταιρίες κινδυνεύουν με χρηματικές κυρώσεις έως και την καταγγελία της σύμβασης έργου με το νοσοκομείο. Και για να κάνουν αυτό που τους επιβάλει η ίδια η διοίκηση, οι εργοδότες με την σειρά τους απειλούν το προσωπικό με απολύσεις σε περίπτωση άρνησης και συναισθηματικού χαρακτήρα. Με λίγα λόγια τους πιέζουν με απειλές και κάνοντας τους ψυχολογικό πόλεμο απαιτούν να είναι αιμοβόροι και καθόλου καλοί με τον κόσμο. Οταν ο υπάλληλος έχει ανάγκη από δουλειά δεν θα κάτσει να σκεφτεί πως νιώθει ο κάθε πικραμένος που έρχεται στο νοσοκομείο? σήμερα είμαστε όλοι για την επιβίωση μας και οι συναισθηματισμοί πια είναι είδος πολυτέλειας. Και μην γυρίσει καμια κουφάλα και πει την εξής μαλακια.....''αν πάθει και εσένα κάτι κάποιος δικός σου να δούμε τι θα κανεις''......απαντώ από τώρα ότι και εμείς δεν ''φυτρώσαμε'' μάνα μας γέννησε και εμάς και έχουμε περάσει αυτά που εύχεστε να περάσουμε πριν το σκεφτείτε καλά καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/4/12 08:38

      Και όσον αφορά τις άδειες και αν τις έχουν, σας λέω υπεύθυνα ότι όλοι έχουν και όλοι μπορούν να βγάλουν, και ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να έχει τέτοιο χαρτί στα χερια του ασχέτως αν έχει κάποιες γνώσεις η όχι. Το μονο που που χρειάζεται κάποιος για να το βγάλει είναι λευκό ποινικό μητρώο και μια βεβαίωση ψυχιατρου ότι είναι υγειές....σπουδαία τα λαχανα....για αυτό έχουμε γεμίσει με αγράμματους, αποβράσματα, και τους κάνουν security και κάποιοι ανοίγουν και γραφεία φύλαξης και συστήματα συναγερμών.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/4/12 16:26

      προς τον 10:27...οκ δεκτα αυτα που ειπες...αλλα πληροφοριακα σου λεω πως οι σεκιουριτοι πλεον δεν μπαινουν καν στον κοπο να κανουν ελεγχους οταν τελειωνουν οι ωρες του επισκεπτηριου αν παραμενουν οι επισκεπτες στα δωματια...το σαββατο ηταν γεματα με επισκεπτες τα δωματια εως τις 11 το βραδυ ..ωρα κατα την οποια δεν επιτρεπονται επισκεψεις....οπου γουσταρουν κανουν τους σεκιουριτοι και οπου βαριουνται οχι...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/4/12 08:13

      Αυτό ισχύει για όλες τις εταιρίες που πέρασαν από εκεί, να ξέρεις ότι τα σαββατοκύριακα δεν δουλεύουν οι διοικητικές υπηρεσίες και είναι όλοι στα σπίτια τους, και τι λέει μια γνωστη παροιμία? όταν η γάτα λείπει χορεύουν τα ποντίκια. Αλλα περισσότερο φταίνε οι προϊστάμενοι των κάθε κλινικών γιατί δεν κάνουν ποτε κάποια αναφορά στην διοίκηση και να πουν πολύ απλά ότι ''ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ'' οι προηγούμενοι για παράδειγμα οι μισοί από αυτούς πήγαιναν για να κάνουν χαβαλέ και όχι για να δουλέψουν, έφερναν τις γκόμενες τους, έπιναν ουίσκια, έκαναν κόντρες, χρησιμοποιούσαν τον ξενώνα και το δωμάτιο της πύλης ως γαμιστρώνα, μέχρι και συνεργείο για μηχανάκια και αυτοκίνητα το είχαν καταντήσει, άσε που το είχαν κάνει και internet καφέ. Τότε τα ποντίκια χόρευαν μόνιμα διότι δεν υπήρχε αφεντικό, και ο υπεύθυνος που υποτίθεται οτι υπήρχε στην ρόδο ήταν ένας ασήμαντος και ανύπαρκτος για αυτούς, και 4-5 άτομα από αυτούς ήταν οι "δερβενακες" του νοσοκομείου και όντως προκαλούσαν το κόσμο για να πιαστούν στα χερια επίτηδες γιατί ηδονιζόντουσαν στο να πλακώσουν κάποιον στο ξύλο ας ήταν και ασθενής. Και δεν τους βάζω όλους σε ένα καζάνι μιλάω για 4-5 άτομα από τα 20 που είχαν. Εδώ εγώ σαν γυναικα που είμαι και δούλεψα ευτυχώς για λίγο με αυτούς είχα ξεχάσει πως να συμπεριφέρομαι σαν γυναικα και ως άνθρωπος και ένιωθα ότι βρισκόμουν σε ένα ΓΚΕΤΟ από ανώμαλους και από ανώριμους ανθρώπους με μυαλά ενός επτάχρονου.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος5/4/12 19:08

    10.13 ΤΑ ΕΠΤΑΧΡΟΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑ ΣΕ ΒΑΡΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΕΛΕΙΠΕ Η ΔΟΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/4/12 20:56

      Ξέρεις ποσα πρεζόνια έχουν βγάλει άδειες security? πάντως όχι λίγοι. Ακόμα θυμάμαι τον προηγούμενο ψυχίατρο πως τους ξεπετούσε δίχως να κάνει τις σωστές ερωτήσεις.

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος6/4/12 07:49

    ΠΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΞΕΝΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ? ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!!!
    ΑΠΛΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΦΥΛΑΚΕΣ-ΝΥΧΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΑΝ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑΔΕΣ. ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΤΙΣ ΠΛΑΚΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΟΥΖΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ. ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΝ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ Η ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΣ ΦΥΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΔΙΧΩΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΣΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ PS3 ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΡΑΜΠΟ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΩΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Η ΣΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΑΠΟ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΜΥΝΑΣ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑΔΕΣ? ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΣΤΡΑΡΕΙ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑ ΤΟΥ. ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΧΥΘΕΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/4/12 15:02

      Apr 5, 2012 09.49 PM, καλά το αρχίζεις το κείμενό σου, αλλά κάπου το χάνεις.

      Οι security στην χώρα μας δεν έχουν καμία σχέση με τους security του εξωτερικού γιατί ο Νόμος διέπει την λειτουργία τους είναι τόσο αναχρονιστικός, που δεν φαντάζεσαι.

      Κακώς, πολύ κακώς, δεν απαιτείται ειδική εκπαίδευση για την έκδοση της συγκεκριμένης άδειας.

      Ο Νόμος 3707/2008, ορίζει ότι πρέπει να υπάρχει εκπαίδευση πριν την έκδοση της άδειας.

      Θέλω, όμως να ρωτήσω, αν εσένα σου έρθει ένας εκπαιδευμένος security και σου απαγορεύσει την είσοδο στο νοσοκομείο, θα υπακούσεις, ή θα ξεκινήσεις τα "ξέρεις ποιος είμαι εγώ".

      Έχω δουλέψει αρκετά χρόνια στο νοσοκομείο και ξέρω πολύ καλά τις ιδιαιτερότητες της φύλαξης. Το 90% του κόσμου που έρχεται, είναι για πόνο.

      Όπως, όμως οι φύλακες πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους, ακριβώς όπως πρέπει, έτσι και οι επισκέπτες και οι συνοδοί θα πρέπει να συμμορφώνονται στις υποδείξεις τους.

      Δεν είναι λογικό να κάνεις όποιος θέλει ό,τι θέλει;

      Α, κάτι τελευταίο για την άμυνα. Διάβασε το Νόμο που σου λέω παραπάνω και θα ενημερωθείς

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/4/12 22:01

      Και εσύ τώρα θεώρησε εκπαιδευμένος; έβαλες έναν νομο δίχως να ξέρεις τι λέει; και για το θέμα της άμυνας ο νομος τι σχέση έχει από την στιγμή που δεν ξέρεις που παν τα τέσσερα σε αυτό το θέμα; Και όσο για τα πολλά χρονια που λες άντε να ήσουν μέχρι 2 χρονια, για παραπάνω δεν το νομίζω.
      Η υποχρεωτική εκπαίδευση εξαρτάται από την κατηγορια ειδικότητας, και στην κατηγορια A' που είναι όλοι και εσύ μαζί δεν απαιτείται καμια υποχρεωτική εκπαίδευση όπως οι τίτλοι επαγγελματικής κατάρτισης που απαιτούνται για την έκδοση αδειών εργασίας κατά κατηγορία., πάμε παρακάτω.

      στ. να μην θίγουν, κατά την άσκηση των δραστηριοτή­των τους, τα κάθε είδους συνταγματικώς κατοχυρωμένα δικαιώματα των πολιτών,

      ζ. να μην χρησιμοποιούν μέσα και μεθόδους που μπορούν να προκαλέσουν ζημία, βλάβη, ενόχληση σε τρίτους ή να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών. Η χρήση σκύλων σε δημόσιους και γενικά προσιτούς στο κοινό χώρους, απαγορεύεται. Η χρήση αυτών επιτρέπεται μόνο στο εσωτερικό των φυλασ­σόμενων κτιρίων και ιδιοκτησιών ή σε περίκλειστους χώρους,

      γ. να μην χρησιμοποιεί, τον τίτλο «αστυνομικός» ή λέξεις ή φράσεις ικανές να παραπλανήσουν το κοινό ότι αντιπροσωπεύει δημόσια αρχή και ιδιαίτερα αστυ­νομική.

      Κατάλαβες τώρα γιατί σου λέω ότι δεν ξέρεις που παν τα τέσσερα και βρίσκεις νομους δίχως να καταλαβαίνεις την έννοια τους; εγώ αυτά τα ξέρω και τα έχω κατανοήσει αρκετά χρονια πριν από εσένα. Για αυτό σας παρακαλώ να μην γράφετε ότι σας κατεβει στο κούφιο το κεφάλι σας γιατί έτσι όπως πάτε στο τέλος θα βγείτε και θα λέτε ότι είστε ανώτεροι και από τους αστυνομικούς.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/4/12 22:20

      Και όσο αφορά για αυτό που λες....''Θέλω, όμως να ρωτήσω, αν εσένα σου έρθει ένας εκπαιδευμένος security και σου απαγορεύσει την είσοδο στο νοσοκομείο, θα υπακούσεις, ή θα ξεκινήσεις τα "ξέρεις ποιος είμαι εγώ".
      Εχετε μπερδέψει την βούρτσα με την που...α και επειδή σας έχω δει πως δουλεύετε θα σου πω το εξής. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κρίνεις αυτός που εισέρχεται στο νοσοκομείο και σου λέει ότι πάει στα επείγοντα ΠΧ αν λέει αλήθεια η ψέματα.
      Και αν εγώ θέλω να μπω μέσα στο νοσοκομείο δεν μπορεί να με εμποδίσει κανένας, τι θα κανεις θα με πιάσεις από την μασχάλη? θα με σπρώξεις? θα με χτυπήσεις? θα μου βάλεις τις φωνές? σε ρωτάω τι θα κανεις, γιατί ότι και αν κανεις θεωρείτε εξύβριση και βιαιοπραγία κατά του πολίτη, σωστά? Η όταν έρχεται κάποιος και σου λέει ότι έχω δικό μου μέσα και είναι στα τελευταία του, τι θα του πεις? μην λες ψέματα γιατί εγώ είμαι ο επόπτης? δλδ κάτι λιγότερο από τις τρίχες στα αρχίδια μας.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος7/4/12 00:12

      πω πω πω......

      μεγάλε ανατρίχιασα.....................

      Διάβασε την παράγραφο 4 του Νόμου που έγραψα πριν:
      "Για τη χορήγηση των αδειών των προηγούμενων παραγράφων ο ενδιαφερόμενος
      πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 2 και επιπλέον
      να κατέχει τίτλο επαγγελματικής κατάρτισης ειδικότητας συναφούς προς την
      άσκηση των δραστηριοτήτων που πρόκειται να ασκήσει. Το προσωπικό των
      ιδιωτικών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών ασφαλείας το οποίο θα φέρει όπλο
      για
      την εκτέλεση των δραστηριοτήτων σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 5
      απαιτείται
      να έχει εκπληρώσει και τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις."

      Μάλλον, Apr 6,2012 12.01 & 12.20 είσαι πιο άσχετος από μένα.

      Ο φύλακας έχει κάθε δικαίωμα να απαγορεύσει την είσοδο επισκεπτών, κατά τις ώρες που το νοσοκομείο δεν είναι επισκέψιμο. Απλά πράγματα. Δεν μπορεί να έρχεται ο καθένας, ό,τι ώρα γουστάρει και να μπαίνει μέσα.

      Οπότε, με αυτά που λες, "Και αν εγώ θέλω να μπω μέσα στο νοσοκομείο δεν μπορεί να με εμποδίσει κανένας, τι θα κανεις θα με πιάσεις από την μασχάλη? θα με σπρώξεις? θα με χτυπήσεις? θα μου βάλεις τις φωνές? σε ρωτάω τι θα κανεις, γιατί ότι και αν κανεις θεωρείτε εξύβριση και βιαιοπραγία κατά του πολίτη, σωστά?", μου δείχνεις ότι το μοτό "ξέρεις ποιος είμαι εγώ" το έχεις κάνει σημαία σου.

      Και για να ξέρεις η εξύβριση δεν είναι πλέον αδίκημα. Άσχετα αν μηνυθεί κάποιος.

      Και για να σου απαντήσω στα ερωτήματά σου, τι θα κάνω αν μπεις με το έτσι θέλω στο νοσοκομείο, σε ώρες που δεν έχει επισκεπτήριο, θα καλέσω την αστυνομία και θα αποχωρήσεις με το "έτσι θέλω" γιατί παραβιάζεις τον κανονισμό λειτουργίας του νοσοκομείου.

      Κατάλαβες, ψευτοπαληκαρά open - minded ή θες να σου το γράψω πιο αναλυτικά;

      Αν λοιπόν, έχεις πρόβλημα με τη φύλαξη του νοσοκομείου, γενικά, τότε γράψε στον φίλο σου τον Παπανικόλα, το διοικητή του νοσοκομείου, να καταργήσει την φύλαξη του νοσοκομείου. Τσάμπα λεφτά πληρώνουν......


      Μπράβο μπράβο

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος7/4/12 08:17

      Το τελευταίο που έγραψες είναι και το ποιο σωστό.....τζάμπα λεφτά δίνουν. Και όσο για αυτό που επιμένεις για τις άδειες και κουραφέξαλα μάθε να καταλαβαίνεις για ποίες άδειες μιλάνε.
      Αυτός ο νομος που διαβάζεις είναι τροποποιητικη του νομου 2518/97 και αφορά τις χρηματαποστολές....ντιπ για ντιπ άσχετος είσαι φιλε μου.

      Αρθρο 3
      2. Αδεια εργασίας Α' κατηγορίας απαιτείται να κατέχει το προσωπικό των ιδιωτικών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών ασφαλείας για τις δραστηρι­ότητες των περιπτώσεων α', β', γ', δ', ε', στ', ζ' και η' της παραγράφου 1 του άρθρου 1, καθώς και το διοικητικό προσωπικό των επιχειρήσεων αυτών στο οποίο ανατίθεται ο σχεδιασμός και η μέριμνα για την εκτέλεση των ως άνω δραστηριοτήτων. Η άδεια αυτή απαιτείται και για το προσωπικό οποιασδήποτε επιχείρησης, στο οποίο ανατίθεται η φύλαξη και προ­στασία των χώρων, αγαθών και εγκαταστάσεών της ή του προσωπικού της, σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 1.

      Έκδοση άδειας Security
      Όλοι οι εργαζόμενοι σε εταιρείες Security πρέπει βάσει του Νόμου 2518/97 να φέρουν άδεια εργασίας. Η άδεια εκδίδεται από το αστυνομικό τμήμα της περιοχής, του τόπου διαμονής σας, προσκομίζοντας τα εξής δικαιολογητικά:

      Ένα παράβολο των 30 ευρώ (το προμηθεύεστε από δημόσιο ταμείο)
      Φωτοτυπία του δελτίου ταυτότητας ή διαβατηρίου σας
      Τέσσερις [4] έγχρωμες φωτογραφίες
      Πιστοποιητικό Πρωτοδικείου ότι δεν τελείτε υπό δικαστική συμπαράσταση
      Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 περί μη παραπομπής σε δίκη
      Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 περί μη άσκησης ποινικής δίωξης
      Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 που να δηλώνετε ότι:
      Δεν στερούμαι των προϋποθέσεων που αναφέρονται στα εδάφια θ΄ και ι΄ της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 2518/97, και

      Δεν έχω παραπεμφθεί σε δίκη για τα προβλεπόμενα από το εδάφιο στ΄ της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν.2518/97 αδίκημα από άλλη εκτός του τόπου κατοικίας μου εισαγγελική αρχή της χώρας
      Πιστοποιητικό ιατρού [Νευρολόγου - Ψυχιάτρου] από το οποίο να προκύπτει ότι δεν πάσχετε από οποιαδήποτε μορφής ψυχική νόσο και δεν κάνετε χρήση ναρκωτικών ουσιών.

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος7/4/12 08:33

    προς Apr 6, 2012 10:17 PM
    Φιλε μου δεν έχεις άδικο για αυτά που λες αλλα δυστυχώς έχουν αλλάξει τα πράγματα για αυτούς που θέλουν να βγάλουν νέες άδειες, σωστός είναι ο νομος που αναφέρεις αλλα επειδή είναι λίγο μπερδεμένος για αυτό νόμιζες ότι πρόκειται για χρηματαποστολές. Αυτό το κάνουν επειδή έχουν εκδοθεί χιλιάδες τέτοιες άδειες και οι μισοί είναι άνεργοι και οι άλλοι μισοί είναι ακατάλληλοι για αυτή την δουλειά. Θα μου πεις τώρα ότι με τα λεφτά που δίνουν οι εταιρίες στα 18-22 ευρώ μεροκάματο θα βρούν κάτι καλύτερο? αποκλείεται.

    Νέα απόφαση για την έκδοση άδειας εργασίας security από 01-01-2012
    Posted on Ιανουαρίου 31st, 2012
    Αυτά ισχύουν πλέον με το ΦΕΚ 664 της 17ης Μαΐου 2010 όπου καθορίζονται οι τίτλοι επαγγελματικής κατάρτισης που απαιτούνται για την έκδοση αδειών εργασίας του άρθρου 3 του ν. 2518/1997, όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις του ν. 3707/2008 και αφορούν στην έκδοση αδείας εργασίας προσωπικού ασφαλείας των Ιδιωτικών Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών Ασφαλείας κατηγορίας Β’ και Γ’.

    Έτσι για την έκδοση αδείας εργασίας προσωπικού ασφαλείας των Ιδιωτικών Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών Ασφαλείας κατηγορίας Α’, απαιτείται ο ενδιαφερόμενος να κατέχει έναν εκ των κατωτέρω τίτλων επαγγελματικής κατάρτισης:
    α. δίπλωμα επαγγελματικής κατάρτισης επιπέδου μεταδευτεροβάθμιας επαγγελματικής κατάρτισης της ειδικότητας «Στέλεχος Υπηρεσιών Ασφαλείας», β. πιστοποιητικό επαγγελματικής κατάρτισης επιπέδου 1 της ειδικότητας «Προσωπικό Ασφαλείας» του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ο.Ε.Ε.Κ.) ή του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.) ή του Κέντρου Μελετών Ασφάλειας (ΚΕ.ΜΕ.Α.).

    shieldgroup.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος7/4/12 15:24

    2.12 ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος7/4/12 15:47

    ΚΟΠΕΛΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΜΗΠΠΩΣ ΤΑ ΥΠΕΡΒΑΛΕΙΣ 10.13?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος7/4/12 17:49

    ολα τα ειπαμε πανω κατω για τους Φυλακες.. δεν καναμε ομως καμια κουβεντα για τους φυλακες που ειναι μιας καποιας ηλικιας που ενω δεν μπορουν να παρουν τα ποδια τους και δεν εξυπηρετουν σε κατι εξκολουθουν να εγαζονται χωρις ασφαλεια αφου παιρνουν συνταξη...και οι περισσοτεροι χωρις αδεια...ελπιζω να αλαξει αυτο γιατι εκει εξω υπαρχουν βιογραφικα νεων παιδιων που ψαχνον για δουλεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/4/12 21:00

      Δυστυχώς ή ευτυχώς, είναι ευκαιρία να "καθαρίσει" το επάγγελμα.

      Με το νέο Νόμο που τέθηκε σε ισχύ, δεν βγαίνουν άλλες άδειες security. Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να προσκομίσει πιστοποίηση ΙΕΚ ή ΚΕΚ.

      Τώρα, μέχρι να υπάρξουν νέες άδειες, οι εταιρείες θα αναγκαστούν να χρησιμοποιούν τους φύλακες που έβγαλαν άδεια, "απλά για να υπάρχει".

      Γι' αυτό το συγκεκριμένο επάγγελμα είναι παρεξηγημένο. Βγάζουν άδεια οι πάντες και δεν πληρώνονται όπως πρέπει.

      Το ΙΚΑ θεωρεί το security ανιδείκευτο εργάτη και τον ανταμοίβει με το κατώτα ημερομίσθιο.

      Το θέμα είναι το εξής: Άντε και βγάλεις άδεια. Πας σε μια εταιρεία και σε προσλάβει. Τι λεφτά θα σου δίνει; Θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα λεφτά που ξόδεψες για την πιστοποίηση;

      Από δική μου πείρα, θέλω να πω, ότι στη Ρόδο, ειδικά οι ξενοδόχοι, θέλουν φύλαξη γιατί την απαιτούν τα πρακτορία, ειδικά τα Ισραηλίνα, αλλά δεν θέλουν να πληρώσουν και πολλά. Άσε που υπάρχουν και εταιρείες που ξεφτιλίζουν τις τιμές........

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/4/12 07:47

      Έτσι όπως το έχουν καταντήσει το επάγγελμα οι επιχειρηματίες είναι η τελευταία λύση για έναν εργαζόμενο, όταν ακούς για 16 και 22 ευρώ μεροκάματο και χωρίς να πληρώνουν ποτε τα νυχτερινά τις αργίες και πολλές φορες ούτε και τα δώρα τότε πως να μην το έχουν καταντήσει σκατά το επάγγελμα? αυτοί έχουν κάνει μειώσεις μισθών, έχουν καταργήσει τις κλαδικές συμβάσεις από μόνοι τους και πολύ πιο πριν από την οικονομική κρίση.
      Εγώ για παράδειγμα ξέρω έναν και είχα την ατυχία να συνεργαστώ μαζί του πλήρωνε 32 ευρώ μεροκάματο και δίχως να μας ασφαλίζει. Εκτος από την ζημια που έκανε σε εμενα έκανε ζημια στο δημόσιο και στο ΙΚΑ. Στο θέμα μας τώρα.

      Με τέτοιους γελοίους μισθούς έχουν και την απαίτηση για τίτλους κατάρτισης, μονο ότι θα πρέπει να πάει κάποιος στην Αθηνα και να ξοδέψει παρα πολλά λεφτά για μεταφορικά, για ξενοδοχεία και για την σχολη αυτό φτάνει, και είναι αδύνατον κάποιος που έχει άμεση ανάγκη από δουλειά να ξοδέψει τόσα λεφτά από την στιγμή που δεν τα έχει. Και εκτος από του αεροδρομίου που η ίδια η εταιρία αναλαμβάνει τα έξοδα της σχολης, οι υπόλοιπες εταιρίες δεν αναλαμβάνουν ούτε και αυτό και θα πρέπει να πληρώνουν από την τσέπη τους οι ενδιαφερόμενοι. Αλλα για να κάνουν απόσβεση αυτά που ξόδεψαν να το ξεχάσουν με αυτούς τους μισθούς.
      Πάντως μαζί με τα μαύρα και τα εικονικά τιμολόγια παροχής υπηρεσιών που κόβουν οι εταιρίες και περισσότερο οι ντόπιες έχουν τεραστια κέρδη.
      ΠΧ εισπράττουν από μια συναυλία 20000 ευρώ, κόβουν τιμολόγια για 5000 ευρώ, δηλώνουν 3 φυλακες και δουλεύουν 15 στα μαύρα. Μονο από την φοροδιαφυγή έχουν μεγάλο κέρδος γιατί το τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών έχει πολύ μεγαλύτερο συντελεστή ΦΠΑ από το τιμολόγιο πώλησης, και έτσι τσεπώνουν τον ΦΠΑ που στην ουσία το κλέβουν από το δημόσιο, + αυτά που κλέβουν από τους εργαζομενους, + τις εισφορές προς το ΙΚΑ, ποσα άραγε να τους μένουν στις τσέπες? Εύκολο και γρήγορο ζεστό χρήμα....και κάτσε εσύ να τρέχεις και να ξοδέψεις τρεις μισθούς για ένα στην ουσία κωλόχαρτο.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος8/4/12 14:49

      ενημερωτικά, από φέτος, όποιος θέλει να πάρει την πιστοποίηση για να δουλέψει στο αεροδρόμιο, τα έξοδα τα πληρώνει μόνος του.....

      Διαγραφή
  20. ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΤΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΥ 15 ΧΡΟΝΙΑ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΜΟΡΦΟΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝ ΣΟΥ ΔΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *