ροή ειδήσεων

Γιώργος Χειμωνέτος: Έχει κοιμηθεί με περίπου 1.000 γυναίκες

Το dancing on ice και το φλερτ με την παρτενέρ του, η Ελενα Παπαρίζου και η χημεία μεταξύ τους, η απώλεια των γονιών του, η κατάθλιψη και η... παράνοια, η εποχή που δεν είχε ούτε ένα ευρώ, οι τρεις φορές που καταστράφηκε, οι χίλιες πεντακόσιες γυναίκες και η οικογένεια που ονειρεύεται...
Ειλικρινής και ουσιαστικός, ο Γιώργος Χειμωνέτος εξομολογείται στην «Espresso της Κυριακής» τις αλήθειες της ζωής του!

- Πέντε μήνες μετά την ολοκλήρωση του «Dancing on Ιce». Τι ετοιμάζετε σήμερα;Από τις 5 Μαΐου έχουμε ανοίξει με τον συνέταιρό μου το «Ελλη» στην κεντρική παραλία της Ρόδου. Παίζω μουσική ανά την Ελλάδα και έχω ξεκινήσει ήδη τους λαϊκούς ποδηλατικούς γύρους σε διάφορους δήμους σε όλη την Ελλάδα, με ελεύθερη συμμετοχή για παιδιά και οικογένειες. Λέγεται «No limits cycling».

- Πώς αποφασίσατε να το κάνετε;Οταν ήμουν πιτσιρικάς, πήρα το πρώτο μου μετάλλιο σε λαϊκό ποδηλατικό γύρο στη Ρόδο. Θέλω όσο μπορώ περισσότερο να φέρω τον κόσμο σε επαφή με το άθλημα. Η ποδηλασία είναι μαγική. Νομίζω ότι η κρίση βοήθησε ώστε ο κόσμος να αγαπήσει το ποδήλατο, αφού η βενζίνη έχει φτάσει πια στα δύο ευρώ το λίτρο.
- Το ότι ήσασταν αθλητής σας έσωσε από άσχημα πράγματα στη ζωή σας; Βέβαια. Ο αθλητής πρέπει να έχει πειθαρχία, υπομονή και επιμονή. Και τα τρία τα θεωρώ προσόντα σε έναν άνθρωπο.
- Υπήρξατε υπομονετικός; Ναι. Ακόμα και με τους ανθρώπους έχω υπομονή δίνοντάς τους πολλές ευκαιρίες.
- Σας έχουν πληγώσει κάποιοι στη ζωή σας; Εχω πληγωθεί από ανθρώπους με την έννοια ότι δεν αντέξανε τις περιστάσεις ή την πίεση που υπήρχε στη ζωή μου.
- Σας φέρθηκαν αχάριστα; Σαφώς μου έχουν φερθεί, αλλά σε βάθος χρόνου θεωρώ ότι είναιι λίγοι εκείνοι που το έκαναν.

- Ηταν… εγκλήματα πάθους; Οχι, τα μεγαλύτερα εγκλήματα ήταν από βλάκες. Η βλακεία δεν ορίζεται. Μπορεί να σε κάψει αντί να σε βοηθήσει.
- Περάσατε μία πενταετία που ουσιαστικά ήσασταν εκτός showbiz. Πώς ήταν αυτό το διάστημα; Ηταν επιλογή μου να το κάνω. Βγήκα Ολυμπιονίκης το 2004 και έπειτα έκανα κάποιες θεατρικές παραστάσεις αλλά και επιχειρήσεις. Είχα τηλεοπτικές προτάσεις, αλλά δεν με ενδιέφεραν. Μου είχαν ζητήσει να πάω σε πάνελ. Δεν ήθελα να το κάνω. Δεν θέλω να κριτικάρω κανέναν.
ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΜΟ
- Θέλετε να κάνετε οικογένεια; Σαφώς. Πιστεύω ότι θα γίνω και καλός πατέρας.
- Φτάσατε ποτέ ένα βήμα πριν από τον γάμο; Ναι. Δεν είχα κάνει πρόταση γάμου αλλά έδωσα δαχτυλίδι κατά τα αμερικανικά πρότυπα. Αν υπήρχε εξέλιξη στη σχέση, θα γινόταν και ο γάμος, αλλά δεν έγινε…
- Εχετε πληγωθεί από ερωτικές σχέσεις; Εχω πέσει και στα χώματα και τα πατώματα...
- Τι κάνατε τότε; Τίποτα. Το ζεις, το περνάς, τελειώνει και πας μπροστά…
- Ποιο είναι το πιο τρελό πράγμα που έχετε κάνει για μια γυναίκα; Να την εμπιστευθώ (γέλια)…
- Σας έχουν απατήσει; Ναι. Γιατί εγώ τι είμαι; Δεν έχει να κάνει η ομορφιά, η παρουσία, το πώς είσαι με αυτά. Δεν παίζουν κανέναν ρόλο.
- Ζηλεύετε; Μόνο αν με προσβάλλει με τη στάση της η σύντροφός μου. Εγώ θέλω η γυναίκα μου να είναι κούκλα, να κυκλοφορεί και να την επιθυμούν όλοι. Θα ζηλέψω μόνον αν δώσει δικαίωμα.
- Εχετε χαστουκίσει ποτέ σύντροφό σας; Ναι.

- Ο λόγος; Με προκάλεσε επίτηδες για να δει αν την αγαπάω.
ΜΙΑ, ΔΥΟ, ΤΡΕΙΣ...
- Εχετε πάει με δύο γυναίκες ταυτοχρόνως; Κάτι έχω κάνει κι εγώ...
-Και με περισσότερες; Με όσες χρειάζονταν για να είμαι πλήρης στις εμπειρίες μου.
- Εχετε μετρήσει ποτέ στη ζωή σας με πόσες γυναίκες έχετε βρεθεί ερωτικά; Υπολόγισε είκοσι πέντε χρόνια επί έναν Α αριθμό γυναικών τον χρόνο. Νομίζω ότι είναι πολλές. Δεν τις καταγράφω, ούτε με απασχόλησε ποτέ το νούμερο…
- Ηταν εξήντα γυναίκες τον χρόνο; Πιθανολογώ πως ναι... Βλέπεις, ταξιδεύαμε και πολύ…
- Είναι λοιπόν γύρω στις χίλιες πεντακόσιες... Νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος. Θεωρώ ότι πολλοί Ελληνες έχουν καλό όνομα σε αυτό το σπορ…
- Δηλαδή, εσείς ξέρετε πολλούς Ελληνες που έχουν πάει με τουλάχιστον χίλιες πεντακόσιες γυναίκες χωρίς να έχουν κλείσει ακόμη τα σαράντα; Βέβαια… Οταν είμαι ερωτευμένος όμως, είμαι εκεί για τη σύντροφό μου. Τα χρόνια που είχα δεσμούς και συζούσα πρέπει να τα αφαιρέσεις. Δεν έχω απατήσει ποτέ.
- Λέτε ότι οι Ελληνες έχουμε το καλύτερο όνομα σε αυτό το σπορ. Παρ’ όλα αυτά, οι τελευταίες στατιστικές έδειξαν ότι έχουμε το μικρότερο πέος στην Ευρώπη με μέσο όρο 12,8 εκατοστά… Μπα! Λάθος δείγμα έχουν πάρει, λάθος τοποθεσία έχουν τσεκάρει. Εκτός αν τώρα που είμαστε μεικτός πληθυσμός κάποιοι δηλώσαν ότι είναι Ελληνες… Ολοι θεωρώ ότι είναι πάνω από αυτό.
- Εχετε σκεφθεί να γράψετε σε βιβλίο τη ζωή σας; Ναι. Νομίζω ότι θα βγαίνανε περισσότερα από ένα βιβλία, γιατί τα έχω κάνει όλα στο μάξιμουμ.
- Είχατε ποτέ αποχή από το σεξ; Εχει τύχει για δύο μήνες μία δύο φορές.

- ;Δεν ήταν δύσκολο; Δεν το έκανα γιατί ήταν επιλογή μου. Δεν ήθελα να πάω σε μοναστήρι. Ηθελα να εκπληρώσω τους αθλητικούς στόχους μου και αυτό ήταν πιο σημαντικό για μένα.
- Εχετε πάρει ποτέ ναρκωτικά; Μία φορά, μεγάλος. Δοκίμασα, αλλά δεν μου είπε τίποτα.
ΕΧΩ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ
- Περάσατε οικονομικά δύσκολα στην πορεία της ζωής σας; Εννοείται. Εχω καταστραφεί τρεις φορές στη ζωή μου. Ξαναβρίσκω όμως τον δρόμο μου επειδή είμαι δραστήριος.
- Φτάσατε ακόμα και να μην έχετε ούτε ένα ευρώ; Ναι, βεβαίως και μου έχει τύχει.
- Για πόσο διάστημα το βιώσατε; Την εποχή που πέθανε ο πατέρας μου τα πουλήσαμε όλα. Θυμάμαι, ζούσα με φαγητό που μου έστελνε η μητέρα μου από τη Ρόδο. Τη δεύτερη φορά το έζησα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2000 και τώρα το αντιμετώπισα με την κρίση. Κάνω υπομονή όμως και ξεκινώ πάλι από την αρχή. Πάντα η τύχη είναι με αυτούς που δουλεύουν πολύ.
- Κλείνοντας, τι λείπει από τη ζωή σας σήμερα; Να δημιουργήσω τη δική μου οικογένεια. Θέλω να το κάνω κάποια στιγμή.
«Είχαμε ένα φλερτ με την παρτενέρ»
- Ερχομαι στο «Dancing on ice». Τι σας έμεινε από το παιχνίδι; Ηταν μια πολύ ωραία ιστορία. Εμαθα πατινάζ. Εδωσα όλον τον εαυτό μου για να τα καταφέρω και είδα τα όριά μου. Ο κόσμος νομίζω κατάλαβε ότι η προσπάθεια που καταβάλαμε ήταν μεγάλη.
- Με την παρτενέρ σας είχε βγει η φήμη ότι τα έχετε. Ισχυε κάτι τέτοιο τελικά; Με την παρτενέρ μου είχαμε ένα φλερτ. Ολο το σκηνικό σε φέρνει πολύ κοντά. Ευτυχώς όμως, εμφανίστηκε ο δεσμός της από το Λος Αντζελες και βρήκαμε λίγο τα μέτρα και τα σταθμά…
- Φάνηκε πολύ έντονα επίσης ότι υπήρχε… ερωτισμός στο παιχνίδι με την Ελενα Παπαρίζου. Την ξέρω πολλά χρόνια την Ελενα και σαφώς είναι μια πολύ ωραία γυναίκα. Κάναμε πλάκα και χαβαλέ.
- Θα μπορούσε να μετατραπεί ο χαβαλές σας σε κάτι παραπάνω; Ποιος δεν θα ήθελε την Ελενα; Γιατί να μην την ήθελα εγώ;
«Πόνεσα πάρα πολύ με τον θάνατο της μητέρας μου»
- Σε αυτό το διάστημα χάσατε τη μητέρα σας. Ηταν επώδυνο για εσάς -και το ρωτώ γιατί είχε φύγει και ο πατέρας σας; Η αλήθεια είναι ότι από απώλειες είμαστε πλήρεις. Το μόνο πράγμα που με έκανε να αισθάνομαι μέσα μου ικανοποίηση είναι ότι με είδε στους Ολυμπιακούς το 2004, επειδή ήξερα πόσο πολύ ήθελε να το ζήσει. Επειτα από εκείνο το διάστημα, υπήρξε ραγδαία εξέλιξη στην ασθένειά της. Βάρυνε απότομα και το 2005 την έχασα.
- Πονέσατε με αυτήν την απώλεια; Πάρα πολύ. Η απώλεια ενός τόσο κοντινού σου ανθρώπου δεν συγκρίνεται με τίποτε άλλο. Ολες τις υπόλοιπες δυσκολίες τις θεωρώ μηδαμινές.
- Πώς ήσασταν ψυχολογικά εκείνη την περίοδο; Μέσα μου ήμουν χάλια, αλλά κανείς δεν καταλάβαινε τίποτα. Δεν εξωτερικεύω τα συναισθήματά μου.
- Φτάσατε στον πάτο; Κυρίως όταν έχασα τον πατέρα μου στην εφηβεία μου. Τότε έχασα την μπάλα. Ευτυχώς, μας κράτησε η μητέρα μου. Συνειδητοποιήσαμε ότι με δύναμη και κουράγιο θα προχωρήσουμε. Με τη μητέρα μου πόνεσα πάρα πολύ, ζορίστηκα υπερβολικά, όμως, επειδή ήμουν μεγαλύτερος, άντεξα περισσότερο απ’ ό,τι όταν ήμουν έφηβος. Πάλεψα πολύ όμως με τον εαυτό μου.
- Περάσατε κατάθλιψη; Πέρασα, ασχέτως του αν δεν πήγα σε έναν ειδικό. Επαιρνα λάθος αποφάσεις σε πολλά πράγματα. Ακουγα λάθος ανθρώπους. Νόμιζα ότι σε όλα έχουν δίκιο οι άλλοι. Είχα πάρει τόσο μέσα μου τον θάνατο της μητέρας μου και θεωρούσα ότι τα πάντα περιστρέφονταν γύρω από αυτό. Ημουν μαλθακός.
- Θεωρούσατε ότι δεν έχει αξία πια η ζωή; Μου ερχόταν να γελάσω πραγματικά γι’ αυτήν την αδικία της ζωής. Σε αυτές τις καταστάσεις, φτάνεις κοντά στην παράνοια. Μικρός, όταν έχασα τον πατέρα μου, αναρωτιόμουνα πώς γίνεται ένας άνθρωπος σαράντα οκτώ χρόνων να πεθαίνει και να μας αφήνει; Γιατί μας συνέβη αυτό; Εύκολα περνάς από τη μία πλευρά στην άλλη. Με τη μητέρα μου ήμουν πιο σκληρός. Δυσκολευόμουν βεβαίως να πάρω ξεκάθαρες αποφάσεις. Πήγαινα όπως με οδηγούσε η μοίρα. Εχασα την αξία των ανθρώπινων σχέσεων. Είπα, όλα έχουν ένα τέρμα. Προσπάθησα να μη δείξω σε κανέναν τίποτα.
- Τι σας έφερε σε ισορροπία; Δεν υπάρχει φάρμακο. Μόνο ο χρόνος σε φέρνει σε ισορροπία.
- Θεωρήσατε ότι χάσατε τα πάντα στη ζωή σας; Εφόσον δεν έχω κάνει δική μου οικογένεια, νομίζω ότι είμαι στο μηδέν. Με κρατάνε τα αδέλφια μου, ο εξάδελφός μου και οι πολύ δικοί μου άνθρωποι. Μου αρέσει η οικογενειακή ζωή, μου έχουν λείψει τα οικογενειακά τραπέζια. Οταν τους έχασα, ένιωσα ότι έχω πιάσει πάτο. Πιο κάτω από αυτό δεν νομίζω να βρεθώ ποτέ πια στη ζωή μου.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος10/6/12 15:01

    XESTIKAME .ALLA ME POSES PEIGE LES ME POSOUS OMOS DEN LES KOUBENTA.
    TI IQ TOU EINAI -20000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10/6/12 15:20

    Γιώργο μην ξεχνάς τον κυρ Μιχάλη από τα κοσκινού!!!(the wall) 2000 έχει ρεκόρ!!!
    Γατάκι...1001 μια ακομη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10/6/12 16:10

    Να μας πουν και με ποσους αντρες εχει κοιμηθει....Η λουγκρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος10/6/12 16:54

    ΑΧΟΥ ΚΑΛΕ ...ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΕΓΑΜΕ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ......ΘΑ ΣΕ ΜΑΛΩΣΩ .ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΓΡΙΑ ΧΕΙΜ. ΒΑΣΤΑ ΤΙ ΛΑΜΠΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ Α ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΕΙΣ ΚΡΥΕ. ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΝΑ ΤΡΩΣ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΓΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/6/12 17:14

    ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ "ΠΟΡΝΗ" ΓΕΝΟΥΣ ΑΡΣΕΝΙΚΟΥ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΑ 2000ΛΙΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος10/6/12 17:18

    δεν μπορουμε να βλεπουμε ενα συντοπιτη μας να ξεχωριζει, αμεσως να του βγαλουμε τα ματια. Γιατι τοση κακία; Και με την ανωνυμια, μεγαααλη μαγκια να ξεφωνιζουμε τους αλλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος10/6/12 20:45

    ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΜΕ ΠΟΣΟΣ ΚΟΙΜΙΘΗΚΕ Η ΣΥΚΙΑ....ΜΕ ΑΝΤΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ?? ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΚΑΤΣΕ ΕΣΕΝΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος10/6/12 22:07

    τα χρεη τα πλιροσες? καζικοθικαμε πολι με της μαλα---ες σου .εκανε μαγαζια και καζικονε τον κοσμο και μια μερα αφαντος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος10/6/12 22:20

    a re Kasidiarides pou sas xreiazontai!!! Alla tha vgoun pali na poun oti dernoun gynekopaida ta lamogia oi dimosiografoi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος10/6/12 22:47

    Εγκλήματα γονέων!!!!! Δεν κάθησαν να πούν στο παιδί τους οτι το πουλάκι το έχουμε και για να κατουράμε που και που.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος11/6/12 02:13

    Και χαίρεσε για αυτό ρε...Αν ήσουν γυναίκα θα σε λεγαμε ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ
    Παλιοπουτάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος11/6/12 02:19

    Γιώργος Χειμωνέτος: Έχει κοιμηθεί με περίπου 1.000 Α Ν Δ Ρ Ε Σ... Αφού πέρασε στα πιο γνωστά κρεβάτια γνωστών ομοφυλόφιλων της Αθήνας για ρωτήστε τον Ψινάκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος11/6/12 07:43

    APO ENA EURO STO GAMISEI MEGALE GAMIA DEN THA EIXES XREH TORA.
    H NTROPH THS RODOY EISIA THN NTOPA THN STAMATHSES??????????
    TA XREH TA XEPLIROSES??????
    EKEI FENONTE H ANDTRES KAI OXI APO TO TSOUTSOUNI .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *