ροή ειδήσεων

Επιχειρηματίας εναντίον δήμου Ρόδου λόγω... τραπεζοκαθισμάτων!

Εξώδικη δήλωση κατά του Δήμου της Ρόδου για παράνομη αφαίρεση τραπεζοκαθισμάτων κατέθεσε επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στην Μεσαιωνική πόλη του νησιού...

Μέσω της εξώδικης διαμαρτυρίας ο ιδιοκτήτης επιχείρησης υποστηρίζει πως «συνεργείο συνοδευόμενο από την κ. Αντεισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρόδου, προσπάθησε να απομακρύνει τραπεζοκαθί¬σματα της επιχείρησης του ενώ ο ίδιος είναι κάτοχος δύο σχετικών αδειών», που του επιτρέπουν την τοποθέτησή τους και παρότι το κατάστημά του, την ώρα του ελέγχου, ήταν κλειστό.

Στην εξώδικη δήλωση του επιχειρηματία αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι «όργανα της Δημοτικής Αστυνομίας προέβαιναν σε κατάσχεση των τραπεζοκαθισμάτων του καταστήματός μου, τα οποία βρίσκονταν έξωθεν του καταστήματός μου. Εκείνη τη στιγμή αντέδρασα, δεδομένου ότι είμαι κάτοχος δύο αδειών καταλήψεως κοινοχρήστου χώρου, οι οποίες έχουν εκδοθεί από εσάς, βάσει της οποίας μου επιτρέπεται η κατάληψη τμήματος 14,10 τ.μ. για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων από 01-01-2012 έως 31-12-2012 χωρίς διαχωριστικά και πινακίδες, βάσει της οποίας μου επιτρέπεται η κατάληψη τμήματος 9,75 τ.μ. για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων από 01-01-2012 έως 31-12-2012 χωρίς διαχωριστικά και πινακίδες. Βάσει, λοιπόν των ανωτέρω αδειών, τις οποίες ανανεώνω κάθε έτος, νομίμως καταλαμβάνω τον κοινόχρηστο χώρο έξωθεν του καταστήματός μου, και νομίμως αναπτύσσω τα τραπέζια και τις καρέκλες για την εξυπηρέτηση των πελατών του καταστήματος.

Ωστόσο, και δεδομένου ότι το κατάστημά μου δε λειτουργούσε τη στιγμή εκείνη, τα αρμόδια όργανα του Δήμου Σας, τα οποία διενεργούσαν τον έλεγχο και κατ’ επέκταση την κατάσχεση των αυθαιρέτως τοποθετούμενων αντικειμένων σε κοινόχρηστους χώρους, δεν ήταν σε θέση να ελέγξουν τη λειτουργία του καταστήματός μου και κατ’ επέκταση τις εκ του νόμου προβλεπόμενες άδειες, τις οποίες νομίμως κατέχω. Παρά το γεγονός αυτό συνεχίσατε την κατάσχεση των τραπεζοκαθισμάτων του καταστήμα¬τός μου. Για τον λόγο αυτό και δεδομένου ότι δεν γνώριζα για ποιο λόγο είχατε προβεί στη συγκεκρι¬μένη ενέργεια, ζήτησα από τον επικεφαλής του συνεργείου

Σας να μου γνωστοποιήσει ή τουλάχιστον να μου επιδείξει την απόφασή Σας, για να αντιληφθώ τι συνέβαινε και εν συνεχεία να αντικρούσω το γεγονός ότι θεώρησαν ότι τα τραπεζοκαθίσματα είναι αυθαιρέτως τοποθετημένα στον κοινόχρηστο χώρο. Ουδέποτε βεβαίως μου επιδείχθηκε η ως άνω απόφασή Σας, και παρά τις διαβεβαιώσεις των μελών του συνεργείου Σας, ότι θα μου την κοινοποιούσαν την επομένη ημέρα, μέχρι και σήμερα εξακολουθώ να μην έχω λάβει την απόφασή

Σας, βάσει της οποίας προβήκατε στην κατάσχεση των τραπεζιών του καταστήματός μου. Επιπλέον, και ενώ είχε ολοκληρωθεί η αυθαίρετη και παράνομη κατάσχεση των τραπεζοκαθισμάτων του καταστήματός μου, αντιλαμβανόμενος ότι τα μέλη του συνεργείου Σας δεν ήθελαν να λάβουν υπόψη όσα τους ανέφερα, και συγκεκριμένα ότι νομίμως είναι ανεπτυγμένα έξω από το κατάστημά μου, αφού είμαι κάτοχος των αδειών καταλήψεως κοινοχρήστου χώρου, ζήτησα να μου κοινοποιήσετε την πράξη κατάσχεσης των αντικειμένων, ενέργεια στην οποία ουδέποτε προβήκατε, με αποτέλεσμα να μην μπορώ και εγώ να ακολουθήσω την οιαδήποτε εκ του νόμου προβλεπόμενη ενέργεια.

Την επομένη ημέρα, ήτοι την 01-06-2012, κατέθεσα αίτηση, απευθυνόμενος προς Εσάς, επισυνάπτοντας τις σχετικές άδειες, τις οποίες αναλυτικά σας έχω αναφέρει ανωτέρω, και αιτήθηκα την άμεση επιστροφή των τραπεζοκαθισμάτων που κατασχέθηκαν από το κατάστημά μου. Μέχρι και σήμερα ωστόσο, και ενώ έχει παρέλθει χρονικό διάστημα μίας εβδομάδας, δεν έχω λάβει οιαδήποτε απάντηση, είτε προφορικώς είτε εγγράφως, από κανένα αρμόδιο όργανό Σας.

Επειδή ουδέποτε έχω καταδικαστεί για αυθαίρετη κατάληψη κοινοχρήστου χώρου, ενώ για τις παραβάσεις που βεβαιώθηκαν από όργανα τις ΕΛ.ΑΣ. για το έτος 2011, έχω προσκομίσει αθωωτικές αποφάσεις του Πταισματοδικείου Ρόδου, καθώς κατείχα και κατά το έτος 2011 άδειες για την κατάληψη του αυτού κοινοχρήστου χώρου, τις οποίες έχω γνωστοποιήσει και στη Δημοτική Αστυνομία και στην Επιτροπή για την Ποιότητα Ζωής του Δήμου Σας.

Επειδή ουδέποτε μου έχει επιβληθεί οποιοδήποτε πρόστιμο από Εσάς για την παράνομη και αυθαίρετη κατάληψη κοινοχρήστου χώρου.

Επειδή ουδέποτε μου γνωστοποιήθηκε η απόφασή Σας βάσει της οποίας προβήκατε στην κατάσχεση των τραπεζοκαθισμάτων του καταστήματός μου».

Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης καλεί πάντως, τον δήμο εντός 24ωρών να προχωρήσει στην απόδοση των κατασχεθέντων τραπεζοκαθισμάτων του διότι διαφορετικά «θα προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες ενώπιον παντός Ποινικού, Πολιτικού και Διοικητικού Δικαστηρίου, αναζητώντας πέραν των ποινικών τους διώξεων και οποιαδήποτε θετική ή αποθετική ζημία, που έχω ήδη υποστεί από τις παράνομες ενέργειές τους».
(Αναδημοσίευση από : proodos.net)
http://dimastin.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος10/6/12 21:40

    ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΙΝΔΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΝΗ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ Ο ΕΣΤΙΑΤΟΡΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΣΕ ΧΟΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΜΕ ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΛΟΝ. ΔΕΙΤΕ ΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10/6/12 22:46

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΜΟΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10/6/12 23:34

    ΑΦΗΣΤΕ ΡΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ, ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΤΑΣΑΤΕ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ!!!

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ???

    ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/6/12 23:45

      ΣΩΣΤΟΣ!!!!ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΡΠΑΞΕΙ????

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/6/12 05:47

      kathariste prota to nisi apo tin vroma ,kai ola ta alla xaleia pou exoume,kai meta na kinigate ton cosmo pou theli na doulepsi.a kai kati allo giati den pane na mazepsoun kai trapezokathismata apo ta parka tou dimou (therme -rodini-akteo -.a ne apo eki pernoume enikia!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *