Σχέδιο για δημιουργία μιας ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων, στην οποία θα καταχωρούνται στο εξής όλα τα οχήματα που πληρώνουν κάθε χρόνο τέλη κυκλοφορίας στην εφορία... βάζει μπρος το υπουργείο Οικονομικών για να πιάσει τα ανασφάλιστα οχήματα.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα και μηχανές φτάνουν πλέον στα 2 εκατομμύρια και ο αριθμός τους αυξάνεται καθημερινά με αποτέλεσμα το ελληνικό Δημόσιο να χάνει τουλάχιστον 60 εκ. ευρώ καθώς υπάρχει φόρος 10% στα ασφαλιστήρια συμβόλαια.
Για να αντιμετωπιστεί αυτή η χασούρα, το σχέδιο που έχει επεξεργαστεί ειδική επιτροπή του υπουργείου Οικονομικών με τη συμμετοχή των ασφαλιστικών εταιρειών και της Τράπεζας της Ελλάδας, προβλέπει ότι θα δημιουργηθεί μια βάση δεδομένων στην οποία θα καταχωρούνται κάθε χρόνο όλα τα αυτοκίνητα και οι μηχανές που κυκλοφορούν νόμιμα στην χώρα, δηλαδή όλα τα οχήματα που έχουν πληρώσει τέλη κυκλοφορίας.
Παράλληλα, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα εισάγουν στη βάση τους αριθμούς κυκλοφορίας των οχημάτων που έχουν ασφαλίσει και στη συνέχεια θα γίνεται διασταύρωση.
Ο ιδιοκτήτης του ανασφάλιστου οχήματος θα ειδοποιείται, λογικά από το υπουργείο Οικονομικών, να ασφαλίσει το όχημα του και στην περίπτωση που δεν το πράτει θα του αφαιρείται η άδεια κυκλοφορίας.
Ωστόσο, για να υλοποιηθεί η βάση δεδομένων, θα πρέπει να ληφθεί υπουργική απόφαση, πράγμα που δεν αναμένεται να γίνει πριν το φθινόπωρο
nooz.gr
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα και μηχανές φτάνουν πλέον στα 2 εκατομμύρια και ο αριθμός τους αυξάνεται καθημερινά με αποτέλεσμα το ελληνικό Δημόσιο να χάνει τουλάχιστον 60 εκ. ευρώ καθώς υπάρχει φόρος 10% στα ασφαλιστήρια συμβόλαια.
Για να αντιμετωπιστεί αυτή η χασούρα, το σχέδιο που έχει επεξεργαστεί ειδική επιτροπή του υπουργείου Οικονομικών με τη συμμετοχή των ασφαλιστικών εταιρειών και της Τράπεζας της Ελλάδας, προβλέπει ότι θα δημιουργηθεί μια βάση δεδομένων στην οποία θα καταχωρούνται κάθε χρόνο όλα τα αυτοκίνητα και οι μηχανές που κυκλοφορούν νόμιμα στην χώρα, δηλαδή όλα τα οχήματα που έχουν πληρώσει τέλη κυκλοφορίας.
Παράλληλα, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα εισάγουν στη βάση τους αριθμούς κυκλοφορίας των οχημάτων που έχουν ασφαλίσει και στη συνέχεια θα γίνεται διασταύρωση.
Ο ιδιοκτήτης του ανασφάλιστου οχήματος θα ειδοποιείται, λογικά από το υπουργείο Οικονομικών, να ασφαλίσει το όχημα του και στην περίπτωση που δεν το πράτει θα του αφαιρείται η άδεια κυκλοφορίας.
Ωστόσο, για να υλοποιηθεί η βάση δεδομένων, θα πρέπει να ληφθεί υπουργική απόφαση, πράγμα που δεν αναμένεται να γίνει πριν το φθινόπωρο
nooz.gr
Πρώτα απ΄ολα καταδικάζω το να κυκλοφορεί κάποιος με αυτοκίνητο ανασφάλιστος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρα απο το οτι ειναι απόλυτα εγκληματικό το να προκαλέσεις ατύχημα και να φταίς , και μετά να λες δεν εχω ασφάλεια, ε! τι να γίνει?, καταστρέφεσαι και εσύ ο ιδιος ο ανασφάλιστος που προξένησες το ατύχημα, μετά απο τις αγωγές μηνύσεις, κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων, που θα ακολουθήσουν απο τον τους αλλους που έπαθαν την ζημιά και απο τους δικηγόρους της αλλης ασφαλιστικής εταιρείας..
Και ειδικά εάν προξενήθηκε βαρειά σωματική βλάβη η ειναι θανατηφόρο το ατύχημα τοτε.....χαιρέτα μου τον πλάτανο που λένε.
Και δεν δικαιολογούνται οι δικαιολογίες τύπου δεν εχω λεφτά κρίση ανεργία κλπ και δεν ασφαλίζω το αυτοκίνητο.
Καλλίτερα μην το κινείς. Τι να γίνει.
Απο την άλλη ομως τώρα, στο επι της αναρτήσεως θέμα.
'Ημουνα νιός και γέρασα' , οτι ΘΑ και ΘΑ φτιάξουν βάση δεδομένων, και ΘΑ και ΘΑ πάλι θα συλλαμβάνουν τους ανασφάλιστους.
Ποιός θα τα κάνει αυτά?
Ποιός θα επωμιστεί το κόστος αυτού του μηχανισμού?
Παιδαριώδεις σκέψεις , λόγια κούφια και ανέφικτα ολα αυτά που ειναι επι του παρόντος ακόμα στα χαρτιά.
Ισως κατά την άποψή μου κάποιες τηλεοπτικές καμπάνιες να φτιαχτούν που να τονίζουν τους κινδύνους αν κυκλοφορείς ετσι ανασφάλιστος νομίζω οτι πολλοί θα αλλαζαν σκέψη απο το "Ελα μωρέ τώρα σε εμένα δεν πρόκειται να μου συμβεί.... προσέχω εγώ, ειμαι μαγκιώρος οδηγός, ειμαι οδηγάρα κλπ¨", στο οτι και " αν μου συμβεί και σε εμένα τι γίνεται τότε?
Όταν τις προάλλες με σταμάτησαν σε ένα μπλόκο της Τροχαίας, (στην γνωστή και αγαπημένη τους ευθεία του Φαληρακίου που έχει όριο 60 χλμ/ωρα), μου ζήτησαν τα πάντα, εκτός της ασφάλειας του αυτοκινήτου. Σε ερώτησή μου μάλιστα, εάν την χρειάζονται, έλαβα αρνητική απάντηση. "Δεν είναι δική μας δουλειά κύριε", ήταν η απάντηση!
ΔιαγραφήΕπίσης, ουδέποτε άλλοτε μου έχει ζητηθεί η ασφάλεια του αυτοκινήτου, σε οποιοδήποτε μπλόκο της Τροχαίας(έχω πέσει σε ουκ ολίγα).
Αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς με όλα αυτά, πόσο φαιδρό είναι το Ελληνικό Κράτος και η Τροχαία του, καθώς και πόσο πραγματικά ενδιαφέρονται για την ασφάλεια των πολιτών. Το μόνο που τους ενδιαφέρει, είναι να εισπράξουν με οποιονδήποτε τρόπο!
Το ότι έχουν χάσει κάθε υπόληψη και αξιοπιστία απέναντι στους πολίτες, τους είναι παντελώς αδιάφορο!
Θα έπρεπε να γνωρίζουν όλοι αυτοί, ότι εάν δεν αποκαταστήσουν το αίσθημα ισονομίας και δικαιοσύνης στους πολίτες, δεν έχουν ούτε μία ελπίδα να πετύχουν τον στόχο τους.
V.V.
@ VV
ΔιαγραφήΜεγάλε δεν χρειάζονται να τους δείξεις την βεβαίωση ασφάλισης.
Βλέπουν το τετράγωνο χαρτάκι της ασφάλειας στο παρμπρίζ.
Τα αλλα τα λόγια τα πολλά που παραθέτεις για αυτούς δεν χρειάζεται να σου απαντήσω.
Ωραια ρε παιδια. Υπάρχει κόσμος οπως εγω που το καλοκαίρι δεν το κινω καθόλου. Και δεν έχω ασφάλεια. Εαν μου παίρνουν τον άδεια θα πρέπει να ξαναπληρωνω για να την παίρνω πίσω ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρομοια περιπτωση:
ΔιαγραφήΕλληνας του εξωτερικου διαθετει μηχανη, για να την εχει ως οχημα οταν ερχεται για διακοπες. Για να αποφυγει την διαδικασια με την αδεια κυκλοφοριας καθε φορα, την αποθηκευει σε ιδιωτικο χωρο, και την ασφαλιζει μονο οταν ερχεται να την κυκλοφορισει.Τα τελη τα πληρωνει καθε χρονο. Εαν ισχυσει το καινουριο συστημα, τουλαχιστον ας απλοποιησουν την διαδικασια για την αδεια κυκλοφοριας.
Αλλες χωρες εχουν σε εφαρμογη συστηματα που εξασφαλιζουν τα οχηματα να ειναι ασφαλισμενα. Ας πανε να δουν.