Θά θέλαμε σάν γονείς παιδιών τοΰ δημοτικού νά έκφράσουμε τήν αγωνία μας γιά τή συστηματική προπαγάνδα άνθελληνισμοϋ, αφελληνισμού καί άκρατου αντιχριστιανικού πνεύματος, που γίνεται μέ σκοπό...
τό βιασμό τοϋ νου τών παιδιών μας καί τή μετατροπή τους σέ νέους γενίτσαρους. Σας δίνουμε παρακάτω μιά εικόνα μικροϋ μόνο τμήματος τής κατάστασης που επικρατεί.
Αρχίζοντας μέ τή Γλώσσα τής Ε'τάξης (σελ. 23) βλέπουμε τόν άγιο Ιωσήφ χωρίς φωτοστέφανο νά αγκαλιάζει τήν Παναγία, χωρίς φωτοστέφανο καί αυτή. Επίσης βλέπουμε τόν Χριστό σαν ενα απλό μωρό χωρίς φωτοστέφανο. Όλο τό βιβλίο έχει δυο φωτογραφίες γιά τά Χριστούγεννα. Συνεχίζοντας βλέπουμε ότι όλο τό κεφάλαιο γιά τά Χριστούγεννα αναφέρεται στή μάγισσα Φρικαντέλα (σελ. 26). Βάζουν ένα παιδί μετανάοτη (σελ. 24) νά θέτει σέ άμφιβολία γιά τό αν υπάρχουν άγγελοι, καί αύτοί μόνο για τους χορτάτους. Άκόμη (σελ. 29) βλέπουμε τά Θεοφάνια νά είναι ένας άπλός αγώνας κολύμβησης. Βάζουν τά παιδιά νά φαντάζονται ότι είναι δέντρα (σελ. 31) όχι. πάντως νοήμονα όντα. Πλήση εγκεφάλου έπίσης γίνεται (σελ. 11 καί 12) ειδικά γιά τούς έξωγήινους.
Στό Ανθολόγιο τής Γλώσσας Ε' (σελ. 154) ό Τα Κι Κο ό Κινέζος αναρωτιέται: « .. Τά μάτια τοϋ γιατρού ήταν γλυκά και τά μάτια τοϋ Χρίστου ήταν γλυκά». Τί ώραία βλασφημία! Παρουσιάζουν επίσης τό βάψιμο τών αυγών σάν παλιό' ειδωλολατρικό έθιμο πού πήραμε καί ότι ό Χριστός άπλώς σήκωσε τήν πλάκα καί βγήκε (σελ. 174, 175, 177).
Ό 'Άι-Βασίλης κάνει μπουγάδα μέ τά σώβρακά του (Δ'τάξη Γλώσσα σελ. 52). Τά παιδιά μαθαίνουν νά γράφουν Χαίκοΰ (Γ'τάξη, Γλώσσα σελ. 68) πού είναι επηρεασμένα άπό τό Βουδισμό Ζέν, άλλά όχι Όμηρο κ.τλ. Ελληνικά.
Διαβάζουμε (Γλώσσα, Β' δημοτικού σελ. 79) γιά τό ημερολόγιο τής Έβραιοπούλας Ροζίνας, γιά τό 1940 άλλά όχι κάποιου Έλληνα ήρωα π.χ. Κώστα Περρίκου.
Άπό τή Γλώσσα Α'Δημοτικοϋ μαθαίνουν τά παιδιά: πώς να μπαίνουν σέ ξένα σπίτια νά κρυφακοϋν, νά κρυφοκοιτάζουν τή νύκτα (σελ. 32, 34, 36, 38) όλα εικονογραφημένα. Στή Μελέτη Περιβάλλοντος Δ' τάξης (σελ. 17,18) νιώθουμε περήφανοι πού μιλάμε τά Τουρκικά. Τό Τουρκάκι Έκρέμ δοξάζει τόν Αλλάχ με άνύπαρκτο Χριστό.
Στά Μαθηματικά Γ'τάξης (σελ. 85) υπάρχουν μάγισσες, σεΐχιδες καί γενικά όλα τά ξενόγλωσσα ονόματα καί κυρίως άγοριών.
Κάνουν συνεχώς διαφήμιση (Μαθηματικά Γ'σελ. 102) στό Ταγκράμ, άλλά όχι στό αρχαιότερο Γεωμετρικό παιχνίδι τό ≪Λούκουλος≫ του Αρχιμήδη.
Στά Θρησκευτικά Δ' (σελ. 98, μάς κάνουν πλύση εγκεφάλου μέ τούς μετανάστες, παρουσιάζοντας τούς Έλληνες σάν ρατσιστές.
Στά Θρησκευτικά Ε'(σελ. 92) άναφέρουν σάν αιρετικό τόν Ρωμανό τό Μελωδό, ότι άντλοΰσε τά θέματά του άπό τά απόκρυφα Ευαγγέλια.
Πηγαίνοντας στήν Ιστορία (Δ'τάξη σελ. 79) άφαιροΰν τίς άποικίες τής αρχαίας Ελλάδας άπό όλο τό μεσογειακό χώρο και τήν δείχνουν σάν ψείρα.
Καλλιεργούν αισθήματα ήττοπάθειας των Ελλήνων (Ε'τάξη σελ. 11) ειδικά άπέναντι στούς Ρωμαίους, χωρίς νά μάς πουν ότι πολυπληθέστεροι Ρωμαίοι μαζί μέ Έλληνες προδότες πολέμησαν εναντίον λίγων Ελλήνων
Τό διάταγμα τής ανεξιθρησκίας τοϋ Μ. Κωνσταντίνου τό δουλεύουν όπως θέλουν σάν τάχα νά μήν ισχύει στήν Ελλάδα (''στ. Ε' σελ. 22). Ρωτούν πονηρά τά παιδιά νά άναρωτηθοΰν γιατί ό Μ. Κωνσταντίνος άφησε τούς παλαιούς ναούς δίπλα στίς Χριστιανικές (σελ. 27, Ίστορ. Ε'). Γιατί άραγε;
Στήν άλωση της Κωνσταντινούπολης Βιβλίο Εργασιών Ιστορίας Ε' (σελ. 46), ρωτοϋν και ζητούν τά παιδιά να γράψουν τί τά εντυπωσίασε στόν Μωάμεθ τόν Πορθητή. (Βάζοντας δεύτερο στή λίστα τόν Κωνσταντίνο τον Παλαιολόγο).
Δίνουν ψευδή στοιχεία μέ μικρό Τουρκικό στρατό στήν άλωση, Ιστορία Ε'(σελ. 107)(άλλου γράφουν πάνω άπό 60.000, άλλού 100.000). Ιστορικά εμείς ξέρουμε ότι τό νούμερο ήταν πολύ μεγαλύτερο.
Γράφουν (Ιστορία Ε'σελ. 106) ότι τήν άμυνα τής Κωνσταντινούπολης τήν άνέθεσε ό Παλαιολόγος στόν Ίουστινιάνη λές καί αυτός ήταν άπλός παρατηρητής, τονίζοντας τό μεγαλείο τοΰ Ίουστινιάνη καί του Μωάμεθ.
Αύτά τά βιβλία είναι όλα σαβούρες. Σέ τί vα πρωτοαναφερθεί κανείς; Καί αύτά είναι μόνο λίγα.
Μέ σεβασμό Κουσίδου Πελαγία, Δράκα
Η Δράση, Ιούνιος – Ιούλιος 2012
aktines.blogspot
τό βιασμό τοϋ νου τών παιδιών μας καί τή μετατροπή τους σέ νέους γενίτσαρους. Σας δίνουμε παρακάτω μιά εικόνα μικροϋ μόνο τμήματος τής κατάστασης που επικρατεί.
Αρχίζοντας μέ τή Γλώσσα τής Ε'τάξης (σελ. 23) βλέπουμε τόν άγιο Ιωσήφ χωρίς φωτοστέφανο νά αγκαλιάζει τήν Παναγία, χωρίς φωτοστέφανο καί αυτή. Επίσης βλέπουμε τόν Χριστό σαν ενα απλό μωρό χωρίς φωτοστέφανο. Όλο τό βιβλίο έχει δυο φωτογραφίες γιά τά Χριστούγεννα. Συνεχίζοντας βλέπουμε ότι όλο τό κεφάλαιο γιά τά Χριστούγεννα αναφέρεται στή μάγισσα Φρικαντέλα (σελ. 26). Βάζουν ένα παιδί μετανάοτη (σελ. 24) νά θέτει σέ άμφιβολία γιά τό αν υπάρχουν άγγελοι, καί αύτοί μόνο για τους χορτάτους. Άκόμη (σελ. 29) βλέπουμε τά Θεοφάνια νά είναι ένας άπλός αγώνας κολύμβησης. Βάζουν τά παιδιά νά φαντάζονται ότι είναι δέντρα (σελ. 31) όχι. πάντως νοήμονα όντα. Πλήση εγκεφάλου έπίσης γίνεται (σελ. 11 καί 12) ειδικά γιά τούς έξωγήινους.
Στό Ανθολόγιο τής Γλώσσας Ε' (σελ. 154) ό Τα Κι Κο ό Κινέζος αναρωτιέται: « .. Τά μάτια τοϋ γιατρού ήταν γλυκά και τά μάτια τοϋ Χρίστου ήταν γλυκά». Τί ώραία βλασφημία! Παρουσιάζουν επίσης τό βάψιμο τών αυγών σάν παλιό' ειδωλολατρικό έθιμο πού πήραμε καί ότι ό Χριστός άπλώς σήκωσε τήν πλάκα καί βγήκε (σελ. 174, 175, 177).
Ό 'Άι-Βασίλης κάνει μπουγάδα μέ τά σώβρακά του (Δ'τάξη Γλώσσα σελ. 52). Τά παιδιά μαθαίνουν νά γράφουν Χαίκοΰ (Γ'τάξη, Γλώσσα σελ. 68) πού είναι επηρεασμένα άπό τό Βουδισμό Ζέν, άλλά όχι Όμηρο κ.τλ. Ελληνικά.
Διαβάζουμε (Γλώσσα, Β' δημοτικού σελ. 79) γιά τό ημερολόγιο τής Έβραιοπούλας Ροζίνας, γιά τό 1940 άλλά όχι κάποιου Έλληνα ήρωα π.χ. Κώστα Περρίκου.
Άπό τή Γλώσσα Α'Δημοτικοϋ μαθαίνουν τά παιδιά: πώς να μπαίνουν σέ ξένα σπίτια νά κρυφακοϋν, νά κρυφοκοιτάζουν τή νύκτα (σελ. 32, 34, 36, 38) όλα εικονογραφημένα. Στή Μελέτη Περιβάλλοντος Δ' τάξης (σελ. 17,18) νιώθουμε περήφανοι πού μιλάμε τά Τουρκικά. Τό Τουρκάκι Έκρέμ δοξάζει τόν Αλλάχ με άνύπαρκτο Χριστό.
Στά Μαθηματικά Γ'τάξης (σελ. 85) υπάρχουν μάγισσες, σεΐχιδες καί γενικά όλα τά ξενόγλωσσα ονόματα καί κυρίως άγοριών.
Κάνουν συνεχώς διαφήμιση (Μαθηματικά Γ'σελ. 102) στό Ταγκράμ, άλλά όχι στό αρχαιότερο Γεωμετρικό παιχνίδι τό ≪Λούκουλος≫ του Αρχιμήδη.
Στά Θρησκευτικά Δ' (σελ. 98, μάς κάνουν πλύση εγκεφάλου μέ τούς μετανάστες, παρουσιάζοντας τούς Έλληνες σάν ρατσιστές.
Στά Θρησκευτικά Ε'(σελ. 92) άναφέρουν σάν αιρετικό τόν Ρωμανό τό Μελωδό, ότι άντλοΰσε τά θέματά του άπό τά απόκρυφα Ευαγγέλια.
Πηγαίνοντας στήν Ιστορία (Δ'τάξη σελ. 79) άφαιροΰν τίς άποικίες τής αρχαίας Ελλάδας άπό όλο τό μεσογειακό χώρο και τήν δείχνουν σάν ψείρα.
Καλλιεργούν αισθήματα ήττοπάθειας των Ελλήνων (Ε'τάξη σελ. 11) ειδικά άπέναντι στούς Ρωμαίους, χωρίς νά μάς πουν ότι πολυπληθέστεροι Ρωμαίοι μαζί μέ Έλληνες προδότες πολέμησαν εναντίον λίγων Ελλήνων
Τό διάταγμα τής ανεξιθρησκίας τοϋ Μ. Κωνσταντίνου τό δουλεύουν όπως θέλουν σάν τάχα νά μήν ισχύει στήν Ελλάδα (''στ. Ε' σελ. 22). Ρωτούν πονηρά τά παιδιά νά άναρωτηθοΰν γιατί ό Μ. Κωνσταντίνος άφησε τούς παλαιούς ναούς δίπλα στίς Χριστιανικές (σελ. 27, Ίστορ. Ε'). Γιατί άραγε;
Στήν άλωση της Κωνσταντινούπολης Βιβλίο Εργασιών Ιστορίας Ε' (σελ. 46), ρωτοϋν και ζητούν τά παιδιά να γράψουν τί τά εντυπωσίασε στόν Μωάμεθ τόν Πορθητή. (Βάζοντας δεύτερο στή λίστα τόν Κωνσταντίνο τον Παλαιολόγο).
Δίνουν ψευδή στοιχεία μέ μικρό Τουρκικό στρατό στήν άλωση, Ιστορία Ε'(σελ. 107)(άλλου γράφουν πάνω άπό 60.000, άλλού 100.000). Ιστορικά εμείς ξέρουμε ότι τό νούμερο ήταν πολύ μεγαλύτερο.
Γράφουν (Ιστορία Ε'σελ. 106) ότι τήν άμυνα τής Κωνσταντινούπολης τήν άνέθεσε ό Παλαιολόγος στόν Ίουστινιάνη λές καί αυτός ήταν άπλός παρατηρητής, τονίζοντας τό μεγαλείο τοΰ Ίουστινιάνη καί του Μωάμεθ.
Αύτά τά βιβλία είναι όλα σαβούρες. Σέ τί vα πρωτοαναφερθεί κανείς; Καί αύτά είναι μόνο λίγα.
Μέ σεβασμό Κουσίδου Πελαγία, Δράκα
Η Δράση, Ιούνιος – Ιούλιος 2012
aktines.blogspot
Γιατί τόση τρομολαχνεία; Τι επιχειρούν οι αρθρογράφοι να πετύχουν; Μήπως το άρθρο γράφει ανακρίβειες όπως εκείνο με τη δήθεν μείωση των φωνηέντων σε 5 από τη νέα Γραμματική;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθηγητές κύρους, όπως ο κ.Μπαμπινιώτης και το Κέντρο Νεοελληνικής Γλώσσας, διαψεύδουν όλους αυτούς που παραπλανούν τον κόσμο.
http://greekteachers.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=610&catid=1&Itemid=7
http://greekteachers.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=606&catid=1&Itemid=7
Αφήστε τον κοσμάκη να Έχει ελευθερία στο τι μαθαίνει, δεν φτάνει που μας έχουν επιβάλει απο αρχαιοτάτων χρόνων που και τι να πιστεύουμε, άρχοντες σήμερα μια την χριστιανοσύνη ( εκκλησία ) μια τον όμηρο και την αρχαία Ελλάδα που κατάργησαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεος πάρτε μια απόφαση πιο φασιστικό σύστημα θέλετε να καταπιουμεεεεεεεεε
Η μόνη απάντηση σε αυτά και σε όλα όσα πρόκειται να δούμε ακόμα είναι μία:να φροντίζουν οι γονείς οι ίδιοι να περνάνε τις αξίες του Ελληνισμού (καθώς και όσες ο καθένας θεωρεί απαραίτητες για το παιδί του )π.χ αγάπη για την πατρίδα,για τις παραδόσεις,για τη φιλία,για τη θρησκεία,για την οικογένεια,περηφάνια για την ιστορία και τους ήρωες μας,αγάπη για τη γλώσσα και τα επιτεύγματα του πολιτισμού μας διεθνώς κλπ.ΜΗΝ εμπιστεύεστε a priori τους δασκάλους και καθηγητές (ιδιαίτερα τους νεότερους)!Δεν εμφορούνται όπως παλιά από εθνικό πατριωτικό πνεύμα και πολλοί απ'αυτούς -παρασυρμένοι από ανιστόρητες διεθνιστικές ανοησίες(π.χ μαύρη Αθηνά,ισοπέδωση πολιτισμών κλπ)-μισούν την Ελλάδα και διαστρεβλώνουν όταν και όσο μπορούν την ιστορία μας,διδάσκοντας πολλές φορές αιρετικές-αναθεωρητικές απόψεις.Να έχετε από κοντά τα παιδιά σας,να τους μιλάτε και να τους διδάσκετε ΕΣΕΙΣ -όσο μπορείτε - τουλάχιστον Ιστορία.Αν κάνετε τα παιδιά σας περήφανα που είναι Ελληνόπουλα,τότε δύσκολο θα πιάσει ο -τυχόν- κακός σπόρος που θα ρίξει το κακό βιβλίο ή/και ο κακός δάσκαλος.Αυτή είναι και η μόνη άμυνά μας !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήέτσι ακριβώς!
Διαγραφήαπλά οι περισσότεροι γονείς έχουν βολευτεί και αφήνουν την ανατροφή των παιδιών τους σε δημόσιους υπαλλήλους (καλούς ή κακούς...) και βαριούνται να αναλάβουν αυτή την ευθύνη οι ίδιοι...
Και ερχομαι τωρα και λεω:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως να διδαξω στο παιδι μου την αγαπη για την πατριδα της οταν βλεπει τι κανουν αυτοι που την κυβερνανε?Πως να πω στο παιδι μου να ειναι περηφανο που ειναι Ελληνοπουλο οταν αυτο θεωρειται πλεον φασισμος?Πως να διδαξω στο παιδι μου την τιμιοτητα και την υπακοη στους νομους οταν βλεπει το τι συμβαινει γυρω του?Πως να κανω το παιδι μου καλο Χριστιανο οταν βλεπει τι γινεται στους κολπους της εκκλησιας και οταν βλεπει τους μιναρεδες να υψωνονται σαν τα μανιταρια και τους μεμετηδες να κοντευουν να γινουν περισσοτεροι απο τους χριστιανους?Πως να διδαξω στο παιδι μου την αξια της μελετης και της προσπαθειας για μορφωση οταν βλεπει τι το περιμενει μολις θα βγει απο το πανεπιστημιο που θα εχει φτυσει αιμα?
Πεστε μου πως?
ώπα μεγάλε...
Διαγραφήδηλαδή επειδή στην T.V. όλοι οι "άντρες" είναι φούστηδες κι όλες οι γυναίκες φόρνες θα πρέπει και τα παιδιά σου να γίνουν έτσι;
Τα παιδιά σχηματίζουν άποψη για τον κόσμο σε πολύ μικρή ηλικία, βασιζόμενη ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην εικόνα που τους μεταφέρουν οι ΓΟΝΕΙΣ μέσα στο σπίτι.
Αν αυτή η εικόνα είναι 99% η οθόνη της κωλοτηλεόρασης και 1% τα πιστεύω των γονιών, τότε την έβαψες...
H ανάρτηση ξεκινάει στραβά: "Θά θέλαμε σάν γονείς παιδιών τοΰ δημοτικού νά έκφράσουμε τήν αγωνία μας........". Είναι σαν τους χρυσαυγίτες που γράφουν δήθεν "εγώ δεν τους ψηφίζω αλλά μου φαίνονται καλοί....".
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ακραίες και ανιστόρητες αυτές απόψεις της ακροδεξιάς πάντα υπήρχαν και λέγονταν. Κανείς δεν τους έδινε σημασία γιατί δεν στέκουν από επιστημονική άποψη, ούτε σε μια μικρή συζήτηση (αν μπορείς να συζητήσεις με κάποιον που έχει το μυαλό του ποτισμένο από δηλητήριο...). Απλά τώρα υπάρχουν σελίδες σαν και αυτή που φιλοξενούν με μεγάλη ευχαρίστηση τις ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ απόψεις. Αλλά δημοκρατία έχουμε, οπότε....