ροή ειδήσεων

ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ...

Δεν ζητάω πολλά. μια δουλεία για να παρω πισω την περηφάνια μου.να μην γινω άστεγος. 30 χρόνια δούλευα. ΤΙΜΩΡΗΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ...
Θέλω πισω την ζωη μου. οποια πορτα και αν κτυπησω βλέπω παντου αλλοδαπούς. να γινω και εγω λοιπον. δεν εχω τίποτα με τους ανθρώπους αυτούς. αλλα και εγω?. τι θα γινω εγω. τις υποχρεώσεις θελω να πληρώνω, και τις εχω φτασει στο ελάχιστο. μια δουλεία ζητάω. οχι ελεημοσύνη. να ξυπναω το πρωι και να γελαω. να αποκτήσει νοημα η ζωή μου. να προσφέρω.
ΝΑ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΘΩ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος28/7/12 19:13

    ΟΙ ΑΛΟΔΑΠΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ.. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος28/7/12 20:11

    ti douleia ekanes palia file? pes mou isws mporw na voi8isw. dwse ena mail na epikinonisoume.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/7/12 21:25

      fotis1955@yahoo.gr.σε ευχαριστω φιλε μου για το ενδιαφερον σου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/7/12 23:00

      Tha sou stilw to kinito mou deutera na milisoume giati eimai ektos. Min se pernei apo katw gia olous exei o Theos.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος28/7/12 20:54

    Προσέχετε τι γράφετε γιατί θα βγούνε οι προδότες ανθέλληνες και θα σας πούνε ρατσιστές.
    Δεν τους ενδιαφέρουν τα προβλήματα μας,αυτοι νοιαζονται μόνο για τα αποβράζματα που έχουν κατακλύσει την χώρα,δίνοντας τους περισσότερα δικαιώματα από έναν Έλληνα που εχει φαει τα χρόνια του να δουλέυει πληρώνοντας φόρους μήπως και φτιαχτεί κανένας κ@@ωδρομος κανένα νοσοκομείο ή κανένα σχολείο της προκοπής.
    Όχι κύριοι,πρώτα να δουλέψουν οι δικοί μας και μετά όλοι οι υπόλοιποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος28/7/12 21:05

    Προτιμάμε Ελληνικές επιχειρήσεις που απασχολούν Έλληνες!!! Και ΜΌΝΟ!!! Ο αλλοδαπός που βρίσκει δουλειά? Κάποιος του δήνει! Οι ανθέλληνες εργοδότες πρέπει να τιμωρηθούν με τον ίδιο τρόπο που πρέπει να τιμωρηθούν οι λαθρομετανάστες! Ο πατέρας μου είναι 4 χρόνια άνεργος! 58 χ. 40 χρόνια οικοδόμος και τον σηντιρω εγώ, αν δεν ήμουν και εγώ, θα ήταν άλλος ένας σαν τον κύριο που έκανε την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/7/12 22:28

      προτιμαμε και ελληνικα κοματα οταν ψηφιζουμε οχι μονο ελληνικες επιχειρησεις και ελληνικα προιοντα

      Διαγραφή
  5. ΑΓΓΕΛΙΑ28/7/12 22:23

    SOS
    ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΕΞΕΓΕΡΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος28/7/12 23:55

    Φίλε μου μην απελπίζεσαι.Ο Θεός της Ελλάδας είναι μεγάλος.Μπορεί να καθυστερεί αλλά δε λησμονεί.Καλά έκανες κι έγραψες το πρόβλημά σου εδώ μέσα.Κάποιος θα βρεθεί να σε βοηθήσει.
    Προτείνω σε όλους να κάνουν αυτό που κάνω εγώ εδώ και χρόνια:
    1.Δεν αγοράζουμε από ξένους ΤΙΠΟΤΑ κι ας το πουλάνε φθηνότερα.Μην κοιτάτε το πρόσκαιρο,προσωρινό σας συμφέρον.Μακροπρόθεσμα θα έχουμε όφελος.
    2.ΠΟΤΕ ελεημοσύνη σε ξένους ζητιάνους (φανάρια,σούπερμαρκετ κλπ)
    3.Στη λαϊκή δεν ψωνίζουμε από όσους απασχολούν ξένους και λέμε στους μανάβηδες το γιατί.
    4.Ψώνια ,όσο μπορούμε ,από ελληνικά σούπερμαρκετ (Σπανός,Πάππου) και βεβαίως ελληνικά προϊόντα (αυτά με τον κωδικό 520).
    5.Να αγαπήσουμε ξανά την Ελλάδα μας κι ας μας έχει πληγώσει.ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ!!!Αυτήν έχουμε,αυτή θα ξανα-αγαπήσουμε,αυτή θα προστατεύσουμε από τους ντόπιους και ξένους εχθρούς μας.Να ξαναγίνουμε πατριώτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος29/7/12 04:32

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ "Ανώνυμος28/7/12 8:11 μ.μ." μακάρι να υπάρξουν και άλλοι Άνθρωποι σαν και σένα!!! και μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω και εγώ αλλά βλέπεις και εγώ είμαι άνεργη εδώ και 1μιση χρόνο οπότε δυστυχώς..:( ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ και μην απελπίζεσαι, για όλους έχει ο θεός.. βλέπεις? υπαρχούν ακόμα άνθρωποι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος29/7/12 08:54

    εχω φτασει στα ορια μου.εχω φτασει στο σημειο να φοβαμαι να βγω εξω απο το σπιτι μου.δεν ειναι ζωη αυτη.εγω φταιω για ολα.ποτε δεν σκεφτηκα το αυριο.ημουν καλος ανθρωπος.τωρα ζηλευω.ζηλευω τους απλους ανθρωπους. ανθρωπους που πανε σουπερ μαρκετ,που πανε για μπανιο,που πανε για καφε,που πανε μια βολτα.απλα πραγματα.που εγω δεν εχω την ψυχολογια και την δυνατοτητα να κανω.νομιζα οτι ημουν δυνατος.οχι.δεν ειμαι.γιατι η ζωη μου γελαγε.και το οτι απαντατε ομως μου κανει καλο.σας ευχαριστω ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος29/7/12 18:06

    Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να σου γράψουμε 2 κουβέντες!! Μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε και κάτι περισσότερο.. Είναι πολύς κόσμος στην ίδια κατάσταση με σένα, με μένα.. γιατί και εγώ δεν απέχω πολύ απο αυτά που περιγράφεις.. δεν έχω τον πλούσιο μπαμπά απο πίσω να πλήρώνει για όλα.. είμαι σε μια 4μελή οικογένεια με μόνο ένα άτομο να δουλεύει για να συντηρηθούν όλοι.. και εγώ ζηλεύω όπως λες και πέφτω ψυχολογικά αλλά δεν το βάζω κάτω!!! γιατί ο θεός είναι μεγάλος και λέω που θα πάει θα μας χαμογελάσει η ζωή και μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *