ροή ειδήσεων

Κατηγορούμενος για φωτιά

Θα σας εξιστορήσω ένα περιστατικό, που συνέβη το πρωί 21 Αυγούστου.
Είχε ανάψει φωτιά στην περιοχή Παστίδας. Δυο μέρες είχαμε πρόβλημα.
Την πρώτη μέρα μας είπαν από την πυροσβεστική, ότι η φωτιά ήταν...
μισή ώρα μακριά από το σπίτι μας, το οποίο βρίσκεται σε πευκόφυτη περιοχή, ακριβώς πίσω από την
αλλαντοβιομηχανία της Θράκης, δίπλα από την Μελισσοκομική Ρόδου. Ο κίνδυνος φωτιάς για μας, μας απασχολεί ιδιαιτέρως γιατί περιμετρικά του σπιτιού υπάρχει χαμηλή άγρια
βλάστηση. Την δεύτερη μέρα ήταν μόλις 5 λεπτά μακριά, δηλαδή 500-1000 μέτρα απόσταση σε ευθεία γραμμή από το σπίτι μας. Ο φόβος ήταν μεγάλος, γιατί το σπίτι βρίσκεται σε πευκόφυτη περιοχή, με χαμηλή και ξερή βλάστηση κι εμείς έχουμε μόνο μια διέξοδο, η οποία ήταν από το μέτωπο της φωτιάς.
Την δεύτερη ημέρα της φωτιάς, φεύγοντας με τα παιδιά και την κόρη μου για να πάνε στο σπίτι τους, είδαν την φωτιά να είναι πάρα πολύ κοντά μας. Έτσι γύρισαν αμέσως πίσω, ώστε να μας βοηθήσουν, αν χρειαζόταν (όπως έκαναν και την πρώτη μέρα), εφόσον κι εγώ έχω δυο ανήλικα παιδιά δικά μου στο σπίτι. Τηλεφωνήσαμε αρκετές φορές στην πυροσβεστική για ενημέρωση, ήταν όλα καλά και έφυγαν τα παιδιά ξανά ... Σημειωτέον, ο γαμπρός μου κάθεται πολλές ώρες της ημέρας μαζί μας, όταν δεν έχει δουλειά και μας βοηθάει στον κήπο και στην συντήρηση του σπιτιού.
Το επόμενο πρωί, ήρθε ο γαμπρός μου με το μωρό και μου είπε, ότι τον σταμάτησαν στον δρόμο (στις νησίδες δεξιά της "Θράκης") άντρες της πυροσβεστικής και τον κάλεσαν στο ανακριτικό τμήμα τους τμήμα, γιατί είναι ύποπτος για την φωτιά, απειλώντας και βρίζοντάς τον με χυδαίο τρόπο. Αργότερα τον κάλεσαν στο κινητό του, αποκαλώντας τον δειλό και ότι αποφεύγει, να πάει στην πυροσβεστική, ενώ εκείνος καθυστέρησε, για να φέρει το μωρό (6 μηνών), να το φροντίσω εγώ. Στην κλήση αυτή τον έβρισαν και πάλι και μετά αρνήθηκαν, πως του τηλεφώνησαν, ενώ υπάρχει η εισερχόμενη κλήση τους στο κινητό του. Ήμουν παρούσα, όταν μιλούσαν στο τηλέφωνο. Του είπαν, πως κάποιος τον είχε δει να οδηγάει βιαστικά, κράτησε τον αριθμό, την μάρκα και το χρώμα του αυτοκινήτου και τον κατάγγειλε. Φυσικά οδηγούσε γρήγορα, αφού του φάνηκε επείγουσα η περίπτωση. Αναρωτιέμαι, δεν είδαν, ότι είχε μέσα οικογένεια; Με μωρά και γυναίκα θα πήγαινε, να ανάψει φωτιά; Τους τηλεφωνάω και τους λέω, ότι ο γαμπρός μου ήταν εδώ, που είναι σπίτι του και πως δεν ήταν τρελός να βάλει φωτιά και μάλιστα τόσο κοντά, να το κάψει μαζί με τα παιδιά του, αυτοκτονώντας ταυτόχρονα. Μου είπαν, να κατέβω κι εγώ κάτω για "να τους τα πω από κοντά" κι έτσι όλοι μαζί (ο άντρας μου, τα δυο ανήλικα παιδιά μου, το μωρό, ο γαμπρός μου κι εγώ), κατεβήκαμε στην πυροσβεστική. Εκεί δεν μας εξέτασε κανείς, δεν μας έδιναν καμμία σημασία, ό,τι και αν λέγαμε και μου είπαν, πως ΔΕΝ με κάλεσαν και να πάω άλλη μέρα, για να καταθέσω, αν με καλέσουν. Τους είπα, ότι δεν πρόκειται να ξανακατέβω, να χάνω χρόνο και καύσιμα, που δεν μπορώ να πληρώνω (εκτός αν τα πληρώσουν αυτοί) και αφού ήμουν εκεί, να έπαιρναν την μαρτυρία μου και των δικών μου την ώρα εκείνη. Μαζί μου είχα και τον γιο μου και την μικρή μου κόρη. Ένα παιδί 8 ετών δεν μπορεί να πει ψέματα. Παρομοίως και η κόρη μου (14 ετών). Τα παιδιά θα ήταν πολύ καλοί μάρτυρες, αν εμάς δεν εμπιστεύονταν. Φωνή βοώντος .... Τον έβαλαν για ανάκριση για πολλές ώρες, αφήνοντας μας να καθόμαστε με τα μωρό και τα παιδιά στον δρόμο, στο πεζοδρόμιο, κάτω από τον καυτό μεσημεριάτικο ήλιο, χωρίς να μας προσφέρουν ούτε μια καρέκλα. Περιμέναμε, να τελειώσουν, αφού ήταν μια απλή κατάθεση, ώστε να επιστρέψουμε και πάλι όλοι μαζί πίσω στην Παστίδα, όπως μαζί κατεβήκαμε.
Χωρίς καμμιά απόδειξη λοιπόν, χωρίς να ακούνε τους μάρτυρες (ακόμα και αυτούς που έφεραν οι ίδιοι οι πυροσβέστες, αυτούς που είδαν τον εμπρηστή και δεν τον αναγνώρισαν στο πρόσωπο του γαμπρού μου), χωρίς κανέναν απολύτως έλεγχο, άρχισαν να τον τυρρανούν, για να ομολογήσει (ακόμα και μετά την άρνηση των αυτόπτων μαρτύρων). Μέσα στο ανακριτικό γραφείο της πυροσβεστικής, ένας από τους ανακριτές φόρεσε ένα ζευγάρι ματωμένα γάντια, καρφιά (νομίζω) και άρχισαν να χτυπάνε ντουλάπες και τραπέζια, τον έβριζαν, μας είπαν ψεύτες (ότι είναι όλα φτιαγμένα) όταν εκείνος επικαλέστηκε την μαρτυρία μας, πριν τον οδηγήσουν στο δωματιάκι της αστυνομίας, για να τον χτυπήσουν "κάτι καλά παιδιά", ώστε να ομολογήσει με το ζόρι αυτό που δεν έκανε. Δεν τον άφηναν, να καπνίσει, του έσπαγαν τα τσιγάρα. Το μόνο που του έδωσαν, ήταν λίγο ζεστό νερό της βρύσης, για να πιει. Όταν εκείνος είδε τα γάντια, τους είπε να μην τον αγγίξουν, γιατί δεν έκανε τίποτα και θα το μετανοιώσουν, εκείνοι έλεγαν ο ένας στον άλλο "είδες κάτι;" και απαντούσαν οι άλλοι "όχι, δεν είδα" ... Δηλαδή, βγαίνοντας και καταγγέλοντας την συμπεριφορά τους, αυτοί θα πουν, ότι δεν έγινε τίποτα, θα τον διαψεύσουν, όπως διέψευσαν κι εμάς. Ισχυρίστηκαν, ότι δεν με κάλεσαν, να κατέβω για μαρτυρία, ότι δεν τους πήρα τηλέφωνο, πριν πάμε εκεί και χρησιμοποίησαν την λέξη "ντροπή της" για μένα!!!! Ένοιωσα δριμύτατα προσβεβλημένη, γιατί δεν έχω μάθει στην ζωή μου, να αμφισβητούν τον λόγο μου, εφόσον πάντα τον τιμούσα! Επιπλέον, βρέθηκε η κλήση μου από το σπίτι μου στο τηλεφωνικό κέντρο τους! Τελικά, μας έδιωξαν μακριά έξω από το ανακριτικό γραφείο, έξω από τον χώρο της πυροσβεστικής, όπου προσπαθούσα να παραμείνω, ώστε να προλάβω, αν τον χτυπήσουν, να ειδοποιήσω την αστυνομία και για να μην τους διακόψω, όπως φυσικά θα έκανα, αλλά και για να μην υπάρχουν μάρτυρες. Μου είπαν, πως η ανάκριση είναι απόρρητη ... Όταν τους είπα "δεν πιστεύω, να τον χτυπήσετε", μου απάντησαν "και τι μας περνάτε; φυσικά δεν θα κάνουμε κάτι τέτοιο", ώστε να φύγω ήρεμη. Απορώ, γιατί δεν τον πήγαν στην Αστυνομία από την αρχή; Δική τους δουλειά είναι η ανάκριση, ή να σβήνουν φωτιές;
Κάποια στιγμή, εφόσον ο γαμπρός μου δεν ομολογούσε κι επειδή έπρεπε να ομολογήσει, ότι αυτός το έκανε, τον πήραν τραβώντας στο δωματιάκι του αστυνομικού τμήματος, όπου εκεί υπήρχαν "κάτι καλά παιδιά", που θα τον σάπιζαν στο ξύλο. Ευτυχώς ήταν τυχερός, γιατί ήταν εκεί ο ξάδελφός του, ο οποίος δουλεύει στο αστυνομικό τμήμα και τους σταμάτησε, γιατί δεν είχαν ούτε ένταλμα, ούτε στοιχεία! Έτσι το μαρτύριό του τελείωσε. Θα τον χτύπαγαν όμως κι εκτός από την ψυχολογική βία που υπέστη (κι εκείνος και όλοι μας), θα ασκούσαν και σωματική. Αναρωτιέμαι, τι θα γινόταν, αν με την πίεση που είχε υποστεί, πάθαινε κάποιο καρδιακό περιστατικό; Έχει πρόβλημα με την καρδιά του ... αλλά φυσικά αυτό δεν τους ενδιέφερε, ώστε να ρωτήσουν ... Ανίκανοι να βρουν τον πραγματικό εμπρηστή, έπρεπε να δημιουργήσουν έναν!!!
Τα κοινά στοιχεία που είχε με τον πραγματικό εμπρηστή ήταν η ίδια μάρκα και το ίδιο χρώμα αυτοκινήτου. Για κακή του τύχη ο αριθμός της πινακίδας είχε διαφορετικά μόνο τα 2 τελευταία ψηφία. Άρα λοιπόν, τι σήμαινε αυτό; Όχι πως είναι αθώος φυσικά, αλλά ότι οι αυτόπτες μάρτυρες έκαναν λάθος στην ανάγνωση του αριθμού!! Ο γαμπρός μου ήταν ο εμπρηστής, ακόμα και αν τους είπαν, ότι ο εμπρηστής ήταν ψηλός (ο γαμπρός μου είναι κοντός), ότι είχε μακριά μαλλιά, σαν πανκ, κάτι τέτοιο (του γαμπρού μου είναι κοντά). Άρα αυτός είναι ο τρελός εμπρηστής, που πήγε μαζί με την κόρη μου και τα μωρά τους, να βάλει φωτιά, με κίνδυνο να κάψει το σπίτι των πεθερικών του (προίκα της γυναίκας του) και επέστρεψε στο σπίτι μας, μαζί με την γυναίκα και τα παιδιά του, ώστε να καεί κι αυτός, η γυναίκα του και τα παιδιά τους μαζί με όλους εμάς και παρόλα αυτά όλοι εμείς τρέξαμε οικογενειακώς και είπαμε ψέματα, για να υποστηρίξουμε τον άνθρωπο, που πήγε να μας κάψει! Αποφάσισαν, άρα αυτό ήταν! Ποιοι είναι οι τρελοί στην περίπτωση αυτή;;;;; Σίγουρα εγώ ... άρχισα και τρελαίνομαι ...

Όταν έβγαινε από εκεί μέσα, του ζήτησαν συγγνώμη και του είπαν, πως θα είναι "φίλοι" και ό,τι χρειαστεί, πως άλλο είναι μέσα στο δωμάτιο, όπου είναι το θέμα υπηρεσιακό και άλλο είναι έξω. Του έδωσαν το χέρι (όταν είδαν το μητρώο του), του έδωσαν ... συγχαρητήρια και του πρότειναν να δουλέψει στο σώμα με εξάμηνη σύμβαση (αν κατάλαβα καλά με την σύγχυση που πέρασα)! Περίεργη πρόταση, δεν συμφωνείτε;
Λίγο αργότερα, νηστικός όλη μέρα και διψασμένος πήγε να πάρει κάτι να φάει, το αγόρασε και ανοίγοντας το πορτοφόλι του, για να πληρώσει, είδε ότι ΟΛΑ τα λεφτά του είχαν γίνει καπνός. Όταν του πήραν το κινητό (το οποίο του έσπασαν εξεσφενδονίζοντάς το στον τοίχο), τα κλειδιά, το πορτοφόλι, τα προσωπικά του αντικείμενα σε άλλο γραφείο για να τα ελέγξουν, του άδειασαν το πορτοφόλι! Αυτό είναι ΚΛΟΠΗ! Είναι ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΔΕΣ!!! ΚΛΕΦΤΕΣ!!! ΨΕΥΤΕΣ!!! Εντελώς ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ για την θέση αυτή! Δεν του άφησαν χρήματα, ούτε για να πάει στο σπίτι του! Η γυναίκα του ήταν στην δουλειά κι εμείς στην Παστίδα, γιατί το μωρό κόντεψε, να πάθει θερμοπληξία και ήταν νηστικό και λερωμένο. Φυσικά δεν ξέρω, κατά πόσο μια κόντρα μαζί τους θα έβγαζε την αλήθεια στο φως. Εκείνοι είναι περισσότεροι από εμάς και έχουν ... εξουσία! Ψεύδονται, διαψεύδουν και αλληλοϋποστηρίζονται!
Ζωγραφίζοντας το "πορτρέτο" του γαμπρού μου, είναι άνθρωπος οικογενειάρχης, πολλές φορές βοήθησε σε πυρκαγιές, με λευκό ποινικό μητρώο, εθελοντής αιμοδότης, μέλος του συλλόγου ραδιοερασιτεχνών και άτομο υπερήφανο (κάτι το οποίο ποδοπατήθηκε). Ο άντρας μου είναι εθνοφύλακας κι εγώ κόρη πρώην προϊσταμένου της πολεοδομίας. Δεν ήμασταν μια συμμορία "αληταράδων" ...
Φυσικά είναι δουλειά τους να πιάνουν τους εμπρηστές και οι ποινές να είναι σκληρές, και τους ευχαριστούμε για το έργο τους, όμως είχαν υποχρέωση, πριν τις απειλές, την τρομοκρατία, το ξύλο (που παρά τρίχα γλίτωσε), να τον εξετάσουν πολιτισμένα, να ρωτήσουν τους μάρτυρες και να διασταυρώσουν τις πληροφορίες. Να φέρουν τους αυτόπτες μάρτυρες, να εξετάσουν τις φωτογραφίες, να ακούσουν κι εμάς ακόμα και αν ήμασταν ... "φτιαχτοί" και αν τα δεδομένα οδηγούσαν στο συγκεκριμένο άτομο, τότε να καλούσαν τον εισαγγελέα, να βγάλει ένταλμα και να προχωρήσει η διαδικασία. Αυτοί όμως παραβίασαν κάθε ανθρώπινο δικαίωμα και μάλιστα αθώου, χωρίς αποδείξεις (όλοι είναι αθώοι μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου), τον οποίο επιπλέον καταλήστευσαν. Αν είχε δηλαδή τον μισθό του στο πορτοφόλι του, θα τον έκλεβαν όλο; Αν είχε 100, 200, 300 ευρώ; Μάθαμε, πως αυτό είναι σύστημά τους. Όποιον πιάσουν κι έχει λεφτά, του τα κλέβουν! Ο διοικητής (ή όποιος ήταν στο αστυνομικό τμήμα) εξοργίστηκε και του ζήτησε, να πάει σήμερα, για να του τα δώσει εκείνος το ποσό, που αφαιρέθηκε (προφανώς από την τσέπη του) ... Υπέροχος τρόπος για να εξασφαλίζουν επιπλέον μισθό και μάλιστα αφορολόγητο! Μου είπαν, πως πριν από τον γαμπρό μου είχαν εξετάσει άλλα 8 άτομα. Αν αφαίρεσαν από τον καθένα 30 ευρώ, είχαν μια πολύ επικερδή ημέρα!

Συμπληρωματικά, ο γαμπρός μου αγόρασε το αυτοκίνητό του από κάποιον γνωστό του πριν από λίγες μέρες. Το αυτοκίνητο είναι στο όνομα του φίλου του ακόμα, έτσι έπιασαν εκείνον το προηγούμενο βράδυ και το πέρασε εκεί μαζί με όλα τα δεινά. Αναγκάστηκε να "δώσει" τον γαμπρό μου, στήνοντας παγίδα στο μαγαζί του. Να πάει δηλαδή εκεί και να τον συλλάβουν. Όμως δεν έγινε αυτό, γιατί πήγε μόνος του στην πυροσβεστική, εφόσον φυσικά δεν φοβόταν, για κάτι που δεν έκανε. Που να φανταζόταν ... Οι πυροσβέστες έβγαλαν ψεύτη και τον πρώτο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου για όλα! Ότι δηλαδή δεν έμεινε όλη νύχτα εκεί βγάζοντάς του το λάδι και λοιπά, προκαλώντας την οργή του!

Δεν ξέρω κατά πόσο είμαι παράλογη, αλλά για να γίνει κάποιος ανακριτής, πρέπει να ξέρει και ψυχολογία, ώστε να αποφεύγονται άσκοπες ακρότητες. Αυτοί εκεί μόνο τρομοκρατία ξέρουν να ασκούν και να βάζουν και στο χέρι τα τιμαλφή, όσων συλλαμβάνουν. Όταν δεν υπάρχουν αποδείξεις, αλλά μόνο μάρτυρες, γιατί δεν τους ακούνε; Μήπως επειδή ήταν μάρτυρες υπεράσπισης, ή επειδή ήταν συγγενείς και τον κάλυπταν, ακόμα και αν πήγε να τους κάψει; Γιατί πρέπει, να είναι όλα όπως τα λένε αυτοί; Δεν είμαστε ούτε πακιστανοί, ούτε αλβανοί, ούτε τσιγγάνοι, ούτε αμόρφωτοι, ούτε αλήτες ... είδαν μια οικογένεια ... Μπορείς να καταλάβεις πολλά πράγματα, από την εμφάνιση, την ομιλία, την συμπεριφορά κλπ ... Τι θα γινόταν, αν τον είχαν σαπίσει και στο ξύλο; Υπάρχουν δικαιώματα για μας; Υπάρχει τρόπος να διεκδικήσουμε το δίκιο μας; Μπορεί κάποιος να τα βάλει με μια κλίκα τύπων που ψεύδονται ομαδικά και αλληλοκαλύπτονται; Κι επειδή η αγανάκτηση με πνίγει, θα το πω κι αυτό. Ο πακιστανός πράκτορας που βίασε και πολτοποίησε το κεφάλι της 15χρονης είχε περισσότερα δικαιώματα από τον Έλληνα Πολίτη. Εκείνον τον προστάτευαν, για να μην στάξει η μυτούλα του. Όμως ο Έλληνας Πολίτης σύρθηκε δια της βίας, ταπεινώθηκε, κακοποιήθηκε, ληστεύθηκε και από καθαρή τύχη γλίτωσε τον ξυλοδαρμό, χωρίς να έχει κάνει τίποτα κακό. Αναρωτιέμαι, τελικά, μήπως πρέπει να αλλάξουμε ΧΡΩΜΑ, για να έχουμε δικαιώματα;;;;;

Πάντα θαυμάζαμε το έργο της πυροσβεστικής και πάντα τους θεωρούσαμε ήρωες. Αυτοί με ρίσκο της ζωής τους μας προστατεύουν από την φωτιά. Όμως αυτό που ζήσαμε και είδαμε μας έχει απογοητεύσει οικτρά! Ποτέ δεν περιμέναμε κάτι τέτοιο από το σώμα αυτό. Δεν ξέρω, τι θα γινόταν, αν ο γαμπρός μου σταμάταγε να μιλάει και απαιτούσε να έρθει δικηγόρος, εισαγγελέας, ή έστω κάποιος αστυνομικός. Φυσικά δεν θα στματούσαν, ούτε θα ικανοποιούσαν το δικαίωμά του να έχει νομική υποστήριξη. Ειρωνεύονταν κάθε κουβέντα του και τον αποκαλούσαν αληταρά, ότι θα φτύσει το γάλα που βύζαξε και άλλα πολλά, που ντρέπομαι ακόμα και να τα αναφέρω.

Σήμερα το πρωί (δεν ξέρω την ώρα) ο γαμπρός μου θα πάει στο αστυνομικό τμήμα, για να πάρει τα λεφτά του ... Λόγω της κρίσεως δεν έχει σταθερή δουλειά και τα λεφτά ήταν για το γάλα του μωρού του και αυτά δανεικά.

Αντίγραφο του κειμένου έχει σταλεί και σε ραδιοφωνικό σταθμό.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος22/8/12 13:39

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΑΠΛΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ!!ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΤΑΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ Η ΟΤΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ,ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΤΕ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΕΞΠΡΕΣΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΟΥ!!ΑΝ ΟΝΤΟΣ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΑΠΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/8/12 14:09

    eimai martiras pou o gambros tis kirias me tin oikogenia tou kanane to pan gia na eidopiooisoune ton kosmo gia tin fotia,
    meno akrivos kato apo to spiti tous,kai valane tin 14 xroni kori tous na leei ston kosmo na prosezei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος22/8/12 14:13

    Ντροπη σας Αλητες αν το κανατε αυτο στο παλικαρι..Βγαλτε της στολες και παραδωστε τες,δεν σας αξιζει να υπηρετατε το σωμα αυτο...Να επεμβει ο διοικητης να σας βαλει σε διαθεσημοτητα!Να ερθουν στην θεση σας εντιμοι ανθρωποι με χαρακτηρα ανθρωπινο,αλητες δεν ταιριαζουν στο σωμα αυτο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος22/8/12 15:07

    Μαλακίες σιγά μην του έκαναν και φάλαγγα και τον μαστίγωσαν και απο πάνω!!Σταματήστε ρε κωλοτρυπίδες τις μαλακίες και τα αλβανικά τρίφυλλα σας πειράζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος22/8/12 15:32

    Βγαίνει ο καθένας, γράφει ότι θέλει και εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να τον πιστέψουμε. Λέει αλήθεια άραγε; Δέν νομίζω οι πυροσβέστες να έκαναν τέτοια πράγματα....Δεν το συνηθίζουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος22/8/12 16:30

    Και που ξέρεις εσύ τι συνηθίζεται? πριν μερικά χρόνια είχα ένα παρόμοιο περιστατικό με την τροχαία, με σταμάτησαν και επειδή πήγα να ανοίξω το ντουλάπακι για πιάσω και να τους δώσω δίπλωμα και άδεια όπως μου ζήτησαν, ένας ΚΡΗΤΙΚΟΣ νεαρός μου έβαλε το όπλο στο κεφάλι, και όταν άρχισα να φωνάζω με κατέβασαν στο τμήμα με αισχρολογα και μιλώντας μου υποτιμητικά, μόλις ζήτησα δικηγόρο και τα στοιχεία όλων όσων ήταν εκει μέσα, ηρέμησαν κάπως και μου έδωσαν κλήση για διατάραξη κοινής ησυχίας, την πήρα και μετά απο δυο μέρες επισκέφτηκα τον διοικητή τους, ενοητε πως έκαναν την πάπια και όλοι μαζί με μια ψυχή έλεγαν ότι είχα στην διαπασών τον ήχο στο αυτοκίνητο αν και δεν μέτρησε κανείς το ηχοσυστημα μου ποτε.
    Αυτά τα λίγα
    Λυπάμαι που τα σώματα ασφαλείας έχουν ατομα χωρισ παιδια και αμαυρώνουν όλο το σώμα με αποτέλεσμα να τους πέρνει όλους η μπάλα
    Πάντως απο τα λεγόμενα της κυρίας όλο αυτο μου φέρετε πολύ περίεργο και κακός δεν έχει παει στον εισαγγελέα, μόνο έτσι θα βάλουν μυαλό κάποιοι ανεγκέφαλοι τεμπέληδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/8/12 16:49

      παιδεία γράφετε φίλε σιγά μην είναι και τα παιδιά του Πειραιά!!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος22/8/12 16:50

    Προσπερνάω όλα τα άλλα, που είναι στη διάθεση του καθενός αν θα τα πιστέψει. Εκείνο το

    "Τα κοινά στοιχεία που είχε με τον πραγματικό εμπρηστή ήταν η ίδια μάρκα και το ίδιο χρώμα αυτοκινήτου. Για κακή του τύχη ο αριθμός της πινακίδας είχε διαφορετικά μόνο τα 2 τελευταία ψηφία."

    σαν πολύ ότι να'ναι δεν είναι; Ίδια μάρκα, ίδιο χρώμα, ίδια γράμματα η πινακίδα, ίδιος ο μισός αριθμός και στην ίδια περιοχή, την ίδια ώρα; Δεν παίζετε και κανα Τζόκερ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/8/12 16:59

      Α, και συνεχίζοντας: Αν είναι όπως είπατε, τότε μια απλή διασταύρωση με αρχεία του Υπουργείου Μεταφορών ή της Τροχαίας θα αρκούσε για να βρουν τον "πραγματικό" εμπρηστή. Βάσει πιθανοτήτων, πόσα αυτοκίνητα θα ανταποκρίνονται στα κριτήρια "μαύρο Fiat με πινακίδα ΡΟΚ 25ΧΧ" (τυχαίο); Μήπως μόνο 1; Λέω εγώ τώρα...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/8/12 15:14

      ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΤΥΧΗ Ν ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ?

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/8/12 16:16

      Mόλις πληροφορήθηκα, πως μέσα στο ανακριτικό είχε γίνει αναφορά για μαύρο φίατ σπορ. Εσύ πως το ήξερες αυτό; Άρα τα ευκόλως ενοούμενα παραλείπονται. Αυτόν που βασανίζατε έχει Ηundai coupe και ο αριθμός κυκλοφορίας είναι τελείως άσχετος με αυτό που γράφεις. Αν πηγαίνατε να το δείτε, χωρίς να είχατε το νου σας στις σφαλιάρες, θα το βλέπατε κύριε ανώνυμε πυροσβέστη!!!!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος22/8/12 17:17

    Έτσι είναι οι μπάτσοι και οι wanna be μπάτσοι του ανακριτικού της πυροσβεστικής. ΠΑΣΟΚΟΙ μέχρι το κόκκαλο και τώρα παίρνουν την εκδίκησή τους εναντίον των Ελλήνων που δεν τους ξαναέβγαλαν κυβέρνηση. Ρε ξύλο, χλέπες και κλωτσιές σε αυτά τα προδοτικά σκουλήκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/8/12 18:29

      Σιγά μωρή κιλότα ξερόλα που γνωρίζεις και τα πολιτικό φρονήματα των άλλων, το πιθανοτερο ειναι να εισαι κανενας wanna be πυροσβέστης που εφαγες κλωτσιά και δεν πέρασες ουτε απο εξω!!Ρε πατε καλα που δερνουν και βασανιζουν στο ανακριτικο της πυροσβεστικης?Πολλες ταινιες με τον CHUCK NORRIS βλέπετε!!θα διακινδυνεψει ο αλλος να χασει την δουλεια του για να κλεψει 100 ευρω απο εναν που δινει καταθεση?Σιγα μην του βγαλανε και τα νυχια συνελθετε ρε σεις, το ποιο απλο γιατι αυτος που καταγγελει τοσα δεν πηρε ενα δικηγορο μαζι του αφου εχει το δικαιωμα εδω καταθεση δινεις και εχεις δικαιωμα να εχεις δικηγορο ποσο μαλλον να σου παρουν και καταθεση για εμπρησμο απο προθεση!!Δεν βλεπετε πως δεν στεκουν αυτα που γραφει?Αντε να μην ειχε χρηματα για δικηγορο στον εισαγγελεα γιατι δεν απευθυνθηκε και βγαινει στο site?Πριν αναθεματισετε καποιους και αρχιζετε και βγαζετε τα απωθημενα σας με μπατσοπυροσβεστες διαβαστε καλυτερα τι γραφει και ποια ειναι τα δικαιωματα του καθε πολιτη!!Εδω ρε σεις οι πακιστανοι και οι αλβανοι ξερουν καλυτερα τα δικαιωματα τους απο πολλους Ελληνες πολιτες!

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος22/8/12 20:07

    ετσι ειναι τα πραγματα,καλα τα λεει η κυρια. το οτι η καραμελα για τις φωτιες οτι τις βαζουν υπαλλιλοι της ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ ξεκινησε απο το ανακρητικο της Πυροσβεστικης ειναι τυχαιο?? δεν νομιζω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/8/12 20:53

      Να νομίζεις!! Τι συμφερον ρε συ εχει η πυροσβεστικη αν δεν δουλεψουν οι υπαλληλοι της ετεπροφυκα?Το μισθο θα τους κοψουνε?Ισα ισα τωρα που εχει συνεχεια επιφυλακη και μαλιστα απληρωτη!Οταν γραφεις κατι να το δικαιολογεις με στοιχεια!!Ποιος υπαλληλος του ανακριτικου της πυροσβεστικης τα εβγαλε αυτα?Αν ηταν να ακουμε τις φημες ξερεις και εσυ ο ιδιος γιατι πιθανον να εισια υπαλληλος της εταιπροφυκα πως οι φημες λενε πως τις πυρκαγιες τις βαζουν λιγοι υπαλληλοι της πρωην εταιριας!!Ο κοσμος μπορει να λεει οτι γουσταρει στοχεια υπαρχουν οχι!!Λοιπον ασε τις εξυπναδες και το τυχαιο δεν νομιζω αυτα ειναι για παιδακια!Αν εχεις κατι να γραψεις γραφτο αλλα με στοιχεια με τεκμηρια οχι με φημες και με μουφες προς δημιουργια εντυπωσεων, και δεν φταινε φιλε οι πυροσβεστες αν δεν σας προσελαβαν φετος να ψαξεις τις αιτιες αλλου, πιστευω πως ξερεις που !

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/8/12 17:17

      Αν κατάλαβα καλά είσαι ο γνωστός παπάρας του ανακριτικού της πυροσβεστικής που παίρνεις τηλέφωνα κόσμο και τους καλείς για καταθέσεις με ηλίθιες αφορμές, αλλά όταν έρθει η ώρα να υπογράψουνε την κατάθεσή τους, βλέπουν πως γράφει ότι "προσήλθαν αυτοβούλως για κατάθεση" και εσύ τους λες πως "τυπικό είναι το θέμα" και τα μασάς μέχρι να την υπογράψουν... Για μαζέψου λίγο, γιατί η Ρόδος είναι ΑΡΚΕΤΑ μικρή και έχεις φάει ήδη την πρώτη κίτρινη κάρτα...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/8/12 18:53

      Παπάρας είσαι και φαίνεσαι και αν έχεις απωθημένα με πυροσβέστες δικό σου θέμα κομπλεξικό ανθρωπάκι, οσο για τις κίτρινες κάρτες δεν κατάλαβα με απειλείς?Αν με απειλής και απο την στιγμή που με ξέρεις υπέγραψε τα γραφόμενά σου για να τα πούμε και επίσημα

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος23/8/12 19:54

      Υπογραφή: Γιάννης Παπαδημητρίου

      Η δική σου;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος23/8/12 20:29

      Ανώνυμος23/8/12 5:17 μ.μ. ... κάλεσε τον γαμπρό μου για μια απλή κατάθεση ... νομίζω πως ίσως τελικά να είναι το ίδιο πρόσωπο! Όσο για τον πυροσβέστη, ας καταλάβει, πως δεν έχουν όλοι απωθημένα μαζί τους, πως κανείς δεν ζηλεύει την θέση τους, πως δεν έχουμε βαλθεί εναντίον του σώματος! Τα σώματα ασφαλείας είναι το καμάρι μας και η ασφάλειά μας. Είναι οι αφανείς ήρωές μας. Όμως κάποιοι που εισχωρούν εκεί, πρέπει να αποχωρήσουν, ή να αλλάξουν τακτική, ή εγκέφαλο ... Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί! Ορισμένοι μέσα εκεί δεν έχουν θέση σε κάτι τόσο ιερό, όσο η Ασφάλεια του Πολίτη!

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος23/8/12 00:17

    Εχω μια απορία για σένα που γράφεις το άρθρο, πάνω σε όλα αυτά που διαβάζω...Στην αρχή λές οτι δεν σας αφήσανε να μπείτε μέσα στο γραφείο καθόλου και περιμένατε κάτω στον ήλιο....Τότε πώς γνωρίζεις τι ακριβώς έγινε εκεί μέσα...για τις κλωτσιές...τα γάντια....και όλα τα άλλα που γράφεις....μήπως αυτός που σου τα είπε ήθελε να το παίξει ήρωας και ατρόμητος....λέω μήπως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος23/8/12 01:27

    Εχω μια απορία για σένα που γράφεις αυτό το άρθρο. Απ' ότι λες δεν αφήσανε κανέναν σας να μπεί στο γραφείο και σας έδιωξαν, έξω από τον χώρο της πυροσβεστικής,...πως γνωρίζεις τότε τι έγινε εκεί; Για τις "τυρρανίες".....τις κλωτσιές στα έπιπλα....τα ματωμένα γάντια....τα σπασμένα τσιγάρα...τις βρισιές...μήπως έχεις μαντικές ικανότητες, ή μήπως σου τα είπε κάποιος που ήθελε να το παίξει άφοβος και ατρόμητος;.....λέω μήπως. Κρίμα που έγραψες και το όναμα του γαμπρού σου και τον εκθέτεις τζάμπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος23/8/12 06:52

    ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΡ' ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ Η ΚΥΡΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΥΠΥΡΕΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΘΕΟΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΗ!ΑΛΑ ΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΥΡΑΣΤΗ Η ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΩΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΧΕΤΑΙ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ [ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΛΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥΜΑΣΤΙΖΗ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ?]ΚΑΙ ΕΧΕΤΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΚΑΤΣΕΤΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ.ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΗΦΕΡΕΣΤΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ!ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΒΟΗΘΑΜΕ ΟΣΟ ΜΠΩΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ.ΜΕ ΑΥΤΗ ΣΑΣ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΛΗ ΦΟΒΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΟΘΗΣΕΤΕ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΘΥΜΟ ΤΟ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΦΩΤΙΕΣ!!!!!!!!!!ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ Η ΚΥΡΙΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΕΙΔΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΕΡΘΗΚΑΝ ΚΑΤ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΙΩΨΕΙΦΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΠΛΕΙΩΨΙΦΙΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ!!ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ Κ ΔΙΟΙΚΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΣΕΒΑΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΦΡΟΝΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΛΙΒΕΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΗΝΔΥΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ.ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΩ ΕΠΙΚΗΝΔΥΝΑ ΔΙΟΤΙ ΕΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΑΤΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΤΟΗΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΚΑΚΟΗΘΗ ΓΡΑΦΩΝΤΑΙ Η Θ' ΑΚΟΥΣΕΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/8/12 09:32

      Η κυρία δεν έκανε καν τον κόπο να τα αναφέρει όλα αυτά στον εισαγγελέα (τουλάχιστον απ' ότι προκύπτει από το κείμενο). Ούτε δικηγόρο χρειάζεται ούτε ραντεβού. Αντίθετα, αφιέρωσε μερικές ώρες του πολύτιμου χρόνου της για να ανεβάσει ένα "σεντόνι" ώστε οι πυροσβέστες να μην μπορούν να κάνουν ούτε μήνυση, καθώς απλά θα αρνηθεί την πατρότητα του εν λόγω κειμένου. Άντε να αποδείξεις μετά...

      Απορίες:
      - Τόσο πολύ ήταν να πεταχτεί κάποιος απ' όλο το σόι στα δικαστήρια (100 μέτρα παραπέρα)και να φέρει επί τόπου στα "βασανιστήρια" εισαγγελέα; Ένα περαστικό από το δρόμο για μάρτυρα τουλάχιστον;
      - Ματωμένα γάντια; Δλδ κανονικό Γκουαντάναμο η πυροσβεστική Ρόδου. Όποιος μπαίνει για κατάθεση τρώει τόσο ξύλο που οι πυροσβέστες για να μη λερώνονται από τα πολλά αίματα φοράνε γάντια. Και τα προηγούμενα "θύματα" μάλλον μουγκάθηκαν από τις πολλές μάπες και δεν έβγαλαν κιχ όταν έφυγαν...

      Σε φυλακές στο Ιράκ γίνονται αυτά και γίνεται χαμός παγκοσμίως. Στη Ρόδο όμως, στο κέντρο της πόλης, δε μαθαίνεται τίποτα...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/8/12 10:29

      ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΝΤΟΣ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ, ΕΝΩ ΑΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΛΑΘΟΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΠΗΛΩΝΟΥΝ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΩΜΑ!

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος23/8/12 15:31

    Τα πράγματα έγιναν ΑΚΡΙΒΩΣ όπως περιγράφονται. Τα στοιχεία μας είναι γνωστά και δεν είμαστε καθόλου ανώνυμοι, όπως οι "κύριοι" που γράφουν εδώ και βρίζουν. Η υπόθεση των
    αυτοκινήτων μπορεί να είναι διαβολική σύμπτωση, αλλά έτσι είναι. Καλά έκαναν και τον έπιασαν! Έτσι πρέπει να κάνουν. Η δουλειά τους είναι! Να τον πιάσουν, αφού έχουν υπόνοιες ότι μπορεί να είναι εμπρηστής! Δεν έκαναν καλά να φερθούν όπως φέρθηκαν! Το καταλαβαίνετε αυτό; Το συγκεκριμένο σώμα είναι σίγουρα σεβαστό, απαραίτητο και αναγκαίο, αλλά όλα έγιναν έτσι ακριβώς. Σίγουρα δεν είναι όλοι έτσι, αλλά αυτοί που ήταν εκεί την ώρα εκείνη, έτσι φέρθηκαν! Ευγενικοί στους συγγενείς, αλλά όχι στον κρατούμενο. Δεν ζήτησε δικηγόρο. Κανένας δεν ήταν ψύχραιμος ... Όλοι μετά το σκεφτήκαμε, αν και δεν νομίζω, ότι αν ζητούσε θα ικανοποιούσαν το αίτημά του. Έτσι και αλλιώς του είχαν πάρει το τηλέφωνο κι εμείς έξω δεν ξέραμε, τι συμβαίνει μέσα. Μας είπαν, "αν ακούσετε λίγες φωνές, είναι από την ένταση της στιγμής", για να μην χώσουμε την μύτη μας προφανώς. Με την κούραση, τον εκνευρισμό, τον αιφνιδιασμό, τον φόβο για πιθανή κακοποίηση, τα μωρά να κλαίνε και όλα αυτά να γίνονται ξαφνικά και γρήγορα, λίγα μπορείς να σκεφτείς. Όσο για τον ανακρινόμενο, όταν αρχίσουν την τακτική της τρομοκρατίας, όταν νοιώθεις ανυπεράσπιστος, δεν μπορείς να σκεφτείς. Δεν είναι και κάτι που σου συμβαίνει τακτικά, ώστε να έχεις εμπειρία και την απαραίτητη ψυχραιμία για να αντιμετωπίσεις κάτι τέτοιο! Δεν έχουμε συνηθίσει, να μας συλλαμβάνουν ξαφνικά και να μας φέρονται ως εγκληματίες. Φυσικά μπορούν να κάνουν μηνύσεις εφόσον είναι πολλοί και ο ένας καλύπτει τον άλλο. Όμως έπρεπε να μην ανακοινωθεί, για να μην κάνουν μήνυση; Όσον δεν αφορά τους ανώνυμους, ας γράψουν το ονοματάκι τους για να ξέρουμε, σε ποιον θα δώσουμε συγχαρητήρια. Γιατί όπως η δική τους φαντασία καλπάζει και διαψεύδει, έτσι καλπάζει και η δική μου, η οποία "βλέπει" άτομα μέσα από το ανακριτικό, ή ακόμα και έναν μόνο που γράφει και ξαναγράφει ... Όσον δε αφορά εμένα, μετά από όλα αυτά, αν δω φωτιά δεν θα μείνω, ούτε θα τηλεφωνήσω κι αν είναι κοντά μου, ίσως πιάσω την μάνικα μόνη μου. Αν τους ειδοποιήσω, μπορεί να βρεθώ στην ίδια θέση κι εγώ και να κατηγορούμαι για εμπρησμό ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος23/8/12 15:32

    Ανώνυμος22/8/12 3:07 μ.μ. Οι μόνες "μαλακίες" είναι αυτές που γράφεις εσύ. Τα αλβανικά που κολλάνε; Αλβανός είσαι κι ενοχλήθηκες; Μόνο η συμπεριφορά σου δείχνει το ποιόν σου!
    Συνεπώς η μοναδική "κωλοτρυπίδα" εδώ πέρα είναι το στόμα σου! Μόλις μας έπεισες, ότι εγώ είμαι η ψεύτρα ... Σαν δεν ντρέπεσαι λίγο βλάκα! Είσαι εμετικός! Αλλά δύο πράγματα στη γη δεν μπορούν να μετρηθούν: Το Σύμπαν και η βλακεία του κόσμου ... και για το πρώτο δεν είμαι και σίγουρη ... (Άινστάιν).

    Ανώνυμος22/8/12 3:32 μ.μ. Δεν βγαίνει ο καθένας. Ο καθένας είσαι εσύ που είσαι ανώνυμος! Όταν κάποιος παρουσιάζεται με το όνομά του, σίγουρα δεν είναι ο "καθένας" και σίγουρα δεν θα παρουσιαζόταν ΑΝ ΕΛΕΓΕ ΨΕΜΑΤΑ! Είναι ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ!

    Ανώνυμος22/8/12 4:50 μ.μ. Μπορώ να σου δώσω τους αριθμούς των αυτοκινήτων να παίξεις εσύ το τζόκερ. Συμπλήρωσε την μάρκα και το χρώμα, μετέτρεψε τα γράμματα σε αριθμούς
    (αριθμολογία), για να έχεις περισσότερες πιθανότητες να κερδίσεις! Μπορεί να είσαι τυχερός και να το ίδιο λαχείο με μας. Μπορείς και να πας με τα στοιχεία και να ψάξεις. Δεν κρύβουμε τίποτα κύριε άπιστε Θωμά. Και ξέρεις κάτι; Δεν πιστεύεις, γιατί προφανώς συνηθίζεις να ψεύδεσαι, οπότε όλα τα βλέπεις ως ψέματα! Είσαι Ψεύτης κύριε Θωμά και η γνώμη ενός ψεύτη μου είναι αδιάφορη! Σου άρεσε;
    Ανώνυμος22/8/12 4:59 μ.μ. Δεν είναι φίατ αλλά χουντάι κουπέ. Είπαμε, δεν έκαναν αυτοψία στο όχημα, που θα έπρεπε, για να βρουν στοιχεία! Ακόμα και όταν αναφέρθηκαν οι διαφορές
    αυτοί συνέχιζαν ...

    Ανώνυμος22/8/12 6:29 μ.μ.Είναι διαβολική σύμπτωση, ή κάποια δικαιολογία που εκείνοι είπαν; Γιατί αλλιώς, θα είχαν πάει να εξετάσουν το αυτοκίνητο, αν όντως έχει τον αριθμό αυτόν και όχι τον άλλο της καταγγελίας. Δεν πήγαν όμως, αλλά συνέχισαν την ανάκριση στον ίδιο ρυθμό. Ύποπτο; Ναι, είναι! Δεν ξέρω, πραγματικά δεν καταλαβαίνω, έχω κι εγώ απορίες!

    Ανώνυμος22/8/12 6:29 μ.μ. Χρήματα για δικηγόρους δεν υπάρχουν. Ούτε χρόνος για δικαστήρια. Αυτά είναι μεροκάματα και μας λείπουν! Ήδη χάθηκαν δύο. Ένα του κρατουμένου, ένα του πεθερού. Η αναφορά έγινε, ώστε να κινητοποιηθούν οι αρμόδιοι και να ψάξουν το θέμα και τις κλοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος23/8/12 15:33

    Ανώνυμος22/8/12 8:07 μ.μ. Όλα έγιναν αστραπιαία. Ακόμα δεν μπορούμε να συνηθίσουμε, ότι έγιναν αυτά ... Δεν ξέρω ποια είναι η ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ, με έπιασες αδιάβαστη. Απλά καταθέτω μια ιστορία που συνέβη μέσα στο σπίτι μου!

    Ανώνυμος23/8/12 1:27 π.μ. Οι ειρωνείες να λείπουν! Είσαι αναιδής και ηλίθιος! Τα δρώμενα μέσα στο γραφείο περιγράφησαν από τον κρατούμενο. Μήπως είσαι εσύ το μέντιουμ και ξέρεις, ότι δεν έγινε έτσι; Με ποια ιδιότητα αμφισβητείς, κάτι που δεν γνωρίζεις; Είναι ανοησία, για να μην το πω αλλιώς, να αμφισβητείς, χωρίς να ξέρεις. Για όλα τα υπόλοιπα είμαστε
    όλοι μάρτυρες! Δεν είδαμε τίποτα μέσα εκεί, γιατί δεν μας άφηναν ούτε καν στο προαύλιο της ΠΥ! Όσες φορές δοκιμάσαμε, μας έβγαλαν έξω! Ύποπτο; ΝΑΙ! Προφανώς για να μην ακούμε τίποτα μέσα από εκεί. Όσο πρόλαβα να ακούσω όμως πριν φύγω, ήταν ένα έντονο και πολύ επιθετικό κλίμα. Δεν θα έδινα κανένα όνομα, αν ήταν ψέματα! Δεν θα έγραφα καν κάτι
    τέτοιο! Υπονοείς, δηλαδή ότι ψεύδομαι; Ή ότι είμαι σεναριογράφος; Μήπως ήσουν εκεί εσύ; Έλα λέγε! ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΙ! Δεν εκθέτω κανέναν, γιατί η αλήθεια δεν εκτίθεται, αλλά
    αναφέρεται και το δίκιο διεκδικείται! Προφανώς είσαι κάποιος από αυτούς που έλεγαν "είδες, δεν είδα". Εμπρός κύριε εξυπνάκια, δώσε το ονοματάκι σου, που μιλάς ΑΝΩΝΥΜΑ!
    Ανώνυμος23/8/12 6:52 π.μ. Ευχαριστώ για την συμπαράσταση. Όλοι λέμε ψέματα στην ζωή μας. Κι εγώ έχω πει και ψέμα θα ήταν, αν υποστήριζα, ότι ποτέ δεν έχω πει. Όμως, ΠΟΤΕ δεν θα έλεγα ΕΝΑ τέτοιο ψέμα! Αυτό θα ήταν κακοήθεια και κακοήθης δεν είμαι! Και ειλικρινά ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω, μια τέτοια συμπεριφορά από το συγκεκριμένο σώμα. Νόμιζα, πως μόνο η αστυνομία πιέζει τόσο πολύ. Θα μου πεις, μπορεί να ήταν εμπρηστής και καλά θα έκαναν, να τον σαπίσουν στο ξύλο και να φωνάξουν κι εμάς να τον δείρουμε κι εμείς. Όμως δεν άκουγαν καμμιά μαρτυρία και δεν έκαναν κανέναν σωστό έλεγχο. Συνέχιζαν ακόμα και μετά την αναγνώριση από τους αυτόπτες μάρτυρες, οι οποίοι είχαν δει τον εμπρηστή! Κανένας δεν τον αναγνώρισε ως εμπρηστή! Γιατί συνέχιζαν χωρίς στοιχεία;;;;;;;;; Γιατί τον έσυραν για να τον δείρουν μετά από όλα αυτά;;;;; Γιατί τον έκλεψαν!!!!!!!!!!! Και δεν φτάνουν αυτά
    πετάγονται οι ανώνυμοι και λένε τις βλακείες τους! Είμαι σίγουρη όμως, ότι πρόκειται για ανεγκέφαλους, έγχρωμους που ενοχλήθηκαν από το σχόλιο, ή πυροσβέστες. Όπως και αν είναι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΩ να βρίζουν! Εγώ δεν είμαι ανώνυμη! Κανένας από εμάς δεν είναι! Να παρουσιαστούν πρώτα και μετά να μιλάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος23/8/12 15:35

    Ανώνυμος23/8/12 9:32 π.μ. Ωρες για το σεντόνι; Γιατί νομίζεις, πως έβαλα κανέναν μεταφραστή; Ή μήπως σε εντυπωσίασε η άνεση του λόγου μου; Δεν θέλει ώρες για να διατυπώσεις κάποια γεγονότα. Ώρες κάνεις, αν γράφεις μυθιστόρημα! Αμφισβητείς τον λόγο μου; Και ποιος είσαι εσύ; Έχεις μήπως κάτι να παραθέσεις, εκτός από το να επιτίθεσαι; Δεν πας καλύτερα για ένα μπανάκι να συνέλθεις από την ζέστη; Παρόλα αυτά θα σου απαντήσω. Μας είπαν, ότι σε μισή ώρα θα είναι έξω. Έτσι περιμέναμε ... τι στο καλό μια απλή κατάθεση ήταν, θα τον άφηναν με τόσες μαρτυρίες. Δεν έκανε κάτι και θα το έβλεπαν σύντομα. Ποιος ο λόγος να πας στο δικαστήριο και να βρεις εισαγγελέα, για μια απλή κατάθεση, όπως είχαν πει; Έπειτα, δεν ξέραμε τι γινόταν μέσα. Μετά μας τα είπε ο κρατούμενος και όταν πια τον έβγαλαν και τον έσερναν στα καλά παιδιά, τότε φάνηκε, τι συνέβαινε. Μπορείς κάλλιστα να πας να ρωτήσεις, τον αστυνομικό που ήταν εκεί και τον έβγαλε μέσα από τα χέρια τους για έλλειψη στοιχείων και εντάλματος!!!!! Όσο για τους πυροσβέστες, θέλουν τα παιδιά να βρουν το δίκιο τους έτσι; Να ενωθούν και να πουν ... εμείς;;; ΨΕΜΑΤΑ!!! Είμαστε η ισχύς, είμαστε πολλοί, τι να κάνουν τώρα λίγα άτομα, αυτούς θα πιστέψουν; Τα γάντια ήταν ματωμένα. Μπορεί να ήταν μπογιές, αλλά ματωμένα έμοιαζαν. Δεν είχαν καρφιά, αυτό ήταν λάθος δικό μου, αλλά στην παρένθεση έγραψα "νομίζω". Μπορεί, να μην είχαν την πρόθεση, να τον χτυπήσουν εκείνη τη στιγμή, αλλά να τον τρομοκρατήσουν. Εσύ γιατί το αμφισβητείς; Ήσουν εκεί; Μάλλον ήσουν ... Δεν ξέρω, γιατί δεν μαθαίνονται στην Ρόδο. Τα πνίγουν. Κάποια στιγμή κάτι βγαίνει, αλλά θα το πνίξουν κι αυτό και θα μου το πετάξουν στο κεφάλι! Γιατί φοβάται ο κόσμος. Γιατί έχει πολλά στο κεφάλι του για να φορτωθεί κι άλλα! Γιατί έχουμε ανάγκη από ηρεμία ... όπως κι εγώ που ξαφνικά βρέθηκα σε εμπόλεμη ζώνη! Όσο για τα σαχλά σου επιχειρήματα για βγαλμένα νύχια, φυσικά μόνο ένας ηλίθιος θα τα παρέθετε. "Σοβαρή" η προσπάθειά σου να υποτιμήσεις τα γραφόμενά μου, όμως δεν μπορείς, γιατί εσύ αερολογείς και κοτσανολογείς, ενώ εγώ όχι. Αν υπήρχαν βγαλμένα νύχια, θα το λέγαμε. Δεν είπαμε κάτι τέτοιο! Δεν είπαμε τίποτα, που δεν έγινε! Διπλό το σεντόνι κύριε ανώνυμε, σκεπάσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/8/12 17:25

      Μην εξάπτεσαι, το ίδιο άτομο είναι σε όλες αυτές τις απαντήσεις και είναι του ανακριτικού που προσπαθεί να μαζέψει τις βρωμιές του...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/8/12 17:59

      Ναι, το κατάλαβα ...

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος23/8/12 15:36

    Ανώνυμος23/8/12 10:29 π.μ. Ονοματεπώνυμο; Υπήρχαν πολλοί εκεί. Δεν ξέρω ποιοι έμπαιναν στο γραφείο. Δεν μας άφηναν να πλησιάσουμε. Σου δίνω τον λόγο μου, ότι τα πράγματα
    είναι έτσι ακριβώς. Και με όπλο το Δίκιο, τόλμησα να κάνω το βήμα αυτό. Επαναλαμβάνω, υφαίνοντας περισσότερο το σεντόνι, ότι ακόμα και αν μπορούσα να δώσω ελαφρυντικά, δεν
    μπορώ ... δεν είναι δυνατόν να σέρνουν έτσι έναν άνθρωπο χωρίς καμμιά απόδειξη, αρνούμενοι να πάρουν καταθέσεις, αρνούμενοι ότι με κάλεσαν από το τηλέφωνο να κατέβω να τους τα πω από κοντά, αρνούμενοι να εξετάσουν το αυτοκίνητο ... ο άνθρωπος έχει την καρδιά του, καταλαβαίνετε, τι κακό θα μας έβρισκε; Τι θα έλεγαν μετά; Τι θα γινόταν μετά; Και ποιος θα νοιαζόταν; Πίστεψέ με, δεν έχω καμμιά πρόθεση να σπιλώσω το σώμα. Εκτιμώ και αναγνωρίζω το μεγάλο έργο και της αστυνομίας και της πυροσβεστικής. Θα ήμουν αγνώμων και
    ανθέλληνας, αν θα στρεφόμουν εναντίον τους χωρίς λόγο. Όμως τα κακώς κείμενα πρέπει να αναφέρονται, ώστε να προστατεύονται οι πολίτες και η φήμη της ίδιας της υπηρεσίας. Ούτε
    και μια χούφτα ανθρώπων που έτυχε να φοράνε την στολή της πυροσβεστικής, μπορούν να την σπιλώσουν. Δεν φταίει το σώμα, αν έχουν εισχωρήσει επίορκοι, ούτε αν κάποιοι από
    υπερβάλλοντα ίσως ζήλο παραβιάζουν τα συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών. Προς θεού ... η αναφορά είναι για να βρουν τους υπεύθυνους και να διορθώσουν την κατάσταση. Χωρίς την αστυνομία και την πυροσβεστική θα υπήρχε ένα τεράστιο χάος παντού! Το έργο της δεν το υποτιμώ! Η ζωή μας είναι στα χέρια τους! Αυτοί είναι καθημερινοί μαχητές και τα νεύρα
    τους μπορεί να έχουν σπάει ... Όμως δεν επιτρέπεται, να φέρονται έτσι για κανένα λόγο! Όλη η κατάσταση αυτή ήταν απαράδεκτη!
    _______________________________
    Ένα ιδιαίτερο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Ανώνυμος22/8/12 2:09 μ.μ. Δεν ξέρω ποιος γείτονας είσαι, αλλά η παρουσία σου ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος23/8/12 16:54

    καλα η πεθερα λεει παπαρια μεντολες...ακου του προσφεραν δουλεια για 6 μηνες??? τι αλλο
    ες μαλακιες θα ακουσουμε θεε μου??? αντε κυρα μου να ασχοληθεις με τον κηπο σου, και ασε τον γαμπλρουλη σου, που προφανως οπως ανεφερε κι ενας προηγουμενος, ηταν καποιος που δεν καταφερε απλα να μπει στην Π.Υπηρεσια...και εις ανωτερα νεολελληνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/8/12 19:11

      Kαι η ηλιθιότητα καλά κρατεί! Από όλα τα γραφόμενα ο άγνωστος thierry έβγαλε το πόρισμα, παπαγαλισμένο από το προλαλήσαν ούφο! Και η συμπεριφορά σου είναι πρώτης τάξεως. Σίγουρα προέρχεσαι από τζάκι ... Άκου εδώ τσακλοκούδουνο ... "μαλακίες" δεν λέω, γιατί δεν είμαι μαλάκας. Αυτό είναι αποκλειστικά δικό σου προσόν! Γιατί βλαμμένε, ανάγωγε τύπε, αν κατάλαβες από τον τρόπο που μιλάω, δεν είμαι ούτε κυρά, ούτε κυράτσα, ούτε γύφτισα, ούτε αγράμματη, ούτε αγρότισσα, και στον κήπο μου ασχολούμαι, μόνο για να πετάω από εκεί τα παράσιτα όπως του λόγου σου. Είσαι τόσο ηλίθιος, που έβγαλες και το συμπέρασμα, ότι ήθελε να μπει στην ΠΥ. Μιλάτε για την ΠΥ και την μανία να μπει κάποιος εκεί, λες και είναι το παλάτι του Μπάκιγχαμ! Υπέροχο επιχείρημα! Όμως δεν είναι η ζήλεια του "γαμπλρουλη" μου, αλλά δική μου! Από ζήλεια τα έγραψα αυτά! Στην φαντασία μου τα έπλασα και με κίνητρο, την απόρριψή μου από το παλάτι της ΠΥ. Μεγάλος τίτλος, βασιλικός! Πως να μην ζηλέψω το Στέμμα και πως να μην αρχίσω, να γράφω σενάρια για να βλάψω την ΠΥ, που με απέρριψε; Γιατί εγώ έκανα την ανακοίνωση, άρα εγώ ήθελα να μπω στην ΠΥ. Τρελαίνομαι για την μυρωδιά ψητού στο δέρμα μου, τις καψαλισμένες βλεφαρίδες και φρύδια και παίρνω και χρωματάκι, χωρίς σολάριουμ. Με κάνει και νοιώθω, σαν την Σταχτοπούτα! ΟΧΙ κύριε τσακλοκούδουνο, δεν είναι και ποτέ δεν ήταν η ΠΥ στα όνειρά του. Δεν του πάει η μυρωδιά του καπνού στα μαλλιά του, ούτε και ήθελε ποτέ, να μοιάζει με καψαλισμένο κοτόπουλο. Δεν είναι εξουσιομανής, ούτε κομπλεξικός σαν εσένα. Κατάλαβες; Και αν θέλεις να αποκτήσεις fun club, πήγαινε και φέρε το βιογραφικό του με την αίτησή του για να μπει στην ΠΥ! χαχαχαχα ... Δεν το βρίσκεις, έτσι; Γι αυτό άσε στην άκρη τις ηλιθιότητες και τις προσπάθειες να καλύψεις τις βλακείες σου και των φίλων σου μέσα στην ΠΥ και άντε στην μάνικα να κάνεις ένα κρύο μπάνιο, μήπως και λειτουργήσει ο εγκέφαλός σου, αν έχεις, γιατί προφανώς από τους καπνούς που αναπνέεις έχει βουλώσει εντελώς ό,τι υπάρχει, ή υπήρχε μέσα στην κοιλότητα του κρανίου σου. Άκου "παπάρια μέντολες". Βλαχαδερό τσακλοκούδουνο! Μόνο τις λέξεις αυτές ξέρεις από το ελληνικό λεξιλόγιο; Εις ανώτερα "κύριε" πυροσβέστα! Υποτίθεται όμως, ότι είστε ευγενείς εκτός του ΠΥ, γι αυτό συμμαζέψου, γιατί απλά επιβαρύνεις την κατάσταση. Εσύ συγκεκριμένα είσαι τόσο ανάξιος λόγου, που μόνο την σιωπή μου θα έχεις από εδώ και στο εξής. Και κάτι ακόμα. "Άντε κυρά μου" να πας να πεις την μάνα σου μαζί με τα συγχαρητήριά μου για το δειλό τσακλοκούδουνο που ανάθρεψε. Γιατί, δειλός είσαι, αλλιώς θα έβγαινες και θα υπόγραφες με το όνομά σου, για να ξέρουμε και ποιος είναι το διαμάντι που μιλάει έτσι. Ακόμα να ξέρεις, πως οι προσβολές σου δεν με αγγίζουν, γιατί έχω το ελάττωμα, να είμαι αναίσθητη, ιδιαίτερα με τα ανώνυμα χυδαία διαδικτυακά σκουπίδια! Τα περισσότερα βλήματα που έχουν γράψει εδώ, είναι το ίδιο βλήμα. Άσκοπη είναι η αλλαγή της φορεσιάς, για να προκαλέσεις εντυπώσεις. Ό,τι πουκάμισο και αν βάλεις, το ίδιο πρόσωπο έχεις. Φαίνεται ... !!!
      Ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια. Ξέρω, ότι είμαι καταπληκτική "νεολελληνίδα", ο "γαμπλρουλης" μου είναι σούπερ τύπος, όσο για τον προηγούμενο που ανέφερε το ίδιο, είσαι εσύ χαχαχαχα! "Εις ανώτερα νεολελληνα" χαχαχαχα για γέλια είσαι!Μπορεί και για κλάμματα! Εμείς γελάμε, εσύ πρέπει να κλαις! Βρε άντε από εκεί παλιοσαχλαμάρα!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/8/12 19:29

      Συγνώμη που δεν είμαστε στο επιπεδο σου δουκισσα και δουκα του york!!Εμεις οι μαυριδεροι καψαλισμενοι τα ανθρωπακια υποκλινομαστε στην αυτου εξοχοτητα σας και σας παρακαλουμε να μας συγχωρεσετε που δεν ειμαστε ισα και ομοιοι σας!!Τι να κανουμε εμεις γεννηθηκαμε φτωχοι δεν ρεει βασιλικο αιμα σαν εσας γαλαζοαιματε!!!Συγχωρεστε την ταπεινοτητα μας δουκα και δουκισσα αλλα εμεις οι αξεστοι χωρικοι δεν εχουμε την μορφωση σας ουτε υπογραφουμε με τον τιτλο σαν εσας ΤΣΟΥΧΤΡΑ!!ΕΝΑ ΤΑΠΕΙΝΟ ΠΛΗΝ ΤΙΜΙΟ ΚΑΨΑΛΙΣΜΕΝΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙ!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/8/12 20:19

      Άλλαξες στυλάκι έτσι; Τουλάχιστον έκανες ένα βήμα και παραδέχτηκες, ότι είσαι από την ΠΥ. Δεν είπα ότι είμαι δούκισσα και σίγουρα δεν είμαι δούκας. Απλά ζήτησα να φέρεσαι κόσμια και να μην μιλάς, όπως μιλάς. Εδώ δεν είναι το ανακριτικό σας γραφείο! Δική σου ήταν η επιλογή να παρουσιαστείς με τέτοιο πρόσωπο και να χυδαιολογείς. Ανάλογα με τον τρόπο που μου μιλάς σου απαντάω. Δεν έχω τίποτα εναντίον των χωρικών, ούτε υποστήριξα ότι έχω γαλάζιο αίμα. Συνεχίζεις επίμονα να αποδεικνύεις την ανοησία σου σε όλο το μεγαλείο της. Αρχίζω να δικαιολογώ, όσα έγιναν εκεί μέσα. Μάλλον πρέπει να απαλαχθείτε λόγω ελλειπούς νοημοσύνης! Tόσα ξέρετε, τόσα κάνετε ... Ούτε σας χαρακτήρισα καψαλισμένα ανθρωπάκια. Αντίθετα είπα πολλές φορές, ότι θαυμάζουμε το σώμα αυτό. Και όχι μόνο την ΠΥ, αλλά όλα τα σώματα ασφαλείας τα οποία μάλιστα έχουμε βοηθήσει αρκετές φορές. Έπρεπε όμως να απαντήσω, όταν λέτε, πως ζηλέψαμε την θέση σας. Αξιοθαύμαστη μεν, αλλά δεν θέλουν και πολλοί να είναι εκεί πέρα! Τώρα, αν ήσουν μέσα στο ανακριτικό γραφείο, ξέρεις πολύ καλά την αλήθεια, άρα με βρισιές (που συνεχίζετε) και ειρωνείες δεν κερδίζετε τίποτα! Να είχατε ακολουθήσει τον σωστό δρόμο! Όσο για το θέμα της πρόσληψης, φυσικά δεν πίστεψε κανείς, ότι αυτός που το είπε, το εννούσε. Απλά χρυσώθηκε το χάπι, για να ηρεμήσουν τα πνεύματα. Η υπογραφή "τσούχτρα" δεν υπονοεί ένα καλαμάρι, αλλά κάποιον που δεν φοβάται, να θίξει τα κακώς κείμενα. Λυπάμαι, αν και αυτό ήταν τόσο δύσκολο για την νοημοσύνη σου και μπερδεύεις τις τσούχτρες με τα καλαμάρια! Λογικό είναι για σένα. Δεν είναι δυνατόν, να μπορούσες να ξεχωρίσεις, ότι ένα καλαμάρι και μια τσούχτρα (μέδουσα) δεν είναι τα ίδια είδη! Εφόσον έχουν και τα δυο πολλά πόδια είναι ίδια, έτσι; Με τον ίδιο τρόπο ακριβώς δεν μπορούσατε να ξεχωρίσετε, ότι ο γαμπρός μου και ο εμπρηστής δεν ήταν τα ίδια πρόσωπα!!!!! Παρόλα αυτά και πάλι η προσπάθειά σου να με εκνευρίσεις πήγε χαμένη. Ήταν εντελώς ανόητη η "προσβολή" και έδειξε για άλλη μια φορά έλλειψη στοιχειωδων γνώσεων εκ μέρους σου και όχι μόνο. Σε ενόχλησε το γεγονός, ότι ένα "παλιοκαλαμάρι" έχει τόσο θράσος! Τσούχτρα βλέπεις ... σε δάγκωσε ποτέ κάποια; Ό,τι είχα να πω, το είπα. Δεν θα με παρασύρεις σε ανόητες αντιπαραθέσεις. Η αλήθεια είναι αυτή που κατέθεσα με το ένα χέρι στην καρδιά και το άλλο στο ευαγγέλιο! Τα πολλά λόγια είναι φτώχια! Α... μπορείς να χρησιμοποιήσεις την μάνικα, για να σβήσεις τους καπνούς ... βγαίνουν από τ' αυτιά σου! Καλό βράδυ και όνειρα γλυκά και περαστικά σου!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος23/8/12 20:46

      Περαστικα δικα σας εγω μια χαρα ειμαι εσυ δεν ξερεις τα δικαιωματα σου σαν ελληνιδα πολιτης που πρεπει να απευθυνθεις και γραφεις εδω μεσα με την προσμονη να δημιουργησεις εντυπωσεις!!Ειναι το φαινομενο του κιτρινου τυπου και της ζουγκλας ετσι εμαθαν αρκετοι αντι να απευθυνονται στην δικαιοσυνη για να βρουν το δικαιο τους γραφουν σε ιστοσελιδες η απευθυνονται σε καναλια!!Τωρα αν με εχει δαγκωσει τσουχτρα ναι αφου σας απασχολει και την γλυτωσα, αφου την πατησα!!Λοιπον καλη σας νυχτα ονειρα γλυκα και να βλεπετε λιγοτερες ταινιες με τον chuck Norris μαλλον σας επηρεαζουν!!:)

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος23/8/12 22:54

      Δεν βλέπω καθόλου ταινίες ιδιαίτερα με τον συγκεκριμένο. Βασικά δεν μου αρέσουν καθόλου οι αστυνομικές με τους ψευτόμαγκες. Για να τον αναφέρεις όμως τόσο τακτικά, μάλλον εσύ τον βλέπεις συνέχεια και σαν ίνδαλμά σου, τον μιμείσαι! Δικαιώματα στην προκείμενη περίπτωση δεν έχω, εφόσον δεν ήμουν εγώ αυτή που ανακρίθηκε και ληστεύθηκε. Δεν με ενδιαφέρει ο εντυπωσιασμός, αλλά η ενημέρωση. Αν πάραυτα εντυπωσίασα εγώ και όχι εσύ, αυτό δεν είναι δικό μου λάθος! Λυπάμαι. Πιστεύω όμως, ότι κι εσύ εντυπωσίασες, αν και κάπως αρνητικά. Αν πιστεύεις, ότι εδώ είναι ζούγκλα και κίτρινος τύπος, τι κάθεσαι και ποστάρεις τόσες ώρες; Εγώ βαρέθηκα! Αναφέρεις την Δικαιοσύνη συνέχεια. Δεν φοβάμαι την δικαιοσύνη! Φοβούνται οι ένοχοι μόνο. Όσο για το λογοπαίγνιό σου το τελευταίο, ήταν λίγο πιο έξυπνο από τα προηγούμενα. Συγχαρητήρια, βελτιώνεσαι! Να θυμάσαι όμως, ότι είμαι μεταλλαγμένη τσούχτρα, μεγάλου κυβισμού, με άριστο χειρισμό της γλώσσας και του ίντερνετ, έχω το δίκιο με το μέρος μου και πρόσεχε που πατάς, γιατί πολλές φορές πάει η στάμνα στην βρύση, αλλά μια φορά σπάει. Μην νομίζεις, πως θα την γλιτώνεις πάντα! Οι απειλές σου μέσα στο ανακριτικό. Εδώ δεν έχεις καμμία εξουσία. Αν δεν φοβόσουν, δεν θα ειρωνευόσουν, δεν θα έβριζες (κατά το σύνηθες), δεν θα προσπαθούσες να ταπεινώσεις, δεν θα καθόσουν τόσες ώρες εδώ και να διαπληκτίζεσαι μαζί μου προσπαθώντας να αποδείξεις, ότι δεν έχω δίκιο, με σαχλο-ισχυρισμούς. Όσο για τον τρόπο που αντιδρώ, δεν θα σου δώσω λογαριασμό. Έτσι είμαι εγώ και η επιλογή είναι δική μου. Ο ανακρινόμενος έπρεπε, να είχε απαιτήσει δικηγόρο και εισαγγελέα, να κλείσει το στόμα του και να μην σας πει λέξη. Σιγά που θα τον ακούγατε, λέμε τώρα ... Λοιπόν, επειδή δεν θέλω να σκεφτείς, ότι το έβαλα στα πόδια και δεν θα απαντάω από τώρα και στο εξής κι επειδή η τρισχαριτωμένη κουβεντούλα μας παρακράτησε κι άρχισα να την βαριέμαι (δεν θα υφαίνω σεντόνια όλη νύχτα), αλλά κι επειδή πρέπει να ικανοποιήσω το ανακριτικό σου ένστικτο, να μην μείνεις παραπονεμένος, σε πληροφορώ ότι εκτός από κήπο, έχω και μια στοίβα πιάτων που πρέπει να πάω να πλύνω, να βγάλω την μπουγάδα στο σχοινί, να ταϊσω τα μωρά, να τα πλύνω και να τα βάλω να κοιμηθούν, να καθαρίσω και κανένα μπάνιο, να σφουγγαρίσω το πάτωμα που αφόδευσε ο σκύλος, (με την κουβέντα δεν τον έβγαλα έξω), πριν με πάρουν από πίσω οι κατσαρίδες και μου φάνε τα πόδια και μετά δεν θα έχεις κάτι να πατήσεις, (άσε που θα μπερδευτείς και θα νομίζεις, πως τα καλαμάρια δεν έχουν πόδια) και να χτενίσω τα μαλλιά μου που τόση ώρα έχουν σηκωθεί πάνω κάγκελο, λες κι έβαλα το δάχτυλο στην πρίζα. Eυχαριστώ για το ωραιότατο απόγευμα που πέρασα μαζί σου και για τις πολύτιμες νομικές συμβουλές σου! Έμαθα και νέες λέξεις ... θα τις χρησιμοποιήσω με την πρώτη ευκαιρία, ώστε να μην σκέφτεσαι, ότι παριστάνω την Δούκισσα (ας έβαζες κάτι παραπάνω! Η βασίλισσα δεν σου κάνει δηλαδή; Τσιγγουνιές στους τίτλους θα κάνουμε τώρα). Άντε ... σε καληνυχτίζω με ... πολύ αγάπη!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος23/8/12 23:59

      Kαι ύστερα ήρθαν οι μέλισσες!! Αυτοκράτειρα!!(είδατε σας έδωσα και μεγαλύτερο τίτλο για να μην μου λέτε πως κάνω τσιγκουνιές!!) Έχετε απόλυτο δίκιο ο τσακ είναι το ίνδαλμα μου!! Ευχαριστώ που σαν ανωτέρου μορφωτικού και διανοητικού επιπέδου οπως είστε είδατε σε εμένα έστω και λίγα ψήγματα βελτίωσης!!Απο οτι γράφετε εκει μέσα ολοι λειτουργούν όπως γουστάρουν χτυπάνε αλύπητα τον κόσμο και στο φινάλε τον ληστεύουν κιόλας, εκπλήσσομαι που ξεχάσατε να αναφέρεται οτι τους βάζουν και στέκονται με το ένα πόδι στην γωνία απορώ πως σας διέφυγε αυτό!!:)Η αναφορά μου στον εισαγγελέα και στους ανωτέρους οφείλεται πως εάν έχετε δίκιο και εαν όντος ειναι έτσι οπως θέλετε να μας κάνετε να τα πιστέψουμε να δικαιωθείτε, δεν οφείλετε κάπου αλλού!!Κριμα που δεν έχει πια ο Μάκης εκπομπή να πηγαίνατε εκεί κρίμα που έκλεισε το Αλτερ και έχασε μια αποκλειστικότητα! Λοιπόν σας εύχομαι καλο βράδυ ευχαριστώ πολύ για την ανταλλαγή των μηνυμάτων βάλτε λιγο μαλακτική κρέμα στα μαλλιά σας να στρώσουν,για να μη κατηγορήσετε και για αυτο την πυροσβεστική!!:)

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος24/8/12 01:04

      re tsou ase to sentoni kai mplekse kanena dixti mpourdouklose tous kai soutare tous stin thalassa. ston melissokomo tha po auto. i touxtra mporei na einai basilissa i autokrateira alla esi eisai AUTOKRATOR TIS PALAMIS ME TA 5 ORFANA. ARXIMAKAKAS. RE ZONTOBOLO TA IDIA KANEIS STIS ANAKRISEIS FERESE SE OLOUS SAN NA EINAI APORIMATOFORA. SE OLOUS LES KATI ASXIMO AYTOKRATORA TON ERPETON. KLEPSATE KI ALLOUS RE!!!!!! THA BGOUN STHN FORA OLA. NA KSEMITISOUN MONO KAI THA DITE TIN KOLOTRIPIDA SAS XORIS KATHREFTI. ti na se kanei na pistepseis re afou ksereis kala ti kanate kai ti kanete ktinoi

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος23/8/12 19:22

    «Ο δε ψευδής λόγος γίνεται παρά το πρώτον ψεύδος»
    αυτό για τον κύριο τσούχτρα!!και να κόψει τους μπαφους και τα ληγμένα!!Οσο για το δεν ειχε χρηματα για δικηγορο, ο εισαγγελεας ειναι στα 100 μετρα ο διοικητης της πυροσβεστικης ειναι στα 10 μετρα,και οι της αστυνομιας ειναι στα 15 μετρα!!Αφου δεν του ειπαν να τον προσλαβουν και σαν διοικητη της πυροσβεστικης παλι καλα που του προσφεραν 6 μηνες εργασια σαν πυροσβεστη!!Ρε παμε καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/8/12 19:42

      Εσύ που ξέρεις, τι του είπαν και του πρότειναν; "Κόψε τους μπάφους και τα ληγμένα" ψευτόμαγκα της συμφοράς και το μέλλον θα σας δείξει ποιος θα στηθεί στα 15 μέτρα και ποιος ψεύδεται! Είστε η ντροπή του πυροσβεστικού σώματος!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/8/12 19:45

      Μα λες ασυναρτησιες και βλακειες ψευτοδιανοουμενε της συμφορας!!Απλα σου εγραψα πως ολα τα ειχατε διπλα σας εισαγγελεα διοικητη της πυροσβεστικης και αστυνομια σε περιπτωση που θελατε να κανετε μυνηση καταλαβες cohelio?

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/8/12 01:09

      i tsouxtra pseutodianooumeni xexexe ki esi pseutoilikrinis kopane den akouses re fouskelo oti kratousan mora? oti tous eipan gia mia katathesi? poios trexei ston eisaggelea gia mia katathesi me mora paramasxala? perimeneis na teleiosei i katathesi kai to portofoli ton eidan meta re. tous rotas se ti xali tous kanate? epeidi den pigan diladi eiste athooi? xexexexe breite polles tapes re giati tha prepei na boulosete polla stomata re cohelio xexexexexe oust sixama

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος23/8/12 19:24

    ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ από τους αναγνώστες και την σελίδα για το λεξιλόγιό μου κάποιες στιγμές, όμως ορισμένοι δεν ομιλούν ελληνικά, έχουν αυστηρά περιορισμένο λεξιλόγιο, αντίθετα μιλάνε άπταιστα την μαλλιαρή και είμαι υποχρεωμένη, να τους μιλήσω στην γλώσσα τους, ώστε να με κατανοήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/8/12 00:17

      kopelia mia xara ta les alla min xaneis to salio sou autoi otan o theos ebrexe muala kai ithikes aksies kratousan omprela kai itan kato apo upostego. kala ekanes kai milises, mprabo gia to kouragio sou na ta baleis me mia klika pseutaradon. tha se elega ki ego na pate ston eisaggelea. prepei na mpoun stin thesi tous oi kleftarades
      queen aikaterini

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος23/8/12 19:53

    Να μιλάς λίγο για αυτά που ξέρεις και καθόλου για αυτά που δε ξέρεις. Αυτό για τον απόφοιτο του Χάρβαρντ τον/την τσούχτρα που ειρωνεύεται όλους τους πυροσβέστες,τα σέβη μου queen elizabeth!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/8/12 00:25

      auti kserei ti leei ki esi ksereis ti leei ase to ftiari kato oso kai an ta skepazeis ta skata auta bromane kai oso kai an koroideueis sta moutra sou eiste geloioi kai na ipobaleis kai se mena ta sebi sou paliom@SAISY+a se olous prepei na ta ipobaleis kompleksa emeis se plironoume gia mas doulebeis kai kala kanei kai sas doulebei gia doulema eiste kai gia ftisimo ouuust kleftarades
      queen aikaterini

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/8/12 00:30

      Και σου ειπα να μην μιλας στον καθρεφτη σου εσυ παλι τα ιδια κανεις!!οσο για τα σκατα δεν σε ρωτησα τι τρως καθε πρωι!Κλεφταρας πιθανον να εισαι εσυ και μαλλον σε εχουν μπουζουριασει για να εχεις τετοια απωθημενα!!

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος23/8/12 21:37

    i tsoyxtra bghke kai ekane to parapono tis, kai apo oti katalaba exei morfotiko epipedo kai den mou dinei tin entiposi oti einai anohto atomo, to opoio apla apofasise na skotosi tin wra tou. Opos leei, kai opos kai ego pistebo ta swmata asfalias einai politima gia ton politi alla exoume dei polles fores na yparxei kakopoihsi apo tin pleura tis astinomias stous polites kai to exoumei dei oloi mas stis eidhdhs, Opoios kai an einai autos pou exei parei prosopika toso polu to thema kai oriete pws ola auta einai psema me kanei na pistebo pos doulebei sta swmata asfaleis kai einai enas apo tous anaksious na forane ti stoli , giati den mporoune na prostatepsoun alla na basanisoun polites kai tha eprepe oi anoteroi tous na tous petaksoun eksw gia na katharisoume apo ti bromia toys. Kai esi pou kathese kai ubriologeis mas dixneis kathara to epipedo sou kai isos na isoun esi autos me ta matomena gantia kai prospatheis na dikaiologiseis to adikaiologito. Sixaritiria TSOUXTRA pou kratas to epipedo sou, ean imoun sti thesei sou tha ipirxe arketo ubriologio pros ton k.8wma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/8/12 23:14

      Όποιος δηλαδή είναι ανωτέρου πνευματικού επιπέδου γίνεται αυτόματα πιστευτός!! Ωραίο επιχείρημα!!!Αν είναι κάποιος ανάξιος να φοράει η οχι στολή δεν θα το κρίνετε εσείς αλλά οι ανώτεροι του!!Και έρχομαι στο αυτονόητο γιατί δεν πάνε με όλα αυτά τα στοιχεία στον εισαγγελέα? Τι φοβούνται απο την στιγμή που είναι καθαροί?Ας πάνε ολα τα στοιχειά εκει να τους καλέσει και τις δυο πλευράς να δώσουν εξηγήσεις όμορφα απλά και πολιτισμένα, παρα να γράφουμε λιβελογραφήματα εδω μέσα και να μας κάνει η κυρία/ος μαθήματα ανωτάτου μορφωτικού επιπέδου!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/8/12 00:34

      esi ti eisai? agoraki i koritsaki? mia xaroula ta les esi pou les i tsouxtra bghke ki ekane to parapono tis. oso gia ton apokato sou sigoura tis py einai kai nai re oi anoteroi pneumatika den ksepeftoun san ki esas giati einai anoteroi rompa ksegazoti ginate oute sas ekane mathimata kompleksike apla ferete opos exei mathei ki eseis opos kserete paliorompes. kai min milas gia apla omorfa kai politismena giati den tis kserete tis lekseis autes. den einai auto to proto krousma iparxoun ki alloi kai tous kalo edo kai tora na milisoun kai na enothoun. na pane oi gkazontenekedes stin thesi tous pou paristanoun kai tous kamposous. ftou sas ki o paparas pou eipe o allos pano paparas einai ki opos ta eipe o filos kanei. ena dokano gi arkoudes einai ekei mesa i py . auto eiste re papares listarxoi.
      queen aikaterini

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος23/8/12 23:15

    @ Τσούχτρα
    Να ξεκινήσω αναλαμβάνοντας την πατρότητα των σχολίων 22/8/12 4:50 μ.μ. (και 4:59 που είναι συνέχεια του προηγούμενου) και 23/8/12 9:32 π.μ. Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις ότι είμαι ο ίδιος είσαι απολύτως λάθος.
    - Για την ανωνυμία που λες: Στο Ίντερνετ ότι δηλώσεις είσαι κι ότι δηλώσεις έγινε. Αν έγιναν όλα αυτά που λες, ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι ούτε ο διοικητής τους, ούτε η αστυνομία, ούτε ο εισαγγελέας μπορούν να κάνουν κάτι αν δεν υπάρχει κάτι επώνυμο, παρά μόνο μια απλή ανάρτηση σε ένα blog χωρίς κανένα έλεγχο.
    - Για τη δυσπιστία μου: Συγνώμη αλλά το κείμενό σου βρίθει ανακριβειών και γραφικοτήτων. Τη μία το αυτοκίνητο του εμπρηστή είναι ίδιας μάρκας, την άλλη δεν είναι. Τα καρφιά ήταν το αποκορύφωμα. Ακόμα δεν έχω καταλάβει τα γάντια -ματωμένα ή όχι- τι ρόλο έπαιζαν...
    - Για το παράδειγμά μου με το μαύρο Fiat: Το γράφω ήδη στο σχετικό ποστ ότι είναι τυχαίο παράδειγμα.
    - Το αυτοκίνητο: Είναι τελικά ίδια μάρκα, χρώμα και πινακίδα κατά τα 5/7 (3 γράμματα και 2 από τους 4 αριθμούς) με του εμπρηστή όπως αρχικά ανέφερες ή τελικά άλλης μάρκας;
    - Αν ισχύει το πρώτο, πόσο σατανική σύμπτωση θα ήταν να βρεθεί την ίδια ώρα στην ίδια περιοχή με τον εμπρηστή;
    -Για το "σεντόνι": Αν ήμουν εγώ θύμα ανάλογης μεταχείρισης από οποιονδήποτε, το 1ο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να πάω γραμμή στον εισαγγελέα. Ακόμη κι αν μου το αρνούνταν εκείνη τη στιγμή, μετά ο ανακρινόμενος (απ' ότι κατάλαβα) αφέθηκε ελεύθερος. Αν επιπλέον έβλεπα ότι σκοπός είναι να μου φορτώσουν και κακούργημα (εμπρησμός από πρόθεση); Ο Κούγιας και τζάμπα τα αναλαμβάνει αυτά...
    - Τελικά οι πυροσβέστες είχαν τόσα στοιχεία διαθέσιμα και αντί να τα αξιοποιήσουν αφιερώνοντας 10 λεπτά της ώρας (πιστεύω τόσο παίρνει μια διασταύρωση με τα αρχεία) για να σταματήσουν τον εμπρηστή και κατ' επέκταση τη δική τους δουλειά, προτίμησαν να ενοχοποιήσουν ένα αθώο με τα βασανιστήρια που αναφέρετε; Τόσο γκάου πια;

    Τελειώνοντας, δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ πάλι αν δεν υπάρχει μια λογική απάντηση. Το "είσαι άπιστος Θωμάς" και το "είσαι πυροσβέστης" δεν περιλαμβάνονται σε αυτές. Επίσης, άποψή μου ότι αν όντως έγινε όλο αυτό, να προσφύγετε με τα νόμιμα μέσα για να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι. Με αναρτήσεις σε μπλογκ δε λύνεται τίποτα.

    ΥΓ: Συμβουλή μου, αν τελικά πάτε στον εισαγγελέα, μην τον προσφωνήσετε "πυροσβέστη" ή "Θωμά". Βρείτε κάτι άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/8/12 00:12

      na mas pei pos ton lene tote, an den pei mporei na ton leei opos goustarei opos eseis tin lete doukisa kai queen. den ntrepeste tsipa den exete. prospatheite na skepasete tis bromies sas kai prospatheite na mperdepsete ta pragmata. ante thoma sto kalo kai na mas grafeis. na min ksanasxolitheis giati oraies einai oi kriades na min mpountiasoume ki olas
      basilissa aikaterini xexexexexexe

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/8/12 00:26

      ΕΙΔΕΣ ΣΕ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΔΡΟΣΙΣΤΕΙΣ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΥΣΩΝΑ!!ΤΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΣΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΟΥ 7 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΜΕ!!ΛΟΛΑ ΝΑ ΕΝΑ ΜΗΛΟ!!ΕΛΛΗ ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΤΟΠΙ!!ΑΝΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΜΑΘΩ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΟΥΑΧΙΛΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΚΡΗ!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/8/12 00:39

      ti na kanoume den eimaste oloi tou panepistimiou alla ksereis kati kopane tis tripias dekaras tin tsouxtra tin doulebeis giati einai tou panepistimiou kiemena giati eimai tou dimotikou xexexexexe se olous briskeis na kseraseis kati. allakse to anonumos se fidi kolobo giati se paei perissotero. oso gia ti lola emena me lene lola re alla esi eisai i lolara kai den exeis mialo paidiou alla patsabouras. ta souaxili mou den mporo na ta allakso den exei ellinika to pisi mou, kai ama den saresoun min ta blepeis
      queen lola pros douka LOLARA

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος24/8/12 00:45

      αχ αυτο το pisi soy xaxaxxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxa να εισαι καλα με εκανες και γελασα ακου pisi!!!!!xaxaxxaxaa

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος24/8/12 00:56

      nai auto se marane tora gela re giati kapia stigmi tha klais tha ton breis ton mastora sou.
      queen lola

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος24/8/12 01:06

      καλά γύρνα πλευρό τώρα και απο αύριο πήγαινε σε κανένα σχολειό δεύτερης ευκαιρίας να μάθεις να γράφεις ελληνικά και τα ξαναλέμε pisi xaxaxxaxaxaxa

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος24/8/12 01:40

      ki esi sto psixiatrio giati eisai dixasmenos. i mia sti dinei giati einai basilissa, ego sti dino giati eimai stablarxis apofasise ti theleis re mapa. alla tha se po ego ti theleis. na mas kseftilizeis olous gia na faiesai anoteros esi. eisai re anoteros pseutis kai kleftis
      pao na tis arakso tora ante kali bradia sta parapona
      stablarxis

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος24/8/12 00:06

    Diabazo auta pou grafete kai pragmatika exo meini me to stoma anoixto. Ta keimena ths tsouxtras einai kathara kai politismena,deixnontas enan eksipno, politismeno kai eilikrini antrhopo. Apo tin alli meria parousiazontai keimena pou einai gia gelia, gia klamata kai gia na kaneis emeto. Epixeirimata miden, mono ubriologies, laspologies kai eironies. sas kseskepasan kai tsantistikate. Moono pou den mporeite na krufteite. Nai, fusika kai fainetai to xali sas. milate san xaminia tou dromou. oso gi auta pou grafei i tsouxtra exo ki ego rammata. einai gnosti i simperifora tous den einai i proti fora pou ferontai etsi mesa ekei autoi. Mhn apantas allo tsouxtra xaneis tin ora sou adika. Einai remalia. exoun ksanabalei sto xeri portofolia kai to kseroun polloi. Perimene kai na deis pou tha skasoun miti siga siga kai na doume pou tha pane na kriftoun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/8/12 00:22

      Μάθε ρε συ πρώτα να γράφεις ελληνικά και μετά να σχολιάζεις!! Όταν κάποιος σε κατηγορεί άδικα και δίχως επιχειρήματα τι πρέπει να του πεις? Ρεμάλι και τελειωμένος είσαι! Έβαλαν οι αστυνομικοί και οι πυροσβέστες χέρι σε ξένα πορτοφόλια?Για πες ποιοι είναι αυτοί γιατί δεν το γραφεις έστω και ανώνυμα έστω και με αυτό τα φτωχά ελληνικά σου!Τι λασπολογίες και ύβρεις? Είπαμε να πάνε στον διοικητή στον εισαγγελέα να τους κόψει τον κώλο αν είναι φταίχτες γιατί δεν πάνε? Γιατί δεν έχουν κανένα επιχείρημα μόνο χαζοκαταγγελιες του style ματωμένα γάντια!!Ο ΕΝΟΧΟΣ κρύβεται οχι αυτός που έχει δίκιο και είναι καθαρός άντε τώρα στην τρύπα σου και μάθε να γράφεις ελληνικά, στραβώθηκα να διαβάζω τα ορνιθοσκαλίσματα σου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/8/12 00:42

      strabos eisai ilithie? to keimeno leei oti tou ksalafrosan to portofoli stin py kai oi mpatsoi edosan ta lefta piso apo tin tsepi tous
      auta einai ta ellinika mou na bgaleis to mati sou na ta diabaseis
      ante pane na kaneis kammia peripolia den plironesai gia na koproskiliazeis edo pera ase emas tous agrammatous kitriniarides na leme oti mas goustarei,esi ti koftesai afou exeis dikio e?
      queen lola

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/8/12 00:49

      esi re oufo den kribesai? ama den kribesai ante pes poios eisai. autoi eipan re zontobolo poios kriftike re? ki aufou einai enoxoi kai kribontai ti kanoun edo pera? exeis esi epixeirima re oufo? mono malakies blepo na aradiazete, ante skefteite psemata na peite piaste ki allo ftiari na kripsete tis pompes sas. an itan enoxoi re oufo giati ton afisate ki efige? re ante sixtir sas kseroume kala ekei mesa. kapoioi den trogeste oute bremenoi san papares sixtir pia
      queen lolaaaaaaaa

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος24/8/12 01:03

      Σου είπα να μην μιλάς στον καθρέφτη σου πάλι το ίδιο κάνεις άσχημο συνήθειο έχεις να αποκαλείς τον εαυτό σου ηλίθιο έχεις πάντως το γνωθις αυτον!! Είμαι με μπαλάσκες κράνος και G3A3 και περιπολώ έξω απο το σπίτι σου αφού με πληρώνεις!! Αλλά δεν είσαι queen το διανοητικό σου επίπεδο είναι εως σταβλάρχη έως εκεί και πολύ σου είναι!!:)

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος24/8/12 01:18

      e na fobasai tous stablarxes giati sta bodia opos ki esi ferontai analoga tsampouka tis katastrofis. koira re pou mazeftike edo oli i afrokrema tis pi kai mas prizoun ta @@ opou kai na tous piaseis bromizese. re den diaferete apo tin kopria pou mazeboume apo ta bodia oute kan bodia den eiste xexexexe pouthena den eisai trelopy edo kathesai kai ektononeis ta neura sou ki edo tha sai sinexeia min xaseis arada xexexexe elpizo na min sou feroun kanena kakomiri tetoia ora ekei giati den tha bgi soos. proskino efentim ante fae ena piato fasolada mpas kai ektoksefteis sto diastima na bris talla oufo na isixasoume
      basilikos stablarxis lolaaaaa

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος24/8/12 01:32

      xaxaxxaxaxaxaxaxaxxa ειρμο δεν εχει η σκεψη σου ολα ρωσικη σαλατα οπως και το φτωχο το μυαλο σου κακομοιρη!!Δεν ασχολουμαι αλλο μαζι σου ειναι σαν να κλεβω εκλησια,θελω την τσουχτρα που εχει και καποια αντισταση μαζι σου οσο μιλαω ψυχικο κανω!!

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος24/8/12 11:58

    Θες να μας πεις ότι μόνο με την τσούχτρα συγκρίνεται ο γραπτώς σου λόγος ?
    Να ρωτήσω κάτι γιατι πήρες τον ρόλο του δικηγόρου ολόκληρου του πυροσβεστικού σώματος και μάλιστα ανώνυμος, δεν μπορείς να καταλάβεις ότι το μόνο που καταφέρνεις είναι να εκθέτεις και άλλο την πυροσβετική, σταματά να ασχολείσαι με κάτι που δεν σε αφορά εκτός και αν είχες συμμετάσχει στην όλη ιστορία.
    Πάντως απο τα γραπτά μέχρι τώρα ο κάθε λογικός νους καταλαβαίνει ότι έχει υπάρξει κατάχρηση εξουσίας, εν μέρη κατανοώ την καταγγέλουσα που δεν πήγε στον εισαγγελέα αλλα πιστεύω πως πρέπει το συντομότερο δυνατόν να παει γιατι δεν φταίει όλο το σώμα γία μερικούς ανεγγέφαλους
    Μαζί σου τσούχτρα μόνο μην ασχοληθείς άλλο με τον κύριο εδω απλά δεν αξίζει να χάλασε τον πολύτιμο χρόνο σου έχουμε καταλάβει πολλά απο τον γραπτό του λόγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/8/12 13:26

      Πήρε εργολαβία όλο το σόι και το συγγενολόι να γράφει κατά του πυροσβεστικού σώματος και δεν έκαναν το εξής απλό αφού έχει υπάρξει όπως καταγγέλλουν παράβαση εξουσίας, να πάρουν τα στοιχεία τους και να πάνε στον εισαγγελέα, αλλά σιγά μην πάνε αφού έχουν χεσμένη την φωλιά τους το μόνο που ξέρουν είναι να βγαίνει όλο το σόι εδώ και να λέει ασυναρτησίες!!Ο κάθε λογικός νους κύριε/α που διορίστηκες αυτοβούλως δημόσιος κατήγορος καταλαβαινει πως κατι δεν παει καλα με το να μην προσκομίζουν τα στοιχεία που έχουν στην δικαιοσύνη,οταν γράψετε ολοι εσείς τα στοιχεία σας εδω θα τα γραψω και εγω,αν και το καλύτερο θα ητανε να παμε ολοι μαζί στον εισαγγελεα και να δώσουμε εξηγήσεις, για το ποιος ειναι ο κλέφτης ποιος βασάνισε ποιον και ποιος κακομεταχειριστηκε και εξύβρισε ποιον!

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος24/8/12 13:20

    Φίλε μου, το αν θα πιστέψεις την αρχική ανάρτηση είναι υποκειμενικό. Εγώ, για δικούς μου λόγους (μερικούς τους αναφέρω στο 23/8/12 11:15 μ.μ.) δεν το πιστεύω. Κάποιος άλλος με διαφορετικές παραστάσεις το πιστεύει. Το θέμα είναι ότι όλοι, πιστοί και άπιστοι θωμάδες, προκατειλημμένοι και αμερόληπτοι, από την αρχή λέμε το ίδιο πράγμα: εισαγγελέας. Να κληθούν υπάλληλοι και συγγενείς, να εκθέσουν ο καθένας την άποψή του και να γίνουν τα δέοντα. Ή ποινική και πειθαρχική δίωξη στους υπαλλήλους για βασανιστήρια, απόκρυψη στοιχείων και ότι άλλο επικαλείται η κυρία ή στους συγγενείς για ψευδή καταμήνυση (νομίζω, δεν είμαι δικηγόρος). Μια ξερή ανάρτηση στα parapona-rodou το μόνο που με κάνει είναι ακόμα πιο καχύποπτο για τις προθέσεις της - σαν εκβιαστική αντίδραση. Αν υπήρχε και κάτι παραπέρα θα ήμουν πιο δεκτικός να το πιστέψω.

    ΥΓ1: "εν μέρη κατανοώ την καταγγέλουσα που δεν πήγε στον εισαγγελέα " Γιατί; Ειδικά όταν υπάρχει και κακούργημα στη μέση, τον εισαγγελέα δε θα τον αποφύγει. Το λογικό δεν είναι να κάνει μια απλή επίσκεψη σαν πολίτης να εκθέσει την κατάσταση και να ελεγχθεί η διαδικασία;
    ΥΓ2: @ Τσούχτρα: Τελικά η υπόθεση θα προχωρήσει (δίκη,κλπ);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος24/8/12 14:42

    tsouxtritsa, esu eipe oti o gamproulis sou doulevei peristasiaka..ara to na douleve stin purosvestiki tha itan oneiro gia to lamogio sou...ante loipon kuratsa, paikse me ton kipo sou, pare kai ton prokomeno sou na se voithisei, dws tou kai kanena 10euro kai parata mas...ki an theleis na dokimaseis tis antoxes tis "manikas", ksereis poious tha pareis..douleia den eixame, axoloumaste me sena paliopatsavoura...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/8/12 17:14

      thierry xesti to mono lamogio edo eisai sy kai i parea sou kai h monh patsaboura h mana sou pou gennhse tetoio kolopedo san esena!!!! eisai prostuxos eleiinos sabouras kai na se xairetai h alitaria h mana sou. pare dromo apo tin pirosbestiki kai leroneis to soma!!!!!!!! gia grapse mas re magka tis simforas poio kerato eisai pou kathese kai kribesai kai brizeis anthropous pou den mporeis na eisai oute i xestra pou xezoun malaka
      ante pes mas kai tha deis se poio kolo tha mpei i manika

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/8/12 17:20

      koita re pou oi anergoi psoriarides mpikan me bismata sta somata asfalias kai to paizoun ki antres paliolamogia kai den kseroun pou pane ta tessera ektos apo to na poulane tsampoukades kai na brizoun anonima!!!!!!!! kolofiria

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/8/12 20:54

      Είναι θλιβερό να βλέπουμε σε σώματα ασφαλείας τέτοια σκουπίδια. thierri δεν σε κάλεσε κανένας, ούτε και σε υποχρώνει κάποιος να διαβάζεις τι γράφει εδώ. Όσο για τα υπόλοιπα, όσοι σε διαβάζουν καταλαβαίνουν πολλά για το ποιος είναι το λαμόγιο, η πατσαβούρα και η κυράτσα. Φέρεσαι όπως έχεις μάθει, ανάλογα με τον χαρακτήρα και την παιδεία σου. Φανταστείτε, πως φέρεται στο ανακριτικό που έχει "εξουσία". Είσαι ανίκανος να βρίσκεσαι σε σώμα ασφαλείας. Ντροπή και αίσχος σου και σε σένα και στην παρέα σου. Μια χούφτα κυράτσες αμαυρώνετε την ηρωική ομάδα των πυροσβεστών! Μπορείς να βρίζεις όσο θέλεις. Δεν με αγγίζουν. Εσένα αγγίζουν!

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος24/8/12 21:26

    Ειναι οντος κατακριτεο που βριζει ασυστολα ο συγκεκριμενος αν και δεν πιστευω πως ειναι πυροσβεστης,προσωπικα σιχαινομαι κατι τετοια ανθρωπακια που κρυβονται πισω απο μια οθονη και βριζουν μια κυρια καποιας ηλικιας,η και νεωτερη προσωπικα το καταδικαζω!!Οπως καταδικαζω και κατι αλλα ανθρωπακια που βριζουν μανες η βαζουν μανικες απο πισω,λεγοντας ανεργοι ψωριαρηδες, φιλε/η αυτοι οι ανεργοι ψωριαρηδες μπηκαν μεσω ασεπ και οχι με τενεκεδες λαδι, δεν τους εβαλε κανενας πολιτικος ουτε χρωστανε χαρη σε κανενα διαγωνιστηκαν αναμεσα σε χιλιαδες για να μπουνε στην σχολη!!Οσο για την τσουχτρα επειδη και χθες ειχαμε ενα ομορφο διαλογο μεσω μυνηματων στην συγκεκριμενη ιστοσελιδα και εχει κερδισει τον σεβασμο μου,να παρει οτι στοχεια εχει και να παει στον εισαγγελεα και αν οντος εχουν γινει ετσι τα πραγματα να βγουν σε διαθεσιμοτητα οι υπαλληλοι που ενηργησαν ετσι!!Πιστευω ομως πως θελει να δημιουργησει εντυπωσεις και μονο!!Οι διαφορες και οι αντιδικιες σε ενα πολιτισμενο κρατος λυνονται ενωπιον δικαστηριων και εισαγγελεων και οχι μεσο ιστοσελιδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/12 00:07

      Δεν είναι ο σκοπός μου να κερδίσω εντυπώσεις και σίγουρα δεν είχα ποτέ σαν στόχο το σώμα της πυροσβεστικής, ούτε και κανένα άλλο σώμα ασφαλείας! Εντυπώσεις για ποιο λόγο; Δεν είμαι ανταγωνιστής της ΠΥ, ούτε σχιζοφρενής για να αρχίσω να πλάθω παραμύθια (προτιμώ, να χρησιμοποιώ το νήμα από το αδράχτι για τα σεντόνια μου :ρ) και θα ήμουν ανόητη, αν στρεφόμουν εναντίον όλων των πυροσβεστών, εξαιτίας της απρεπούς συμπεριφοράς μιας μικρής μερίδας εξ αυτών και γνωρίζω, πως ανόητη δεν είμαι! :))) Η αδικία όμως, η παράβαση καθήκοντος, η κατάχρηση εξουσίας πρέπει να τιμωρούνται! Έτσι χτίζεται η εμπιστοσύνη των πολιτών προς τα σώματα ασφαλείας. Ο ένας πρέπει να στηρίζει τον άλλο, οι έρευνες πρέπει να γίνονται, οι μάρτυρες να εξετάζονται, όπως και όλα τα διαθέσιμα στοιχεία (όπως η αυτοψία του οχήματος που δεν έγινε) και αν βρεθεί ένοχος, τότε να ακολουθηθεί η νόμιμη οδός. Χωρίς στοιχεία δεν σέρνεις κάποιον, για να τον χτυπήσεις. Πως να το χαρακτηρίσω αυτό; Ποια λέξη θα ήταν αρκετή, για να περιγράψει κάτι τέτοιο; Ήταν εγκληματική συμπεριφορά! Αν λοιπόν δεν μιλήσουμε, το πρόβλημα θα διαιωνίζεται δημιουργώντας μελλοντικά προβλήματα ανάμεσα στις δύο "παρατάξεις". Δεν είναι δική μου δουλειά, να πάω στον εισαγγελέα και να καταγγείλω αυτό που έγινε. Θα πρέπει ο Σωτήρης να το κάνει κι εμείς θα είμαστε μάρτυρες. Είναι δική του η απόφαση. Προσωπικά δεν έχω πατήσει σε δικαστήριο ποτέ! Δεν είναι το αγαπημένο μου στέκι:)) Πόσο μάλλον να πρέπει να κάνω καταγγελία, που θα επιβαρύνει ολόκληρο το σώμα για την ανάρμοστη συμπεριφορά μιας χούφτας "ανθρώπων". Η σελίδα είναι για παράπονα και αυτό έκανα. Εξέφρασα ένα παράπονο. Δεν ήταν καταγγελία. Δεν γνωρίζω, τι έπραξε ο Σωτήρης (δεν τον είδα καθόλου), απλά κι εγώ περιμένω. Έχει και την δουλειά του, (για να μην αναγκαστώ να του δώσω εγώ τα 10 ευρώ για τον κήπο :ρρ) και δεν είναι εύκολο να τρέχει. Υπομονή λοιπόν. Πιστεύω όμως ότι, αν ο διοικητής απομακρύνει από το σώμα τα συγκεκριμένα απαράδεκτα άτομα, αποδίδοντας με τον τρόπο αυτόν δικαιοσύνη, δεν υπάρχει λόγος να συνεχιστεί αυτή η ιστορία. Δεν ήταν και τόσο άσκοπη η αναφορά εδώ, γιατί ο κόσμος βλέπει τα κακώς κείμενα και εκτιμάει τις προσπάθειες εξυγίανσης των σωμάτων, από τα ίδια τα σώματα. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, δεν το περίμενα. Ομολογώ, ότι από ένα σημείο και πέρα είχα αρχίσει να απολαμβάνω την "κουβεντούλα" μας. Είναι αλήθεια πως με τόσους ανώνυμους μπερδεύτηκα κι έπρεπε, να πιέσω κάπως, ώστε να προσπαθήσω να διακρίνω, ποιος ήταν του σώματος και ποιος όχι. Ευχαριστώ πολύ και τον διοικητή της πυροσβεστικής, ο οποίος έδωσε πίσω στον Σωτήρη από προσωπικά του χρήματα,τα χρήματα που του αφαιρέθηκαν! Είχα την εντύπωση, πως η κίνηση αυτή ήταν της αστυνομίας. Λάθος μου, ήταν του Διοικητή της Πυροσβεστικής, ο οποίος έδειξε ήθος κι εντιμότητα.

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος25/8/12 00:23

    Καλησπέρα και πάλι αντιπαρέρχομαι στις ανω ειρωνείες τις καλης μου <> πλεον της τσουχτρας και τις επισημαινω κατι,καλα κανατε και εκφρασατε τα παραπονα σας ειναι ο πλεον δημοκρατικος τροπος,απλα αν οντος εγιναν ετσι δεν θα επρεπε ο Σωτηρης να εκανε μια απλη καταγγελια στον διοικητη της πυροσβεστικης για να ξεκινησει ΕΔΕ για τυχον ευθυνες των συγκεκριμενων υπαλληλων?Επειδη τυγχανω να ειμαι χρονια αρκετα στην υπηρεσια και γνωριζω προσωπικα και τα 3 συγκεκριμενα ατομα που βρισκονται στο ανακριτικο γραφειο σας υπογραφω πως δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο εκατομυριο να χτυπησαν να απειλησαν και πολυ περισσοτερο να εκλεψαν τον γαμπρο σας,ειλικρινα μου κανει φοβερη εντυπωση το ευρος των καταγγελιων σας!!Σιγουρα εχετε τις αποψεις σας και ειναι σεβαστες οπως σας σεβομαι και εσας διχως να σας γνωριζω προσωπικα, ειλικρινα με κερδισατε με τον τροπο σας και με την ευγενεια σας και με την ειρωνεια σας :))ορισμενες φορες!Αποψη μου ειναι για να λυθει το ζητημα να προσελθει ο γαμπρος σας στον ιδιο τον διοικητη( εστω και απογευμα μετα το ξεχορταριασμα του κηπου) να μην χασει και μεροκαματο:) και να κανει τις καταγγελιες του και να προχωρησει το θεμα, σας ευχομαι μια ομορφη νυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/12 00:42

      Πραγματικά στο προτελευταίο κείμενο δεν ειρωνεύτηκα. Λίγο χιούμορ έκανα μόνο. Δεν τον χτύπησαν. Δεν είπα ότι τον χτύπησαν, αλλά ότι τον πήραν στο "δωματιάκι" για να τον χτυπήσουν τα "καλά παιδιά" και τους σταμάτησαν από την αστυνομία. Τα λεφτά εκπλάπησαν! Το κινητό το πέταξαν στον τοίχο, διέλυσε, έχει πολλές γρατζουνιές αλλά δουλεύει. Ίσως το παράκανα κι εγώ κάποιες φορές, αλλά πίσω από τόσους ανώνυμους, δύσκολα ξεχωρίζεις ποιος είναι ο μεν και ποιος ο δε. Έπρεπε να επιστρατεύσω τις "μαντικές μου ικανότητες". Πραγματικά δεν ξέρω, τι θα κάνει εκείνος, είμαι στην αναμονή κι εγώ. Νομίζω, πως το σκέφτεται ... τον προβληματίζει και το υπόλοιπο σώμα. Γίνονται συνέχεια συζητήσεις και δεν ξέρω πραγματικά τι θα κάνει. Ό,τι και αν αποφασίσει, θα είμαστε εκεί. Πραγματικά θα ήθελα, να μην ήταν έτσι, όμως έτσι έγιναν... δυστυχώς ... Ας περιμένουμε λοιπόν και θα σας ενημερώσω, μόλις έχω νέα. Ο πληθυντικός δεν χρειάζεται. Μία τσούχτρα είμαι και όχι ... δυο (ευτυχώς) και σίγουρα δεν είμαι "αυτοκράτειρα τσούχτρα" (πιο πάνω δεν έχει; :ρρρ). Καληνύχτα :))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *