ροή ειδήσεων

Θέλουν το αεροδρόμιο της Μεγίστης οι Τούρκοι!

Ωραίο κόλπο σκαρφίστηkαν στην Άγκυρα για να απορροφήσουν οικονομικά το Καστελόριζο (Μεγίστη): Ο Τούρκος υπουργός ΕΕ, Εγκεμέν Μπαγίς είπε ότι... "Το αεροδρόμιο του Καστελόριζου βρίσκεται σε απόσταση 3 λεπτών από το Κάς , ενώ εκείνο της Αττάλειας απέχει 2,5 ώρες και ότι με αμοιβαίες συμφωνίες θα πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ελληνικό αεροδρόμιο"!

Για πρώτη φορά το θέμα της χρησιμοποίησης του ελληνικού αεροδρομίου στο Καστελόριζο το είχε θέσει τον Μάρτιο ο δήμαρχος της τουρκικής πόλης του Κάς, Αμπντουλλάχ Γκιουλτεκίν, επειδή δήθεν εκεί δεν μπορεί να κατασκευαστεί αεροδρόμιο λόγω μή ύπαρξης επίπεδης έκτασης που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του.
Εμείς λέμε αντί να δαπανούν χρήμα για να κατασκευάζουν βάσεις εκτόξευσης πολλαπλών εκτοξευτών πυραύλων καυ αυτοκινούμενων πυροβόλων, όπως έχουν κάνει απέναντι από την Μεγίστη, να σκάψουν και να κάνουν το δικο τους αεροδρόμιο...
http://enwmeniellada.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος14/8/12 16:52

    Exw ena arkidi etoimoparadwto na to tiliksw?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/8/12 19:36

    Θα πάρουν τα 3 μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14/8/12 22:42

    Ειναι μία απο τις καλλίτερες προτάσεις που εχουν γίνει στον Δήμο Καστελόριζου.
    Ο Δήμαρχος ο Πανηγύρης και οι κάτοικοι το βλέπουν αυτό το θέμα με θετική διάθεση.
    Μόνο κέρδος θα έχει ο τόπος.

    Μόνο αυτός που εγραψε την ανάρτηση βλέπει τα πάντα μέσα απο λανθασμένες αντιλήψεις και εθνικιστικές παρωπίδες.

    Ειναι αυτοί που φώναζαν για την βίζα για τους απέναντι.
    Που αποδείχθηκε οτι για φέτος με την ευκολη βίζα που βγάζουν στο λιμάνι εισόδου εσωσαν απο το χείλος του γκρεμού τον τουρισμό και την οικονομία της Λεσβου. της Χίου και της Σάμου.

    Επανέρχομαι στο θέμα.
    Οι Τούρκοι της περιοχής απέναντι το σκέφθηκαν το θέμα πολύ εξυπνα.
    Εχουν στα πόδια τους αεροδρόμιο της Ευρωπαικής ενωσης .
    Υπάρχουν τα ειδικά προνόμια για ενδοευρωπαικές πτήσεις και πολύ χαμηλότερο κόστος και οχι τους φόρους που επιβάλλονται σε πτήσεις Ευρώπης και τρίτων χωρών.

    Θα έρχονται τσάρτερ πτήσεις απο ολη την Ευρωπαική ενωση.
    Με το πούλμαν στο λιμάνι , στο καραβάκι, και απέναντι στα ξενοδοχεία τους.
    Και ταναπάλιν το ιδιο για πίσω.

    Και δέκα-εικοσι λεπτά να περιμένουν στην παραλία μεχρι να φύγει το καταβάκι η επιστρέφοντας, ολο και κάτι σε οικονομικό επίπεδο θα μένει στον τόπο.

    Χώρια αν φερθούν εξυπνα και διαφημήσουν το νησί τους στους ξένους θα εχουν και αυτους που πήγαιναν απέναντι να τους κερδίσουν αυτοί.

    Αν δοθεί απο την ΥΠΑ η πιστοποίηση και η αδεια διεθνών πτήσεων, και γίνουν και οι κατάλληλες εγκαταστάσεις, προβλέπεται να ανοίξουν μέχρι και 80 μόνιμες νέες θέσεις εργασίας εκεί.
    Καθόλου άσχημο για το Καστελόριζο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/8/12 01:26

    Στο αεροδρομιο του Καστελλοριζου δεν μπορει να προσγειωθει και να απογειωθει παρα μονο αεροπλανο τυπου Dash 8A οπως της Ολυμπιακης και παρομοιων ή μικροτερων επιδοσεων και απαιτησεων σε μηκος διαδρομου, ο οποιος ειναι 800 μετρα. ΅Επισης μονο με ανεμους μετριας ταχυτητας. Ουτε μπορει να επεκταθει αλλο για λογους αναγλυφου και επειδη εξυπηρετει ενα νησι ελαχιστων κατοικων. Στην ουσια εχει κατασκευαστει για εθνικους και κοινωνικους λογους. Ουδεμια περιπτωση υπαρχει να ευσταθει το αρθρο, η Τουρκια εχει αρκετα αεροδρομια κοντα οπως το Νταλαμαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/8/12 09:24

      Ευτυχώς που υπάρχουν και κάποιοι και ξέρουν 5 πράματα περι αεροδρομίων . Για το θέμα της γρηγορης visa ειναι κάτι για το οποίο θα μετανιωσουμε σε λίγα χρόνια διότι γίνεται πλημμελής έλεγχος στα υποτιθεμενα σημεία ελέγχου .

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/8/12 14:25

      @ Ανώνυμος15/8/12 1:26 π.μ.

      Δυόμισυ ωρες με αυτοκίνητο ειναι η κοντινότερη απόσταση με αεροδρόμιο στην απέναντι πλευρά.
      Και δρόμος γεμάτος στοφές.
      Το αεροδρόμιο του Καστελόριζου εχει το πλεονέκτημα το οτι ειναι ακριβώς δίπλα στα ξενοδοχειακά τους συγκροτήματα, αλλά το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ειναι οτι ειναι κυρίως αεροδρόμιο της Ευρωπαικής Ενωσης , οπου ισχύουν αλλα μέτρα και ευκολίες για ενδοευρωπαικές πτήσεις.
      Και αυτό ειναι που θέλουν να το εκμεταλλευτούν οσο τίποτε άλλο.

      Για την αλλη αποψη οτι ειναι μικρό.
      Οντως ειναι μικρό και φτιάχτηκε για τις ανάγκες του νησιού και για λόγους Εθνικής γεωστρατηγικής πολιτικής.

      Οταν ομως υπάρχει θέληση για ανάπτυξη, ή βρεθεί το παραδάκι απο τους ενδιαφερόμενους και τα μικρά αεροδρόμια γίνονται ευκολα μεγαλύτερα ως εκεί που χρειάζεται για να εξυπηρετούν τις τσάρτερ πτήσεις.
      παραδείγματα (Αεροδρόμιο Σκιάθου, αεροδρόμιο Χίου, τωρα και Μυκόνου).

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *