ροή ειδήσεων

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΠΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΣΗΜΕΡΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΝΟVA ΕΠΙΓΕΙΑ ΠΗΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΑ.......ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ...
ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΤΟ 18345.....ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ...........ΠΕΡΙΜΕΝΑ 35 ΛΕΠΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΗΛ ΕΛΕΓΕ ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15 ΛΕΠΤΑ.............ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ........ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΑΛΛΟ..................

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

parapona-rodou.blogspot.com

Σχόλια

  1. Ανώνυμος24/8/12 23:31

    τρατζικ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος25/8/12 00:00

    Το δήθεν δωρεάν δίμηνο το πλήρωσες σαν κορρόιδο στον πενταψήφιο που νομίζω οτι το λιγότερο κοστίζει 1,23 ευρώ το λεπτό.

    Κάντο πακετο και πίσω απο εκεί που το πήρες δηλώνοντας "Αναστροφή πώλησης", γιατί δεν με ενημερώσατε για το τι συμβαίνει και πόσο θα μου κοστήσει αυτή η περιβόητη ενεργοποίηση.

    Και ολοι να εχετε στο βάθος του μυαλού σας οτι τίποτε δεν χαρίζεται σήμερα.
    Και επιπλέον μακρυά απο φόρθνετ και Νόβα και Wind σταθερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος25/8/12 00:07

    έξω και εγω Νόβα αλλά δεν την έβαλα ποτές...πληρώνω το μήνα στο φορθνετ για το πακέτο τσεαβα ...μήπως ξέρετε πόσο άλλο θα πληρώσω και για εγκατάσταση ...tous varethika olous....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος25/8/12 02:13

    εγω ειχα νοβα αλλα την σταματησα πριν κανεναν χρονο.... οι ανθρωποι ειναι τραγικοι. Σου δινουν το πακετο λες και ειναι απο χρυσο. Τωρα που δεν δειχνουν και πολλους αγγλικους αγωνες θα φανε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος25/8/12 13:29

    και εγω ειχα νοβα αλλα το εκοψα γιατι η ανθρωποι δεν πανε καλα. Πληρωνα 52,50 ευρω για το αθλητικο πακετο, ενω η μανα μου που της κανανε μια προσφορα πληρωνε 46 ευρω(το ειχε κομενο) για το φουλ(χωρης φορθνετ)και της κανανε δωρο και το μηχανιμα HD. Οταν πηρα να ζητησω και εγω αυτην την προσφορα, μετα απο μια ωρα αναμονη μιλησα με μια τυπισα που μονο δεν με εβρησε και μου ειπε πως εγω δεν το δικαιουμε γιατι ειμαι παλιος πελατης(;). Ζητησα τουλαχιστον να μου δωσουν και εμενα ενα μηχανιμα HD και μου ειπε πως κωστιζει 100 ευρω περιπου, τοτε λογοφεραμε λιγο και απο εκεινη την ημερα μολις περνουσε ο μηνας μου το κοβανε προτου μου ερθει ο λογαριασμος για να τον πληρωσω και μετα με χρεωνανε και εξοδα συνδεσεις (μου το κανανε για δυο μηνες) τελικα το εκοψα και εβαλα οτε τβ και σαν πακετο ειμαι πολυ ευχαριστιμενος βλεπω ισπανια γερμανια ιταλια, αν και αυτοι λιγο λαμογια μου φαινονται ειναι πιο εξυπηρετικοι απο τος κλευτες της νοβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος25/8/12 15:12

    ε ρε οτε που σας χρειαζετε!!!!! ασε πυ το πακετο εχει το νοβα 1 και τωρα τα τσογλανια βαζουν τους πιο πολλουσςαγωνες στο νονα 2-3....μετανιοσα που το εβαλα σε αντιθεση με το ote tv που ειναι ΚΥΡΙΟΙ σε ολα.........νοβα απαραδεκτοι αλητες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *