Η οικονομική κρίση και οι δυσκολίες των Ελλήνων να καλύψουν βασικές καθημερινές τους ανάγκες περιορίζει σημαντικά και τον τρόπο που ασφαλίζουν τα αυτοκίνητά τους, που...
είναι σύμφωνα με τον νόμο υποχρεωτικό, επιλέγοντας να αρκούνται μόνο στις βασικές καλύψεις αστικής ευθύνης.
Έτσι εκτός από την αύξηση των ανασφάλιστων οχημάτων , συνέπεια και της οικονομικής κρίσης, η ασφάλιση των αυτοκινήτων που είναι ο πιο ανεπτυγμένος κλάδος στην ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα περιορίζεται σημαντικά ως προς το εύρος των ασφαλιστικών καλύψεων που επιλέγουν οι ασφαλισμένοι.
Σύμφωνα με στατιστική επετηρίδα που δημοσιοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος για το 2011 και αφορά 29 εταιρίες από τις συνολικά 31 που δραστηριοποιούνται στον κλάδο το 2011 η παραγωγή ασφαλίστρων έφθασε το 1,84 δισ. € και από αυτό το σύνολο της παραγωγής η ασφάλιση της αστικής ευθύνης έναντι τρίτων, (υποχρεωτική) είχε σε παραγωγή 1,49 δισ. € το 2011.
Επίσης από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει σε σύγκριση με το 2010 ότι η συχνότητα των ζημιών μειώθηκε στο 10,7% από 11,4%, ο δείκτης ζημιών αυξήθηκε στο 60,9% από 59,9%, ο δείκτης προμηθειών στην πρόσκτηση των ασφαλιστηρίων αυξήθηκε στο 18,4% από το 18,1%, ο δείκτης εξόδων μειώθηκε 9,8% από 10,5%, και ο μεικτός δείκτης στο 89,1% από το 88,5%
Στην στατιστική έρευνα αναφέρονται ξεχωριστά οι αποζημιώσεις του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης, και του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων
Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία έτους 2011 και των δύο φορέων, οι καταβολές αποζημιώσεων αθροιστικά ανήλθαν στο ύψος των 87 εκατομμυρίων € εντός του 2011.
asfalisinet.gr
είναι σύμφωνα με τον νόμο υποχρεωτικό, επιλέγοντας να αρκούνται μόνο στις βασικές καλύψεις αστικής ευθύνης.
Έτσι εκτός από την αύξηση των ανασφάλιστων οχημάτων , συνέπεια και της οικονομικής κρίσης, η ασφάλιση των αυτοκινήτων που είναι ο πιο ανεπτυγμένος κλάδος στην ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα περιορίζεται σημαντικά ως προς το εύρος των ασφαλιστικών καλύψεων που επιλέγουν οι ασφαλισμένοι.
Σύμφωνα με στατιστική επετηρίδα που δημοσιοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος για το 2011 και αφορά 29 εταιρίες από τις συνολικά 31 που δραστηριοποιούνται στον κλάδο το 2011 η παραγωγή ασφαλίστρων έφθασε το 1,84 δισ. € και από αυτό το σύνολο της παραγωγής η ασφάλιση της αστικής ευθύνης έναντι τρίτων, (υποχρεωτική) είχε σε παραγωγή 1,49 δισ. € το 2011.
Επίσης από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει σε σύγκριση με το 2010 ότι η συχνότητα των ζημιών μειώθηκε στο 10,7% από 11,4%, ο δείκτης ζημιών αυξήθηκε στο 60,9% από 59,9%, ο δείκτης προμηθειών στην πρόσκτηση των ασφαλιστηρίων αυξήθηκε στο 18,4% από το 18,1%, ο δείκτης εξόδων μειώθηκε 9,8% από 10,5%, και ο μεικτός δείκτης στο 89,1% από το 88,5%
Στην στατιστική έρευνα αναφέρονται ξεχωριστά οι αποζημιώσεις του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης, και του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων
Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία έτους 2011 και των δύο φορέων, οι καταβολές αποζημιώσεων αθροιστικά ανήλθαν στο ύψος των 87 εκατομμυρίων € εντός του 2011.
asfalisinet.gr
ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ 4 ΜΗΝΕΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΤΑΙΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΣΤΕΡΙΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤοτε καλό ειναι να μην κυκλοφορείς το αυτοκίνητό σου ανασφάλιστο.
ΔιαγραφήΔεν σου φταίει ο αλλος αν του προξενήσεις ατύχημα και φταίς, η τον αφήσεις ανάπηρο η του καταστρέψεις την περιουσία του.
Πως θα αποζημιωθει αυτός που δεν φταίει?, αφου λές οτι σε ταίζουν τώρα οι αλλοι?
KAI ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΤΙ ΒΕΝΤΖΙΝΗ ΚΑΤΡΟΥΛΙΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν το έγραφες απο την αρχή οτι δεν το κυκλοφορείς δεν θα εμπαινα στον κόπο να σου απαντήσω.
Διαγραφή