ροή ειδήσεων

ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΚΑ... ΧΩΡΙΣ ΙΚΑ !

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣ Η ΝΑ ΚΛΑΙΣ...
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΙΚΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΡΟΔΟΥ ΛΙΝΔΟΥ, ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΝΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ ΧΩΡΟ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΊΟ...
ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΑΤΗ... ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ, ΕΝΑΣ ΟΧΙ ΑΣΠΡΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ { ΔΕΝ ΛΕΩ ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΓΙΑ ΡΑΤΣΙΣΤΗ}.. ΤΡΕΙΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝΕ, ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΙΚΑ , ΑΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΦΟΡΙΑ.. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΤΥΠΟΥ... ΒΡΕ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ; ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΙΚΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΚΑ.. ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΙΚΑ; ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ... ΚΑΙ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΛΕΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ, ΠΑΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

parapona-rodou.blogspot.com

Σχόλια

  1. Ανώνυμος20/9/12 07:10

    Δυστυχώς το ίδιο αντίκρισα και εγώ όταν ρώτησα έναν εργάτη που πήγαν τα γραφεία αυτός μου απάντησε....ντε ξερω γκαφεια εγκο ντουλεια κανει, και από πίσω του ακολουθούσαν 2 μαύροι.
    ΥΣ. και εγώ άνεργος είμαι αλλα δεν τολμώ να ρωτήσω ποιος τους πληρώνει γιατί θα έκανα σίγουρα φασαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/9/12 16:50

    ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΡΟΤΗΣΕΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *