ροή ειδήσεων

Ρόδος: Δικάζεται η Τζίνα Δαβιλά επειδή... έχει σκυλιά στον κήπο της!

Η Τζίνα Δαβιλά, υπεύθυνη πολιτιστικών στο ραδιόφωνο ΠΑΛΜΟΣ, της Ρόδου, έγραψε το παρακάτω κείμενο στο protagon.gr. ''Η Ελλάς του 2012 δεν έχει καμμιά σχέση... με αυτήν που ονειρεύτηκαν η Μελίνα και ο Τρίτσης.''
Ούτε τα Μάρμαρα του Παρθενώνα μεταφέρθηκαν από τον Αγγλία στην Ελλάδα, ούτε και το μετρό έλυσε τα προβλήματα των Αθηναίων. Μπόχα και δυσωδία υφίστανται τριγύρω και δεν ευθύνονται απαραιτήτως τα σκουπίδια. Εσωτερικό είναι το πρόβλημα. Θέμα πολιτισμού, παιδείας και ανθρωπιάς. Αν η Μελίνα ζούσε, άραγε θα έβρισκε το κουράγιο να αγωνιστεί; Και με ποια μέσα; Γιατί ώρες – ώρες καταλήγει κάποιος να παραδεχτεί με θλίψη πως η βλακεία είναι αήττητη!

Σήμερα, Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012, λοιπόν, καλούμαι στο Ειρηνοδικείο Ρόδου ως κατηγορούμενη για να απομακρύνω τα σκυλιά μου από την ιδιόκτητη μονοκατοικία μου. Το χαρτί που συνέταξε ο δικηγόρος των αιτούντων – 8 στον αριθμό εκ των οποίων οι 6 είναι συγγενείς – είναι πλήρες ψεμμάτων του τύπου πως τα σκυλιά είναι λυμένα στο κήπο, κάνουν επιθέσεις, είναι ανεμβολίαστα και δεν φορούν φίμωτρο. Δεν θα μπω στην διαδικασία να αναιρέσω τα όσα ψέμματα λένε – αλήθεια, σε ποιον επιτέθηκε και ποιος και πότε; Και πώς και δεν με πήγαν κατηγορούμενη στο δικαστήριο, όταν έκαναν επίθεση, πράγμα που είναι εξαιρετικά σοβαρό, και με καλούν τώρα γιατί, όπως λένε, είναι τα μόνα που γαυγίζουν; Αναφέρω ενημερωτικά πως ζω σε μια περιοχή, όπου η χρήση ιδιοκτησίας σκύλων είναι κάτι παραπάνω από συνηθισμένη, δεδομένου πως δεν υπάρχει καν δημοτικός φωτισμός στους δρόμους και οι κλοπές στα σπίτια αποτελούν σημαντικότατη απειλή. Επιπλέον, όλοι έχουν όχι ένα, αλλά δυο και τρία σκυλιά και αρκετοί εκ των κατοίκων της περιοχής συντηρούν με λίγο φαγητό, νερό και σχετική φροντίδα και κάποια αδέσποτα.

Σύμφωνα με όσα με πληροφορεί ο δικηγόρος μου, που είναι εξειδικευμένος σε θέματα φιλοζωίας, τα αιτήματα είναι παράλογα και άκυρα. Δεν θα σταθώ στο νομικό κομμάτι, αλλά στο ουσιαστικό για μένα.

Η φροντίδα ενός σκύλου ή όσων σκύλων, γατών και κατοικίδιων ζώων αποφασίσει κάποιος, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Απαιτεί χρόνο, χρήμα, ψυχή, αν θέλεις να είσαι ιδιοκτήτης σκύλων, όπως πρέπει νομικά και ηθικά να είσαι. Εκτός και αν η ιδιοκτησία σκύλου γίνεται με τους όρους των αιτούντων κατά εμού. Δηλαδή: οι τέσσερις (αλήθεια δεν ενοχλούνται της διπλανής μεζομέτας με μεσοτοιχία οι γείτονες και ενοχλούνται της γωνιακής και σε απόσταση 100 μέτρων;) αν και δηλώνουν φιλόζωοι, σιχαίνονται κάθε σκυλί και γατί που κυκλοφορεί και έχουν τσακωθεί με τον απέναντι γείτονά τους, επειδή, όταν εγκαταστάθηκε στο σπίτι του, είχε σκυλί. Οι άλλοι τέσσερις εκ ων αιτούντων, έχουν σκυλιά τα οποία γρονθοκοπούν, τιμωρούν βάναυσα, πετούν πέτρες, δεν τα πηγαίνουν βόλτα, τα έχουν μέσα σε ένα κλουβί και στη βρώμα των χωμάτων κήπου. Τέλος, για να μην μακρηγορώ, όταν τους απευθύνουν τον λόγο τα αποκαλούν, ως συνηθίζει ο Έλλην, «μαλάκα», «σκάσε κωλόσκυλο για να μην έρθω εκεί» και στην καλύτερη των περιπτώσεων τα χτυπούν δυνατά στο κεφάλι για να πάψουν να γαυγίζουν. Το ίδιο «σκάσε κωλόσκυλο» έχω ακούσει να απευθύνουν και στα δικά μου σκυλιά, τα οποία νοιώθωντας τον αρνητισμό τους, γαυγίζουν. Αν λοιπόν, για αυτούς αποτελεί πρόβλημα της αρμονικής, κατ’άλλα όπως λένε, ζωής τους, τα γαύγισμα ΜΟΝΟ των δικών μου σκύλων και όχι των δικών τους ή της υπόλοιπης περιοχής, για μένα η συμπεριφορά τους απέναντι στα δικά τους σκυλιά αποτελεί μέγα πρόβλημα που διαταράσσει την ψυχική ηρεμία, σύσσωμης της οικογενένειάς μου και που θα μας οδηγήσει σε μελαγχολία. Και στην τελική: ποιοι θα με κρίνουν, θα μου υποδείξουν πώς να συμπεριφερθώ και θα ζητήσουν να διώξω τα σκυλιά μου από το σπίτι μου; Αυτοί που είναι κάκιστοι και ανεύθυνοι ιδιοκτήτες σκύλων που από την πρώτη στιγμή που γειτνίασα μαζί τους, μού ζήτησαν να τα δείρω, να τα βρέχω και να τους φορέσω φίμωτρο, «γιατί τα σκυλιά θέλουν ξύλο»; Μην τρελαθούμε. Φίμωτρο πρέπει να φορέσουν τα δίποδα που γαυγίζουν . Άσε, που δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τα βρίσκουν με τα σκυλάκια. Αφού η διάλεκτός τους είναι κοινή: το γαύγισμα!

Δεν φοβάμαι την Δικαιοσύνη, δεδομένου πως η νομοθεσία με καλύπτει, την εφαρμόζω κιόλας και ο δικηγόρος μου είναι ο καλύτερος που θα μπορούσα να έχω, γνωρίζοντας την πλήρη νομοθεσία, απ’έξω και ανακατωτά. Και να φανταστείς πως τυχαία έπεσα πάνω του. Και ενώ κάποιοι μου είπαν πως είναι εξαιρετικός μεν, αλλά πανάκριβος δε, εκείνος σχετικά με την αμοιβή του, μου ζήτησε, αν δύναμαι, να βάλω όποιο ποσό θέλω σε λογαριασμό για την συντήρηση των αδέσποτων ζώων που φροντίζει. Επίσης, ακόμα και αν έδιωχνα όλα τα σκυλιά μου, είμαι πεπεισμένη πως τα προβλήματα των γειτόνων μου δεν θα λύνονταν. Δεν θα θεωρήσω καθόλου παράλογο να ακούσω από αυτούς, ότι ευθύνομαι, γιατί η βροχή έπεσε πλάγια και όχι κατακόρυφα. Τέλος, ευελπιστώ το παρόν κείμενο να μην έχει ίχνος συναισθηματισμού και να στηρίζεται πρωτίστως σε λογικά επιχειρήματα. Αλλά, για να μπούμε λίγο και στο συναισθηματικό κομμάτι που για μένα έχει μεγάλη αξία, έχω να δηλώσω τούτο: η σχέση με τον σκύλο μου δεν μπορεί να αντικατασταθεί από καμμία. Ούτε από την μητρική, ούτε την αδελφική, ούτε την ερωτική, ούτε την επαγγελματική, ούτε από την ανθρώπινη φιλική. Είναι άλλο το επίπεδο των συναισθημάτων και με άλλους όρους. Γιατί ο σκύλος μου, πέρα απ’όλα τα άλλα, είναι πρωτίστως ένα καλό φιλαράκι με όρους που δεν διέπονται από την ιδιοτέλεια, τον ανταγωνισμό, την κακία, την ζήλεια, την κούραση και το σιχτίρισμα.

Υγ: Εδώ ο κόσμος και χάνεται και κάποιοι δεν βρίσκουν χρόνο για να ασχοληθούν με τον εαυτό τους, μήπως και τον καλυτερεύσουν, αλλά έχουν ως στόχο τους εμένα. Ο Τσέχωφ είχε πει πως «περισσότερο από την φιλία και την αγάπη, τους ανθρώπους ενώνει το κοινό μίσος για κάποιον». Αναγκαστικά θα παίξω το παιχνίδι τους, αλλά ειλικρινά, δεν θα το ήθελα καθόλου να ασχοληθώ μαζί τους. Η ζωή είναι γεμάτη ομορφιές, που οι αιτούντες «να διώξω άμεσα τα σκυλιά μου από την οικία μου» δεν πρόκειται να συναντήσουν ποτέ, όσες ζωές κι αν τους χαριστούν! Κρίμα, γιατί αποφάσισαν να γίνουν ή να ξαναγίνουν γονείς. Με ποιους όρους συνεννόησης άραγε: το ξύλο και το «σκάσε μαλάκα;»
adespoto.gr


parapona-rodou.blogspot.com

Σχόλια

  1. Ανώνυμος16/10/12 06:47

    Όλοι αγαπάμε τα ζώα και όλοι θέλουμε το καλύτερο για αυτά...Εγώ προσωπικά έχω δυο..Αλλα εσύ κυρία μου δεν έχεις ένα ζώο άντε δυο όπως όλος ο κόσμος...εσύ έχεις ολόκληρη φάρμα απο ζώα και μάλιστα σε περιοχή που ζουν πολλοί άνθρωποι ηλικωμένοι,εργαζόμενοι,μωρά που θέλουν κάποιες ώρες για να ηρεμήσουν και να κοιμηθούν...δεν κατάλαβα τι θα πει ιδιόκτητη κατοικία? αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να ενοχλείς ενα ολόκληρο τετράγωνο!! Είπαμε αγάπη για τα ζώα αλλά δείξε και λίγο αγάπη για τον συνάνθρωπο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/10/12 07:55

    Συμπαθώ ιδιαίτερα την κυρία Δαβιλά όπως και τα ζώα, όμως έχω το ίδιο πρόβλημα και στο δικό μου σπίτι και καταλαβαίνω τους γείτονες. Σκυλιά σε ΔΥΟ αυλές κάτω από το μπαλκόνι του σπιτιού μου, μόνιμα έξω, γαυγίζουν όποτε τους καπνίσει (μεσημέρια, στις 3 τα ξημερώματα, κλπ). Συγγνώμη, αλλά τι φταίω εγώ να πηγαίνω άυπνος στη δουλειά μου; Είναι σαν να έχω σκυλί χωρίς να το έχω επιλέξει. Έχω κάνει 1-2 συστάσεις αλλά με γράφουν. Άρα, το επόμενο βήμα ποιο είναι; Σίγουρα όχι η φόλα πάντως.
    Γνώμη μου είναι ότι όποιος θέλει να έχει σκυλιά, να τα έχει ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ή να τα εκπαιδεύσει να μη γαβγίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος16/10/12 07:57

    και εγώ εκεί που μένω έχει 2 σκυλιά που γαβγίζουν ασταμάτητα. δεν μπορούμε να υσηχάσουμε. δεν έχει σχέση αν έχεις 1 ή 100. αν ενοχλούν...ενοχλούν. πρέπει να σέβεσαι τον διπλανό σου. και αυτό με τους ''φιλόζωους'' πρέπει κάποτε να τελειώσει. Ποιος κρίνει αν εγώ που δεν έχω ζώο δεν είμαι φιλόζωος και είναι κάποιος που έχει 3 σκυλιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος16/10/12 09:23

    κυρια Δαβιλα, σας ανοικει η κατοικια και οχι το τετραγωνο. Τα σκυλια σας ενοχλουν. Τι δεν καταλαβαινετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος16/10/12 09:41

    Το ότι λες εδώ ο κόσμος χάνεται δε σου δίνει το δικαίωμα να μην σέβεσαι τους άλλους.επισης καλό θα ήταν να αρχίσεις από σένα όσον αφορά την αυτοβελτιωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/10/12 10:01

    Γνωρίζω την υπόθεση και πράγματι θα πρέπει να συγχαρώ για την υπομονή τους όλους τους γείτονες. Τέσσερις μήνες τώρα και μετά από πολλές ειρινικές παρενέσεις των γειτόνων, αρνείστε πεισματικά να απομακρείνεται τα σκυλιά, αλλά αρνείστε και να τα πάτε σε κάποιον εκπαιδευτεί ώστε να τα διδάξει να μην ενοχλούν. Διαμένω στα πεντακόσια μέτρα από την οικία της κυρίας, και πράγματι το βράδυ που είναι όλα ήσυχα, τα σκυλιά ενόχλούν μέχρι και εμένα.
    Είναι ντροπή να μη σέβεσαι τους συνανθρώπους σου και επίσης είναι ντροπή να χρησιμοποιείς τη δημοσιογραφική σου ιδιότητα για την δημοσιέυση προσωπικών σου θεμάτων, και τι θέμα; Το ότι σου κάνανε μύνηση επειδή ενοχλείς είκοσι οικογένειες.
    Τι πιο φυσιολογικό. Στα μάτια σου όμως μοιάζει αφύσικο. Μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό σου, γιατί τέτοιος άνθρωπος είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος16/10/12 10:04

    Μακάρι να ειχαμε την καλοσύνη των ζωων.
    Το μεγαλύτερο κακό που έκανε ο Θεός στη γή είναι ότι εφτιαξε τον "ΑΝΘΡΩΠΟ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος16/10/12 10:21

    η μεγαλύτερη μαλακ... που έχω ακούσει εδώ και χρόνια 10,04. συγχαρητήριΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος16/10/12 10:31

    Απο το ύφος της επιστολής (περι δικηγόρου που ξέρει τον νόμο, περι ψυχής της καταλαβαίνεις με ποιον έχεις να κανεις. κανένα σχόλιο. Συγχαρητήρια και στον Παλμό που έχει τέτοια άτομα. ντροπή και αίσχος να μας δίνει και μάθημα αξιοπρέπειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος16/10/12 10:43

    vrite ta re geitones kai pigenete na plakosete tous malakes politikous pou mas afisane ksevrakotous kai pinasmenous.
    exo skillakia kai ta agapo.alla kai oi gitones an enoxlounte exoun kai aytoi to dikio tous.emena den me enoxlei to gavgisma alla kapious tous enoxlei.kiria tzina kai kirioi gitones min mallonete kai vrite mia lisi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος16/10/12 11:39

    είναι φοβερο πώς ολοι εσείς οι Ροδίτες δεν ενοχλείστε ποτε απ τα δεκάδες κυνηγοσκυλα που ουρλιάζουν πρωϊ-ξημερωματα-βραδυ-μεσανυχτα στα κλουβια που εχουν συνηθως παρανομα οι ιδιοκτητες τοςυ σε χωραφια και βουνα αλλά μολις δειτε 2-3-5 (δεν ξερω ποσα εχει η κυρια) σε σπιτι, απλώς επειδη τα βλέπετε, ξεσηκωνεστε. δεν ειδα να κανετε καμια μηνυση στους κυνηγους που εχουν παντα πανω απο 10 σκυλια μονα τους ολη μερα, να ουρλιαζουν. αυτοι είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/10/12 12:06

      δεν ξεσηκωθηκαμε απλα επειδη τα βλεπουμε αλλα επειδη μας ενοχλει το γαυγισμα τους. το ιδιο θα καναμε εαν ηταν κυνηγοσκυλα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/10/12 21:21

      ΣΩΣΤΟΣ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/2/13 19:37

      Εσυ ο ανώνυμος που Ξεκινάς με το εσείς οι Ροδίτες, που όπως καταλαβαίνω στη Ρόδο μένεις κ εσύ... Να τιμάς τον τόπο πουυ σε θρέφει. Αν δεν σ αρέσουν οι Ροδίτες γύρνα στην πόλη σου.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος16/10/12 12:37

    Το ίδιο «σκάσε κωλόσκυλο» έχω ακούσει να απευθύνουν και στα δικά μου σκυλιά, τα οποία νοιώθωντας τον αρνητισμό τους, γαυγίζουν.

    Παρακαλώ; Είναι αυτό επιχείρημα ενός σοβαρού ανθρώπου του επιπέδου της κ. Δαβιλά; Δηλαδή εάν οι γείτονες τα σκυλιά με αγνές προθέσεις ("έλα καλό μου σκυλάκι, μη γαβγίζεις σε παρακαλώ, έλα χρυσό μου") αυτά δε θα ούρλιαζαν; Για όνομα του Θεού, τι άλλο θα ακούσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος16/10/12 12:38

    Από το ύφος του άρθρου μπορεί να καταλάβει κανείς την κακία και το μίσος που ξεχειλίζει από την κ. Δαβιλά. Απογοητεύομαι γιατί πίστευα ότι ήταν μια αξιόλογη "συνάδελφος" δημοσιογράφος, αλλά φρόντισε να με διαψεύσει. Ντρέπομαι για λογαριασμό της, γιατί χρησιμοποιεί την δημοσιογραφική της ιδιότητα, για να μας μεταφέρει τα κουτσομπολιά της γειτονίας της. Βέβαια μεγαλύτερη ντροπή πρέπει να νοιώθουν και αυτοί που της δίνουν το βήμα για να το κάνει αυτό, και αναφέρομαι πρωτίστως στο protagon, αλλά και στον ραδιοφωνικό σταθμό ΠΑΛΜΟ της Ρόδου που χρόνια τώρα τους παρακολουθώ, και τώρα εκπλήσσομαι για το ατόπημα τους αυτό. Όλη αυτή η κακία μου βγάζει ένα συναίσθημα αδικίας για τους γείτονές της. Ο παππούς μου, μου είχε πει μια παροιμία και μου έχει μείνει στο μυαλό μου έως τώρα "η αδικία είναι σαν την γαϊδούρα. Πάντα γυρνάει στον αφέντη της". Ασχοληθείτε και με σοβαρά θέματα κ. Δαβιλά, αν μπορείτε βέβαια. Δεν μας ενδιαφέρει η γειτονιά σου, πόσο μάλλον τα σκυλιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος16/10/12 12:58

    ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΝΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΧΤΥΠΗΣΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟΝ ΕΓΓΕΦΑΛΟ, ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΕΤΣΙ..ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΓΕΙΤΟΝΕΙΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΣΑΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ...ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!!ΛΥΣΑΞΑΤΕ ΠΙΑ!!ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΛΥΣΑΞΟΥΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ!!!!ΔΕΣ ΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΛΙΓΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ! ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΛΕΣ..ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΚΟΠΕΛΑ!!ΩΠΑ ΡΕ! ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ; Η ΣΥΓΓΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΗ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ! ΞΕΡΩ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΠΟΛΟΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΙΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ [ΑΜ!!ΔΕ!!] ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΦΘΟΝΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος16/10/12 13:02

    ΡΕ ΣΕΙΣ ΤΟ ΓΑΥΓΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΣΑ ΓΙΝΩΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΓΑΥΓΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΘΩΑ ΖΩΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος16/10/12 13:12

    ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ..ΡΕ ΟΥΣΤ! ΟΥΣΤ! ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ!ΣΗΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΗ,ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ!!ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ; ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΓΙΝΕΤΕ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ ΑΠΟ ΚΛΕΨΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ..ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΩΝΤΕ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ.ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ!ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΟΥΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΤΑΙΝΕΤΕ,ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΝΟΣΤΑΛΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΖΩΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/10/12 13:21

      εσυ βαλε στο σπιτι σου οσα γουσταρεις, εγω δεν τα γουσταρω (δικαιωμα μου ειναι)και αν με ενοχλουν θα φωναξω την αστινομια υπαρχουν νομοι, πως να το κανουμε με το ζορι να τα γουσταρω;

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος16/10/12 13:19

    ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ.ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ; ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;ΚΑΘΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΠΙΟΙ..ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΒΡΟΝΤΑΤΣΗΔΕΣ ΜΕ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΤΣΗΔΕΣ!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΠΑΛΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΙΚΑΝΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΤΟΥΣ..ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΤΕ..ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος16/10/12 13:32

    ΕΣΥ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΣ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑΣΟΥ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ! ΤΑ ΖΩΑ ΘΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος16/10/12 13:38

    ΕΣΥ 1,27 ΑΝ ΕΧΕΙΣ Α....Α ΓΡΑΨΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ..ΑΛΗΤΗΡΙΕ! ΕΠΕΙΔΗ Η ΓΛΩΣΑ ΤΗΣ ΚΑΙ Η ΠΕΝΑ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΙΠΕΡΙ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ. ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΗΘΕΣΤΑΤΟΥΣ ΕΙΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ..ΑΙ!!Γ...ΙΑ!!!ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΟΛΗΜΕΝΟΣ[Η]ΕΙΣΕ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος16/10/12 13:42

    ΕΣΥ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ [Α....Α] ΒΑΛΤΑ ΣΤΟΝ Κ....ΣΟΥ ΝΑ ΑΥΤΟΗΚΑΝΟΠΙΟΙΘΗΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΛΙΣΑΞΕΙΣ ΠΟΥ Σ΄ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΜΠΟΥΦΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος16/10/12 13:48

    ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΜΟΙ,ΟΤΑΝ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΝΥΧΤΑ ΝΑ ΣΕ ΛΗΣΤΕΨΟΥΝ ΦΩΝΑΞΕ [ΤΑ-ΕΚΑΤΑ] ΟΥ-ΟΥ-ΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ,ΘΑ ΣΩΘΕΙΣ ΣΟΥ ΛΕΩ!! ΕΝΩ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΘΑ ΓΑΥΓΙΣΗ ΚΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΘΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ Θ΄ΑΝΑΨΕΙΣ ΕΝΑ ΦΩΣ,ΠΟΛΛΑ ΜΠΩΡΕΙΣ Ν΄ΑΠΟΦΥΓΗΣ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΛΗΣΤΩΝ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος16/10/12 14:42

    ΣΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΣΚΥΛΩΝ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΚΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΑΠΟ ΛΗΣΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥΣ. ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΕΝΟΣ ΚΟΥΝΟΥΠΙΟΥ Η ΜΕ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΕΝΟΣ ΦΥΛΛΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΟ!! ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ κ. ΔΑΒΙΛΑ. ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΣΤΗΝ κ. ΔΑΒΙΛΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος16/10/12 18:28

    ΚΥΡΙΕ ΕΚΠΕΔΕΥΤΑ,ΝΑΡΘΗΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ 2-3 ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΜΟΥ ΝΆ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΠΩΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΟΥ.ΓΙΆΥΤΟ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΤΙΣ ΑΜΦΙΒΩΛΙΕΣ ΜΟΥ, ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΣΤΕ ΕΚΠΕΔΕΥΤΗΣ!ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΗ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΜΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ..ΕΝ΄ΠΑΣΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΩΞΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΝΑ ΕΚΠΕΔΕΥΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ,ΟΥΤΕ ΚΥΝΥΓΟΙ..ΕΧΕΙ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ,ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΛΕΜΟΣ...ΚΑΘΩΣ ΓΡΑΦΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΧΕΙ 3 ΣΚΥΛΙΑ..ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΝ ΕΔΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΡΙΩΝΤΑΙ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΓΑΥΓΙΣΜΑ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ, ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ,ΚΑΙ ΘΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΔΑΒΙΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑΙΖΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος16/10/12 19:16

    Apo oti vlepo iparxei logokrisia...gt kirie diaxiristi svinonte merika mnm; theloume akoume oti mas simferi mipos;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/10/12 20:18

      τι γλωσα μιλας??? δεν καταλαβαινω ??εισαι ελληνας??

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος16/10/12 21:29

    ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΩ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΡΟΔΟΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΑΓΡΙΟ-ΣΚΥΛΟΧΑΝΕΙΟ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ,ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΩ ΣΚΥΛΟ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΑ ΑΓΡΙΟΣΚΥΛΑ ΣΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ. ΕΝΑ ΒΡΑΔΥΝΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑΤΑΚΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΓΡΙΟΣΚΥΛΩΝ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥΛΑΤΣΑΔΕΡΟΥΝΕ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΕΡΙΦΡΑΞΗΣ ΣΠΙΤΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος16/10/12 22:08

    ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΦΟΥ ΕΝΟΧΛΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ,ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ.ΒΛΕΠΟΥΜΕ, ΑΚΟΥΜΕ, ΠΟΥ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΓΙΑΤΙ ΠΕΙΝΑΝΕ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ! ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ,ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ,Η ΟΧΙ;ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟΣΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΝΤΡΟΠΗ ΣΈΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΟΛΗ ΤΗ ΧΟΛΛΗ ΤΟΥΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΑΒΙΛΑ.ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ.ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΕΓΩ ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ.ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ,ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΤΡΟΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ,ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΛΑΣΠΗ.ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΔΑΒΙΛΑ.[ΔΕΝ-ΚΑΚΟ-ΠΟΥ-ΕΙΝΑΙ-ΚΑΙ-Η-ΠΡΩΤΗ]'ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΑΝ! ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΔΑΒΙΛΑ.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΩΜΕΝ ΑΛΩΣΤΕ!ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΡΟΔΟ,ΡΕΝΑ,ΔΑΒΙΛΑ.ΑΦΗΣΤΕ ΤΗ ΚΟΠΕΛΑ ΗΣΥΧΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος17/10/12 07:34

    ΚΥΡΙΑ ΔΑΒΙΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΡΩ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΖΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΟΧΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ!
    ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΑΣ ΕΚΠΕΔΕΥΤΗΣ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ ΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΕΣΕΙΣ ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ!ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΦΤΩΧΟ ΜΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΑΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΖΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ Η ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ...ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΧΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΟΙΚΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ! ΠΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΕΓΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΤΕ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΒΑΡΑΩ ΤΑ ΝΤΡΑΜΣ ΜΟΥ? ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΦΩΝΑΖΑΤΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ...ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΤΗΝ ΦΑΣΑΡΙΑ ΤΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ ΣΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ!!ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΑ ΖΩΑ...ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΑΣ ΝΑ ΜΙΣΗΣΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/10/12 12:21

      Πολύ σωστά τα λές φίλε μου, απλός να πώ ότι αγαπούν τα ζώα και σε αυτή την περίπτωση τα σκυλιά παθολογικά και δεν καταλαβαίνουν ότι ενοχλούν τους γείτονες και οι περισσότεροι γείτονες απο ουδέτεροι αρχίζουν να μισούν τα σκυλιά.

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος17/10/12 08:39

    ΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ!ΛΕΩ ΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ 6:00 ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΣΗΜΕΡΑ(ΤΥΧΕΡΗ ΚΟΙΜΗΘΗΚΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ) ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΕ ΞΥΠΝΗΣΕ!ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΖΩΟ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΛΥΚΟ(ΚΛΑΙΕΙ ΔΗΛ) ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΑΠΛΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!Η ΠΡΩΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΗΤΑΝ: ΠΩ,ΠΩ ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΠΡΑΒΟ ΔΕΝ ΤΑ ΑΚΟΥΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΘΥΜΑΣΤΕ κυρια ΜΟΥ ΤΙ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ?Ο ΣΚΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ!!ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΤΑΚΑ "ΣΚΥΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ"!ΕΧΩ 2 LABRADOR RETRIEVER ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΟΧΙ ΣΚΥΛΙΑ ΜΟΥ!ΚΑΙ ΟΧΙ κυρια ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ!Ο ΑΡΣΕΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΟΤΑΝ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΖΩΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΣΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΕΜΑΘΕ (ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ DEAD ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ)ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΝΕ ΣΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ!ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ-ΦΙΛΟΖΩΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΖΩΟΝ ΣΟΥ!ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΩΣ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΜΕ ΜΙΑ ΟΜΠΡΕΛΙΤΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΗΜΕΡΑΣ??ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΤΕ ΝΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΤΙΣΤΙΡΗ ΤΟΥ ΚΗΠΟΥΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΙΧΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑ ΚΑΙ ΞΥΛΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ?ΟΤΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΣΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕΣ,ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΔΑΓΚΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΕ ΓΙΑ ΟΡΟ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΜΒΟΛΙΟ!ΑΥΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΜΑΣ Ε!?ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΕΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΣΟΥ ΤΟ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΣ, ΚΟΨΕ ΛΙΓΟ ΤΙΣ
    ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ!ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΚΡΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΤΡΕΜΑΝ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΙΧΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ?Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΣΟΥ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΕ ΦΟΝΙΑ.

    ΝΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΑΛΛΑ Η ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ(ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΝΡΘΡΩΠΟ)ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ!ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΓΥΡΗΣΑ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΕΙΜΑΙ Η ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΔΗΛ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΠΙΣΩ 35,40,50, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ 70ΡΗΔΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ Ε?ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΥΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΟΥ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΣ ΩΡΕΣ ΥΠΝΟΥ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗΣ!
    ΜΟΛΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΟΝ 3 ΜΗΝΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ (ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΓΚΥΟΣ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ)ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕΣ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΗΡΕΜΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗΣ.ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΩ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΦΕΥΓΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΚΑΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΨΕΥΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος17/10/12 08:39


    ΛΟΙΠΟΝ ΝΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΑΝΕΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΑΣ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΕΜΑΘΕΣ ΕΣΥ ΣΤΟΝ ΓΙΟ ΣΟΥ (Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ) ΝΑ ΑΝΤΙΜΙΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΙΠΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ!

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 2 ΠΛΕΥΡΕΣ ΠΡΙΝ ΒΓΑΛΕΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ!Ο ΣΚΥΛΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΦΥΛΑΚΑ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΠΕΔΕΥΤΕΙ!!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΑΥΓΙΖΕΙ!
    ΕΠΙΣΗΣ ΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΑ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΥΡΙ!ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΔΙΑΠΛΑΤΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΜΑΣ ΝΑ ΧΕΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΥΛΕΣ (ΠΗΔΑΝΕ ΤΟΝ ΑΥΛΟΓΥΡΟ) ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΑΥΤΟ??
    ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ κυρια ΜΟΥ ΦΙΛΟΖΩΗ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΤΑ ΟΡΦΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ!
    Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ ΜΑΣ (ΤΟ ΑΛΟΓΟ) ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΗΝ ΜΑΛΩΝΕΤΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΙΣΤΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ,ΕΚΕΙΝΗ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΠΟΤΕ!
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ, ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΛΠ. ΝΑ ΔΟΥΝ ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΜΟΥ?ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ,ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΛΕΣ!

    ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΠΟΤΕ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ...ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΤΡΕΛΑΣ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΥΠΟΜΟΝΗ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΥΠΝΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΩΡΕΣ!
    ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΑΥΤΟΥ!

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ κυρια ΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΕΙΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ.

    ΥΓ:ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΓΙΔΙ,ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ, Η Μ....ΝΗ, Η Π....ΝΑ,ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΙΣ 3.30 ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ (ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΣΤΙΣ 6 ΤΟ ΠΡΩΙ) ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΜΙΑ κυρια ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΕΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ή ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ!(ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΛΑΘΗ ΕΙΜΑΙ ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΗ)
    ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΑΘΡΩΠΟΣ ΣΟΥ,ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΤΟΥ.ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ!!

    ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ, ΒΑΛΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΝ!

    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος17/10/12 12:32

    Με τα δύο παραπάνω άθρα πείστηκα ότι οι γείτονες έχουν απολυτο δίκαιο!!!!!!!!!!!!!
    Έχουν και οι Άνθρωποι δικαιώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος17/10/12 13:02

    ΔΑΒΙΛΑ ΣΥΝΟΜΑΖΕΨΟΥ!ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΑ.ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΦΤΥΛΙΣΑΝ ΟΜΩΣ ΠΟΛΛΗ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΤΗΚΑΝ!ΠΑΝΤΩΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΚΥΜΟΝΕΙΤΕ,ΟΛΑ Κ' ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΚΥΛΙΑ,ΑΛΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΥΑΛΑ!ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤ΄ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΔΑΒΙΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ Η ΑΛΛΟΙΓΕΙΤΩΝΕΣ,Η ΚΥΡΙΑ ΔΑΒΙΛΑ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ.ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ.ΕΣΥ ΔΑΒΙΛΑ ΣΥΝΟΜΑΖΕΨΕ ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΑΛΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΒΡΕΣ ΜΙΑ ΛΥΣΗ.ΠΑΡΑΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΕΚΠΕΔΕΥΤΡΙΑ ΣΚΥΛΩΝ.ΦΩΝΑΞΕ ΤΗΝ ΝΑ ΣΟΥ ΕΚΠΕΔΕΥΣΗ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ.ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΕΥΡΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος17/10/12 14:24

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ.
    ΛΕΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΥΡΙΑ ΔΑΒΙΛΑ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ,ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΓΑΥΒΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ?
    ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΟ ΠΩΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ?
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.ΣΟΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ.ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΗ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ~ΛΑΔΙ~.

    ΥΓ.ΑΣ ΦΕΡΘΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ.ΤΟ ΝΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΘΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΛΛΟ..

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος17/10/12 15:16

    Νομίζω τέλειωσε το παιχνίδι...
    Τελικό σκόρ ΔΑΒΙΛΑ- ΓΕΙΤΟΝΕς 10-24 περίπου, διότι έχασα το μέτρημα.
    Στα σοβαρά τώρα...όταν τα σκυλιά ενοχλούν πρέπει να απομακρύνονται!!!
    Σεβασμός!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος17/10/12 15:37

    ΤΑ ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΖΩΑ,ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ.ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ??
    ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΔΑΒΙΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ?
    ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ?
    ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ?
    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΑΒΟΥΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΩ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΟΥ?ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΚΟΠΟΙΩ?ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΑ?
    ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΣΑ ΠΤΥΧΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ..ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΚΑΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος17/10/12 19:06

    Μόνο και μόνο από τα ορθογραφικά σας λάθη κυρία δημοσιογράφε,
    είναι εύκολο για κάποιον να αντιληφθεί το επίπεδο της μόρφωσης σας.
    Παρακαλώ, σταματήστε να γράφετε, ή αν τέλος πάντων επιμένετε να παριστάνετε την
    δημοσιογράφο, χρησιμοποιείστε ένα κειμενογράφο.
    Για το καλό σας είναι...
    Αναγούλα μου ήρθε από τα πολλά ορθογραφικά σε κάθε κείμενο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος17/10/12 19:55

    ΒΡΕ ΟΥΦΑ!![ΠΑΝΕΞΥΠΝΑ] ΤΕΛΙΚΑ.ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Η ΔΑΒΙΛΑ, ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΩΝΤΑΙ,ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ!!Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΕ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ,ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΕ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ!ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ,ΠΛΙΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. ΤΟΣΟ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ ΡΕ! ΣΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ,ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ, ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΔΑΒΙΛΑ!!ΩΠΑ! ΡΕ! ΣΕΙΣ!!ΤΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.ΠΩΣ ΤΟ ΞΕΦΤΙΛΗΣΑΤΕ ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ, ΚΑΙ ΕΚΘΕΤΩΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΡΟΠΟ, ΕΝΑΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΗΣ ΑΥΤΑ!ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΓΕΙΤΩΝΙΑΣ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΟ,ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ-ΡΕ! ΣΕΙΣ!! ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ.ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΞΕΓΥΜΝΩΘΗΚΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ Μ΄ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ!Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΓΡΑΨΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΣΕ [ΠΟΡΔΕΣ].ΑΜΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΗ ΡΕ! ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ!!ΑΣΕ ΠΟΥ ΠΟΛΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΗΣ!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΑΜΩΡΦΩΤΟ,ΝΑ[ΧΕΣΩ]ΡΕ! ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΙ ΣΑΣ!!ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑΣΤΕ!! ΑΝΘΡΩΠΟΙ-ΜΕ-ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ-ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ-ΣΕΒΑΣΜΟ,ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος17/10/12 20:57

    Γράφει ο παραπάνω: ΜΕ-ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ-ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ-ΣΕΒΑΣΜΟ, ΠΡΟς ΤΟΥς ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥς ΣΑΣ.

    Φίλε μου, τί κάνει η Κα ΔΑΒΙΛΑ για τους συναθρώπους της;
    Να απαντήσω;

    Τους "γράφει" κανονικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος17/10/12 21:45

    ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΑΙΔΙΑ!! ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ!!ΚΥΡΙΑ ΔΑΒΙΛΑ ΣΥΝΟΜΑΖΩΞΟΥ!! ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΑΓΑΠΗ ΣΕΒΑΣΜΟΣ!!ΕΣΥ ΕΙΑΙ ΣΑΙΝΙ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΣΟΥ ΔΙΕΦΥΓΑΝ ΑΥΤΑ!!ΕΣΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΦΤΥΡΙΑΖΕΙΣ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΤΕΚΤΕΝΩΜΕΝΑ,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΩΡΑ;ΕΙΣΕ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ!!ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΥΡΙΑ ΔΑΒΙΛΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΗΝΙΑΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΑΝ ΕΓΡΑΦΑΝ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙ' ΕΣΑΣ,ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ!!ΣΥΝΟΜΑΖΕΨΕ ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΑ ΔΑΒΙΛΑ ΜΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος19/10/12 02:19

    την κυρια δεν την ξερω ουτε στην φατσα διαβαζω στα σχολια οτι ολοι λιγο πολυ αγαπανε τα ζωα αλλα... δεν ειδα καποιον απο αυτους που λενε οτι αγαπανε τα ζωα να σταθηκαν στο γεγονος οτι οι γειτονες που εχουν προβλημα με ην συγκεκριμενη κυρια και τα σκυλια της εχουν και αυτη σκυλια και μαλιστα τα κακομεταχειριζονται! αυτα τα σκυλια δηλαδη που υποφερουν δεν βγαζουν αχνα δεν ενοχλουν? οι γειτονες δεν ενοχλουνται απο το θεαμα της κακοποιησης ενος ζωου ανυπερασπιστο που ζει κατω απο αθλιες συνθηκες αβοηθητο και υποφερει καθε μερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος19/10/12 04:24

    ΟΤΑΝ ΛΕΤΕΚΥΡΙΕ-Α,ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΕ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΩΝΙΑ ΣΚΥΛΙΑ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΑΜΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΟΕΙΤΕ;ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΣΥΛΑΒΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ!ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΗ ΓΙ' ΕΣΑΣ ΑΘΛΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΖΩΟ ΑΒΟΗΘΗΤΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ.ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΩΟ, ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ;ΔΕΝ ΠΙΝΕΙ ΝΕΡΟ; TO ΑΦΗΝΗ ΝΗΣΤΙΚΟ; ΤΟ ΧΤΥΠΑΕΙ; ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΕ ΚΟΠΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ,ΕΧΕΙ ΚΑΛΩΣ! ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΠΝΙΑ,ΕΧΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΟΛΑ Τ΄ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΖΩΟΝ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος19/10/12 06:58

    Να υποθέσω ότι γράφετε τέτοια ώρα όχι επειδή σας αρέσει το ξενύχτι, αλλά επειδή σας έχει ξυπνήσει το γάβγισμα των σκύλων. Σας καταλαβαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος25/12/12 13:56

    Βρε κομπλέξαρες !!! Βρε αληταρία, μισάνθρωποι και χαιρέκακοι!!!! Ο νόμος προβλέπει σε μονοκατοικία απεριόριστο αριθμό!!!!!!!!!!! Υπάρχει και απόφαση του Αρείου Πάγου!!!!!!! Κοιτάξτε την καμπούρα σας και αφήστε ήσυχα τα σκυλάκια!!!! Τα κόλπα τα ξέρουμε, τα προκαλείτε, τα ερεθίζετε ώστε να γαβγίζουν!!!!! Και να λέτε μετά τις συκοφαντίες σας αριστερά και δεξιά!!! Μεγαλύτερη κακοποίηση από την ανθρώπινη ΜαΒλακία δέν υπάρχει και άσε που είναι και αθάνατη. Ο νόμος είναι σαφέστατος.....διαβάστε το ΦΕΚ!!! Η Κυρία μπορεί να βάλει και 3 και 5 και 10 και 100 αρκεί να τους παρέχει περίθαλψη, να τηρούνται οι υγειονομικοί κανόνες, και οι ώρες κοινής ησυχίας. Το πρόβλημά σας δεν είναι η κυρία. Είστε άρρωστοι...και ναι, Γνώρισα τους ανθρώπους και αγάπησα τα ζώα!!! Ειλικρινά με τα όσα γράφετε λυπάμαι το επίπεδο σας και τον τρόπο σκέψη σας. Όποιος ΘΕΛΕΙ ησυχία στο Νεκροταφείο!!!!!!!!!! Και να φοβόσαστε το γαύγισμα των δίποδων ζώων!!!! Άντε Κομπλέξαρες ανθρωπάκια καλά Χριστούγεννα και περαστικά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *