Τσιμουδιά για αυτά από τους "Φωτοπουλαίους"
Από τον ερχόμενο Γενάρη αλλάζει ο τρόπος πληρωμής της ΔΕΗ, που θα γίνεται πλέον σε μηνιαία βάση. Αναρωτηθήκατε, όμως, ποτέ γιατί πληρώναμε - ανέκαθεν - λογαριασμό με την ένδειξη "ΕΝΑΝΤΙ" και γιατί δεν χρεωνόμαστε την πραγματική κατανάλωσή μας; Διαβάστε γιατί...
Για το θέμα αυτό είχε καταθέσει ερώτηση στη Βουλή ο βουλευτής της ΝΔ Λευτέρης Αυγενάκης, επισημαίνοντας ότι υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα στην Κρήτη, όπου η ΔΕΗ είχε αναθέσει την καταμέτρηση της κατανάλωσης του ηλεκτρικού ρεύματος σε εργολάβο, η σύμβαση με τον οποίο έληξε, και οι πελάτες της Επιχείρησης λαμβάνουν συνεχώς λογαριασμούς «έναντι» αντί για τους «εκκαθαριστικούς» και αμφιβάλλουν για τον τρόπο χρέωσης.
Προς απάντηση της ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ, ο υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Ασημάκης Παπαγεωργίου, διαβίβασε στη Βουλή έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ στο οποίο αναφέρονται τα εξής:
- Ο ΔΕΔΔΗΕ λαμβάνει κάθε έτος 24 εκατομμύρια ενδείξεις των μετρητών ηλεκτρικής ενέργειας των περίπου 7,2 εκατομμυρίων καταναλωτών, που τροφοδοτούνται από τη Χαμηλή και τη Μέση Τάση. Η κάθε ένδειξη που λαμβάνεται γνωστοποιείται στον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας, που εκπροσωπεί τον συγκεκριμένο μετρητή/καταναλωτή, ο οποίος και τιμολογεί την καταναλωθείσα ενέργεια.
- Η συλλογή των μετρήσεων γίνεται από μόνιμο προσωπικό της εταιρείας αλλά και από ιδιώτες εργολάβους καταμέτρησης.
- Στην περίπτωση, όμως, που, για οποιονδήποτε λόγο, δεν καταστεί δυνατή η λήψη ένδειξης ενός ή περισσοτέρων μετρητών, τότε ο ΔΕΔΔΗΕ προχωρά σε εκτίμηση των καταναλώσεων/μετρήσεων, με τρόπο που ορίζει η υφιστάμενη νομοθεσία.
- Κατά τους μήνες Μάρτιο έως και Μάιο 2012, υπήρξε πρόσκαιρη αδυναμία συλλογής ενδείξεων μετρητών στον νομό Ηρακλείου, η οποία αντιμετωπίστηκε με τη διαδικασία των εκτιμήσεων καταναλώσεων.
Όπως αναφέρεται, η εν λόγω αδυναμία οφείλεται σε προβλήματα που ανέκυψαν κατά τη διενέργεια μειοδοτικού διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου εργολάβου καταμέτρησης, τα οποία καθυστέρησαν σημαντικά την ολοκλήρωσή του.
Επισημαίνεται, επίσης, ότι στο μεσοδιάστημα, ο ΔΕΔΔΗΕ λόγω των ελλείψεων σε μόνιμο προσωπικό δεν είχε τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει με άλλον τρόπο τις ανάγκες της καταμέτρησης. Η δε πρόσληψη προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου (μέχρι 8 μήνες απασχόληση), που είχε εγκριθεί από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ ΑΕ τον περασμένο Φεβρουάριο και θα μπορούσε να δώσει άμεσα λύση στο πρόβλημα, καθυστέρησε, επίσης, σημαντικά, λόγω των πρόσθετων εγκρίσεων που έπρεπε να εξασφαλιστούν. Οι προσλήψεις αυτές εγκρίθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2012.
Με άλλα λόγια.... Επί δεκαετίες... φταίει ο εργολάβος!!!
planet-greece.blogspot.com
parapona-rodou.blogspot.com
Από τον ερχόμενο Γενάρη αλλάζει ο τρόπος πληρωμής της ΔΕΗ, που θα γίνεται πλέον σε μηνιαία βάση. Αναρωτηθήκατε, όμως, ποτέ γιατί πληρώναμε - ανέκαθεν - λογαριασμό με την ένδειξη "ΕΝΑΝΤΙ" και γιατί δεν χρεωνόμαστε την πραγματική κατανάλωσή μας; Διαβάστε γιατί...
Για το θέμα αυτό είχε καταθέσει ερώτηση στη Βουλή ο βουλευτής της ΝΔ Λευτέρης Αυγενάκης, επισημαίνοντας ότι υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα στην Κρήτη, όπου η ΔΕΗ είχε αναθέσει την καταμέτρηση της κατανάλωσης του ηλεκτρικού ρεύματος σε εργολάβο, η σύμβαση με τον οποίο έληξε, και οι πελάτες της Επιχείρησης λαμβάνουν συνεχώς λογαριασμούς «έναντι» αντί για τους «εκκαθαριστικούς» και αμφιβάλλουν για τον τρόπο χρέωσης.
Προς απάντηση της ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ, ο υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Ασημάκης Παπαγεωργίου, διαβίβασε στη Βουλή έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ στο οποίο αναφέρονται τα εξής:
- Ο ΔΕΔΔΗΕ λαμβάνει κάθε έτος 24 εκατομμύρια ενδείξεις των μετρητών ηλεκτρικής ενέργειας των περίπου 7,2 εκατομμυρίων καταναλωτών, που τροφοδοτούνται από τη Χαμηλή και τη Μέση Τάση. Η κάθε ένδειξη που λαμβάνεται γνωστοποιείται στον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας, που εκπροσωπεί τον συγκεκριμένο μετρητή/καταναλωτή, ο οποίος και τιμολογεί την καταναλωθείσα ενέργεια.
- Η συλλογή των μετρήσεων γίνεται από μόνιμο προσωπικό της εταιρείας αλλά και από ιδιώτες εργολάβους καταμέτρησης.
- Στην περίπτωση, όμως, που, για οποιονδήποτε λόγο, δεν καταστεί δυνατή η λήψη ένδειξης ενός ή περισσοτέρων μετρητών, τότε ο ΔΕΔΔΗΕ προχωρά σε εκτίμηση των καταναλώσεων/μετρήσεων, με τρόπο που ορίζει η υφιστάμενη νομοθεσία.
- Κατά τους μήνες Μάρτιο έως και Μάιο 2012, υπήρξε πρόσκαιρη αδυναμία συλλογής ενδείξεων μετρητών στον νομό Ηρακλείου, η οποία αντιμετωπίστηκε με τη διαδικασία των εκτιμήσεων καταναλώσεων.
Όπως αναφέρεται, η εν λόγω αδυναμία οφείλεται σε προβλήματα που ανέκυψαν κατά τη διενέργεια μειοδοτικού διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου εργολάβου καταμέτρησης, τα οποία καθυστέρησαν σημαντικά την ολοκλήρωσή του.
Επισημαίνεται, επίσης, ότι στο μεσοδιάστημα, ο ΔΕΔΔΗΕ λόγω των ελλείψεων σε μόνιμο προσωπικό δεν είχε τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει με άλλον τρόπο τις ανάγκες της καταμέτρησης. Η δε πρόσληψη προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου (μέχρι 8 μήνες απασχόληση), που είχε εγκριθεί από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ ΑΕ τον περασμένο Φεβρουάριο και θα μπορούσε να δώσει άμεσα λύση στο πρόβλημα, καθυστέρησε, επίσης, σημαντικά, λόγω των πρόσθετων εγκρίσεων που έπρεπε να εξασφαλιστούν. Οι προσλήψεις αυτές εγκρίθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2012.
Με άλλα λόγια.... Επί δεκαετίες... φταίει ο εργολάβος!!!
planet-greece.blogspot.com
parapona-rodou.blogspot.com
Αντί να πληρώνετε κύριοι "εργολάβους", γιατί δεν επιστρέφετε το κόστος αυτό στον καταναλωτή με ένα είδος μπόνους αν ο ίδιος σας αναγγέλλει την καταμέτρηση του σε ειδική ιστοσελίδα? Με τον τρόπο αυτό και οικονομία θα κάνετε και θα παροτρύνετε τον καταναλωτή (όπως γίνετε στο εξωτερικό) να συμμετέχει στην μείωση των εξόδων και επομένως μείωση του λογαριασμού του. Μονο μια φορά να γίνεται στο τέλος του έτους καταμέτρηση από συνεργεία της ΔΕΗ για την εκκαθάριση του λογαριασμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πώς θα πέρνουν τις μίζες ;
ΔιαγραφήΚαι ο φωτοπουλος τι φταιει ....Ο ανθρωπος τα εχει καταγγειλει χρονια τωρα
ΑπάντησηΔιαγραφή