ροή ειδήσεων

Συγκινητική έκθεση μαθητή: Θεέ μου κάνε με τηλεόραση

“Θεέ μου, απόψε σου ζητάω κάτι που το θέλω πάρα πολύ. Θέλω να με κάνεις τηλεόραση!
Θέλω να πάρω τη θέση της τηλεόρασης που είναι στο σπίτι μου... Να έχω το δικό μου χώρο. Να έχω την οικογένειά μου γύρω από μένα.

Να με παίρνουν στα σοβαρά όταν μιλάω. Θέλω να είμαι το κέντρο της προσοχής και να με ακούνε οι άλλοι χωρίς διακοπές ή ερωτήσεις.

Θέλω να έχω την ίδια φροντίδα που έχει η τηλεόραση όταν δε λειτουργεί… Όταν είμαι τηλεόραση, θα έχω την παρέα του πατέρα μου όταν έρχεται στο σπίτι από τη δουλειά, ακόμα κι αν είναι κουρασμένος.

Και θέλω τη μαμά μου να με θέλει όταν είναι λυπημένη και στενοχωρημένη, αντί να με αγνοεί!

Θέλω τ’ αδέλφια μου να μαλώνουν για το ποιος θα περνάει ώρες μαζί μου.

Θέλω να νοιώθω ότι η οικογένειά μου αφήνει τα πάντα στην άκρη, πότε-πότε μόνο για να περάσει λίγο χρόνο με μένα.

Α! Και το τελευταίο, κάνε με έτσι ώστε να τους κάνω όλους ευτυχισμένους και χαρούμενους.

Θεέ μου, δε ζητάω πολλά. Θέλω μόνο να γίνω σαν μια τηλεόραση!”

Η δασκάλα που το διάβασε (καθώς βαθμολογούσε) την έκανε να κλάψει.

Ο σύζυγός της που μόλις είχε μπει στο σπίτι, τη ρώτησε: “τι συμβαίνει:”

Αυτή απάντησε: “Διάβασε αυτή την έκθεση, την έχει γράψει ένας μαθητής μου”.

Ο σύζυγος είπε: “Το καημένο το παιδί. Τι αδιάφοροι γονείς είναι αυτοί!”

Τότε αυτή τον κοίταξε και είπε: “Αυτή η έκθεση είναι του γιου μας…!”

http://paterikos.blogspot.gr

parapona-rodou.blogspot.com

Σχόλια

  1. Ανώνυμος8/11/12 10:03

    poly orea i ekthesi. alla min tin parousiazete san na tin egrapse kapoios mathithis... kai tin diavase i mana tou, kai tin dimosiefse kiolas... Tin egrapse kapoios syngrafies na ekfrasei paidika esthimata...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/11/12 11:30

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ?
    ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ?ΠΑΙΔΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.
    ΔΙΟΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
    ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΤΕΒΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *