ροή ειδήσεων

ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΣΤΗΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΠΟΛΗ, ΚΑΤΑΠΑΤΑ ΝΑΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!

ΝΕΑ ΒΟΜΒΑ !!! φωτος ντροπής και αίσχους
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ELLHNIKO KRATOS ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ...


ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ !!! ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ Η ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗΣ ΤΩΡΑ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΙΑ ΕΛΕΟΣ !!!
ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!! Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΧΕΡΙΑ ΑΝΙΚΑΝΑ, ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΩΝ "ΕΒΡΑΙΟΔΟΥΛΩΝ" !!! ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!
Πρώτα το τζαμι τώρα το μουσουλμανικό σχολειό μετά κάτι άλλο,που θα πάει αυτή η κατάσταση?
ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟ ΚΑΤΩ



Σε αυτή τη φωτογραφία βλέπουμε καθαρά της κολώνες του ναού να είναι μπαζωμένες στα θεμέλια του Τουρκικού σχολείου που αποτελεί μέρος της καταπάτησης των μισελλήνων Τούρκων και σταυροφόρων του αγίου Ιωάννη,που δεν σεβάστηκαν τίποτα μα τίποτα ως καταπατητές του νησιού μας,και αναφέρω τους σταυροφόρους λόγο ότι το τουρκικό σχολειό είναι μέρος του συγκροτήματος που συγκροτεί τον καθεδρικό ναό του αγίου Ιωάννη των μισελλήνων ιπποτών και το οθωμανικό σχολειό που και τα δυο μαζί καταπατούν την Ελληνική πολιτιστική μας κληρονομιά.!!!!Ναό του Διός του Σωτήρος!!

 
Βάση των στοιχειων που έχουμε συλλέξει ως τώρα εδώ πρέπει να ήταν ο μεγάλος ναός του Διά του Σωτήρος.


Οι κολώνες που βλέπουμε στην φωτό πάνω, δεν ανήκουν στην τοποθεσία που βρίσκονται τώρα, βρέθηκαν εκεί μετά από την μεγάλη ανατίναξη του ναού από κεραυνό του Διός που κατάπεσε στης 3 Απριλίου το έτος 1865, λόγο ότι στα υπόγεια του καθεδρικού ναού οι σταυροφόροι είχαν κρύψει μεγάλη ποσότητα πυρίτιδος επί "μεγιστρου" d'Amaral πρίν παραδώσουν την Ρόδο στον σουλειμαν τον μεγαλοπρεπή,
η κατά αγγλοσαξονικές πηγές που αναφέρουν ότι οι Τούρκοι το είχαν μετατρέψει σε τεράστιες μπαρουταποθήκες. Από την έκρηξη καταστράφηκε και μεγάλο μέρος του καστέλου και σκοτώθηκαν 4.000 άνθρωποι !! όπου και αναστηλώθηκε από τον Μουσολίνι κατά την "ιταλοκρατια" της Ρόδου!!!





Σημειωτέρον είναι πως το Ελληνικό κράτος μετά 70 χρονια από την ενσωμάτωση μας δεν έχει σηκώσει πετρα Ελληνική!!!Παρα μονο στην ακρόπολη της Λίνδου και αυτό διότι είναι πολλά΄τα λεφτά George .!!!! η κολώνες που στέκουν στον λόφο των Σμινθίων monte smith έχουν αναστηλωθεί από την εποχή της "ιταλοκρατίας" του νησιού!!
Μονο τζαμια βυζαντινές εκκλησιες και μασονικά οικοδομήματα αναστηλώνει το ανέκδοτο{Ελληνικό κράτος}.
Αk:Αυτά γίνονται ερήμην του Ελληνικού λαού, που διψάει για ανάδειξη της πολιτιστικής του κληρονομιάς εν έτη 2012 στο κράτος που τολμάει να αυτό αποκαλείται Ελληνικόν.
eleusisdiagoridon

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος15/11/12, 10:50 μ.μ.

    Κολοκύθια στον παταρό...Μαλακίες στον κύβο...Ότι του φανεί του λωλοστεφανή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/11/12, 2:10 π.μ.

      Ο ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΒΟΔΙ ΚΑΛΑΒΑΡΔΕΝΟ 10:50 μ.μ.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος15/11/12, 11:00 μ.μ.

    Αλίμονό μας αν περιμέναμε την ''έλευση των διαγοριδών'' να μας μάθει ιστορία...Ο κάθε ηλίθιος πετά τη μαλακία του και όπου κολλήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/11/12, 2:16 π.μ.

      ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ,,,ΕΧΕΙΣ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ ΜΕ ΕΒΡΑΙΚΕΣ ΨΑΛΜΩΔΙΕΣ ,,ΠΟΥ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ,,,ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΕΛΕΥΣΗ "ΔΙΑΓΟΡΙΔΩΝ" ΠΛΕΟΝ ΘΕΛΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΒΟΥΤΥΡΟ, ΑΚΟΥΣ ΚΑΜΕΝΗ ΦΛΑΤΖΑ!!!!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος15/11/12, 11:06 μ.μ.

    ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/11/12, 2:23 π.μ.

      ΑΚΟΥΣΟΝ ΜΕ ΠΑΤΑΞΟΝ ΔΕ ,,,,ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΟΙΟ ΚΑΤΩ ,,ΚΡΙΤΗ ΜΟΥ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕ,,ΕΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΖΗΛΙΕΣ,,,ΚΑΙ ΝΑΖΑΚΙΑ ,,ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΡΟΥΦΑ ΤΡΑΒΑ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/11/12, 6:06 π.μ.

      «Είπατε τω βασιλήι, χαμαί πέσε δαίδαλος αυλά,
      Ουκέτι Φοίβος έχει καλύβην ου μαντίδα δάφνην,
      ου παγάν λαλέουσαν, απέσβετο και λάλον ύδωρ.»

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/11/12, 1:09 μ.μ.

      Ηδονίστηκα με αυτό το αρχαίο ρητό. Πετάμε ένα τσιτάτο στα αρχαία και κάτι έγινε, απλά φαίνεται πιο σοβαρό και καλά.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/11/12, 2:38 μ.μ.

      Το νόημα το κατάλαβες?Τι σε ενοχλεί σε αυτό?

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος15/11/12, 11:09 μ.μ.

    Καμία σχέση! Είσαι άσχετος! Πανάσχετος! Πού τα βρίσκεις και τα γράφεις τέτοια πράγματα; Από πού βγαίνει το συμπέρασμα ότι εκεί βρισκόταν αρχαίος ναός; Είναι εντελώς αυθαίρετο. Έκανες ανασκαφές; Έγιναν παλαιότερες ανασκαφές και βρήκες κάτι; Βρέθηκαν επιγραφές ή κάτι άλλο; Σε ολόκληρο το άρθρο αναφέρεται μόνο ότι "βάσει των στοιχείων που συλλέξαμε", δηλαδή τίποτα. Γράφω μια π@π@ρα και ό,τι πιάσω!

    Οι κολώνες που βλέπετε δεν είναι από αρχαίο ναό, αλλά από αυτόν του Αγ. Ιωάννη. Το σχολείο χτίστηκε εκ θεμελίων πάνω στον καθολικό ναό. ΑΠό εκεί έχουν πάρει και δομικά μέλη για να χτίσουν.

    Σκοπός του άρθρου είναι η ακύρωση της αποκατάστασης επειδή το κτίριο είναι μουσουλμανικό και μόνο. Όλα τα άλλα είναι αυθαίρετες αερολογίες και δημιουργία εντυπώσεων.

    Παρακαλώ να ανέβουν τα στοιχεία που αναφέρει ο συγγραφέας, αλλιώς κύριοι διαχειριστές διαγράψτε αυτό το άρθρο ως προπαγανδιστικό και αναληθές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/11/12, 11:18 μ.μ.

      Συμφωνώ απόλυτα!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/11/12, 11:22 μ.μ.

      Από που ''συλλέξανε'' τα στοιχεία τους?Μήπως απο τα απορρίμματα του μυαλού τους?

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/11/12, 11:24 μ.μ.

      Είδαν δυο κολώνες στη θεμελίωση και έβγαλαν το συμπερασμά τους... βλακείες δηλαδή από το μυαλό τους...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος15/11/12, 11:27 μ.μ.

      γραψτε κι αλλα για να δικαιολογησετε την ξεφτιλα σας που βγηκε στην φορα

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος15/11/12, 11:43 μ.μ.

      Για ποιά ξεφτίλα μιλάς <>?Ξεφτίλα είναι η νοοτροπία σας να παριστάνετε τους πατριώτες χωρίς να γνωρίζετε την ιστορία.Ή μήπως την παραποιείτε σκόπιμα???.Πατριδοκάπηλοι.Ρεζίλιδες.Μόδα είστε και θα περάσετε.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος16/11/12, 12:25 π.μ.

      φτιαξτε τους το σχολειο θα το χρειαστητε για τα παιδια σας να μαθαίνουν τουρκικα

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος16/11/12, 12:51 π.μ.

      Τόσα ξέρεις τόσα λες βλάκα.Κολλήσατε στο τούρκικο και στο οθωμανκο ηλίθιοι!!!Αυτό σας πείραξε τώρα,που χτίστηκε επι τουρκοκρατίας.Απο που συμπεραίνεις ότι θα γίνει τούρκικο σχολείο?Πανηλίθιοι!!!Δεν έχετε τίποτα άλλο να ασχοληθείτε?

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος16/11/12, 1:47 π.μ.

      ΠΑΡΕ ΚΑΙ TA στοιχεια που ζητησες και παρτην και τρεχα τουρκοφιλε,,,ΔΕΣ ΠΟΙΟ ΚΑΤΩ/////ΡΕΖΙΛΗΔΕΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΑΙΜΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ,,ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΣ ΚΟΛΩΝΕΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΜΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ,,ΑΙΣΧΡΕ ΑΛΗΤΗ,,,12:51 π.μ.=+11:24 μ.μ.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος16/11/12, 7:49 π.μ.

      Καλά, έλληνες είμαστε κι εμείς, απλά εσύ/εις είσαι/στε και καπηλευτές μαζί! Διάβασε τώρα παρακάτω γιατί γράφεις βλακείες, που βρίζεις κιόλας!

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος17/11/12, 6:14 π.μ.

      ''ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΣ ΚΟΛΩΝΕΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΜΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ''
      Και εμείς βγάλαμε τα δικά μας.Να γελάσουμε τώρα ή μετά;Σπουδαίοι ερευνητές!Ξεχνούν ότι οι παλιοί έχτιζαν και με υλικά που κουβαλούσαν απ΄όπου έβρισκαν.Έλευσις βαρβαριδών.Ή μήπως βοοειδών;

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος15/11/12, 11:13 μ.μ.

    ΧΑΝΟΥΜΑΚΙ ΕΙΣΑΙ !!!! ΚΑΙ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/11/12, 11:19 μ.μ.

      Βέβαια!!!Μη διαφωνήσει κανένας μαζί μας!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος15/11/12, 11:20 μ.μ.

    Επίσης εσείς που μιλάτε για γκρεμίσματα, ακούστε αυτό για να σταματήσετε πια τις αηδίες που γράφετε!

    Όταν μνημείο βρίσκεται πάνω από άλλο μνημείο, τότε διατηρούνται και τα δύο και αναδεικνύονται ανάλογα, όπως γίνεται και σε αυτή την περίπτωση. Αν υπάρχει η υποψία ή τα στοιχεία για κάποιο κτίριο κάτω από άλλο που δεν είναι δυνατόν να αναδειχθεί, τότε γίνεται σε σχέδιο (γραφική αποκατάσταση) και φαίνεται σε πινακίδα στον χώρο.

    Δε γκρεμίζεται τίποτα, παρα μόνο αν η αξία του είναι ευτελής και αξίζει για να αναδειχθεί κάτι άλλο.

    Στην περίπτωση αυτή έχεις ένα κτίριο της όψιμης οθωμανικής περιόδου (σ'αρέσει δε σ'αρέσει) το οποίο διατηρείται στο 100% πάνω σε έναν ναό ιπποτικό, καθεδρικό και τον πρώτο που έφτιαξαν οι ιππότες. Αυτά τα στοιχεία υπάρχουν. Δε γκρεμίζεις το σχολείο για να ξαναφτιάξεις τον καθεδρικό ναό, ούτε και τα δύο για να ψάξεις ΑΝ ισχύουν οι υποψίες σου για έναν αρχαιοελληνικό ναό κάπου κάτω από αυτά τα δύο. Η αρχαιολογία έχει δράσει σωστά από πλευράς αποκατάστασης. Ακολουθεί όλες τις διεθνείς αρχές αποκατάστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΑ ΤΟΥΣ!! ΕΡΕΥΝΗΤΈΣ Η ΠΡΟΦΕΣΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΑΠΛΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ!!
    ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ,ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ,,
    ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΟΠΟΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΗ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!
    ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΑ ΠΑΙΔΑΡΕΛΙΑ..
    1}Όπως ανάφερα στο άρθρο ποιο πάνω οι δυο κολώνες που στέκουν δεν ανήκουν εκεί ,,έχουν εκσφενδονιστεί από την έκρηξη της πυρίτιδος που ήταν αποθηκευμένει ,,πηγή {Ρόδος μια ιστορία του Βαγγέλη Πάυλίδη } και η αγγλοσαξονική πηγή που ανάφερα εδώ το link -- http://dailydisaster.wordpress.com/2009/04/03/april-3-1856-palace-of-the-grand-masters-explosion-rhodes/ -- Και συνεχίζουμε τώρα στο ψητό,,,
    2} Οι κολώνες και τα κυανόκρανα ανήκουν στον ναό του Διός ,αποδείξεις,,οι Μισέλληνες ιππότες δεν δούλευαν γρανίτη δεν ήξεραν τι είναι αυτό το πέτρωμα την εποχή εκείνη ,μονο πωρόλιθο ήξεραν να δουλεύουν καλά όντως!!τα Ελληνικά μαρμαρα ήξεραν να τα κακοποιούν με σταυρούς και αλλα εβραϊκά η μασονικά σύμβολα,
    Απόδειξη στο σχεδιάγραμμα του καθεδρικού ναού ,το έχει η αρχαιολογία ,,ξέρουν αυτοί ,τώρα πως το ξέρουμε και εμείς είναι άλλο καπέλο.Να πάτε και να δείτε το εσωτερικό του συγκροτήματος για να καταλάβετε τι λέω ,,σε πια θέση είναι οι σπόνδυλοι και που τα τοιχία των ιπποτών σας!!!!!!
    3}Τμαρμαρα δεν είναι εκεί τυχαίος!!!!! οι βωμοί και τα θυσιαστήρια δεν είναι εκεί γιατί κάποιοι τα πήραν εκεί!!!
    "ξαχνω" και άλλες αποδείξεις για τον ναό ακόμα δεν τελειωσε η ερευνα,,το έχω ξεκαθαρίσει στο κείμενο ποιο πάνω,,βλέπεις κάποιοι "αξαφανισαν" τα στοιχεια επί σκοπίμου ,για να μην ύπαρχει ριζα!!!ο "μπογιανος" κάτι ξέρει για τον ναό που καταπατήθηκε από τους ιππότες και από τους τούρκους ,αν τον βρείτε ρωτήστε τον,Ίσως να θυμηθεί τίποτα γιατί τώρα τελευταία είναι κάπου αλλου"""""" .Δεν απαντώ σε βρισιές και απαξιωτικά σχόλια,για τον λόγο ότι δεν μου αρέσει να τσακώνομαι με συμπατριώτες χαμηλού επιπεδου ,,τα λεγόμενα εγκεφαλικά πλυντήρια !!!Καλή σφαλιάρα????? και τα χαστούκια συνεχίζονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ ,Ο ΝΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ,ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΥΧΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΡΗΞΗ ΣΤΑ >ΥΠΟΓΕΙΑ < ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΔΙΟΣ Η METEΠΕΙΤΑ TOU ΓΟΤΘΙΚΟΥ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΥ Η ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΤΖΑΜΙΟΥ ,ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ,,ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ "ΨΑΞΟΥΝ" ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΡΟΣ,,ΟΧΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΕΣ,,ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ,,ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ΑΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ, ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑΤΟΣ,,ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΡΑΓΜΑ!!!ΣΤΑ 2 Η ΤΡΙΑ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ,,

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/11/12, 7:01 π.μ.

      Δωδεκάθεο - Η ''Πατρώα Θρησκεία'' είναι...Αιγυπτιακή!

      Όταν η ιστορία έχει κέφια...
      Κατηγορούν τον Χριστιανισμό ως μη ελληνική θρησκεία, οι δωδεκαθεϊστές... αιγυπτιολάτρες!
      Τι κοινό έχουν οι νεοπαγανιστές δωδεκαθεϊστές συντοπίτες μας, με τους Αιγύπτιους μετανάστες της χώρας μας, τους οποίους όμως απεχθάνονται λόγω των εθνικιστικών πιστεύω τους;

      Σύμφωνα με τις μαρτυρίες κυρίως του Ηρόδοτου, (και του Παυσανία που μαζί με τον Ηρόδοτο ήταν μεγάλοι ιστορικοί και περιηγιτές) του Εκαταίου του Αβδηρίτη και του Διόδωρου Σικελιώτη, οι τάχα «υπερ-Έλληνες» νεοπαγανιστές οφείλουν πολλές ευχαριστίες στους Αιγύπτιους μετανάστες του τόπου μας, επειδή οι πρόγονοί μας πήραν από τον αρχαίο αιγυπτιακό πολιτισμό, τους περισσότερους θεούς στους οποίους πιστεύουν σήμερα οι νέο-ειδωλολάτρες.

      Μάλιστα, αγαπούν τόσο πολύ τους αιγυπτιακής προέλευσης «θεούς», που την θρησκεία στην οποία τους εντάσσουν, την ονομάζουν «Πατρώα Θρησκεία». Βεβαίως, αυτό δεν είναι ψέμα, διότι το δωδεκάθεο αποτελούσε πράγματι «Πατρώα Θρησκεία», όχι όμως των Ελλήνων, αλλά των Αιγυπτίων!

      Μπορούμε λοιπόν κλείνοντας, να πούμε ότι οι νεοπαγανιστές και ο προσκείμενος στον εθνοκεντρισμό τους, Θόδωρος Μαραγκός, μπορούν κάλλιστα να χαρακτηριστούν ως... αιγυπτιολάτρες, και αφού ως γνήσια «πρόβατα» υιοθέτησαν μια εισαγόμενη θρησκεία. Με το καλό λοιπόν να πάνε να ζήσουν στην Αίγυπτο αφού τους αρέσει τόσο πολύ, και ελπίζουμε οι κάτοικοι εκεί να τους δεχτούν πιο φιλόξενα, απ' ότι δέχτηκαν τους Αιγύπτιους μετανάστες οι -συνήθως- ρατσιστές και εθνικιστές αρχαιόπληκτοι της πατρίδας μας...

      http://youtu.be/8lE3jGYBm8w

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/11/12, 9:38 π.μ.

      Πρώτα τα ρίχνουμε στους "άτιμους" της αρχαιολογίας, τι ξέρουν αυτοί; ΕΜΕΙΣ οι κενόκρανοι τα ξέρουμε όλα, ακόμα και για τα ΚΥΑΝΟΚΡΑΝΑ..... Τι πινουν οι ευτυχείς;....

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/11/12, 9:38 π.μ.

      Δυστυχώς Νέκτρωνα θα σε απογοητεύσω, γιατί όσα γράφεις είναι ανυπόστατα... και θα στα πάω ένα προς ένα, σύμφωνα με αυτά που έγραψες παραπάνω:
      1. Όντως οι κολώνες δεν ήταν εκεί. Εκσφενδονίστηκαν ή διαλύθηκαν. Υπάρχουν γκραβούρες του Rottiers για το πώς ήταν ο Ναός του Αγ. Ιωάννη εσωτερικά. Δε σημαίνει τίποτα αυτό.
      2. Η θεωρεία ότι οι κολώνες και τα κιονόκρανα είναι του ναού του Δία επειδή οι ιππότες δε δούλευαν τον γρανίτη είναι αστεία όσο και η αιτιολόγησή της. Θα μπορούσες να πεις πχ είναι δωρικού ρυθμού, με τις τάδε αναλογίες. Αλλά δεν κάνεις αυτό, αρκείσαι να λες ότι οι ιππότες δε δούλευαν γρανίτη. Και σε αυτό όμως κάνεις λάθος, γιατί οι ιππότες δούλευαν τον γρανίτη, αλλά τον δούλευαν σε σημαντικές κατασκευές όπως πχ ταφόπλακες μεγάλων μαγίστρων. Απλά ο πορώλιθος ήταν υλικό πολύ έυκολα διαθέσιμο, δουλευόταν εύκολα επομένως οι κατασκευές γίνονταν γρήγορα και φθηνά.
      3. Οι κολώνες αυτές είναι εκεί τυχαίως, γιατί τις μάζεψαν από την αυλή του παλατιού που ήταν ξαπλωμένες και τις τοποθέτησαν εκεί, εφαρμόζοντας μια ακατανόητη λογική αποκατάστασης. Όσο για τη φωτογραφία που δείχνεις με τα βότσαλα και τα μάρμαρα, αρκεί να δεις σε άλλες γκραβούρες του Rοttiers τα επίπεδα που ήταν κατασκευασμένη η πόλη πλησίον του ναού. Θα δεις ότι ήταν πιο χαμηλά. Αυτά είναι είτε ιπποτικής είτε οθωμανικής εποχής.
      4. Οι ανασκαφές στο εσωτερικό του σχολείου με βάθος >3μ, τόσο στο κέντρο όσο και στα δωμάτια δεν έδειξαν τίποτα γιατί πολύ απλά η έκρηξη κατέστρεψε τα πάντα σε μεγάλο βάθος. Εξάλλου κάπου εκεί ήταν και η θέση του καμπαναριού σύμφωνα με τους ιταλούς αρχιαολόγους, αλλά και τις συσχετίσεις με το σχέδιο του ναού. Σε 1-2 σημεία υπάρχουν απομεινάρια δρόμων, όπως αυτά που φαίνονται και εξωτερικά.

      Βλέπεις λοιπόν ότι η θεωρία σου μπορεί εύκολα να καταρριφθεί, γιατί και ανασκαφές έχουν γίνει και η μεθοδολογία έχει ακολουθηθεί. Κανείς δε ψάχνει να κρύψει στοιχεία, απλα δεν υπάρχουν. Τώρα αν εσύ έχεις βρει κάποιες αναφορές σε αρχαία κείμενα που αναφέρουν ότι εκεί υπήρχε ναός και έχεις στοιχεία ότι μπορεί κάπου να υπάρχει δώσε τα στην αρχαιολογία. Αν υπάρξει κάτι κάτω από το κτίριο να είσαι σίγουρος ότι θα αναδειχθεί.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος16/11/12, 4:05 μ.μ.

      Έτσι μπράβο!Να το βουλώσουν επιτέλους οι ανίδεοι.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος22/11/12, 3:05 π.μ.

      Ανώνυμος16/11/12 9:38 π.μ ΟΧΙ ΜΗΗΗΗ.ΜΗΝ ΤΟΥ ΤΑ ΛΕΣ.ΜΗΝ ΤΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΑΣΤΟΝ ΝΑ ΧΕΙ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΠΑΡΑ ΤΕΤΑΡΤΟ.ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ ΤΟΥ ΠΕΣ ΘΑ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ Κ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΗΖΕΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ...ΑΧΧΑΧΑΧΑ ΜΗ! ΕΛΕΟΣ...ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΥΠΑΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ?.ΑΣΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΙΔΕΟ ΠΑΓΑΝΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΜΗΝ ΤΟΝ ΞΥΠΝΑΣ

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος16/11/12, 6:49 π.μ.

    Ψαξε...ψάξε... δε θα το βρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος16/11/12, 7:12 π.μ.

    Το βασικό (ίσως και μοναδικό κοινό) δόγμα όλων τών Νεοπαγανιστικών ομάδων, είναι... ο Αντιχριστιανισμός. Δεν έχουν τίποτα σταθερό να πουν, τίποτα εποικοδομητικό να προσφέρουν στον κόσμο. Μόνο μια στείρα αντιχριστιανική υστερία, και μια αφηρημένη προγονολατρεία, για μια ακαθόριστη αρχαία κοινωνία, που υποτίθεται ότι τα είχε όλα... λαμπρά!

    Αν οι Χριστιανοί πουν ότι είναι μέρα, οι Νεοπαγανιστές θα υποστηρίξουν από κοινού, ότι είναι νύχτα. Και αν οι Χριστιανοί ξαφνικά έλεγαν ότι οι θεοί είναι πολλοί, οι Νεοπαγανιστές θα έλεγαν ότι είναι ένας!

    Δεν ενδιαφέρονται αν αυτά που διδάσκουν είναι σωστά ή όχι, αρκεί να τα έχει πει κάποιος αρχαίος. Δεν ενδιαφέρονται για την επιστημονική αλήθεια. Δεν ενδιαφέρονται για την ιστορική αλήθεια. Δεν ενδιαφέρονται για τίποτα άλλο, εκτός από το να συκοφαντήσουν τους Χριστιανούς. Αν οι Χριστιανοί εξέλειπαν, θα εξέλειπε και ο σκοπός ύπαρξης τού Νεοπαγανισμού!

    Μας μιλούν για αρχαίο "φως", και ξεχνούν ότι οι αρχαίοι Έλληνες δίωκαν με μανία τους φιλοσόφους που είχαν να πουν κάποια σωστά πράγματα ενάντια στο πολυθεϊστικό ιερατείο. Μας μιλούν για "αρχαία θρησκεία", και ξεχνούν ότι ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΟΙΝΟ σε όλη την Ελληνική επικράτεια ως "θρησκεία". Ξεχνούν ότι η Ελληνική θρησκεία ήταν ένα συγκεχυμένο και αντιφατικό συνοθήλευμα από μύθους και ξενόφερτους θεούς και μαγικές πρακτικές. Ξεχνούν ότι ακόμα και οι φιλόσοφοι ήταν απελπιστικά διαιρεμένοι και αλληλοσυγκρουόμενοι στα όσα πρέσβευαν, και κάθε Ελληνική φιλοσοφική σχολή έβριζε και κορόϊδευε το σκοτάδι τής άλλης, όταν δεν μπορούσε να της κάψει τα βιβλία.

    Μας μιλούν για "εντοπιότητα τής Ελληνικής θρησκείας", όταν οι θεοί τών αρχαίων ήταν ΞΕΝΟΦΕΡΤΟΙ, όπως η Αφροδίτη - Αστάρτη, Διόνυσος - Βάαλ, ο Ήφαιστος και άλλοι "θεοί" τους. Όταν ακόμα και οι Έλληνες κατά τις αναφορές τών ιδίων τών αρχαίων Ελλήνων, ήρθαν εδώ, και αντικατέστησαν τους αυτόχθονες και βαρβαρόφωνους Πελασγούς. Όμως αυτά αναπτύσσονται σε άλλη ενότητα.

    Εδώ θα δείξουμε την τραγική αντιφατικότητα τών Νεοπαγανιστικών (αλλά και αρχαίων) δογμάτων, την σύγχυση που επικρατεί μεταξύ τους, το σκοτάδι και την ανικανότητά τους να διατυπώσουν έναν συνεπή φιλοσοφικό, θεολογικό και θρησκευτικό λόγο. Θα δείξουμε ότι ο Παγανισμός δεν έχει τίποτα σωστό να προσφέρει στην ανθρωπότητα, και αποτελεί μόνο ένα αντιχριστιανικό κίνημα, χωρίς το παραμικρό έρεισμα αλήθειας. Αποτελεί μόνο πυκνό μεσαιωνικό σκοτάδι.

    Ό,τι άξιζε από την αρχαία θρησκεία, το διαφύλαξε στην πίστη του ο Χριστιανισμός. Η σύγχυση δεν έχει πια θέση στην ανθρωπότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ,
      ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΡΕΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ .
      ΤΑ ΠΕΡΙ ΞΕΝΟΦΕΡΤΩΝ ΘΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ,,ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ!!

      Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ,ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕ ΜΙΣΟΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
      ΕΛΛΗΝΕΣ ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΗΣ ΦΡΙΚΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΞΙΣΤΟΡΗΣΕΙΣ .ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ {ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ} 5 ΤΟΜΟΙ ,,ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ??ΤΟΥ ΒΛΑΣΗ "ΡΑΣΣΙΑ"ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ!!!!.ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙΑ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΑ


      ΣΤΗΣ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΚΑΨΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ,ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ,ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ!!ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΚΑΨΕΙ ΣΤΑ 8 ΜΕΤΡΑ ,,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΒΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ !!!! ΞΑΝΑ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ELLEDA ΠΟΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ - ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΟΝ -ΜΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΕΒΡΑΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ -ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ RAFAHL "ΙΟΧΑΝΑΝ" ΙΑΚΩΒ KTLP,,,ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ "ΕΝΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ" ΚΑΙ ΤΟ ΙΟΥΔΑΙΚΟ ΜΠΟΛΙΑΣΜΑ ΣΤΑ ΒΡΕΦΗ ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!!! ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΔΟΞΑΣΙΕΣ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΙΩΝ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ, ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ,ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΑΛΟΥΝ,,,,,ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ!!!!


      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/11/12, 4:38 μ.μ.

      Και εσύ ρε nektron444 διάβασες ένα βιβλίο (αλήθεια κατάφερες και διάβασες και τους 5 τόμους βρε θηρίο?)και έβγαλες τα συμπεράσματα που σε βολεύουν :p.Έχεις και τον Κολοσσό φωτό στο προφίλ σου Ελληνάρα και τον καμαρώνεις!!!Αλήθεια τι ξέρεις γι'αυτόν?Γνωρίζεις που βρισκόταν και τι μορφή είχε?Γιατί αν σε ενδιέφερε πραγματικά ο Ελληνικός Πολιτισμός που επικαλείσαι θα γνώριζες ότι η απεικόνιση αυτή είναι γέννημα της φαντασίας των ''μισελλήνων'' ευρωπαίων,αστοιχείωτε! Αλλά εσύ τι ξέρεις απο Ελληνικό Πολιτισμό?Μόνο άναρθρες κραυγές ξέρεις να βγάζεις.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/11/12, 6:59 μ.μ.

      Όντως στις ανασκαφές που γίνονται τώρα δεν έχουν γίνει εκσκαφές εντός της αυλής, γιατί πολύ απλά είχαν γίνει παλαιότερα, δεν βρέθηκε τίποτα, αποτυπώθηκε ο σκελετός του κτιρίου μέσα στο έδαφος και ξανακλείστηκαν για λόγους ασφαλείας (για να μην πέσουν μέσα τίποτα επισκέπτες σαν κι εσάς).

      Αλλά αυτές μέσα στις αίσουσες που κάποιες ίσως είναι ανοιχτές ακόμα γιατί δε σε ικανοποιούν. Νομίζεις ότι αν υπήρχε κάτι δε θα συνεχιζόταν παραπέρα; Θα περιοριζόταν μέσα στην αυλή;

      Αφού δε γνωρίζετε, γιατί δε ρωτάτε πριν τα γράψετε;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/11/12, 9:22 μ.μ.

      Τι να ρωτήσουν οι βλάκες?Μήπως τους ενδιαφέρει η αλήθεια?H άθλια πολιτική τους ενδιαδέρει!Ψέμα και προπαγάνδα!Γκεμπελισμός:πες-πες κάτι θα μείνει!Δυστυχώς η βλακία δε θεραπεύεται...

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος17/11/12, 11:09 π.μ.

      6:59 μ.μ. ΣΤΙΣ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΙΟ ΠΑΛΙΑ ΜΟΛΙΣ ΦΑΝΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΕΠΑΣΑΝ ΔΟΥΛΕΥΑ ΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ !!!!!!ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/11/12, 1:16 μ.μ.

      Ηταν μάρμαρα πλακόστρωσης, όχι ναού.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος17/11/12, 1:38 μ.μ.

      Κι άλλοι δούλευαν εκεί τότε φίλτατε 11:09 που ίσως να ξέρουν περισσοτερα από αυτά που είδες. Πού ξέρεις, ίσως να δουλεύαμε και παρέα τότε... Απλή πλακόστρωση ήταν.,

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος16/11/12, 8:21 π.μ.

    Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ!!!

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑ!
    ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ!
    ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΜΗ!
    ΑΣ ΜΗΝ ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/11/12, 4:15 μ.μ.

      ''Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ!!!''
      Συμφωνώ και συμπληρώνω ότι είναι χειρότερη απο την αμάθεια.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος16/11/12, 8:39 π.μ.

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΗΔΑΝΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
    ΑΦΟΥ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΙΣΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ.
    ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΚΦΡΑΣΤΗ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΒΛΕΠΩ.
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΟΤΙ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΡΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΙ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ-ΚΥΡΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40-45 ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΕ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΟΣΟ ΩΡΙΜΑΖΕΙ Ο ΕΛΛΗ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΜΑΘΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.
    ICH LIEBE DICH ΤΡΕΛΙΑΡΗΔΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΕΛΟΣ !!!!!! ΚΑΛΗ Η PROPAGANDA ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΜΠΑΤΕ,,,,,,,,,Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ,, ,ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ ,,ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΣ ,ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΧΙ ΜΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ,,, ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ,,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ ,,ΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΖΗΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΡΕΖΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΣ ΔΟΣΕΙΣ ,, ΠΡΙΝ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ,,,,ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ,,Η ΜΑΧΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΜΑΣ ,ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΣΑΣ!!!ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΝΙΩΣΤΕ ΞΑΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,,ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ,,ΕΡΡΩΣΘΕ ΚΑΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΕΙΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/11/12, 8:31 μ.μ.

      Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια! Αφού αποδείχθηκε από τους παραπάνω ότι η ανάρτηση είναι μούφα και απλές εικασίες, αλλάζουμε θέμα και το κλείνουμε με αποπροσανατολισμό...

      Άντε κε διαχειριστή, σβήσε το θέμα, είναι μια απάτη.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/11/12, 1:47 π.μ.

      Τί να σβήσει;;;;;; Ακόμα θέλεις και αλλά ;;; Δεν σου έφταναν οι αποδείξεις . Μην το τραβάς περισσότερο ,άστο !!!!! Ρεζίλι γίνατε φίλοτουρκα!!!!καλές ρουφά τραβά ,

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/11/12, 3:53 π.μ.

      Ποιες αποδείξεις; χαχαχαχαχααχα

      Ούτε μια απόδειξη, ούτε μια απόδειξη της προκοπής, μόνο εικασίες και θεωρίες της π...@ς. Καταρρίφθηκαν όλες! Καλά σας τα λένε! Αλλά εσείς εκεί, στο χαβά σας! Ρεζίλι έγινες εσύ Νέκτρωνα και ο από πάνω (που μάλλον είσαι εσύ, από τον τρόπο γραφής και στιγμάτων).

      Το τραβάω αν θες και περισσότερο. Θα βγάλεις κι άλλες αποδείξεις; Αφού δεν έχεις. Κι αν έχεις δώστες στην αρχαιολογία και βγάλτες στη φόρα. Λέμε τώρα...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/11/12, 4:00 π.μ.

      Επίσης φίλε 1:47, όσοι αγαπάνε την αρχιτεκτονική και εν γένει πολιτιστική κληρονομιά, οποιουδήποτε πολιτισμού, συμπεριλαμβανομένου και του οθωμανικού (καλώς ή κακώς) δεν είναι φιλότουρκοι. Αλλά πού να το καταλάβεις... είπαμε... όσα δε φτάνει η αλεπού...

      Διαγραφή
    5. ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΡΟΔΟ ΠΛΕΟΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΣΤΑ ΜΙΣΣΕΛΛΗΝΩΝ ΧΑΡΑΜΟΦΑΙΔΩΝ ,ΚΑΙ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ,,, ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ ΠΩΣ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/11/12, 1:05 μ.μ.

      Οκ, την αρχαιολογία δεν την αποδέχεσαι. Γούστο σου καπέλο σου. Για την ταμπακιέρα και τις αποδείξεις δε μιλάς πλέον, δε σε συμφέρει, γιατί πολύ απλά ό,τι παρέθεσες είναι αστεία.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος18/11/12, 2:46 μ.μ.

      ''ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΡΟΔΟ ΠΛΕΟΝ''

      χαχαχαχαχαχαχαχ!!!!!!!Να γελάσουμε τώρα ή μετά?Και ποιος σας ρώτησε αν την αναγνωρίζετε?Και τι είστε?Ανεξάρτητη εξουσία?Μόνο στον ύπνο σας!!!Τελικά δεν αξίζει να ασχολείται κανείς μαζί σας!Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη!

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος16/11/12, 8:48 μ.μ.

    ´Επιτέλους αφήστε τις Τουρκικές φιλίες και ανάκτηστε τον Ελληνισμο
    ΕΣΕΤΑΙ ημαρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/11/12, 9:35 μ.μ.

      Ομοίως και για σένα. Δε σου αρέσει ότι αναστηλώνεται μουσουλμανικό κτίριο. Αυτό και μόνο. Βέβαια δε γίνεται σχολείο, αλλά πολιτιστικό κέντρο. Τι σε νοιάζει όμως... τούρκικο να μην είναι και όλα καλά. Ούστ κι εσύ με τα σετήμαρα σου!

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος17/11/12, 1:49 π.μ.

    το μνημειο παραχωρηθηκε χωρις ανταλλαγματα απο τον μουσουλμανικο οργανισμο βακουφ για να γινει πολιτιστικο κεντρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 1:49 π.μ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕ Η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ Βακούφια,,???ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ,,,ΚΛΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΔΕΙΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ,,ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΟΜΩΣ ,,ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΜΕΡΙΑΣ "ΒΑΚΟΥΦΊΩΝ",,,ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΥΠΟΓΕΙΟ ΠΑΡΚΙΓΚ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΔΙΟΣ Η ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΥ Η ΤΖΑΜΙΟΥ,ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ,,!!!!!ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΞΑΓΡΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ!!!ΜΕ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/12, 1:29 μ.μ.

      Χαχαχα εσένα εξαγριώνει και 5-10 ακόμα. Το πάρκινκ το θέλουν οι κάτοικοι της π.πόλης. Αν βρεθεί κάτι κατά την κατασκευή, ξαναθέσε το ζήτημα. Αλλά δε θα βρεθεί.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/11/12, 3:01 μ.μ.

      Μόλις τα γύρισες nektron444! Πριν σε πείραζε το σχολείο, τώρα που σε τάπωσαν 3-4 και δε μπορείς να σταθείς με επιχειρήματα, σε πειράζει το parking! Α ρε ρεζίλιδες!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/11/12, 2:19 μ.μ.

      Ρε εσείς που κολλήσατε με το ναό του Δία!Που το βρήκατε αυτό το ανέκδοτο?Σας το είπε ο ίδιος? Αλαφροΐσκιωτοι!Κόψετε την παραμύθα!!!Τι πίνετε και δε μας δίνετε?

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος17/11/12, 1:24 μ.μ.

    γιατί οι δωριείς εφτασαν με τους τίτλους ιδιοκτησίας στο χέρι και λες οτι ήταν ελληνικα; είναι δυστυχώς όποιου τα προλαβει. Πριν ήταν ιπποτικα, πιο πριν βυζαντινα κλπ κλπ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/12, 2:35 μ.μ.

      ΚΑΙ ΟΙ ΔΩΡΙΕΙΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΗΤΑΝ ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΥΚΗΝΑΙΟΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ,ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΤΣΙ.ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΕΣ ΠΡΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΛΑΩΝ!ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΑ?ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ!ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΕΝΔΟΞΟΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ?ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΙ,ΚΛΕΦΤΕΣ,ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΙ!!!ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΕΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ?ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΒΡΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΑΛΑΣΜΑΤΑ?ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗ ΣΤΕΙΡΑ ΠΡΟΓΟΝΟΛΑΤΡΕΙΑ!!!

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος22/11/12, 3:17 π.μ.

    Αυτος ο Νεκτρον εχει φαει πολλες ταπες!!!!Αν ημουνα στη θεση του θα φιλουσα το ρασο του δεσποτη για συχωρεση!!!!Οι δωδεκα θεοι του φαινεται πως τον εχουν εγκαταλειψει προ πολλου.Ουτε ορθογραφια ξερει -σαν ελλην που καμωνεται πως ειναι- ουτε κ ιστορια!!!Η πρεπει να κοψει αυτα που παιρνει...η...να αλλαξει ντιλερ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δείτε επίσης

εικόνα της ημέρας

εικόνα της ημέρας
loading...
Εγγραφείτε τώρα!