ροή ειδήσεων

Άνεργος καταγγέλλει εμπαιγμό από τον ΟΑΕΔ

Στις 01-11-2012 προσήλθα στον Ο.Α.Ε.Δ της πόλης μας για να καταθέσω τα δικαιολογητικά για το επίδομα της ανεργίας μου.
Είμαι εργατοτεχνίτης σε εταιρεία... που εδρεύει στην Ρόδο. Εργάζομαι 12 συνεχή έτη στην εν λόγω εταιρεία - παράλληλα μέχρι πέρυσι εργαζόμουν και σε ξενοδοχείο στο Φαληράκι. Τόσα χρόνια σαν εποχιακός και στις δύο δουλειές (δηλωμένες και οι δύο) δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με την ανεργία νου. Φέτος από τις 14-05 έως τις 15-10 συμπλήρωσα 124 ένσημα παρ' όλα αυτά με απέρριψαν με την δικαιολογία ότι δεν είναι αρκετά τα ένσημα μου. Αρχικά μία υπάλληλος (οι συνάδελφοι της αρνήθηκαν να μου πουν το επίθετο της όταν την αναζήτησα αλλά δεν ήταν εκεί εν ώρα εργασίας - συγκεκριμένα στις 14.25) η οποία με έστειλε για διευκρινήσεις σε άλλη κυρία (αρνήθηκε να μου πει το επώνυμο της συναδέλφου της). Η κυρία όταν της είπα ότι περισσότερα ένσημα από αρκετούς ξενοδοχοϋπαλλήλους μου είπε ότι δεν είναι το ίδιο και πήγε στην διευθύντρια την. Περίμενα πάνω από μισή ώρα. Σε ερώτηση μου αν μπορεί να μου δείξει την απόφαση με τα πόσα ένσημα χρειάζομαι μου είπε να ψάξω να την βρω στο internet. Όταν της είπα ότι δεν έχω internet μου είπε "Και εγώ τι πρέπει να κάνω?"
Αργότερα όταν η διευθύντρια ήλθε να μου δώσει το χαρτί ότι δικαιούμαι μόνο 40 μέρες από πέρυσι μου ζήτησε να υπογράψω και αρνήθηκα, Τις ζήτησα την απόφαση για το πόσα ένσημα χρειάζομαι και μου απάντησε ότι είναι πολλά τα επαγγέλματα. Της είπα ότι εμένα δεν μπορεί να με ενδιαφέρει αν είναι πολλά θέλω να ξέρω για το δικό μου, η απάντηση της ήταν, αυτή είναι η απόφαση. Στην συνέχεια της ζήτησα να μου επιστρέψει τα χαρτιά μου για να τα έχω σαν αποδεικτικά στοιχεία και αρνήθηκε.
Θα ήθελα να ξέρω ποιοι είναι αυτοί που αποφασίζουν αν δεν ξέρουν τους νόμους? Γιατί δεν μου έδειξαν τον νόμο ή την απόφαση? Με ποιο δικαίωμα αρνούνται σε πολίτη την πρόσβαση του σε κάτι που αμφισβητεί? Δεν ξέρω αν δικαιούμαι ανεργία ή όχι (πιστεύω ακράδαντα πως δικαιούμαι και θα κινηθώ νομικά εναντίον και του ΟΑΕΔ και προσωπικά εναντίον αυτών των κυριών) αλλά δεν μπορούμε πάντα σε αυτή τη χώρα να έχουμε μόνο υποχρεώσεις και ποτέ δικαιώματα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
(όλα τα στοιχεία στην διάθεση των αρχών)


parapona-rodou.blogspot.com

Σχόλια

  1. Ανώνυμος7/11/12 18:17

    Εγω προσωπικα αντλω απιστευτη ευχαριστηση για το καθε ευρω που κοβεται απο δημοσιους υπαλληλους. Ευχομαι να δω και απολυσεις, αρκει να ειναι με αξιοκρατικα κριτηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/12 20:49

      Esu na mhn xairesai polu..giati sou koboun kai to tameio anergias..oso koboun apo autous toso kobetai kai to epidoma anergeias!!!epeidh einai auth malakes ekei mesa prepei na thn plhorsoun oloi..den ftaine h dhmosioi upallhloi ..ftaiei to kratos pou tous eperne me ths koutales!!!kai esu nasoun xoris douleia kai esu tha prospathouses na mpeis sto dhmosio!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος7/11/12 18:43

    ΕΙΝΑΙ ΗΛΗΘΙΟΙ ΕΚΕΙ ΟΛΟΙ!! ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟΥΡΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΠΟΡΤΙΕΡΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ!! ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΕΠΙΔΩΜΑ Κ ΕΙΧΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ 15 ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΜΕΤΡΗΜΕΝΟΥΣ!! ΗΜΟΥΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ!! ΠΕΡΙΜΕΝΑ 1,5 ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ Κ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΥΠΩΝΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ!! ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΔΩΜΑ ΛΕΣ Κ ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΕΠΗ ΤΟΥΣ!! ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΦΥΓΩ Κ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΜΙΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ Κ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΤΣΩ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ 15 ΑΛΒΑΝΟΥΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος7/11/12 20:39

    Εχω μια ερωτηση στον φιλο αρθρογραφο.Γιατι δεν ρωτησε στο εργατικο κεντρο ή και στην επιθεωρηση εργασιας για το ποσα ενσημα χρειαζονται στο επαγγελμα του για ανεργια?Οσο αυτο το οποιο λεει οτι του κρατησαν τα χαρτια του αυτο δεν μπορει να γινει με καμμια δυναμη.Καλεις αστυνομια εκεινη τη στιγμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος7/11/12 22:47

    ακρη με τον ΟΑΕΔ δεν βρισκεις. οποτε παω για ανανεωση που ειναι δυο λεπτα πρεπει να τσακονομε με την ηλιθια διευθυντρια γιατη να μην βαζει εναν υπαληλο για ανανεωση μονο και αναγκαζομαστε να περιμενουμε στην ιδια ουρα με τα ατομα που καταθετουνε δικαιολογιτικα που ειναι σχεδον 20 λεπτα το ατομο. Αυτη η διευθηντρια απορο τη πλατες εχει και μενει ακομα σε αυτο το ποστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος8/11/12 00:57

    Η υπηρεσία αυτή στη Ρόδο έχει από τους πλέον άσχετους και αγενείς υπαλληλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος9/11/12 08:15

    ΑΥΤΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΠΛΗΝ ΜΕΡΙΚΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΠΟΛΥ.ΣΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΙ !ΛΕΣ Κ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΚΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος10/11/12 22:25

    O PIO TOP EKEI MESA EINAI O KHPOUROS POU DEN SE AFHNH NA KANEIS BHMA!!!!! MHPOS NA GHNO KHPOUROS NA EXO KAI EGO IFAKI? MIA IPALLHLOS EKANE PARATHRHSH SE MIA KOPELLA GIATI EKLEGE TO MORO THS ANTH NA THN EKSIPHRETHSOUN K NA FYGEI THS THN EIPAN K APO PANO.....OLES OI ANORGASMIKIES EKEI MAZEFTIKAN BRE OUSTTTTT!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *