ροή ειδήσεων

«Δίνουν και παίρνουν» οι καταγγελίες για ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ-DIXONS

Μετά τους εργαζόμενους, έρχονται οι καταναλωτές να κλονίσουν την αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών με τα παράπονα τους να κάνουν το γύρω του διαδικτύου...

της Νατάσας Σπαντιδάκη

Δεν έχουν τέλος οι καταγγελίες για την ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ-DIXONS. Μετά τις καταγγελίες των εργαζομένων για «εκβιασμό και παράνομη επιβολή ατομικών συμβάσεων εργασίας με μείωση αποδοχών κατά 12%» , τη σειρά πήραν οι καταναλωτές που «μετέτρεψαν» τα παράπονα τους σε καταγγελίες και δεν δίστασαν να τα μοιραστούν με το αγοραστικό κοινό διαδικτυακά “για να μην περάσει άλλος την ταλαιπωρία που πέρασαν αυτοί» όπως ισχυρίζονται.
Καταγγελία για ψεύτικες εκπτώσεις
«Εδώ και καιρό παρακολουθώ τις τιμές στα κλιματιστικά του Κωτσόβολου γιατί σκοπεύω να πάρω ένα .. είχα επιλέξει το μοντέλο Toyotomi GAN GAG A135GVR... Παρακολουθούσα καιρό το site και περίμενα τις εκπτώσεις. Η Τιμή του ήταν 582 Ευρώ.. Άρχισαν λοιπόν οι... τρελές εκπτώσεις του Κωτσόβολου και οι διαφημίσεις του... Το ΙΔΙΟ μοντέλο έγραφε τώρα 799 αρχική, με την έκπτωση 572 Ευρώ! Δηλαδή στην ουσία δεν υπάρχει έκπτωση... Κοροϊδεύουν τον κόσμο ακόμη και σε αυτή την δύσκολη ώρα... Και τον κοροϊδεύουν με μεθόδους περασμένης δεκαετίας... Απλά θλιβεροί και αναξιόπιστοι οι κουτοπόνηροι διαχειριστές του Κωτσόβολου...»
(tro-ma-ktiko )

Προβλήματα με τις παραγγελίες
«Πήγα σε κατάστημα του Κωτσόβολου να παραγγείλω μια φωτογραφική μηχανή της CANON. Αφού με ενημέρωσαν πως η μηχανή δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτη και πως θα μου την φέρουν σε 10 μέρες, υπογράψαμε τα χαρτιά για τις δόσεις. Πέρασαν 3 εβδομάδες χωρίς να έχω καμιά ενημέρωση. Πήρα στα κεντρικά και ζήτησα να με συνδέσουν με το κατάστημα. Η κοπέλα απέφευγε με κάθε τρόπο να με συνδέσει και επέμενε να με εξυπηρετήσει εκείνη. Της ρώτησα πότε θα έχω την κάμερα και η απάντηση που μου έδωσε με άφησε έκπληκτο. Μου είπε λοιπόν πως δεν έχει καμιά ενημέρωση για το πότε θα έχω το προϊόν. Αφού της παραπονέθηκα για το γεγονός πως η πωλήτρια μου είχε πει πως θα παραλάβω σε 10 μέρες, την ρώτησα πως είναι δυνατόν να πληρώσω σε λίγες μέρες την πρώτη δόση χωρίς να ξέρω καν πότε θα πάρω την κάμερα στα χέρια μου. Η επόμενη απάντηση της τηλεφωνήτριας με εξέπληξε ακόμα περισσότερο. "Και εγώ είχα παραγγείλει από τον Κωτσόβολο μια τηλεόραση κύριε και πλήρωσα τρεις δόσεις μέχρι να μου έρθει. Αν θέλετε πραγματικά το προϊόν πρέπει να περιμένετε, αλλιώς πηγαίνετε στο κατάστημα να ακυρώσετε την παραγγελία, δεν μπορώ να σας κάνω κάτι άλλο εγώ".
Και αφού δεν έβγαζα άκρη είπα να πάρω κάποια άλλη ώρα μπας και πετύχω κάποιον πιο διαλλακτικό υπάλληλο. Και όντως με πολύ επιμονή κατάφερα να συνδεθώ με το κατάστημα. Εκεί μου είπαν πως θα με ενημερώσουν σε λίγη ώρα για το τι συμβαίνει. Και όντως την επόμενη μέρα με ενημέρωσαν πως πρέπει να περάσω από το κατάστημα γιατί ο κωδικός προϊόντος που έχω παραγγείλει, έχει λήξει. Πήγα από το κατάστημα και αφού ακυρώσαμε την παραγγελία, κάναμε νέα συμβόλαια με τον νέο κωδικό προϊόντος αυτή τη φορά και με διαβεβαίωσαν πως σε λίγες μέρες θα πάρω την κάμερα.
Αρχές Αυγούστου και αφού από το κατάστημα δεν είχα ούτε φωνή ούτε ακρόαση αποφάσισα να ξαναπάρω στο τηλεφωνικό κέντρο. Εκεί και πάλι αφού δεν δέχτηκαν να με συνδέσουν με το κατάστημα Κερατσινίου, μου είπαν πως πιθανή ημερομηνία παράδοσης είναι στις 12 Αυγούστου. Δυο μήνες δηλαδή μετά την αρχική παραγγελία μου.
Μετά από πολύ υπομονή 2 μηνών έφθασε λοιπόν η ημερομηνία (12 Αυγούστου) που θα έπαιρνα την φωτογραφική μου μηχανή. Αφού και πάλι δεν είχα κάποια ενημέρωση, είπα για άλλη μια φορά να τηλεφωνήσω εγώ στο τηλεφωνικό κέντρο να μάθω τι συμβαίνει. Εκεί ο τηλεφωνητής με άφησε έκπληκτο πλέον. Μου είπε πως και πάλι δεν υπάρχει πιθανή ημερομηνία παράδοσης. Όταν διαμαρτυρήθηκα πως τηλεφώνησα γιατί μου είχαν δώσει εκείνη την ημέρα ως πιθανή ημέρα παράδοσης, μου είπε πως η καρτέλα παραγγελίας μου δεν αναφέρει κάτι τέτοιο. Οπότε στο προηγούμενο τηλέφωνο που έκανα με κορόιδεψαν;
Μετά πάλι από πολύ επιμονή μου κατάφερα να συνδεθώ πάλι με το κατάστημα. Ζήτησα εξηγήσεις για την ταλαιπώρια και αφού περίμενα 10 λεπτά στο τηλέφωνο (μέχρι να συνεννοηθούν) μου είπαν πως πρέπει να ξαναπεράσω από το κατάστημα για να μάθω τον λόγο της καθυστέρησης αλλά και για να κανονίσω τι θα γίνει με την δόση που πρέπει να πληρώσω στις 16 Αυγούστου.
Και για την ιστορία, αφού μου είπαν και πάλι πως δεν ξέρουν πότε θα έρθει η φωτογραφική μου, ζήτησα να ακυρωθεί άμεσα η παραγγελία. Και αγόρασα την φωτογραφική ετοιμοπαράδοτη από κατάστημα του κέντρου …
(inews)
Ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης
«Έχω κάνει κάποιες αγορές και η πληρωμή γίνεται σε μηνιαίες δόσεις. Τους τελευταίους 4 μήνες για να γλιτώνω κάποιο χρόνο απόφάσισα να κάνω κατάθεση μέσω τράπεζας τα χρήματα και να μην πηγαίνω από τα ταμεία του Κωτσόβολου.
Πριν κάνω αυτή την ενέργεια επικοινώνησα με το λογιστήριο τους και τους ενημέρωσα πως πλέον η πληρωμή θα γίνεται μέσω τραπέζης.
Όπως μου είπαν ενημέρωσαν το σύστημα τους και το μόνο που θα χρειαζόταν θα ήταν στο κατατεθήριο να συμπληρώνω τον κωδικό πελάτη που έχω.
Η πρώτη κατάθεση έγινε 10 ημέρες πριν τη λήξη της δόσης. Η δεύτερη έγινε 6 ημέρες πριν τη λήξη της δόσης και να το πρώτο τηλέφωνο από τον Κωτσόβολο.
Με ενημερώνουν πως δεν έχει γίνει πληρωμή εδώ και 2 μήνες και θα αναγκαστούν να δώσουν την υπόθεση σε δικηγόρο. Αφού τους ενημέρωσα για τον τρόπο που έχω επιλέξει να γίνεται η πληρωμή τους έστειλα με fax τα καταθετήρια και μου ζήτησαν συγνώμη. Επίσης μου έδωσαν ένα τηλέφωνο για να ενημερώνω τον υπεύθυνο για τις καταθέσεις μου.
Τον επόμενο μήνα κάνω πάλι την κατάθεση λίγες ημέρες πριν και επιχειρώ να καλέσω στον αριθμό που μου έδωσαν.
Περίμενα 35΄αναμονή και ποτέ κανείς δεν απάντησε. Δοκίμασα να πάρω στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση και όχι στο νούμερο που μου έδωσαν, εκεί απαντούσαν μετά από 10 λεπτά και με προωθούσαν στο ανάλογο τμήμα που ποτέ δεν απαντούσε.
Περνάνε λίγες ημέρες και με παίρνουν πάλι από τον Κωτσόβολο και μου λένε πως έχω καθυστερήσει την πληρωμή. Λέω πάλι την ίδια ιστορία και αυτή τη φορά μου δίνουν άλλο τηλέφωνο να επικοινωνώ. Δυστυχώς όμως και εκεί κανείς δεν απαντάει.
Το μόνο που έκανα ήταν να πάω στο κατάστημα που έχω κάνει τις αγορές και να τους ενημερώσω πως εάν με ξαναενοχλήσουν για λόγο τον οποίο δεν ευθύνομαι εγώ αλλά εκείνοι που είναι ανίκανοι να δουν τις καταθέσεις θα κινηθώ νομικά.
Ξέρετε ποιο ήταν το αποτέλεσμα? Να μου δώσουν άλλο τηλέφωνο να επικοινωνώ.
Σήμερα έκανα ακόμα μια κατάθεση, πήρα σε αυτό το τηλέφωνο αλλα και πάλι δεν ήμουν τυχερός.Οπότε περιμένω τηλέφωνο τους που εκτός το ότι θα ακούσουν αρκετά θα τους παρακαλέσω να μου κάνουν μήνυση πως δεν έχει γίνει η πληρωμή της δόσης.ΕΤΣΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΕΚΤΕΘΕΙ».
(katanalotes)

Σοβαρά προβλήματα, υπερβολικές χρεώσεις και δυσλειτουργίες στο e-shop
“Από τον Κωτσόβολο έχω αγοράσει αρκετές φορές πράγματα…Την τελευταία φορά είχα αγοράσει πλυντήριο πιάτων από τον Κωτσόβολο και πήγαν όλα καλά. Αυτή μάλλον ήταν η τελευταία…Σήμερα είχα προβλήματα στην αγορά που τελικά δεν έγινε αν και προσπάθησα 2 φορές από 15 λεπτά. Σπατάλη χρόνου χωρίς αποτέλεσμα δηλαδή.
Πάμε να δούμε τα λάθη του Κωτσόβολου στη διαδικασία πληρωμής και παραγγελίας.
1. Υπερβολική χρέωση μεταφορικών
Χρέωση 3 ευρώ μεταφορικά για μικροποσά. Ένα κατάστημα σαν τον Κωτσόβολο θα μπορούσε να προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για πιο μικρές αγορές. 2 αντικείμενα με συνολικό κόστος 41 ευρώ δεν είναι και λίγο.
2. Πρόβλημα με στοκ στα καταστήματα, ειδικά στις προσφορές
Για να αποφύγω τα 3 ευρώ, είπα να περάσω από ένα κατάστημα αυτοπροσώπως. Έχω αρκετά καταστήματα κοντά μου όμως μάντεψε! Σε κανένα από τα 6 καταστήματα που βρίσκονται δίπλα μου δεν υπάρχουν και τα 2 προϊόντα μαζί! Και σκέψου μιλάμε για ένα στίφτη και μια τοστιέρα, τόσο δύσκολο είναι να τα έχεις στοκ;
3. Πρόβλημα λειτουργίας με το eshop
Αφού έχω επιλέξει Διεύθυνση Αποστολής και Τρόπο πληρωμής (έχω βάλει κάρτα) μετά θέλω να κόψω τιμολόγιο στο οποίο θα αναγράφεται άλλη διεύθυνση από την διεύθυνση αποστολής. Το site με στέλνει πάλι πίσω στο πρώτο βήμα όπου θα πρέπει να βάλω τη διεύθυνση και μετά να ξαναγράψω τον Τρόπο Πληρωμής!
4. Κι άλλες δυσλειτουργίες και προβλήματα
Παρά το γεγονός ότι έχω επιλέξει αρχικά διεύθυνση αποστολής και τιμολόγιο με άλλη διεύθυνση τελικά το σύστημα παίρνει την τελευταία διεύθυνση και για τα 2 αγνοώντας την επιλογή μου. Ευτυχώς που το πρόσεξα! Πρέπει να τα ξανακάνω από την αρχή πηγαίνοντας στο βήμα 1 και βάζοντας και πάλι τα στοιχεία πληρωμής!
Επιπλέον βλέπω 7 μέρες παράδοση! 7 εργάσιμες και 3 ευρώ έξοδα μήπως είναι πολύ για μια τοστιέρα κι ένα στίφτη;
5. Πρόβλημα στην ασφάλεια πληρωμών
Αφού ολοκληρώσω τις διαδικασίες με βγάζει σε ένα περίεργο κουτάκι για επιβεβαίωση της κάρτα και “εγγραφή στην υπηρεσία verified by Visa”. Τι είναι εγγραφή; Που;
Έβαλα τα στοιχεία της κάρτας και την ημερομηνία και όλα αν και μου φάνηκε περίεργη η διαδικασία. Πάτησα συνέχεια, με έβγαλε σε error αν και τα στοιχεία είναι σωστά.
Πάτησα και πάλι συνέχεια και μετά μου έδωσε 2 κουτάκια για να βάλω login και password. Δεν κατάλαβα ποτέ τι εννοούσε ο ποιητής.
Αφού με την κάρτα δεν βγάζω άκρη, η μόνη λύση είναι να τα πάρω με αντικαταβολή αλλά δεν ξέρω πότε θα έρθουν και μπορεί να μην είμαι στη διεύθυνση που έδωσα εκείνη την ώρα, ποιος θα τα πληρώσει;
Προτίμησα να κλείσω το παράθυρο και να μην ξαναπροσπαθήσω (το έκανα ήδη 2 φορές, έχω χάσει 30 λεπτά και δεν κατάφερα τίποτα).
Σίγουρα αυτό το eshop πρέπει κάτι να επανασχεδιάσει…”
( techinsider)

πηγή

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος16/11/12 18:31

    tous keratades ....na to klisoun i kleftes ....to ksanaipa kai gia to neoset...kai tha to ksanapw gia olous tous kleftarades stin plati tou kosmakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/11/12 18:53

    ontws atsi sumvainei!emena me talairwrousan gia ena hxosusthma 3 oloklhrous mhnes kai to plhrwsa kai polu akrivotera gia na plhrwsw me doseis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος16/11/12 19:40

    σε καταστημα της θεσσαλονικης πηγα να αγοράσω ενα mp3 player. μου δειχνει ο πωλητης διαφορα κ καταλήγω σε ενα με μετρια τιμη. οταν γυρισα σπιτι η αφελης ειδα οτι αυτο που μ εδωσαν δεν ηταν αυτο που διαλεξα αλλα ενα κατα πολυ φθηνότερο απο αυτα που ειχα δει. αφου ειναι ετσι ομως γιατι πληρωσα την τιμη του άλλου που ηταν πιο ακριβό?? βλεπω την απόδειξη κ διαπιστωνω οτι εξισορροπησε τη τιμη χρεωνοντας με μια εγγυηση που ποτε δεν ειχε συζητηθει. κατευθειαν πηρα τηλ κ ζητησα τον υπευθυνο για να αναφερω το προβλημα.δεν εβγαλα ακρη. την επομενη μερα πηγα στο καταστημα οπου καταφερα να ακυρωσω την αγορα αλλα ο πωλητησ με εβγαλε κυριολεκτικα χαζη λεσ κ δεν ηξερα εγω τι αγόρασα. ΠΡΟΣΟΧΗ παιδια ειναι πολύ κομπιναδόροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανα παραγγελία ΔΥΛ6Υ 000038 γιατί μου έδιναν λόγο τις γιορτής μου δώρο αξίας 30 ευρώ . Έτσι έκανα παραγγελία ένα ρολόι αξίας 99.90 να έρθει στα 69.90. μετά από κάτι εβδομαδες έφτασε αλλά με το πόσο των 99.90 . Φυσικά δεν το παρέλαβα . Πήρα τηλέφωνο και μου λένε να πάω να το πάρω από την acs με το πόσο τον 99.90 ευρώ και να επιστραφούν τα λεφτά μετά . Είπα άντε γιορτές είναι να μην πω τίποτα άλλο και έτσι πήγα . Περιμενα 1 ώρα και τελικά το δέμα είχε πάει πίσω . Έλεος . Πήρα τηλέφωνα και έλεγαν θα σας πάρουμε που πήραν πάλι μετά από μέρες να πάω να το παραλαβω από το κατάστημα των Μελισσίων. Πήγα όπως μου είπαν μετά 2:30 και δεν ήξεραν τίποτα . Α ξεχασα να πω ότι το κουπόνι με τα 30 ευρώ μου είπαν ακυρώθηκε αλλά μετά από τηλέφωνό μου είπαν θα ισχύει . Τελικά πάλι σήμερα έστειλα μήνυμα και πάλι τα ίδια ότι κάποια στιγμή θα το ξανά στείλουν . Συμπέρασμα ; Τι κάνουν για να γλυτώσουν 30 ευρώ που αυτή έστειλαν να το εκμεταλλευτο. Είναι απαράδεκτοι μετά από τόσα χρόνια συνεργασία και έχω δώσει μια περιουσία. Απλά λυπάμαι .

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος16/11/12 20:15

    Ενας ειληκρινης πωλητής μου αποκάλυψε ότι στα ηλεκτρικά ποτέ δεν γίνωνται πραγματικές εκπτώσεις,όσο δε για τον κωτσόβολο το έχω διαπιστώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος16/11/12 20:30

    ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ HOME CINEMA ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΤΟ ΧΡΥΣΌΠΛΉΡΩΣΑ 1000Ε ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΌΝΙΑ ΚΑΤΙ ΕΠΑΘΕ.ΜΆΛΛΟΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΚΕΦΑΛΕΣ.ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΓΎΡΙΣΑΝ ΠΙΣΩ ΛΈΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΙΆΧΝΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΔΕΝ ΠΑΡΆΓΕΙ ΠΛΈΟΝ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΌ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/11/12 20:36

    Ανώνυμος16/11/12 8:22 μ.μ.
    ΑΡΗΣ


    Μεγάλε, οτι και να εχεις και με οποιον δικαίωμά σου.
    Δεν χρειάζονται ομως οι βωμολοχίες.
    Με όμορφο τρόπο μπορείς να παραθέσεις την κριτική σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/11/12 06:57

    Το verify by visa είναι ένας κωδικός ασφαλείας που σας τον δίνει η τράπεζα σε περίπτωση υποκλοπής του αριθμού πιστωτικής σας κάρτας. Δεν σας τον ζητάει το κατάστημα αλλά είναι ένα δεύτερο μέσο διασφάλισης της κατοχής της κάρτας από τον δικαιούχο για την εξόφληση μιας αγοράς μέσω διαδικτίου. Οσο για το στοκ, ναι έχουν προβλήματα αλλά δεν είναι οι μόνοι. Με την κρίση κανένα κατάστημα δεν έχει πλέον στοκ και στην πραγματικότητα δουλεύουν σαν εκθετήρια. Οπως όλες οι "Οργανωμένες" Ελληνικές εταιρίες έχουν τεράστια προβλήματα λειτουργικότητας και παρακολούθησης παραγγελιών αφού προσλαμβάνουν ανειδίκευτο και φτηνό προσωπικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος17/11/12 10:15

    Ποιο μεγάλος απατεώνας από αυτό το κατάστημα δεν υπάρχει σας λέω. Και οποιος κάνει το λάθος να καθυστερήσει έστω μια δόση αμέσως χτυπάνε τα τηλεφωνα από εισπρακτικές εταιρίες και απειλούν όσο δεν φαντάζεστε τον κόσμο, σας τα λέω εκ πείρας και ως παθών. Η τελευταία περίπτωση ήταν με τον συχωρεμένο πατέρα μου που τον απείλησαν ότι εάν δεν πληρώσει θα του σπάσουν την πόρτα του σπιτιού και θα του πάρουν μέχρι και τα σώβρακα...όλα αυτά χωρίς υπερβολές, από έναν υποτιθέμενο δικαστικό επιμελητή της Θεσσαλονίκης ονόματι Αγγελίδης, αλλα μόλις του ζήτησα τα στοιχεια του για κατάθεση στην εισαγγελία Ρόδου και καταγγελία, ο κύριος αυτός το έπαιζε κινέζος όπως επίσης και η εισπρακτική εταιρία με έδρα την Θεσσαλονίκη. Και αφού ξύπνησε μέσα μου η χρήση αυγή, πήγα στον υπεύθυνο του καταστήματος και τους έκανα πουτάνα, εκ τότε δεν με ξαναενόχλησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος17/11/12 20:21

    Enamisi mina ekane na mou erthi mia tv kai kala tin ixan se prosfora!!!!!! Kai meta apo enamisi mina pou mou irthe tin ixe pio fthina i ilektroniki athinon!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/6/15 21:54

      Οντως ειναι οτι να ναι εκει μεσα σε καθε μαγαζι τους,εγω σημερα εφαγα δουλεμα απο υπαλληλο που δηθεν θα μου εκανε προσφωρα με φτηνοτερη τιμή και δωρο θηκη για ενα κινητο τηλεφωνο,τελικα οχι μονο δε χαμηλωσε τη τιμη αλλα μου χρεωσε και τη θηκη παρουσιαζοντας το σαν "πακετο" προσφωρας

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος21/11/12 17:40

    na sas po kai ego tin empeiria moy!mipos thimaste tin apati poy elege ferte mas ftinoteri timi apo allo katastima se kapoio proion kai emeis tha sas tin dosoyme 5% ftinotera!tous pira mia prosfora ektipomeni apo allo katastima kai den tin dextikan.tin ksanaferno ypogegrammeni kai proparaggelia apo allon politi fusika apo allo katastima kai pali den tin dextikan!!!!!tote arxisan na masane ta logia tous kai na lene alla kai alla!!!to apotelesma?tous ebrisa tous ta exosa kai eksafanistika!theloun na mas douleuoun kanonika!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/6/15 21:55

      οτι να ναι ειναι,εγω σημερα εφαγα δουλεμα απο υπαλληλο που δηθεν θα μου εκανε προσφωρα με φτηνοτερη τιμή και δωρο θηκη για ενα κινητο τηλεφωνο,τελικα οχι μονο δε χαμηλωσε τη τιμη αλλα μου χρεωσε και τη θηκη παρουσιαζοντας το σαν "πακετο" προσφωρας

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος3/12/12 18:05

    Πριν δύο εβδομάδες αγόρασα ένα μοντέλο τηλεόρασης από την εταιρεία Κωτσόβολος στην τιμή των 469 ευρώ. Μετά από 10 ημέρες είδα το ίδιο μοντέλο στην εταιρεία Media Markt 70 ευρώ λιγότερα δηλαδή 399 ευρώ. Το συγκεκριμένο μοντέλο το αγόρασα μετά από παρότρυνση του υπαλλήλου του Κωτσόβολου, ο οποίος μου είπε ότι μπορεί να είναι περσινής κατασκευής (έτος 2011) αλλά η τιμή της είναι ιδιαίτερα καλή σε σχέση με τις ιδιότητες του προϊόντος. Επίσης η εν λόγω εταιρεία έχει ένα logo το οποίο διαφημίζει κιόλας, ότι ''Σε περίπτωση που βρείτε φθηνότερο ένα προϊόν τότε σας επιστρέφουμε τη διαφορά''. Μετά από διαμαρτυρία μου στην εταιρεία, ο προϊστάμενος μου είπε ότι οι διάφορες εταιρείες μειώνουν κάθε μέρα τις τιμές τους και δεν μπορούν να ξέρουν τι συμβαίνει στην αγορά. Ταυτόχρονα η έκκληση μου για επιστροφή της διαφοράς, πάλι έπεσε στο κενό αφού όπως μου απάντησε θα πρέπει για να γίνει αυτό, να φέρω τιμοκατάλογο πριν από την παραγγελία για να μειωθεί στην τελική τιμή. Όταν ρώτησα πως είναι δυνατόν να γίνει αυτό και γιατί να μην αγοράσω απευθείας το προϊόν από την άλλη εταιρεία αν συνειδητοποιήσω ότι είναι φθηνότερο, ο υπάλληλος σφύριζε αδιάφορα. Επειδή έχω λάβει καταγγελίες και από άλλα άτομα για την εν λόγω εταιρεία, η οποία συστηματικά παραπλανά τους καταναλωτές και επειδή ήθελα τον καιρό της κρίσης να στηρίξω μια ελληνική εταιρεία θεωρώ ότι θα πρέπει να ελέγξετε αυτή και παρόμοιες καταγγλίες, που είμαι σίγουρος ότι θα έχουν γίνει ιδιαίτερα με την αγορά τηλεοράσεων, που έγινε λόγω της ψηφιακής τηλεόρασης. Περαιτέρω πληροφορίες θα μπορούσα να δώσω, αλλά παρακαλώ να μην δημοσιοποιηθούν προς το παρόν στοιχεία μου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/6/15 21:54

      Οντως ειναι οτι να ναι εκει μεσα σε καθε μαγαζι τους,εγω σημερα εφαγα δουλεμα απο υπαλληλο που δηθεν θα μου εκανε προσφωρα με φτηνοτερη τιμή και δωρο θηκη για ενα κινητο τηλεφωνο,τελικα οχι μονο δε χαμηλωσε τη τιμη αλλα μου χρεωσε και τη θηκη παρουσιαζοντας το σαν "πακετο" προσφωρας

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/12/15 13:50

      εμενα μου εχουν κανη χηροτερο κακο κα δε ξερω πως θα ξεμπλεξω
      ανωνημος

      Διαγραφή
    3. ...η εταιρεία Κωτσόβολος δεν είναι ελληνική, αν΄ήταν θα είχε χρεοκοπήσει όπως και η Ηλεκτρονική. Από εκεί και πέρα το αίτημα σας για επιστροφή χρημάτων μια εβδομάδα μετά την αγορά είναι απλά αστείο! Αν το βρίσκατε δηλαδή ακριβότερα θα επιστρέφατε στο κατάστημα για να τους δώσετε την διαφορά???

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος18/12/13 16:18

    Einai kleftarades, apateones kai tous prwkalw an exoun ta arxidia na mou kanoun katagelia...kai tous voithane kai oi trapezes se auto akyronontas paragelies me doseis anthrwpwn pou den xrwstoun dekara giati leei sto parelthon htan kakoplhrwtes..Otan zhthsa ton logo pou eimai kakoplhrwths mou eipan oti eixa argeisei na plhrwsw 22 meres thn teleutaia dosh laptop 50 euro....
    mpoikotaz ston kotsovolo...kaneis na min ksana agorasei tipota apo tous keratades na kleisoun....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εσείς είστε κακοπληρωτής και παραδέχεστε ότι έχετε καθυστερήσει δόσεις θα ήταν χαζή η κάθε εταιρεία ή τράπεζα που σας ενέκρινε δόσεις.... Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σας

      Διαγραφή
    2. Απαραδεκτοι!!!! Πληρωνα κανονικα τις δοσεις μου κ πολλες φορες προπληρωνα για τον επομενο μηνα κ μου ειπαν καθυστερησα μια δοση εστειλα αποδείξεις κ με φαξ με πηραν απο τράπεζα στο τελος κ αναγκάστηκα να πληρωσω κ να ξεχρεωσω ολο το ποσον που μου ειχαν χρεωσει για να απαλαγω κ με πηραν να μου πουν οτι οφειλω δυο δοσεις.... Δεν σηκωνουν τηλ.... Θα αναγκαστω να παω νομικα εφοσον εχω ολες τις αποδειξεις...

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος11/2/14 13:33

    Είναι απαράδεκτοι. Έκανα παραγγελία μέσω ίντερνετ με παραλαβή από κατάστημα (τελικά είχαν πολύ μεγαλύτερη τιμή από άλλους στα ίδια προϊόντα και εικονική έκπτωση) και αρνήθηκαν να μου κόψουν τιμολόγιο. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπατήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/2/14 18:36

      και μάλιστα ο προϊστάμενος-διευθυντής- δεν ξέρω τι ήταν μου έλεγε ότι δεν μπορεί να πουλήσει σε αυτές τις τιμές και το κέρδος του είναι από 10-30% και δεν μπορώ εγώ να παραγγέλνω προϊόν μέσω ίντερνετ με 25% έκπτωση (η εικονική, μη ξεχνιόμαστε) και να μου το πουλάει τόσο γιατί έχει λειτουργικά έξοδα κλπκλπ (αν και εγώ δεν απασχόλησα κανέναν πωλητή του αφού πήγα κατ'ευθείαν στο ταμείο για πληρωμή και παραλαβή της online παραγγελίας). Απίστευτη κατάσταση και πολύ ενοχλητική και περίεργη η εμμονή του να μην κόψει τιμολόγιο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/6/15 21:54

      Οντως ειναι οτι να ναι εκει μεσα σε καθε μαγαζι τους,εγω σημερα εφαγα δουλεμα απο υπαλληλο που δηθεν θα μου εκανε προσφωρα με φτηνοτερη τιμή και δωρο θηκη για ενα κινητο τηλεφωνο,τελικα οχι μονο δε χαμηλωσε τη τιμη αλλα μου χρεωσε και τη θηκη παρουσιαζοντας το σαν "πακετο" προσφωρας

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος1/9/14 13:50

    ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΙΚΑ Η' ΜΗ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΠΧ ΨΥΓΕΙΟ UNITED H ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΟ ΕΧΕΙ 219 ΕΥΡΩ Κ Ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ 196.ΨΥΓΕΙΟ INDESIT H ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΟ ΕΧΕΙ 229 ΕΥΡΩ Κ Ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ 219.ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ,ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΞΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ DIXONS ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ,ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Κ ΣΕ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΚΛΠ ΒΑΖΕΙ ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ.ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΒΑΖΕΙ ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΑΓΟΡΑΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος20/11/14 16:28

    Μακριά από Κωτσόβολο!!!Είναι πιο ακριβός από άλλα καταστήματα ηλεκτρονικών!Και απ΄ότι ξέρω δεν αναλαμβάνει την αποστολή στην αντιπροσωπεία ενός προϊόντος αν προκύψει κάποια βλάβη,παρ'ότι υπάρχει εγγύηση,πρέπει να τρέξεις μόνος σου.Απαράδεκτα πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/9/18 16:09

      Έτος 2018
      Εγγύηση στον κωτσοβολο λέξη ανήκουστη. Ταλαιπωρία στο έπακρο για δικα τους χαλασμένα προϊόντα. Υπάλληλοι με υφακι.
      Ρε φίλε ζητά ένα συγγνώμη για την ταλαιπωρία σας και θα κάνουμε ότι μπορούμε να έρθει συσκευή που δουλεύει.
      Κοροϊδεύετε τον κόσμο με ενα δήθεν πακέτο στήριξης.
      Ντροπή σας

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος2/6/15 21:46

    πηγα σήμερα στο Κωτσοβολο Θεσσαλονίκης στο ΙΚΕΑ να αγορασω ενα κινητο Sony και ειπε ο υπαληλλος οτι θα μου εκανε "προσφωρα" φτηνώτερης τιμής+ δωρο θήκη,οταν πηγα να πληρώσω διαπιστωσα οτι οχι μονο δεν κατεβηκε η τιμή,αλλα χρεώθηκα και την θηκη την οποια και καλα μου εκανε δωρο,το αφησα οπως ηταν και έφυγα!!! είναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος11/9/15 14:51

    Αποφάσισα να αγοράσω ένα κλιματιστικό από τον Κωτσόβολο, γιατί μου έδινε την ευκαιρία των δόσεων. Με ενημέρωσαν πως έχω "δώρο" την εγκατάσταση (την οποία και πλήρωσα φυσικά, αφού άλλα καταστήματα είχαν το ίδιο κλιματιστικό φθηνότερα, αλλά ας όψεται η ευκαιρία των δόσεων). Το κλιματιστικό το παρέλαβα ο ίδιος από το κατάστημα, όπου και με διαβεβαίωσαν πως η εγκατάσταση του κλιματιστικού θα γινόταν εντός 5 ημερών. Αφού πέρασαν 10 εργάσιμες ημέρες (και εγώ περίμενα κατακαλόκαιρο το τηλέφωνο να χτυπήσει) αποφάσισα να τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω πότε θα φιλοτιμηθούν να έρθουν. Μου έδωσαν το τηλέφωνο του τεχνικού για να επικοινωνήσω εγώ. Ο αριθμός του τεχνικού αντιστοιχούσε σε κατάστημα της Σπάρτης ενώ εγώ διαμένω στην Αθήνα (όπου και αγόρασα το κλιματιστικό). Έκ τοτε, τους έχω τηλεφωνήσει ένα σωρό φορές και έχω πάει ο ίδιος στο κατάστημά τους, αλλά ακόμα το κλιματιστικό είναι διακοσμητικό στο σαλόνι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος14/10/15 14:45

    Kαλησπέρα,παραγγειλα και γω μια τηλεοραση απο τον Κωτσοβολο 14/09/15 και με ενημερωσαν οτι θα την παραλαβω εντος 15 ημερων,μου στειλανε ενα μηνυμα απο τα DIXONS, οτι θα υπαρξει καθυστερηση και η νεα παραλαβη παει μετα απο 15 ημερες, δηλαδη στον 1 μηνα, σημερα εναν μηνα μετα μου στελνει μηνυμα το DIXONS, οτι θα καθυστερηση μεχρι τις 29/10/15,η τηλεφωνικη εξυπηρετηση τους ειναι μηδενικη, απλα σου λενε να παρεις τηλεφωνο στο καταστημα, και απο το καταστημα σου λενε να παρεις τηλεφωνο στα κεντρικα, δεν ειναι αξιοι να σε βοηθησουν πραγματικα και ουτε τους ενδιαφερει.Πραγματικα αισθανθηκα οτι ημουν στο δημοσιο και απλα με στελνανε απο γραφειο σε γραφειο χωρις καμια απαντηση χωρις καμια ουσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/3/22 21:41

      Το δημόσιο ρε φίλε έχει κανόνες και λειτουργεί πλέον. Αυτά που κάνει τώρα ο κοτσόβολος, γινόντουσαν στο δημόσιο το 1950. Για ρίξε μια ματιά και θα πειστείς.

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος23/1/16 11:36

    ΠΙΡΑ ΕΝΑ ΚΙΝΙΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙ ΚΑΙ ΕΡΧΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΕΠΙ ΜΙΝΑΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εμένα πάλι με καλούν από τον κοτσοβολο και μου λένε ότι τους χρωστάω μια δόση των 36 ευρώ η οποία είχε πληρωθεί κανονικά το 2012 και όχι μόνο πάνε να με βγάλουν τρελό αλλά απειλούν και με μήνυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απαραδεκτοι. Τα "παιρνουν" απο παντου. Εχω παρει τουλαχιστον 10 φ. Ωρες αναμονης στο τηλ.και ζηταω τον προισταμενο και ολο λενε οτι θα με παρει πισω κ δεν με παιρνει ποτε. Υπαρχει κ ο συν. Του καταναλωτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. paidia egw phra ena laptop perusi to semptevrio.. simera ksafnika stamathse h othonh na leitourgei douleuei kanonka to laptop.. to exw sindesei me otonh apo allo pc kai einai mia xara! exw xasei thn egguhsh me apodeiksh plhrwmhs pistuete oti tha mou to ftiaksoun? h den prokeitai pote na vrw to dikio m..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος4/11/16 00:41

    Paidia eimai k egw pathwn..phra mia tileorash samung suhd k evala k tn support360 gia parapanw eguhsh..o pwlhths m eipe oti k na exei h tileorash diekrinizw kata tn paralavh t tha ginotan episkeuh h antikatastash t proiontos..e lpn m eferan tn tileotash m ragisma stin othoni k pairnw tn kwtsovolo entos 10 imerwn k m parotreinoun n parw tn samung gt autoi dn eithinontai gia t provlina tis tileorashs p egine kata tn paralavh tous...irthe texnikos tis samung k afou evgale tis fwtografies m eipe oti tha exw apantish meta apo 3 meres..perase 1 evdomada k eprepe n parw egw til.. gia n m poun oti dn analamvanoun t provlima k oti einai thema t kotsovolou..epikoinwnisa lpn egw pali m tn kotsovolo k m eipan oti perasan oi 10 meres k oti dn boroun n kanoun kati k oti einai thema tis samung..o enas rixnei t balaki ston allon..Phga apo t sugekrimeno katastima opou eipa t provlima m ston diethidh k m apadise oti prepei n eisai (psuxakias-psuxwtikos)k oti o idios tha ekane xeiroterous traboukismous..e logiko itan n parw sta kentrika t kwtsovolou k h antimetwpish p eixa itan oti dn akougan kan t lew k 2 fores m apekleisan legontas t dika tous k n m kleisoun t tilefwno sti mourh..k t kalutero ap ola einai oti exw zhthsei apo tn proistameno tous n m parei til k akoma perimenw..meta apo ola auta apofasisa n kinithw nomika.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος9/12/16 15:59

    Αγόρασαν ένα κινητό κάι μού το κανά με δώρο στης 26-10-16 το έβαλα για φόρτιση στις 3-11-16 και έσκασε ο φορτιστής του κινητού το έχω πάει στο κατάστημα από το οποίο μου το κάνανε δώρο .και από τότε αγνοηται ή τύχη του κινητού περνώ καθέ μέρα τηλ. Στα κεντρικά γραφεία να δω την πορεία τού σέρβις περιμένω δέκα(10) λεπτά χρεώνουν το τηλ.μου κρατάνε το στοιχεία μου και περιμένω ακόμη να με ενημερώσουν εδώ και έναν(1) μηνά , το κορυφαίο ήταν σήμερα οπού ξανά πήρα τηλ. Και ζήτησα κάποιον υπεύθυνο και μου είπαν ότι όλα τα γραφεία ήταν άδεια ούτε στο ΔΗΜΌΣΙΟ έτσι τέλειος ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος29/12/16 15:40

    Μας κοροιδευουν εδω και 4 χρονια ειναι πληρωμενος ο αποροφητηρας και αυτοι ζητανε τη δοση τους εχω στειλει ολα τα χαρτια που εχω καταθεσει μεσω τραπεζης και αυτοι επιμενουν οτι εκρεμει μια δοση ακομα και απειλουνε με δικκαστηρια μεσω δικηγορικου γραφειου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΡΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΑ 20 ΕΒΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ. ΟΤΑΝ ΗΛΘΕ Ο ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΗΤΑΝ ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΓΓΙΞΕ. ΟΤΑΝ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΕ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ INDESIT ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ . ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΠΟΥ ΝΙΠΤΕΙ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΧΩ ΜΙΑ ΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΚΕΙ ΤΑΜΕΙΟ... ΕΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΕΡΑΤΑ ΧΩΡΙΑΤΟΑΠΛΥΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΝΟΥΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος21/4/18 21:09

    ΠΗΓΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΝ ΣΤΗΣ 7,30 ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΟΤΙ ΣΧΟΛΑΩ ΑΡΓΑ H ΚΟΠΠΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΣΕ ΒΙΑΣΤΙΚΙΑ ΚΑΙ ΑΓΕΝΗΣ . ΕΝΩ ΕΙΧΑ ΜΕΤΡΙΜΕΝΗ ΩΡΑ ΝΑ ΕΞΗΠΕΡΕΤΗΘΩ ,ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕΑΛΟΥΣ 3 ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΧΡΙΑΖΟΜΟΥΝ ΕΝΟ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΣΙΡΑ ,ΜΟΥ ΒΡΗΚΕ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΙΝ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΣΤΟ Ε SHOP ΤΟ ΟΠΙΟ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΕΚΕΙ ,ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΝ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΙ Η ΚΟΠΠΕΛΙΑ ΚΛΙΝΟΥΜΕ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ Η ΟΠΙΑ ΕΙΧΕ ΞΟΔΕΨΕΙ 10 ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΑΛΟΥΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.... ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΝΩΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΩ ΣΤΑ ΤΑΜΙΑ...ΤΑΜΙΕΣ ΜΟΥΤΡΟΜΕΝΕΣ ΧΟΡΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΡΗ ...ΜΟΥ ΛΕΗ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ .....ΚΟΠΕΛΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΛΝΕΤΕ!!! ..ΠΗΡΑ ΤΗ ΚΟΥΤΑ ΑΓΓΑΛΙΑ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ . ΗΡΘΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΛΛΗ ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΩ ... ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ... ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑ ΑΓΓΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΣΑΣ ...ΚΑΙ ΠΑΡΕΠΤΙΤΟΝΤΑΣ ΗΡΘΕ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΤΟ ΟΠΙΟ ΟΤΑΝ ΕΨΑΝΕ ΤΟ ΠΡΟΙΝ ΜΟΥ Η ΚΟΠΕΛΙΑ, ΗΔΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΝΑ ΠΡΟΙΝ ΣΤΟ eshop ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ......ESXOS ....DEN KSANA PATAΩ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος11/8/18 11:20

    Ό,τι χειρότερο η εμπερία μου από αυτό το "κατάστημα". 6/7 παρήγγειλα ένα ψυγείο το οποίο αναμενόταν "σύντομα". μου έστελναν απλά ένα μήνυμα κάθε εβδομάδα που έλεγε ότι ακόμη να έρθει. επείδη δεν ήταν επείγον περίμενα να δω μέχρι πότε θα τραβήξει. 6/8 Δευτέρα μετά από ένα μήνα δεν άντεξα τους πήρα τηλέφωνο και μου λένε θα έρθει τέλη αυγούστου! μετά από 2 μήνες! αλλάζω την παραγγελία μου για ένα άλλο ψυγείο που ήταν άμεσα διαθέσιμο ενώ περίμενα αναμονή στην γραμμή ένα τέταρτο! Τετάρτη με παίρνουν τηλ ΧΩΡΙΣ προειδοποίηση εν ώρα εργασίας να μου πούνε ότι ήρθανε! μου λέει ο οδηγός να έρθει αύριο 4-6. περιμένω εγώ, άφαντος. 18:30 παίρνω τηλ με αναμονή πάλι ένα τέταρτο και μου λένε έγινε κάποιο λάθος και δεν έλαβες το sms που έλεγε ότι θα έρθουμε παρασκευή. παίρνω τηλ πρωι Παρασκευής να σιγουρευτώ και μου λένε θα έρθουμε 1300-1500 και όχι 4-6 ενώ παλι αναμονή ένα τέταρτο και εντωμεταξύ ενώ μου είχαν πει ότι θα με πάρουν πίσω τηλ, δεν με πήραν ποτέ! ωραία του λέω ενημερώστε με όμως μισή ώρα πριν για να φύγω από την δουλειά.
    12:00 με παιρνει ο οδηγός και μου λέει σε 10 λεπτά θα είμαιι εκεί και να τρέχω εγώ από την δουλειά γιατί ήθελα να τελειώσει επιτέλους αυτή η ιστορία! Μου φέρνουν το ψυγείο και λένε ότι δεν έχω δηλώσει το παλιό ψυγείο για ανακύκλωση(ενώ το είχα κάνει) και θα μου κάνουν χάρη που θα το πάρουν!! Τα συμπεράσματα δικά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπέρα σας είχα πάει στο κοτσοβολο στις απαρχές του 11 2018 να ρωτήσο για ένα πύργο ,και ρώτησα με τα χαρακτηριστικά που ήθελα αν έχει και σε λάπτοπ μου είπε ο πωλητής υπάρχει σε acer και είναι στα 349 ευρο δεν το πήρα στις 9 /11/2018 και ξανά μπήκα στο σάιτ περίπου μετά τις15 και είχε τιμή 529 ευρο ,την τελευταία εβδομάδα πριν το blak frait από 529 διαγράφουν την τιμή 529 και του δίνουν 370 έχω κρατήσει και φωτό μέσα από το σάιτ του με τις ημερομηνίες ,τα σημπερασματα δικά σας καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγω χρωστουσα κατι δωσεις που δεν ειχαν ληξει και μου τα ζητησαν ολα λεγοντας πως αν δεν τα δωσω μεχρι τη δευτερα. Θα εχω δικαστηριο..και ολο το χρεως ηταν 300 ευρ.και ειχαν ληξει τα160 .δεν τα εδινα γιατι ειχαμε μηνει χωρις δουλεια...πηρε καποιος ( απο γραφειο μαλλον) με καθολου τροπους και μας τα ζητησε.. πηραμε δανεικα για να τα δωσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος21/5/19 23:30

    κωτσοβολοσ είναι και παραμενη αναξιοπιστηοσ να το κλεισει το μαγαζι να παη στη χονολολου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος30/8/19 21:25

    Αγορασα πλυντηριο ρουχων απο τον κωτσοβολο στην Καλλιθεα σε 8 μηνες τρυπισε το σωληνακι του πλυντηριου που βγαινει το νερο στην αποχετευση εχω 2 χρονια εγγυηση και παρολα αυτα αρνουνται να το φτιαξουν γιατι ειναι εξωτερικο εξαρτημα και δεν καλυπτεται απο την εγγυηση και να παω να παρω αλλο γιατι εχει 2€ και να το αλλαξω μονη μου! Προσπαθησα να το αλλαξω μονη μου αλλα θελει ειδικο γιατι ειναι συνδεδεμενο εσωτερικα με τον καδο! Επομενως, θα πληρωσω ειδικο απο την τσεπη μου! Νιωθω εξαπατημενη και δεν θα ξαναπατησω στον Κωτσοβολο για κανενα λογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δυστυχώς τα δικά μου νέα ειναι παρόμοια πολλών και φρέσκα....
    Καλημέρα εδώ και 2 μερες προσπαθώ να μιλήσω με το κατάστημα κορινθου μέσω κέντρου εξυπηρέτησης πελατών και δεν απαντάνε.Αγορασα πράγματα αξίας 1200€ και μαζί και ένα κινητό μαζί με το τζαμάκι προστασίας όταν πήγαμε να το τοποθέτηση ο τεχνικός στις 8 το βράδυ είχε φύγει αναγκάστηκα να κάνω 30 χιλιόμετρα να γυρίσω στο βραχατι πήγαμε την άλλη μέρα και τοποθέτησε το τζαμάκι.Μετα απο 10 μερες το τζαμάκι ξεκόλλησε,δεν έσπασε,το πήγαμε στον κατάστημα πάλι και μας είπαν ότι το τζαμί δεν καλύπτεται απο εγγύηση,,,,,,για να ξεκόλλησει μόνο του και οχι να σπάσει όπως έγινε ειναι κακοτεχνία του τεχνικού και δεν με ενδιαφέρει αν ο τύπος δεν ξέρει να βάζει τζαμακια,,,,μέσα στο σάιτ του κοτσοβολος ο κατασκευαστής δίνει 2 χρόνια εγγύηση αλλά φυσικά για σπάσιμο και οχι ξεκολημα λόγω κακής τοποθετήσεις του τζαμιού.δεν μου απαντάνε 2 μερες και προσπαθούν να αποποιηθούν τις προσωπικές τους ευθύνες τόσο του τεχνικού όσο και του προϊσταμένου που τον κάλυπτει..Δεν παρακαλώ απαιτώ να φτειαξετε την κακοτεχνία σας όπως εγώ πλήρωσα τα 1200€...ΚΩΣΤΑΣ. ΚΑΛΕΡΓΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τα ίδια και χειρότερα έπαθα εγώ με παράδοση κλιματιστικού στην Αθήνα παρότι ήταν ετοιμοπσραδοτο..τι τηλεφωνικό κέντρο ανύπαρκτο, η τηλεφωνήτρια μιλούσε με ξύλινη γλώσσα, σκέτη απάτη... καμμία εξυπηρέτηση,όλο ψέματα, εταιρεία που δεν εφαρμόζει τις σύγχρονες σρχές του υγιούς μάνατζμεντ και μάρκετιγκ.. χωρίς καλή συμπεριφορά μετά την πώληση... Απαράδεκτη συμπεριφορά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ειμαι στην αναμονη απο τις 7.20 και η ώρα είναι 9.00. Μιλησα στο ενδιάμεσο με τον υπάλληλο ο οποιος με ξαναεβαλε στην αναμονή... για να ελέγξει την παραγγελία μου... εχει καθυστέρηση 12 ημερών!!! Ακόμα να εχω ενημέρωση!!! ...έπρεπε να εχω δει τις κριτικές νωρίτερα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κάθε φορά μετανιώνω που σκέφτηκα να αγοράσω κάτι από αυτούς. Ενω είχα να αγοράσω χρόνια από αυτούς, έκανα μια παραγγελία, μου έστειλαν στο τηλέφωνο οτι η παραγγελία μου είναι έτοιμη. Πήγα στο κατάστημα να παραλάβω και μου είπαν οτι είχε ακυρωθεί η παραγγελία (από μόνη της) και είχαν μια νέα παραγγελία , αλλά χωρίς έκπτωση. Η έκπτωση ήταν μικρή , όμως όλο αυτό δείχνει τον τρόπο που δουλεύουν. Μακριά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *