Στο μικροσκόπιο των δικαστικών αρχών βρίσκονται κάποια από τα μεγάλα έργα που έχουν δημοπρατηθεί τα τελευταία χρόνια στη χώρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Δικαιοσύνη, κατόπιν καταγγελιών που έφθασαν σε αυτήν...
εμφανίζεται να ερευνά συγκεκριμένους διαγωνισμούς που απασχόλησαν και την κοινή γνώμη, εστιάζοντας σε όσα έλαβαν χώρα κατά τη διαδικασία των διαγωνισμών την περίοδο της εκτέλεσης των εργασιών σχετικά με οικονομικές υπερβάσεις, χρονικές παρατάσεις, ενώ φέρεται να ερευνά και τον ρόλο των αρμόδιων υπηρεσιών και γενικά όλων των εμπλεκόμενων πλευρών.
Οπως μάλιστα ακούγεται σε δικαστικούς αλλά και επιχειρηματικούς κύκλους, μεταξύ των έργων που εμφανίζονται να ανήκουν στην κατηγορία των υπό διερεύνηση διαγωνισμών είναι και αυτός της περίφημης Σήραγγας Καλλιδρόμου. Ο οικονομικός εισαγγελέας φέρεται να έχει ήδη αναθέσει σε ειδικό ανακριτή τον έλεγχο της σύμβασης για το εν λόγω σιδηροδρομικό έργο, με φορέα την ΕΡΓΟΣΕ, με την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-J&P ΑΒΑΞ να είναι ο ανάδοχος του project.
Πάντως, η συγκεκριμένη περίπτωση διαγωνισμού της Σήραγγας Καλλιδρόμου (η οποία περιλαμβάνεται στο ορεινό τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι) χαρακτηρίστηκε από την αγορά ως πολύπαθη. Καθώς πρόκειται για ένα έργο που σέρνεται εδώ και περίπου δεκαπέντε χρόνια, προκηρύχθηκε για πρώτη φορά το 1996-1997, πέρασε από σαράντα κύματα, ακυρώθηκε, επαναδημοπρατήθηκε, κατέληξε αρχικά σε άλλον μειοδότη, αλλά η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-J&P ΑΒΑΞ υπέβαλε ένσταση. Το έργο μετά έμπλεξε στα γρανάζια του Ελεγκτικού Συνεδρίου και των Βρυξελλών, παρενέβη η ΕΡΓΟΣΕ υπέρ της εν λόγω κοινοπραξίας, για να φθάσουμε στο τέλος (πριν από μερικά χρόνια) ο σιδηροδρομικός φορέας να αναθέσει τη σύμβαση στην κοινοπραξία των τριών (σύμβαση περίπου 190 εκατ. ευρώ).
Ωστόσο, προέκυψαν στην πορεία οικονομικές αναθεωρήσεις, σημαντικές καθυστερήσεις στα χρονοδιαγράμματα, υπεγράφη προ περίπου ενός έτους πρόσθετη συμπληρωματική σύμβαση δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ (44 εκατ. ευρώ) για την ολοκλήρωση κάποιων εργασιών κ.λ.π., ενώ γενικά η όλη διαδικασία είχε από την πρώτη στιγμή προκαλέσει ερωτήματα στην κατασκευαστική αγορά.
πηγή
Parapona-Rodou
εμφανίζεται να ερευνά συγκεκριμένους διαγωνισμούς που απασχόλησαν και την κοινή γνώμη, εστιάζοντας σε όσα έλαβαν χώρα κατά τη διαδικασία των διαγωνισμών την περίοδο της εκτέλεσης των εργασιών σχετικά με οικονομικές υπερβάσεις, χρονικές παρατάσεις, ενώ φέρεται να ερευνά και τον ρόλο των αρμόδιων υπηρεσιών και γενικά όλων των εμπλεκόμενων πλευρών.
Οπως μάλιστα ακούγεται σε δικαστικούς αλλά και επιχειρηματικούς κύκλους, μεταξύ των έργων που εμφανίζονται να ανήκουν στην κατηγορία των υπό διερεύνηση διαγωνισμών είναι και αυτός της περίφημης Σήραγγας Καλλιδρόμου. Ο οικονομικός εισαγγελέας φέρεται να έχει ήδη αναθέσει σε ειδικό ανακριτή τον έλεγχο της σύμβασης για το εν λόγω σιδηροδρομικό έργο, με φορέα την ΕΡΓΟΣΕ, με την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-J&P ΑΒΑΞ να είναι ο ανάδοχος του project.
Πάντως, η συγκεκριμένη περίπτωση διαγωνισμού της Σήραγγας Καλλιδρόμου (η οποία περιλαμβάνεται στο ορεινό τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι) χαρακτηρίστηκε από την αγορά ως πολύπαθη. Καθώς πρόκειται για ένα έργο που σέρνεται εδώ και περίπου δεκαπέντε χρόνια, προκηρύχθηκε για πρώτη φορά το 1996-1997, πέρασε από σαράντα κύματα, ακυρώθηκε, επαναδημοπρατήθηκε, κατέληξε αρχικά σε άλλον μειοδότη, αλλά η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-J&P ΑΒΑΞ υπέβαλε ένσταση. Το έργο μετά έμπλεξε στα γρανάζια του Ελεγκτικού Συνεδρίου και των Βρυξελλών, παρενέβη η ΕΡΓΟΣΕ υπέρ της εν λόγω κοινοπραξίας, για να φθάσουμε στο τέλος (πριν από μερικά χρόνια) ο σιδηροδρομικός φορέας να αναθέσει τη σύμβαση στην κοινοπραξία των τριών (σύμβαση περίπου 190 εκατ. ευρώ).
Ωστόσο, προέκυψαν στην πορεία οικονομικές αναθεωρήσεις, σημαντικές καθυστερήσεις στα χρονοδιαγράμματα, υπεγράφη προ περίπου ενός έτους πρόσθετη συμπληρωματική σύμβαση δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ (44 εκατ. ευρώ) για την ολοκλήρωση κάποιων εργασιών κ.λ.π., ενώ γενικά η όλη διαδικασία είχε από την πρώτη στιγμή προκαλέσει ερωτήματα στην κατασκευαστική αγορά.
πηγή
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.