ροή ειδήσεων

Γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός: Έχω κοιμηθεί στα παγκάκια της Ρόδου

Η γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός σοκάρει με τις δηλώσεις της. «Έχω κοιμηθεί στα παγκάκια» αποκάλυψε σε τηλεποπτική εκπομπή που ήταν καλεσμένη...

Ήταν 22 Δεκεμβρίου, βράδυ κι εγώ πήρα το πλοίο και πήγα στη Ρόδο φεύγοντας από το νησί μου χωρίς να ξέρω τι κάνω. Χρειάστηκε να κοιμηθώ δύο μέρες στα παγκάκια μέχρι να ισορροπήσω».
Η ηθοποιός δεν μπόρεσε να κρύψει την συγκίνησή της. Κάποια στιγμή η κουβέντα περιστράφηκε γύρω από τους ανθρώπους που αυτό τον καιρό περνάνε δύσκολα και έχουν μείνει άστεγοι. «Εμένα δεν μου αρέσουν οι γιορτές, δεν μπορώ, πλήττω και δεν είμαι η μόνη. Λυπάμαι που αυτές τις μέρες τις γιορτινές, εγώ έχω την υγεία μου κι έχω και το κρεβάτι μου με το πουπουλένιο μου το πάπλωμα που αγόρασα από την Αγγλία και υπάρχει κόσμος που είναι έξω στα παγκάκια και κοιμάται», είπε η ηθοποιός και συνέχισε: «Δε θέλω να βάλω τα κλάματα επειδή τα σκέφτομαι, απλά είναι ντροπή να σκεφτόμαστε να στολίσουμε τα υπέροχα δέντρα και ο κόσμος να πεινάει έξω στα παγκάκια. Είναι ντροπή να σκεφτόμαστε μόνο το τι θα κάνουμε, είμαι κατά σε όλα αυτά, μόνο και μόνο για να πουλάνε οι βιτρίνες και ο κόσμος να περνάει υπέροχα, να τρώει την γαλοπούλα και ο άλλος να μην έχει ένα πάπλωμα να βάλει από πάνω του».

Δείτε εδώ ποια γνωστή ηθοποιός είναι

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος19/12/12 13:37

    Τότε αυτές τις γιορτινές ημέρες να καθόμαστε όλοι μαζί να κλαίμε. Ρε τι μαλακίες λέει ο καθένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/12/12 14:23

    o kalimnios to eipe?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος19/12/12 16:57

    Nαι ο καλυμνιος πουγινε καλυμνια το ειπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/12/12 20:01

    δεν νομίζω να ενοχλεί κανέναν με την αλλαγή φύλου και να βρίζετε έτσι. είστε ρατσιστές και είναι ντροπή. εμένα μου είναι αδιάφορη. δεν αξίζει τέτοιου σχολιασμού απο εσάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/12/12 21:32

      ΙΣΑ ΙΣΑ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΣΩΣΤΕΣ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/12/12 23:44

      Η μάνα σου το ξέρει μωρή?

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *