ροή ειδήσεων

ΑΠΕΙΛΕΣ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ... ΑΝΤΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΩΝ

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΔΑ ΤΩΡΑ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΔΙΚΙΓΟΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΥΦΟΣ 1000 ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ ΑΠΕΙΛΟΥΝ... ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΑ!! ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΠΟΙΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΦΡΑΓΚΟΥ ΟΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΑ ΔΙΚΗΓΟΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝ ΔΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΠΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ''ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ'' ΕΛΕΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΟΣ!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος4/12/12 17:30

    i sigkerkimeni kiria me pire kai ne apilouse geia 40 eyro xreos stin forthenet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/12/12 17:39

      Fragkoy apo Rodo dikigoros?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/2/21 17:03

      Τηλεφωνουν απο 45 διαφορετικα νουμερα σταθερα κ κινητα κ απειλουν κ πιεζουν για χρεη ΔΕΔΔΗΕ

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος4/12/12 17:37

    Από το τηλέφωνο μπορούν να δηλώνουν και να λένε ότι γουστάρουν, επίσης το ίδιο ισχύει και για εμάς τους καταναλωτές, μπορούμε να λέμε και εμείς ότι γουστάρουμε και άμα λάχει να τους ρίχνουμε και γαμοσταυρίδια δίχως να μπορούν βεβαίως να κάνουν οτιδήποτε.
    Θα κανεις καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, και θα ζητήσεις από την τηλεφωνική σου εταιρία να παρακολουθούν το τηλέφωνο σου για να το χρησιμοποιήσεις εναντίον τους, και πιστεψε με όχι μονο θα δικαιωθείς, αλλα θα σε αποζημιώσουν και από πάνω!!!

    *Οτιδήποτε άλλο εκτός από κάποιο επίσημο έγγραφο ΠΧ εξώδικο θεωρείτε άκυρο και παράνομο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/12/12 18:00

      γενικη γραμματεια καταναλωτη?το τηλ.πως θα το βρω γιατι κ μενα μ ενοχλουν...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/6/22 15:52

      Ο ΣΥΝΥΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΟΥΚΑΡΕΩΣ ΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ. ΑΠΟ ΕΞΩ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΠΙΝΑΚΙΔΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟ ΟΡΟΦΟ

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος4/12/12 17:40

    pe paidia kai mena me piran til apo dikigoriko grafeio.......mporoun na mou kanoun tpt gt exo tromokratithi......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/12/12 20:43

      Εάν δεν έχεις ακίνητη περιουσία στο όνομα σου, το χειρότερο που μπορούν να σου κάνουν είναι να σου κλάσουν τα αρχίδια (εάν είσαι γυναίκα, ζητώ συγνώμη αλλά κατάλαβες το συλλογισμό μου).
      Σε πολύ τραβηγμένες περιπτώσεις ίσως ζητήσουν δέσμευση των καταθέσεων σου (εφόσον έχεις) ή εάν υπάρχει ακριβό αυτοκίνητο κ.λπ. αλλά και πάλι λίγα πράγματα μπορούν να σου κάνουν.
      Το καλύτερο είναι να τους παραπέμψεις στο δικό σου δικηγόρο και άστους να τα βρούνε μόνοι τους. Εάν φτάσετε στα δικαστήρια, να ξέρεις οτι θα περάσουν 18-24 μήνες μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση και μετά άλλοι 7-8 μέχρι να βγεί απόφαση, οπότε παρ' τ' αυγό και κούρεφτο ...

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος4/12/12 17:42

    dn pairnoun ntopioi dikigoroi....dn einai roditiko to grafeio.....athina einai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4/12/12 17:58

    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΓΡΑΨΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΡΕΗ?ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΨΕΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΗΛΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΟΜΠΑΜΑ ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος4/12/12 21:20

    emena opote me perni auti h kauliara foni eimaste apo thn eteria spasarxida gia 70e, tis kano erotiki eksomologisi kai meta tis ta xono kanonika mexri pou kokkinizi kai to tilefono xaxaxaxaxaxa kathe fora me pairni poio mpasmeni gkomena, pistevo sto telos tha g@miso na mou kalipsi to xreos xaxaxaxaxaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/12/12 22:47

      Μας αφησες κουσουρι μεγαλε.Εγραψες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος4/12/12 22:37

    ΣΩΣΤΟΣ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος4/12/12 22:53

    Φιλε 9.20 χαχαχαχαχα αργηγος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος5/12/12 17:14

    Με το που σου λένε ότι είναι για είσπραξη χρέους τους αναφέρεις ότι από "τώρα αρχίζω την καταγραφή της συνομιλίας με σκοπό να χρησιμοποιηθεί στη δικαιοσύνη". Εκεί να δεις που στο κλείνουν ή προσέχουν πολύ τα λόγια τους. Το τηλεφώνημα αν δεν καταγραφεί νόμιμα είναι σαν να μην έγινε. Νόμιμα γίνεται αν λίγο πριν την καταγραφή ενημερώσεις τον συνομιλητή σου οτι θα κάνεις καταγραφεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος6/12/12 11:42

    kalimera palikaria mkantilakia thelei kai meta ths les oti eisai katw apo to grafeio tous kai aneveneis na deis pia einai auth h fwnoula pou thelei na sou parei "fifa" mhn pw kati allo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος11/7/13 18:09

    κι εμενα με επαιρναν απο τη φραγκου.....η συγκεκριμενη κυρια ειναι μεγαλο κουμασι...εψαξα κι εμαθα....μολις ειπα οτι θα καταγραφω τις συνομιλιες και ο δικηγορος μου θα σας ενημερωσει για τις μυνησεις και προσωπικα στην κυρια και στο γραφειο σταματησαν.εστελναν απλα ενα μνμ καθε μηνα...τωρα εδω και 2 μερες με παιρνει καποιο αλλο δικηγορικο γραφειο αλλα δεν το σηκωνω.....ελεος πια δεν αντεχω αλλο,ειμαι ανεργη,δεν εχω να φαω και εχω χαλασει την υγεια μου με τους τροπους τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/11/13 17:01

      ΦΙΛΕ,πως λεγεται το κουμασι αυτο.τα αρχικα γραψε.π.χ: Μ.Χ. γιατι ψαχνω στοιχεια.για να παω να τη στειλω για δωρεαν check-up στο ΚΑΤ.

      Διαγραφή
    2. Ψάξε στο google την Φράγκου δικηγορική την έχει φάτσα πρώτη πρώτη , καθώς και άλλες πληροφορίες.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος20/2/14 16:48

    Εμένα μόλις τώρα ( 20/02/2014 16,45 ) με πήρε από την φράκγου κάποια ζαφειροπουλου.Αυτή νομιζε οτι ηταν ο πλανηταρχης και οτι θα με ψαρωνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος14/4/14 16:04

    Αν σε περίπτωση πληρώσεις ξοφλειται το χρέωση που εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εμένα ενώ έχω κάνει διακανονισμό για την οφειλή μου στη AMERICAN EXPRESS BONUS, (ALPHA BANK) και μέχρι σήμερα Ιούνιο 2014 έχω πληρώσει και 5 μήνες περισσότερους, με έχουν τρελάνει οι εισπρακτικές στα τηλέφωνα. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο για το ίδιο θέμα από ένα δικηγορικό γραφείο κάποιας "ΚΟΤΣΙΑ" και τους είπαν να πάψουν να με ενοχλούν και ότι θα ζητήσω δικαστική προστασία. Η απάντησή που έλαβε ειρωνικά ήταν "και θα τα βάλετε με την τράπεζα ?" Δηλαδή δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους και πουλάνε και τσαμπουκά από πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος17/6/14 11:40

    μου εστειλαν μηνυμα να επικοινωνησω μαζί τους για διευθετηση προσωπικης μου υποθεσης. Τον οκτωβριο εχω δικαστηριο για τις τράπεζες. Ισα ισα για να με αγχωσουν πάλι τηλεφωνουν...... Δεν εχω ακινητη περιουσια, μονο ενα αυτ/το του 88 , αν θέλουν ας ερθουν να το παρουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος27/6/14 20:52

    Με έχουν πρίξει απο το δικηγορικό γραφείο . Δεν εχω μιλήσει με πιο αγενέις ανθρωπους !
    Οφειλω 600 κ 1400 σε 2 πιστωτικές στην Citybank που φαλιρισε.
    Μου κανουν 50 % εκπτωση αλλα παλι δεν εχω να τα δωσω.
    με απειλουν χοντρα, λενε οτι εστειλαν εξωδικο κ τοιχοκολληθηκε στο παλιο μου σπιτι στην πρωιν πόλη που ζουσα. Τους ειπα οτι πια δεν μενω εκει και πως θα ενημερωθω για το δικαστηριοα, και οτι δεν εχω χρημματα για δικηγορο και μου το κεινουν!
    Δεν ξερω τι πρπει να κάνω!
    Ημαρτον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος9/7/14 15:49

    μου εστειλε μην καποια κζαφειροπουλου να επικοινωνησει μαζι της ο δικηγόρος μου. εχω χρεος1300ε σε πιστωτικη της citibankμου ειχαν στειλει εξωδικο πριν 2 χρονια ηταν 2400 το χρεος το εφτασα 1400 και ανεργη.τωρα δεν εβαλα ένα μηνα και μου εστειλαν μην από δικ.εγω δεν εχω λεφτα για δικηγορο τι κανω.ανεργη 4χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος8/9/14 18:17

    εγω οταν με ζητούν λέω είμαι η αδερφή της θέλετε να της πω κάτι; οποτε μου αφηνουν πολυ ευγενικα το μηνυμα που να καλέσω.....και ποτε δεν επιστρέφω την κλήση βεβαια....ουτε νεύρα ουτε τιποτα....και για να δελεασουν τον υποχρεο να ανταποκριθει στο μηνυμα λένε "για μια θετικη εκβαση της υποθεσεως της"....κουτόχορτο τρώμε κοπελα μου; ή μηπως κερδισα κληρονομια και δεν το ξέρω;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. να επικοινωνήσω λεει μαζί με τον δικηγόρο μου, συνεχίζει να με ταράζει κάθε φορά που αφήνει μήνυμα στον τηλεφωνητή.... πως να την στείλω αυτή στο τρελάδικο και να μην πάω εγώ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος30/12/15 16:01

    Ξερει κανενας καποια σκλαβουλια απο δικηγορικη γιουροκελη. Με εχει τρελανει στα τηλ.ειναι πολυ αισχρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος16/11/16 11:23

    Δεχθηκα σημερα κληση απο το ν 211104114 απο εναν κουνιστο λελε που μου ειπε πως τηλεφωνει απο το γραφειο της κ Φραγκου και με ζητησε με το μικρο μου ονομα Τουπα πως ειμαι η οικιακη βοηθος και να μου ανεφερε τον λογο της επικοινωνιας τους Με υφος 110 καρδηναλιων μου απανταει "ξερω οτι ειστε εσεις και θα αναφερω στην κυρια Φραγκου για τα περεταιρω " του απανταω ¨χεστηκα και το κλεινω Δεν χρωσταω σε κανεναν και ουτε εχω διαπραξεικατι που να χρειαζομαι νομικη βοηθεια Με τι θρασος μας ενοχλουν....Φταινει οι εταιρειες τηλεφωνων που δινουν τα τηλεφωνα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος23/12/16 19:05

    Απο το 2013 με παιρνει μια Ζαφειροπουλου απο δικηγ.γραφειο Φραγκου λεγοντας διαφορα ανυποστατα και απαραδεκτα συμφωνα με τους κανονες που διεπουν τις εισπρακτικες.. οπως τωρα θα κανω κατασχεση...εχει σταλει το κατασχετηριο μολις πας σπιτι θα εχει θυροκολληθη κτλ.μιλαει για τις οφειλες μου σε οποιον σηκωσει το τηλ/νο σταθερο η κινητο..για να μην μιλησω για το υφος των εκατο καρδηναλιων..Μολις διαπιστωσει οτι δεν πτοεισαι απο ολα αυτα υψωνει τον τονο της φωνης της και το κλεινει...Καλεστε το 1520 να κανετε καταγγελια ειναι ο συνηγορος καταναλωτη.Η συμβουλη μου ειναι να μην απαντατε στο τηλ/νο...εκτος αν θελετε να το διασκεδαζετε.. εαν δεν εχετε περιουσιακα στοιχεια δεν προκειται να
    προβουν σε καμμια ενεργεια,οποτε εννοειται οτι δεν πρεπει να πληρωσετε καθολου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ την υπεδειξα ότι το χρέος αφορά την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και εμένα είναι σε διακανονισμό, άναψαν τα αιματα κατά την διάρκεια της συνομιλίας ,και μου απάντησαν ότι δεν έχω επίπεδο. Το μόνο που την κατηγόρησαν ήταν ότι οι παράνομοι περνούν και απειλούν και ας διαλέξει ποια από την κάτω κατηγορία παράνομων ανήκει Ήταν Τετάρτη 1Αυγουστου 2018. Απλά έχουν λυσσάξει γιατί από την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου το ΣτΕ βάζει φρένο σε υποθέσεις τηλεφωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος23/10/18 00:21

    Αναστασία Φράγκου.... πήραν τηλέφωνο για χρέος προς τη ΔΕΗ που έχει λήξει η ημερομηνία πληρωμής του μόλις 20 ημέρες... Για να ψάξουμε για την εν λόγω κυρία... Είναι η Αναστασια Φράγκου που έχει και την οινοποιία στο Νέο Βουτζά Ραφήνας....;; και ποια σχεση έχει με την οικογένεια Φράγκου... και το μαντρωμενο οικόπεδο στο Κόκκινο Λιμανάκι... που έκλεινε την πρόσβαση προς τον αιγιαλό και κάηκαν ζωντανοί σαν τα ποντίκια εκεί μέσα 26 άνθρωποι...!!! Αφού μας αγαπούν τόσο πολύ.... και μας τηλεφωνούν από ενδιαφέρον.... να ξέρουμε κι εμείς κι ο κόσμος... με ποιους έχουμε να κάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος18/12/18 18:27

    Χριστουγεννιάτικα θα μου στήλη τον δικαστικό επιμελητή ή κυρία Φράγκου! ! !
    Δεν μπορείς να ανοίξεις το στόμα σου.... Αμέσως ειρωνεία και απειλές επειδή είμαι άνεργος ή γυναίκα μου χειρουργειο και το παιδάκι μου θέλη να φάη !!!!
    Για 4.000ευρω που χρωστάω στην probank!!!!
    Ναι αφήσανε 4χρονια να κάνουμε εκκαθάριση μετά δώσανε το χρέος στην QPH και πριν 2 μήνες με βρήκανε.. .Λες και με ψάχνανε να μου πουν ότι τους χρωστάω 15.000ευρω!!!! Άμεσα καταβληθεντα.. ..
    Έλεος! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *