Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, το Facebook, παρουσίασε μία νέα μηχανή αναζήτησης που θα αξιοποιεί τον όγκο δεδομένων των χρηστών του, με τα δισεκατομμύρια των φωτογραφιών τους και το ένα τρισεκατομμύριο διαπροσωπικές συνδέσεις...
Πιο συγκεκριμένα, σε εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στην Καλιφόρνια, ο ισχυρός άνδρας του Facebook, Mark Zuckerberg, παρουσίασε το Graph Search Beta, τη μηχανή αναζήτησης που δεν αναζητά λέξεις-κλειδιά σε ιστοσελίδες (όπως κάνει το Google) αλλά ψάχνει σε προσωπικές πληροφορίες.
Όπως αναφέρεται στο FoxNews, η νέα μηχανή αναζήτησης θα εμφανίζεται σαν μία μεγαλύτερη μπάρα αναζήτησης στο πάνω μέρος της κάθε σελίδας. Ο χρήστης θα μπορεί να πληκτρολογεί μερικές λέξεις, όπως για παράδειγμα «φωτογραφίες που μου άρεσαν» ή «φίλοι φίλων που είναι ελεύθεροι στην τάδε περιοχή», και η σελίδα θα ανανεώνεται αμέσως με αποτελέσματα από την ιστοσελίδα. Με λίγα λόγια, ο χρήστης θα μπορεί να κάνει αναζητήσεις βάσει γεωγραφικής θέσης, περιεχομένου που τον ενδιαφέρει και δραστηριότητας. Όταν το Facebook, όμως, δεν θα μπορεί να φέρει αποτελέσματα για μία αναζήτηση, τότε θα εμφανίζονται αποτελέσματα από τη μηχανή αναζήτησης Bing της Microsoft, στα πλαίσια της συνεργασίας που έχουν οι δύο εταιρείες από το 2007.
Ο Zuckerberg κατέστησε σαφές πως η μηχανή σχεδιάστηκε με γνώμονα το σεβασμό στο ιδιωτικό απόρρητο και τα προσωπικά δεδομένα και θα επιστρέφει αποτελέσματα μόνο από τις πληροφορίες που μοιράζεται κάθε μέλος του με αυτόν που κάνει την αναζήτηση. Δηλαδή, όπως ευκρινώς αναφέρει το Businessweek, κάθε χρήστης βλέπει διαφορετικά αποτελέσματα, γιατί σχετίζεται και μοιράζεται διαφορετικά πράγματα με διαφορετικά μέλη του Facebook.
Το Graph Search είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά και μόνο σε περιορισμένο αριθμό χρηστών.
Parapona-Rodou
Πιο συγκεκριμένα, σε εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στην Καλιφόρνια, ο ισχυρός άνδρας του Facebook, Mark Zuckerberg, παρουσίασε το Graph Search Beta, τη μηχανή αναζήτησης που δεν αναζητά λέξεις-κλειδιά σε ιστοσελίδες (όπως κάνει το Google) αλλά ψάχνει σε προσωπικές πληροφορίες.
Όπως αναφέρεται στο FoxNews, η νέα μηχανή αναζήτησης θα εμφανίζεται σαν μία μεγαλύτερη μπάρα αναζήτησης στο πάνω μέρος της κάθε σελίδας. Ο χρήστης θα μπορεί να πληκτρολογεί μερικές λέξεις, όπως για παράδειγμα «φωτογραφίες που μου άρεσαν» ή «φίλοι φίλων που είναι ελεύθεροι στην τάδε περιοχή», και η σελίδα θα ανανεώνεται αμέσως με αποτελέσματα από την ιστοσελίδα. Με λίγα λόγια, ο χρήστης θα μπορεί να κάνει αναζητήσεις βάσει γεωγραφικής θέσης, περιεχομένου που τον ενδιαφέρει και δραστηριότητας. Όταν το Facebook, όμως, δεν θα μπορεί να φέρει αποτελέσματα για μία αναζήτηση, τότε θα εμφανίζονται αποτελέσματα από τη μηχανή αναζήτησης Bing της Microsoft, στα πλαίσια της συνεργασίας που έχουν οι δύο εταιρείες από το 2007.
Ο Zuckerberg κατέστησε σαφές πως η μηχανή σχεδιάστηκε με γνώμονα το σεβασμό στο ιδιωτικό απόρρητο και τα προσωπικά δεδομένα και θα επιστρέφει αποτελέσματα μόνο από τις πληροφορίες που μοιράζεται κάθε μέλος του με αυτόν που κάνει την αναζήτηση. Δηλαδή, όπως ευκρινώς αναφέρει το Businessweek, κάθε χρήστης βλέπει διαφορετικά αποτελέσματα, γιατί σχετίζεται και μοιράζεται διαφορετικά πράγματα με διαφορετικά μέλη του Facebook.
Το Graph Search είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά και μόνο σε περιορισμένο αριθμό χρηστών.
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.