ροή ειδήσεων

ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ: Πολυτελή τετρακίνητα και sport cars σε άκρως δελεαστικές τιμές

Δράση του παράνομου κυκλώματος στη Ρόδο
Του «Ειδικού Συνεργάτη» 
Αυξάνονται συνεχώς τα «θύματα» του ειδικού συνεργάτη του ΟΔΔΥ ονόματι Κ.Π., ο οποίος φέρεται να έχει εξαπατήσει εκατοντάδες καταναλωτές τους τελευταίους μήνες... χωρίς κανείς να αντιδρά. Μάλιστα, ενήμερες για τη δράση του Κ.Π. είναι τόσο η διοίκηση του ΟΔΔΥ, αλλά και οι Αρχές, αλλά ‒όπως αποδεικνύεται‒ ο επιτήδειος εξακολουθεί να δρα ανενόχλητος λαμβάνοντας προκαταβολές από ανυποψίαστους ιδιώτες καταναλωτές που πολλές φορές ξεπερνούν ακόμη και τις 5.000 ευρώ! Οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν πως οι δημοπρασίες της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (πρώην ΟΔΔΥ) είναι ανοικτές για όλους και σε καμία περίπτωση κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να εξαιρεθεί από τις λίστες δημοπρασιών. Παράλληλα, η Διεύθυνση έχει ενημερώσει πως ανάλογα περιστατικά απάτης συμβαίνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα και κάποιοι καταναλωτές δεν διστάζουν να μεταβούν και στις αποθήκες του πρώην ΟΔΔΥ ώστε να… παραλάβουν τα νέα τους αυτοκίνητα! Ωστόσο, σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν ανυποψίαστοι καταναλωτές στο «Π», ο Κ.Π. πλησιάζει ανυποψίαστους ιδιώτες μέσω γνωστών και φίλων λειτουργώντας με το σύστημα της «πυραμίδας». Ειδικότερα, η διαδικασία θα γινόταν μέσω ενός «ανεξάρτητου συνεργάτη» του ΟΔΔΥ ονόματι Κ.Π., ο οποίος ως συνεργάτης είχε άμεση πρόσβαση σε «επιλεγμένα» αυτοκίνητα, τα οποία «έχει δεσμεύσει», ώστε να μη βγουν ποτέ σε δημοπρασία και έτσι ο ενδιαφερόμενος φαινόταν ως μοναδικός πλειοδότης και το αποκτούσε σε προνομιακά χαμηλή τιμή. To μόνο που αρκούσε από μεριάς του ενδιαφερόμενου ήταν η προσκόμιση 500 ευρώ, ώστε να «ανοίξει ο φάκελός του» και να μπορεί ο ιδιώτης να συμμετέχει στη δημοπρασία. Ο… μουσικός Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο «Π» ο πελάτης-θύμα: «Η γνωριμία μου με τον Κ.Π. έγινε σε καφετέρια στην Αθήνα παρουσία του στενού μου φίλου, ο οποίος εγγυήθηκε για τη φερεγγυότητα του πρώτου. Συγκεκριμένα, οι πληροφορίες που έχω είναι ότι εν λόγω ‘‘κύριος’’, ενώ έχει σπουδάσει μουσικός, δραστηριοποιείται επιχειρηματικά με ‘‘επενδυτικά προγράμματα’’ στο εξωτερικό, ασχολείται με αγοραπωλησίες αυτοκινήτων στην Ελλάδα και after sales, όπως ασφάλειες αυτοκινήτων, service κτλ., ενώ τελευταία μέσω του ΟΔΔΥ ως ανεξάρτητος συνεργάτης ‘‘δεσμεύει’’ αυτοκίνητα που ο ίδιος έχει επιλέξει ως αξιόπιστα, γιατί έχει και ‘‘ένα όνομα’’ να προστατέψει. Συγκεκριμένα, ανέφερε πως τα αυτοκίνητα είναι από τριετίας και άνω γιατί έτσι ο ιδιοκτήτης δεν έχει δικαίωμα πάνω τους και μπορούν να δημοπρατηθούν. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο ενδιαφερόμενος είναι να δώσει 500 ευρώ ώστε να ‘‘ανοίξει’’ ο φάκελος και να ξεκινήσει η διαδικασία. Μάλιστα, θα λάμβανα ειδοποίηση για το πότε θα γινόταν η δημοπρασία ώστε να παραβρεθώ, όπου θα έβλεπα το αυτοκίνητο της επιλογής μου εάν μου κάνει με δικό μου μηχανικό και εάν όχι, θα μπορούσα να επιλέξω ένα άλλο από τη δημοπρασία της ημέρας βάσει της λίστας του Κ.Π. ή θα έπαιρνα τα χρήματά μου πίσω. Εάν προχωρούσα με κάποιο από τα αυτοκίνητα της λίστας του, τότε θα πήγαινα στο ταμείο του ΟΔΔΥ και με την ταυτότητά μου θα έκλεινα το αυτοκίνητο στην τιμή εκκίνησης και θα πλήρωνα μετρητοίς το ποσό ή με διακανονισμό. Στη συνέχεια. αφού συμφωνήσαμε σε κάποιο αυτοκίνητο, έδωσα τα 500 ευρώ στον Κ.Π., παρουσία του στενού μου φίλου, και μου αναφέρθηκε ότι η δημοπρασία θα ολοκληρωνόταν σε δύο με τρεις μήνες, λόγω της καθυστέρησης του ΟΔΔΥ, καθώς τότε “είχαν παγώσει” οι δημοπρασίες. Από μήνα σε μήνα μου ανέφερε ο στενός μου φίλος ότι καμία δημοπρασία δεν έχει γίνει και είναι “λογική” η καθυστέρηση και να κάνω υπομονή, καθώς κανένας από τους ενδιαφερόμενους του Κ.Π. δεν έχει πάρει ακόμα το αυτοκίνητό του και περιμένουν και άλλοι πριν από εμένα. Έτσι, ήρθε ο Οκτώβριος όπου κατάλαβα ότι αυτοκίνητο δεν θα έπαιρνα και έκανα αγορά ενός καινούργιου για τις προσωπικές μου μετακινήσεις, για τον λόγο αυτό ζήτησα από τον στενό μου φίλο να σταματήσουν τις διαδικασίες και να πάρω τα 500 ευρώ πίσω. Με διαβεβαίωσε ότι θα πάρω τα χρήματά μου και ο Κ.Π. ‘‘θα κλείσει’’ τον φάκελό μου και θα μου τα επιστρέψει. Μετά από προσωπική μου τηλεφωνική επικοινωνία με τον Κ.Π. μού το επαλήθευσε και είπε ότι ήταν θέμα εβδομάδων». Η εξαφάνιση «Έτσι έφτασε ο Γενάρης και με τακτική επικοινωνία μου με τον στενό μου φίλο και τον Κ.Π. με πηγαίνανε από βδομάδα σε βδομάδα και έλεγαν ότι είναι θέμα του ΟΔΔΥ και ότι είναι τώρα γιορτινές μέρες (Χριστούγεννα) και από το νέο έτος θα έχω τα χρήματά μου πίσω. Μάλιστα, στην τελευταία μου επικοινωνία με τον στενό μου φίλο έμαθα ότι ήδη πέντε άτομα έχουν πάρει τα χρήματά τους πίσω και δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα πάρω κι εγώ. Τη δεύτερη βδομάδα του Γενάρη ο Κ.Π. εξαφανίστηκε, δεν σήκωνε τηλέφωνα, ούτε απαντούσε σε μηνύματα στο Facebook. Μετά από επίμονες προσπάθειές μου να τον βρω τηλεφωνικά, μιλήσαμε και μου είπε να μην ανησυχώ, έχει δρομολογηθεί το θέμα μου και να του στείλω τον αριθμό λογαριασμού μου και να μιλήσουμε πάλι από την επόμενη να μου πει πότε θα έχω τα χρήματά μου. Μετά από αυτό την επόμενη μέρα το κινητό του είχε φραγή και με μπλόκαρε στο Facebook αποκλείοντας έτσι την όποια επικοινωνία μαζί του. Κατόπιν ενημερώθηκα από τον στενό μου φίλο ότι όλες τις ‘‘δουλειές’’ του τις κάνει με τον ξάδερφό του Κ.Π. (ίδιο όνομα και επίθετο) σε κάποιο Ωδείο. Τέλος, μετά από επίσκεψή μου στο αστυνομικό τμήμα του Παγκρατίου δεν έλαβα καμία βοήθεια, μάλιστα υπέμεινα αρκετή κριτική λες και πήγα εκεί για συμπόνια! Τελικά, με παρέπεμψαν στο αστυνομικό τμήμα του Δήμου Υμηττού με την αιτιολογία ότι εκεί έγινε η οικονομική συναλλαγή και ότι ίσως εκεί γνωρίζουν σχετικά με το άτομό του…». Έπαιρνε προκαταβολές, έδινε υποσχέσεις Σε άλλον ανυποψίαστο καταναλωτή ο Κ.Π. υποσχέθηκε ένα VW Tiguan πετρελαιοκίνητο μάλιστα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2010, το οποίο έχει κατασχεθεί από εξουσιοδοτημένο έμπορο και αναμένεται να εκποιηθεί από τον ΔΔΔΥ. Όμως, για να μη συμπεριληφθεί στη δημοπρασία το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα πρέπει ο πελάτης να δώσει 500 ευρώ ώστε να «κατατεθεί» κάποιος φάκελος και στη συνέχεια να περάσει στην κατοχή του εξοφλώντας το με μόλις 7.500 ευρώ! Άλλος υποψήφιος πελάτης έδωσε 5.000 ευρώ ώστε να προμηθευτεί μια υπερπολυτελή Aston Martin η οποία επίσης φέρεται πως έχει κατασχεθεί από άλλον έμπορο και βρίσκεται στον ΔΔΔΥ με τελική τιμή τις 45.000 ευρώ… Κάποιος άλλος για την απόκτηση μιας Porsche Cayenne 3,2 V6 μοντέλο 2006 έδωσε προκαταβολή 2.000 ευρώ ώστε το αυτοκίνητο να μη δημοπρατηθεί στον ΔΔΔΥ και να την αποκτήσει έναντι μόλις 9.000 ευρώ… 

Μία από τις λίστες αυτοκινήτων «φαντασμάτων» του… ΟΔΔΥ

Μοντέλο 1η Άδεια Χλμ. Τιμή 
Audi S3 2009 6.000 15.000 
Audi A3 1,8 2009 7.000 8.000 
Audi A5 2,0TQ 2009 4.000 18.000 
Mercedes C180 2009 12.000 11.000 
Mercedes C200 2009 0 13.500 
Mercedes CLK200 2009 2.000 18.500 
Mercedes SLK200 2009 0 15.500 
BMW X3 2,0 2009 10.000 17.000 
BMW X3 2,0 2009 8.000 17.000 
VW Tiguan 1,4 2009 0 12.500 
VW Tiguan Tdi 2009 0 13.500 
VW Tiguan 2,0 Tsi 2009 0 14.500 
Audi A4 Avant 2,0 Tdi 2008 22.000 8.000 
Audi A4 S-Line 2,0 Tdi 2008 17.000 8.000 
Audi Q5 2,0 TFSi 2009 0 27.000 
Audi Q7 3,0 Tdi 2009 0 33.000 
BMW X6 3,5 2009 16.000 27.000 
Smart Pulse 2009 6.500 4.500 
Smart Brabus 2009 11.000 7.500 
Ford Fiesta 1,4 2009 6.000 5.700 
Mazda 2 1,3 2009 0 5.600 
Nissan Micra 1,2 2009 7.500 5.600 
Opel Corsa OPC 2009 7.000 7.500 
Toyota Aygo 2009 8.500 4.800 
Toyota Yaris 1,3 2009 9.000 5.600 
VW Cross Polo 1,4 2008 9.000 4.500 
VW Polo 1,2 Tsi 2009 4.000 5.000 
VW Golf 1,4 Tsi 2009 0 5.000 
Mini Cooper S 2009 10.000 7.500

Σχόλια

  1. Ανώνυμος3/2/13 18:46

    Κάθε κατεργάρης στο πάτο του σιγά σιγά.
    Ετοιμάσου Κ.Π. ... η κορο'ι'δία έχει και όρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/2/13 22:51

    Autos o psyktikos me to Porsche cayenne exei koroidepsei oli tin rodo o alitis,
    Paramythiazontai Kai oloi me to tzampa suv pou tha apoktisoun taxa mou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος4/2/13 09:42

    ego pados apo to psyktiko to pedaki ta pira xoris provlima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος4/2/13 11:18

    Ο ΠΡΟΗΝ ΕΜΠΟΡΟΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟ Κ.Α ΕΙΧΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΙΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5/2/13 11:23

    dwste re paidia perissotera stoixeia gia to palikari giati isws na exei sxesh me megaluterh apath sthn athina kai oxi mono!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος5/2/13 12:15

    apo ti xero de exei xasei kanenas lefta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος5/2/13 13:46

    kamia sxesh me athina apo rodo tou kanan apath tou ke tou fagan lefta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος9/12/13 17:23

    1300€ mou efage k ton psaxnw ena xrono, katoikis NPsyxikou, dilwnei epixeirimatias me edra elbetia kai einai kathigitis mousikis. Gnwrizw alla 14 atoma pou epesan thymata k de tous edwse oute 1€ pisw. Kanei megalozwi se varos tou kosmou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/3/14 23:23

      sxhmatisthke dikografia sto neo psyhiko opois thelei na paei na katathesei, mono etsi mporei na parei ta lefta toy

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος25/1/14 01:27

    ξερει κανεις αν εχει σχεση με αλλο μεγαλοαπατεωνα ονοματη γιωργο πλατριτη,γιατι ο συγκεκριμενος ειχε πλοκαμια σε ολη την ελλαδα και καταζητητε μαζι με ολους τους συνεργατες του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος28/6/14 15:33

    Την εχει πατησει κανεις απο απατεωνα χασουρα διονυση...απο περιστερη η πετρουπολη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/3/16 23:37

      Ναι και μου έφαγε πολλά είναι από το Περιστέρι ένας τεράστιος χωντρος. Αλλά δυστυχώς απεβίωσε πριν μερικές μέρες στης 13.3.16. Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας. .

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/7/16 00:17

      Οτι απεβιωσε δεν το λες δυστιχως...ευτιχως το λες.Ο λογος για να επικοινωνισουμαι?

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος17/10/14 20:40

    η φωτό του πλατρίτη

    http://i62.tinypic.com/15x3cdw.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος15/10/15 14:09

    Εγώ είμαι απο Αθηνα και έχω βρεί κάτι που με ενδιαφέρει λέτε να μην το πάρω; ή να ανέβω και να το πάρω κάνοντας η ίδια την μεταβίβαση;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος3/1/16 13:23

    Μην ασχολεισαι καθολου μαζι του γιατι θα μπλεξεις.Ειναι απατεωνας.Μονο εφε ειναι.Ειμαι παθων και στο λεω οπως και πολλοι αλλοι που ξερω.Εμεις θα τον παμε σε δικαστηριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος3/1/16 13:28

    Μεγαλος απατεωνας.Κρυβεται και δεν μπορεις να τον βρεις μετα τον μπελα που θα σε βαλει.παρε απο αλλου αμαξι για σιγουρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος10/2/17 13:45

    Υπάρχει και άλλη σπείρα από Ασπρόπυργο με κάποιο ντόπιο "επιχειρηματία". Ν.Μ. είναι τα αρχικά του που έχει την καφετέρια-bistro B.. στον Ασπρόπυργο, καιέχει κάνει τα ίδια και χειρότερα εκμεταλευόμενος "γνωριμίες" και φωτογραφίσεις με "γνωστό μόδιστρο", "εθνικό κομμωτή" και γνωστή "μοντέλλα", υποψήφια Βουλευτή με την Ν.Δ.
    Εχει δαγκώσει κόσμο και κοσμάκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *